» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

««
3 / 69
»»

Gregor5816 ::



Tam nekje okoli 0:45 in naprej; če prav vidim, izgleda da bo nos pri STR podoben kot lani pri Williamsu?

MaterVola ::

PrimozR ::

Ma da jim rata, bi bilo awsm :)

Gregor5816 ::

McLaren Honda, na risbi je letošnji dirkalnik (nos + rdeča barva)?




Tole je sicer že staro, ampak sem šele danes na facebooku videl:
Ron Dennis says the Honda engine that will power McLaren next season already has impressive performance and that the main concern will be making it reliable in the remaining time frame.

PrimozR ::

Hja, 'it's not time to repeat history, it's time to make it'. Mogoče pa to leti ravno na livery ;)

MaterVola ::

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

Še en koncept za 2015:

Zelo "Ferrari-ish": Pravzaprav gre za popolno osnovo F14T modela, ki ga oblikovalec @erteclas že izrisal povezava do njegove strani.





Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

AvtoR ::

Tile nosovi so pa vsako leto grši!

MaterVola ::

BT52 ::

AvtoR je izjavil:

Tile nosovi so pa vsako leto grši!


Kaj nekaj "bobnaš" na pamet. :D

Jaz bi dobro premislil...
 Caterham CT04 2014

Caterham CT04 2014



 March 711 iz 1971

March 711 iz 1971

AvtoR ::

Nič ne bobnam na pamet:)
Lansko leto mi je bil npr. najlepši design Red Bulla, najgrši pa definitivno Ferrari. Žal gredo smernice razvoja zaradi novih pravil v "smeri" Ferrarija. Govorim samo o dizajnu nosa, da ne bo pomote da mislim na celoten design avta.

Ko že govorim o celoti, mi je bil lansko leto prav tako najlepši RB. Se mi zdi da so najbolje "zakamuflirali" kljun z kombinacijo rumene in črne barve. Tudi Force India ni zgledala slabo.

Za March-a iz leta 71 pa samo LOL.
Saj v zgodovini F1 je že bilo še nekaj hujših prebliskov.
Se spomnite "kandelabrov" na stranicah, pa šestkolesnikov...

dzinks63 ::

Počasi bodo vsi pokazali, kako bodo zgledali v novi sezoni, ni slabo, avtomobili so lepši kot lani.

 Force India 2015

Force India 2015


TribesMan ::

Barvna shema full podobna McLarnu pred leti (če zamenjaš oranžno z redečo)...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Hm, iz časov Vodafone in Santanderja? Je podobna, sicer z več črne pa z bolj sivo kot srebrno, ampak ja, se da potegniti vzporednice.

AvtoR ::

dzinks63 je izjavil:

Počasi bodo vsi pokazali, kako bodo zgledali v novi sezoni, ni slabo, avtomobili so lepši kot lani.

 Force India 2015

Force India 2015





Force India je imela že lani OK izgled, letos izgleda še bolje! So zakamuflirali nos v stilu lanskega Red Bulla.

Gregor5816 ::

BT52 ::

https://twitter.com/Lotus_F1Team/status...

:))

Meni osebno FI zelo všečen dizajn.

Drugače pa me zanima kam za vraga so speljali hlajenje, ker imajo izhodne odprtine zelo "tesno" speljane. Tale njihov cokebottle* je že nekaj let za tak denar spoštovanja vreden. Še posebej, če vzamemo v obzir dejstvo, da so imeli lani zelo kratko medosno razdaljo in je delanje prostora toliko težje.

*ozek zadek, boljše usmerjanje zračnih tokovnic preko centralnega dela difuzorja, kar se ponavadi odraža v kar nekaj dodatnih točkah negativnega vzgona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Gregor5816 je izjavil:

http://www1.skysports.com/f1/news/12433...


Izzsiljevanje, mogoče? Če pa tam v gozdu ne morejo privabit dovolj denarja za izpeljave kvalitetnega dirkaškega celoletnega programa in z drugimi dejanosti privabit turistov pa naj se gredo solit. Praktično edina zanimiva prepoznavna stvar vredna zanimanja Nurburgringa je Nordschleife.

MaterVola ::

PrimozR ::

Kaj ima pa Nordschleife veze z F1? Toliko o bobnanju...

Super Sonic ::

FI je namontirala nov nos na lanski dirkalnik in ga prebarvala. Očitno bosta dve verziji nosu letos aktualni (po Williamsu in FI/Marussia).

