Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

pirlo ::
pirlo vremenske razmere nimajo neke hude veze, če je dež je itak dež. Temperaturo pa že lahko nekoliko upoštevaš oz. pričakuješ.
Saj nisem mislil dežja. V treh tednih lahko prideš poleti od vročega vikenda, ki ima ~40 stopinj do hladnega ~15 stopinj. Vprašanje kako natančno se da to napovedat.
Zakaj ne bi v petek popoldne izbrali gum?
Mislim da nekje 4 tedne traja proizvodnja vseh potrebnih gum. Nobena firma ne bo delala 500 kompletov za brezveze

Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()

Super Sonic ::
Meni ta ideja ni dobra, to pa zato, ker so gume v teh časih enostavno preveč kompleksne in soodvisne od asfalta. V bistvu bi s to odločitvijo dobili eno določeno raven "gemblanja", kar pa ni F1. Recimo vsi "vemo" kako so se lani obnašale pnevmatike v Silverstonu ali pa v Rusiji. Nekak čist druga zgodba in potem bi dobili situacijo, ko bi moštvo vse naredilo prav, imelo fantastičen dirkalnik, ampak ker so se odločili napačno iz vidika zmesi in se gume ne obrabljajo po pričakovanem (bodis preveč ali pa ne dajo željenega), bi gledal en velik šov nekega (mogoče ne ravno tako hitrega) moštva in miljon pritožb.
Skratka, bistveno boljša rešitev, če že, se mi zdi novi gumar oz. da se ostane tako kot je.
Skratka, bistveno boljša rešitev, če že, se mi zdi novi gumar oz. da se ostane tako kot je.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::
Sicer ideja niti ni slaba z perspektive, da bi lahko slabše moštvo z nekaj "slabšim podtlakom" oz. aero balansom in agresivnim setupom prilagodila obstoječ dizajn na samo recimo mehkejše zmesi (ali obratno). Podobno kot v starih časih, ko so moštva gradila dirkalnike okoli pnevmatik. Mogoče bi na nekaterih dirkah ta moštva izpadla iz idelanega okna in imele porazno dirko, ampak hej tole odtehta recimo ogromno bero točk na dirkah, katere razmere so zelo predvidljive. Recimo kontinentalni predeli evrope, kot so RUS, HUN in bližji vzhod se da kar dobro predvidevat razmere (odštejte tiste predel z ocenskim podnebjem; Jap, Fra, VB, rahel vzhod NEM).
Sicer tole, kar imamo zdaj kar favorizira najboljša moštva. Slednja opravijo povečini zelo dobro delo čez celo leto z "tire management-om". Ponavadi setup in nastavitve ter AERO prilagoditve strukturam asfalta, temp, konfiguraciji proge zahteva veliko mere denarja še posebej dandanes, ko moraš delati v tesni povezavi z pogonskimi sklopi in njihovo integracijo v nastavitev, da potegneš iz tega največ...
Kaj pa se tiče loterije. V bistvu tudi zdaj Pirelli brcne v temo tam pa tam. Tako, da mislim se bi vse poravnalo, kar se "sreče" tiče. Vendarle imamo do 19-20ih dirk na sezono in možnosti, da bi tole upoštevali tudi iz teoretičnega vidika majhna.
Sicer tole, kar imamo zdaj kar favorizira najboljša moštva. Slednja opravijo povečini zelo dobro delo čez celo leto z "tire management-om". Ponavadi setup in nastavitve ter AERO prilagoditve strukturam asfalta, temp, konfiguraciji proge zahteva veliko mere denarja še posebej dandanes, ko moraš delati v tesni povezavi z pogonskimi sklopi in njihovo integracijo v nastavitev, da potegneš iz tega največ...
Kaj pa se tiče loterije. V bistvu tudi zdaj Pirelli brcne v temo tam pa tam. Tako, da mislim se bi vse poravnalo, kar se "sreče" tiče. Vendarle imamo do 19-20ih dirk na sezono in možnosti, da bi tole upoštevali tudi iz teoretičnega vidika majhna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::
Hec je, ker se Pirellijeve gume ne da obdržat pri življenju. Ona pade progresivno in ni možnosti, da bi jo držal pri življenju. Torej bi moštva že v naprej vedela, da guma pade po peformansi, vprašanje bi bilo, ključno, KDAJ in za KOLIKO. In to v bistvu ne morejo vedeti, ker že sedaj imajo občasno težave, pa cel petek vozijo na dveh treningih in v nedeljo se zgodi, da nekdo še vedno fali stint (če ga taktično ne raztegnejo). Največkrat je razlog v temperaturi asfalta/zraka, ki se recimo spremeni med vikendom, imel smo pa že primere, ko se je oprijem na stezi povečal med dirko in je guma padala počasneje po času kot je bilo to v petek.
Torej bi šlo vseskupaj dost na pamet, kar je pa hecno. Sploh če vložiš pol miljarde v moštvo in se potem jajcaš po stezi, ker je nekdo nekaj v tem kontekstu napačno naredil. Da ne govorim o tem, da je možno, da bi bil posamezen dirkač znotraj moštva lahko direktno hendikepiran zaradi odločitve lastnega moštva (recimo Kimi lani je imel res težave spraviti trdo zmes do temperaturnega okna in ga obržat).
In da ne govorim o tem, da je sama struktura gum enostavno prenevarna za določene steze. Recimo da moštvo potem po prosti izbiri vzame SS v Silverstone in tam pri +330 km/h raznese gumo nekomu, ker enostavno guma ni dizajnirana za tak tip steze.
Če bi hoteli to idejo uvest bi moral pripeljat nazaj tiste "starejše" zmesi pnevmatik, ko si dejansko, kot dirkač, lahko direktno vplival na njeno življenje na dirki. S temi gumami pa ne, naj raje Pirelli, kot nek odvisni organ, sam določa kako in kaj, saj so nenazadnje namensko razvijali gume za določene tipe stez.
Torej bi šlo vseskupaj dost na pamet, kar je pa hecno. Sploh če vložiš pol miljarde v moštvo in se potem jajcaš po stezi, ker je nekdo nekaj v tem kontekstu napačno naredil. Da ne govorim o tem, da je možno, da bi bil posamezen dirkač znotraj moštva lahko direktno hendikepiran zaradi odločitve lastnega moštva (recimo Kimi lani je imel res težave spraviti trdo zmes do temperaturnega okna in ga obržat).
In da ne govorim o tem, da je sama struktura gum enostavno prenevarna za določene steze. Recimo da moštvo potem po prosti izbiri vzame SS v Silverstone in tam pri +330 km/h raznese gumo nekomu, ker enostavno guma ni dizajnirana za tak tip steze.
Če bi hoteli to idejo uvest bi moral pripeljat nazaj tiste "starejše" zmesi pnevmatik, ko si dejansko, kot dirkač, lahko direktno vplival na njeno življenje na dirki. S temi gumami pa ne, naj raje Pirelli, kot nek odvisni organ, sam določa kako in kaj, saj so nenazadnje namensko razvijali gume za določene tipe stez.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

