Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

BT52 ::
F1 je dolgčas, sploh z slo komentatorjema.
fia wec
Kajneda?

Bv. tam sem prilepil moj tudi osebni pregled dirke, kolikor sem je pogledal (nekje 40%). Splošno pa se debata dobro razvija, saj tole res gledamo največji motošportni navdušenci in tehnofili...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::
Hahaha... Mercedes mora bit navdušen nad Hamiltonovimi nakupi, najprej Pagani zdaj pa:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::
Hahaha... Mercedes mora bit navdušen nad Hamiltonovimi nakupi, najprej Pagani zdaj pa:
Kaj pa bo kupil od Merca? Električni SL? :D Sploh pa je Mercov SL zelo eleganten avto. Stereotipno bi rekli, da je za starejše možje z eleganco, ki nosijo kravato.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::
Jah kakorkoli... Mercedes vlaga precej denarja v njega, nekako se razume da je tudi promotor znamke, ne samo voznik F1.
Sicer nekatere znamke so na to bolj občutljive, verjetno nam je vsem jasno da bi Vettla živega odrli, če kupi kaj takega dokler je pri rdečih.
Sicer nekatere znamke so na to bolj občutljive, verjetno nam je vsem jasno da bi Vettla živega odrli, če kupi kaj takega dokler je pri rdečih.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Da ne omenjam sigle stage aksialna turbina ima zelo ozko okno delovanja, kjer učinkovitost hitro pade, ter da o potrebi po zelo "velikih" vrtljajih ne govorim.
To je tudi meni najprej padlo na pamet oz. prišlo pred oči, ampak očitno je zadaj nek smisel. Toliko neumni menda niso, da se niso zavedal tega problema. Ni pa nujno, lahko da so, Renault je lep primer kako se "zaplava". Ne vem sicer kaj so naredil, ampak uspelo jim je celo poslabšat motor od lani na obeh frontah (performance in vzdržljivost).
Mercedes mora bit navdušen nad Hamiltonovimi nakupi, najprej Pagani zdaj pa:
Sej temu tipu itak dogaja na polno, ampak hypercarja v bistvu ta trenutek pri MBju nimajo? V bistvu so trenutno vsi njihovi modeli dost neopazni za enega globalnega zvezdnika (kot se on smatra da je). Sej pogodbo si sam piše: že ve kaj lahko in kaj ne, je pa hecno. Sej Ferrarija je bojda tudi naročil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::
Jaz bi prej rekel, da lojza ni najboljši predstavnik merc znamke kot avtomobilski proizvajalec. Kot je nekdo rekel, je merc resna firma, za gospode, z nekaj izjemami modelov, vsekakor pa v nobenega ne sodi "ghetto nigga style" hamilton, zato me je še dodatno čudilo, da so se odločili za njega in ne recimo za vettla ali pa obdržali šumaherja...

Jst ::
>Sicer če gledamo krivuljo napredka, mislim da se približujejo zelo hitro, [McLaren]
Po planu iz testiranj, ne dovolj hitro:
Ampak da, tudi sam si želim videti McLaren višje, ker si "ne zasluži" voziti na zadnjih mestih.
P1 je res impresiven avtomobil. Poleg tega, da ima ubijalske pospeške, elektronsko omejeno hitrost na 349 km/h, je hibrid (v smislu F1 KERSa*), ima tudi zelo majhno porabo. 13L/100km (Ob normalni vožnji seveda.)
* + če se ne motim, mu baterije lahko nafilaš iz omrežja
Po planu iz testiranj, ne dovolj hitro:
"And it probably will not even be Australia before we know how we are doing. I expect it will be two or three races before we really get the lie of the land."
Ampak da, tudi sam si želim videti McLaren višje, ker si "ne zasluži" voziti na zadnjih mestih.
P1 je res impresiven avtomobil. Poleg tega, da ima ubijalske pospeške, elektronsko omejeno hitrost na 349 km/h, je hibrid (v smislu F1 KERSa*), ima tudi zelo majhno porabo. 13L/100km (Ob normalni vožnji seveda.)
* + če se ne motim, mu baterije lahko nafilaš iz omrežja
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()

TribesMan ::
Offtopic...
P1 je fajn avto... ampak bi lahko bil veliko več, če bi bil design bolj pameten.
Zadeva ne omogoča niti regenerativnega zaviranja. Tako da "hibrid" je samo v smislu da ima zraven ICE še elektromotor, ampak električno energijo pa pridobivajo samo iz ICEja, kadar ta ni obremenjen 100%... O_o :)
Poleg tega 900HP na zadnjih kolesih je v 90% fail. Problem trakcije.
Če delaš tak avto, mora bit skoraj po pravilu elektromotor spredaj, imaš tako en kup prednosti. Tko kot to dela Porsche 918.
In potem se ti ne zgodi tak "debakel":
P1 je fajn avto... ampak bi lahko bil veliko več, če bi bil design bolj pameten.
Zadeva ne omogoča niti regenerativnega zaviranja. Tako da "hibrid" je samo v smislu da ima zraven ICE še elektromotor, ampak električno energijo pa pridobivajo samo iz ICEja, kadar ta ni obremenjen 100%... O_o :)
Poleg tega 900HP na zadnjih kolesih je v 90% fail. Problem trakcije.
Če delaš tak avto, mora bit skoraj po pravilu elektromotor spredaj, imaš tako en kup prednosti. Tko kot to dela Porsche 918.
In potem se ti ne zgodi tak "debakel":
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PredatorX ::
Jaz bi prej rekel, da lojza ni najboljši predstavnik merc znamke kot avtomobilski proizvajalec. Kot je nekdo rekel, je merc resna firma, za gospode, z nekaj izjemami modelov, vsekakor pa v nobenega ne sodi "ghetto nigga style" hamilton, zato me je še dodatno čudilo, da so se odločili za njega in ne recimo za vettla ali pa obdržali šumaherja...
??? bedarije????!!

