» »

se malo o cpp

se malo o cpp

««
9 / 11
»»

thramos ::

Vem da sem v prekršku. Se pa ne strinjam da oviram normalni prometni tok - nevarno prehitevanje kolesarja v nepreglednem ovinku v škarjice ne smatram za normalno, varno vožnjo.

In ja, rajši sem vsakodevno v prekršku kot v bolnici (ali še kje na slabšem).

Truga ::

thramos je izjavil:

Vem da sem v prekršku. Se pa ne strinjam da oviram normalni prometni tok - nevarno prehitevanje kolesarja v nepreglednem ovinku v škarjice ne smatram za normalno, varno vožnjo.

In ja, rajši sem vsakodevno v prekršku kot v bolnici (ali še kje na slabšem).

No, jaz ce nimam ene 200 metrov pregleda naprej po cesti ne grem prehitevat niti kolesarja ki vozi ob skrajnem robu. Sploh pa ce cesta ni neki siroka. Vcasih sm se velik vozu s kolesom in tocno vem kako je, ko te hoce en prehitet, pa pol ugotovi da mu gre nasprot avto in te skoraj zrine s ceste. Pa se mi je to dogajalo se celo na ravnih preglednih cestah (izanka aww yeah), ce so ovinki pa je sploh grozno.

Ne vem kam se ljudem tako mudi da nemorjo 10 sekund vozit za kolesarjom ampak ga na vsak nacin takoj in brezpogojno prehitet. Ne recem da je vozilo na nujni voznji (tistim se tko umaknes), ampak vsi ostali pa...

Pa tud, ne vidim razloga zakaj bi se po mestu vozu po plocniku (veliko cest sploh nima kolesarskih, se vedno, tam kjer je gres pac po kolesarski). Ce gonis 40 ali vec lohk komot po pasu vozis in ne oviras prometa nic bolj kot kak deda v ficotu. Ti bo pa seveda kaksen debil trobu ker se mu zdi to fino.

jype ::

Lakotnik29> Res žalostno, da spet brez virov buče prodajaš:

Ja, prav res, v Monaku je več registriranih avtomobilov na prebivalca. Le čemu?

Lakotnik29> Da o nebulozi, da kolesarje ščitiš s tem, ko jim predlagaš naj z vožnjo po levem robu in ovirajo avtomobile ne govorim.

O prometni varnosti očitno veš izjemno malo, sicer bi razumel, da kolesar, ki vozi po sredini voznega pasu za motorna vozila, tvega _manj_.

Truga> Vcasih sm se velik vozu s kolesom in tocno vem kako je, ko te hoce en prehitet, pa pol ugotovi da mu gre nasprot avto in te skoraj zrine s ceste. Pa se mi je to dogajalo se celo na ravnih preglednih cestah (izanka aww yeah), ce so ovinki pa je sploh grozno.

Ja, to zgleda točno takole:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

Misliš
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

jype, ma kaj si res tak cepec kot se delaš?

V temi splošni vozniki si pravil kako MORAŠ SPUSTITI HITREJŠEGA OD SEBE NAPREJ.

Tu pa praviš kako se MORAŠ NASTAVT NA CESTO TAKO DA TE NE MORE PREHITET?

ti si ena lažniva rit veš. Vse kar napišeš, napišeš izključno samo zato, da bi imel prav.

srčno upam da enkrat z avtom prideš z mano, bom vozil 40 km/h kjer je omejitev 90 in me na noben možen način ne boš mogel prehitet.

Če me slučajno kdaj poizkušaš s kolesom prehitet po desni pa obljubim da boš letel iz ceste ker se ti bom nastavljal po celi cesti.

kako bi ti bilo to všeč? aja saj res, boš rekel da nimam pravice se ti nastavljat ker si ti pač bog.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> V temi splošni vozniki si pravil kako MORAŠ SPUSTITI HITREJŠEGA OD SEBE NAPREJ.

Ja.

Gray_Warden> Tu pa praviš kako se MORAŠ NASTAVT NA CESTO TAKO DA TE NE MORE PREHITET?

Ja.

Gray_Warden> ti si ena lažniva rit veš.

Ne.

Nikjer nisem zapisal, da moraš zapeljat v prepad, če te dohiti hitrejše vozilo, kar je točno to, kar vozniki motornih vozil pričakujete od kolesarjev.

Umakniti se na prvem primernem mestu, mi pa na kraj pameti ne pade, da se ne bi.

Gray_Warden> Vse kar napišeš, napišeš izključno samo zato, da bi imel prav.

Ti pa, predvidevam, pišeš zgolj zato, da bi pokazal, da se v resnici motiš?