VaeVictis ::
Super Sonic je izjavil:
Res off//
Lets compare a Wimbledon final to a world championship final in badminton. The Wimbledon final lasted 198 minutes, the badminton final 76 minutes. Doesn't look good for badminton right? WRONG! The actual amount of time the ball or shuttlecock were in play were 18 minutes and 37 minutes respectively. Breaking it down further to the number of shots played (1 004 to 1 972) and assuming 22 feet traveled per shot per player we find that the tennis player covered about 2 miles, and the badminton player 4 miles. So the badminton player ran TWICE as far in under half the time.
Most certainly have; according to scientific experts (Department of Physical Education at Baylor University) badminton is one of the finest conditioning game activities. During a typical 3 game match, lasting 45 minutes the shuttle will be in play for 20 minutes. In this time the player will make at least 350 changes of direction of 90° or more and strike the shuttle about 400 times. About 150 of these stokes will be full arm swings (with the racquet, of course). Major league pitchers frequently have less arm swings than this in a game. Pulse rate can increase from 72 to 125 for a person in normal condition.
Je pa vse odvisno od vadbe, ki jo izvajaš, kako intenzivna bo. Pomoje je bistveno, za vsakdanje življenje le to, da telo spraviš v pogon za kakšno slabo uro. Brez pretiravanja. Pri dirkačih F1 je drugače, oni morajo biti v top formi od marca pa do novembra.
A obstaja kaka taka primerjava še za squash?

PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Hec je, ker se Pirellijeve gume ne da obdržat pri življenju. Ona pade progresivno in ni možnosti, da bi jo držal pri življenju. Torej bi moštva že v naprej vedela, da guma pade po peformansi, vprašanje bi bilo, ključno, KDAJ in za KOLIKO. In to v bistvu ne morejo vedeti, ker že sedaj imajo občasno težave, pa cel petek vozijo na dveh treningih in v nedeljo se zgodi, da nekdo še vedno fali stint (če ga taktično ne raztegnejo). Največkrat je razlog v temperaturi asfalta/zraka, ki se recimo spremeni med vikendom, imel smo pa že primere, ko se je oprijem na stezi povečal med dirko in je guma padala počasneje po času kot je bilo to v petek.
Torej bi šlo vseskupaj dost na pamet, kar je pa hecno. Sploh če vložiš pol miljarde v moštvo in se potem jajcaš po stezi, ker je nekdo nekaj v tem kontekstu napačno naredil. Da ne govorim o tem, da je možno, da bi bil posamezen dirkač znotraj moštva lahko direktno hendikepiran zaradi odločitve lastnega moštva (recimo Kimi lani je imel res težave spraviti trdo zmes do temperaturnega okna in ga obržat).
In da ne govorim o tem, da je sama struktura gum enostavno prenevarna za določene steze. Recimo da moštvo potem po prosti izbiri vzame SS v Silverstone in tam pri +330 km/h raznese gumo nekomu, ker enostavno guma ni dizajnirana za tak tip steze.
Če bi hoteli to idejo uvest bi moral pripeljat nazaj tiste "starejše" zmesi pnevmatik, ko si dejansko, kot dirkač, lahko direktno vplival na njeno življenje na dirki. S temi gumami pa ne, naj raje Pirelli, kot nek odvisni organ, sam določa kako in kaj, saj so nenazadnje namensko razvijali gume za določene tipe stez.
330+ v Silverstonu? A je to sploh doable?
Gumo bo razneslo zaradi karkase, ne zaradi mešanice gume. Karkase so pa, predvidevam, enake za vse tipe gume (ko govorimo o gumah za suho vreme). Vsaj en vidim razloga dizajnirati različnih tipov, ker je to precej zahtevno delo.

Super Sonic ::
Mah pomoje ni doable, ker sem preveč rekel; sem šel sedaj gledat 302 km/h tam nekje. Sej je vseen, ker spomnim me je tla zvlekel zaradi Hamiltona. Sicer pa drži, sedaj imajo kevlar nazaj, ampak vseen. Motorji so/bodo (vsako sezono) močnejši in bi imeli vsi skupaj pri Pirelliju dovolj težav pri tem. Trenutno imajo vse niti v svojih rokah, kar se mi zdi čist ok.
Dati moštvom proste roke pri tej izbiri bi pomenilo tudi to, da bi slej ali prej nekdo kaj rekel čez njih.
Sej pravim, zadeva bi čist pila vodo, če bi naredil neko novo vrsto gume in serij gume, s tem kar imajo sedaj pa se lahko igrajo samo pri Pirelliju.
Dati moštvom proste roke pri tej izbiri bi pomenilo tudi to, da bi slej ali prej nekdo kaj rekel čez njih.
Sej pravim, zadeva bi čist pila vodo, če bi naredil neko novo vrsto gume in serij gume, s tem kar imajo sedaj pa se lahko igrajo samo pri Pirelliju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::
Saj kevlar nima neke hude veze. Mislim nima veze, je lažje, ker ima boljše razmerje med težo in močjo, torej za enako težo potrebuješ (masovno) manj materiala, kar da manjše vztrajnostne sile pri rotaciji, manjše obremenitve, itd. Začaran krog. Ampak tudi z bolj konvencionalnimi postopki se verjetno da narediti gumo za 350+ km/h.Navsezadnje dvomim, da kaj bistveno spreminjajo strukturo med Monacom in Monzo.

win64 ::
Kaj pa pravite na vrnitev več proizvajalcev gum? Konkurence in raznolikosti nikoli ne škodi

