Forum » Kaj kupiti » extreme digital spletna trgovina
extreme digital spletna trgovina
Mare2 ::
Suh002. Lahko konkretno opišeš situacijo?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Modri dirkač ::
A ima še kdo težavo s prijavo v profil na tej strani?
Poizkusil vse možne brskalnike, incognito etc.
Reset gesel jim pa tudi ne dela.
Poizkusil vse možne brskalnike, incognito etc.
Reset gesel jim pa tudi ne dela.
Everybody lies!
Han ::
Jaz nimam težav (Firefox), je pa njihov sistem naročanja precej samosvoj, sploh če želiš račun/dostavo na drug naslov... Piškotke si pobrisal?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
Modri dirkač ::
Ma vse sem že poskusil, ne dela pa da ga ****š.
Ko se hočem prijavit, se odpre prazno okno na naslovu edigital.si/login_check
Ko se hočem prijavit, se odpre prazno okno na naslovu edigital.si/login_check
Everybody lies!
Modri dirkač ::
Jah, toliko še znam brati :)
Nič, naredil sem nov profil z novim mailom in tole zdaj deluje.
Nič, naredil sem nov profil z novim mailom in tole zdaj deluje.
Everybody lies!
Modri dirkač ::
No, z novim profilom pa ne gre zaključiti naročila, v zadnjem koraku mi njihova stran sporoči, da je prišlo do napake 500.
Nekaj imajo pokvarjeno ...
Nekaj imajo pokvarjeno ...
Everybody lies!
krho ::
Se pravi chrasha na checkoutu niso popravili že vsaj od junija letos. Super res.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
PromeuZ ::
Je kdo v zadnjem času naročal preko e-digital spletne trgovine?
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->
Modri dirkač ::
Sem naročil slušalke pred dvemi tedni, prišlo vse brez problema.
Vedno pa naročim s plačilom po povzetju, za vsak slučaj ...
Vedno pa naročim s plačilom po povzetju, za vsak slučaj ...
Everybody lies!
solatko ::
Letos naročil, TV, mikser, router, lumio 535, vse po povzetju, v parih dneh tu. Tudi z reklamacijami ni nobenega problema. V redu trgovina s kolikor toliko normalnimi cenami.
Delo krepa človeka
solatko ::
Letos naročil, TV, mikser, router, lumio 535, vse po povzetju, v parih dneh tu. Tudi z reklamacijami ni nobenega problema. V redu trgovina s kolikor toliko normalnimi cenami.
Delo krepa človeka
TheSon ::
!!! NE UPOŠTEVAJO GARANCIJE !!!
Pozdravljeni,
Jaz pa nažalost nimam tako dobrih izkušenj, oziroma zelo slabe.
Kupil sem namreč športno kamero SJCAM SJ 7 Legend za 170€.
Z njo sem bil na prvem snemanju zelo navdušen, pri drugem snemanju pa se je zalomilo.
Kamera ni več zaznala baterije. Poslal k njim na "servis" ( sporočili da je kontakt prekinjen in da to ne spada v garancijo ).
Tako imam zdej 3 mesece staro kamero ( 1 mesec je bila na popravilu ) ki ne dela...
ŽALOSTNO.....
Pozdravljeni,
Jaz pa nažalost nimam tako dobrih izkušenj, oziroma zelo slabe.
Kupil sem namreč športno kamero SJCAM SJ 7 Legend za 170€.
Z njo sem bil na prvem snemanju zelo navdušen, pri drugem snemanju pa se je zalomilo.
Kamera ni več zaznala baterije. Poslal k njim na "servis" ( sporočili da je kontakt prekinjen in da to ne spada v garancijo ).
Tako imam zdej 3 mesece staro kamero ( 1 mesec je bila na popravilu ) ki ne dela...
ŽALOSTNO.....
Mare2 ::
A ni kakega uradnega servisa v Sloveniji?
So ti očitali kak "stik z vodo"? Če ne, bi jim jaz vseeno napisal pritožbo, naj še 1x interno proučujo napako in jo odpravijo. :)
Po mojem jim lahko napišeš kar na email.
