» »

extreme digital spletna trgovina

extreme digital spletna trgovina

««
6 / 10
»»

kalorijagr ::

Ne razumem, zakaj devaš linke v nemščini? Da izpadeš bolj waw?

https://europa.eu/youreurope/business/s...

Tukaj imaš povzetel uredbe EU. Nekatere države so obvezno dvoletno garancijo povzele dobesedno, kot garancijo, nekatere kot Slovenija pa so dale 1 leto garancije in 2 leti stvarne napake, s tem je naša zakonodaja usklajena z EU regulativo. Sedaj pa prenehaj deliti nasvete, če nimaš pojma o zadevi.

MrStein ::

Nič ni "dobesedno".
Eno je "zakonska garancija" (stvarna napaka), drugo pa je "tržna (dodatna) garancija".

Dodatna garancija

Prodajalec ali proizvajalec lahko za izdelek ponudi tudi dodatno tržno garancijo, ki je lahko bodisi vključena v ceno izdelka bodisi je treba zanjo doplačati.

Poudarek na besedi "lahko". Torej ni obvezna. Tako kot sem takoj na začetku napisal.

Če pa ti meniš, da za omenjeni primer N0t0ri0us-a velja kako posebno pravilo pa povej. (je sicer akademsko, ker so mu vmes uredili)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

kalorijagr ::

Dodatna garancija je nekaj drugega kot garancija. Ti si pisal o garanciji in ne dodatni garanciji oziroma jamstvu. Vsak izdelek mora imeti 2 leti garancije/stvarne napake, lahko pa proizvajalec reče, da da 5 let dodatnega jamstva na izdelek, lahko pod posebnimi pogoji, lahko samo na nekatere dele izdelka, itd. . Zagotovo pa lahko uveljavlja garancijo/stvarno napako kjerkoli na ozemlju celotne EU v dobi 24 mesecev od nakupa izdelka. garancija, ki je minimalno predpisana doba v uredbi EU in velja v vseh državah EU. Tebe mede razlika med garancijo, stvarno napako in dodatnim jamstvom (podaljšano garancijo).

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Ne, nič me ne mede. Lahko prebereš milijon sporočil, ki sem jih na to temo že napisal (ker druge mede in je treba vedno razlagati).

Beseda "garancija" v Sloveniji pomeni tisto "drugo", ne pa "stvarna napaka" ("odgovornost za stvarne napake"). Recimo v zakonu (ZVPot) tako piše. Je pa res, da lahko kdo zameša.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

scipascapa ::

evo prvič naročim nekaj, pa že zamujajo.

N0t0ri0us ::

N0t0ri0us je izjavil:

N0t0ri0us je izjavil:

2 leti nazaj kupil pri njih telefon, v starosti 23 mesecev crknil. Jim pišem in rečejo, da naj poizkušam kontakritari naš servis, drugače pa naj jim napišem in naročijo dostavno službo, da pridejo po telefon. Od servisa ni bilo odziva, naročili so dostavo, danes pa je minilo ~40 dni od oddaje telefona in sem dobil sms, da danes dpd dostavi pošiljko.

Če so popravili ne vem, ker paket ni prišel... sporočim verjetno jutri, ko bo dostavna služba imela čas :D


Evo poštar prinesel nazaj telefon. Napaka odpravljena? NEE. Pretečen garancijski rok??

Napako sem jim javil 23. junija, na računu datum plačila 18.7.2016, poštar je prišel po telefon 2. julija, danes pa je telefon prišel nazaj. Na računu tudi piše, da je garancijski rok 24 mesecev. Na servisu so počakali do 27.7 in takrat napisali, da je naprava izven garancijskega roka.

spet bo boj z mlini na veter...


evo update:
Poslal sem jim spet nazaj telefon, oziroma so ga prišli iskat, od njih ni bilo odgovora več kot 1 mesec, v četrtek jim pišem, da je telefon že več kot 60 dni na servisu. Danes dobim mail, da imam dobropis oziroma naj sporočim TR da vrnejo denar, lahko dobim dobroimetje v trgovini ali pa naročijo nov telefon.