Super Sonic ::
Tudi to ni ok; ker potem, kot smo videli v preteklosti, lahko dobre šasije izvisijo, ker nek proizvajalec ni več konkurenčen. Slej ali prej vsi želijo k enemu, tistega pa vodi politika & interesi; ne šport.
Ampak kakor so zblojeni v FIA verjamem da bo slej ali prej vse to nazaj. Zgodovina se ponavalja, sploh v F1.
Ampak kakor so zblojeni v FIA verjamem da bo slej ali prej vse to nazaj. Zgodovina se ponavalja, sploh v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

win64 ::
Glede preteklosti je že res, da je bilo nekaj incidentov(Indianapolis okoli leta 2002 če se ne motim, ko so dirkalniki na michelinovih gumah protestno naredili en krog ter končali dirko), vendar mislim, da ideja ko imaš možnost razviti pnevmatiko za svoj dirkalnik prinaša tudi nekaj prednosti. Na primer zadnjih 5 sezon, ko je prevladovalo eno moštvo zaradi nadpovprečno dobre ene komponente(Red bull šasija-aerodinamika, Mercedes pogonski agregat), bi to lahko bila ena izmed stvari, ki bi malo uravnala splošno zmogljivost dirkalnikov. Sploh zaradi dejstva, da se ne moreš 100% posvetiti na vsa področja(šasija,motor,vzmetenje,..).
Ampak ne verjamem, da bo šlo skozi. Predvsem, ker FIA poizkuša (vsaj navidezno) zmanjševat stroške.
Ampak ne verjamem, da bo šlo skozi. Predvsem, ker FIA poizkuša (vsaj navidezno) zmanjševat stroške.

roCkY ::
Okol gum je za moje pojme povsem preveč zgodbe v F1. Zadeva taka kot je je povsem OK. Vsi imajo enake in vsi morajo med dirko uporabit 2 varianti.
Vse ostalo spet pomeni, da bo nekdo še boljšo potegnil in bo spet po medijih da pa XY proizvajalec dela posebne zmesi zanj. Gredo pa takele zgodbice vedno ven, ko je nekdo premočan.
Pomoje je tako kot je sedaj še najbolje. Dokaj točno se predvideva kako bo. Nekdo pa vedno malo poskuša premakniti predvidene optimume proti limitom.
Vse ostalo spet pomeni, da bo nekdo še boljšo potegnil in bo spet po medijih da pa XY proizvajalec dela posebne zmesi zanj. Gredo pa takele zgodbice vedno ven, ko je nekdo premočan.
Pomoje je tako kot je sedaj še najbolje. Dokaj točno se predvideva kako bo. Nekdo pa vedno malo poskuša premakniti predvidene optimume proti limitom.

PrimozR ::
Te zgodbice so prišle ven ker je bilo to res. Bridgestone je jasno prilagajal gume za Ferrari.
Opcija več proizvajalcev bi bila le in samo, če bi imeli recimo vsaj 3 proizvajalce, ekipe bi pa lahko med različnimi izbirale od vikenda do vikenda, ne pa da bi podpisovali večletne pogodbe z enim opremljevalcem. Ampak potem bi itak vsi šli na enega proizvajalca in to bi bilo to.
Večinoma imaš v serijah eno standardno gumo in to je to. Moto GP je na Bridgestone, cel LMP1 v WEC je na Michelinkah (čeprav tam možnost več opremljevalcev obstaja, v nižjih kategorijah so prisotni tudi Dunlop in Continental se mi zdi), itd.
Opcija več proizvajalcev bi bila le in samo, če bi imeli recimo vsaj 3 proizvajalce, ekipe bi pa lahko med različnimi izbirale od vikenda do vikenda, ne pa da bi podpisovali večletne pogodbe z enim opremljevalcem. Ampak potem bi itak vsi šli na enega proizvajalca in to bi bilo to.
Večinoma imaš v serijah eno standardno gumo in to je to. Moto GP je na Bridgestone, cel LMP1 v WEC je na Michelinkah (čeprav tam možnost več opremljevalcev obstaja, v nižjih kategorijah so prisotni tudi Dunlop in Continental se mi zdi), itd.

vilser ::
http://www.formula1.com/content/fom-web...
McLaren-Honda will see the fruits of all that effort. Mark my words! We’ll win together and, when we do so we’ll do so dominantly. I don’t want to put a timeframe on that prediction, because that would be foolhardy.
McLaren-Honda will see the fruits of all that effort. Mark my words! We’ll win together and, when we do so we’ll do so dominantly. I don’t want to put a timeframe on that prediction, because that would be foolhardy.