PredatorX ::
Offtopic...
P1 je fajn avto... ampak bi lahko bil veliko več, če bi bil design bolj pameten.
Zadeva ne omogoča niti regenerativnega zaviranja. Tako da "hibrid" je samo v smislu da ima zraven ICE še elektromotor, ampak električno energijo pa pridobivajo samo iz ICEja, kadar ta ni obremenjen 100%... O_o :)
Poleg tega 900HP na zadnjih kolesih je v 90% fail. Problem trakcije.
Če delaš tak avto, mora bit skoraj po pravilu elektromotor spredaj, imaš tako en kup prednosti. Tko kot to dela Porsche 918.
In potem se ti ne zgodi tak "debakel":
off topic
vse je odvisno od voznika

Jst ::
>Zadeva ne omogoča niti regenerativnega zaviranja.
Tega pa nisem vedel.
>Ampak električno energijo pa pridobivajo samo iz ICEja, kadar ta ni obremenjen 100%
Možno, da je bolj učinkovito.
Ker dvomim, da bi delali takšne "napake", saj jim izkušenj ne primanjkuje.
Tega pa nisem vedel.
>Ampak električno energijo pa pridobivajo samo iz ICEja, kadar ta ni obremenjen 100%
Možno, da je bolj učinkovito.
Ker dvomim, da bi delali takšne "napake", saj jim izkušenj ne primanjkuje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::
Still offtopic:
Ja, sej vidiš kako je... Porsche pošlje avto na test... odloži avto in ga pobere, ko so fertik...
Mclaren pošlje avto na test, zraven ekipo mehanikov, par setov gum, ko ne gre dovolj hitro vzamejo še boljše gume, itd. Bullshit...
To je nekaj podobnega kot se gre Ferrari, ko pošilja na teste posebej pripravljene avte, s svojo ekipo mehanikov itd.
@Jst, tudi jaz nisem vedel tega o zaviranju in sem bil zelo presenečen. Samo po drugi strani je logično. Možnost regenerativnega zaviranja na zadnji osi je veliko manjša kot na sprednji, hkrati pa ti zelo vpliva na brake bias... Sej veš kake probleme imajo F1 moštva z brake biasom...
Pomojem so enostavno ugotovil, da je prekomplicirano in preveč dela in da se ne "splača".
Učinkovito pa sigurno ni pridobivat elektriko iz bencina... niti najmanj.
Porsche ma elektromotorje povsod, in pač lahko dela čudeže z regeneracijo energije...
vse je odvisno od voznika
Ja, sej vidiš kako je... Porsche pošlje avto na test... odloži avto in ga pobere, ko so fertik...
Mclaren pošlje avto na test, zraven ekipo mehanikov, par setov gum, ko ne gre dovolj hitro vzamejo še boljše gume, itd. Bullshit...
To je nekaj podobnega kot se gre Ferrari, ko pošilja na teste posebej pripravljene avte, s svojo ekipo mehanikov itd.
@Jst, tudi jaz nisem vedel tega o zaviranju in sem bil zelo presenečen. Samo po drugi strani je logično. Možnost regenerativnega zaviranja na zadnji osi je veliko manjša kot na sprednji, hkrati pa ti zelo vpliva na brake bias... Sej veš kake probleme imajo F1 moštva z brake biasom...
Pomojem so enostavno ugotovil, da je prekomplicirano in preveč dela in da se ne "splača".
Učinkovito pa sigurno ni pridobivat elektriko iz bencina... niti najmanj.
Porsche ma elektromotorje povsod, in pač lahko dela čudeže z regeneracijo energije...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

PrimozR ::
F1 je dolgčas, sploh z slo komentatorjema.
fia wec
Ma ne kazat tega no, ni fer, Porsche ma HyperDrive :D
Hahaha... Mercedes mora bit navdušen nad Hamiltonovimi nakupi, najprej Pagani zdaj pa:
Zonda je kosher, Mercedesov V12 pa to ;)
A mu ni nihče pokazal head2head videa z 918 Spyderjem? :)
Jaz bi prej rekel, da lojza ni najboljši predstavnik merc znamke kot avtomobilski proizvajalec. Kot je nekdo rekel, je merc resna firma, za gospode, z nekaj izjemami modelov, vsekakor pa v nobenega ne sodi "ghetto nigga style" hamilton, zato me je še dodatno čudilo, da so se odločili za njega in ne recimo za vettla ali pa obdržali šumaherja...
Ghetto nigga style populacija je nalovdana. Kar je super za Mercedes, ker so dobri kupci njihovih izdelkov. Mercedes pa se mi zdi da itak hoče skenslati imiđ, da je za penzionerje.
Možno, da je bolj učinkovito.
Kako že? Tisti R v KERS je regenerative, torej regeneracija. Uporabljanje oz. shranjevanje sicer stran vržene energije. Če baterije filaš z bencinskim motorjem direktno, samo mečeš stran energijo oz. jo shranjuješ z izgubami, da jo lahko uporabiš v nekem drugem času (torque fill kot pravijo pri McLarnu). V bistvu so naredili zelo fancy anti-lag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

PredatorX ::
Nekateri pa sovražijo merc. nekateri pa ham-a lol.
Tist lojze kot mu pravi "janezek" je naredu več. Kva se folk tolk spušča v osebnosti dirkačev, kot da je to tolk pomembno. Pomembno je, da zmaga "pošteno". Če te pa slučajn moti, da si on lahko prvošči merca P1 (ki je najboljši dirkalen avto - velik reviewev) je pa vse narobe.
Ja itak ta lojze pač iz postle zleti v daleč najboljši dirkalnik, zmaga zarad sreče in obnaša se kot največji p****... s takim razmišljanjem neboš daleč prišel.
Tist lojze kot mu pravi "janezek" je naredu več. Kva se folk tolk spušča v osebnosti dirkačev, kot da je to tolk pomembno. Pomembno je, da zmaga "pošteno". Če te pa slučajn moti, da si on lahko prvošči merca P1 (ki je najboljši dirkalen avto - velik reviewev) je pa vse narobe.
Ja itak ta lojze pač iz postle zleti v daleč najboljši dirkalnik, zmaga zarad sreče in obnaša se kot največji p****... s takim razmišljanjem neboš daleč prišel.