Gray_Warden> srčno upam da enkrat z avtom prideš z mano, bom vozil 40 km/h kjer je omejitev 90 in me na noben možen način ne boš mogel prehitet.

Ah, z biciklom se komot zbašem mim!

Gray_Warden> Če me slučajno kdaj poizkušaš s kolesom prehitet po desni pa obljubim da boš letel iz ceste ker se ti bom nastavljal po celi cesti.

Verjamem, ja.

Gray_Warden> kako bi ti bilo to všeč?

Doživel in preživel že večkrat. Vožnja po sredini voznega pasu pač ni nastavljanje, temveč se strokovno imenuje lane control in je, kot sem že omenil in tudi ponudil povezavo, ker ti tega nisi našel, v razvitih deželah ustaljena praksa. Preprečuje, da bi voznik zmotno poskušal prehitevati na neprimernem mestu in v ničemer ne spreminja odgovornosti voznika ali kolesarja za njuno varnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

to ne povečuje varnosti. to jo izključno samo zmanjšuje, saj veš da bo _vsak_ voznik znorel za tako egoističnim kolesarjem ki dela kolono vozil.

kakor je znano, se mora vsak voznik umakniti če ima za seboj kolono 3 ali več vozil...samo kolesarji se pa tega striktno NE DRŽITE. celo strokoven izraz imate za tako bedasto dejanje: lane control ali "drži kolono za sabo".

nimaš pravice tega delat. Moraš se umaknti hitrejšemu od sebe, kolo pa to lahko stori tako, da ustavi in zapelje na travo.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BALAST ::

samo kolesarji se pa tega striktno NE DRŽITE

A res apliciraš na vse kolesarje?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

Gray_Warden> to ne povečuje varnosti. to jo izključno samo zmanjšuje, saj veš da bo _vsak_ voznik znorel za tako egoističnim kolesarjem ki dela kolono vozil.

Očitno si eden od redkih nevrotičnih voznikov, ki tega koncepta ne razumejo in niso sposobni sprejeti, da je kolesar enakovreden udeleženec na cesti, po kateri sme voziti, tako kot kombajn, ki pa ga boš seveda počakal, saj bi bile udrtine in praske ob izsiljevanju slednjega malce večje.

Gray_Warden> kakor je znano, se mora vsak voznik umakniti če ima za seboj kolono 3 ali več vozil...samo kolesarji se pa tega striktno NE DRŽITE. celo strokoven izraz imate za tako bedasto dejanje: lane control ali "drži kolono za sabo".

Znano je tudi, da mora to storiti na prvem primernem mestu, tako kot kolesar.

Gray_Warden> nimaš pravice tega delat. Moraš se umaknti hitrejšemu od sebe, kolo pa to lahko stori tako, da ustavi in zapelje na travo.

Ja, lahko, kadar ima to možnost. V posnetku, ki si ga prilepil, kolesar ni imel druge možnosti, kot da je tisti odsek prevozil po sredini prometnega pasu, kot je tudi pravilno in po predpisih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

balast, ja to apliciram za popolnoma vse kolesarje ki sem jih v življenju dohitel na regionalni cesti. Niti 1 se ni umaknil na skrajno desno stran, večinoma vozijo vzporedno po 2, ali pa 1 po sredini pasu.

jype, poglej posnetek še enkrat. takoj na začetku je imel možnost spustiti celotno kolono naprej saj je imel parkirni prostor na desni. Ko ga SUV začne prehitevat je prav tako imel parkirni prostor na desni. Ker je egoist se pač ni umaknil.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Se enkrat. A res ne mores pocakat 10 sekund? Ce je cesta nepregledna se ti bo kolesar verjetno potem ze sam umaknu na skrajni rob in ti naredil plac za prehitevat. Ne more bit pa jasnoviden in vnaprej vedet kdaj bos ti priletel za njim in ti ze vnaprej delal plac. In kar se tega tice je boljs vozit po sredi ceste, da tip za tabo upocasni, kot da te sili prehitevat po sredini vozisca, ko ne on ne ti nista pripravljena na to. Cisto na drug pas si seveda ne upa zapeljat, ce pripelje kdo nasproti izza ovinka se mora hitr umaknt!

In pol pride nasprot tovornjak, on se mu umakne na skrajni rob (tovornjaki so siroki), ti se pa lahko umaknes samo se v ograjo/drevje. Na sreco se da s kolesom hitr zlajfat, cene bi bil jaz verjetn ze med pokojnimi. Samo zato ker se nisem vozil po sredini ceste, da bi bil uvideven do gospoda v avtu. On zal ni bil tok uvideven. Od takrat naprej, ce ni ravno klanca da lahko gonim, gonim po sredi voznega pasu.

