» »

se malo o cpp

strani: 1 2 3 4 5 ... 11

BALAST ::

Vendar sem vedno gledal, da nisem izsiljeval avtomobilov ali drugih udeležencev.

In potem svizec zavije čokolado... :))
Kar se pa dogaja na prazni cesti pa je med mano in cesto.

Tako je rekel tovornjakar, ki je vozil po napačnem voznem pasu. ;((
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> In potem svizec zavije čokolado... :))

Aja? Ti dejansko misliš, da smo kolesarji tako zabiti, da bi dejansko stavili lastno glavo, da bo neko naključno teslo za volanom smrtonosne jeklene škatle upoštevalo predpise?

Misliš narobe.

joze67 ::

V vsej debati mi manjka pojasnilo - kako kolesarjeva hitrost vpliva na to, da je bil izsiljen? Bi ob manjši hitrosti steza ne bila zasedena?

BALAST ::

Napačno si interpretiral, to sem se sklepal po odkritosti, ki jo je napisal Beli_Zajcek.

Sam sem tudi kolesar in sem "kvazi" previden. (pa ne samo takrat ko z avtom zapeljem po pločniku in vozim po dveh kolesih) :D
Ampak če se malce veseljačim na posameznikove izjave, še ne mislim žalit vseh udeležencev prometa, še posebno ne tistih na dveh kolesih.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Beli_Zajcek ::

BALAST je izjavil:

Vendar sem vedno gledal, da nisem izsiljeval avtomobilov ali drugih udeležencev.

In potem svizec zavije čokolado... :))
Kar se pa dogaja na prazni cesti pa je med mano in cesto.

Tako je rekel tovornjakar, ki je vozil po napačnem voznem pasu. ;((


Itak, da kršim predpise. Ampak kot sem rekel, vedno s pametjo. Za razliko od tebe nisem nič "kvazi" previden ampak kar smrtno resno previden. Ne po svoji krivdi sem bil že v dovolj kritičnih situacijah, da se zavedam, da v avtomobilih sedijo tudi vozniki, ki ne sodijo na ceste. Ne mislim se prepirati z večtonskimi škatlami in njihovimi šoferji, ki me brez problema ubijejo. To počnem celo tako skrajno, da jim redno odstopam prednost, ki mi pripada po CPP-ju.

Ja, res si pameten. Primerjava med tovornjakom in kolesom je absolutno na mestu. In po napačni strani voznega pasu sem nazadnje videl voziti nekaj otrok na kolesih. Drugače pa redno berem o tem početju v črni kroniki. Ampak takrat so brez izjeme udeleženci avtomobilisti.

solatko ::

jype - zakaj si sploh zaviral? Z vso hitrostjo v njega, potem pa milionska odškodnina za trpljenje in invalidnost, seveda bi na sodišču povedal, da te je celih 20 sekund izsiljeval in garantiram, da bi tožbo dobil (v pravljici).
Bolj kot za tvoj ego, me je pri tvojem načinu strah, da boš en dan nalimal tu gor video, kako frči po zraku dvoletni otrok, ki si ga zapel, pri tvojem divjanju.
Na pločniku je hitrost za vse omejena na hitrost pešca (tudi zate, če prav cpp zate posebej ne velja). Hitrost na kolesarski stezi je omejena na 25 km/h, seveda to nihče ne meri, tako kot ne izločajo voznikov, ki s prepočasno vožnjo ovirajo druge udeležence v prometu in ustvarjajo kolone (posledično se dogaja prehitevanje kolon na izredno nevaren ali celo tragičen način).
Ker za kolesarje ni posebnega zakona, veljajo ostali členi iz cpp tudi zate, tako glede opremljenosti in uporabe svetil, kot stran in smer vožnje, prehitevanje, vožnja mimo ovire, pa tudi to, da v zasedeno križišče ne smeš zapeljati, semafor........
Delo krepa človeka

frudi ::

solatko, smo že na dolgo in široko razdelali, da za kolesarje na kolesarski stezi NE velja omejitev 25 km/h.

jype je pa v tem primeru pač zapeljal v križišče, kljub oviri (kombiju), ker sprva ta ni povsem zapiral prevoznosti kolesarskega prehoda. Šele, ko je jype zapeljal v križišče, se je teslo v kombiju še dodatno pomaknilo v smeri, v kateri je vozil jype in mu tako dokončno zaprlo prehod skozi križišče.