------------------
Jaz sem pri njih kupil Canon-ov prenosni tiskalnik. Kolikor se spomnim, je garancija 2 leti. 1. leto Canonova, drugo leto pa od Extreme. Torej, kot izgleda, je Extremova samo na papirju. :)
Še dobro, da dela kot mina. :)
So ti očitali kak "stik z vodo"? Če ne, bi jim jaz vseeno napisal pritožbo, naj še 1x interno proučujo napako in jo odpravijo. :)
Po mojem jim lahko napišeš kar na email.
------------------
Jaz sem pri njih kupil Canon-ov prenosni tiskalnik. Kolikor se spomnim, je garancija 2 leti. 1. leto Canonova, drugo leto pa od Extreme. Torej, kot izgleda, je Extremova samo na papirju. :)
Še dobro, da dela kot mina. :)
tomahawk666 ::
Ne kupujte od teh Madžarov.
So mi poslali poškodovan izdelek v nepoškodovani embalaži in se nato sklicevali na to, da bi moral z kurirjem narediti zapisnik o poškodbi (le kako če pa je embalaža bila nepoškodovana?!?!) in da se v primeru pritožb naj obnem na Zvezo Potrošnikov Slovenije. Pa še za to so rabli 1 mesec,da so ogovorili!
!! NE NASEDAJTE !!
So mi poslali poškodovan izdelek v nepoškodovani embalaži in se nato sklicevali na to, da bi moral z kurirjem narediti zapisnik o poškodbi (le kako če pa je embalaža bila nepoškodovana?!?!) in da se v primeru pritožb naj obnem na Zvezo Potrošnikov Slovenije. Pa še za to so rabli 1 mesec,da so ogovorili!
!! NE NASEDAJTE !!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: scipascapa ()
49106 ::
Kot sem že enkrat omenil, prejel sem rabljeno miško G303 Apex s katero imam danes težave. Garancije ne priznavajo, tako da se trenutno menim z Logitechom za RMA. Počasi bo treba gledat tudi še kaj drugega poleg nekaj centov ugodnejše cene. Kako že pravi tisti pregovor? Nismo dovolj bogati, da bi kupovali poceni?
opeter ::
Jaz bom ravno v petek (9. 2. 2018) dobil nekaj robe. Naročil sem s plačilom po povzetju.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
49106 ::
Je blo vse ok?
Moram pohavaliti Logitech. Reklamacijo so odobrili in ker G303 ni več na voljo, so mi pustili izbrat miško v vrednosti 60 GBP. Izbral sem G403, ki je že na poti in bo v ponedeljek pri meni. Definitivno bo Logitech moja prva izbira tudi v prihodnje že zaradi same podpore. Ave Logitech.
Kot sem že enkrat omenil, prejel sem rabljeno miško G303 Apex s katero imam danes težave. Garancije ne priznavajo, tako da se trenutno menim z Logitechom za RMA. Počasi bo treba gledat tudi še kaj drugega poleg nekaj centov ugodnejše cene. Kako že pravi tisti pregovor? Nismo dovolj bogati, da bi kupovali poceni?
Moram pohavaliti Logitech. Reklamacijo so odobrili in ker G303 ni več na voljo, so mi pustili izbrat miško v vrednosti 60 GBP. Izbral sem G403, ki je že na poti in bo v ponedeljek pri meni. Definitivno bo Logitech moja prva izbira tudi v prihodnje že zaradi same podpore. Ave Logitech.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
opeter ::
Je blo vse ok?
Ja, je. Vse, kar so poslali je bilo novo, orig. zapakirano. Eno zadevo še nisem preizkusil (brezžična miška Genius), ostalo (matična, NAS ohišje in DVB-T2 sprejemnik) pa že dela en čas.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
Jaz bi pa pohvalil Extreme Digital. Za bagatelo sem pri njih kupil najnovejši model Samsungovega 50" TVja po povzetju in ga brez težav dobil v 4 dneh na dom.
Če bi ga slučajno želel vrniti brez razloga v roku 14 dni je strošek 9,8 €. Uradnih servisov za Samsung TVje je pa v Sloveniji kar nekaj.
Sem zadovoljen.