Kar se pa tice voznje po mestu, pa itak ne bos profitiral nic ce bos namest 45 vozil 50. V vsakem primeru bos stal na naslednjem semaforju dokler se ne prizge zelena.

Gray_Warden ::

če pride do situacije kot si jo opisal, da ni nihče pripravljen, bo voznik avta kolesarja tako zgazil, da kolesar niti zase ne bo vedel, kaj šele da bi vedel kaj se mu je zgodilo. Zato bi moral biti kolesar vedno pripravljen na tako situacijo tako, da da čimveč prostora avtom da ga varno prehitijo.
Why so serious?

jype ::

Gray_Warden> tako, da da čimveč prostora avtom da ga varno prehitijo.

Kaj pa kombajn?

Truga ::

jype je izjavil:

Gray_Warden> tako, da da čimveč prostora avtom da ga varno prehitijo.

Kaj pa kombajn?

Se mu pa zaletis v rit ane!

Da niti ne omenjam da ce je ovinek tako oster da ne vidis 10 metrov naprej, in vozis hitreje od kolesarja, bos letel s ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

thramos ::

Gray_Warden je izjavil:

Zato bi moral biti kolesar vedno pripravljen na tako situacijo tako, da da čimveč prostora avtom da ga varno prehitijo.


Saj so pripravljeni in vedno dajo čim več prostora za varno prehitevanje. Kjer varno prehitevanje ni mogoče, pa je torej popolnoma vseeno če vozijo po sredini voznega pasu.

Gray_Warden ::

po sredini vozijo povsod. tudi če je možno varno prehitevanje, saj si pač mislijo..."eh, saj bo že imel dovolj prostora da me obvije". Potem pa vozita po 2 vzporedno..povsod....po ravninah, po ovinkih.

Po ovinkih je večinoma najmanjši problem prehiteti kolesarja če ga prehitiš po sredini, med obema voznima pasoma. V primeru da je navadn imbecil ga pa pač ne moreš prehitet. V primeru da ga zvočno opozoriš na to da je imbecil ti zna še prav lepo kakšno rečt.

kolesarji so pač neka ovira na cesti, s katero se morajo vsi vozniki sprijazniti. Pač nimajo vsi denarja za avto, potem pa gonijo tisti poceni kolo.
Why so serious?

St235 ::

Nikjer nisem zapisal, da moraš zapeljat v prepad, če te dohiti hitrejše vozilo, kar je točno to, kar vozniki motornih vozil pričakujete od kolesarjev.


Si pa po zakonu dolžan spustiti hitrejše od sebe naprej (ko imaš za sabo tri), kar je v direktnem nasprotju z tvojimi trditvami o vožnji po sredini ceste.

Daj še enkrat linke poglej, pa boš ugotovil, da velika večine Kalifornije celo US povprečja ne dosega, kaj šele da imajo največ vozil na 1000 prebivalcev na svetu. Pa saj v bistvu vseeno, pove pa precej o tvojem načinu razmišljanja in postavljanju trditev, za katerimi stoji (ali bolje rečeno šibi) samo tvoja osebna avtoriteta.

solatko ::

jype + thramos - V Sloveniji imamo zakon, ki točno določa, kje in kako lahko vozijo kolesarji, na odprti cesti. Vašega je samo 0,5m desnega voznega pasu v smeri vožnje in prav nič več. Voznik pa lahko po zakonu prehiteva po določenih pravilih, torej, če je cesta preozka za prehitet kolesarja, ga pač ne bo, če ga je v prekršku.

Par mesecev nazaj, je avtomobilist, do smrti zbil kolesarja (mojega soseda) na Pjavi gorici. Voznik ni bil povzročitelj nesreče!
Tudi znani novomeški kolesar je bil sestreljen s ceste, po svoji krivdi, saj ni upošteval zakona, čeprav so voznika napadli po vseh forumih, je bil zakonsko nedolžen, saj nesreče (vožnje poklicnega kolesarja, po sredini ceste v ovinku) ni mogel niti predvidevat, niti preprečit. Na srečo, je šla kolesarju samo sezona po gobe in seveda zslužek. Za tak način treninga, bi si pač moral najeti spremljevalno vozilo, ki bi pazilo na njegovo varnost.

Zato trdim, da vbijanje v glavo samo eni vrsti udeležencev v prometu, o strpnem, pazljivem, odgovornem in še kakšnem obnašanju v prometu, statistike bedarij na naših cestah ne bo zmanjšalo, pa tudi kultura in varnost, ne bosta prišla iz balkanskega povprečja.

jype prometni zakon, kljub tvojemu prepričanju, velja za vse udeležence v prometu, tudi mojo staro mamo, ki se še komaj premika. Vse ostalo vodi v prometno anarhijo, kar pa ni ne moj, ne tvoj in ne naš interes, saj je montiranje havbic na prevozna in druga sredstva, izredno draga zadeva.
Delo krepa človeka

jype ::

Lakotnik29> Si pa po zakonu dolžan spustiti hitrejše od sebe naprej (ko imaš za sabo tri), kar je v direktnem nasprotju z tvojimi trditvami o vožnji po sredini ceste.