Jst ::
Iz avtomanije: Brez kazni za 5. pogonski sklop
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

vilser ::
Sport Bild pravi, da je Hamilton podpisal pogodbo do leta 2018 za 35 milijonov evrov na leto. Če je to res, pol je on najbolj plačan dirkač v karavani F1. Počakajmo do uradne potrditve.

vilser ::
Rosberg je podaljšal pogodbo lani za leto 2015, 2016 in 2017, kar je v celoti 55 milijonov evrov. Se pravi, da on dobi na sezono nekaj več kot 18 milijonov evrov. No vsaj tako pravijo mediji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()

billy ::
Zanimivo...da je teh nekaj pik, ki jih je hami imel več, kot rosberg v sezoni 2014, vredno 20 mio letno...

vilser ::
Pa kaj nisi bil ti tisti, ki si lani trdil, da bo Hamilton šel stran od Mercedesa? Da dirkač naredi takšno potezo, ko ima pod ritjo najboljši dirkalnik, pa mora bit res neumen, a Hamilton vsekakor ni neumen. Govori se, da je podaljšal za +3 sezone. Pametno!!

billy ::
Ja, ker mi nikakor ne paše v to ekipo, njegov imid, etc. Merc pa tudi ne bo v nedogled najboljša ekipa in prost sedež pri ferariju zna biti prekleto mamljiv :)

vilser ::
Dokler ima Mercedes najboljši dirkalnik, se Hamilton ne bo premaknil. On je sedaj leader v slednjem moštvu kot še nikoli ni bil. Pa kaj češ boljšega? In poleg tega je v top formi. Sem pa mnenja, da če diralnik pri Mercedesu ne bo več tako zanesljiv in dober v prihodnosti, in bo Ferrari postalo tisto moštvo z najboljšim dirkalnikom al pa Red Bull, pol bo sigurno razmislil v tej smeri, ker na koncu njega zanimajo samo zmage kot tudi vse ostale top dirkače. On je edini svetovni prvak letos, ki mu je uspelo zmagati v dveh različnih moštvih. Jaz na njegovem mestu bi raje podaljšal le za 2 sezoni z Mercedesom. Nekak +3 sezone se mi zdijo preveč, ampak zagotovo ima v pogodbi kakšno klavzulo, ki mu dovoli, da oddide, ko bo želel. To imajo vsi top dirkači.

TribesMan ::
Ahahahaha... Tale Rob je tak bolesten Kimi fanboy, da ga je kr težko poslušat.
Še posebej všeč pa mi je bil del o tem kako je grdi grdi Alonso razvil avto, s katerim je z lahkoto premagal Kimija, namesto da bi razvil hiter avto... epic...
Še posebej všeč pa mi je bil del o tem kako je grdi grdi Alonso razvil avto, s katerim je z lahkoto premagal Kimija, namesto da bi razvil hiter avto... epic...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::
Ahahahaha... Tale Rob je tak bolesten Kimi fanboy, da ga je kr težko poslušat.
He he no vsaj on tole prizna. :D Pa lani se je dobro posul z pepelom.
Še posebej všeč pa mi je bil del o tem kako je grdi grdi Alonso razvil avto, s katerim je z lahkoto premagal Kimija, namesto da bi razvil hiter avto... epic...
Epic ali ne ALO je tako dober dirkač, da možno zaradi tega ekipa bila na trenutke izgubljena. Recimo v smislu, kako pa to lahko deluje in kako iz tega lahko iz tega spravi ven desetinko ali dve. Mogoče je to bil vplivni faktor. Definitivno pa je vozniški slog obeh preveč različen, da bi sploh lahko delali poštene ocene.
Čer damo ti 2 pereči izjavi stran je Rob dal nekaj logičnih in zanimivih iztočnic;
Resnično se mi zdi, da je bila organizacija in morala ALO Ferrarijeve ekipe po letih razočaranja že čistu na dnu. In so pač podlegli pritisku "nujnega" rezultata na prehodu v ta novo "turbo" ero. Vettel je tukaj dal skupaj z drugimi kadrovski spremembami ekipi priložnost, da začnejo znova in skušajo obnoviti mogoče med nekaterimi oddelki skrhane "vezi". Dejansko se tukaj z Robom strinjam, da je zaradi Seba, ravno Kimmi ogromno profitiral. Če mene vprašaš je tole dopolnjevanje zraven drugih faktorjev, kot so stil vožnje, medsebojno razumevanje, energičnost vs umirjenost; pravi idealni "dipolni" par moštveni par.
Če gledamo dirkaški tempo Kimmi nakazuje že od predsezonskih testiranj, da je v tem trenutku dejansko boljši od Seba. Rob tudi poda možno rešitev zakaj je Kimmi velko bolj usklajen pri dirkaških vnosih na volan, zavore, gas...
Kot sem že zgoraj omenil včasih je za ekipo bolje, da izdeluje dirkalnik točno določenih karakteristikah. Zanimivo na osnovi statistike je Ferrari že iz nedavne bližnje zgodovine je naslove lažje osvajal z predkrmajenjem, kot obratno. Recimo enim ljudem je odgovor na vprašanje z JA ali NE veliko boljši, saj jih veliko bolj umeri in skoncentrira v neko področje. Recimo v poplavi rešitev se lahko ekipa in predvsem tehnično osebje, kaj hitro izgubi. Če še v to štejemo poplavo informacij z dirkalnika, simulatorjev, razvojnih oddelkov, drugih moštev je mera polna...

