Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015

billy ::

TribesMan ::
Zamenjali so ga s titanom... zato da gledamo iskrice :D
Raikkonen pa lovi Vettla s 0.5s na krog... s tršimi gumami :D
Jao Vettel...
Raikkonen pa lovi Vettla s 0.5s na krog... s tršimi gumami :D
Jao Vettel...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

TribesMan ::
Jao Ferrari...
Raikkonena bi moral dat na soft gume pred tremi krogi..
Ampk Ferrarijeva ekipa v boksih pa dela ko švicarska ura.
Raikkonena bi moral dat na soft gume pred tremi krogi..
Ampk Ferrarijeva ekipa v boksih pa dela ko švicarska ura.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

TribesMan ::
RAikkonen leti, sam kaj ko so zaj...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::
Lesena plošča na dnu je še vedno prisotna, tam je kot legality check, ker e hitro obrabi. Če je obrabe preveč, te diskvalificirajo. Titanovi so samo vstavki izključno zaradi showa, da so povrnili iskrice.
Pa ni titan prisoten samo tukaj, podobne zaščite (skid plate) se najde tudi na konceh sprednjega krilca. Če bi to udarilo v tla in podrsalo po karbonu, ga precje hitro ne bi bilo več, je premehak karbon za takšno početje pa verjetno bi se bolj segrel, kar bi zmehčalo smolo in posledično zmehčalo strukturo. Titanova platka to preprečuje.
Pa ni titan prisoten samo tukaj, podobne zaščite (skid plate) se najde tudi na konceh sprednjega krilca. Če bi to udarilo v tla in podrsalo po karbonu, ga precje hitro ne bi bilo več, je premehak karbon za takšno početje pa verjetno bi se bolj segrel, kar bi zmehčalo smolo in posledično zmehčalo strukturo. Titanova platka to preprečuje.

TribesMan ::
Bo Vettel zmogel Bottasa, ali bo prej uničil gume?
Nico is not amused...
Nico is not amused...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

billy ::
Kurac...upal sem da kimi skine oba merca ali pa nobenega...na koncu bo pa samo nicota, kar je najslabša opcija za prvenstvo...

TribesMan ::
Bo massa preživel na teh gumah? Če ne, Alonso dobi točko...
Za Raikkonena se pa bojim da mu bodo gume popustile, ko bo dohitel Rosberga...
Za Raikkonena se pa bojim da mu bodo gume popustile, ko bo dohitel Rosberga...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

TribesMan ::
Nič ne bo... Raikkonen mu ne pride blizu...
O lol.. Britney...
O lol.. Britney...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

PrimozR ::
Al pa ne :D
Fak, kako loh tko zajebeš. Bi mislil da so na tej stopnji psihično močnejši osebki :)
Fak, kako loh tko zajebeš. Bi mislil da so na tej stopnji psihično močnejši osebki :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

billy ::
ojoj nico, pa tako dobro dirko si imel, potem pa noobish zajebeš...
ja nič..upajmo da ferari naredi še kak korakec naprej do naslednje dirke.
PIPI, močni? :) Poglej si lanski monaco in izjave lewisa...na stopnji vrtca.
ja nič..upajmo da ferari naredi še kak korakec naprej do naslednje dirke.
PIPI, močni? :) Poglej si lanski monaco in izjave lewisa...na stopnji vrtca.

TribesMan ::
Oba Merca zgubila bremze?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::
MA saj zgleda mu je material crkal, sem mislil da se je outbreakal samega sebe. Psiha pa Kimi zadaj pač. Močni s tega vidika.