Kot da bi se nakazovalo, da v pogonskem sklopu ne pričakujeta obe moštvi nekih tektonskih premikov in da bo aero tisti...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Dve verziji? Williamsov in Force Indijin nos meni delujeta izredno podobna, Williamsov je le nekoliko širši kar se tiče nosilcev krilca in je nekoliko bolj spodrezan. Počakajmo na ostale ekipe, preden govorimo o 'dveh' verzijah. Ker tile dve verziji sta črna zebra z belimi črtami oz. bela zebra s črnimi črtami, if you catch my drift.

Super Sonic ::

PIPI - delno se strinjam z napisanim. Meni se zdi, da gre pri Williamsu za platformo/idejo U-shape nosu lanskega W05 in da spravi pod nos avto več usmerjenga zraka kot ga FI, ki je bistveno bolj "by the book", s to podaljšano konico nosu čez prednje krilce.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Ja, tudi meni je v oči padlo to, da želijo pod nos spraviti precej zraka. Me res zanima kaj bodo naumili Lotus, Ferrari in Mercedes (slednja zaradi drugačnega lanskega, prvi zaradi lanskega testiranja novega nosu). Čeprav škoda, Mercedesova rešitev je bila res okej, tako vizualno kot konceptualno.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Kaj ima pa Nordschleife veze z F1? Toliko o bobnanju...


Saj se šališ?

1)Trenutno je F1 proga še vedno del "The ring-a". Kar pomeni, da se lahko "mrtvo" dirkališče financira tudi z idejami o tehnološkem parku okoli zelenega pekla. Slednji park že uporabljajo Hyundai in mislim, da Land Rover (pa še en pa sem pozabil ime). Tukaj tudi testirajo tudi številni drugi proizvajalci predvsem "performace" avtomobilov aka Mcl, Porsche...

2)Skratka karkoli zdaj hočejo po 2eh prodajah (Capricon in zdaj oni Rus) narediti z "The ring" območjem je močno odvisno z usodo GP proge.

3)Obstajajo sicer neke pobude oz. peticije, da bi ločili "The ring" stran od GP mrtvila. GP proga razen ob kakih dirkaških vikendih nima nobenega dogajanja. Dirkališče je dobesedno postavljeno sredi ničesar. Imajo podoben problem, kot FRA z Magny-Cousom, ki je prav-tako preveč postavljen v ruralno okolje. Oz. organizatorji ne vedo, kako bi tole izkoristili v svoj prid.

Kako privabit denar v mrtvo območje je velik problem, ampak obstajajo načini. Tam se mora povezati celotna lokalna skupnost, če ne na državnem potem pa na "upravnem nivoju" (bundestland ali kaj se že reče njihovim velikim upravnim enotam). Izboljšaš transport, lokalno verigo prodajalcev lokalne hrane. Zimski (dirakanje z sanmi), adrenalinski parki, kaj še potem mogoče kaki rally, offrod proge, gorsko kolesarjenje, motocross ipd.

4) Še vedno stojim za svojimi besedami. Nurburgring GP je v primerjavi z "The ringom" pravo otroško igrišče za otročke, ki bi se radi igrali v peskovniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

FI je namontirala nov nos na lanski dirkalnik in ga prebarvala. Očitno bosta dve verziji nosu letos aktualni (po Williamsu in FI/Marussia).

Kot da bi se nakazovalo, da v pogonskem sklopu ne pričakujeta obe moštvi nekih tektonskih premikov in da bo aero tisti...



No ja ko bi tole bilo tako enostavno. Pat Symonds se s tabo nebi strinjal:

‘The change in regulations offered us a slight headache. The new front bulkhead and nose geometry had much more of an impact than we had initially anticipated and the effect on the aero was profound.


http://www.williamsf1.com/Team/Media/Ne...

Scarbs pravi celo o izgubah 50-60ih točk neg* vzgona razlike. Seveda cifra bazira brez upoštevanja nadaljnih iteracij s katerimi popravljaš tokovno strukturo in jo prilagajaš novim razmeram, v tem primeru nižji nos, amapk je plastični prikaz udara enega na videz tako "enostavnega" pravila, kot je prednji nos.

PrimozR ::

Vse super, lepo in prav, ampak:

BT52 je izjavil:

Praktično edina zanimiva prepoznavna stvar vredna zanimanja Nurburgringa je Nordschleife.