Ne, ni - ker si dolžan to storiti na prvem primernem mestu.

Lakotnik29> Daj še enkrat linke poglej, pa boš ugotovil, da velika večine Kalifornije celo US povprečja ne dosega, kaj šele da imajo največ vozil na 1000 prebivalcev na svetu. Pa saj v bistvu vseeno, pove pa precej o tvojem načinu razmišljanja in postavljanju trditev, za katerimi stoji (ali bolje rečeno šibi) samo tvoja osebna avtoriteta.

Imaš prav, zgolj višje od ameriškega povprečja, ki je drugo najvišje na svetu.

Omenil sem zato, ker je na "Lane Control" odlomku povezava na kalifornijski zakon.

solatko> Vašega je samo 0,5m desnega voznega pasu v smeri vožnje in prav nič več.

Neumnost, naš je celoten prometni pas (in prav nič manj).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

In na 55-ih cm si za prometno nesrečo kriv sam.
Delo krepa človeka

thramos ::

solatko je izjavil:

jype + thramos - V Sloveniji imamo zakon, ki točno določa, kje in kako lahko vozijo kolesarji, na odprti cesti. Vašega je samo 0,5m desnega voznega pasu v smeri vožnje in prav nič več. Voznik pa lahko po zakonu prehiteva po določenih pravilih, torej, če je cesta preozka za prehitet kolesarja, ga pač ne bo, če ga je v prekršku.


Ja, voznik je v prekršku, kolesar pa v bolnici (ali drugje). Pametni kolesarji so rajši v prekršku kot v bolnici.

Si pa po zakonu dolžan spustiti hitrejše od sebe naprej (ko imaš za sabo tri), kar je v direktnem nasprotju z tvojimi trditvami o vožnji po sredini ceste.


Ja, na prvem varnem mestu, kar sredi ovinka vsekakor ni.

St235 ::

Ja, voznik je v prekršku, kolesar pa v bolnici (ali drugje). Pametni kolesarji so rajši v prekršku kot v bolnici.


Problem je, da si z vožnjo sredi ceste in v prekršku in v bolnici

thramos ::

Res je. Si pa manjkrat ogrožen, kot na robu cestišča, ker se vozniki če kolesar zavzema več prostora redkeje odločamo za (nevarna) prehitevanja.

solatko ::

thramos - statistika pravi drugače. Zelo malo je nesreč kolesarjev na tistih 50 cm dodeljene ceste, večinoma gre za vožnjo kolesarja po sredini cestišča, nasprotno stran, vožnjo ponoči brez oznak...., tu pa tam pa zaradi pretesnega prehitevanja kolesarja.
Delo krepa človeka

thramos ::

Res? No, prosim za razmerje med prometnimi nesrečami, kjer je bil vzrok pretesno prehitevanje avtomobilista in kjer je bil vzrok vožnja kolesarja po sredini voznega pasu.

energetik ::

Evo, še malo o Jypetovem križišču. Če kombi pospeši s križišča s pospeškom 1,8m/s2 in upoštevamo, da morata imeti kombi in vozilo na prednostni Zaloški na koncu manevra (oba peljeta s 60km/h) 1s varnostne razdalje, mora kombi imeti 94 metrov razgleda na desni vozni pas. Po meritvi na zračnem posnetku, to vidi že iz srede zebre, kar pomeni, da bi lahko pustil prostor še celo za pešce ter se varno vključil na prednostno cesto.



Sicer pa zagovorniki kombija in nespoštovanja pravil - CPP imamo izključno zaradi tega, da promet lahko poteka varno in nemoteno. Ja?
Če se vam dogovorjena pravila ne zdijo v redu, pišite zakonodajalcu, naj jih spremeni, ali pa ukine ter vozimo vsi po "instinktu". Me zanima, če bodo naslednjič še izvoljeni.

