» »

se malo o cpp

se malo o cpp

««
«
1 / 11
»»

Gandalfar ::

Blazz ::

jype, zakaj STUPID van driver? Če se on že vključuje na cesto in je bil pred teboj tam, ima on prednost...

Zgodovina sprememb…

jype ::

Blazz> jype, zakaj STUPID van driver? Če se on že vključuje na cesto in je bil pred teboj tam, ima on prednost...

Ne, nikoli, v nobenem primeru, razen če ima prižgane modre rotacijske svetilke.

Zato stupid, ker misli enako, kot ti.

Če bi to držalo, bi se lahko vsako teslo postavilo prečno na poljubni prometni pas in čakalo, kar pač čaka, ker "je bilo prvo tam".

Poleg tega bi ga lahko normalno obvozil po levi, pa je zapeljal še meter naprej, čeprav je bilo jasno, da ne more na cesto, ker se po njej odvija promet (in čeprav je z zakonom prepovedano zapeljati preko prednostne ceste, kamor spada tudi kolesarska steza, če ni prosta, prav tako pa je prepovedano ustavljati na prehodu za pešce).

Stupid.

Zgodovina sprememb…

Blazz ::

Če se vključuješ iz stranske ceste na glavno je dovoljeno se ustaviti na prehodu za pešce, v kolikor pregled ni mogoč od bolj notri, kar pa je tako ali tako pri večini vključevanj. In kolesarska steza je bila prosta več kot očitno. Iz videa pa izgleda (mogoče se motim, zgleda tako), da si ti vozil hitreje od 25 km/h, kar pa je prekršek in tudi če bi ti ta avto zaprl pot bi bil tudi ti kriv. Tako je mojmu frendu pridrvela kolesarka točno čez tak prehod kot je tu in glej ga zlomka, bila je v celoti ona kriva, moj frend je mel totalko, jo tud spravu v bolnico (oz. se je kar sama). Totalko je na njegovo srečo nato se krilo iz njenega zavarovanja. Pa je tud on tkole stal na prehodu in se želel vključiti...

sedaj pa dovolj offtopic iz moje strani :)

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Dejte se posvetit HDD in ne cestno prometnim predpisom.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

sss ::

jype je izjavil:

Vsak dan 6 giga tega:



http://www.wikimapia.org/#lat=46.055316...

^^

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Model tut žmigavca ni mel ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Pyr0Beast> Model tut žmigavca ni mel ?

"To ne rabš, če itak loh sam u eno stran zaviješ."

Najbolj me je jezilo, da je speljal, ko je ugotovil, da želim pot nadaljevati pred njegovim vozilom.

Seti5000 ::

To se men dogaja nekajkrat na teden v LJ, kot da sem zrak in kot da nimam prednosti. Ustavi se in prijazno opozori voznika, da se nahaja na kolesarski stezi. Čez 10 let bo bolje, ko bo vozniška kultura boljša v SLO - mimogrede, to se zavedate da smo kar se tega tiče v totalnem Balkanu? Jaz se največkrat popolnoma ustavim in (prijazno) pomaham naj se mi umaknejo. Eni kažejo fakiča, eni se zavejo da mi izsiljujejo prednost in se umaknejo naprej ali nazaj, tako da grem lahko mimo. Taksisti so najslabši, kar se tega tiče, ker so "carji" ceste.

@blaz: pozabi na 25km/h omejitev na kolesarski stezi. Bilo pa prošlo. Če si prepričan da je drugače, mi prosim razkrij v katerem členu trenutno veljavnega ZVCP je to zapisano, drugače pa ne trosi zavajajočih informacij.

Hockey ::

Prehod za PEŠCE ni kolesarska steza. PEŠCE. Jype bi tukaj moral sestopiti s kolesa in prečkati, ne pa da se sedaj še usaja čez ostale udeležence.

jype ::

Hockey> Prehod za PEŠCE ni kolesarska steza. PEŠCE. Jype bi tukaj moral sestopiti s kolesa in prečkati, ne pa da se sedaj še usaja čez ostale udeležence.

Slep.

Hockey ::

jype je izjavil:

Hockey> Prehod za PEŠCE ni kolesarska steza. PEŠCE. Jype bi tukaj moral sestopiti s kolesa in prečkati, ne pa da se sedaj še usaja čez ostale udeležence.

Slep.