Super Sonic ::
Če gledamo dirkaški tempo Kimmi nakazuje že od predsezonskih testiranj, da je v tem trenutku dejansko boljši od Seba. Rob tudi poda možno rešitev zakaj je Kimmi velko bolj usklajen pri dirkaških vnosih na volan, zavore, gas...
Kimijev race pace je znan že od nekdaj - zame osebno ima enega najboljših ritmov na svetu in to je direktno povezano s talentom. Tudi odlično se prilagaja na spremembe v F1 (vendarle vozi že kar nekaj let; zamenjal je kar nekaj moštev, motorjev, gum, različnih načinov dirkanja, ipd). Tudi na posamezni krog je izjemno hiter, ima pa dokaj velike probleme ta krog spraviti ven ob ključnem momentu, kar je psihološke narave in je direktno povezano s treningom.
Na ta način je bil hendikepiran že v časih, ko so tankali gorivo in hendikepiran je sedaj, saj praktično par desetink pomeni lahko tudi 4,5 štartnih mest zadaj. Enako je zelo povprečen (da ne rečem slab) v dežju in dežnih razmerah.
To je Kimi, z vsemi plusi in minusi. Če je meni kdo všeč kot dirkač je to on; že doooolga leta.
Alonso po drugi strani je kompletno drug dirkač: precej bolj političen, zavzet, deloven, predan delu do te mere, da samemu sebi včasih škoduje. Manj talentiran, zagotovo. S tem mora predvsem on živet, ampak, da bi mu odrekali dirkaške kvalitete: tega mu ne moremo. Je izredno hiter na en krog, vedno zraven, malo tehničnih napak (sploh kdo ve kdaj je nazadanje naredil zadnjo?), fenomenalen race pace in v dežju bo vedno zraven, če ne celo čisto spredaj.
Tko da je treba naglas povedat, da vse te teorije zarote pri Ferrariju so popolnoma resnične, res je pa tudi, da je Fernando Alonso dirkač za premagat in je v celoti bistveno bolj kompleten dirkač od Kimija; enostavno je. Kar pa še ne pomeni, da sem lani navijal zanj; recimo.
"Skrbi" pa pri Alonsu ta nesreča, saj se mi zdi, da je po vzoru DCja in njegove letalske nesreče, dobil občutek, da je v življenju še kaj več od dirkanja in življenja v lastni drami, ter, da obstaja verjetnost, da "starega pravega Alonsa" ne bomo nikoli več videli. Upam, da se motim, kajti za sam šport bo super, če dobimo eno raketo od McLarna z Alonsom za volanom.
Po drugi strani pa lahko čedalje bolj ocenujemo Vettla. Mi je fant čedalje bolj simpatičen, ker kar na glas pove kako in kaj je - za razliko od življenja pri RedBullu. Na en krog je vedno zbran v ključnem trenutku, tudi sicer izredno hiter. Zelo sem navdušen nad njegovo predstavo v dežju. Ima pa svoje omejitve predvsem (se je že lani pokazalo) s svojim dirkaškim tempom, tyre managemantom, ipd. Tu vidno šepa in ni najhitrejši, je pa veliko odvisno od steze.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::
Meni je to najbolj smešno, ko vsi opisujejo Alonsa kot izjemno političnega (sej ne da ni), hkrati pa pozabljajo, da je zadnjih 5 let preživel v NAJBOLJ političnem moštvu vseh časov v F1.
V takem moštvu preprosto ne moreš delat če nisi političen, seveda to ni najbolj optimalen način, kar dobro kažejo letošnje spremembe. Pa tudi ne moreš biti prvak, če si mr. Nice Guy, ne gre.
Nevem pa če bi se strinjal s tem da je Vettel tisti, ki je povod za boljše delo Ferrarija.
Jaz menim, da bi bili rezultati popolnoma enaki, kot jih vidimo danes, tudi če bi Alonso ostal.
Ne pozabimo, 3/4 tehničnega moštva je drugega. Motor je pridobil na moči, kar je bil glavni problem lani, in Alison je uspel narediti šasijo, ki je prijazna do gum (to je ubistvu že njegov trademark). In predvsem nov šef Maurizio ima bistveno drugačno držo, kot njegovi predhodniki. Je bistveno bolj odprt, povezovalen, manj političen in posledično dovoli tudi dirkačem (in tudi moštvu), da so bolj odprti (in všečni) do medijev. Nasplošno celotna Ferrari ekipa deluje letos zelo simpatično.
Sem prepričan, da če bi recimo Vettel prišel v Ferrari 2 leti nazaj, ko je bila na vrhu še stara "uprava" bi izpadel bistveno manj "simpatičen".
Glede avta, seveda je bolje, če imaš dva komptibilna dirkača, je veliko lažje. Ampak če imaš pa v ekipi dirkača, ki je nesposoben prilagajanja avtomobilu, pa je to zelo slabo. Tako Kimi kot Vettel sta tukaj zelo podobna, oba funkcionirata na top nivoju samo če je avto po njunem okusu.