Gray_Warden ::

prav imaš glede pozicije glave. pozabljaš pa, da ima voznik kombija pred sabo 1 meter vozila in da ne ustavi tisto sekundo ko vidi kolesarja.

tako pač je. kako pa bi moralo bit? nekdo bi moral vzeti motorko in tisto živo mejo porezati. potem problema z vidljivostjo ne bi bilo več.

case closed.

kdo je torej kriv za nastalo situacijo? Tisti ki je tam postavil živo mejo in tisti ki skrbi za ceste, saj ni poskrbel za primerno vidljivost.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Ja sej to je point, da se mora ustaviti že prej, če ni vidljivosti. Že z zebre bi videl, da je Zaloška prosta, nato pa še daleč pred Juretom speljal na vozni pas brez oviranja kogarkoli. Ampak vozniki so leni in si mislijo ah sej bo. Zato ga ni ravno treba zagovarjati, kriv je in pika. In takih primerov se zgodi vsak dan na stotine.
Kakšno živo mejo? Če pa na zgornjem posnetku jasno vidiš, da je tudi z živo mejo vidljivost zadostna, da ti ni treba zapeljat na kolesarsko.

Beli_Zajcek ::

solatko je izjavil:

thramos - statistika pravi drugače. Zelo malo je nesreč kolesarjev na tistih 50 cm dodeljene ceste, večinoma gre za vožnjo kolesarja po sredini cestišča, nasprotno stran, vožnjo ponoči brez oznak...., tu pa tam pa zaradi pretesnega prehitevanja kolesarja.


Urlpls al pa nehaj smetit.

solatko ::

Beli_Zajcek - daj argument in spodbij mojo trditev, niti slučajno se mi ne da iskat linke za lenobe, sem pa to slišal na neki prometni tem vala 202, ko je podatke dajal Zajc, zame zadosti merodajna oseba.

energetik - kar se vidljivosti tiče, sem bil priča prometni nesreči na cesti Črni kal - Koper, ko je v tistih ovinkih z zidano ograjo, pred Rižano, kombi nasadil čelno Ferarrija, saj ga zaradi njegove višine ni videl, vsi pa so prehitevali (tudi črta je bila prekinjena), ko so preko tistih stebrov videli, da ni nikogar nasproti.
Kolesarja v dirkaški preži težko vidiš, poleg tega, je bil kombi tam, ko kolesarja tudi slučajno ni bilo opazit. Nihče voznika ne zagovarja, vendar napake delamo vsi, od tistih tu na ST največ prav jype, ki pa se tudi največ pritožuje nad početjem drugih. Iz 0 do 60 kombi ne more kar skočit, zato je prav, da je voznik tam počakal in to ni izsiljevanje po nobenem zakonu, saj je imel kolesar ogromno časa, da bi lahko reagiral drugače kot je. Je pa res, da je bil voznik v prekršku (zaprtje kolesarske steze), vendar so v takih prekrških skoraj vsi vozniki, ki se hočejo varno vključit na prednostno cesto. Skoraj povsod so točke vidljivosti na kolesarski stezi, ki je bila narisana precej po izgradnji in pripravi križišča in je tako ravnanje voznikov razumljivo, dokler ne bo prišlo do rekonstrukcij vseh takih križišč, z zadnjimi ugotovitvami, prometne stroke v svetu.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

thramos ::

solatko je izjavil:

Beli_Zajcek - daj argument in spodbij mojo trditev, niti slučajno se mi ne da iskat linke za lenobe, sem pa to slišal na neki prometni tem vala 202, ko je podatke dajal Zajc, zame zadosti merodajna oseba.


Bullshit. Da je največ nesreč zaradi alkohola, vožnje po napačni strani ceste, ponoči ipd. je jasno vsem. Še vedno pa čakamo na kakšen dokaz, da se več nesreč zgodi na sredini voznega pasu, kot ob samem robu. Argumenti zakaj temu ni tako, so bili že navedeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Gray_Warden ::

thramos, daj ti kakšen dokaz, da je več nesreč na robu voznega pasu, drugače ne smeti.

Jaz trdim da je največ nesreč zaradi slabih voznikov, pa naj bo to na kolesarski ali avtomobilski strani. Sam se vedno zaustavim in kolesarja prehitim ko je to mogoče, marsikdo tega nared. Marsikdo niti ne pogleda ogledal ko zavija desno. Prav tako pa marsikateri kolesar ne gleda kje vozi, ne gleda na rdečo luč, vijuga po cesti in med avti ko pride do semaforja itd.... Da o pajacih ki vozijo vzporedno niti ne začnem, k tiste pa je nemogoče prehiteti.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Nimam ga, nikoli nisem trdil da ga imam. Imam samo svoje izkušnje iz katerih sklepam tako. solatko pa nekaj omenja statistiko - pa naj še pokaže dokaze ali pa prizna da govori nekaj v tri dni.

Gray_Warden ::

thramos je izjavil:

Res je. Si pa manjkrat ogrožen, kot na robu cestišča, ker se vozniki če kolesar zavzema več prostora redkeje odločamo za (nevarna) prehitevanja.


tudi ti si govoril o statistiki, da si manjkrat ogrožen na sredini ceste kot na robu. dokaži.