Kljub zapletu s servisom in dolgi čakalni dobi lahko rečem, da imam z njimi pozitivno izkušnjo. Največji plus pa je to, da naročijo dostavno službo in pride iskat izdelek, tako da nimaš niti stroškov z uveljavljanjem garancije/vračilom izdelka.

opeter ::

Odpiši, ko boš prejel nazaj denar oz. karkoli že.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

mat xxl ::

Jaz sem že večkrat kupoval pri njih in tudi reklamacije so bile nikoli problema ......

Edini primer, ko so se mi noro zamerili, je bil v gužvi novega leta, ko so izdelek na zalogi rabili cele 3 tedne, da so ga sploh odpremili....

Samo, to je bil nori december, sicer ni bilo tovrstnih zamud.

N0t0ri0us ::

Denar je nazaj na računu :) Vse štima.

mat xxl ::

Prejšnji teden sem v sredo ob 21h naročil eno kosilnico na nitko. V petek ob 11h, je bila že pri meni .

Jasno skoraj 40% boljša cena, kot pri nas, vendar ne drži za vse, tako, da vedno potrebno preveriti, so po nekod tudi dražji od naših.

Stari89 ::

Pred kratkim sem naročil in plačal 3 monitorje. Dobil sem eno številko za sledenje. Kurirska služba je danes pripeljala le dva monitorja, vsakega kot samosvoj paket z različnimi številkami. Je možno, da se paketi ne obdelajo istočasno in da ne grejo po isti poti ter da pridejo na cilj ob različnih dneh? Malo paničarim, saj se nihče ne javlja na telefonsko številko za podporo strankam in nihče ne odgovarja na mejle.

delavec44 ::

Je možno. Jaz sem že 2x od njih dobil naročilo v več paketih na različna dneva. Ne vem kdo zajebe, po moje dostavna služba. Počakaj do jutri in potem naredi paniko ;)

_Sajmon_ ::

kake pa so izkušnje glede uveljavljanja garancije? Tudi sam se zagledal v en monitor, pa me odbijajo eventuelne kolobocije glede servisiranja.

Gapi182 ::

Mogu še js it preverit kake izkušnje ma folk s to trgovino. Naroču včeraj 4K monitor za svoj PS pro. Jutri baje že pride. Cena monitorja nižja kot dobesedno kjerkoli na svetu, tudi v ameriki brez davka.

mat xxl ::

Ja s cenami majo dobre pa tudi čist mimo npr Samsung S9 je najceneje v EU pri njih.....

Gapi182 ::

js sm naroču ta monitor ki bi že brez popusta bil gladko najcenejši v EU https://edigital.si/monitor/lg-27uk650-...

Iskreno ne vem kako se jim splača :D

MrStein ::

Ne vem, kako se Xiaomi splača prodajat telefone brez DDV... oh, wait!
;)

(ne trdim, da ED goljufa na davkih, čeprav je sum tu)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

_Sajmon_ ::

Gapi182 je izjavil:

js sm naroču ta monitor ki bi že brez popusta bil gladko najcenejši v EU https://edigital.si/monitor/lg-27uk650-...

Iskreno ne vem kako se jim splača :D


Hm, če smo že konkretni, jaz gledam tegale. Pri nas je cena (bila) okrog 544 €, extreme.si ga ponuja 478 €. Človeka kar mika...

Gapi182 ::

_Sajmon_ je izjavil:

Gapi182 je izjavil:

js sm naroču ta monitor ki bi že brez popusta bil gladko najcenejši v EU https://edigital.si/monitor/lg-27uk650-...

Iskreno ne vem kako se jim splača :D


Hm, če smo že konkretni, jaz gledam tegale. Pri nas je cena (bila) okrog 544 €, extreme.si ga ponuja 478 €. Človeka kar mika...

deluje top tud sam sm razmišlju če bi tega ma ker imam zvočnike že na mizi in jih loh sam štekam not v 3,5 jack sm pol kr tistega. Upam da pride danes :D.

c3p0 ::

MrStein je izjavil:


(ne trdim, da ED goljufa na davkih, čeprav je sum tu)


Kako pa? Naročam stvari brez davka, kot zavezanec. Neto cena je bila 100€ nižja od najcenejšega ponudnika na idealo.de. Go figure.