Po drugi strani imaš Alonsa in tudi Hamiltona, Ricciarda..., ki so sposobni izvlečt 100% neglede na to kak avto jim daš v roke. To je po mojem glavna razlika. Omenjeni se mi zdijo veliko bolj kompletni dirkači, kot pa trenutna zasedba pri Ferrariju.
Sta pa pomojem Kimi in Vettel precej blizu po performansah, jaz mislim da bosta na koncu sezone zelo blizu po točkah, bi rekel +-10%. In 90% sem siguren, da bo na koncu sezone Vettel spredaj (tukaj bi se samo opomnil na situacijo Webber-Vettel, Vettel ni "ovca", tudi če mogoče trenutno daje zelo prijazen vtis).
BTW, se kdo še spomni tega zapisa izpred leta dni:
Škoda ker avtor tega članka vsako leto ne opravi podobne primerjave za vsa moštva, pred sezono, bi bilo zanimivo primerjati rezultate na koncu leta :)
Disclaimer. Ne navijam ne za Alonsa ne za Hamiltona, ker sta preveč "cut throat" tipa človeka. Ampak oba zelo spoštujem, kot izjemna dirkača (verjetno najboljša trenutno na gridu).
V mladih letih sem bil velik prvrženec Kimija, verjetno bolj zaradi njegovega "I don't give a f***" imagea, kot kaj drugega. Danes sta mi še najbližje Ricciardo in Bottas.
V takem moštvu preprosto ne moreš delat če nisi političen, seveda to ni najbolj optimalen način, kar dobro kažejo letošnje spremembe. Pa tudi ne moreš biti prvak, če si mr. Nice Guy, ne gre.
Nevem pa če bi se strinjal s tem da je Vettel tisti, ki je povod za boljše delo Ferrarija.
Jaz menim, da bi bili rezultati popolnoma enaki, kot jih vidimo danes, tudi če bi Alonso ostal.
Ne pozabimo, 3/4 tehničnega moštva je drugega. Motor je pridobil na moči, kar je bil glavni problem lani, in Alison je uspel narediti šasijo, ki je prijazna do gum (to je ubistvu že njegov trademark). In predvsem nov šef Maurizio ima bistveno drugačno držo, kot njegovi predhodniki. Je bistveno bolj odprt, povezovalen, manj političen in posledično dovoli tudi dirkačem (in tudi moštvu), da so bolj odprti (in všečni) do medijev. Nasplošno celotna Ferrari ekipa deluje letos zelo simpatično.
Sem prepričan, da če bi recimo Vettel prišel v Ferrari 2 leti nazaj, ko je bila na vrhu še stara "uprava" bi izpadel bistveno manj "simpatičen".
Glede avta, seveda je bolje, če imaš dva komptibilna dirkača, je veliko lažje. Ampak če imaš pa v ekipi dirkača, ki je nesposoben prilagajanja avtomobilu, pa je to zelo slabo. Tako Kimi kot Vettel sta tukaj zelo podobna, oba funkcionirata na top nivoju samo če je avto po njunem okusu.
Po drugi strani imaš Alonsa in tudi Hamiltona, Ricciarda..., ki so sposobni izvlečt 100% neglede na to kak avto jim daš v roke. To je po mojem glavna razlika. Omenjeni se mi zdijo veliko bolj kompletni dirkači, kot pa trenutna zasedba pri Ferrariju.
Sta pa pomojem Kimi in Vettel precej blizu po performansah, jaz mislim da bosta na koncu sezone zelo blizu po točkah, bi rekel +-10%. In 90% sem siguren, da bo na koncu sezone Vettel spredaj (tukaj bi se samo opomnil na situacijo Webber-Vettel, Vettel ni "ovca", tudi če mogoče trenutno daje zelo prijazen vtis).
BTW, se kdo še spomni tega zapisa izpred leta dni:
Prior to 2014, I used the model to generate estimated probability distributions for driver performances of Alonso, Kimi Raikkonen, and Massa, based on all of their performances up to 2013.
Based on these estimates, the model predicted that Raikkonen would be expected to outperform Massa in the same car with 84% likelihood, that Alonso would be expected to outperform Massa in the same car with 99.7% likelihood, and that Alonso would be expected to outperform Raikkonen in the same car with 94% likelihood.
Škoda ker avtor tega članka vsako leto ne opravi podobne primerjave za vsa moštva, pred sezono, bi bilo zanimivo primerjati rezultate na koncu leta :)
Disclaimer. Ne navijam ne za Alonsa ne za Hamiltona, ker sta preveč "cut throat" tipa človeka. Ampak oba zelo spoštujem, kot izjemna dirkača (verjetno najboljša trenutno na gridu).
V mladih letih sem bil velik prvrženec Kimija, verjetno bolj zaradi njegovega "I don't give a f***" imagea, kot kaj drugega. Danes sta mi še najbližje Ricciardo in Bottas.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Sriple Tix ::
Jenson, čestitam za razdaljo, še bolj pa za osupljivo hitrost, s katero si premagal 42 km in drobiž.
http://www.crash.net/f1/news/218112/1/b...
http://www.crash.net/f1/news/218112/1/b...

