» »

se malo o cpp

se malo o cpp

««
8 / 11
»»

Matev ::

jipe
tvojih postov normalni človek sploh ne more brati

ker se ponavljaš kot papiga

Rippy ::

frudi: voznik se ne sme ustaviti na kolesarski stezi/prehodu v sklopu "ustaviti in parkirati" (iztop potnikov, prtljage...). Voznik se pa lahko potrebi ustavi na kolesarskem prehodu na križišču, da nadaljuje vožnjo ali pa zavije. Bistvo je to, da voznik tega kombija ni naredil prekršek, ker je čakal (in se ustavil) na kolesarskem prehodu.

Konstantno povdarjam, da gre iz prespektive voznika kombija tako, da tukaj ni možno nič zamešat. Tvoje razumevanje (oziroma po tej logiki);
-da bi lahko iz tega (oziroma posledica) "lahko zaprl desni pas, če bi se želel vključiti v levega"
-da se ne sme ustaviti na kolesarskem prehodu
-da člen 65 točka 2 ne omenja nobenih izjem pri prehodu za kolesarje (namigovanje, da iz tega izjema) je tisto, kar je napačno.

jype ::

Rippy> -da člen 65 točka 2 ne omenja nobenih izjem pri prehodu za kolesarje (namigovanje, da iz tega izjema) je tisto, kar je napačno.

Ne, ni.

frudi ::

W1: dokaz za preglednost križišča imaš na prvi strani te teme, kjer je zračna slika križišča.
Pa že če pogledaš video in vsaj okvirno poznaš Zaloško cesto, ti mora biti jasno, da je križišče dovolj pregledno, ne da bi bilo treba z nosom kombija riniti tako daleč. Verjetno je treba deloma zapeljati na prehod za pešce, nikakor pa ne na kolesarski prehod. Iz videa se sicer ne vidi dobro, ampak čisto možno, da je voznik v kombiju morda celo dovolj visoko, da vidi preko žive meje.

solatko: aha, ko voznikom kdo zapre pas, praviš da trobijo iz veselja? Jaz sem bil prepričan, da ker jih je nekaj razpizdilo...

Rippy: pusti že enkrat 65. člen pri miru, ker ni relevanten. Omenil sem ga zgolj kot zanimivost, da za razliko od pločnika ne dopušča nobenih izjem, po katerih se lahko vozila ustavljajo ali parkirajo na kolesarski stezi. Ni pa to relevantno za ta primer, ker jasno tu ne gre za 'ustavljanje' v istem pomenu, kot ga zajema 65. člen.
57. člen je tisti, po katerem se v križišču nimaš kaj ustavljat tako, da blokiraš ali oviraš promet po drugih voznih pasovih oz., kar je pomembno v tem primeru, kolesarskih stezah.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

jype ::

Pa priložil sem video, v katerem voznik bistveno nižjega vozila z daljšim pokrovom motorja ustrezno odreagira in kolesarjem ni treba nič zavirat ali manevrirat.

garamond ::

jype je izjavil:

garamond> razen v nevarnosti

There.

Vendar si imel izbiro se spraviti v nevarnost ali ne -- če bi zaviral prej & normalno, potem ne bi bil v nevarnosti.

Verjetno je kakšen člen zakona, ki to prepoveduje ... in že kar v istem členu piše, da moraš ob približevanju križišču voziti posebno previdno. Če bi res vozil posebno previdno, bi normalno zaviral, in ne sunkovito (kar zakon predvideva za primere nevarnosti).

Gray_Warden ::

jype, priložil si video, kjer voznik ustavi ko si nekaj metrov stran od njega. Tam verjetno ne bi ustavil če bi bil ti 100 metrov oddaljen saj te iz točke kjer je tisti avto ustavil 100% ne bi videl.
Why so serious?

jype ::

Ko me je opazil, voznik osebnega avtomobila ni zapeljal še dober meter naprej v križišče, da bi mi zaprl pot, ampak se je ustavil.

