» »

extreme digital spletna trgovina

extreme digital spletna trgovina

Kurzweil ::

Verjetno bi bilo najbolje kar vprašati... če se spomnim, ko pridem domov, bom za hec poslal mail, če bo kakšen odgovor.

Mimogrede, sem ravno pred parimi trenutki zasledil njihovo objavo, če bo te dni kdo čakal kakšen dan dlje:

Spoštovani potrošniki, zaradi povečanega števila naročil je rok dostave na dom 5-7 dni.

Kurzweil ::

Dodajam... ne morem verjet, ampak dejansko so DANES objavili pooblaščene servise oz. so podali link na FB, očitno nekdo bere ta forum, ali pa gre za velik slučaj...

Pooblaščeni servisi

Sem si pa danes dejansko vzel par minut časa in pogledal njihov FB page... da načrtno odstraniš možnost ocenjevanja trgovine pove res veliko... ko pa prebiram komentarje, pa vse to kar ste že pisali... na telefonsko so neodzivni... na mail so neodzivni... težave imajo z vračanjem kupnin... in velike težave tudi z uveljavljanjem garancije... škoda, ker imajo ravno akcije,...

Ko dobite pakete od njih... od kot pa pridejo? Iz Slovenije ali Madžarske ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Han ::

Paket pride z Madžarske. Zadnje čase je vse bolj slabo zapakirano, včasih kar v nepodloženi PVC vrečki.

darkolord ::

MrStein je izjavil:

Če obstaja kaki način vnaprej vedeti, pa mene tudi zanima.
Univerzalnega načina žal ni.

Jaz se poslužujem naslednjega načina: v Google napišem "ImeProizvajalca RMA".

- če najde njihovo stran za RMA, pomeni, da lahko garancijo uveljavljaš pri njih
- če najde njihovo stran, na kateri je warranty check, pomeni da imajo centralno evidenco in je velika verjetnost, da je garancija mednarodna
- če najde samo garancijske pogoje, potem v njih piše, kje uveljavljaš garancijski zahtevek
- če ne najde nič pametnega, je majhna verjetnost, da bo garancija veljala tudi pri nas
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Kurzweil ::

Tole vidim, da so na edigital objavili -> Seznam pooblaščenih servisev po Sloveniji

Če je to to, potem verjetno nekih težav z garancijo verjetno ni ?

Koko008 ::

Ali je kdo že imel podoben primer da ni dobil izdelka?

28.7. 2019 sem pri edigital naročil kuhalno ploščo bosch za dobrih 300€, ker je bila kar precej cenejša od ostalih ponudnikov (~400€), ter mimogrede ko že naročam, še tudi en kuhalnik vode ker ga rabimo). Plačam z kartico prek spleta. Predviden datum dostave je bil 2.8, za vsak izdelek posebej sledilna številka za dpd. Vse lepo in prav dokler se kurir ne pojavi samo z enim paketom, in sicer kuhalnikom vode. Po preverjanju številk paketa smo ugotovili, da vse štima in da prevzemamo res samo kuhalnik vode, ne pa plošče - podpišem in prevzamem. Plinske kuhalne plošče pa še kar ni, na spletni strani od dpd pa iše to:
01.08.2019 11:42 Ure Podatki o DPD centru
Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD.
Pokličemo najprej dpd kje tiči ta paket in povejo, da to pomeni, da oni izdelka od trgovine še sploh niso dobili. Potem pa se začne ta zanimivi del, pišemo edigital na mail, ker jim telefon seveda ne deluje, kje je paket? Odgovarjajo, da preverjajo napako in čakajo na odgovor iz njihovega skladišča. Po kakšnem mesecu istih odgovorov jih prosim za vračilo kupnine, ali pa da pošljejo nov izdelek, če ne vedo kam je ta izginil. Odgovorijo, da preverjajo situacijo in prosijo za potrpežljivost. In po TREH MESECIH - ta teden dobim odgovor v katerem mi pošljejo slike neke škatle sredi njihovega skladišča kot dokaz, da so izdelek oddali, češ da oni niso nič krivi, naj se obrnemo tržni inšpektorat, pred tem pa poskusimo kontaktirat še kurirsko službo.