TribesMan ::
Ricciardo v Barceloni na 4. motorju?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::
Kimi se res trudi za pogodbo v 2016, ne sam na stezi... :>
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::
Tako zgovornega Kimija še nisem videl, kot danes na podiumu. Je iz sebe stisnil kar nekaj stavkov, ne samo tista njegovo klasično mrmranje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Dans se je vidlo kaj pomeni taktika. Vettel in Rosberg sta oba izgubila nekaj sekund s prehitevanji en drugega, vzela gumi kakšen ovinek/krog in Kimi na prazni stezi s trdo gumo -> čudovito. Tam si je odprl vse.
Po drugi strani Vettel: bi rekel, zelo dober na en krog (čeprav Ricardo lani je postavil lestvico še višje), med tem, ko njegov race pace ni bog ve kaj. Mora kaj paziti in danes recimo kjub odličemu krogu včeraj enostavno ni mogel nikamor. Potem so prišle še napake in konec zgodbe.
MB -> Hamilton se ne da kaj prida motiti spredaj. Je res, da kakšni večjih težav ni imel v smislu tehnike. Za Rosberga pravijo, da je šel BBW v okvaro (čeprav dvomim; enostavno so imeli stint predolg; tudi Vettel je bil taktično danes "skuhan" in bi ga Kimi ob koncu dirke dobil). Tko da kr zanimivo. Res čakam te posodobitve, ki prihajo. V tej fazi se je videlo samo to, da je Ferrari zelo dobro raziskal potencial paketa, ki so ga imeli od začetka sezone. Sedaj pridejo tiste bolj resne zadeve na vrsto.
Po drugi strani Vettel: bi rekel, zelo dober na en krog (čeprav Ricardo lani je postavil lestvico še višje), med tem, ko njegov race pace ni bog ve kaj. Mora kaj paziti in danes recimo kjub odličemu krogu včeraj enostavno ni mogel nikamor. Potem so prišle še napake in konec zgodbe.
MB -> Hamilton se ne da kaj prida motiti spredaj. Je res, da kakšni večjih težav ni imel v smislu tehnike. Za Rosberga pravijo, da je šel BBW v okvaro (čeprav dvomim; enostavno so imeli stint predolg; tudi Vettel je bil taktično danes "skuhan" in bi ga Kimi ob koncu dirke dobil). Tko da kr zanimivo. Res čakam te posodobitve, ki prihajo. V tej fazi se je videlo samo to, da je Ferrari zelo dobro raziskal potencial paketa, ki so ga imeli od začetka sezone. Sedaj pridejo tiste bolj resne zadeve na vrsto.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

win64 ::
Jaz pa verjamem, da je imel težave z zavorami. Vendar je to vedel in bi si kljub temu, da je bil Raikonen za njim(več kot sekunda) lahko privoščil malo zgodnejše zaviranje.

TribesMan ::
Tole pa je posledica Vettlovega off-roada:
Talk about perfect timing:
http://gfycat.com/NearRecklessFlyingfox
Talk about perfect timing:
http://gfycat.com/NearRecklessFlyingfox
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TOP ::

TribesMan ::
Vettel je bil na isti strategiji kot Rosberg, samo s par krogov starejšo gumo... Rosberg bi Vettla lepo prehitel in si pridelal par sekund prednosti in pri tem bi ostalo.
Raikkonen je bil danes preprosto na boljši strategiji, medium guma v srednjem delu je delovala bolje kot mehka, in isto je kasneje mehka guma delovala bolje kot medium na koncu.
Če bi Ferrari Kimijeve postanke opravil kak krog prej (sploh drugega - tisti moment ko se je Alonso "unlapal" je bilo jasno z lune da bi moral v bokse en krog pred tem), bi Kimi zelo verjetno danes precej skakl v rit Hamiltonu. Takrat so zgubili 5s "za brezveze". Vettla pa bi prehitel neglede na to ali bi Vettel oral po pesku ali ne.
Raikkonen je bil danes preprosto na boljši strategiji, medium guma v srednjem delu je delovala bolje kot mehka, in isto je kasneje mehka guma delovala bolje kot medium na koncu.
Če bi Ferrari Kimijeve postanke opravil kak krog prej (sploh drugega - tisti moment ko se je Alonso "unlapal" je bilo jasno z lune da bi moral v bokse en krog pred tem), bi Kimi zelo verjetno danes precej skakl v rit Hamiltonu. Takrat so zgubili 5s "za brezveze". Vettla pa bi prehitel neglede na to ali bi Vettel oral po pesku ali ne.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::
Squirrelstrems mi šteka. Zadnjič sem to rešil z ZenMate VPN. Izhod v Švici. Čudno, da je to delalo dosti bolje, kot direkt.
What should I do? Kje vi gledate?
edit: DAMN!!! Ko sem stisnil refresh mi javi tole: "Error establishing a database connection".
edit2: Kje bom pa sedaj gledal, OMG, ne da bom moral na rtvslo... ://
Dela mi pa mobile verzija. Dobro da imam tablico.
Kadar je prenos na BBC, gledam na bbc.co.uk, zmeraj odprejo stran s streamom za prenos dirke. 720p, 3,5 Mbps. Dela brez drame, reklam in namestitev nekih xyz programov. Še zamik imajo, tako da nič ne zamudim.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

