Forum » Loža » Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene
Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene
veo86 ::
Včeraj so me obvestili da so dobili na zalogo monitor 34um95 in da ga lahko sedaj kupim ,no in včeraj sem oddal naročilo ter na mail dobil povzetek itd. .. po ceni 840€.
Danes pa vidim da so ceno dvignili na 930€ .Zdej me pa zanima kaj lahko naredim v primeru da mi bodo hoteli preklicati naročilo -
Mail ki so mi ga poslali se začne z "zahvaljujemo se vam za ODDANO NAROČILO na mimovrste=). S tem sporočilom potrjujemo prejetje vašega naročila."
naprej tam kjer je cena piše - "BISTVENE LASTNOSTI artiklov ali storitve, CENA artiklov ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podrobnejša ureditev plačila SO Z ODDAJO NAROČILA FIKSIRANI IN SE NE SPREMINJAJO VEČ".
Torej so mi potrdili v tem mailu da sem naročilo oddal in da je cena v času oddanega naročila fiksna. Ok vse lepo in prav.AMPAK -
V pogojih poslovanja pa takole piše :
"mimovrste=) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih mimovrste=) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. "
Lahko zdaj kaj naredim ali bodo pač samo preklicali naročilo?Tisti člen o napakah razumem ampak vendar je to v jasnem nasprotju glede tega kar piše v mailu ki sem ga dobil pri oddaji naročila. Sicer mnenje ima lahko vsak ampak na to se ne mislim zanašat ,zanima me predvsem če se je komu že kdaj zgodilo kaj podobnega in ima že izkušnje s tem.
Danes pa vidim da so ceno dvignili na 930€ .Zdej me pa zanima kaj lahko naredim v primeru da mi bodo hoteli preklicati naročilo -
Mail ki so mi ga poslali se začne z "zahvaljujemo se vam za ODDANO NAROČILO na mimovrste=). S tem sporočilom potrjujemo prejetje vašega naročila."
naprej tam kjer je cena piše - "BISTVENE LASTNOSTI artiklov ali storitve, CENA artiklov ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podrobnejša ureditev plačila SO Z ODDAJO NAROČILA FIKSIRANI IN SE NE SPREMINJAJO VEČ".
Torej so mi potrdili v tem mailu da sem naročilo oddal in da je cena v času oddanega naročila fiksna. Ok vse lepo in prav.AMPAK -
V pogojih poslovanja pa takole piše :
"mimovrste=) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih mimovrste=) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. "
Lahko zdaj kaj naredim ali bodo pač samo preklicali naročilo?Tisti člen o napakah razumem ampak vendar je to v jasnem nasprotju glede tega kar piše v mailu ki sem ga dobil pri oddaji naročila. Sicer mnenje ima lahko vsak ampak na to se ne mislim zanašat ,zanima me predvsem če se je komu že kdaj zgodilo kaj podobnega in ima že izkušnje s tem.
SaXsIm ::
Se pravi, da ti že delaš paniko, če prav še nisi dobil iz njihove strani nobene informacije o tem, da bo cena drugačna?
SaXsIm
Mare2 ::
Verjetno si kupil zadnjega po tej ceni. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
veo86 ::
@SaXsIm
Cena je že drugačna. Samo vprašanje če bo zame veljala stara cena ki je bila še včeraj ko sem oddal naročilo.Ni panike sem pa siten,skoraj prepričan sem da bodo preklicali naročilo in 90€ razlike v ceni ni majhna stvar...Kolikor sem se pozanimal so za take primere kupci nekje grozili s prijavami itd. ampak vendar jasnega odgovora kaj se lahko stori v tem primeru(torej izkušnje) še nisem našel.Zato sem pa napisal tako kot sem...mnenje ima lahko vsak zanimajo me pa izkušnje. Ima kdo?
Je pa takole..mislim da je vseskupaj res napaka z njihove strani.Verjetno je uvoznik dvignil ceno ker so pred kratkim cene v vseh trgovinah šle gor za prbl. 100€.Zaradi dviga cen v ostalih trgovinah sem bil pa prepričan da ko bo mimovrste dobil monitor na zalogo da bo tudi pri njih zrastla cena za cca. 100€ .No včeraj so mi pa poslali mail da so dobili monitor na zalogo in sem seveda takoj oddal naročilo ker niso še dvignili cene tako kot so v ostalih trgovinah in je bil posledično monitor pri njih najcenejši, danes pa vidim da so danes dvignili ceno.In to mi diši po napaki seveda.Včeraj so dobili monitor na zalogo danes pa so dvignili ceno.Verjetno bi jo morali že včeraj...