BT52 ::
@Nadzvočni
Dokaj razumski argument. Varnost.
Ampak še vedno ne, ostajam pri svojem. Pirelli bi mogel ob vedenju seveda, kot prvo privoliti in temu primerno odreagirat. Skratka še preden se kaj zgodi temu primerno naredit in vsem ponudit varne pnevmatike. Po potrebi tudi, če mora ponudi tudi obvezne tovraniške omejitve oz nasvete, smernice. Recimo kake so omejitve pri nastavitvah, recimo "tire camber" spredaj&zadaj ipd. Podobno, kot so tole storili po Silvestonu.
Zdaj Pirelli ima podatke od vseh ekip in lahko dokaj dobro ekstrapolira raztros zmogljivosti ekip in naredi temu primerno dokaj drugačno, ter primerno paleto gum.
Samo kakorkoli obrnemo, najboljši se bodo znašli v bilokaki situaciji. Za slabše ekipe pa pač damo dodatno možnost, da malce podrezajo v osje gnezdo. Še vedno pa dejansko ne rešujemo dejaskih problemov, ki pestijo F1. Kako bi naredili hibride vznemerljive? "Enostavno" sposodiš WEC format, ter ga dodelaš za odprtosedežnike. Tam ne manjka vznemirjenja, brez DRS itd.
Dokaj razumski argument. Varnost.
Ampak še vedno ne, ostajam pri svojem. Pirelli bi mogel ob vedenju seveda, kot prvo privoliti in temu primerno odreagirat. Skratka še preden se kaj zgodi temu primerno naredit in vsem ponudit varne pnevmatike. Po potrebi tudi, če mora ponudi tudi obvezne tovraniške omejitve oz nasvete, smernice. Recimo kake so omejitve pri nastavitvah, recimo "tire camber" spredaj&zadaj ipd. Podobno, kot so tole storili po Silvestonu.
Zdaj Pirelli ima podatke od vseh ekip in lahko dokaj dobro ekstrapolira raztros zmogljivosti ekip in naredi temu primerno dokaj drugačno, ter primerno paleto gum.
Samo kakorkoli obrnemo, najboljši se bodo znašli v bilokaki situaciji. Za slabše ekipe pa pač damo dodatno možnost, da malce podrezajo v osje gnezdo. Še vedno pa dejansko ne rešujemo dejaskih problemov, ki pestijo F1. Kako bi naredili hibride vznemerljive? "Enostavno" sposodiš WEC format, ter ga dodelaš za odprtosedežnike. Tam ne manjka vznemirjenja, brez DRS itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

BT52 ::
He he.Nima samo F1 namerno "zabavne" gume, tudi Firestonke v Indyu so podobne.
Glejte na 2 uri in 3 min posnetka, začuda forum ne podpira možnosti z "člasovnim zapisom v urlju".
[url]
Je rekel baldvani, ha ha
Glejte na 2 uri in 3 min posnetka, začuda forum ne podpira možnosti z "člasovnim zapisom v urlju".
[url]
Je rekel baldvani, ha ha
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

BT52 ::
Poizkus z direktnim linkom do inserta;
link do posnetka
Bv. Montoya je v igri za prvaka. Oziroma ima dobre moćžnosti, saj je po prvih 3eh dirkah vodil. Na 4 dirki pa ga je malce pokronal in ni našel ritma.
link do posnetka
Bv. Montoya je v igri za prvaka. Oziroma ima dobre moćžnosti, saj je po prvih 3eh dirkah vodil. Na 4 dirki pa ga je malce pokronal in ni našel ritma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::
Gledam WEC v SPa-ju, pa komentatorji na Eurosportu niso znali popolnoma razložiti hibridnih sistemov LMP-jev. Okej, roko na srce, v uporabi so različni sistemi (baterije pri Porscheju, vztrajnik pri Audiju, kondenzator pri Toyoti ter MGU-K spredaj/zadaj za Audi in Toyoto ter MGU-K spredaj ter MGU-H na wastegatu za Porsche), a vseeno. Če tako dobri komentatorji, kot so na Eurosportu, ne znajo razložiti teh sistemov, za naše komentatorje v F1 ni upanja :D