Voznik kombiniranega vozila je, ko me je opazil, zapeljal še naprej. Morda preprosto ni vedel, da upravlja s tovornim vozilom, morda ni bil z glavo pri stvari, verjetno se, tako kot večina vas tule, sploh ni zavedal, kaj se dogaja, niti ni vedel, da je v prekršku, ker je z neprednostne ceste zapeljal v križišče, ne da bi se prepričal, da ga lahko varno zapusti.

garamond> Vendar si imel izbiro se spraviti v nevarnost ali ne -- če bi zaviral prej & normalno, potem ne bi bil v nevarnosti.

Tudi zdaj nisem bil v nevarnosti in nisem zaviral sunkovito, temveč ravno prav, da sem stabilno ustavil še pred oviro - ali pa sem zaviral sunkovito in preprečil trčenje, ker je voznik kombiniranega vozila, kljub temu, da po predpisih ni imel prednosti, tako prednost izsilil.

WarpedOne> Ti boš pa na kolesu lepo počakal in točil krokodilje solze ...

Ja, drugega mi tako ne preostane, ker z morilci se človek težko civilizirano dogovarja, zato moram vztrajati na tem, da prometni predpisi za kolesarje v praksi očitno ne veljajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

http://24ur.com/novice/crna-kronika/vid...

Škoda da v Sloveniji policija na podlagi posnetka ne more nič narediti. V Belgiji očitno lahko.
Why so serious?

jype ::

Gray_Warden> Škoda da v Sloveniji policija na podlagi posnetka ne more nič narediti. V Belgiji očitno lahko.

Ja, jaz z veseljem vrnem svojo kolesarsko vozniško dovoljenje in jim šenkam vse štiri bicikle, če s cest spravijo vse, ki sem jih posnel pri grobih kršitvah cestnoprometnih predpisov in ogrožanja prometne varnosti, tako moje, kot tudi vseh drugih udeležencev.

Matev ::

Ja, jaz z veseljem vrnem svojo kolesarsko vozniško dovoljenje in jim šenkam vse štiri bicikle, če s cest spravijo vse, ki sem jih posnel pri grobih kršitvah cestnoprometnih predpisov in ogrožanja prometne varnosti,


se pravi ti s tvojo logiko razmišljaš
dokler so kršitelji na svetu - bom tudi jaz kršitelj pa magari če bom ogrožal druge

...

Gray_Warden ::

točno tako, čeprav je v temi o slabih voznikih pravil točno takole: "Če nekdo naredi prekršek to tebi ne da dovoljenja, da ga storiš tudi ti". Dvojna merila pač.
Why so serious?

Matev ::

če bi bil jat tak kot jipe
bi lahko postrelil pol slovenije... pa ne
ker se popolnoma normalno prebijam skozi promet

domnevam da je tale jire eno razvajeno od mame počesano dete, ki dobi kar si zaželi
vsakič in kolikorkoli

jype ::

Matev> pa magari če bom ogrožal druge

Think - not again, because you haven't yet.

Gray_Warden> Če nekdo naredi prekršek to tebi ne da dovoljenja, da ga storiš tudi ti

Absolutno res. Če pa nekdo vztrajno ogroža tvoje življenje, je prekršek razmeroma majhna cena za ohranitev tega.

No, grem se zdaj odpeljat domov, umaknite se!

solatko ::

frudi - nekateri vozniki pač ne vedo, čemu služijo smerokazi, luči pa tudi zvočni signali v vozilu, samo na Zaloški je tega izredno malo, kot je pogosto zaprtje pasu proti centru, s strani tistih, ki hočejo v smer Zaloga (po jypetovem je treba vsem tem pobrati vozniška dovoljenja, saj so čisto vsi v prekršku), včasih tudi dlje, kot je bil rumeni kombi. In glej, ni ga junaka, ki bi te situacije vsakodnevno snemal in kalimerovsko limal na ST v teme o prometu.