90% sem da so se zmotili in mi bodo zaradi tega preklicali naročilo in ja ok ..razumem... sem pa radoveden glede konflikta v tem kar piše v mailu glede oddanega naročila in kaj piše v splošnih pogojih.Torej še enkrat - podobne izkušnje?Jih ima kdo?
Cena je že drugačna. Samo vprašanje če bo zame veljala stara cena ki je bila še včeraj ko sem oddal naročilo.Ni panike sem pa siten,skoraj prepričan sem da bodo preklicali naročilo in 90€ razlike v ceni ni majhna stvar...Kolikor sem se pozanimal so za take primere kupci nekje grozili s prijavami itd. ampak vendar jasnega odgovora kaj se lahko stori v tem primeru(torej izkušnje) še nisem našel.Zato sem pa napisal tako kot sem...mnenje ima lahko vsak zanimajo me pa izkušnje. Ima kdo?
Je pa takole..mislim da je vseskupaj res napaka z njihove strani.Verjetno je uvoznik dvignil ceno ker so pred kratkim cene v vseh trgovinah šle gor za prbl. 100€.Zaradi dviga cen v ostalih trgovinah sem bil pa prepričan da ko bo mimovrste dobil monitor na zalogo da bo tudi pri njih zrastla cena za cca. 100€ .No včeraj so mi pa poslali mail da so dobili monitor na zalogo in sem seveda takoj oddal naročilo ker niso še dvignili cene tako kot so v ostalih trgovinah in je bil posledično monitor pri njih najcenejši, danes pa vidim da so danes dvignili ceno.In to mi diši po napaki seveda.Včeraj so dobili monitor na zalogo danes pa so dvignili ceno.Verjetno bi jo morali že včeraj...
90% sem da so se zmotili in mi bodo zaradi tega preklicali naročilo in ja ok ..razumem... sem pa radoveden glede konflikta v tem kar piše v mailu glede oddanega naročila in kaj piše v splošnih pogojih.Torej še enkrat - podobne izkušnje?Jih ima kdo?
Mare2 ::
>>>To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Eno je napaka v ceni, drugo pa, če se izdelek vmes podraži ali poceni. :)
Eno je napaka v ceni, drugo pa, če se izdelek vmes podraži ali poceni. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
opeter ::
Seveda velja zate stara cena, če si naročilo oddal še včeraj ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
mitja73 ::
Raje napisat 20 vrstic kot pa poklicat in v minUti dobit odgovor. NORO
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mitja73 ()
veo86 ::
Raje napisat 20 vrstic kot pa poklicat in v minUti dobit odgovor. NORO
Odgovor je lahko v nasprotju s tem do česar sem jaz glede na zakone o varstvu potrošnikov upravičen itd..Ampak ne vem do česa sem upravičen v tem primeru, ker se ne spoznam na te zadeve .Rad bi se izobrazil o tem preden začnem komplicirat z mimovrste...in glede na (ne čisto jasne) primere za katere sem slišal ,verjamem da je resna možnost da bi prišlo do problema in preklica naročila.
mitja73 ::
Zato najprej pokličeš in sam zase veš kaj želiš doseči.
Če ne uspeš doseči tega kar želiš pa greš na javno in po zakonskih določbah.
vsaj jaz tako rešujem.
Če ne uspeš doseči tega kar želiš pa greš na javno in po zakonskih določbah.
vsaj jaz tako rešujem.
Mare2 ::
mitja73, ponavljaš se. OP se je pravilno odločil glede tega, kam postaviti vprašanje. :)
veo86, tu boš našel odgovor. :)
http://europa.eu/youreurope/citizens/sh...
veo86, tu boš našel odgovor. :)
http://europa.eu/youreurope/citizens/sh...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
DarwiN ::
@veo86, bodi srečen, če ti skenslajo naročilo, ker potem ga lahko kupiš za 752EUR.
Ampak seveda ti ne bodo preklicali.
edit: Dejansko bi ga moral ti skenslat in kupit po tej nižji ceni.
Ampak seveda ti ne bodo preklicali.
edit: Dejansko bi ga moral ti skenslat in kupit po tej nižji ceni.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
Olórin ::
Včeraj so me obvestili da so dobili na zalogo monitor 34um95 in da ga lahko sedaj kupim ,no in včeraj sem oddal naročilo ter na mail dobil povzetek itd. .. po ceni 840EUR.