Ampak jasno, trop voznikov ni sposoben mentalne telovadbe, da bi prepoznal napako voznika. Jih muči tunelski vid, da vidijo samo napake osovraženega kolesarja, četudi si morajo kak argument preprosto izmisliti.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

Ampak jasno, trop voznikov ni sposoben mentalne telovadbe, da bi prepoznal napako voznika.


Če je vozilo na prehodu za pešce, še ne pomeni da imajo sedaj kolesarji prehod za kolesa prost!!! Vozilo je bilo že v križišču in ga je hotelo čim prej zapustiti in prenehati 10s okupacijo jype-ove zakonite poti.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

solatko> Bolj kot za tvoj ego, me je pri tvojem načinu strah, da boš en dan nalimal tu gor video, kako frči po zraku dvoletni otrok, ki si ga zapel, pri tvojem divjanju.

Za razliko od voznikov motornih vozil preživetje kolesarja ni odvisno od količine pasivne telesne zaščite, ki je v vozilu na voljo, temveč izključno od spremljanja okolice in pravočasnih reakcij na dogodke.

Glede na to, da sem še vedno živ, očitno ta posel moram obvladati, sicer ne bi bil.

BALAST> Če je vozilo na prehodu za pešce, še ne pomeni da imajo sedaj kolesarji prehod za kolesa prost!!!

Seveda ne. Kolesarji imajo prednost zato, ker vozijo po prednostni cesti.

BALAST> Vozilo je bilo že v križišču

In je tam tudi ustavilo, v nasprotju s predpisi.

BALAST> ga je hotelo čim prej zapustiti

Don't we all? Jaz sem želel križišče zapustiti še pred kombijem!!!1 Pa mi je zlodej to v nasprotju s predpisi preprečil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BALAST ::

Še vedno ti razlagam, da si ti videl vozilo v križišču in ker si bil v glavi prepričan da ti ne bi smel ovirat poti, (čeprav je bil prvi v križišču) si zaviral le zadnjih 5-10m. Medtem ko bi moral prilagoditi vožnjo in upočasniti do te mere, da se lahko izogneš nesreči brez pretiranega zaviranja.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Beli_Zajcek ::

solatko je izjavil:

jype - zakaj si sploh zaviral? Z vso hitrostjo v njega, potem pa milionska odškodnina za trpljenje in invalidnost, seveda bi na sodišču povedal, da te je celih 20 sekund izsiljeval in garantiram, da bi tožbo dobil (v pravljici).
Bolj kot za tvoj ego, me je pri tvojem načinu strah, da boš en dan nalimal tu gor video, kako frči po zraku dvoletni otrok, ki si ga zapel, pri tvojem divjanju.
Na pločniku je hitrost za vse omejena na hitrost pešca (tudi zate, če prav cpp zate posebej ne velja). Hitrost na kolesarski stezi je omejena na 25 km/h, seveda to nihče ne meri, tako kot ne izločajo voznikov, ki s prepočasno vožnjo ovirajo druge udeležence v prometu in ustvarjajo kolone (posledično se dogaja prehitevanje kolon na izredno nevaren ali celo tragičen način).
Ker za kolesarje ni posebnega zakona, veljajo ostali členi iz cpp tudi zate, tako glede opremljenosti in uporabe svetil, kot stran in smer vožnje, prehitevanje, vožnja mimo ovire, pa tudi to, da v zasedeno križišče ne smeš zapeljati, semafor........


Še enkrat poglej. Vsekakor bi ti morali vzeti vozniško, če tvoje mentalne sposobnosti niso zadosti, da ne razlikuješ med pločnikom in kolesarsko stezo po kateri jype vozi. V CPP-ju ali malce zgoraj v temi pa lahko tudi prebereš na koliko je omejena hitrost na kolesarski stezi.

Sicer pa v eni temi smetiš in slaboumiš, da morajo vozniki voziti čimhitreje in čimbližje omejitvi hitrosti, tukaj pa obrneš ploščo in je nenadoma 30km/h divjanje, čeprav ni omejitve?
Se pravi v avtu je 30km/h čisto prepočasi in potemtakem je pri tej hitrosti tudi nemogoče zgazit otroka (kako prijazno si dal skrb za otroka v svoj nadvse umni sestavek), medtem ko je kolesar pri 30 km/h zagotova nesreča. In to ne kar ena nesreča, ampak nič manj kot smrt otroka. THINK OF THE CHILDREN!