Pa še prehiter si.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h


Drugič posnami še svojo hitrost. Boš rekel, da si tukaj peljal znotraj omejitve 25 km/h?

jype ::

Blazz> Če se vključuješ iz stranske ceste na glavno je dovoljeno se ustaviti na prehodu za pešce, v kolikor pregled ni mogoč od bolj notri,

To ni res.

Blazz> kar pa je tako ali tako pri večini vključevanj.

Ja, deal with it.

Blazz> In kolesarska steza je bila prosta več kot očitno.

Več kot očitno sem bil na njej jaz, vozil po prednostni cesti in torej voznik ne bi smel zapeljati pred mene, ne glede na to, kako daleč stran sem, ali pa, če me sploh ni. Dokler nima proste poti, na kolesarsko stezo in prehod za pešce _ne sme zapeljati_.

Blazz> Iz videa pa izgleda (mogoče se motim, zgleda tako), da si ti vozil hitreje od 25 km/h,

Ja, 31 km/h.

Blazz> kar pa je prekršek

Ne, ni, niti približno.

Blazz> in tudi če bi ti ta avto zaprl pot bi bil tudi ti kriv.

Ta voznik _mi je zaprl pot_ in če bi se vanj zaletel ne bi bil kriv ničesar, bil pa bi vsekakor poškodovan - za razliko od tega voznika.

Blazz> Tako je mojmu frendu pridrvela kolesarka točno čez tak prehod kot je tu in glej ga zlomka, bila je v celoti ona kriva, moj frend je mel totalko, jo tud spravu v bolnico (oz. se je kar sama). Totalko je na njegovo srečo nato se krilo iz njenega zavarovanja. Pa je tud on tkole stal na prehodu in se želel vključiti...

Tvoj frend je bil kriv, če je šlo za enako situacijo.

Hockey> Pa še prehiter si.

Člen ZVCP-1, prosim.

Hockey> Drugič posnami še svojo hitrost. Boš rekel, da si tukaj peljal znotraj omejitve 25 km/h?

Snemam. V tem trenutku vozim okoli 31 km/h. Omejitev velja za mopede, motorje in kolesa s pomožnim motorjem, katerih hitrost je konstrukcijsko omejena na 25km/h in zato smejo voziti po kolesarski stezi. Za kolesa, ki jih ljudje poganjajo z lastno močjo, omejitev ne obstaja (velja pa enaka omejitev, kot za avtomobile).

Tole je sicer en drug dan, a hitrosti so tam-tam (in niso na noben način v nasprotju z zakonom), preko istega križišča peljem ob okoli 8:30.



Voznik kombija bi moral, dokler pot ni prosta, v skladu s prometnim znakom (1) počakati pred črto (2):



Če zapelje na prehod za pešce ali prometni pas (tudi kolesarski), ko nima proste poti in mora zato na njem ustaviti, je s tem storil prekršek v skladu z 2. odstavkom 57. člena ZPrCp.

Če bi po kolesarskih stezah in prehodih za pešce vozili šleparji ali lokomotive, tega zagotovo ne bi storil.

Na spodnji sliki kombinirano vozilo stoji (v resnici se premika) na ustreznem mestu, umaknjeno s prehoda za pešce, od koder ima očitno absolutno zadosten pregled nad prometom po Zaloški cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Matev ::

tudi če se sredi ceste ustavi
se ti ne smeš zaleteti vanj, imeti moraš varnostno razdaljo

jype ::

Matev> se ti ne smeš zaleteti vanj, imeti moraš varnostno razdaljo

Do nekoga, ki zapelje z neprednostne ceste na prednostno, ne moreš imeti varnostne razdalje, ker bi to pomenilo, da moraš, če voziš po prednostni cesti in se približuješ neprednostni, na kateri stoji vozilo, brezpogojno ustavit, saj lahko vsak hip spelje in ne boš imel možnosti ustavit.

Vsekakor je voznik kombija, s tem ko je zapeljal _v_ križišče, ki ni bilo prosto, z zapiranjem prometnih pasov storil prekršek, za katerega je predpisana globa v višini 120 evrov.

Jaz nisem naredil nobenega prekrška (v tem primeru - za kolesarje, kot nekateri morda pomnite, predpisi tako in tako ne veljajo).

BALAST ::

A zdaj bo pa kar za vsako nepregledno križišče prekršek šoferja nad kolesarjem?
Pa kolesar ima večji vidni kot in lahko hitreje zagleda kakšno nevšečnost, kot je odpiranje voznikovih vrat, psa v teku, luknja na cesti.