Super Sonic ::
Pirelli bi mogel ob vedenju seveda, kot prvo privoliti in temu primerno odreagirat. Skratka še preden se kaj zgodi temu primerno naredit in vsem ponudit varne pnevmatike.
To spet samo povečuje stroške. Poleg tega bo šport postal samo še bolj političen. To je pa že sedaj. Pirelli namreč ima neko vedenje in v tem primeru bi lahko fino zafrknil koga. V plus bi šli težko, v minus pa zagotovo lahko z manipulacijo.
Po potrebi tudi, če mora ponudi tudi obvezne tovraniške omejitve oz nasvete, smernice.
Ha, ha... tkole bom rekel. Čez palc 90% ljudi ne razume dobro pravil F1 v trenutnem formatu. Če jim začnejo komplicirat še z gumami bi znal biti kar hecno. Skratka, kaj hočem rečt; te razumem popolnoma, ampak poleg politizacije športa v smeri gum, dobimo še dodatno tehnično zapletenost.
Samo kakorkoli obrnemo, najboljši se bodo znašli v bilokaki situaciji.
Tukaj te bom popravil. Tisti ki imajo največ denarja. Da bi dobil čisto reprezentativni vzorec najboljših, bi res moral omejit proračune na številko, ki jo bi dosegla vsa moštva. Mogoče lahko med top 3 moštvi rečemo kaj, ostalo pa ne vemo.
Še vedno pa dejansko ne rešujemo dejaskih problemov, ki pestijo F1.
TO! Evo, to se mi zdi ključno, ker ta z gumami je en šit vredna, če ti sama zasnova/ideja uničuje šport. F1 je za moje pojme fino zašla s poti (pa ne zaradi motorjev; no, delno tudi), ampak to ni vidno, ker jo ta miljarde vreden imperi še vedno poganja zadaj, kot da se ji ni nič zgodilo.
Gledam WEC v SPa-ju, pa komentatorji na Eurosportu niso znali popolnoma razložiti hibridnih sistemov LMP-jev.
Folka to v glavnem ne zanima. Enostavno si ne znajo predstavljat o čem se govori in rabijo samo najboljši hiter opis kaj se dogaja. To je to. Vse ostalo imamo net, ipd. Komentatorji so v nehvaležnih vlogah, je pa dejstvo, da to še ne pomeni, da "lahko" kvasijo neumnosti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Po potrebi tudi, če mora ponudi tudi obvezne tovraniške omejitve oz nasvete, smernice.
Ha, ha... tkole bom rekel. Čez palc 90% ljudi ne razume dobro pravil F1 v trenutnem formatu. Če jim začnejo komplicirat še z gumami bi znal biti kar hecno. Skratka, kaj hočem rečt; te razumem popolnoma, ampak poleg politizacije športa v smeri gum, dobimo še dodatno tehnično zapletenost.
No tole pa res ne briga gledalcev. Res zanima jih končni produkt. In ne vidim problema z tem, ker 3/4 novinarjev, gledalcev itak ne ve najti pravilnika na spletu. Tako, da ni škode. Tudi tisti predpisi maksimalnega camberja in tlakov po Silverstone-skem fiasku z eksplozijami dve leti nazaj gledalcev in novinarjev niso motili, čeprav jih je Pirelli z pomočjo FIA enostavno vsilil vsem ekipam.
Vsekakor pa problema s tem ne rešujemo. Ps. že večkrat dobatirano tukaj in se ne bom ponavljal, kaj potrebujemo odprt sistem pri hibridizaciji, več meh grip, bolj odprt dostop do medijev, gledalcev itd.