Sicer se pa zavedam, da govorim steni. Tebi dopovedati karkoli je misija nemogoče.

Ampak dajmo fantje! Če se potrudimo bodo troli na slo-techu napletli 80 strani zgražanja nad glavno nadlogo naših cest - kolesarji in pešci. Da počasnih kolesarjev in počasnih pešcev za katerimi se nabirajo nepregledne kolone častivrednih in poštenih voznikov avtomobilov sploh ne omenjam.

frudi ::

BALAST: od kod ti ta neumnost, da se moraš biti sposoben izogniti nesreči brez pretiranega zaviranja? Ni dovolj, da se preprosto izogne nesreči, po tvojem pri tem še ne sme premočno zavirati? A je kje kak predpis, s kakšnim pojemkom lahko kolesar največ zavira?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

Ampak dajmo fantje! Če se potrudimo bodo troli na slo-techu napletli 80 strani zgražanja nad glavno nadlogo naših cest - kolesarji in pešci. Da počasnih kolesarjev in počasnih pešcev za katerimi se nabirajo nepregledne kolone častivrednih in poštenih voznikov avtomobilov sploh ne omenjam.

Vsaka resnica ima najmanj 2 konca in če nas je na forumu 50.000 potem je lahko več mnenj, kot pa samo Da in Ne.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> Še vedno ti razlagam, da si ti videl vozilo v križišču in ker si bil v glavi prepričan da ti ne bi smel ovirat poti, (čeprav je bil prvi v križišču) si zaviral le zadnjih 5-10m.

Narobe mi razlagaš. Jaz sem videl, da je pred kombiniranim vozilom dovolj prostora za skok na zeleni pas in nadaljevanje poti. Ker se je voznik kombija očitno že srečal s kolesarji, se je odločil, da bo tudi to možnost preprečil in sicer tako, da bo popolnoma zaprl pot vsem kolesarjem in pešcem, potem pa ustavil. Seveda sem tudi to možnost moral pričakovati, zato roke vedno držim na zavorah.

BALAST> Medtem ko bi moral prilagoditi vožnjo in upočasniti do te mere, da se lahko izogneš nesreči brez pretiranega zaviranja.

Pretiranega zaviranja? Si slišal škripanje ali kaj temu podobnega? Je morda platišče drselo po asfaltu? Seveda ne. Posnetek je zgolj nazorna ilustracija kolesarskega vsakdana, za katerega so očitno odgovorni nesposobni vozniki, s katerimi se tako veliko piscev prispevkov v tej temi lahko poistoveti.

BALAST> Vsaka resnica ima najmanj 2 konca in če nas je na forumu 50.000 potem je lahko več mnenj, kot pa samo Da in Ne.

Vsekakor ne bi bilo prvič, da bi bilo več kot petindevetdeset odstotkov vseh mnenj napačnih.

BALAST ::

Frudi ni predpisa, vsaj da bi vedel zanj. Je pa varna vožnja širši pomen, kot pa nošenje čelade in ostale obvezne kolesarske opreme.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> Frudi ni predpisa, vsaj da bi vedel zanj. Je pa varna vožnja širši pomen, kot pa nošenje čelade in ostale obvezne kolesarske opreme.

Ker manever obvladam, bi lahko, če ne bi bil vzoren državljan, brez težav spustil kolo naprej po cesti, da bi padlo pod kolesa kombiniranemu vozilu, ali pa bi ga kombinirano vozilo odbilo na Zaloško cesto in povzročilo hudo prometno nesrečo, potem bi pa poskrbel za to, da bi voznik v najkrajšem možnem času izgubil službo.

Ker razumem, da gre samo za enega od tisočih slaboumnih voznikov, ki si z vožnjo zagotavljajo eksistenco, tega nisem storil (še nikoli).

To bi bila varna vožnja, saj bi rešila življenja vseh tistih otrok, ki jih bo voznik s posnetka zdaj lahko ugonobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BALAST ::

Pojdi protestiratna takle način v videu, da ste aktivni kolesarji na cesti v slabšem položaju, čeprav imate več zakonskih lukenj, ki jih "navidezno" ne kršite.