Če bi ga slučajno želel vrniti brez razloga v roku 14 dni je strošek 9,8 €. Uradnih servisov za Samsung TVje je pa v Sloveniji kar nekaj.
Sem zadovoljen.
voodoo369 ::
Jaz sem najprej narocil, potem pa zacel gledati ali je varno in naletel na ta forum
Tako kot Izi, moram rect, da sem tudi jaz zadovoljen.
Je res, da kot so napisali nekateri prej, sem dobil neko napako ob placilu in sem jim to tudi sporocil.
Odgovor sem prejel hitro, vprasali so po podrobnostih (izgleda zelijo zadevo popraviti).
Narocilo zaradi napake ni bilo oznaceno kot placano zato so rocno potrdili mojo placilo preko kreditne kartice.
No, vse skupaj je trajalo par ur preko e-maila, skratka, so kar odzivni.
Po tem, sem prejel paket v dveh dneh.
Narocil sem LGjev wide-screen monitor... Cena 10 eur nizja kot pri nas, vkljucno s postnino.
Kljub manjsem zapletu se bom se obrnil na njih
Tako kot Izi, moram rect, da sem tudi jaz zadovoljen.
Je res, da kot so napisali nekateri prej, sem dobil neko napako ob placilu in sem jim to tudi sporocil.
Odgovor sem prejel hitro, vprasali so po podrobnostih (izgleda zelijo zadevo popraviti).
Narocilo zaradi napake ni bilo oznaceno kot placano zato so rocno potrdili mojo placilo preko kreditne kartice.
No, vse skupaj je trajalo par ur preko e-maila, skratka, so kar odzivni.
Po tem, sem prejel paket v dveh dneh.
Narocil sem LGjev wide-screen monitor... Cena 10 eur nizja kot pri nas, vkljucno s postnino.
Kljub manjsem zapletu se bom se obrnil na njih
gdbl ::
Absolutno odsvetujem kakršenkoli nakup!
V začetku januarja 2018 sem kupil telefon Samsung J7. Telefon je po enem dnevu umrl. Nesel sem ga na pooblaščeni servis Samsung Ram2 v Ljubljani, kjer so rekli, da ga ne morejo sprejeti v popravilo, ker IMEI številka na računu ni enaka številki na aparatu. Že tu so se pokazala prva "mutna posla". Pri Extreme Digital so se odzvali in sporočili, da na njihove stroške preko DPD pošljem aparat k njim na popravilo. Potrdili so prejem 10. januarja 2018. Po večkratnem urgiranju preko maila so se vedno zgovarjali na 45 dnevni zakonski rok. Ko je ta rok potekel, pa se zgovarjajo naj bom potrpežljiv. Do danes nimam ne telefona ne kupnine. Vse kar sem mislil, da bom prišparal sem že zdavnaj izgubil. Pritožbo sem oddal na evropsko potrošniško agencijo. Iz izkušenj pred nekaj leti verjamem, da so me zopet "nategnili". Skratka, če naročena zadeva deluje ni nobenega problema. Naročen artikel je prispel v dveh dneh. Zakomplicira pa se v primeru servisa, garancije... Kar pa je pri današnjih aparatih na žalost vse pogosteje.
V začetku januarja 2018 sem kupil telefon Samsung J7. Telefon je po enem dnevu umrl. Nesel sem ga na pooblaščeni servis Samsung Ram2 v Ljubljani, kjer so rekli, da ga ne morejo sprejeti v popravilo, ker IMEI številka na računu ni enaka številki na aparatu. Že tu so se pokazala prva "mutna posla". Pri Extreme Digital so se odzvali in sporočili, da na njihove stroške preko DPD pošljem aparat k njim na popravilo. Potrdili so prejem 10. januarja 2018. Po večkratnem urgiranju preko maila so se vedno zgovarjali na 45 dnevni zakonski rok. Ko je ta rok potekel, pa se zgovarjajo naj bom potrpežljiv. Do danes nimam ne telefona ne kupnine. Vse kar sem mislil, da bom prišparal sem že zdavnaj izgubil. Pritožbo sem oddal na evropsko potrošniško agencijo. Iz izkušenj pred nekaj leti verjamem, da so me zopet "nategnili". Skratka, če naročena zadeva deluje ni nobenega problema. Naročen artikel je prispel v dveh dneh. Zakomplicira pa se v primeru servisa, garancije... Kar pa je pri današnjih aparatih na žalost vse pogosteje.