Torej stvar je taka: digialni račun imam, podpisal samo, da sem prejel kuhalnik ne pa plošče, na dpd prav tako piše, da sem en izdelek prejel, drugega pa ne. Edigital pa trdijo, da niso nič krivi, ter da so izdelek odposlali. Kam se lahko točno obrnem glede na to, da niso Slovenska trgovina ter z čim jim naj sploh"prebudim", da nas bodo resno jemali?

jocoj ::

Če je v online sistemu DPDja, je paket verjetno bil prevzet tako, da pritisni na njih, naj zadevo najdejo. Če ne bo šlo pojdi na banko, ki ti je izdala kartico in vloži zahtevek za chargeback (vračilo kupnine), saj izdelka nisi prejel.

darkolord ::

"Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD." pomeni samo, da je nekdo naklikal, da paket bo oddal in je naročil prevzem tega paketa. Če je to vse kar piše, potem DPD paketa NI prevzel.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

MrStein ::

Kako je s chargeback dandanes na banki?

Se megleno spominjam primera izpred let in so kar komplicirali, kot da bi hotel njihovo kri...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kosek1 ::

Koko008 je izjavil:

Plačam z kartico prek spleta.

Kolikor se spomnim, je bila včasih pri tej firmi možnost plačila ob prejemu brez dodatnih stroškov.

Se splača izkoristiti. :)

Sumo ::

Če si plačal z Mastercard ali Viso, lahko dobiš povrnjen denar za nakup izdelka, ki ga nisi prejel. Greš na banko, izpolneš obrazec, priložiš dokazila (potrdilo o nakupu in tvojo komunikacijo z njimi) in načeloma se stvari rešijo tebi v prid.
Jaz sem do sedaj to urejal dvakrat (obakrat uspešno), nazadnje sem dobil povrnjeno kupnino za letalske karte od Adrie.

mat xxl ::

Ja jaz sem od njih kupoval vsaj 6 x nikoli problema, le enkrat so me časovno nategnili za ene 10 dni okoli novega leta, sem pa plačal zaradi nezaupanja vedno ob prevzemu.


Na banki, ne bo problema, sem imel jaz nekaj takega na Visi, pač utemeljiš z vsemimi priponkami, printi, kaj ste si dopisovali, tebe ne briga, kam je šel izdelek tebe briga dejstvo, da ga nisi dobil.
Ko boš argumentirano reklamiral ti v roku cca 14 dni vrnejo denar, če ocenijo, da si upravičen na podlagi tvojih dokazil, potem ima pa prejemnik plačila nekje je 6 mesecev nekje 12 mesecev časa, da svoji banki jasno in nesporno dokaže, da si ti prejel ta izdelek, torej dejstvo ali ga je on oddal kurirjem ali ne tukaj ni pomembno in ja če bi dokazal, da si ga ti dobil, ti potem banka ponovno vzame nazaj ta denar. Po enem letu je pa za njih konec zadeve. V mojem primeru so poslali napačen artikel vrednost cca 50 eur, niso ga hoteli nazaj niti poslati novega pravega, so trmarili o 20% popusta pa naj ga jaz prodam. Izdelek napačen je še vedno pri meni, denar pa tudi, se jim ne da ukvarjati ...., čeprav tudi meni napačen artikel nič ne koristi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

solatko ::

Navadite se, da v trgovinah, kjer lahko naročiš po povzetju, tako tudi narediš. Več kot deset nakupov, nikoli problemov, prinesli paket, v pričo DPD voznika pogledal, če je naročeno res prišlo, plačal in adio.
Delo krepa človeka

Grega3 ::

Tudi jaz imam težavo. V ponedeljek dobim email od edigital da je bilo naročilo predano kurirski službi in da bom paket prejel danes. DPD tracking kaže samo da so seznanjeni z naročilo oz. nekaj v tem smislu. Kontaktiram DPD in mi povedo da edigital njim še ni predal paketa. Pišem na njihov email in ital ni nobenega odgovora

mat xxl ::

Jaz sem pa v nedeljo naročil, moralo bi biti dostava v sredo pa bo izgleda danes v četrtek, me je že dpd kontaktiral.

solatko ::

Obvestilo dobiš, ko trgovina naroči prevoz, potem pa dobiš od prevoznika obvestilo, kdaj ti bodo dostavili.
Delo krepa človeka

mat xxl ::

Sem danes dobil , torej v nedeljo naročil, naj bi dostavili v sredo, pa so danes DPD, plačilo po povzetju, račun pa na podjetje, ker rabimo v podjetju, cena pa 48% najcenejše cene pri nas. Čeprav pri njih je tako, cena je lahko ok, zelo ok, ali pa celo veliko višja, kot pri nas, je treba od primera do primera pregledati. Šlo je za Asus RP-AC55 dostopno točko in črni petek res OK ceno !