Tudi vlak mora upočasniti pred označenim prehodom, pa čeprav ima tirnice in jasno pot.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

knesz ::

Ta posnetek je še en dokaz, da si nevaren in nesramen biciklist.
Poleg tega, da je bil on v križišču že na začetku tega posnetka, si bil po moji oceni prehiter, poleg tega pa si nevaren (zase), ker več kot očitno ne predvidevaš, da bo speljal naprej in ne nazaj.

MKC00 ::

Pa verjetno ne bo strojevodja kriv, če mu bo nekdo zapeljal na tire!
Dam prav jypeju. Voznik kombija je po moje izsilil prednost, tako kot bi izsilil voznika avtomobila, ki bi pripeljal po cesti na katero se je vključil in bi ta moral zavirati.

knesz ::

Izsilil? Pa saj ga je yipe vidil nevemkoliko metrov prej in mu ne bi bilo treba na silo zavirati.
To je isto kot če greš v semaforizirano križišče pri zeleni, zapustiš ga pa, ko je že rdeča. Se pravi si izsilil ostale, ki te morajo čakati da zapustiš križišče?
Yipe dukaj dokazuje, da je vozniška kultura slovencev na zelo nizkem nivoju.

Mipe ::

Kombi je bilo videti še od daleč, jype pa kar šiba proti njemu, kot da bi mu bil Kučan za petami... Kaj pa, če bi kdo takrat šibal iz stranske ulice?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

knesz ::

Mipe je izjavil:

Kombi je bilo videti še od daleč, jype pa kar šiba proti njemu, kot da bi mu bil Kučan za petami... Kaj pa, če bi kdo takrat šibal iz stranske ulice?

Verjetno šofer ni vedel da se pelje yipe, drugače vi se mu verjetno umaknil...

MKC00 ::

Sicer se pa vidi da ni tam stal (že na začetku posnetka), ampak se je še premikal naprej.

dzinks63 ::

Tole je očiten primer nestrpnosti, ne vem kaj se je sploh zaganjal naravnost v kombi in zaviral v zadnjih metrih. Če bi hotel, bi lahko čisto ležerno zmanjšal hitrost in lepo v lepem radiju obvozil kombi, tole početje je totalno bv. Kombi je bil v križišču že 5s pred kolesarjem, torej cca 30-50m je bilo časa, da se kolesar skulirano odpelje mimo. Potem pač imamo to kar imamo, v prometu je veliko preveč nestrpnežev, kateri silijo do zadnjih metrov ali celo centimetrov, premalo opazujejo naokrog, premalo predvidevajo situacije , katere se bodo zgodile. Dokler je samo eden nestrpnež, še gre, saj drugi popusti, ko pa se na kupu najdeta dva ali celo več njih, je pa kaos in končni rezultat prometna nesreča z izidom, kakšnega so si sami zrežirali.

MKC00 ::

Jaz bi dodal (samo) še naslednje. V kolikor bi namesto kombija bila to avtošola na glavni vožnji. Bi komisija imela kaj proti temu ali ne?

jype ::

BALAST> A zdaj bo pa kar za vsako nepregledno križišče prekršek šoferja nad kolesarjem?

Ja, bo, če bo šofer storil prekršek in izsilil prednost. Pa tole križišče ni niti približno nepregledno.

Mipe> Kaj pa, če bi kdo takrat šibal iz stranske ulice?

Popolnoma enako kot v tem primeru - zaviral bi na polno.

dzinks63> Dokler je samo eden nestrpnež, še gre, saj drugi popusti

In kdo, natanko, je v tem primeru moral popustiti, čeprav je vozil po predpisih? Voznik kombija očitno ni imel namena popuščati, saj je, kljub očitnemu znaku, da me je opazil, še vedno vozil naprej, sicer bi ga zlahka obvozil po levi.

Normalni, ne-nestrpni (the ones not stupid) vozniki prestavijo v vzvratno prestavo in prijazno odstopijo prednost, če so se že znašli v situaciji, ko so očitno izsilili prednost.

MKC00> Jaz bi dodal (samo) še naslednje. V kolikor bi namesto kombija bila to avtošola na glavni vožnji. Bi komisija imela kaj proti temu ali ne?