"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Tilen ::

Predstavljajte si, da bi se tole kombiniralo vozilo dejansko ustavilo in da bi Jype pri 35 km/h šel čez prehod, hkrati bi se pa drug kolesar z enakim mišljenjem ter hitrostjo vključil izza kombiniranega vozila, iz desne.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

frudi ::

Se pravi če bi kolesar na desni prekršil pravila in izsilil prednost? Hm, kaj neki se običajno zgodi, ko nekdo pri zavijanju iz stranske ceste izsili prednost tik pred nekom, ki pravilno pripelje po prednostni cesti s polno hitrostjo?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

floyd1 ::

Nesreča?

Tilen ::

Frudi ne tako na hitro no. Recimo, da bi kombinirano vozilo ustavilo tako, da bi zapeljalo na prehod, spustilo Jypeta naprej, istočasno bi pa nek kolesar zapeljal ob bok temu vozilu na desni strani in tam tudi varno ustavil. Kako bi se prepričal, da je varno zapeljati na kolesarsko stezo, brez da počaka na prehod kombiniranega vozila? Če pomoli nos na kolesarsko, mimo pridrvi Jype z 35 km/h in odletita na glavno cesto.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jype ::

Tilen> Če pomoli nos na kolesarsko, mimo pridrvi Jype z 35 km/h in odletita na glavno cesto.

Kolesarji pred seboj nimamo dveh metrov plehnate surle, da ne bi mogli varno pogledat, kaj je za vogalom.

frudi ::

Kot prvo bi kombi moral ustaviti že pred prehodom za pešce, ne šele pred kolesarskim prehodom. Tako bi kolesar, ki zavija z desne na Zaloško, jypeta opazil pravočasno in varno ustavil, ne da bi izsilil prednost.
Kot drugo, tudi za kolesarja na desni velja odvzem prednosti, torej itak mora vsaj upočasniti, v skrajnem primeru pa ustaviti, če ne more varno zaviti na prednostno cesto/kolesarsko stezo.
In kot tretje, če ta kolesar ustavi ob kombiju, lahko, zaradi geometrije, preko haube kombija komot pogleda, ali se kdo bliža po prednostni kolesarski stezi, torej bo jypeta spet opazil pravočasno.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

knesz ::

Kot prvo bi kombi moral ustaviti že pred prehodom za pešce, ne šele pred kolesarskim prehodom. Tako bi kolesar, ki zavija z desne na Zaloško, jypeta opazil pravočasno in varno ustavil, ne da bi izsilil prednost.

Bullshit. Kolesar ki zavija desno na celovško, mora lepo počakati za kombijem in se vključiti na celovško za kombijem.
Kot drugo, tudi za kolesarja na desni velja odvzem prednosti, torej itak mora vsaj upočasniti, v skrajnem primeru pa ustaviti, če ne more varno zaviti na prednostno cesto/kolesarsko stezo.

To drži. Ampak če bi yipe vozil 25km/h, bi se kombi vključil na celovško še preden je yipe pridivjal do njega.
In kot tretje, če ta kolesar ustavi ob kombiju, lahko, zaradi geometrije, preko haube kombija komot pogleda, ali se kdo bliža po prednostni kolesarski stezi, torej bo jypeta spet opazil pravočasno.

Kolesar nima kaj početi na desni strani kombija.

jype ::

knesz> To drži. Ampak če bi yipe vozil 25km/h, bi se kombi vključil na celovško še preden je yipe pridivjal do njega.

The famous "Če bi mel Ferarija, me sploh ne bi blo več tam, ko bi se un buksl nastavlu!" argument.

knesz> Bullshit. Kolesar ki zavija desno na celovško, mora lepo počakati za kombijem in se vključiti na celovško za kombijem.

Tak je predpis, ja. Kakšna sreča, da za kolesarje ne velja (v življenju namreč še nisem videl ne le kolesarja, ki bi to pravilo upošteval, temveč tudi policista, ki bi v skladu s tem pravilom kolesarja vsaj opozoril, kaj šele izrekel globo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

frudi ::

Bullshit. Kolesar ki zavija desno na celovško, mora lepo počakati za kombijem in se vključiti na celovško za kombijem.

Če kombi in kolesar stojita vzporedno in je kolesarska steza prosta, desni vozni pas pa ne, kolesar lahko zavije na Zaloško, medtem ko kombi še vedno čaka. Če ima teleporter, pa lahko zavije tudi na Celovško :)

To drži. Ampak če bi yipe vozil 25km/h, bi se kombi vključil na celovško še preden je yipe pridivjal do njega.