billy ::
Me zanima, če bi bilo kaj drugače, za merc, če bi šel tudi ob drugih postankih prej v boks rosberg, nekako imam občutek, da bi takrat dobil merc lažje 1-2... če ferrari res nima statusa nr1 v ekipi, je lahko to njihova prednost pri konstruktorskem prvenstvu, ker bi lahko še kdaj drugič ponovili podobno taktiko, kot zdajle, potem pa bo kmelu merc začel tenko piskat...
ps, če pač ne bi rosbergu crknile zavore...
ps, če pač ne bi rosbergu crknile zavore...

Jst ::
Saj so v Mercu rekli, "en krog več, pa Hamilton ne bi stal na najvišji stopnički."
To me je spomnilo na en dogodek z DTM, ko sem ga spremljal (takrat nisem spremljal F1 nekaj let). Po ene tretjini dirke, po prvih postankih, so v roku dveh krogov crknili vsi Audiji. Kako mi je bilo smešno.
Merc ima srečo, ker bodo ta dogodek (če so pametni) preučili, našli rešitev, da se jim kaj podobnega ne zgodi v prihodnje, recimo v Kanadi.
To me je spomnilo na en dogodek z DTM, ko sem ga spremljal (takrat nisem spremljal F1 nekaj let). Po ene tretjini dirke, po prvih postankih, so v roku dveh krogov crknili vsi Audiji. Kako mi je bilo smešno.
Merc ima srečo, ker bodo ta dogodek (če so pametni) preučili, našli rešitev, da se jim kaj podobnega ne zgodi v prihodnje, recimo v Kanadi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::
No bolj sem mislil, če bi bil konec dirke brez mercovih problemov...če gledamo iz vidika same taktike bi bilo pametnega spraviti nicota prej v bokse, da se reši vettla in je potem bolj sigurno na drugem mestu, kot pa da ga naredijo ranljivega za raikonena, saj iz vidika moštva je vseeno če zmaga lewis ali nico, če tako na veliko govorijo, kako je moštvo na prvem mestu in šele potem voznika :)

theBill ::
Dobra dirka, ampak nekaj mi ni jasno. Kako je bil lahko Raikkonen s tršimi gumami hitrejši v drugem stintu v primerjavi z Mercedesoma na soft gumah? Ko so vsi zamenjali gume za zadnji stint, torej Mercedesa trše gume in Raikkonen mehkejše, pa je bil spet Raikkonen občutno hitrejši. Po videnem v drugem stintu bi človek pričakoval, da bosta Mercedesa na trših v zadnjem stintu hitrejša, pa temu ni bilo tako.
Sam edino razumno razlago najdem v tem, da je Raikkonen vozil na polno, medtem ko sta Mercedesa predvsem v drugem stintu šparala gume, sploh Hamilton, ki je po želji naredil razliko do Rosberga in jo potem držal.
Sam edino razumno razlago najdem v tem, da je Raikkonen vozil na polno, medtem ko sta Mercedesa predvsem v drugem stintu šparala gume, sploh Hamilton, ki je po želji naredil razliko do Rosberga in jo potem držal.