Kaj mislite, kaj stori komisija, če na glavni vožnji zapelješ preko cestišča, moraš zaradi ovire, ki je že prej bila tam ustaviti, s tem pa zapreš vozni pas prednostne ceste, da morajo udeleženci na njej zavirati, da se izognejo trčenju?

dzinks63> Kombi je bil v križišču že 5s pred kolesarjem

Zakaj pa ni zapeljal naprej, na cesto?

Ker se trčenja z vozili boji, kolesarji mu pa itak nič ne morejo in ga boli kurec, če jim odvzame prednost, ker se mu itak nič ne more zgoditi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MKC00 ::

@jype
Moje vprašanje je bilo bolj mišljeno za ostale, ki menijo da je voznik kombija ravnal pravilno :)

jype ::

knesz> Poleg tega, da je bil on v križišču že na začetku tega posnetka

Kako, natanko, to spremeni karkoli? To torej pomeni, da če se jaz s kolesom ustavim sredi Zaloške ceste tako, da nihče ne more mimo, morajo vsi ostali, vključno s policisti, počakat, da se izvolim odstranit, ker "sem bil že prej tam"? Kateri zakon, natanko, govori o tem, koliko časa moraš ovirat promet v križišču, da nisi več tisti, ki je ostalim v nasprotju z zakonom odvzel prednost, ampak tisti, "ki je bil že prej tam"?

knezs> si bil po moji oceni prehiter,

Po moji oceni so prehitri vozniki motornih vozil, ki pazijo samo na močnejše udeležence v prometu, na šibkejše se pa požvižgajo. Če bi v tem primeru upravljal težji tovornjak ali lokomotivo, bi voznik kombija reagiral po predpisih (seveda najverjetneje zgolj iz samoohranitvenega nagona - ne zaradi predpisov).

knesz> poleg tega pa si nevaren (zase), ker več kot očitno ne predvidevaš, da bo speljal naprej in ne nazaj.

Očitno nisi ravno vešč kolesarjenja, sicer bi vedel, da več kot očitno ne moreš predvidevat ničesar, nikoli, zato moraš vedno biti sposoben ustaviti, kot sem tudi jaz, povsem uspešno, brez vsake težave, še vedno do zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

frudi ::

Vsak, ki ne prepozna neumnosti in nevarnosti kombijevega početja, naj si zamisli nekoliko drugačno situacijo. Recimo, da želi kombi zaviti na levi pas dvopasovnice, kar po veljavnih predpisih lahko stori. Ker levi pas ni prost, zapelje na desni vozni pas in se tam ustavi, ter čaka, da se sprosti levi pas, preden lahko zapelje nanj.
A bi takšnega debila kdorkoli tukaj res zagovarjal? Ali bi res relativizirali situacijo, češ da na desnem pasu, ko ga je zaparkiral, itak ni bilo nobenega avta?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Blazz ::

Pravilo vključevanja iz stranske ulice na glavno, ki ga učijo v avtošolah: Ustaviš se pred prehodom, pogledaš ali je prosto in če boš oviral koga. Ker/ko nobenega ni se do točke, kjer lahko dovolj dobro vidiš križišče počasi premakneš. Če nek kolesar v tem času, ko ti čakaš na izpraznitev prednostne ceste prileti, enostavno nimaš kot voznik za nič za narest. V tem primeru more kolesar počakati. Jype pokliči na avtošolo pa vprašaj, isto ti bodo povedali...Iz tvojega videa se vidi zgolj to, da je voznik kombija na tistem mestu že bil. Poleg tega si ti priletel s prepovedano hitrostjo...omejitev je 25 km/h piše v CPP... in to je prekršek oz. prekršitev hitrosti. Nisem pa rekel ali je za to zagrožena globa... se pa tudi kolesarjem meri zavorno pot ob nastali nesreči...

jype ::

Blazz> Poleg tega si ti priletel s prepovedano hitrostjo...omejitev je 25 km/h piše v CPP...

Citiraj člen in odstavek trenutno veljavnega ZPrCp, ki predpisuje omejitev hitrosti za kolesarja, prosim.

Blazz> Če nek kolesar v tem času, ko ti čakaš na izpraznitev prednostne ceste prileti, enostavno nimaš kot voznik za nič za narest.

_Moraš_ se umakniti nazaj za črto, če si bil že tako objesten, da si se zbasal na prednostno cesto, ko ta ni prosta. Resnici na ljubo to devet od desetih voznikov tudi stori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BALAST ::

Ne pa se ni potrebno umaknit, ker ko je on "prvi v križišču" zapeljal v položaj preglednega kota, lahko počaka dokler se šoferju ne zdi, da je varno varno nadaljevati pot.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

frudi ::

se do točke, kjer lahko dovolj dobro vidiš križišče počasi premakneš.