In če bi jype vozil 45 km/h, bi prevozil križišče še preden bi teslo v kombiju sploh pripeljalo do njega.

Kolesar nima kaj početi na desni strani kombija.

Komot je kolesar lahko na desni strani kombija. Lahko je recimo tam kolesarska steza, ali pa je kombi zapeljal ob kolesarja, ko je ta že bil tik pred križiščem.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

jype ::

frudi> In če bi jype vozil 45 km/h, bi prevozil križišče še preden bi teslo v kombiju sploh pripeljalo do njega.

Vem. Se bom drugič bolj potrudu.

knesz ::

jype je izjavil:

frudi> In če bi jype vozil 45 km/h, bi prevozil križišče še preden bi teslo v kombiju sploh pripeljalo do njega.

Vem. Se bom drugič bolj potrudu.

Seveda, ker omejitve in predpisi zate ne veljajo.

BALAST ::

Naj odprem novo temo? Kolesarji ogrožajo pešce :D
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

knesz ::

Še citat iz neke motorevije:
Prav tako je pomembno sožitje kolesarjev in pešcev tam, kjer se zaradi prometnih razmer srečajo; če na primer na vozišču ali ob njem ni označenega pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa tu urejena kolesarska steza ali pot, smejo pešci hoditi po kolesarski poti ali stezi, vendar le tako, da ne ovirajo kolesarjev ali voznikov koles s pomožnim motorjem.
Tudi za kolesarje veljajo omejitve hitrosti: vozijo lahko namreč le tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje in se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je na kolesarskih poteh in stezah omejena na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.

Pri vožnji morajo tudi kolesarji upoštevati prometna pravila. Tako mora kolesar ob zavijanju ter izogibanju ovire nakazati spremembo smeri vožnje s pravočasnim in nedvoumnim bočnim iztegom roke na stran, v katero zavija. Obvezna je tudi pravilna razvrstitev na vozišču, seveda pa morajo tudi kolesarji upoštevati vso prometno signalizacijo - semaforje, znake (še zlasti stop znak in znak za odvzem prednosti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knesz ()

jype ::

knesz> Seveda, ker omejitve in predpisi zate ne veljajo.

Kakšna pravila? Na Zaloški je omejitev 60!

BALAST> Naj odprem novo temo? Kolesarji ogrožajo pešce

Tudi pešci ogrožajo pešce.

knesz> Še citat z neke motorevije:

Zakon, ne motorevije.

frudi ::

knesz, težko je resno jemati nekoga, ki si niti zadnjih par postov v temi ne prebere, preden začne pametovati. Za kolesarje ni predpisane posebne omejitve hitrosti, teh 25 km/h je kratkomalo izmišljenih.

BALAST, jah, pešci so si sami krivi, če skačejo na kolesarsko stezo. Če pešec skoči na cesto pred približajoč avto, tudi ni voznik kriv, da mora čistiti kri s havbe. No, razen če je pešec na prehodu.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

BALAST, jah, pešci so si sami krivi, če skačejo na kolesarsko stezo.

Ti to resno? Tvoja kolesarska steza je pa kaj? VIP tirnica?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> Ti to resno? Tvoja kolesarska steza je pa kaj? VIP tirnica?

Ja, povsem resno. Tako kot objestni vozniki motornih vozil sami pri sebi opravičujete neprimerno vožnjo tako, da trdite, da so pešci sami krivi, da jih pobijate, ker "skačejo na cesto", tako lahko kolesar to reče.

Sicer kolesar namesto "pucanja krvi s havbe" utrpi težji pretres možganov in počeno lobanjo, ko zbije pešca, ampak nič ne de - kolesarji so res nevarni in nimajo nobenega razloga, da bi na pešce kakorkoli pazili.

V zadnjih 65 letih tudi ni zabeležen primer, da bi kolesar ubil drugega udeleženca v prometu - vozniki motornih vozil pa jih vsako leto več sto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

frudi ::

BALAST, se pravi po tvojem bi morali avti upočasniti na, kaj vem, 10 km/h, ko peljejo mimo pešcev na pločniku ali ob robu ceste?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

Ja, povsem resno. Tako kot objestni vozniki motornih vozil sami pri sebi opravičujete neprimerno vožnjo tako, da trdite, da so pešci sami krivi, da jih pobijate, ker "skačejo na cesto", tako lahko kolesar to reče.