Še enkrat, kaj ima Nordschleife in prepoznavnost le-tega veze z F1? Ja, zadeva je povezana, itd. itd. Ampak neobiskanost Nordschleife NI problem. Morda GP steza ni uporabljena, je pa zato Nordschleife, kjer se plačuje cestnina (Nordschleife je uradno enosmerna cestninjena državna cesta brez hitrostne omejitve). Problem je bil, da so bili prejšni lastniki požrti, imeli so megalomanske ideje, so pa le izrinili lokalce in navili cene. In folk je nehal tam okrog zapravljati, obiskovati, itd. Prej so pa obiskovalci lepo spali v lokalnih penzionih, tam tudi jedli in nasploh v območju pustili precej denarja.

Magny Cours je le ena steza. Nordschleife je pa Nordschleife. Veliko lokalcev ima recimo namenske avtomobile za dirkanje, nasploh je pa motošport drag, torej od takšnih gostov lahko pobereš tudi precej denarja, ker gre večinoma za premožnejše ljudi.

Problem Nordschleife IN Hockenheima je pa F1, ker ne morejo (oz. nočejo) plačevati ogromnih zneskov Eccelstonu, ki jih morajo nato kompenzirati z visokimi cenami kart. Saj piše, ljudi na F1 ni, problem je v ceni kart in verjetno še kje drugje. Na DTM jih pa pride masa, pa je Hockenheim dvakrat na leto (lani in letos, verjetno pa še kdaj). Sicer dirkališči imata obisk. No, Nürburgring je v finančnih težavah, a je to povezano s prej omenjenimi megalomanskimi projekti.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Vse super, lepo in prav, ampak:

BT52 je izjavil:

Praktično edina zanimiva prepoznavna stvar vredna zanimanja Nurburgringa je Nordschleife.


Še enkrat, kaj ima Nordschleife in prepoznavnost le-tega veze z F1?


1)Brez Nordschleife ni F1 in obratno. To je del zgodovine in sedanjosti.
2)Ti lahko prodaš zgodbo o uspehu. Poglej kako pametno nekatera podjetja ali športne inštitucije izkoriščajo tradicijo izpred deseletij z dobro načrtovanim marketingom. Vsaj jaz osebno bi obe dejavnosti močno vpletel skupaj znotraj lokalnega okolja, kot sem tudi napisal. Še enkrat, če gledaš kratkoročen uspeh lahko delaš megalomano, pa ne vem kaj še vse. Če pa hočeš dolgotrajnost rabiš stabilnost in tradicijo in tukaj vstopi "the ring".

Z ostalim napisanim pa sva na enaki strani. Megalomanski projekti aka "zabavništvo" pa ne morejo preživeti. Vsaj v takem okolju v katerem leži Nurburgring. No razen kakega kazina, hotela ali bara, ampak predvidevam, da tole že imajo.

Zavedati se morajo (lokalna, državna in zasebna skupnost), da bodo mogli gledati na GP dirko, kot neko investicijo, da zvabijo ljudi v to območje. Pokažejo, da se lahko norci znorijo na progi. Potem če še privabiš manjše skupine gorskih kolesarjev, motokrosistov pa še za na piko na i celotno območje dobi tisto iskrico življenja, ki jo rabijo za "širjenje" dobre besede o odličnih zabave polnih priložnostih, ki jih ponuja pogorje Eifel.

Če gledaš celotno sliko naenkrat dobi F1 + Nord + NurbGP povsem minioren pomen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Nordschleife? F1? Sedanjost? Kako že?

Večina ljudi verjetno ne ve niti da je Lauda gorel na Nordschleife, ne na GP progi. Kaj šele kje je gorel.

Pa očitno je, da je Nemcem za F1 vseeno, torej je vprašanje, če je smiselno iti čez trupla samo zato, da imajo eno dirko. Vsaj pod trenutnimi pogoji. To je bolj signal za F1 kot za Nemce.

Super Sonic ::

No ja ko bi tole bilo tako enostavno. Pat Symonds se s tabo nebi strinjal:

Sej v bistvu gre samo za oceno koncepta. Detajlov smo v zadnjih 7 letih samo tule gor toliko napisal, da bi lahko z njimi še toplo vodo odkril. Dejstvo je, da moštva veliko zamisli ne uspejo implementirati v samo zasnovo na način, ki si ga želijo oz. na način, da bi delovalo.

Tako, v bistvu, kar se meni zdi, se splača samo koncept pogledat v tem obdobju, da se bo približno vedelo kdo je kdo. Williams se zdi res na dobri poti letos. Ko smo že ravno tu: slišati je, da testiranj ne bodo ravno pokrivali s TV sliko (v smislu lanskih Tedovih zapiskov). Ali to drži?