Objestnež v kombiju je očitno zapeljal bistveno dlje, kot samo do točke, iz katere bi dovolj dobro videl celo Zaloško. Tako je povsem nepotrebno v celoti zaprl prehod za pešce in prehod za kolesarje. In nato, ko je jasno videl, da ga želi kolesar obvoziti, namerno zapeljal v tisto smer, da še bolj ovira kolesarja in ga spravlja v dodatno nevarnost.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

floyd1 ::

Jaz mislim, da je tu največje vprašanje, ali voznik kombija dovolj dobro vidi na cesto (na katero se vključuje), tudi če se ustavi pred kolesarsko stezo. V tem primeru ima jype prav - voznik ne bi smel blokirati kolesarske steze. Če ne vidi, pa enkrat pač mora zapeljati do ceste, drugače lahko stoji tam do konca "šihta". Tudi pešci imajo na prehodu prednost, pa vseeno kdaj malo zablokiraš prehod, ko se vključuješ - pri današnjem prometu ni redko, da čakaš tudi pol minute in v tem času pač že kdo pride mimo...

jype ::

BALAST> Ne pa se ni potrebno umaknit, ker ko je on "prvi v križišču" zapeljal v položaj preglednega kota, lahko počaka dokler se šoferju ne zdi, da je varno varno nadaljevati pot.

Člen v zakonu, ki ti dovoli blokirati prednostno cesto, ker "ni bila pregledna". Tudi frudijev primer lahko obdelaš.

BALAST ::

blokiral jo je za 20sekund....
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

floyd1> pri današnjem prometu ni redko, da čakaš tudi pol minute in v tem času pač že kdo pride mimo...

Zato se umakneš nazaj, potem pa spet zapelješ naprej, če je treba.

BALAST> blokiral jo je za 20sekund....

Člen v zakonu, kjer je predpisano, koliko časa smeš ovirati promet na voznem pasu prednostne ceste, preden si storil prekršek?

Meni še ni krona z glave padla, čeprav moram ves čas zaradi objestnosti voznikov takole zavirati - sem pa prepričan, da dokler ne bodo ti ljudje začeli sprejemati odgovornosti za svoja nevarna dejanja, bo udeležba v prometu bistveno nevarnejša za vse udeležence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

frudi ::

BALAST: a če bi se za 20 sekund ustavil na desnem voznem pasu, bi tudi bilo vse ok po tvojem?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

vozni pas prednostne ceste in kolesarska steza nimata iste poti priključevanja!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> vozni pas prednostne ceste in kolesarska steza nimata iste poti priključevanja!

Kolesarska steza _JE_ vozni pas prednostne ceste!

BALAST ::

Ja a zdaj pa ne sme prevozit zebre? Ker misliš da kolesarji so nad zakonom? Pa še prvi je bil v križišču, tudi če ti je oviral pot za 10s to še ni prepovedano!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

frudi ::

Seveda je prepovedano zapeljati v križišče, če vnaprej vidiš, da ne boš mogel izpeljati iz njega!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

floyd1 ::

In če je zapeljal zato ker NE vidi?

Nazaj pa se težko umakneš, navadno že 5 avtov za tabo...

Dr_M ::

Iz jipetovega posnetka sta razvidni 2 dejstvi.

1. Van driverji so nevarni. Definitivno.
2. jipe se ne zna vozit s kolesom.

Pika.

Glede na to, da zivim nekje med tisto postjo z drugega posnetka, verjetno kmalu ne bomo imeli vec tezav na Slo-techu z jipetom. >:D:))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Blazz ::

jype je izjavil:

_Moraš_ se umakniti nazaj za črto, če si bil že tako objesten, da si se zbasal na prednostno cesto, ko ta ni prosta. Resnici na ljubo to devet od desetih voznikov tudi stori.


vožnja vzratno po cesti je zate sprejemljivo ? hahaha

frudi ::

In če je zapeljal zato ker NE vidi?

Kako ni videl, prosim te lepo. Poglej si posnetek - če bi se ustavil kakih 5m prej, bi še vedno imel pregled nad celotno Zaloško. Ampak debil vseeno rine naprej, praktično dokler ne porine nosa kombija skoraj na Zaloško.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

floyd1 ::

Ne poznam križišča in kot sem rekel - če je imel pregled nad cesto že prej, potem dela prekršek - ker ni "vozil po CPP".

jype ::

BALAST> Ja a zdaj pa ne sme prevozit zebre?