jype - še vedno nisi niti poizkušal odgovoriti na moje vprašanje.
Zdiš se mi popoln prometni mazohist, si prav nesrečen, če te vsako jutro vsaj nekaj voznikov ne spravi v delirij - seveda s svojim načinom vožnje, prav izzivaš nesrečo, toda vedno imaš pripravljen Kalimerovski odgovor. Daj se že malo zresni, saj nas je veliko, ki se vozimo s kolesom, pa nima skoraj nihče, ki se vozi kolikor toliko po predpisih, nobenih problemov z udeleženci v prometu, saj se prilagajamo, tako kot dobri vozniki v avtu (pač rešujemo napake salbih, nepazljivih in štoratih pa tudi objestnih udeležencev), ampak zato ne kličemo na pomoč celo Slovenijo, istočasno pa nič ne naredimo za svojo varnost, varnost majhnih otrok, invalidov in starejših, ki se jim bo ob nepredvidenem srečanju s fantomom imenovanim jype, zdravstveno stanje, občutno poslabšalo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

jype ::

solatko> saj nas je veliko, ki se vozimo s kolesom, pa nima skoraj nihče, ki se vozi kolikor toliko po predpisih, nobenih problemov z udeleženci v prometu

Bullshit. Če bi se vozil, bi vedel, kako je v resnici. Nihče te praviloma sploh ne vidi, dokler se ne zaleti vate.

Matev ::

Bullshit. Če bi se vozil, bi vedel, kako je v resnici. Nihče te praviloma sploh ne vidi, dokler se ne zaleti vate.


odgovor na ravni jireta

najbolje bi bilo da se tema zaklene

Gray_Warden ::

eh, ljudje iz različnih koncev slovenije drugače dojemamo kolesarje. V ljubljani itak vsi vozijo izjemno agresivno, od kolesarjev do voznikov avtov. Drugod po Sloveniji, posebno po regionalkah, je agresivnost večinoma na ravni kolesarjev, ki vozijo kot sem pokazal zgoraj...po levi strani pasu.
Why so serious?

solatko ::

jype - Pri tvojem načinu vožnje, te je prav težko, saj ob vsem prometu v teh urah, vozniki ne morejo opazovati samo tebe, ti pa pač, zaradi svoje varnosti, to moraš, oziroma je priporočljivo. Kolesarja, mopedista in motorista, sploh ni tako težko spregledat, kot si misliš, saj se giblješ veliko hitreje, kot pešec in malo počasneje, kot motorna vozila, ki pa so v vseh pogledih bolj vidna. Kolesarja skrije že drog javne razsvetljave, če ti ni jasno, si poglej kako svinčnik skrije motorista, na RTV LJ.
Tvoja hitrost s kolesom, je približno 10m na sekundo, kar je za velikost tvoje vidnosti s strani voznikov izredno veliko. Ne moreš od vseh udeležencev v prometu zahtevat, da gledajo točko, skozi katero bo priletela tvoja raketa, saj tako zgleda, ob primerjavi z normalnimi udeleženci - pešci in kolesarji. Verjemi, da te bodo nenamerno ob takem načinu kolesarjenja, še mnogokrat spravili, nenamerno v hudo nevarnost.
Tudi zate velja pravilo, da moraš hitrost prilagoditi razmeram na cesti, ne pa da se obnašaš tako, kot bi se obnašal voznik, ki skozi naselje vozi 120+km/h.
Ti priporočam, da si vzameš 10 minut več časa in se normalno pelješ v službo ali iz nje, svoje dirkaške sposobnosti pa preizkušaj na kakšnih manj obljudenih poteh.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

garamond ::

jype je izjavil:

garamond> Vendar si imel izbiro se spraviti v nevarnost ali ne -- če bi zaviral prej & normalno, potem ne bi bil v nevarnosti.

Tudi zdaj nisem bil v nevarnosti in nisem zaviral sunkovito, temveč ravno prav, da sem stabilno ustavil še pred oviro - ali pa sem zaviral sunkovito in preprečil trčenje, ker je voznik kombiniranega vozila, kljub temu, da po predpisih ni imel prednosti, tako prednost izsilil.