TribesMan ::
Jenson je izjemno fizično pripravljen, verjetno najbolj od vseh. Tako ko gledaš današnje top F1 dirkače, ne vidim razloga zakaj nebi mogli voziti do 40. leta. Vprašanje je samo če bo motivacija prava.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::
Ma, ne vem če je point v vztrajanju do 40. leta, morda za par res dobrih izbrancev. Za večino je pa po svetu precej prav tako zanimivih serij, kjer ne bodo odžirali dirkaških mest mladcem, ki bi si zaslužili priložnosti.

McClane ::
Sriple Tix je izjavil:
Jenson, čestitam za razdaljo, še bolj pa za osupljivo hitrost, s katero si premagal 42 km in drobiž.
http://www.crash.net/f1/news/218112/1/b...
"Turns out Jensen Button is faster and more reliable than the McLaren MP4-30" Lol!
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Ta s 63-timi sprednjimi krilci je res huda; gre pa za okoli -0,75s do 1s na krog, kar je spet huda, ampak ok. Bomo vidl.
Bolj je pomoje problem v mladincih. Ti so dans že zares dobri. Dirkanje nikoli ni bilo tako tehnično dovršeno kot je to danes. Mladinski pogon začne z analitičnim delom že pri 7 letih. Če prištejemo zraven še motivacijo, imajo tudi najboljši dirkači pri 40-tih letih kar velik tehnični izziv, kljub vsem izkušnjam. Je pa F1 pogojena in prepletena s sponzorstvom, poznanstvi in morebitnim interesom iz ozadja. Za teh 10 do 12 sedežev (toliko jih je intersantnih s stališča nekega čistega dirkanja za zmage) vlada nek brutalni kaos, ki pogosto nima nobene logike.
Se pa "najboljši" dirkači obdržijo: recimo ekipo Kimija, Alonsa, Buttna in Masse gledamo že zelo dolgo.
Tako ko gledaš današnje top F1 dirkače, ne vidim razloga zakaj nebi mogli voziti do 40. leta.
Bolj je pomoje problem v mladincih. Ti so dans že zares dobri. Dirkanje nikoli ni bilo tako tehnično dovršeno kot je to danes. Mladinski pogon začne z analitičnim delom že pri 7 letih. Če prištejemo zraven še motivacijo, imajo tudi najboljši dirkači pri 40-tih letih kar velik tehnični izziv, kljub vsem izkušnjam. Je pa F1 pogojena in prepletena s sponzorstvom, poznanstvi in morebitnim interesom iz ozadja. Za teh 10 do 12 sedežev (toliko jih je intersantnih s stališča nekega čistega dirkanja za zmage) vlada nek brutalni kaos, ki pogosto nima nobene logike.
Se pa "najboljši" dirkači obdržijo: recimo ekipo Kimija, Alonsa, Buttna in Masse gledamo že zelo dolgo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::
Bv. tisti Buttnov čas je res impresiven. Imeti povprečno hitrost 15 km/h kapo dol. Osebno nimam specialke in izkušenj z njimi. Imam namreč navadno gorsko kolo in moram povedat, da bi se mogel za tole povprečje pošteno potrudit. Edino zadnje čase veliko tečem oz delam "intervalni" trening, pa sem še vedno skeptičen, če lahko tole povprečno sploh dosežem na 10ih km. Res impresivno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Jst ::
Na kolesu? Jaz sem lani približno dvakrat na teden kolesaril z gorskim kolesom, vendar z ozkimi gumami. Kolesaril sem po gozdnih poteh (kjer lahko vozijo tudi avtomobili 90% poti) in ena tura je bila približno 20km, ki sem jo naredil v malo manj kot eni uri. Torej povprečje malo več kot 20km/h.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::
Na kolesu 15km/h ni nič... Tečt 42km s takim tempom je pa impresivno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Sriple Tix ::
//off:
Vozim gorca s krampi širine 2.20 in nekajkrat letno ko se odpravim na asfalt v smeri Radovljica-pod gorami-Tržič-Naklo-Podnart-Radovljica, ki je precej gor/dol, vozim brez težav povprečje med 21km/h in 23km/h, odvisno od okoliščin. S 15km/h preteči desetko, oziroma s časom 45 minut, pa se moram kar dobro potruditi, zato me Button še toliko bolj fascinira.
Vozim gorca s krampi širine 2.20 in nekajkrat letno ko se odpravim na asfalt v smeri Radovljica-pod gorami-Tržič-Naklo-Podnart-Radovljica, ki je precej gor/dol, vozim brez težav povprečje med 21km/h in 23km/h, odvisno od okoliščin. S 15km/h preteči desetko, oziroma s časom 45 minut, pa se moram kar dobro potruditi, zato me Button še toliko bolj fascinira.