Stari89 ::

Stari89 je izjavil:

Pred kratkim sem naročil in plačal 3 monitorje. Dobil sem eno številko za sledenje. Kurirska služba je danes pripeljala le dva monitorja, vsakega kot samosvoj paket z različnimi številkami. Je možno, da se paketi ne obdelajo istočasno in da ne grejo po isti poti ter da pridejo na cilj ob različnih dneh? Malo paničarim, saj se nihče ne javlja na telefonsko številko za podporo strankam in nihče ne odgovarja na mejle.

Zaključek zgodbe: Iz trgovine so mi včeraj pozno popoldne odgovorili na mejl in mi posredovali vse sledilne številke. Danes dopoldne je bil zadnji paket dostavljen. Alles gut, alles klar!

jazjaz52 ::

2 1 2019 naročil dva produkta na zalogi, 8 1 2019 pokličem zakaj robe še ni ker je 4 delovni dan, odgovor nismo imeli robe na zalogi, OK razumem, kdaj do roba pri meni? počakajte vam sporočim, čez 1 uro sporoči, da bo roba predana kurirjem istočasno dobim sledilno, ki je še mrtva. Čez 2 uri dobim novo sledilno, ki je tudi mrtva, v košari pa piše dostava danes, preverim sledilni prva je fejk druga kaže tranzit - danes dobave ne bo če bo jutri bo 9 dni od tega 7 delovnih. Fxxx pa taka nategancija z dostavo - prvi predmet za 180€ (50%) cenejši od naših trgovin, drugi za 1€ dražji ampak ker je en strošek dobave sem še vedno v plusu.

Gapi182 ::

jazjaz52 je izjavil:

2 1 2019 naročil dva produkta na zalogi, 8 1 2019 pokličem zakaj robe še ni ker je 4 delovni dan, odgovor nismo imeli robe na zalogi, OK razumem, kdaj do roba pri meni? počakajte vam sporočim, čez 1 uro sporoči, da bo roba predana kurirjem istočasno dobim sledilno, ki je še mrtva. Čez 2 uri dobim novo sledilno, ki je tudi mrtva, v košari pa piše dostava danes, preverim sledilni prva je fejk druga kaže tranzit - danes dobave ne bo če bo jutri bo 9 dni od tega 7 delovnih. Fxxx pa taka nategancija z dostavo - prvi predmet za 180€ (50%) cenejši od naših trgovin, drugi za 1€ dražji ampak ker je en strošek dobave sem še vedno v plusu.

tud js sm se mogu pripeljat iz Ljubljane nazaj na koroško ker naj bi paket prišel danes. Na žalost ga ni :D.

Gapi182 ::

Pozabu napisat, paket prišel, sicer 1 dan kasneje kot so sporočili ampak vseeno hitreje kot pa če bi naročil na mimovrste, vsaj po mojih izkušnjah. Vse deluje brezhibno. Je pa res mal problem da pač dpd vsaj pri nam vedno pripelje paket popoldan, najhitreje do 2. Ne morem se ravn pritoževati, glede na to da je poštnina samo 3€ :D

malacky ::

Novembra sem pri edigital naročil 2 identična izdelka. Po kar dolgem času sta decembra le prišla, paketa nisem odprl takoj pri kurirju, ker je običajno v vseh trgovinah vse vredu. Ko sem paket le odprl sem videl, da je notri samo 1 izdelek.

Na številko se ni javil nihče, po kar nekaj mailih sem le prejel odgovor, da bodo raziskali. Spet se ni dogajalo nič, na follow upe ni bilo odgovorov. Po dolgem času sem spet nekoga dobil na telefon, povedali so mi da so po kamerah ugotovili, da je napaka na njihovi strani in da gre postopek naprej. Spet se ni premaknilo nič, na maile ni bilo odgovora, po tel nisem dobil nobenega.

Danes se mi je spet nekdo javil na telefon. Odgovor je bil, da so ugotovili, da napaka ni na njihovi strani in ne more narediti nič, mi pa priporoča, da se obrnem na zvezo potrošnikov.

Kakšne so vaše izkušnje? Kaj priporočate? Res se mi ne gre za teh 35 eur, se mi pa gre za ignorantski odnos in predvsem to, da tega ne morem povedati nikomur...nimajo fb ocen, nimajo google ocen, komentarje brišejo itd...