Če vozniki motornih vozil ne bi pazili na kolesarje in pešce, bi verjetno samo še ti s svojimi "nadnaravnim" instinktom preživetja vozil s kolesom po Ljubljani, medtem ko bi pešci raje počakali na oklepni avtobus.

Sicer kolesar namesto "pucanja krvi s havbe" utrpi težji pretres možganov in počeno lobanjo...

Prosim ne o posledicah, ker tudi vozniki motornih vozil nimajo vedno sreče. Nekateri celo povzročijo čelno trčenje ker se nekateri kolesarji vozijo sredi ceste!

V zadnjih 65 letih tudi ni zabeležen primer, da bi kolesar ubil drugega udeleženca v prometu

Statistika je relativna, ker če kolesar povzroči nesrečo z isiljenjem prednosti, lahko pobegne s kraja nesreče, brez da bi ga kdo identificiral.

BALAST, se pravi po tvojem bi morali avti upočasniti na, kaj vem, 10 km/h
Bi morali še ne pomeni da morajo, isto kot jype pravi da mora ustavit nekemu kombiju na označenem prehodu za pešce in kolesarje.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> Prosim ne o posledicah, ker tudi vozniki motornih vozil nimajo vedno sreče.

Kolk pešcev je pa že brez posledic penetriralo vetrobransko steklo in ubilo voznika?

BALAST> Statistika je relativna, ker če kolesar povzroči nesrečo z isiljenjem prednosti, lahko pobegne s kraja nesreče, brez da bi ga kdo identificiral.

Glede tega se torej ne razlikuje od nobenega drugega udeleženca, zato to brez težav zanemarimo.

BALAST> Bi morali še ne pomeni da morajo, isto kot jype pravi da mora ustavit nekemu kombiju na označenem prehodu za pešce in kolesarje.

Kombi bi moral ustaviti, jaz pa dejansko sem - ker če jaz ne bi, bi se polomil, ko on ni, se pa seveda ni zgodilo nič, na kar je vnaprej lahko računal.

BALAST ::

Saj kombi je pa ustavil ker JE IMEL PROSTO KRIŽIŠČE pred tvojim prihodom, in ker se je hotel normalno vklučit v promet, pa je mogoče njegov refleks še počakal.
To je tako kot če bi bil ti v čakalni vrsti v trgovini, on je bil prvi tam in če ga hočeš prehitet te bo potegnil za rokav, češ da tako prehitevanje ni etično moralno.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> JE IMEL PROSTO KRIŽIŠČE

NE, NI GA IMEL, SICER BI ODPELJAL NAPREJ, očitno.

BALAST> To je tako kot če bi bil ti v čakalni vrsti v trgovini, on je bil prvi tam in če ga hočeš prehitet te bo potegnil za rokav, češ da tako prehitevanje ni etično moralno.

Ja, to je tako, kot če nekdo čaka v vrsti, ti greš pa k drugi, prazni blagajni, pa priteče za tabo in te spotakne pa reče "kaj se vrivaš, pizda!".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

frudi ::

BALAST, se pravi po tvojem bi morali avti upočasniti na, kaj vem, 10 km/h
Bi morali še ne pomeni da morajo...

Zakaj bi pa torej kolesarji morali? A kolesar na kolesarski stezi je bolj nevaren pešcu na pločniku, kot je temu istemu pešcu nevaren avtomobil? Ali celo bolj, kot je nevaren avtomobil pešcu, ki hodi ob robu cestišča?
Nisem še namreč videl, da bi avtomobili upočasnili, ko peljejo mimo pešcev. Ampak po eni strani je to razumljivo, voznika v svoji dvotonski jekleni kletki pač ne gane kaj dosti, če mu pešec skoči pred avto...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

haha, še vedno ne razumeš, da je prehod za kolesarje križišče, ki križa cesto namenjeno motornim vozilom in nimaš prednosti če je motorno vozilo točno na tem prehodu (recimo je vozniku crknil motor, ima za sabo dolgo prikolico, ima težak tovor... in to zahteva malce daljši postanek pred vključitvijo).

Ja če je prazna blagajna zraven je paralelna vožnja in ne križišče, v križišči pa paralelizem ni vedno mogoč.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> je prehod za kolesarje križišče

Ne, ni! Kolesarska steza je prometni pas prednostne ceste in ni nikakršno križišče.