Mare2 ::
da ga ne morejo sprejeti v popravilo, ker IMEI številka na računu ni enaka številki na aparatu.
Tole je pa zelo nerodna zadeva. Po domače "zajebano". :(
Sporoči, da zahtevaš nepreklicno denar nazaj.
Sporoči, kako se bo izteklo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
Bezukhoff ::
Naročil en teve za mother 06.03., zanima pa me, če se držijo svojih delivery datumov, ker imam označeno dostavo za 12.13.?
amacar ::
Verjetno kako kdaj. Nazadnje sem naročil v ponedeljek in jim poslal mail, čeprav je bilo označeno na zalogi (4 delovni dnevi). Rekli so konec tedna ali v pon (torej čez 1 teden), da bo pri meni. Sem čakal, pa ni bilo niti sledu o paketu. Tako da sem skenslal in naročil drugje.
Bezukhoff ::
Updejtam, paket je prišel v specifiranem roku, tako ali tako spremljaš preko DPD aplikacije, in natančno veš, kje se nahaja.
Glugy ::
Jz mam dobro izkušnjo. Prejšnji mesec sem naročil monitor v torek dan preden so imel na Madžarskem praznik; na mail sem dobil avtomatsko sporočilo da bom zadevo prejel šele naslednji teden v ponedeljek ; ampak zgleda so zadevo dal hitr naprej pa odposlal tako da sem v petek že dobil monitor. So mi pa en dan pred dostavo poslal sms pa mail da naj pričakujem dostavo. Tako da če pač ne bi mogu bi pač poklical tega kurirja za katerga so dal telefonsko pa se zmenu kdaj lahko.
Pred prevzemom sem rekel kurirju da pogledam če je embalaža poškodovana (zato ker tud na njihovi strani piše da je treba to pogledat predn krkol podpišeš/ plačaš ) . Potem ko sem bil prepričan da je embalaža ok sm podpisal plačal. Potem sem pa skrbno vse poslikal ; odpiranje embalaže sem tud za vsak slučaj snemal ampak ni bilo nič narobe. Vse je blo ok ; dobil sem pa monitor za 80 evrov cenejš kot kjerkol drugje v Sloveniji pa čeprav je kr velik trgovinc tle imelo ta monitor. Zadovoljen nimam kej rečt. Je pa res najbolj plačat ob dostavi ker ni tako kot če Pošta Slovenije dostav in zato čisto nič ne prihraniš če plačaš na kak drug način. Plačilo ob povzetju nima nobenih dodatnih stroškov.
Če ti niso v roku poslal je to verjetno zarad praznikov; če ne pa pač je problem v kurirski službi. Itak dobi vsak ki naroči avtomatsko tracking številko pa vid kje je paket. Pa mal kurirje pokličeš zakaj se zatika če pride do zamud.
Pred prevzemom sem rekel kurirju da pogledam če je embalaža poškodovana (zato ker tud na njihovi strani piše da je treba to pogledat predn krkol podpišeš/ plačaš ) . Potem ko sem bil prepričan da je embalaža ok sm podpisal plačal. Potem sem pa skrbno vse poslikal ; odpiranje embalaže sem tud za vsak slučaj snemal ampak ni bilo nič narobe. Vse je blo ok ; dobil sem pa monitor za 80 evrov cenejš kot kjerkol drugje v Sloveniji pa čeprav je kr velik trgovinc tle imelo ta monitor. Zadovoljen nimam kej rečt. Je pa res najbolj plačat ob dostavi ker ni tako kot če Pošta Slovenije dostav in zato čisto nič ne prihraniš če plačaš na kak drug način. Plačilo ob povzetju nima nobenih dodatnih stroškov.