Super Sonic ::
S kolesi ima med vsemi F1 dirkači največ za opraviti Fernando, mislim, da +100km dolge ture niso zanj nič posebnega, občasno se spravi tudi za specialko, kjer dosega v rangu prevoženih +50km povprečja hitrosti nekje nad 40km/h. Kar ne pove veliko, ker ne vemo kje se vozi, vsekakor so pa številke visoke/dobre.
Sicer pa obstajata vsaj še dva velika kolesarska navdušenca iz teh krogov: Paul di Resta in Alex Wurz, ravno te dni sta na Twitterju twitnila 110km dolgo turo, kot priprave za LeMan.
Jenson je edini triatlonec v F1 karavani (ve kdo še za koga?) in njegovi rezultati prejšnja leta niso bili tako zelo dobri (jasno, dobro je bilo vse, ampak ta letošnji rezultat iz maratona je pa resnično impresiven). Zelo aktiven je tudi Nico Rosberg, ki svojih časov praviloma ne objavlja.
Kljub vsemu imamo v F1 danes dirkača, ki kadi (vsi pogledi so usmerjeni v Kimija Raikkonena :)) in pa recimo Lewis Hamilton tudi ni med najbolj pridnimi, kar nekako dokazuje, da F1 fizično ni tako zelo ekstremna za vozit, v kolikor odštejemo G sile in mentalno pripravo, ki je pravzaprav ključna. Ravno Alonso je te dni razlagal, da je bila 10 let nazaj v Maleziji povprečna hitrost med dirko nekje na +1:34s/krog, letos je vozil nekje pri +1:43s, kar se zagotovo pozna.
//off:
Sam nisem ravno najbolj extremen človek, sem bil pa svoje čase zelo dobro pripravljen (kuperjev test, to je 2400m, sem pretekel v času malo pod 8 minut). Enkrat na leto se spravim na caa 150km dolgo turo s kolesom (lj-škofja loka-soriška planina-bohinj-bled-kranj-lj), kjer probam držat povprečje nad 25km/h (treking), čeprav zaradi lastne varnosti v prometu to niti ne gre. Tek mi je extremno dolgočasna stvar in me živcira, zato sem pa zadnja leta bistveno bolj pri badmintonu (ki ga imajo zelo radi tudi F1 dirkači, saj ta šport vsebuje veliko prvin, ki jih dirkač rabi razvijat) in moram rečt, da gre za zelo intenziven šport, ki je meni mnogo bolj zabaven od teka ali kolesa.
Sicer pa obstajata vsaj še dva velika kolesarska navdušenca iz teh krogov: Paul di Resta in Alex Wurz, ravno te dni sta na Twitterju twitnila 110km dolgo turo, kot priprave za LeMan.
Jenson je edini triatlonec v F1 karavani (ve kdo še za koga?) in njegovi rezultati prejšnja leta niso bili tako zelo dobri (jasno, dobro je bilo vse, ampak ta letošnji rezultat iz maratona je pa resnično impresiven). Zelo aktiven je tudi Nico Rosberg, ki svojih časov praviloma ne objavlja.
Kljub vsemu imamo v F1 danes dirkača, ki kadi (vsi pogledi so usmerjeni v Kimija Raikkonena :)) in pa recimo Lewis Hamilton tudi ni med najbolj pridnimi, kar nekako dokazuje, da F1 fizično ni tako zelo ekstremna za vozit, v kolikor odštejemo G sile in mentalno pripravo, ki je pravzaprav ključna. Ravno Alonso je te dni razlagal, da je bila 10 let nazaj v Maleziji povprečna hitrost med dirko nekje na +1:34s/krog, letos je vozil nekje pri +1:43s, kar se zagotovo pozna.
//off:
Sam nisem ravno najbolj extremen človek, sem bil pa svoje čase zelo dobro pripravljen (kuperjev test, to je 2400m, sem pretekel v času malo pod 8 minut). Enkrat na leto se spravim na caa 150km dolgo turo s kolesom (lj-škofja loka-soriška planina-bohinj-bled-kranj-lj), kjer probam držat povprečje nad 25km/h (treking), čeprav zaradi lastne varnosti v prometu to niti ne gre. Tek mi je extremno dolgočasna stvar in me živcira, zato sem pa zadnja leta bistveno bolj pri badmintonu (ki ga imajo zelo radi tudi F1 dirkači, saj ta šport vsebuje veliko prvin, ki jih dirkač rabi razvijat) in moram rečt, da gre za zelo intenziven šport, ki je meni mnogo bolj zabaven od teka ali kolesa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Jst ::
Badminton, ja. To sem tudi jaz včasih igral. Čeprav se neznalcu zdi to neka soft igra, je ravno nasprotje. Sploh če igraš s pravimi žogicami* in dobrimi loparji. 40 minut, pa si izmučen totalno.
*Prave žogice za badminton ... kako to razložiti... Prava žogica, če pada naravnost dol, in jo udariš tako, da odleti naravnost naprej, ne bo daleč prišla, razen če uporabiš veliko sile. Ko se žogica približuje, je največji efekt, da jo udariš pod približnim kotom, kot je prišla. Zato so "prave" badminton žogice tako drage. Dovolj razumljivo?
*Prave žogice za badminton ... kako to razložiti... Prava žogica, če pada naravnost dol, in jo udariš tako, da odleti naravnost naprej, ne bo daleč prišla, razen če uporabiš veliko sile. Ko se žogica približuje, je največji efekt, da jo udariš pod približnim kotom, kot je prišla. Zato so "prave" badminton žogice tako drage. Dovolj razumljivo?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::
Bv. tisti Buttnov čas je res impresiven. Imeti povprečno hitrost 15 km/h kapo dol. Osebno nimam specialke in izkušenj z njimi. Imam namreč navadno gorsko kolo in moram povedat, da bi se mogel za tole povprečje pošteno potrudit. Edino zadnje čase veliko tečem oz delam "intervalni" trening, pa sem še vedno skeptičen, če lahko tole povprečno sploh dosežem na 10ih km. Res impresivno.
Ah daj no, na XC dirki smo imeli višjo povprečno hitrost čez 2 uri. S specjalko pod 25 km/h nimaš kaj delat, če si vsaj malo pripravljen. Sem prepričan, da bi Button uspel držati tempo na ravni 30 km/h brez večjega problema (odvisno sicer tudi od konfiguracije proge).

Invictus ::
Badminton, ja. To sem tudi jaz včasih igral. Čeprav se neznalcu zdi to neka soft igra, je ravno nasprotje. Sploh če igraš s pravimi žogicami* in dobrimi loparji. 40 minut, pa si izmučen totalno.
Ne pretiravaj.
Saj se zmatraš, ampak totalno izmučen? Malo ti manjka kondicije