Solatko govori iz svojih izkušenj, ti pa iz svojih. Iz tega sklepam, da tudi ti govoriš tja v 3 dni, samo zato da bi nasprotoval solatkotu.

Moje izkušnje so, kakor sem videl na cesti, da vozniki enostavno izgubijo živce če ne morejo prehiteti kolesarja, in ga prehitijo tako, da so od njega oddaljeni le kakih 20 cm. če bi se kolesar umaknil, do tega ne bi prišlo. Saj pri prehitevanju traktorja ni nič drugače...prehitijo ga na razdali 20 cm takoj ko se ponudi možnost saj enostavno znorijo če ga ne morejo prehiteti kakih 5 minut.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Kje sem trdil, da statistika tako kaže? Me boš citiral? Ti citiram solatkota?

solatko je izjavil:

thramos - statistika pravi drugače.kolesarja.

Gray_Warden ::

sem te že citiral.rekel si da si manjkrat ogrožen. to je statistika.

če nisi opazil, te zopet citiram:

thramos je izjavil:

Res je. Si pa manjkrat ogrožen, kot na robu cestišča, ker se vozniki če kolesar zavzema več prostora redkeje odločamo za (nevarna) prehitevanja.


zanimivo, kak se kolesarji sprenevedajo, da bi dokazali svoj prav.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

zanimivo, kak se kolesarji sprenevedajo, da bi dokazali svoj prav.

Hanlon's razor:
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

V drugem delu stavka sem obrazložil svoje mnenje, ki temelji na osebnih izkušnjah, kar je jasno vsakemu z osnovno šolo in razume kaj prebere. Da to ni nobena statistična ugotovitev, tudi.

Gray_Warden ::

to je statistična ugotovitev iz tvojih izkušenj....za njo pa nimaš nobenega dokaza, ki bi nas prepričal da imaš prav.
Why so serious?

thramos ::

Za moje izkušnje boste morali verjeti na besedo ali pač ne, zato pa jih utemeljim z ... well, sm že napisal, pa kot kaže ne razumeš.

solatko ::

thramos - podatek je dal ven g.Zajc iz nacionalnega sveta za varstvo v prometu ali nekaj takega, takrat, ko so imeli akcijo nadziranja, obnašanja kolesarjev v prometu. Na žalost samo en teden, pa še to ne tako temeljito, kot imajo akcije proti voznikom.
Verjetno je podatek dobil iz podatkov, ki polnijo statistične podatke, zapisnikov nesreč, poročil PP......, vendar mu kot eni od avtoritet, enostavno moram verjeti.
Vem to, da so mojga soseda zbili sredi ceste in ne na robu. Sem pa slišal, da je kak šleper odpihnil kolesarja s ceste ali pa ga je potegnilo pod kolesa, vendar takega primera po mojih spominih ni bilo kar nekaj desetletij.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

Thramos, torej na žalost nimaš legitimnega dokaza, ki bi nasprotoval solatkotovemu.

prav tako mi povej kolikokrat te je kak avto že zbil, da lahko karkoli rečeš sploh o tem.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Če bi vožnja biciklov po sredini ceste kakor koli pomagala dosečt boljše statistične podatke, bi pri nas, glede na usposobljenost prometnih stručkotov, že zdavnaj imeli to v zakonu.
Tako pa je vsakemu butlju jasno, kam spada kolo, samo nekaterim kolesarjem ne. Na žalost je med njimi veliko z reklamami okranclanih profesionalcev, ki pa se znajo obnašat na cesti, kot šolarčki, pred opravljenim kolesarskim izpitom. Prednjačijo dolenjski kolesarji, sedanji im bivši člani Krke.
Delo krepa človeka

strup121 ::

jst nevem kaj ima nekdo od tega, da gre zavestno provucirat druge voznike s tem da vozi po sredini pasu, to pa zagovarja s trditvijo da je to zanj bolj varno. Je bolj varno, če te nebo potem sprovuciran voznik na knap prehitel, kar je glede na netolerantnost in koleričnost slovenskih voznikov zelo verjetno. raje se na robu ceste ustavim, kot pa da me kdo povozi.

Beli_Zajcek ::

solatko je izjavil:

thramos - podatek je dal ven g.Zajc iz nacionalnega sveta za varstvo v prometu ali nekaj takega, takrat, ko so imeli akcijo nadziranja, obnašanja kolesarjev v prometu. Na žalost samo en teden, pa še to ne tako temeljito, kot imajo akcije proti voznikom.
Verjetno je podatek dobil iz podatkov, ki polnijo statistične podatke, zapisnikov nesreč, poročil PP......, vendar mu kot eni od avtoritet, enostavno moram verjeti.
Vem to, da so mojga soseda zbili sredi ceste in ne na robu. Sem pa slišal, da je kak šleper odpihnil kolesarja s ceste ali pa ga je potegnilo pod kolesa, vendar takega primera po mojih spominih ni bilo kar nekaj desetletij.