Symonds seveda ve mnogo več od nas, ampak, mi pa vemo/vidimo, kako pravilnik duši/omejuje inovacije in na področju motorjev in zdi se mi, da imajo precej velik problem z vzdržljivostjo, če hočejo povečati "performance". In samo zdi se mi, da bo letos aero tisti, ki bo na koncu dal zmagovalca oz. tisto, kar so lani pričakovali pri Ferrariju, da bo odločilo prvenstvo, bo to letos.

No, imamo pa še (vsaj) žetone pri homologaciji motorjev tekom sezone... zato je prav da si vsak svoje misli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::



Tole bi znal bit pa nov McLaren. Vsekakor računam, da bodo prebarval avto v "ikono" 90 let.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Po čem sklepaš da je nov? Zgleda čist isto kot lanski...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Modri dirkač ::

Pa še piše gor 29...:D
Everybody lies!

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Večina ljudi verjetno ne ve niti da je Lauda gorel na Nordschleife, ne na GP progi. Kaj šele kje je gorel.


Hja potem je to dobra iztočnica za vlagatelje, da se vprašajo:
-zakaj se je izgubila zgo vrednost, kje se je izgubila povezavo z tradicijo?
-zakaj mladi in stari več ne vedo, da je to del Nurburgringa
-kako povrniti dušo prizorišču GP proge
-kako povezati oba dogodka, recimo naredit nek event dirkanja z aktualnimi dirkači recimo z "starimi" dirkalniki, tekom vikenda ipd.

Ne vem nisem ravno turistični guru ampak vsekakor se da stvar z primernim ciljnim načrtovanim oglaševanjem, sponzoriranjem... Recimo kje na kakem dirkalniku/dirkališču bi lahko videl reklamo za "the ring race adventure". Singapure, arab polotok, Monako tam živijo "zdolgočaseni bogataši", kjer bi jim lahko prodal tale adrenalinski "rolercoaster".



Pa očitno je, da je Nemcem za F1 vseeno, torej je vprašanje, če je smiselno iti čez trupla samo zato, da imajo eno dirko. Vsaj pod trenutnimi pogoji.


Okej logično in pošteno, pač številke padajo celotni F1. Prav tako za malo moke je tudi dobi malo kruha.

To je bolj signal za F1 kot za Nemce.


Saj se že številni komentarji že ozirajo na to tematiko:

Arivebene je zraven:

-povečanim HP čez 1000
-širokim gumam
-obstoječo AERO platformo

še dodal, da bi bilo potrebno približati dirkače množici:

“Being closer to the people actually involves taking F1 to the people, possibly holding the Thursday driver press conferences and team presentations of a Grand Prix weekend, outside the circuit in a public area. That way, the cities that host the races could provide the arena for a presentation of the drivers and cars, in a properly managed event”.


Če pogledamo preko luže INDY in predvsem NASCAR se dirkač predem se usede pogovarja z "povprečnim" Janezom. Recimo P Windsdor ima na tem področju še veliko boljši pogledov. Če ne premlajte njegovega kanala na YT "The racers edge" svetujem, da malce pogledate po videoteki.

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

Sej v bistvu gre samo za oceno koncepta.


To je tudi res. Ko govorimo o konceptih... še Malce razvedrila za techfile http://www.f1technical.net/features/198...


Ampak je pa malce zafrknjenoza Williams, ko ti tole ravno najbolj vpliva na AERO podvozja ti. "underflor", kjer je potreben povsem druge tretma.

V bistvu gre za tisto dodatno delo, ki ti vsako letno spreminjanje pravil za BV doda. Pač F1 style. Če je to pravično do manjših ekipa pa je drugo vprašanje. Po eni strani je prav, da zgostič grid po drugi strani pa bi bilo prav, da imeli "prostor" za kako inovicijo, ki bi te lahko po bližnjici sredstev izstrelila med zvezde.

Dejstvo je, da moštva veliko zamisli ne uspejo implementirati v samo zasnovo na način, ki si ga želijo oz. na način, da bi delovalo.


Res je. Recimo F-duct, "Acer"ducti (2012 ferrari) in številni drugi koncepti iz zgodovino o katerih bi lahko razpredali v 3 dni.Slednji so se pač zaradi neefektivnosti pač ukinili. Je veliko bolje, če glavnico denarja usmeriš k CFD analizam, ter dimenzijskim analizam tokovnih struktur med modelom v vetrovniku, CFD in realnim vozilom.