Han ::

A dostava je poskočila že na 7 eur?

FiReFTW ::

Jaz pa sem naročil 17.11 danes pa je 29.11 pa še popolnoma nič.
Ni mi jasno kako niso na voljo na telefon? Že 1 teden jim piše da zaradi tehničnih problemov kao niso na voljo na telefon, kakšna komedija je to? Kako lahko nekdo ni dosegljiv na telefon 1 teden v tem modernem času?
Na email sem jim pisal pa so pol odgovorili da kao 26.11 bi naj dobili, danes pa je že 29.11 pa še nič ni bilo poslano, nobeno sledenje in nič.
Kaj se grejo ti?

Han ::

Srbi + Madžari = katastrofalna podpora in odzivnost...

shon ::

Naročil tv 15.11, še danes ga nisem dobil, celo na en mail so mi odgovorili tri dni nazaj, da ga bodo poslali urgentno, pa ni ne duha ne sluha.

FiReFTW ::

Kako je z preklicom? A kdo ve če jim napišem da prekličem izdelek kako je glede tega zakonsko? Glede na to da nisem izdelka dobil v času v katerem so navedli?

DarwiN ::

Pri meni ista zgodba, 11 dni zaenkrat. Sem pa naročil pri MojTV, kjer zna bit, da imajo istega dobavitelja za določene TVje kot edigital, nenazadnje tudi njihove cene izenačujejo. Odgovor: norišnica za črni petek.

Zaradi "Black Friday akcij v mesecu novembru", pred prazničnega časa in krepko povečano obsega delovanja se dostave ne uspejo pravočasno odpremiti in zna se zgoditi, da naročeno blago ni odpremljeno enako kot v običajnih pogojih ter zato tudi posledično dostava zna zamujati.... Zaradi hitrejše odpreme in dostave bo vaše blago ekspresno odpremil in dostavil kar direktno dobavitelj.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

MrStein ::

Itak. Zdaj je gužva in prihaja do zastojev. To je kot če bi primerjal avtocesto MB-LJ nekje sredi noči (ali dneva) in med rush hour.
Eno gre 130 ves čas, pri drugem pa stojiš v koloni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

letmein ::

Jaz imam problem s to trgovino, da so mi kot kaže izgubili reklamiran izdelek, za katerega so sami naročili prevzem paketa preko DPD, kar je DPD tudi izvedel 11.11.2019, zdaj pa paketa ni nikjer. Njihova podpora je pa bolj useless/neodzivna, saj so mi predlagali naj poizvem kje je paket, pa niti št. paketa nimam, ker so oni naročili prevzem.. Kaj mi je storiti?

DarwiN ::

Njihova podpora je joke ja.. Jaz sem želel uveljavljat stvarno napako in ženska (Slovenka) sploh ni vedela, kaj naj bi to bilo. Nazadnje so se naredili "norega" in izdelek "popravili"..Problem "solved". Dejansko imajo porihtano samo popravilo v tej obliki, da uredijo prevzem na domu in čez ~45 dni dostavo popravljenega izdelka.

Ampak meni je DPD kurir ob prevzemu izdelka dal listek s podatki o paketu. Ti nisi dobil nič? Potem lahko samo kličeš na DPD, I guess.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

letmein ::

DarwiN je izjavil:

Njihova podpora je joke ja.. Jaz sem želel uveljavljat stvarno napako in ženska (Slovenka) sploh ni vedela, kaj naj bi to bilo. Nazadnje so se naredili "norega" in izdelek "popravili"..Problem "solved". Dejansko imajo porihtano samo popravilo v tej obliki, da uredijo prevzem na domu in čez ~45 dni dostavo popravljenega izdelka.

Ampak meni je DPD kurir ob prevzemu izdelka dal listek s podatki o paketu. Ti nisi dobil nič? Potem lahko samo kličeš na DPD, I guess.