Kam naj se obrnem?

Hvala

Han ::

Nikamor, kupuj drugje, npr. na Amazonu, ki ti v takšnem primeru vrne kupnino, brez vprašanj. Tudi po npr. pol leta dobiš za defekten izdelek ali povrnjeno kupnino ali nov brezhiben izdelek...

Mazzinijeva kolumna na to temo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

malacky ::

Han je izjavil:

Nikamor, kupuj drugje, npr. na Amazonu, ki ti v takšnem primeru vrne kupnino, brez vprašanj. Tudi po npr. pol leta dobiš za defekten izdelek ali povrnjeno kupnino ali nov brezhiben izdelek...


Potem najbolje da tole pozabim in gremo dalje.

Ima varstvo potrošnikov/inšpekcija sploh kakšna pooblastila glede na to, da gre za podjetje registrirano na Madžarskem?

Hvala

MrStein ::

Mogoče te bo napotilo na kako EU zvezo potrošnikov. Ali madžarsko.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mat xxl ::

malacky je izjavil:

Novembra sem pri edigital naročil 2 identična izdelka. Po kar dolgem času sta decembra le prišla, paketa nisem odprl takoj pri kurirju, ker je običajno v vseh trgovinah vse vredu. Ko sem paket le odprl sem videl, da je notri samo 1 izdelek.

Na številko se ni javil nihče, po kar nekaj mailih sem le prejel odgovor, da bodo raziskali. Spet se ni dogajalo nič, na follow upe ni bilo odgovorov. Po dolgem času sem spet nekoga dobil na telefon, povedali so mi da so po kamerah ugotovili, da je napaka na njihovi strani in da gre postopek naprej. Spet se ni premaknilo nič, na maile ni bilo odgovora, po tel nisem dobil nobenega.

Danes se mi je spet nekdo javil na telefon. Odgovor je bil, da so ugotovili, da napaka ni na njihovi strani in ne more narediti nič, mi pa priporoča, da se obrnem na zvezo potrošnikov.

Kakšne so vaše izkušnje? Kaj priporočate? Res se mi ne gre za teh 35 eur, se mi pa gre za ignorantski odnos in predvsem to, da tega ne morem povedati nikomur...nimajo fb ocen, nimajo google ocen, komentarje brišejo itd...

Kam naj se obrnem?

Hvala



Sam sem vsaj že 20 x naročil pri njih, nikoli težav, celo ob okvari nekega izdelka so vse zgledno uredili, tako, da ne razumem ?

Vi ste dobili 2 paketa, kot pišete, v enem je izdelek bil, v drugem paketu, pa je bilo, kaj samo embalaža izdelka ali ??? Malo več pojasnite ali je bila ovojnina poškodovana ...... ???

Han ::

Površno bereš. Naročil je dva identična izdelka, ki naj bi bila zapakirana skupaj. V prejetem enem in edinem paketu je bil zgolj en izdelek...

malacky ::

Jp, naročil sem 2 identična izdelka. Paket je bil večja, zaprta in nepoškodovana vrečka/kuverta. v njej je bil samo 1 izdelek.

scipascapa ::

pri odprtju paketa si poslikal takoj? si plačal preko paypala? dispute.

malacky ::

Slikal sem, te slike sem jim tudi poslal (ko je bil paket že odprt).

Plačal sem prek trr, tako da opcija dispute odpade.

Han ::

Za PayPal še niso slišali...

Meni so se zamerili z google slovenščino in dvotedenskim popravljanjem profila, v katerem je bila brez posebnega razloga onemogočena vsakršna oddaja naročila. En teden so trdili, da je pri njih vse ok, če imam težave, pa naj pač odprem nov račun... Šalabajzerji.

XLapse ::

malacky je izjavil:

Novembra sem pri edigital naročil 2 identična izdelka. Po kar dolgem času sta decembra le prišla, paketa nisem odprl takoj pri kurirju, ker je običajno v vseh trgovinah vse vredu. Ko sem paket le odprl sem videl, da je notri samo 1 izdelek.