Gray_Warden je izjavil:

Thramos, torej na žalost nimaš legitimnega dokaza, ki bi nasprotoval solatkotovemu.

prav tako mi povej kolikokrat te je kak avto že zbil, da lahko karkoli rečeš sploh o tem.


Solatko laže (znabiti, da tudi krade in jé bolhe). Evo ti legitimnega dokaza: G. Zajc je izjavil, da so vozniki krivci za večino nesreč in ne kolesarji. Kot eni od avtoritet, mu enostavno moram verjeti.
Ne bom vam iskal linka, ker ne podpiram lenobe.

solatko ::

Beli_Zajcek - Na cestah je mogoče v aprilu, maju in naslednjih mesecih, vse tja do toplih jesenskih dni pričakovati še veliko več kolesark in kolesarjev, spretnih in nespretnih, z boljšimi in s slabšimi kolesi, ki so med najranljivejšimi udeleženci v cestnem prometu, to pa od vseh, tako kolesarjev kot voznikov zahteva še posebno previdnost in potrpežljivost. Po podatkih policije je lani je na slovenskih cestah umrlo kar 16 kolesarjev. Vozniki koles so v najhujših prometnih nesrečah v več kot polovici primerov povzročitelji nesreče. Kolesarji najpogosteje povzročijo prometne nesreče zaradi nepravilne strani in smeri vožnje (vozijo preblizu roba vozišča ali celo v nasprotno smer), kar je pogosto povezano tudi z vožnjo pod vplivom alkohola, neupoštevanja pravil o prednosti (največkrat na križiščih, saj pozabljajo, da tamkajšnji "stop" znak ali znak "križišče s prednostno cesto" velja tudi zanje, in ne le za voznike motornih vozil, pogostokrat pa tudi hitrosti ne prilagodijo stanju in lastnostim ceste, še posebej na posameznih odsekih cest z večjim naklonom, ugotavljajo prometni policisti.

http://webcache.googleusercontent.com/s...

beli zajcek laže, krade, bolhe ma - Po izjavi policije, je v lanskem letu umrlo 16 kolesarjev, v več kot polovici nesreč, so bili tudi povzročitelji.
To sem na hitro našel in verjetno je bila izjava g.Zajca ravno iz ogleda podrobnosti teh nesreč, do katerega pa mi navadni smrtniki nimamo dostopa.
Torej kolesarji ste praviloma tepci, ki ne znate pazit na SVOJO glavo. Tudi sam dosti kolesarim, pa mi taki manevri, kot jih predlagate nekateri tu, niti slučajno ne padejo na misel. Če imate samomorilska nagnjenja, prosim to ne počnite pred mojim vozilom, jaz pa obljubim, da vas ne bom lovil, ko boste vozili po predpisih.

In še popravek - po novem imate cel meter desne strani cestišča in ne več samo 05m, kar pa ne pomeni, da lahko vozite po sredini ceste.

Še malo si preberite izvleček pravil iz zakona, o tem, kako naj bi se kolesarji obnašali v prometu, iz tega linka:

http://www.promet.preporod.net/si/koles...
Delo krepa človeka

Beli_Zajcek ::

No si le našel nekaj. Saj se da, vidiš?
Sem prebral tale tvoj link in glej ga zlomka kaj tudi piše notri:

Policija svetuje posebno previdnost tudi vsem voznikom motornih vozil, torej tovornih in osebnih, avtobusov, pa traktorjev ... Še posebej v naseljih in na cestah, kjer je redkejši promet, je potrebna posebna pozornost: >>Če zavijate v križišču desno, morate pustiti mimo vozila, ki vozijo v isti smeri po kolesarskem pasu ali kolesarski stezi, ki jo prečkate. Pri vsakem zavijanju na križišču, pri katerem "sekate" kolesarsko stezo, morate pustiti mimo vsa vozila, ki vozijo po kolesarski stezi. Nikoli ne smete parkirati na kolesarski stezi ali pasu, saj s tem ovirate ali ogrožate promet kolesarjev. Ponoči in ob zmanjšani vidljivosti morate uporabljati predpisane luči, pri tem pa poskrbeti, da z njimi ne zaslepite nasproti prihajajočih kolesarjev, še posebej na mestih, kjer ni pločnikov, prehodov za pešce ali pešpoti. Zavedajte se, da so kolesarji na kolesu zaščiteni veliko slabše, kot voznik v osebnem avtomobilu, zato lahko že pri manjšem trku, ki bi ga voznik motornega vozila komaj občutil, kolesar lahko utrpi hude poškodbe.