Ko smo že ravno tu: slišati je, da testiranj ne bodo ravno pokrivali s TV sliko (v smislu lanskih Tedovih zapiskov). Ali to drži?


Jaz imam druge informacijo. Po vsakem izmed testnem dnevu bodo HD news + Kravitz zapiski.

BT52 ::

Evo Sonic dokaz:

http://www1.skysports.com/watch/video/s...

Še ilegalne stani oz. kanali, kjer si lahko pogledamo "reveži" Sky sports novice/videje:

https://www.youtube.com/user/SixtyFourB...

https://fiftybuckss.wordpress.com

PrimozR ::

Kdo je pa rekel, da je Nordschleife izgubil zgodovinsko vrednost? Si že slišal kdaj za Südschleife? Poznaš potek te proge oz. kje leži? Če ne, je zato zgodovinska vrednost tega kaj manjša?

Ne vedo, ker se ne uporablja tako javno, ker F1 ne poteka tam. Nordschleife tako poznajo zanesenjaki. Podobno verjetno večina ljudi, ki bi jim rekel, da MotoGP poteka v Le Mansu, ne bi vedela, da proga ni enaka Circuit de la Sarthe, kjer poteka 24h Le Mansa. Letos bo sicer WTCC za pokal potekal na Nordschleife, a ne verjamem, da bo to pomagalo, saj WTCC ni več pretirano poznan (svoje čase je bila to 2. serija FIA-e, takoj za F1, takrat ko je zmagoval še Priaulx v BWM-ju).

Če govorimo o duši GP proge na ravni Nordschleife, te nikoli ni bilo in je nikoli ne bo. GP steza je nova, narejena v 80ih, Nordschleife je bil zgrajen med vojnama. Konec debate. O duši se lahko govori v primeru starih prizorišč (Monza, Monaco, Spa) oz. morda tistih, ki so nekaj posebnega (Singapurju kar uspeva, tudi Abu Dhabi imajo ljudje radi, čeprav proga sama ni med najboljšimi). Nübrugring GP, čeprav dobra poga, moderna, itd., vseeno nima te posebnosti, razen tega, da ima zraven Nordschleife.

Aktualni dirkači ne bodo nikoli več vozili kake podporne serije, sploh pa ne serije, ki se kleše s sponzorji ekipe (avtomobili drugega proizvajalca, itd.). Danes dirkači pred dirko počivajo (to lepo pokaže Alonsov dokumentarec), neko dirkanje bi bilo odveč. DIrkanje s starimi avtomobili bi bilo zanje tudi prenevarno, ekipe in sponzoji v dirkače vložijo preveč, da bi se lahko tako igrali. Enako velja za prej omenjene sponzorske konflikte. Saj se je govorilo, da Buttnu McLaren in Honda ne dovolita voziti za Porsche v Le Mansu?

V F1 se vseeno obrača bistveno več denarja, kot v Indy. NASCAR je recimo itak šport redneckov, kjer je nekih 80 % dirkačev iz ene izmed Karolin oz. Alabame. Pa američani itak iz vsega naredijo štadionski spektakel, iz košarke, nogometa, hokeja, NASCARja, Indy-ja, motokrosa (Supercross), monster turckov, itd. Ni da ni.

Če bi želel javnosti približati Nordschleife v približno takšni obliki, kot je bil, tja pelješ WEC. IMO. Ampak je vprašanje, kako smiselno je to. Proga JE nevarna. Izletnih con praktično ni. Površina je obupna. Vremenske razmere se spreminjajo od ovinka do ovinka, itd. Ja, cel kup dirk je tam, a najhitrejši dirkalnik tam je 911 GT3 z nekoliko bolj prosto mapo in več aerodinamike (na 24h). LMP1 je pa v popolnoma drugi klasi. F1 tam je pa zaradi hitrosti in bistveno večje občutljivosti na aerodinamiko še toliko večji samomor tam. Plus da bi bilo gledati razvlečen špaget od 18 avtov na 20 kilometrski progi živ dolgčas. V WEC je vsaj cel kup avtomobilov.

Alexius Heristalski ::

Super Sonic je izjavil:


Tako, v bistvu, kar se meni zdi, se splača samo koncept pogledat v tem obdobju, da se bo približno vedelo kdo je kdo. Williams se zdi res na dobri poti letos. Ko smo že ravno tu: slišati je, da testiranj ne bodo ravno pokrivali s TV sliko (v smislu lanskih Tedovih zapiskov). Ali to drži?