Na številko se ni javil nihče, po kar nekaj mailih sem le prejel odgovor, da bodo raziskali. Spet se ni dogajalo nič, na follow upe ni bilo odgovorov. Po dolgem času sem spet nekoga dobil na telefon, povedali so mi da so po kamerah ugotovili, da je napaka na njihovi strani in da gre postopek naprej. Spet se ni premaknilo nič, na maile ni bilo odgovora, po tel nisem dobil nobenega.

Danes se mi je spet nekdo javil na telefon. Odgovor je bil, da so ugotovili, da napaka ni na njihovi strani in ne more narediti nič, mi pa priporoča, da se obrnem na zvezo potrošnikov.

Kakšne so vaše izkušnje? Kaj priporočate? Res se mi ne gre za teh 35 eur, se mi pa gre za ignorantski odnos in predvsem to, da tega ne morem povedati nikomur...nimajo fb ocen, nimajo google ocen, komentarje brišejo itd...

Kam naj se obrnem?

Hvala

slaba slaba slaba... hvala za delitev
alien technology

solatko ::

Enkrat WP in TV 43 LG ne smart - oboje prispelo v 3-eh dneh brez problemov. Če bo kaj ugodnega, bom spet naročil v tej trgovini.
Delo krepa človeka

Frankie7 ::

Se moja izkusnja, kupil tv, vse super, kupil se telefon, placal,dobil embalaza neposkodovana, na debelo zapakiran v mehurcke. Odprem in najdem skatlo z obema varnostnima nalepkama strganima,cez eno nalepljena ena x madzarska(kao od tretje trgovine).
Skatla je tudi obtolcena v enem vogalu-direktni padec polne skatle na rob....

Nisem odpiral naprej,slikal, poslal mejl, potreh dneh in danes do 13 nic responsa...
Kontakt po fonu ne dela odkar vem za to trgovino...
Kaksen predlog? Vem da lahko vrnem stvar v 7 dneh brez vprasanj.kaj pa denar????
Hvala

Machete ::

Kupil si preko spleta? 14 dni imaš časa. Obvestiš jih o nameri o odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo. Dokazano zadevo spraviš nazaj do njih, kakršna je prišla do tebe in počakaš cekine.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

PunkDude ::

Enako jaz. Ni zakaj solatko.

Frankie7 ::

Machete, kdo jim diha za vrat da mi povrne kes? Je kak zakon?

Machete ::

Povej jim da si WWF fighter.



*sicer pa seveda, zakon je na tvoji strani
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-NPB10)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Bonticer ::

Prvič naročil mobitel prek te trgovine.
~70 EUR ceneje kot pa pri nas, z garancijskim listom.

Rekli so da bodo dostavili v 3eh dneh, ampak to se ni zgodilo. Sem zagnjavil in sem dobil v 24 urah.
Mobitel je bil v madžarščini.
Vse dela in sem zadovoljen. :)

Han ::

Upaj, da ti ne bo potrebno uveljavljati garancije pri njih.

N0t0ri0us ::

sem že večkrat napisal. Po 23. mesecih je crknil telefon, poslal na garancijo. Že res, da je trajalo 2 meseca, ampak dobil sem povrnjeno celotno kupnino.

Kurzweil ::

Če je pri edigital problem samo uveljavljanje garancije in glede na to, da imajo marsikaj najceneje daleč naokoli,... a ni možno garancije posameznega proizvajalca uveljavljati tudi drugje? pri pooblaščenih prodajalcih in uradnih uvoznikih?

Bonticer ::

Kolikor vem lahko uveljavljam (mednarodno) garancijo tudi v Sloveniji.
Ampak bomo videli, ko bo prišlo tako daleč...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bonticer ()

mat xxl ::

Kolikor veš, morda malo veš... uveljavljaš lahko samo, če ima proizvajalec svoj ali pooblaščen servis za to.

Če ima servis samo uvoznik v Slovenijo ti si pa kupil malo ceneje zunaj, pa se obrišeš pod nosom, pri nas za garancijo ti seveda gredo na roko in popravijo vendar plačaš, ali pa pošlješ na popravilo tja, kjer si kupil. Recimo tak primer je Irobot izdelki, pa še, kar nekaj drugih....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

sfaljk ::

mat xxl je izjavil:

Kolikor veš, morda malo veš... uveljavljaš lahko samo, če ima proizvajalec svoj ali pooblaščen servis za to.