Drugače pa bi lahko jaz rekel : Vozniki ste večinoma arogantni, kolerični tepci, ki ne znate paziti na TUJE glave. Mislite, da ste boga za jajca prijeli, ker se furate z pločevinastimi kripami naokoli in zaradi tonskega oklepa si dovolite dosti več kot drugače. Da ne omenim, da ste vsi boljši kot jebeni Senna ali Schuhmacher. Tudi sam se vozim z avtom, vendar mi na kraj pameti ne pade, da bi zaradi udeleženca v prometu, ki ne spoštuje pravil in dela prekrške naredil nekaj kar bi potencialno ogrožalo njegovo življenje. Pač nisem neuravnovešen zafrustriran slovencelj, ki ga jebejo v glavo vsi po vrsti potem pa v prometu te frustracije sprošča.

Aja, zdaj pa bom še rabil statistiko nesreč, ki se ne končajo s smrtnim izidom in pa kdo je kriv v tem primeru. potem pa še statistiko števila nesreč na 1000 avtomobilistov in 1000 kolesarjev.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Itak, da smo vozniki arogantni, kolerični tepci, ki ne znamo paziti na TUJE glave. Ko se usedemo na kolo, smo namreč arogantni, kolerični tepci, ki ne znamo paziti niti na SVOJO glavo.

Splezaj iz svojega slonokoščenega stolpa nezmotljivosti in ubermensch-osti in v čimvečji meri NE OVIRAJ drugih. Ni važno v katerem prevoznem sredstvu si.

Peljem zadnjič po štajerski AC in so na enem delu menjali asfalt tko da je bil prometni tok preusmerjen na drug pas AC. Proti Ljubljani je bil odprt samo en pas - 'bivši' odstavni, v nasprotno smer pa dva. Omejitev seveda 60. Proti MB so me prehitevali VSI, od cliota do šleparja, ker je bil pač recimo da še dovolj prostora. Kaj je to pomenilo za moje živce in 'varnost' raje nebi. Sm pa v kontra smeri dobil svoj revenge. Na tistih par km sm naredu takšno kolono ker sm se držal omejitve, da se verjetno ni spucala vse do celja.

My point: iz uvidevnega voznika postajam vse bolj analni spoštovalec predpisov, ki najbol uživa kadar lahko koga direkt Hebe. Če jih hkrati Hebem 100, po možnosti še kazga rešilca, ki se mu mudi v KC, pa še tolk bolje. Zdrava pamet v birokratski diktaturi pač ni cenjena. So be it.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Evo, včerajšnji primer, kako avtomobilisti spoštujejo druge udeležence v prometu.
Zjutra na poti v službo peljem po kolesarski po Jamovi. Tik preden pridem do semaforja, se mi odpre zelena, zato peljem naprej, takoj pa moram močno bremzati, ker je pacient v črnem X6 speljal čez križišče, ko je imel že kar nekaj časa rdečo. Aja, tudi tisti pred njim je zelo verjetno zapeljal čez semafor zadnjo stotinko rumene luči (ja, prej je stal pred semaforjem).
Popoldan bicikliram iz službe, pra tako Jamova, čakam na zeleno luč preko Jamove. Zelena zasveti, počasi speljem na cesto in z leve me skuša pokositi morilec št. 2. Mirno skozi vsaj 5s prižgano rdečo, tudi poskusil ni bremzati, ko me je videl na robu ceste. Naredil je neumno faco, peljel nekje po sredinski črti in gledal nekam mimo mene.
No, take primer doživljam dnevno na poti v službo. Pacientov ne ovira tudi gruča pešcev, ko stopijo pri zeleni na cesto, oni mirno po gasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

St235 ::

Še en primer:

Peljem (avto) zjutraj v službo in zavijam desno z Drenikove na Verovškovo in mi prileti samomorilec z kolesom čez prehod za pešce (je že gorela rdeča luč), iz napačne smeri kjer sploh ni kolesarske steze (torej je mirno peljal po pločniku do krišišča).

50m kasneje mi podobno samomorilsko naravnan kolesar pripelje nasproti v napačno smer po enosmerni cesti po desni (glegano iz mojega vidika) strani ceste, kljub temu, da je na levi strani dvosmerna kolesarska steza.

No, take primer doživljam dnevno na poti v službo. Pacientov ne ovira tudi tudi njihova lastna varnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
««
9 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819729 (8025) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741017 (35888) St235
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
246096 (5353) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18350287 (46240) floyd1

Več podobnih tem