Če nisi zaviral sunkovito, potem je z zakonskega stališča verjetno v redu ... Če pa si zaviral sunkovito, pa je sicer res, kar praviš - da si preprečil trčenje zaradi izsilitve, ampak če bi vozil "posebno previdno pred križiščem" potem bi zaviral že prej in normalno. In zakon zapoveduje posebno previdno vožnjo pred križiščem, česar se pa nisi držal.

jype ::

Gray_Warden> ki vozijo kot sem pokazal zgoraj...po levi strani pasu.

Res izjemno nenavadno, da kolesarji v Združenem kraljestvu vozijo po levi strani pasu.

garamond> potem bi zaviral že prej in normalno.

Nisem pričakoval, da bo voznik speljal še nekaj metrov naprej, po tistem, ko se je že ustavil.

garamond> In zakon zapoveduje posebno previdno vožnjo pred križiščem, česar se pa nisi držal.

Zelo redko opazim, da bi kateri od voznikov motornih vozil pred nepreglednim križiščem upočasnil, če ima prednost. Se zgodi, ja.

Po drugi strani z zavorno potjo kolesarja lahko pripelješ zelo blizu in varno ustaviš, ne da bi karkoli tvegal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

jype - Čemu potem 7 strani pizdakanja, če vsa tvoja dejanja storiš varno in brez tveganja, pač popravljaš nenamerne napake drugih udeležencev v prometu, saj jih moramo vsi vsak dan in to v bolj nevarnih okoliščinah, pri večjih brzinah - danes 6h v avtu, štiri izsiljevanja, eno prehitevanje v škarje iz nasprotne smeri (prehiteval je prepočasno kolono in se ni imel kam umaknit), dva pešca izven prehoda, praktično na havbi, eno zaviranje na polno, da sem rešil psa, nevzgojenega lastnika in eno precej hitro zaviranje, da sem rešil fuk, nekega neprevidnega mačkona. To v samo 6-ih urah, vožnje večinoma po predpisih. Če bi snemal, bi se nekaterim ježile konice - ampak to je bilo dokaj navadno dogajanje v prometu, nič izrednega.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Čemu potem 7 strani pizdakanja, če vsa tvoja dejanja storiš varno in brez tveganja

Višina plačila, ki mi ga sodelovanje na forumu prinaša, je odvisna od tega, koliko časa se ostali uporabniki zadržite na njem.

frudi ::

Daj se že malo zresni, saj nas je veliko, ki se vozimo s kolesom, pa nima skoraj nihče, ki se vozi kolikor toliko po predpisih, nobenih problemov z udeleženci v prometu, saj se prilagajamo, tako kot dobri vozniki v avtu

To enostavno ni res. Sam sem zadnja leta po Ljubljani kolesaril bistveno manj agresivno kot jype in spoštoval skoraj vsa prometna pravila, pa to praktično nič ne pomaga zmanjšati števila bližnjih srečanj z debili.
Lahko kolesariš povsem umirjeno in si pozoren na okolico kolikor se lahko od vsakega udeleženca pričakuje, pa to enostavno ni dovolj... ko ti recimo iznenada kako teslo v terencu z voznega pasu zavije preko robnika na kolesarsko stezo po kateri pelješ; ali ko se ti v semaforiziranem križišču prižge zelena luč in že zapelješ na kolesarski prehod, pa ti iz mrtvega kota direktno pred kolo pridirja kak debil s polnim gasom, po tem ko je seveda že globoko prevozil rdečo luč; ali pa ko ti pot zapre teslo, ki zavija desno, pri tem sicer ustavi pešcem, tebe na kolesu pa spregleda in ti porine havbo direktno pred ali celo v kolo; ali pa ta-isto teslo raje želi prehiteti pešce z nasprotne strani prehoda in po začetnem zaviranju nato nenadoma pospeši, ravno v trenutku, ko ti vzporedno z njim zapelješ na kolesarski prehod; ali pa podobna tesla, ki se vključujejo na cesto iz raznih dovozov/garaž/ipd., upočasnijo pred kolesarsko stezo - ti seveda misliš, da zato ker te je opazil, po možnosti še celo vidiš, da gleda proti tebi, nato pa nenadoma spelje, tik ko želiš zapeljati mimo njega; pa tesla, ki speljejo s parkirnih prostorov ravno v trenutku, ko pelješ mimo njih... itd. itd.
Včasih se na kolesu vprašaš, ali so vozniki mogoče res slepi ali pa dejansko namerno želijo zadeti kolesarja. Ne vem kako drugače razložiti situacije, ko voznik gleda direktno v tvojo smer, pa kljub temu spelje vate...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