Danes pa vidim da so ceno dvignili na 930EUR .Zdej me pa zanima kaj lahko naredim v primeru da mi bodo hoteli preklicati naročilo -
Mail ki so mi ga poslali se začne z "zahvaljujemo se vam za ODDANO NAROČILO na mimovrste=). S tem sporočilom potrjujemo prejetje vašega naročila."
naprej tam kjer je cena piše - "BISTVENE LASTNOSTI artiklov ali storitve, CENA artiklov ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podrobnejša ureditev plačila SO Z ODDAJO NAROČILA FIKSIRANI IN SE NE SPREMINJAJO VEČ".
Torej so mi potrdili v tem mailu da sem naročilo oddal in da je cena v času oddanega naročila fiksna. Ok vse lepo in prav.AMPAK -
V pogojih poslovanja pa takole piše :
"mimovrste=) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih mimovrste=) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. "
Lahko zdaj kaj naredim ali bodo pač samo preklicali naročilo?Tisti člen o napakah razumem ampak vendar je to v jasnem nasprotju glede tega kar piše v mailu ki sem ga dobil pri oddaji naročila. Sicer mnenje ima lahko vsak ampak na to se ne mislim zanašat ,zanima me predvsem če se je komu že kdaj zgodilo kaj podobnega in ima že izkušnje s tem.
Torej ti raje delaš paniko na forumu kot da bi jim poslal mail ali pa jih poklical in izvedel odgovor v 1 minuti?
.... nimam besed.
mitja73, ponavljaš se. OP se je pravilno odločil glede tega, kam postaviti vprašanje. :)
veo86, tu boš našel odgovor. :)
http://europa.eu/youreurope/citizens/sh...
ne, ni se odločil pravilno. Dvigne naj svojo leno rit in jih kontaktira, pa bo takoj izvedel kaj je na stvari. Forum ni rešitev.
Raje napisat 20 vrstic kot pa poklicat in v minUti dobit odgovor. NORO
Odgovor je lahko v nasprotju s tem do česar sem jaz glede na zakone o varstvu potrošnikov upravičen itd..Ampak ne vem do česa sem upravičen v tem primeru, ker se ne spoznam na te zadeve .Rad bi se izobrazil o tem preden začnem komplicirat z mimovrste...in glede na (ne čisto jasne) primere za katere sem slišal ,verjamem da je resna možnost da bi prišlo do problema in preklica naročila.
izobrazil?! daj nehaj no. Pokliči jih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
HomeEdition ::
Meni se je to zgodilo 2 meseca nazaj, izdelek sem dobil po ceni, ki je bila navedena v naročilu...za "očitno napako v ceni" bi šlo, če bi se jim v naročilu zapisalo npr. 84 EUR, oz. neko nesorazmerno odstopanje, definitivno pa ni to razlika med 930 in 840 EUR...
lp
lp
matter ::
Res ne razumem te teme !
Sploh ni še nič narobe, pa že toliko debate.
Če mu skenslajo, potem naj se pizdi, ne pa sedaj, ko je zaenkrat vse v teku in izgleda ok. Razen, če sem jaz kaj narobe razumel.
wtf ?!
Sploh ni še nič narobe, pa že toliko debate.
Če mu skenslajo, potem naj se pizdi, ne pa sedaj, ko je zaenkrat vse v teku in izgleda ok. Razen, če sem jaz kaj narobe razumel.
wtf ?!
Grem basket pa bom neloke metal
DarwiN ::
Če mu skenslajo, potem naj se pizdi,
Zakaj bi se pizdil, če so ga pa nategnili za 90EUR? :)
V vsakem primeru "mora" preklicat naročilo, oziroma ima za to še 14 dni časa tudi po prejemu... Lepo odstopi od pogodbe, jim ga odnese nazaj na njihov sedež v Lj, Mariboru ali kjerkoli pač, in potem naroči za 752EUR pri edigital.si.
Pravzaprav bi "moral" naročit Samsunga, ker je na sploh boljši, ukrivljen in ima veliko boljšo stojalo.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
veo86 ::
Prosil sem predvsem za mnenje tistih ki že imajo izkušnje,prosim da se držite tega.Mnenje ima lahko čisto vsak ampak se ne mislim na vsako mnenje zanašat (razen če se gre seveda za mnenje strokovnjaka ,npr. kakšen inšpektor itd.)Bo šlo?Da ne bo nakoncu pljuvanja po meni več kot pa mojega (po mnenju nekaterih)nepotrebnega pisarjenja(In res ne vem kaj od tega je manj koristno.oz. bolj brezvezno).
Zadeva se bo razčistila najkasneje jutri zjutraj saj bom dobil odziv o obdelavi ali pa o preklicu naročila.