Če ti niso v roku poslal je to verjetno zarad praznikov; če ne pa pač je problem v kurirski službi. Itak dobi vsak ki naroči avtomatsko tracking številko pa vid kje je paket. Pa mal kurirje pokličeš zakaj se zatika če pride do zamud.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
mat xxl ::
Jaz sem že ene 5 nakupov pri njih izvedel, vedno zadovoljen edino okoli novega leta so imeli na zalogi čakal sem pa 3 tedne , samo je bilo plačilo po povzetju......
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zelnick ::
Tudi jaz sem nakupoval pri njih. V sredini marca.
I can remember a time before the Internet. But I don't like to.
Bye ::
Znanec kupil monitor. Slaba izkušnja. Na koncu je dobil povrnjeno kupnino, vendar šele po nekajkratnem žuganju z organi.
greatdrakon ::
Pri extreme digital sem nazadnje naročil kuhalno ploščo. Cena kuhalne plošče je bila na dan naročila okoli 180 evrov +-.
V glavnem zanimivi del je, da so jo v času po mojem naročilu in preden sem jo prejel dali v akcijo, in sicer za 160 evrov. Na koncu so mi zaračunali akcijsko ceno (torej 160) in ne tisto, po kateri sem naročil. Definitivno fer poteza od njih...
Vse kar sem naročil pri njih še vedno deluje (tudi mobilni telefon star malo več kot dve leti), zato še nisem uveljavljal garancije...
V glavnem zanimivi del je, da so jo v času po mojem naročilu in preden sem jo prejel dali v akcijo, in sicer za 160 evrov. Na koncu so mi zaračunali akcijsko ceno (torej 160) in ne tisto, po kateri sem naročil. Definitivno fer poteza od njih...
Vse kar sem naročil pri njih še vedno deluje (tudi mobilni telefon star malo več kot dve leti), zato še nisem uveljavljal garancije...
Matevz96 ::
Zdaj sem dobil tudi sam naročil telefon pri njih. Drugače zadovoljen razen pošiljanje jim pa ne gre. Poslali so ga tri dni po tistem ko sem dobil obvestilo na mail, plus pakiranje je bilo samo originalna škatla telefona v njihovi vrečki.
#hooldthedoor
Davidoff ::
Tudi sam imam pozitivno izkušnjo...pred kakšnim mesecem sem kupil bralnik Kobo Aura One, ki je bil takrat najcenejši ravno pri njih. Dostavljen v dveh dneh, zaenkrat vse brez problema.
Pivo Laško vsak dan eno flaško!
N0t0ri0us ::
2 leti nazaj kupil pri njih telefon, v starosti 23 mesecev crknil. Jim pišem in rečejo, da naj poizkušam kontakritari naš servis, drugače pa naj jim napišem in naročijo dostavno službo, da pridejo po telefon. Od servisa ni bilo odziva, naročili so dostavo, danes pa je minilo ~40 dni od oddaje telefona in sem dobil sms, da danes dpd dostavi pošiljko.
Če so popravili ne vem, ker paket ni prišel... sporočim verjetno jutri, ko bo dostavna služba imela čas :D
Če so popravili ne vem, ker paket ni prišel... sporočim verjetno jutri, ko bo dostavna služba imela čas :D
fishstick ::
Narocil v nedeljo monitor, prisel danes. Podobno je bilo cca 2 leti nazaj. Zaenkrat vse ok, ampak mam filing da mal palamudijo..ne vem 6 cut :)
mtosev ::
jaz vzel en lg smart remote in redmi note mobitel in nimam pripomb. 2eur za dostavo je smešno poceni
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
N0t0ri0us ::
2 leti nazaj kupil pri njih telefon, v starosti 23 mesecev crknil. Jim pišem in rečejo, da naj poizkušam kontakritari naš servis, drugače pa naj jim napišem in naročijo dostavno službo, da pridejo po telefon. Od servisa ni bilo odziva, naročili so dostavo, danes pa je minilo ~40 dni od oddaje telefona in sem dobil sms, da danes dpd dostavi pošiljko.
Če so popravili ne vem, ker paket ni prišel... sporočim verjetno jutri, ko bo dostavna služba imela čas :D
Evo poštar prinesel nazaj telefon. Napaka odpravljena? NEE. Pretečen garancijski rok??