garamond ::

jype je izjavil:


garamond> In zakon zapoveduje posebno previdno vožnjo pred križiščem, česar se pa nisi držal.

Zelo redko opazim, da bi kateri od voznikov motornih vozil pred nepreglednim križiščem upočasnil, če ima prednost. Se zgodi, ja.

Če bi voznika motornega vozila poskušal kdo izsiliti (ali tudi dejansko izsilil), bi verjetno on začel zavirati že prej kot v zadnjih trenutkih, ko še lahko prepreči trčenje.

Kakorkoli, hočem reči samo po pameti in previdno ...

WarpedGone ::

frudi, voziš avto?
Zbogom in hvala za vse ribe

knesz ::

Nisem pričakoval, da bo voznik speljal še nekaj metrov naprej, po tistem, ko se je že ustavil.

Če nisi pričakoval tega, in imaš reflekse enake crknjenemu konju (rabil si cca. 4 sec da si zaviral na polno), potem si glede na svojo vožnjo izredno nesposoben in nevaren voznik.
Edit:
ni nekaj metrov, ampak okoli pol metra, glede na video.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knesz ()

solatko ::

frudi - to se tudi v veliko večji meri dogaja motoristom, vendar pametni, to tudi pravi čas predvidimo. Na kolesu MORAŠ vedno opazovati v vse smeri, saj nikoli ne veš, kdo te sploh opazi (sploh v dirkaški pozi, si za skoraj vse voznike neviden ali zelo slabo viden. Ne vem kje se vozite, vendar ni čisto tako, kot to predstavljaš tu gor ali pa je to opis tega, kar se ti povprečno zgodi v celem letu.
Na kolesu imam z debili veliko manj problemov, kot na motorju ali v avtu.

Se pa konstantno dogaja v naših križiščih to, da ko posveti zelena luč, 5 - 10 sekund ni odziva, ko pa se prižge rumena, jih vsaj še 5 prevozi semafor.
Vendar če to veš, se na to lahko pripraviš in te tak manever debilov, ne preseneti.
Delo krepa človeka

Rippy ::

jype je izjavil:

garamond> potem bi zaviral že prej in normalno.
Nisem pričakoval, da bo voznik speljal še nekaj metrov naprej, po tistem, ko se je že ustavil.


Ampak bi moral to pričakovati. Vozilo je bilo na nepregledem delu križišča in se je ustavil ali upočasnil, da najprej poskrbi za pešce in kolesarje. Iz tiste točke dvomim, da te je lahko opazil in tudi če je si bil dovolj daleč stran, da se postavi na točko, ki mu omogoča varen pogled.

jype ::

Rippy> Ampak bi moral to pričakovati.

Bil sem pripravljen na to, kot je več kot očitno iz posnetka.

knesz> ni nekaj metrov, ampak okoli pol metra, glede na video.

Nak, nekaj metrov je. I was there, remember?

Gray_Warden ::

jype je izjavil:

Gray_Warden> ki vozijo kot sem pokazal zgoraj...po levi strani pasu.

Res izjemno nenavadno, da kolesarji v Združenem kraljestvu vozijo po levi strani pasu.


jajpek, ker si tako slep ti še enkrat pokažem video izjemno nadutega kolesarja, ki se namenoma nastavlja avtom, da ga ne morejo prehiteti. KO ga hoče voznik SUV prehiteti, se mu kolesar nastavlja in kriči nanj naj se umakne. Nato še objavi video na youtubu kjer voznika SUV obtožuje ogrožanja, čeprav je sam silil v terenca...ko ga je hotel terenec prehiteti je še pospešil in se postavil na skrajno levo stran vozišča, da ga voznik terenca ni mogel prehiteti.



res je le to, da voznik suv nikakor ne bi smel prehitevati takega kolesarja, saj nikakor ni mogel vedeti kdaj mu bo ta kolesar skočil pod avto. Jaz bi počakal zadaj.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> jajpek, ker si tako slep ti še enkrat pokažem video izjemno nadutega kolesarja, ki se namenoma nastavlja avtom, da ga ne morejo prehiteti.