Nop nič nimam.. razen SMS DPD o prevzemu in korespondenco s supportom prek maila..

mat3 ::

Po začetnem navdušenju (in tudi je vse potekalo brez težav), je trgovina postala katastrofa, podpore praktično ni. Dobil obvestilo, da je DPD naročilo prevzel, nakar so naročilo vrnili nazaj njim (baje zaradi nepopolnosti). Potem sem pa čakal na vračilo denarja 2 meseca, ker naročenega niso več imeli ! Tudi pritožb pri EPC je baje vedno več.
GigaByte GA-X58A-UD5, Intel i7 920@4,00GHz, Samsung SSD 256GB 850 Pro
GigaByte GTX 970 4GB, 4x 4GB Crucial Ballistix Tactical
http://www.bozic17.blogspot.com

shon ::

Na mail sem dobil, da naj ocenim izdelek, koliko časa še pol traja, po tem mailu, da izdelek dejansko dobiš?

Ales ::

shon je izjavil:

Na mail sem dobil, da naj ocenim izdelek, koliko časa še pol traja, po tem mailu, da izdelek dejansko dobiš?

21 ur, 16 minut in 48 sekund?

:D


Ali, če hočeš resen odgovor, eno z drugim nima kaj dosti veze. Kako je bilo poslano, si dobil kako kodo za sledenje?

shon ::

Ales je izjavil:

shon je izjavil:

Na mail sem dobil, da naj ocenim izdelek, koliko časa še pol traja, po tem mailu, da izdelek dejansko dobiš?

21 ur, 16 minut in 48 sekund?

:D


Ali, če hočeš resen odgovor, eno z drugim nima kaj dosti veze. Kako je bilo poslano, si dobil kako kodo za sledenje?



Zaenkrat nič drugega samo ta mail..

Gregex ::

Da bi ocenil izdelek preden ga dobiš? :|

shon ::

Gregex je izjavil:

Da bi ocenil izdelek preden ga dobiš? :|


Žal kot kaže extreme digital dela tako, res katastrofa...

bluefish ::

Verjetno imajo sistem, ki avtomatsko pošlje obvestilo in ne čaka na povratno informacijo o dostavi. Lahko bi sicer podaljšali čas in poslali zadevo po recimo tednu dni od odpreme blaga, ampak ok, teorije zarote so odveč.

Gr8t ::

@letmein in mat3:
Vidim da bi bilo bolje če bi monitor preprosto prodal tukaj za 2/3 cene, vprašanje kdaj bom dobil nazaj teh 430€.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

blazh88 ::

Kako vam sedaj kaj kaže z naročili Black Friday akcij? Ste že prejeli pakete?

Jaz sem od njih dobil DPD št. pošiljke ampak ima samo eno vrstico in sicer: "Order information has been transmitted to DPD." edigital trdi da je skladišče paket oddalo DPD 5.12., na DPD pravijo da edigital paketa še ni predal. Je to vedno tako, da DPD status spremeni šele ko pride pošiljka v Slovenijo? Kakšne so izkušnje?

shon ::

Js sem naročil tv na black friday, do zdaj sem dobil samo mail, da ocenim izdelek in sicer 5 dni nazaj. Na noben mail ne odgovarjajo, zato mi je čudno,da tebi sploh kaj pišejo..., res so se mi zasrali do konca, to je moje prvo naročilo od njih in definitivno zadnjo, pa še priporočal jih ne bom nikomur.

DarwiN ::

Jaz tudi čakam že 22 dni. Naročil pri MojTV, ki ima najbrž iste dobavitelje kot edigital.

Najnovejši info s strani trgovine pa je sledeč:

Spoštovani,

glede na spremljanje povezave za sledenje in kljub nenehnemu preverjanju tako pri dobavitelju in izbrani dostavni službi do tega trenutka še nismo uspeli pridobiti točne informacije kaj se dogaja glede dostave in zakaj prihaja do takšnih zamud.

Res je sicer da je prejšnji teden zaradi nenormalno povečanega obsega dela prišlo do sesutja organizacije dostav pa vseeno.