@HomeEdition
Hvala ker si se javil . Ravno to me zanima kaj se na splošno smatra pod napako.Ali se gre res samo za kakšne zatipke ali lahko tudi kaj več?
Verjamem namreč da je podražitev rezultat tega da oni sedaj dobijo dražje monitorje že od uvoznika(povsod v Sloveniji so šle cene za cca 100€ gor se pravi da je moral bit nek globalni efekt ,sumim da je uvoznik dvignil ceno) ne pa rezultat kakšne preračunane tržne konkurenčnosti npr. in so torej naredili napako(ehm...NAPAKO;) ;) ) ,ker so najprej popravili da imajo monitor na zalogi nato pa šele dvignili ceno.
@DarwiN
Na e digital ne mislim kupovat ker mislim da to iz Madžarske pošiljajo ,se pravi tujina...Na uradnem servisu za LG v Ljubljani sem pa že povprašal in so rekli da oni nebi servisirali teh monitorjev in res nebi rad v tujino pošiljal v primeru okvare. Pa še preveč slabega sem slišal o tej trgovini kako so komplicirali na 100in en način in tudi na ceneje.si nimajo statusa zanesljivega trgovca ipd. ,sej sem že slišal tudi za dobre izkušnje ampak slabih je vseeno preveč da bi razkiral toliko denarja.Pa še rad bi bil zmožen (zanesljivo ,osebno ,ne pa po pošti) monitor vrniti v 72urah od nakupa zaradi LGjeve garancije na mrtve točke.
Kar se tiče mimovrste in preklica - Če si premislim je uvidevno od mene da jih vsaj obvestim in oni stornirajo naročilo brez problema ,tudi to sem že storil. Sicer pa tudi če jih ne bi obvestil ne verjamem da bi bil kakšen problem..pač "pozabim" prevzet in to je to.
Glede Samsunga - stojala ne rabim ker imam stenski nosilec ,za ukrivljenost pa res nisem prepričan če bi mi ustrezala.Če prav razumem so te monitorji ravno dovolj ukrivljeni če sediš pred njimi ,ampak jaz se mislim za kakšen film tud malo bolj oddaljit in usest na kavč kjer pa mislim da ukrivljenost nebi bila več tako optimalna.Pa še razlika je v tem da ima LG IPS Samsung pa ne.
Zadeva se bo razčistila najkasneje jutri zjutraj saj bom dobil odziv o obdelavi ali pa o preklicu naročila.
@HomeEdition
Hvala ker si se javil . Ravno to me zanima kaj se na splošno smatra pod napako.Ali se gre res samo za kakšne zatipke ali lahko tudi kaj več?
Verjamem namreč da je podražitev rezultat tega da oni sedaj dobijo dražje monitorje že od uvoznika(povsod v Sloveniji so šle cene za cca 100€ gor se pravi da je moral bit nek globalni efekt ,sumim da je uvoznik dvignil ceno) ne pa rezultat kakšne preračunane tržne konkurenčnosti npr. in so torej naredili napako(ehm...NAPAKO;) ;) ) ,ker so najprej popravili da imajo monitor na zalogi nato pa šele dvignili ceno.
@DarwiN
Na e digital ne mislim kupovat ker mislim da to iz Madžarske pošiljajo ,se pravi tujina...Na uradnem servisu za LG v Ljubljani sem pa že povprašal in so rekli da oni nebi servisirali teh monitorjev in res nebi rad v tujino pošiljal v primeru okvare. Pa še preveč slabega sem slišal o tej trgovini kako so komplicirali na 100in en način in tudi na ceneje.si nimajo statusa zanesljivega trgovca ipd. ,sej sem že slišal tudi za dobre izkušnje ampak slabih je vseeno preveč da bi razkiral toliko denarja.Pa še rad bi bil zmožen (zanesljivo ,osebno ,ne pa po pošti) monitor vrniti v 72urah od nakupa zaradi LGjeve garancije na mrtve točke.
Kar se tiče mimovrste in preklica - Če si premislim je uvidevno od mene da jih vsaj obvestim in oni stornirajo naročilo brez problema ,tudi to sem že storil. Sicer pa tudi če jih ne bi obvestil ne verjamem da bi bil kakšen problem..pač "pozabim" prevzet in to je to.