Super Sonic ::
Zadnji stint so si zelo razvlekli včeraj, začel je pa Vettel. Ne vem kako bi se mu obneslo toliko časa biti na tistem kompletu. Vettel je pa začel zato tako zgodaj, ker je imel težave z obrabo. Lahko je držal ritem Kimija, ampak s posledicami; zato tudi toliko napak včeraj.
Kimi je včeraj v bistvu odpeljal fenomenalno: brez ene napake, progresivno, vsak krog v ritmu. Nekje na nivoju Hamiltona. Saj to dela vsako dirko, ampak če v kvalifikacijah zgubiš toliko je problem. Arivabene je rekel, da še ne bodo podpisali z njim, ker to mora popraviti. Ni problem hiter krog; ker ga naredi, problem je hiter krog v ključnem trenutku. To ga kar heca že od 2008 praktično, zadnja leta res očitno in ko štartaš zadaj praktično nimaš kaj. Ferrari se je letos taktično okrepil in moram rečt, da je prav zabavno gledat kako so sedaj na treh dirkah spravljal MB v dilemo. Včeraj recimo so Vettla šli pokrivat, čeprav so s tem šli na tanek led.
Največje razočaranje letos pa Renault. Res so katastrofa kaj so uspel narediti. Prav škoda je obeh tamalih v Toro Rosu, ko res dobro vozita. Ricardo pa itak epic finiš. Oni so sedaj že na tretjem motorju?
Zdej se lahko malo pohecamo kaj se zgodi, da če si hitrejši od Alonsa ;). McLaren je prišel do cilja, 11.mesto. Alonso se mi zdi, da bo počasi prišel nazaj k sebi. Nekak imam občutek, da ni tisti pravi; s stališča motivacije zagotovo ne. Začel je govorit o koncu kariere, ipd. To ni tisti pravi Alonso in se mi zdi, da tudi na stezi ni v ne vem kakšni formi. Očitno je, da se ga je nesreča precej dotaknila, je pa včeraj pokazal, da je še kako zraven in da bo šlo v ustaljene tirnice. Vprašanje je kako lahko Honda napreduje; jaz si zelo želim močnejšega McLarna.
Kimi je včeraj v bistvu odpeljal fenomenalno: brez ene napake, progresivno, vsak krog v ritmu. Nekje na nivoju Hamiltona. Saj to dela vsako dirko, ampak če v kvalifikacijah zgubiš toliko je problem. Arivabene je rekel, da še ne bodo podpisali z njim, ker to mora popraviti. Ni problem hiter krog; ker ga naredi, problem je hiter krog v ključnem trenutku. To ga kar heca že od 2008 praktično, zadnja leta res očitno in ko štartaš zadaj praktično nimaš kaj. Ferrari se je letos taktično okrepil in moram rečt, da je prav zabavno gledat kako so sedaj na treh dirkah spravljal MB v dilemo. Včeraj recimo so Vettla šli pokrivat, čeprav so s tem šli na tanek led.
Največje razočaranje letos pa Renault. Res so katastrofa kaj so uspel narediti. Prav škoda je obeh tamalih v Toro Rosu, ko res dobro vozita. Ricardo pa itak epic finiš. Oni so sedaj že na tretjem motorju?
Zdej se lahko malo pohecamo kaj se zgodi, da če si hitrejši od Alonsa ;). McLaren je prišel do cilja, 11.mesto. Alonso se mi zdi, da bo počasi prišel nazaj k sebi. Nekak imam občutek, da ni tisti pravi; s stališča motivacije zagotovo ne. Začel je govorit o koncu kariere, ipd. To ni tisti pravi Alonso in se mi zdi, da tudi na stezi ni v ne vem kakšni formi. Očitno je, da se ga je nesreča precej dotaknila, je pa včeraj pokazal, da je še kako zraven in da bo šlo v ustaljene tirnice. Vprašanje je kako lahko Honda napreduje; jaz si zelo želim močnejšega McLarna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