TribesMan ::
Meh... brez potrebe.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Hehe.. ja, tale livery je dost boljši; zgleda, da ko bo avto šel kot raketa, bodo šli na tisto klasično belo rdečo barvo ;) (hec).
Tako je. Zanima jih predvsem enostaven format. F1 je trenutno v živo negledljiva. Vsako dodatno kompliciranje, ko še komentator je bo vedel kaj točno se dogaja z izborom posameznih pnevmatik posameznega moštva, bi bil še dodaten X. To je moje mnenje.
Trenutno stanje gum v F1 obvladuje samo Pirelli in še vedno sem mnenja, da so določene pnevmatike nevarne za določene steze in zato je tovrstna teza, da bi moštva lahko izbirala sama pnevmatike že zaradi (ne)varnosti, pod velikim vprašanjem. Vsi nadaljni odgovori na razna vprašanja, ki se ob tem pojavljajo pa samo kažejo nato, da je to praktično nemogoče.
Res zanima jih končni produkt
Tako je. Zanima jih predvsem enostaven format. F1 je trenutno v živo negledljiva. Vsako dodatno kompliciranje, ko še komentator je bo vedel kaj točno se dogaja z izborom posameznih pnevmatik posameznega moštva, bi bil še dodaten X. To je moje mnenje.
Trenutno stanje gum v F1 obvladuje samo Pirelli in še vedno sem mnenja, da so določene pnevmatike nevarne za določene steze in zato je tovrstna teza, da bi moštva lahko izbirala sama pnevmatike že zaradi (ne)varnosti, pod velikim vprašanjem. Vsi nadaljni odgovori na razna vprašanja, ki se ob tem pojavljajo pa samo kažejo nato, da je to praktično nemogoče.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::
Super zgleda, da hočejo biti podobni HRT-ju. No hitrost je že prava. Predvidevam, da bodo sredi sezone avto popolnoma potemnili v črno, kot so bili Minardiji. He he šalo na stran...
Mclaren_Honda sprmenila material ali nanos "intake plenum" pokrova:
AMUS trdi, da Honda ni porabila nobenega "tokena". Bomo videli uradni dokument po Pet treningu.
Mclaren_Honda sprmenila material ali nanos "intake plenum" pokrova:
AMUS trdi, da Honda ni porabila nobenega "tokena". Bomo videli uradni dokument po Pet treningu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

pirlo ::
Ta nova stranica Ferrarija (in dva posta nižje z druge perspektive) je to kakšna nova "coanda" finta z zunanje strani? Nisem še videl pri nobeni ekipi kaj podobnega. Zgleda bolj kot ne grdo


BT52 ::
Ta nova stranica Ferrarija (in dva posta nižje z druge perspektive) je to kakšna nova "coanda" finta z zunanje strani? Nisem še videl pri nobeni ekipi kaj podobnega. Zgleda bolj kot ne grdo![]()
Ja če bi zadevo izpostavil samostojno pred čelni "veter" brez mešetarjenja od spredaj, potem JA. Drugače pa se okolici dogaja veliko stvari, ki lahko tole krepko spremenijo. Recimo tukaj mislim vse od Y250 vrtinca od spredaj, ter vseh vrticev od prednjih konic krilc, ter njenega "outwash" effekta.
Generalno gledano vsi stranski zaboji proizvajajo vzgon eng. "lift", tako da vsaka taka manipulacija je zelo zanimiva, saj doda vzgon, kar je v bistvu zaželeno za "airbusove" inženirje, ne pa za F1. AMPAK ker pa se vse tole dogaja pred centralnim delom difuzorja, ter izhodnimi hladilnimi odprtinami pa pred izhodom pred "mokey" seatom, ki je "vroče energiziran" z izpuhom nastane zadeva zelo zelo zanimiva. Komot lahko pridobiš tele izgubljene točke neg vzgona nazaj z vlivom na ektrakcijo difuztorja, ki vleče "več" zraka. Recimo potem padeš z začaran krog pozitivnih sprememb, saj korigiraš spodnji tok proti repu difuzorja (repi dajejo 90% performansa = downforca), bodisi z prednim krilcem, ali spremmebo nosu, splitterja, bargeboardov...
Ostane samo vprašanje kako perspektivna je ta pot? Ima enako razvojno krivujo, potencial? Tega ne bomo vedeli, mogoče gre samo za kompromis tranzicije in učenja na napakah.
Mimogredeu uff koliko manjhnih AERO dodelav z strani Ferrarija:
Novi...
-zarezani bargeboardi, kot pri Lotusu pred&/lani
-stranski zaboji z dvojnimi uravnalci tokovnic
-dodani zadnji zavihki na zadnjih "zavornih" krilcah
-nove zareze na podu za "tire sqiurt"
-manjhna krilca na repih difuzorja
Ne vem kaj v Maranelu pohajo ampak, zgleda pozitivno za Ferrarijev oddelek. če ne ravno v "številkah" pa po "ideji". Ravno o tem je govoril Allison lani, da v prejšnjih (rečno Fry&ALO letih) letih niso imeli jajc za novitete in pogled v nekonvencionalnost... Velik + za poizkus za tako očitno spremembo mentalite.