BALAST ::

Zakaj bi pa torej kolesarji morali? A kolesar na kolesarski stezi je bolj nevaren pešcu na pločniku, kot je temu istemu pešcu nevaren avtomobil?

Na kolesarski stezi je pešču nevaren le kolesar, medtem ko pri prečkanju ceste namenjene motornim vozilom ima prednost kolo ali pešec le takrat ko je je varno prečkati cesto namenjeno motornim vozilom. S primerno hitrostjo se da to zelo lepo ocenit, tako kolesar ki prileti izza vogala, kot tudi šofer.

S tem da ima pešec ali kolesar prednost le v primeru da je z eno nogo, kolesom že na prehodu. Seveda z zmanjšano hitrostjo, ker drugače kolesar z 25km/h prileti direktno v avto, ki čaka za 2sekundi na zebri.

jype je izjavil:

BALAST> je prehod za kolesarje križišče

Ne, ni! Kolesarska steza je prometni pas prednostne ceste in ni nikakršno križišče.



Saj vozilo je "verjetno" počakalo pred zebro, ampak se je glede slabe vidljivosti na levo počasi premikalo bližje križišča.

Še mačka ima tak instinkt, ker drugače bi samo gasa pičila pod drug avtomobil.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

frudi ::

Kot da bi se pogovarjal z betonskim zidom...

Poskusimo še enkrat: a si kdaj videl avto upočasniti na recimo 10 km/h, ko pelje mimo pešca, ki hodi ob levi strani cestišča? Ne? A je tak avto manj nevaren pešcu, kot kolesar? Ne?
No, zakaj bi torej naj upočasnjeval vožnjo kolesar na kolesarski stezi, ko pelje mimo pešca na pločniku?

Saj vozilo je "verjetno" počakalo pred zebro, ampak se je glede slabe vidljivosti na levo počasi premikalo bližje križišča.

Ko je enkrat dovolj daleč, da ima pregled nad Zaloško, nima več kaj lezt bližje križišču!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

No, zakaj bi torej naj upočasnjeval vožnjo kolesar na kolesarski stezi, ko pelje mimo pešca na pločniku?

Ker recimo pešec pri avtobusni postaji mora prečkat kolesarsko stezo in nima jasno označenega mesta prečkanja! Medtem ko kolesar in pešec imata jasno označeno mesto prečkanja na cesti namenjeni za motorna vozila, označeno pa zaradi večje nevarnosti!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

frudi ::

To veš, da pešec lahko prečka cesto kjerkoli, kjer je več kot 100 m oddaljen od najbližjega prehoda?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

bili_39a ::

frudi je izjavil:

knesz, težko je resno jemati nekoga, ki si niti zadnjih par postov v temi ne prebere, preden začne pametovati. Za kolesarje ni predpisane posebne omejitve hitrosti, teh 25 km/h je kratkomalo izmišljenih.

BALAST, jah, pešci so si sami krivi, če skačejo na kolesarsko stezo. Če pešec skoči na cesto pred približajoč avto, tudi ni voznik kriv, da mora čistiti kri s havbe. No, razen če je pešec na prehodu.


25 km/h ni izmišljeno. Preberi Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP). Če ste že tako pametni.

Drugače pa ni dileme: tisti kombi je naredil prekršek za 300 € in nekaj pik. Je pa res, da je Jure bil še daleč od križišča.

frudi ::

Smo že predelali ZPrCP tukaj. In smo dovolj pametni, da smo ugotovili, da ne omejuje hitrosti kolesarjev.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

jype ::

bili_39a> 25 km/h ni izmišljeno. Preberi Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP). Če ste že tako pametni.

https://slo-tech.com/forum/t490295/p330...

bili_39a ::

3. člen:

"13. >>kolo<< je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h; "

pa naj si ti pravniki preberejo, kar razlagajo.

Pa kaj jaz vem. Saj nisem pravnik. :-(
strani: 1 2 3 4 5 ... 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motor po Kolesarski stezi

Oddelek: Šport
183531 (2881) energetik
»

Obvezna čelada za vse kolesarje... (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Šport
29315866 (10164) LeQuack
»

pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11510595 (5991) bluefish
»

Presenetljivo : Ljubljana najnevarnejša EU prestolnica (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
934188 (1669) Tear_DR0P
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764027 (2678) jype

Več podobnih tem