roCkY ::
Temeperatura je naredila svoje.
Čeprav je RAI v zadnjih 3 krogih na trših veliko izgubljal. Je pa veliko vprašanje, če bi menjal prej ali bi mehke gume zdržale te dodatne kroge.
Na kakšnih gumah - koliko krogov sta- bila BOT in VET. Na aplikaciji je bila napaka in ni razvidna koliko krogov so imele katere. BOT se je za moje pojme neverjetno suvereno upiral VET, ki je pa resda bil precej živčen in nenatančen včeraj.
Čeprav je RAI v zadnjih 3 krogih na trših veliko izgubljal. Je pa veliko vprašanje, če bi menjal prej ali bi mehke gume zdržale te dodatne kroge.
Na kakšnih gumah - koliko krogov sta- bila BOT in VET. Na aplikaciji je bila napaka in ni razvidna koliko krogov so imele katere. BOT se je za moje pojme neverjetno suvereno upiral VET, ki je pa resda bil precej živčen in nenatančen včeraj.

TribesMan ::
Prave gume v pravem momentu...
Težji avto bolje segreje trše gume in hitro pregreje mehke gume. Prvih par krogov na mehkih je bilo v srednjem stintu sicer hitrejših, potem pa so medium gume veliko bolje delovale.
Na koncu ko je steza dobro "gumirana" in je avto lažji pa spet pridejo v prednost mehke gume, ki so hitrejše in zdržijo več.
Pa seveda potem je še važno kako zna voznik pazit na gumo in sama nastavitev avta tudi.
Težji avto bolje segreje trše gume in hitro pregreje mehke gume. Prvih par krogov na mehkih je bilo v srednjem stintu sicer hitrejših, potem pa so medium gume veliko bolje delovale.
Na koncu ko je steza dobro "gumirana" in je avto lažji pa spet pridejo v prednost mehke gume, ki so hitrejše in zdržijo več.
Pa seveda potem je še važno kako zna voznik pazit na gumo in sama nastavitev avta tudi.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Pa seveda potem je še važno kako zna voznik pazit na gumo in sama nastavitev avta tudi.
Tako je, drugi del tega stavka pa je, da se nekako vse to že gleda tudi v kvalifikacijah, ker se potem avtomobila ne da več prenastavljati do dirke (razen če je dež). Tko, da včasih kdo namerno žrtvuje kakšen setup za hiter krog v namen dirke. Zato tudi potem prihaja do teh odgovorov s strani dirkača, da se je nekdo v kvalifikacijah "preveč" osredotočal na dirko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::
Sprašujem se, če bi šel Rai 2, 3 kroge prej menjat pnevmatike, ali bi morda lahko zmagal? Pa skoz sem si govoril, da kdaj ga bodo poklicali v box. Zdi se mi, da so ga pozno poklicali. Je pa Kimi včeraj super vozil.

Jst ::
Vettel, ki ga prej nisem maral, se mi sedaj s Kimijem skupaj v Ferrariju prav dopade. Delajo prave korake proti vrhu.
Mercedes pa letos nima tako nizke porabe goriva, kot so jo imeli lani. Imajo majhne "težave" s hlajenjem, katerih Ferrari nima. Pravtako so bolj grobi do gum. Ferrariju tako sfali samo nekaj desetink na krog, pa jih ujamejo.
Mercedes pa letos nima tako nizke porabe goriva, kot so jo imeli lani. Imajo majhne "težave" s hlajenjem, katerih Ferrari nima. Pravtako so bolj grobi do gum. Ferrariju tako sfali samo nekaj desetink na krog, pa jih ujamejo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::
Sprašujem se, če bi šel Rai 2, 3 kroge prej menjat pnevmatike, ali bi morda lahko zmagal?Pa skoz sem si govoril, da kdaj ga bodo poklicali v box.
Ne, ker če bi prej zaključili drugi stint bi potem ob koncu dirke tudi njemu umrle gume. 17 krogov so imel tempo; sej je vidilo. Pustil so mu jih 16; se pravi -/+1 krog več pa je bilo verjetno pretvegano. Itak so bili v prednosti, ker sta šla oba MBja predčasno po gume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