Glede Samsunga - stojala ne rabim ker imam stenski nosilec ,za ukrivljenost pa res nisem prepričan če bi mi ustrezala.Če prav razumem so te monitorji ravno dovolj ukrivljeni če sediš pred njimi ,ampak jaz se mislim za kakšen film tud malo bolj oddaljit in usest na kavč kjer pa mislim da ukrivljenost nebi bila več tako optimalna.Pa še razlika je v tem da ima LG IPS Samsung pa ne.
koyotee ::
Smo v EU in sigurno ti morajo vzeti njihov proizvod v servis.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
mitja73 ::
jnovak ::
Ni čisto res - je pa to tisto, v kar bi nas rade multinacionalke prepričale.Smo v EU in sigurno ti morajo vzeti njihov proizvod v servis.
Če se ta isti model prodaja v Sloveniji potem ja, če pa se isti model ne prodaja v Slo potem je možno da servis ni usposobljen/certificiran za popravilo tega modela. Na tak način se ločuje trge.
Če je firma prisotna v SLO, ti si pa izdelek kupil v EU (če je, ali ša če ga ni v SLO), potem ti morajo tudi v SLO nuditi servis.
Verjamem, da bodo na prvo žogo Samsung / Microsoft / HP / ... rekli, da to pa ne gre. Najlažje se je tako rešiti dela, ki ti je težko. In velika večina potrošnikov se s tekim odgovorom zadovolji. Ampak načeloma bi morali podpirati izdekle kupljene znotraj EU.
But never mind! :) V kratkem to itak ne bo več issue, ker bodo vse te firme zapustile našo državico, potem bodo pa specialistični servisi res lahko imeli neka svoja pravila.
Magic1 ::
Za računalniške komponente ti gladko rečejo, da imajo lokalno garancijo in jo ne moreš uveljavljati kjerkoli po EU(kjub uradnemu servisu). Če temu ni tako, bi rad videl kje je kaj uradno določeno glede tega.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
mitja73 ::
Kaj pa recimo kak npr. ameriški avto ki si ga sam pripelješ in hočeš servis na uradnem servisu čeprou ga v Slo ne prodajajo ?
mitja73 ::
Zakaj pol hocjo nosit rac. robo na uradni servis? Servisiras pri kateremkoli servisu in je to to.
Mare2 ::
Računalnik ni enako -> Avto
Računalnik se običajno ne servisira. :)
Računalnik se običajno ne servisira. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Machete ::
@jnovak
Ne vem če to drži. Jaz sem kupul en video baby monitor od Samsunga id DE. Ko je crknil sem preklical par servisov (nevem zdaj kater, pač vse večje, ki jih je izpljunil google). Večina jih za ta aparat sploh ni vedelo, da obstaja, razen ko so šli pogledat na net. Kaj naj jih sedaj prisilim, da mi ga popravijo, če nimajo zadeve pri nas na trgu, ne vejo kaj je sploh not in verjetno nimajo delov in znanja 'na zalogi'. Iz Nemčije pa sem novega dobil v enem tednu od crkjota. Tako da nekaj vztrajat bi bilo z glavo ob zid. Tudi OP, kaj se sekiraš za to če je čez mejo... Pošlješ pa je. Par 100km gor ali dol. Kje je problem?
Ne vem če to drži. Jaz sem kupul en video baby monitor od Samsunga id DE. Ko je crknil sem preklical par servisov (nevem zdaj kater, pač vse večje, ki jih je izpljunil google). Večina jih za ta aparat sploh ni vedelo, da obstaja, razen ko so šli pogledat na net. Kaj naj jih sedaj prisilim, da mi ga popravijo, če nimajo zadeve pri nas na trgu, ne vejo kaj je sploh not in verjetno nimajo delov in znanja 'na zalogi'. Iz Nemčije pa sem novega dobil v enem tednu od crkjota. Tako da nekaj vztrajat bi bilo z glavo ob zid. Tudi OP, kaj se sekiraš za to če je čez mejo... Pošlješ pa je. Par 100km gor ali dol. Kje je problem?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Mare2 ::
Op se ne sekira za mejo. nategnejo te lahko že pri nakupu, ti plačaš, robe pa ni. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
veo86 ::
Nezaupljiv sem in raje kupim pri preverjenih trgovinah v Sloveniji ,četudi je malo dražje. Tujina je pač tujina ,saj vem da marsikdo uspešno kupuje iz tujine ampak vsake toliko pa slišim neprijetne zgodbe o poškodbah pri pošiljanju ,o nerazumnih (naknadno spremenjenih)dobavnih rokih itd.... Še tega se izogibam da bi prednakazal denar(plačam ob prevzemu in je mir).Imam raje čimmbolj direktne in preproste nakupe.