Napako sem jim javil 23. junija, na računu datum plačila 18.7.2016, poštar je prišel po telefon 2. julija, danes pa je telefon prišel nazaj. Na računu tudi piše, da je garancijski rok 24 mesecev. Na servisu so počakali do 27.7 in takrat napisali, da je naprava izven garancijskega roka.
spet bo boj z mlini na veter...
Mare2 ::
N0t0ri0us ::
Crknil je v garancijskem roku. 3 tedne pred iztekom, kar sem jim tudi javil. Kolikor vem, se garancijsko rok podaljša za čas, ko je telefon na servisu, torej se je podaljšal za ~30 dni + še vedno so dolžni odpraviti napako.
Edino če imamo drugačne garancijske pogoje, ampak dvomim, ker smo vsi v evropski uniji.
Edino če imamo drugačne garancijske pogoje, ampak dvomim, ker smo vsi v evropski uniji.
MrStein ::
Garancija je prostovoljna storitev proizvajalca in ni preveč regulirana, kar se EU tiče.
Pri nas je malo drugače, je pa obvezen garancijski rok eno leto, ti pa imaš primer dveh let.
Za raziskat. Sicer imam soroden problem, tako da če ima kdo izkušnje s prijavo na inšpekcijo, se priporočam.
Pri nas je malo drugače, je pa obvezen garancijski rok eno leto, ti pa imaš primer dveh let.
Za raziskat. Sicer imam soroden problem, tako da če ima kdo izkušnje s prijavo na inšpekcijo, se priporočam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
N0t0ri0us ::
Se opravičujemo, nismo prejeli obvestilo servisa preden je bil poslan nazaj na vaš naslov.
Sedaj smo pisali na servis in jim obrazložili situacijo, takoj vas obvestimo, ko prejmemo odgovor.
Hvala za razumevanje.
zila90 ::
Tudi jaz imam namen kupiti TV pri njih (Philips oz. JCV - se še odločam) pa me zanima kako je z uveljavljanjem garancije? Je v primeru okvare potrebno robo poslati nazaj k njim ali lahko greš kar na uradni srvis pri nas?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zila90 ()
solatko ::
zila90 - Praviloma je veljavna mednarodna garancija (na garancijskem listu je tudi servis v SLO, vsaj na LG je tako), sicer pa oni poskrbijo za odvoz in pripeljejo popravljeno ali novo nazaj (za določene modele sploh ni servisa pri nas in tudi za pri nas kupljene odpelje DHL,...).
Delo krepa človeka
kalorijagr ::
Garancija je prostovoljna storitev proizvajalca in ni preveč regulirana, kar se EU tiče.
Pri nas je malo drugače, je pa obvezen garancijski rok eno leto, ti pa imaš primer dveh let.
Za raziskat. Sicer imam soroden problem, tako da če ima kdo izkušnje s prijavo na inšpekcijo, se priporočam.
Lažeš in zavajaš ljudi. Garancija je izjemno regulirana in predpisana. In ne boš verjel, regulirana je na EU ravni. Upam, da te ni preveč šokiralo in da v prihodnje ne boš zavajal ljudi s svojim ekstremnim neznanjem.
MrStein ::
Unterschied zwischen Gewährleistung und GarantieVir
Gewährleistung ist ein Recht, ein gesetzlicher Anspruch, der klar geregelt ist. Garantie ist eine freiwillige Zusage eines Unternehmens, im Rahmen derer man Ihnen vieles oder wenig (und auch unter bestimmten Bedingungen) zusagen kann.
Die Garantie (engl. guarantee) ist eine zusätzlich zur gesetzlichen Gewährleistungspflicht gemachte freiwillige und frei gestaltbare Dienstleistung eines Händlers oder Herstellers gegenüber dem Kunden (Haltbarkeits- oder Funktionsversprechen). - Vir
Tak, zdaj pa ti argumentiraj še svoj pogled.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 904770 (73) | _Denny_ |
» | Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 55452 (21649) | V-i-p |
» | Spletna trgovina Oskar Veliki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 75891 (16877) | scipascapa |
» | Spletna trgovina edigitalOddelek: Kaj kupiti | 10113 (5536) | SuperVeloce |
» | Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12524 (10249) | Mare2 |