pirlo ::
Ja če bi zadevo izpostavil samostojno pred čelni "veter" brez mešetarjenja od spredaj, potem JA. Drugače pa se okolici dogaja veliko stvari, ki lahko tole krepko spremenijo. Recimo tukaj mislim vse od Y250 vrtinca od spredaj, ter vseh vrticev od prednjih konic krilc, ter njenega "outwash" effekta.
Predpostavljam, da jim tu precej pomaga "blown front axle", da usmeri več zraka in bolj natančno okoli stranic, za razliko od Mercedesa, ki ga usmerjajo več preko stranskih zabojev. Ali se motim?
Ne vem kaj v Maranelu pohajo ampak, zgleda pozitivno za Ferrarijev oddelek. če ne ravno v "številkah" pa po "ideji". Ravno o tem je govoril Allison lani, da v prejšnjih (rečno Fry&ALO letih) letih niso imeli jajc za novitete in pogled v nekonvencionalnost... Velik + za poizkus za tako očitno spremembo mentalite.
Mam občutek, da Fry in Tombazis strokovno nista bila dorasla ekipi, ki sta jo vodila, pa je šlo verjetno precej vrhunskih zamisli v smeti. Ko vidiš Alisona, že vidiš po izgledu, da je to pravi inženir in je verjetno precej bolj odprti za "drugačne" zamisli. Pa ma jajca za probat take ideje


TribesMan ::
Zanimiv intervju:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::
Navijači Ferrarija bodo v Barceloni videli veliko novega na rdečem dirkalniku. Kajti Scuderia bo na uvodni dirki Evrope nastopila z močno spremenjenim bolidom. Službeno vozilo Kimija Raikkonena in Sebastiana Vettla bo namreč spremenjeno skoraj v 70 odstotkih. Novinar Leo Turrini trdi, da bo SF 15-T verziji iz Bahrajna podoben le še v prednjem delu.

PrimozR ::
Zanimiv intervju:
Sem že upal, da je kaj novega. Ampak ja, ful dober intervju.
Aja, Ferrarijev sidepod meni deluje kot da so manjšali oz. nižali vhod v sidepod, ampak potem niso imeli prostora za hladilnike. Ki zdaj pač malce gledajo ven :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

Skyman ::
Lepo je odnesl pokrov grosjan-u
http://www.gfycat.com/LoneVictoriousBro...
http://www.gfycat.com/LoneVictoriousBro...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()

BT52 ::

BT52 ::
Aja, Ferrarijev sidepod meni deluje kot da so manjšali oz. nižali vhod v sidepod, ampak potem niso imeli prostora za hladilnike. Ki zdaj pač malce gledajo ven :)
Ja res je. En na F1T forumu napisal "someone sat on the mold"

Visokotlačni vroči hladilni turboletni tok ima nerodni efekt na delo difuzorja (kot celota + monkey seat + zadnje krilce) tako, da se že vse ekipe že desetletja trudijo, kako tole zaobit z čim manj "škode".
Opombe: Če kdo ne razume kakega izraza naj vpraša na forumu ali pa če mu je nerodno na ZS. Ne da se mi pisayt opomb posebaj..
TECH ALERT: Uporabnik na F1T je lepo povzel z slikami posodobitve Ferrarija:
http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Res se je potrudil. Če je kdo prijavljen, verjamem, da si zasluži +1
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 189885 (121444) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 256449 (162275) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 191380 (154625) | WarpedGone |