billy ::
Ferari je bojda za kanado napovedal 20-30KM več, to zna biti zanimiv konec sezone še...
Tole: http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::
Čist divje, ko bo tole delal bo še veselica.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::
Vettel, ki ga prej nisem maral, se mi sedaj s Kimijem skupaj v Ferrariju prav dopade. Delajo prave korake proti vrhu.
Mercedes pa letos nima tako nizke porabe goriva, kot so jo imeli lani. Imajo majhne "težave" s hlajenjem, katerih Ferrari nima. Pravtako so bolj grobi do gum. Ferrariju tako sfali samo nekaj desetink na krog, pa jih ujamejo.
Mja, nekako dokazuje, da morda res ni bil samo avto pri Red Bullu :)
Super Sonic je izjavil:
Največje razočaranje letos pa Renault. Res so katastrofa kaj so uspel narediti. Prav škoda je obeh tamalih v Toro Rosu, ko res dobro vozita. Ricardo pa itak epic finiš. Oni so sedaj že na tretjem motorju?
Se mi zdi da bo že 4. zdajle.
Super Sonic je izjavil:
Čist divje, ko bo tole delal bo še veselica.
QFT! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

BT52 ::
Dečki umirite konje:
Jaz sem tole predlani zelo podrobno raziskoval in tole poznam dokaj dobro. Tale članek ima eno VELIKO luknjo. Kompresor MORA biti "enostopenjski" eng sigle stage. Multi stage variate in razni "dual boosti" zelo hitro odpadejo. Da ne omenjam sigle stage aksialna turbina ima zelo ozko okno delovanja, kjer učinkovitost hitro pade, ter da o potrebi po zelo "velikih" vrtljajih ne govorim.
Da pa bi bila "multistage" aksialna turbina legalna pa bi mogli delati neke "narezane" lopatice, kar pa bi bil OGROMEN protest ekip. Ne Verjamem, da gre za multi stage, za single stage bi še pogojno šlo čez, ampak milorečeno, čeprav sem tudi sam navijal za tole varianto se verjetno ne splača. Enostavno preveč težav in zelo malo koristi (spool time, ERS koristi, CofG koristi), če sem pošten.
Sploh pa je assembly seveda, če hočeš doseči kompaktni pogonski sklop, z vseh strani že brez aksialca izjemno težaven. To pomeni, da ugrezneš v V motorja kompresor in tudi delno izpušno turbino ti zmanjka kaj hitro prostora za kaj več. Vmes moraš postaviti elektromotor, ki mora biti dokaj razpotegnjen (če lahko govorimi o razpotegjenosti pri 3 valjnih dolžine), ter vsa ležajna in tesnilno, hladilna mesta. Tako ti za manipulacijo raznih osovinskih cevi ostane zelo malo prostora...
Jaz sem tole predlani zelo podrobno raziskoval in tole poznam dokaj dobro. Tale članek ima eno VELIKO luknjo. Kompresor MORA biti "enostopenjski" eng sigle stage. Multi stage variate in razni "dual boosti" zelo hitro odpadejo. Da ne omenjam sigle stage aksialna turbina ima zelo ozko okno delovanja, kjer učinkovitost hitro pade, ter da o potrebi po zelo "velikih" vrtljajih ne govorim.
FIA F1 tech 2014-15 rules
5.1.6 Pressure charging may only be effected by the use of a sole single stage compressor linked to
a sole single stage exhaust turbine by a shaft assembly parallel to the engine crankshaft and
within 25mm of the car centre line. The shaft must be designed so as to ensure that the shaft
assembly, the compressor and the turbine always rotate about a common axis and at the
same angular velocity, an electrical motor generator (MGU-H) may be directly coupled to it.
Da pa bi bila "multistage" aksialna turbina legalna pa bi mogli delati neke "narezane" lopatice, kar pa bi bil OGROMEN protest ekip. Ne Verjamem, da gre za multi stage, za single stage bi še pogojno šlo čez, ampak milorečeno, čeprav sem tudi sam navijal za tole varianto se verjetno ne splača. Enostavno preveč težav in zelo malo koristi (spool time, ERS koristi, CofG koristi), če sem pošten.
Sploh pa je assembly seveda, če hočeš doseči kompaktni pogonski sklop, z vseh strani že brez aksialca izjemno težaven. To pomeni, da ugrezneš v V motorja kompresor in tudi delno izpušno turbino ti zmanjka kaj hitro prostora za kaj več. Vmes moraš postaviti elektromotor, ki mora biti dokaj razpotegnjen (če lahko govorimi o razpotegjenosti pri 3 valjnih dolžine), ter vsa ležajna in tesnilno, hladilna mesta. Tako ti za manipulacijo raznih osovinskih cevi ostane zelo malo prostora...