Dostava torej mesec dni+++.. Kot bi naročali iz Kitajske. Welcome to 2019. :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

edi45 ::

Katastrofa od trgovine. skoraj 2 tedna čakam, še vedno niso odposlali, pišem in kličem, ne dobim odgovora, prekličem naročilo, čez 3 ali 4 dni dobim mail da je naročilo preklicano.

mat xxl ::

Jaz sem naročil v nedeljo na black friday 2 dostopni točki, naj bi po povzetju z DPD prišli v sredo se pravi 3 dni, dejansko so prišle v četrtek 4 dan. Vse ok, kot mora biti......

shon ::

Js čakam naročilo od 15.11, preklicat ga pa ne morem ker sem idiot plačal po predračunu ?

blazh88 ::

Jaz sem naročil tam Soundbar Samsung HW-Q80R, ki ga nikjer drugje trenutno ni na zalogi. Po naročilu je zaloga tudi na EDigital pošla.

Moja teorija: Jaz mislim, da oni dejansko artikla nimajo na zalogi pač pa so le kreirali naročilo za DPD in sedaj čakajo da pride nova pošiljka artiklov - vmes zavajajo da so odposlali ampak če ne bo v razumnem času lahko prekličem naročilo.

@shon, kako si plačal? Kreditna kartica?

shon ::

blazh88 je izjavil:

Jaz sem naročil tam Soundbar Samsung HW-Q80R, ki ga nikjer drugje trenutno ni na zalogi. Po naročilu je zaloga tudi na EDigital pošla.

Moja teorija: Jaz mislim, da oni dejansko artikla nimajo na zalogi pač pa so le kreirali naročilo za DPD in sedaj čakajo da pride nova pošiljka artiklov - vmes zavajajo da so odposlali ampak če ne bo v razumnem času lahko prekličem naročilo.

@shon, kako si plačal? Kreditna kartica?

Žal ne, po predračunu...

mat xxl ::

Ja to pa je kiks,sam vedno plačam po povzetju , pa kupujem na podjetje, do 400 eur itak ni ovir ......

So pa po prodajne storitve res slabe, vendar po mailu sem sam vedno v dnevu dobil odgovor.

shon ::

mat xxl je izjavil:

Ja to pa je kiks,sam vedno plačam po povzetju , pa kupujem na podjetje, do 400 eur itak ni ovir ......

So pa po prodajne storitve res slabe, vendar po mailu sem sam vedno v dnevu dobil odgovor.

Jaz sem po 4 dneh od plačila dobil en odgovor na mail, da mi bodo izdelek urgentno poslali, zdaj pa že 3 tedne ne odgovarjajo več na noben mail, številka pa itak ni dosegljiva...

DarwiN ::

Nekaj se je moralo hudo zalomit pri dobaviteljih, ker nas tukaj čaka kar nekaj, in to iz različnih trgovin.. In če nas je že na forumu lepo število, gre verjetno v resnici za stotine pošiljk.

Za črni petek se je folku zmešalo in je dobava klecnila, pa čeprav sploh niso občutno znižali cen. Marketing je naredil svoje.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

MrStein ::

Ja saj, n-tič: prazniki so (beri: nakupi), na "avtocesti" je zastoj. Vse gre vsaj 10 krat počasneje kot sicer.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

shon ::

[img]https://www.file.si/pthumbs/large/11392... ]

evo to sem pa včeraj dobil od extrem digital, po enem mesecu od naročila mi pošljejo nov elektronski račun. Sam ne vem kaj zdaj to pomeni, a mi bojo denar vrnili al kaj nimam pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shon ()

demog ::

Jaz tudi čakam na naročen (in že plačan) artikel. Datum dostave je bil kao 5.12.,pred enim tednom so mi poslali mail, da bo nekaj zamude(kao zaradi DPD-ja, kjer pa so mi zatrdili da Extreme digital sploh še ni oddal paketa, ampak samo ustvaril nalepko). Od takrat pa ne jebejo več in ne odgovarjajo na maile...

Je kdo probal poslati mail direktno na madžarsko ( shop@edigital.hu)?

mat xxl ::

A si plačal v naprej ???


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 447 48 49 50 )

Oddelek: Kaj kupiti
2464395220 (600) bedarija
»

Spletna trgovina Oskar Veliki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23463097 (4083) scipascapa
»

GearBest in dostava (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10517149 (6842) SoulMan
»

Spletna trgovina edigital

Oddelek: Kaj kupiti
327773 (3196) SuperVeloce
»

Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
547480 (5205) Mare2

Več podobnih tem