Ja, ker je cesta preozka in bi bilo prehitevanje nevarno. Kot kolesar ima na taki cesti enake pravice kot avtomobili, ki ga morajo lepo počakat do takšnega dela ceste, da ga lahko varno prehitijo. Voznik tistega SUVa seveda ni upošteval predpisov, ker se mu ne more nič pripetiti, če sem in tja kakega kolesarja malce izrine s ceste.

Gray_Warden ::

cesta je več kot dovolj široka da bi bilo prehitevanje možno varno izvesti. Pač bi vozniki avtov zapeljali čez črto in prehiteli počasnega kolesarja. simple. Prav tako ni bilo avtov ki bi vozili nasproti. VSI vozniki bi ga brez problema lahko varno prehiteli saj je bila cesta dejansko prazna, še več med pasovoma je tista zebrasta označba, tako da je prostora še več.

je pa kolesar možnost prehitevanja odvzel s tem da se je postavil skrajno levo.

zanimivo da ga zagovarjaš, vidim da si isti trot kot tale
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> zanimivo da ga zagovarjaš

Ker sem že kolesaril po razvitih državah in vem, da je tam to nekaj običajnega (in praktično nihče ne poskuša prehitevat, temveč počaka).

WarpedGone ::

Za traktorjem tudi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gray_Warden ::

torej, če je nekaj običajnega, ima pravico to delat? čeprav v zakonu jasno piše da mora kolesar obvezno voziti po desnem robu vozišča?

ti praviš da je nekaj običajnega, da ti ljudje zapirajo kolesarsko stezo, kar pomeni da je to prav. pač kolesarji počakajo.

tvoja logika pač.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> torej, če je nekaj običajnega, ima pravico to delat?

Ja, ima, po predpisih (v normalnih državah).

Gray_Warden> pač kolesarji počakajo.

Ker imajo na izbiro kaj, natanko?

Cake or death!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

Kakšno smrt no. pri tvoji hitrosti se ne bi nikakor ubil ko bi priletel v tist kombi

ne dramatiziraj k si že prav smešen:D

dej, pokaži mi en predpis kjer piše točno tole: ČE JE CESTA PREOZKA, NAJ SE KOLESAR POSTAVI SKRAJNO LEVO, DA GA NIHČE NE MORE PREHITETI.

pa da vidimo ali si le zmišljuješ, ali pa imaš za svoje trditve kakršenkoli dokaz.

in...a nimaš ti žene? kaj zaboga dela s tabo, če si cel dan in pol noči nonstop na slo-techu? sam prašam..
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> dej, pokaži mi en predpis kjer piše točno tole: ČE JE CESTA PREOZKA, NAJ SE KOLESAR POSTAVI SKRAJNO LEVO, DA GA NIHČE NE MORE PREHITETI.

Vehicular cycling @ Wikipedia

Bi pa že loh zguglal, če si video našu, ane.

Gray_Warden> in...a nimaš ti žene? kaj zaboga dela s tabo, če si cel dan in pol noči nonstop na slo-techu? sam prašam..

Trenutno doji.

Gray_Warden ::

ne jajp, pokaži mi PREDPIS, ne link na wikipedio ki opisuje kaj to je.

In če imaš ženo in celo otroka bi bilo dobro če voziš manj agresivno. Saj veš...da se manjkrat spraviš v kritično situacijo. če se pojavi ovira jo pač obvoziš počasi itd...
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> ne jajp, pokaži mi PREDPIS, ne link na wikipedio ki opisuje kaj to je.