Glede servisa sem pa tak odziv dobil ,če koga zanima(Avtera) :
"Žal je tako, da je distribucija (mi) in maloprodaja v Sloveniji ločena od Madžarske ter se pri samem servisu gleda serijska številka produkta ter od kod ta izvira in bi nam v tem primeru LG kot tak zavrnil stroške popravila, zamenjave...... Tako da vam ne moremo zagotoviti garancijskih pogojev in bi jih morali uveljavljati v tujini. "
Glede servisa sem pa tak odziv dobil ,če koga zanima(Avtera) :
"Žal je tako, da je distribucija (mi) in maloprodaja v Sloveniji ločena od Madžarske ter se pri samem servisu gleda serijska številka produkta ter od kod ta izvira in bi nam v tem primeru LG kot tak zavrnil stroške popravila, zamenjave...... Tako da vam ne moremo zagotoviti garancijskih pogojev in bi jih morali uveljavljati v tujini. "
;-) ::
To se pri mimovrste veckrat dogaja sem ze jaz imel podobno izkusnjo ampak sem jo z bumom na tem foromom in inspekcijo fajn reso
St235 ::
Zakonska obveza, da bi servis v sloveniji moral servisirat izdelke kupljene v EU ne obstaja. Se vec EU ne pozna obvezne garancije kot jo poznamo v Sloveniji.
So pa moje izkusnje taksne da sem imel manj tezav uveljavljat popeavilo v zda kot v sliveniji. Tako da je prispevek pred tem bolj iluzija kot dejanski pomislek pred nakupovanjem v tujini.
So pa moje izkusnje taksne da sem imel manj tezav uveljavljat popeavilo v zda kot v sliveniji. Tako da je prispevek pred tem bolj iluzija kot dejanski pomislek pred nakupovanjem v tujini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
680x0 ::
Večji spletni trgovci imajo za nekatere izdelke več dobaviteljev, te pa silijo v kar se da nizke cene na način, da prodajajo izdelek tistega dobavitelja, ki v sistemu ponuja najnižjo ceno. Pogosto se tako zgodi, da takoj ko naročiš zadnji izdelek na zalogi dobavitelja A po neki ceni, se na spletu začne prikazovat višja cena izdelka, po pogojih dobavitelja B. Tebi seveda ostane cena, po kateri si izdelek naročil.
stara mama ::
Kupiš ekran za 900EUR in delaš paniko za 90EUR kako je to ogromno in oh in sploh.
Zraven pa delaš paniko ob tem, da ti še sploh niso nič javili in ni bilo še nič narobe.
Svašta majka rodi...
Zraven pa delaš paniko ob tem, da ti še sploh niso nič javili in ni bilo še nič narobe.
Svašta majka rodi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
lukaz ::
Dobil ga boš po ceni po kateri si naročil. Sem mel podobno situacijo takrat (druga spletna trgovina), ko so diski šli gor zaradi poplav. Po nekaj klicih sem ga dobil ;)
AndrejO ::
Zakonska obveza, da bi servis v sloveniji moral servisirat izdelke kupljene v EU ne obstaja. Se vec EU ne pozna obvezne garancije kot jo poznamo v Sloveniji.
Na srečo pa pozna odstopni rok pri nakupu na daljavo in 2-letno jamstvo za stvarne napake (z določenimi lokalnimi pogoji).
So pa moje izkusnje taksne da sem imel manj tezav uveljavljat popeavilo v zda kot v sliveniji. Tako da je prispevek pred tem bolj iluzija kot dejanski pomislek pred nakupovanjem v tujini.
Moram reči, da imam zaenkrat pozitivne izkušnje z uveljavljanjem pravic na Irskem in v ZK. Žal pa imam mešane v Sloveniji, kar mi da za misliti, da problem ni v zakonodaji, temveč nekje drugje.
veo86 ::
@stara mama
Ne delam panike in ja ,za 90€ mi ni vseeno pa naj se to še tako trapasto sliši.In sam sem prišel do nekaj koristnih informacij v tej temi na podlagi vprašanj ki sem jih postavil...kaj pa ti lahko rečeš zase? Resno?Kakršnakoli korist od tvojega komentarja? Neverjeteno kakšno potrebo imate nekateri po izražanju negativnega mnenja na mestih kjer tako početje NIČEMUR NE SLUŽI.