Če ima servis samo uvoznik v Slovenijo ti si pa kupil malo ceneje zunaj, pa se obrišeš pod nosom, pri nas za garancijo ti seveda gredo na roko in popravijo vendar plačaš, ali pa pošlješ na popravilo tja, kjer si kupil. Recimo tak primer je Irobot izdelki, pa še, kar nekaj drugih....


Sem kupil Samsungovo tablico pri Electronic4you. Še v času garancije mi je crknil zaslon. S cmokom v grlu sem jo nesel na Ram2, kjer pa so jo brez težav sprejeli na servis in popravili v garanciji. Edino pred prevzemom sem moral prinesti še škatlo, ker na računu ni bilo neke številke ali nekaj podobnega. Referent za pultom je preskeniral račun in škatlo tablice in to je bilo to.

LP

Glugy ::

malacky je izjavil:

Novembra sem pri edigital naročil 2 identična izdelka. Po kar dolgem času sta decembra le prišla, paketa nisem odprl takoj pri kurirju, ker je običajno v vseh trgovinah vse vredu. Ko sem paket le odprl sem videl, da je notri samo 1 izdelek.

Na številko se ni javil nihče, po kar nekaj mailih sem le prejel odgovor, da bodo raziskali. Spet se ni dogajalo nič, na follow upe ni bilo odgovorov. Po dolgem času sem spet nekoga dobil na telefon, povedali so mi da so po kamerah ugotovili, da je napaka na njihovi strani in da gre postopek naprej. Spet se ni premaknilo nič, na maile ni bilo odgovora, po tel nisem dobil nobenega.

Danes se mi je spet nekdo javil na telefon. Odgovor je bil, da so ugotovili, da napaka ni na njihovi strani in ne more narediti nič, mi pa priporoča, da se obrnem na zvezo potrošnikov.

Kakšne so vaše izkušnje? Kaj priporočate? Res se mi ne gre za teh 35 eur, se mi pa gre za ignorantski odnos in predvsem to, da tega ne morem povedati nikomur...nimajo fb ocen, nimajo google ocen, komentarje brišejo itd...

Kam naj se obrnem?

Hvala


Pa je bla ista oseba na telefonu? Nevem kako imajo kamere pri njih naštimane samo po navad se po 2 tednih samodejno prepišejo posnetki. Spomnm se ime pa priimek osebe ki je govorila s tabo ko je rekla da je napaka na njihovi strani pa zahtevaj to osebo. Sicer pa če ni pisno se hitro lahko spregleda; pozabi ali pa ne upošteva. Boljš bi bilo če bi e-pošto jim poslal na začetku da imaš črno na belem dokaz takorekoč. Jz bi probal še e-pošto poslat pa jim opisat kaj se je zgodil; pa tud to seveda poudarit z imenom in priimkom katera oseba je že priznala da je krivda na njihovi strani in da so to s kamero tud ugotovil.

Drgač pa jz nimam slabih izkušenj z njim; sem naročil monitor in ga dobil v brezhibnem stanju. Sem pa pred prevzemom fejst pogledal okol paketa če je krkol vdolben al pa strgan; pa posnel sem iz vseh vzornih kotov škatlo pa odpiranje v enem posneetku čist tak za vsak slučaj ker sm slišal tud slabe izkušnje z to trgovino. Vse je blo ok.

MrStein ::

Glede servisa: to je odvisno od proizvajalca, uvoznika, prodajalca in še česa

Lahko se zgodi, da kupiš v tujini in pri nas servisiraš brez težav.
Lahko pa, da bodo naši servisi zavrnili popravilo.

Če obstaja kaki način vnaprej vedeti, pa mene tudi zanima.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
6 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 487 88 89 90 )

Oddelek: Kaj kupiti
4452851690 (197) srus
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31751424 (17621) V-i-p
»

Spletna trgovina Oskar Veliki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23473400 (14386) scipascapa
»

Spletna trgovina edigital

Oddelek: Kaj kupiti
329865 (5288) SuperVeloce
»

Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5411726 (9451) Mare2

Več podobnih tem