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Jst ::
Potem so vsi v lokalnem klubu brez kondicije... Zgleda da še nisi igral "profi" varianto. Med kolegi je čisto drugače, kot pa če igraš na nož, ena na ena.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::
Res off//
Lets compare a Wimbledon final to a world championship final in badminton. The Wimbledon final lasted 198 minutes, the badminton final 76 minutes. Doesn't look good for badminton right? WRONG! The actual amount of time the ball or shuttlecock were in play were 18 minutes and 37 minutes respectively. Breaking it down further to the number of shots played (1 004 to 1 972) and assuming 22 feet traveled per shot per player we find that the tennis player covered about 2 miles, and the badminton player 4 miles. So the badminton player ran TWICE as far in under half the time.
Most certainly have; according to scientific experts (Department of Physical Education at Baylor University) badminton is one of the finest conditioning game activities. During a typical 3 game match, lasting 45 minutes the shuttle will be in play for 20 minutes. In this time the player will make at least 350 changes of direction of 90° or more and strike the shuttle about 400 times. About 150 of these stokes will be full arm swings (with the racquet, of course). Major league pitchers frequently have less arm swings than this in a game. Pulse rate can increase from 72 to 125 for a person in normal condition.
Je pa vse odvisno od vadbe, ki jo izvajaš, kako intenzivna bo. Pomoje je bistveno, za vsakdanje življenje le to, da telo spraviš v pogon za kakšno slabo uro. Brez pretiravanja. Pri dirkačih F1 je drugače, oni morajo biti v top formi od marca pa do novembra.
Lets compare a Wimbledon final to a world championship final in badminton. The Wimbledon final lasted 198 minutes, the badminton final 76 minutes. Doesn't look good for badminton right? WRONG! The actual amount of time the ball or shuttlecock were in play were 18 minutes and 37 minutes respectively. Breaking it down further to the number of shots played (1 004 to 1 972) and assuming 22 feet traveled per shot per player we find that the tennis player covered about 2 miles, and the badminton player 4 miles. So the badminton player ran TWICE as far in under half the time.
Most certainly have; according to scientific experts (Department of Physical Education at Baylor University) badminton is one of the finest conditioning game activities. During a typical 3 game match, lasting 45 minutes the shuttle will be in play for 20 minutes. In this time the player will make at least 350 changes of direction of 90° or more and strike the shuttle about 400 times. About 150 of these stokes will be full arm swings (with the racquet, of course). Major league pitchers frequently have less arm swings than this in a game. Pulse rate can increase from 72 to 125 for a person in normal condition.
Je pa vse odvisno od vadbe, ki jo izvajaš, kako intenzivna bo. Pomoje je bistveno, za vsakdanje življenje le to, da telo spraviš v pogon za kakšno slabo uro. Brez pretiravanja. Pri dirkačih F1 je drugače, oni morajo biti v top formi od marca pa do novembra.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Jst ::
Thanks za znanstveno razlago. Ker ko sem igral in sem to komu omenil, mi je vedno šlo na živce, ko so (skoraj vsi) ljudje govorili v smislu "ah, badminton, to je igra za pi*ke," medtem ko pa na turnirju, v eni uri, match ena na ena, so ljudje na koncu že čisto "fertik". Totalno izmučeni.
---
Bral sem o ideji Force Indie, da bi imela moštva prosto izbiro pnevmatik. Mnenje?
Meni se ideja o čisto prosti izbiri zdi neprimerna, ker imam občutek, da bi Merc s tem dobil prednost, Ferrari, ki je letos najbližje pa ne, saj smo vsi videli, da letošnji Ferrari bolje menedžira obe zmesi, ki sta na voljo kot Merc, a to še ni dovolj.
Bi se pa strinjal, da bi jim dali več kompletov na voljo. S tem bi izničili "med kvalifikacijami smo mislili na dirko." V bistvu bi lahko še malo spremenili potek kvalifikacij. Q1, Q2, Q3 naj ostanejo, a naj se na koncu šteje najboljši čas, pa če je ta postavljen v Q1, 2 ali 3.
Trenutno je v soboto zanimivih samo zadnjih 20 minut. Še prosti treningi so bolj zanimivi. Če pa ne gledaš kvalifikacij, pa gledaš uro in pol pred dirko Sky-jev program, kjer izveš še druge stvari.
---
Bral sem o ideji Force Indie, da bi imela moštva prosto izbiro pnevmatik. Mnenje?
Meni se ideja o čisto prosti izbiri zdi neprimerna, ker imam občutek, da bi Merc s tem dobil prednost, Ferrari, ki je letos najbližje pa ne, saj smo vsi videli, da letošnji Ferrari bolje menedžira obe zmesi, ki sta na voljo kot Merc, a to še ni dovolj.
Bi se pa strinjal, da bi jim dali več kompletov na voljo. S tem bi izničili "med kvalifikacijami smo mislili na dirko." V bistvu bi lahko še malo spremenili potek kvalifikacij. Q1, Q2, Q3 naj ostanejo, a naj se na koncu šteje najboljši čas, pa če je ta postavljen v Q1, 2 ali 3.
Trenutno je v soboto zanimivih samo zadnjih 20 minut. Še prosti treningi so bolj zanimivi. Če pa ne gledaš kvalifikacij, pa gledaš uro in pol pred dirko Sky-jev program, kjer izveš še druge stvari.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

pirlo ::
Kaj pa vem o tej ideji. 4 tedne prej izbrat 2 kompleta, ki jih boš uporabljal ni tako lahka odločitev, ker ne moreš vedet kakšne bodo vremenske razmere. Bi pa popestrilo dirkanje, to pa sigurno. Ekipa, ki bi šla v preveč mehko ali trdo izbiro bi imela veliko težav.
Lahko bi še dodali, da ekipe izbirajo med novimi hibridi in starimi atmosferci. Predvsem za ekipe brez denarja bi prišlo to v poštev. Je pa res, da bi pol ekipam, ki razvijajo nove motorje primanjkovalo testnih kilometrov.
Lahko bi še dodali, da ekipe izbirajo med novimi hibridi in starimi atmosferci. Predvsem za ekipe brez denarja bi prišlo to v poštev. Je pa res, da bi pol ekipam, ki razvijajo nove motorje primanjkovalo testnih kilometrov.

PrimozR ::
pirlo vremenske razmere nimajo neke hude veze, če je dež je itak dež. Temperaturo pa že lahko nekoliko upoštevaš oz. pričakuješ.
Ideja je dobra, če Mercedes bolj kuri gume, bo vzel trše, torej bo imel manj oprijema od Ferrarija, ki bo s šparovnim avtom lahko vzel mehkejše.
Več kompletov, da gume niso omejitev, pa obvezno. Morda kar quali gume, vsaj za Q3. Pa tankanje med dirko in konec parc ferme pravil.
Čas čez vse tri kvalifikacije se ne more šteti, ker so postavljeni v različnih pogojih z različnimi nastavitvami avta in gumami.
Ideja je dobra, če Mercedes bolj kuri gume, bo vzel trše, torej bo imel manj oprijema od Ferrarija, ki bo s šparovnim avtom lahko vzel mehkejše.
Več kompletov, da gume niso omejitev, pa obvezno. Morda kar quali gume, vsaj za Q3. Pa tankanje med dirko in konec parc ferme pravil.
Čas čez vse tri kvalifikacije se ne more šteti, ker so postavljeni v različnih pogojih z različnimi nastavitvami avta in gumami.

Modri dirkač ::
Zakaj ne bi v petek popoldne izbrali gum?
Zato ker nihče ne bo brez veze proizvajal in pošiljal na stotine gum okoli sveta.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 189949 (121508) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 256512 (162338) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 191497 (154742) | WarpedGone |