Ne delam panike in ja ,za 90€ mi ni vseeno pa naj se to še tako trapasto sliši.In sam sem prišel do nekaj koristnih informacij v tej temi na podlagi vprašanj ki sem jih postavil...kaj pa ti lahko rečeš zase? Resno?Kakršnakoli korist od tvojega komentarja? Neverjeteno kakšno potrebo imate nekateri po izražanju negativnega mnenja na mestih kjer tako početje NIČEMUR NE SLUŽI.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: stara mama ()
Furbo ::
Hmm, seveda delaš paniko. In ničemur ne služi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
veo86 ::
@Furbo
Vredu.Moje početje spada v kontekst zganjanja panike .Mogoče sem ga res polomil ,sem se pa trudil pisat v spoštljivem in umirjenem tonu.Je pa res da sem na podlagi mojega paničnega pisanja tukaj ,malo razširil svoja obzorja kar se tiče odnosa/funkcioniranja trgovin v podobnih primerih...predvsem "C=64" je podal meni koristen komentar. Pa ";-)" tudi.Torej ni mi žal.
Mi je prislužilo koristne odzive.Je.Če se tebi ne zdi koristno potem vredu ampak me to ne zanima.Vseeno bi pa te prosil da če slučajno misliš da je panika v kakšnem delu mojega teksta še posebej opazna , da to izpostaviš in bom mogoče le uvidel svojo napako .Pa resno mislim.
Vredu.Moje početje spada v kontekst zganjanja panike .Mogoče sem ga res polomil ,sem se pa trudil pisat v spoštljivem in umirjenem tonu.Je pa res da sem na podlagi mojega paničnega pisanja tukaj ,malo razširil svoja obzorja kar se tiče odnosa/funkcioniranja trgovin v podobnih primerih...predvsem "C=64" je podal meni koristen komentar. Pa ";-)" tudi.Torej ni mi žal.
Mi je prislužilo koristne odzive.Je.Če se tebi ne zdi koristno potem vredu ampak me to ne zanima.Vseeno bi pa te prosil da če slučajno misliš da je panika v kakšnem delu mojega teksta še posebej opazna , da to izpostaviš in bom mogoče le uvidel svojo napako .Pa resno mislim.
Mare2 ::
veo86 verjetno sem jaz edini, ki te razumem. Pusti druge, saj ne vedo, kaj delajo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
stara mama ::
@stara mama
Ne delam panike in ja ,za 90€ mi ni vseeno pa naj se to še tako trapasto sliši.In sam sem prišel do nekaj koristnih informacij v tej temi na podlagi vprašanj ki sem jih postavil...kaj pa ti lahko rečeš zase? Resno?Kakršnakoli korist od tvojega komentarja? Neverjeteno kakšno potrebo imate nekateri po izražanju negativnega mnenja na mestih kjer tako početje NIČEMUR NE SLUŽI.
Ohh, kakšna ironija
koyotee ::
Bogi veo, lah sam upa, da mu prekličejo naročilo :D
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Heisenberg ::
ne sekiraj se, to se je meni zgodilo pred dvemi leti, ko sem kupil prenosnik za 1100€, TAKOJ po oddanem naročilu pa je bila nova cena 1400€. Pa še čudno se mi zdelo kako to da so 200€ cenejši kot v celi EU :)
NJihova napaka verjetno, a dobil sem ga po prvotni ceni 1100€!
NJihova napaka verjetno, a dobil sem ga po prvotni ceni 1100€!
issak ::
Op se ne sekira za mejo. nategnejo te lahko že pri nakupu, ti plačaš, robe pa ni. :)
http://edigital.si/atvetel-sp1858.html
gotovinsko plačilo ob prevzemu
Pač plačaš tisti evro več za storitev po povzetju, da bi se pa neka firma šla pošiljat kamne po pošti z odkupnino pa še nisem slišal - to so ponavadi prodajalci z nizkim ali malo ocenami na ebayu.
Tukaj: https://www.compari.ro/stores/extreme-d... imajo dobre ocene, čeprav ne razumem kaj piše. Z malo googlanja se hitro najde kaj se dogaja. Tudi telefonsko številko imajo slovensko, če se že grejo poslovanje tukaj, verjetno support govori slovensko, ali pa vsaj angleško. Za vrnitev naprave v 72 urah, verjetno šteje žig oddaje na pošto, vsaj pri raznih priporočenih pošiljkah (sodišče, prijava na faks...) je tako.
Velikokrat, ko kupuješ preko amazona, se dejansko tudi pošlje od kakega Łojzse Szłak iz budimpešte, pa je še vedno vse prišlo.
Sicer pa, lastnik mimovrste:) :
Netretail Holding Group
Dělnická 12
170 00 Praha
Czech republic
A to je ta?
http://www.amazon.de/gp/product/B00HG7E...