Ne, ne sme je.

BALAST> Ker misliš da kolesarji so nad zakonom?

Očitno v zakon sploh niso zajeti, po tvoje (in po mnenju mnogih voznikov), zato jih je dovoljeno popolnoma ignorirati.

BALAST> Pa še prvi je bil v križišču,

Člen ZPrCp, v katerem piše, da če si prvi, lahko sredi križišča ustaviš in čakaš, dokler ne doživiš razsvetljenja.

BALAST> tudi če ti je oviral pot za 10s to še ni prepovedano!

Če je oviral pot udeležencem, ki so vozili po prometnem pasu prednostne ceste, je to prepovedano. Zakon ne govori o časovnih intervalih.

floyd1> In če je zapeljal zato ker NE vidi?

V tem primeru očitno ni zato ker ne vidi.

floyd1> Nazaj pa se težko umakneš, navadno že 5 avtov za tabo...

In torej smeš stati sredi voznega pasu prednostne ceste in čakat tam? Ne, ne smeš. Ljudje (razen morda voznik kakšnega težjega tovornjaka, ki mu je podobno vseeno, kot vozniku tegale kombiniranega vozila, ker mu ne bo nič, če zmelje kak osebni avto) se bodo seveda sprijaznili s tem, da imajo opravka s tepcem in ustavili - ne bodo se na silo zaletavali, kot se tudi jaz nisem.

Blazz> vožnja vzratno po cesti je zate sprejemljivo ? hahaha

Torej sploh ne smeš zapeljati preko črte oziroma mimo znaka, ki ti je odvzel prednost, v nobenem primeru, ne glede na preglednost ali karkoli drugega, razen kadar se umikaš vozilu na nujni vožnji.

floyd1> Ne poznam križišča in kot sem rekel - če je imel pregled nad cesto že prej, potem dela prekršek - ker ni "vozil po CPP".

Poglej video, podana je tudi povezava na satelitski posnetek križišča.

Dr_M> 2. jipe se ne zna vozit s kolesom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Blazz ::

floyd1 je izjavil:

Jaz mislim, da je tu največje vprašanje, ali voznik kombija dovolj dobro vidi na cesto (na katero se vključuje), tudi če se ustavi pred kolesarsko stezo. V tem primeru ima jype prav - voznik ne bi smel blokirati kolesarske steze. Če ne vidi, pa enkrat pač mora zapeljati do ceste, drugače lahko stoji tam do konca "šihta". Tudi pešci imajo na prehodu prednost, pa vseeno kdaj malo zablokiraš prehod, ko se vključuješ - pri današnjem prometu ni redko, da čakaš tudi pol minute in v tem času pač že kdo pride mimo...


pešci in kolesarji imajo na svojih prehodih prednost v primeru srečanja. V kolikor je voznik, že v križišču (v križišču je v tem primeru tako da se ustavi na prehodu za pešče) velja pravilo, da imajo prednost vozila v križišču, da spraznijo križišče, prednost pred tistimi, ki se vključujejo v križišče (pa tudi če ga samo prečkajo tako kot pešec ali kolesar) Ista analogija velja, ko ti v glavnem križišču, že dobiš zeleno, v križišču pa so še vedno vozila pravokotno nate. Ona imajo prednost, da spraznijo križišče, šele nato lahko ti nadaljuješ z vključevanjem v križišče. Pa če imaš vmes ti 20 zelenih luči, ki ti dajejo prednost... ta pogoj negira jypejovo abolutno prednost, v katero je tako prepričan...

jype ::

Blazz> pešci in kolesarji imajo na svojih prehodih prednost v primeru srečanja.

Vozniki _ne smejo ustaviti_ na prehodu za pešce, glede kolesarske steze pa se motiš. Kolesarska steza je običajen prometni pas.

BALAST ::

V kolikor je voznik, že v križišču (v križišču je v tem primeru tako da se ustavi na prehodu za pešče) velja pravilo, da imajo prednost vozila v križišču


Tako je in če ga jype opazi že 100m pred tem, še ne pomeni da je on v prekršku ker ovira kolesarski prehod, prednostne ceste!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
««
«
1 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818321 (6617) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738194 (33065) St235
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
245701 (4958) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346405 (42358) floyd1

Več podobnih tem