Tam not je link na predpis (ZVCP zvezne države Kalifornije), če si ga morda spregledal.

Gray_Warden> In če imaš ženo in celo otroka bi bilo dobro če voziš manj agresivno. Saj veš...da se manjkrat spraviš v kritično situacijo. če se pojavi ovira jo pač obvoziš počasi itd...

Brez skrbi, na vse to zelo dobro pazim že več kot deset let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

hm. se ti resno zdi smiselno sklicevati na nek zakon ki velja v KALIFORNIJI?

sem mislil da boš pokazal kak zakon ki velja v razvitih državah blizu nas..torej v Evropi.
Why so serious?

jype ::

Gray_Warden> sem mislil da boš pokazal kak zakon ki velja v razvitih državah blizu nas..torej v Evropi.

Žal danes ne, ker sem zaključil z delom in se odpravljam spat, morda jutri - pri tipkanju v danščini sem nespreten in bom težko zgooglal.

St235 ::

Žalostno jype, zakon iz kalifornije...

Ja imaš prav vsi se ponižno opravičujemo in upamo, da bo čim več kolesarjev tvojega kalibra upoštevalo ta nasvet in bo vozilo čim bližje levi črti. Če ne drugega bo kmalu precej manj kolesarjev na cesti in trolov na forumu.

thramos ::

Zakon gor ali dol, takšna vožnja povečuje verjetnost, da prideš domov cel. Žalostno, da moraš kršiti zakon, če hočeš povečati svojo varnost na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

solatko ::

thramos - Samo ne krši ga pred mojim vozilom ali se pa prej nauči leteti.
Delo krepa človeka

thramos ::

Povej tablico in tip avtomobila- mogoče se da kaj zmenit.

Sam tak način vožnje uporabljam takrat, ko je zaradi razmer na cesti povsem jasno, da se prehitevanje lahko zame konča zelo slabo. Nekateri vozniki tega ali ne zmorejo ocenit ali pa jim je vseeno. Na tak način se sicer poveča verjetnost, da me bo voznik tipa solatko želel naučiti leteti, ampak večina ni takih bedakov in se zato zmanjša verjetnost za prehitevanje in posledično moje potencialne poškodbe (ali še česa hujšega).

jype ::

Lakotnik29> Žalostno jype, zakon iz kalifornije...

Ja, res žalostno, da dežela z največ avtomobili na prebivalca na svetu z zakonodajo ščiti šibkejše udeležence v prometu. Kej tacga!

St235 ::

Res žalostno, da spet brez virov buče prodajaš:

http://www.city-data.com/forum/californ...
List of countries by vehicles per capita @ Wikipedia

Da o nebulozi, da kolesarje ščitiš s tem, ko jim predlagaš naj z vožnjo po levem robu in ovirajo avtomobile ne govorim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

thramos - Na odprti cesti, je 0,5m vozišča po zakonu predvidenega za kolesarje, drugi člen govori o tem, da ne smeš ovirati normalnega prometnega toka, torej si z vožnjo po sredini ceste v prekršku in v primeru prometne nesreče, krivec zanjo.
Če pa se naučiš leteti, si pa tak način lahko privoščiš, saj tudi ptičev, ki na cesti obdelujejo kakšno povoženo mrhovino, redko kateri voznik povozi, ker pravočasno dvignejo svojo rit s cestišča.
Nekateri si paš obnašanje v prometu tolmačite malo po domače, kar se vidi v statistiki prometnih nesreč - osebno nisem imel v 50+ letih udeležbe v prometu, še nobene, pa veljam, vsaj na tem forumu, po mnenju nekaterih, za izredno nevarnega človeka.
Če pa se prometu nebi vedno znova prilagajal, bi bil pa spisek prometnih nesreč, z mrtvimi ali poškodovanimi, dolg kar nekaj strani, pri katerih bi bil sicer osebno udeležen, vendar niti malo kriv po zakonu.
Delo krepa človeka
««
8 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818477 (6773) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738520 (33391) St235
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
245747 (5004) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346974 (42927) floyd1

Več podobnih tem