:D
Artikel: EUR 721,74
Verpackung & Versand: EUR 35,15
Gesamtbetrag: EUR 756,89
Tole mi na koncu vrže ko ga dam v košarico, se pravi drobiž več kot na edigital.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Zgodovina sprememb…
- spremenil: issak ()
Gregor5816 ::
A je kdo pomislil, da bi preprosto šel na mimovrste -> moja naročila in tam pogledal, katera cena je napisana?
rook912 ::
@isaak: Ja. Pa bolj zaupam Amazonu, kot edigitalu. Če pa imaš možnost, da si ga naročiš poštno ležeče v AT je pa še ceneje.
Artikel: EUR 709,91
Verpackung & Versand: EUR 0,00
Gesamtbetrag: EUR 709,91
Artikel: EUR 709,91
Verpackung & Versand: EUR 0,00
Gesamtbetrag: EUR 709,91
veo86 ::
@mitja73 Nisem hotel klicat pa da bi jih še sam spomnil na to da so naredili morebitno napako...V teh firmah vedno dela po več ljudi in lahko da tisti ki obdela naročilo ne ve da se je v tem času cena že dvignila...al pa pa ja..ne vem kakšen sistem imajo.
@heisenberg
Točno to sem hotel slišat ,hvala. :) .
@isaak
Plačilo ob prevzemu mi ustreza ,njihov odnos do strank pa ne najbolj ,vsaj kar se tiče nekaterih primerov.Če sem iskren ,sem za edigital slišal tudi dobre izkušnje....ampak vseeno preveč slabih da bi mi bilo prijetno tam kupovati.Razna zavlačevanja in problemi z garancijo itd. .. mislim da imajo večji odstotek problemov s strankami kot pa ostale trgovine.
Iz tujine še nisem kupoval , tako da upam da je vsaj iz tega stališča mogoče lažje razumet mojo nezaupljivost v te stvari, in kot sem že povedal ,slišim vsake toliko kaj o neprijetnih zapletih s pošto ,dobavnimi roki itd.Vem pa da iz tujine naroča veliiiko ljudi ,mogoče bom tudi jaz kdaj (si moram še zrihtat paypal oz. viso ali kaj podobnega) ,vsekakor pa ne bo moj prvi nakup vreden več 100€ :) .
Mimovrste pač zaupam čeprav ne kupim vedno pri njih. Blizu so ,cene imajo praviloma med najcenejšimi na splošno in pa z vračilom mi še nikoli niso komplicirali.Lastništvo imajo lahko kjerkoli ,meni je pomembno da so prisotni v Sloveniji že lep čas in da pri njih še nisem imel problemov.
Koyote je trol očitno....
@Gregor5816
V naročilu imam staro ceno.
Hvala lepa za vse vaše izkušnje in mnenja ampak z odgovorom heisenberga sem dobil tisto kar sem iskal.Verjetno mi res ne bodo preklicali naročila.
@heisenberg
Točno to sem hotel slišat ,hvala. :) .
@isaak
Plačilo ob prevzemu mi ustreza ,njihov odnos do strank pa ne najbolj ,vsaj kar se tiče nekaterih primerov.Če sem iskren ,sem za edigital slišal tudi dobre izkušnje....ampak vseeno preveč slabih da bi mi bilo prijetno tam kupovati.Razna zavlačevanja in problemi z garancijo itd. .. mislim da imajo večji odstotek problemov s strankami kot pa ostale trgovine.
Iz tujine še nisem kupoval , tako da upam da je vsaj iz tega stališča mogoče lažje razumet mojo nezaupljivost v te stvari, in kot sem že povedal ,slišim vsake toliko kaj o neprijetnih zapletih s pošto ,dobavnimi roki itd.Vem pa da iz tujine naroča veliiiko ljudi ,mogoče bom tudi jaz kdaj (si moram še zrihtat paypal oz. viso ali kaj podobnega) ,vsekakor pa ne bo moj prvi nakup vreden več 100€ :) .
Mimovrste pač zaupam čeprav ne kupim vedno pri njih. Blizu so ,cene imajo praviloma med najcenejšimi na splošno in pa z vračilom mi še nikoli niso komplicirali.Lastništvo imajo lahko kjerkoli ,meni je pomembno da so prisotni v Sloveniji že lep čas in da pri njih še nisem imel problemov.
Koyote je trol očitno....
@Gregor5816
V naročilu imam staro ceno.
Hvala lepa za vse vaše izkušnje in mnenja ampak z odgovorom heisenberga sem dobil tisto kar sem iskal.Verjetno mi res ne bodo preklicali naročila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 907280 (1809) | tomlin |
» | Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 189736 (4930) | Ebu Bekr |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 138941 (78481) | kuglvinkl |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 32870 (21712) | cholt45 |