vilser ::
Well well well:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Pri McLarnu Honda so se podali v nek ekstrem, kar je zelo rizično. Niso šli po poteh Mercedesa. Mnenje na koncu tega članka je pozitivno. Hmm ...

TribesMan ::
Jah če je to res kar piše potem je pristop popolnoma drugačen, sicer to smo že večkrat slišal iz McHonda tabora, da če hočeš premagat Mercedes moraš naredit nekaj drugače - boljše, samo kopiranje ni pravi način, ker boš vedno en korak zadaj. Zdaj ali bo totalen win, ali pa totalen fail... bomo videli.
Sicer če gledamo krivuljo napredka, mislim da se približujejo zelo hitro, in da če ne bo kakih večjih neumnosti pri naslednjem upgradeu (za katerega je čutit da si vsi v McLarnu obetajo veliko od njega), potem znajo prit zelo hitro do spodobnih uvrstitev, mogoče celo kakih stopničk na dober dan.
Upam pa da res kmalu sestavijo kanto in da začnejo mešat štrene pri vrhu. Rabimo več akcije.
Za Williams je jasno da nima šans, verjetno tudi nima budgeta, da bi na dolgi rok konkuriral pri vrhu, pa še odvisni so od tega koliko jim Mercedes dovoli. Red Bull se mi zdi da je še v večjem zosu trenutno kot McLaren, Renault je zaglavil konkretno, ostalo pa itak ni omembe vredno.
Sicer če gledamo krivuljo napredka, mislim da se približujejo zelo hitro, in da če ne bo kakih večjih neumnosti pri naslednjem upgradeu (za katerega je čutit da si vsi v McLarnu obetajo veliko od njega), potem znajo prit zelo hitro do spodobnih uvrstitev, mogoče celo kakih stopničk na dober dan.
Upam pa da res kmalu sestavijo kanto in da začnejo mešat štrene pri vrhu. Rabimo več akcije.
Za Williams je jasno da nima šans, verjetno tudi nima budgeta, da bi na dolgi rok konkuriral pri vrhu, pa še odvisni so od tega koliko jim Mercedes dovoli. Red Bull se mi zdi da je še v večjem zosu trenutno kot McLaren, Renault je zaglavil konkretno, ostalo pa itak ni omembe vredno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::
Williamsa je meni kar malce škoda, potrebujejo en velik preboj v stilu sodelovanja z Renaultom v začetku oz. sredine 90ih oz. vsaj enega partnerja po vzoru BMW-ja. F1 se bo morala odločiti, samo 'spec' motorji, brez tovarniških moštev in vsem enako, ali pa tovarniške oz. poltovarniške ekipe, kjer motorje enega proizvajalca vozi ekipa, morda dve. Druga opcija je jasno draga, prva pa ustvarja elito, kot vidimo v primeru Mercedesa.

BT52 ::
Williamsa je meni kar malce škoda, potrebujejo en velik preboj v stilu sodelovanja z Renaultom v začetku oz. sredine 90ih oz. vsaj enega partnerja po vzoru BMW-ja.
Jah realnost, kaj hočemo.
Druga opcija je jasno draga, prva pa ustvarja elito, kot vidimo v primeru Mercedesa.
Če bi bil interes gledalcev, novinarjev in vseh vpletenih, da bi gradili na dobri F1 potem denar nebi bil problem. Ohh here we go again...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 189981 (121540) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 256531 (162357) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 191521 (154766) | WarpedGone |