Ne.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Kdo je pa rekel, da je Nordschleife izgubil zgodovinsko vrednost? Si že slišal kdaj za Südschleife?Poznaš potek te proge oz. kje leži? Če ne, je zato zgodovinska vrednost tega kaj manjša?


Ne poznam. priznam.

Če govorimo o duši GP proge na ravni Nordschleife, te nikoli ni bilo in je nikoli ne bo. GP steza je nova, narejena v 80ih, Nordschleife je bil zgrajen med vojnama. Konec debate.


Ne nasprotujem temu. Ampak zakaj se orgarnizator tega nebi bolj oprijel? Rečeno izkoristil slab obiskam GP in požel/popravil slavo z staro. Sicer nekaj delajo na tej smeri, ampak očitno premalo, ker kot praviš mlajši nezasenjaki (predvidevam) je ne poznajo.

O duši se lahko govori v primeru starih prizorišč (Monza, Monaco, Spa) oz. morda tistih, ki so nekaj posebnega (Singapurju kar uspeva, tudi Abu Dhabi imajo ljudje radi, čeprav proga sama ni med najboljšimi). Nübrugring GP, čeprav dobra poga, moderna, itd., vseeno nima te posebnosti, razen tega, da ima zraven Nordschleife.


AHA! Zakaj pa ne? Samo to sprašujem zakaj tega še niso ali ne morejo izboljšati? Nekaj idej sem takole brez neke hude marketinške analize natrosil in ne verjamem, da se nebi dalo povezati obe progi skupaj in napraskat 30 mil letneg proračuna (+ uravna enota oz promotorji).

Aktualni dirkači ne bodo nikoli več vozili kake podporne serije, sploh pa ne serije, ki se kleše s sponzorji ekipe (avtomobili drugega proizvajalca, itd.).
Enako velja za prej omenjene sponzorske konflikte.


ehh kaj pa bi preprečevalo, da Alonsu si vzame svojih 50 min časa in v "nizkem tempu" prevozi z staro Hondo (recimo ono noro transverzalno V12 verzijo), ni ti ni nujno da cel krog. Naredijo en všečen videjo vržejo na yt, zraven magari pobarvajo avto v trenutne sponzorje. Intervjujajo promotorja dirke, Lahko še zraven vržejo dodaten "vzporeden" clip ene nove NSX Honde, ki jo vrže Buttom en krog okoli ipd. 8-)

Danes dirkači pred dirko počivajo (to lepo pokaže Alonsov dokumentarec), neko dirkanje bi bilo odveč. DIrkanje s starimi avtomobili bi bilo zanje tudi prenevarno, ekipe in sponzoji v dirkače vložijo preveč, da bi se lahko tako igrali.


Kdo pa je pravil o pravem dirkanju.;) Ni se jim potrebno butat na polno. Sicer zakaj pa se nebi, če imajo voljo. RAI verjamem, da bi šel z motokrosarjem ali pa z motornimi sanmi.

V F1 se vseeno obrača bistveno več denarja, kot v Indy. NASCAR je recimo itak šport redneckov, kjer je nekih 80 % dirkačev iz ene izmed Karolin oz. Alabame. Pa američani itak iz vsega naredijo štadionski spektakel, iz košarke, nogometa, hokeja, NASCARja, Indy-ja, motokrosa (Supercross), monster turckov, itd. Ni da ni.


Zakaj pa se od amerigov nebi nekaj naučili? Res dostop tehnike in inženirstva ne odobravam, konstruktorji so jedro F1.
Ampak, da lahko na ta račun zavračamo dostop average Joa do dirkača? Ehh en možic z otrokom plača 100 eur plus in bi lahko upravičeno pričakoval malo bolj odprt odnos ekip do dostopa do dirkača. Seveda to ne pomeni, da mu lahko vderejo v avtodom ali pa da hodijo, kot nekoč v boksih med avtomobili ipd. Saj ne rečem, da se eni dirkači ne trudijo, ampak mogoče so nekatere nove ideje dostopa dobrodošle.

Mnenja sem tudi, da je dirk enostavno preveč, ampak to je druga zgodba.

F1 tam je pa zaradi hitrosti in bistveno večje občutljivosti na aerodinamiko še toliko večji samomor tam.


MIslim ,da temu noben ne bo uporekal. In niti to ni potrebno, da za dodatni denarc in razpoznavnost Nurgurbringa in posledično njegov dirkaški razcvet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Sudschleife je južni krog. Ime pove vse. Mislim podobnost z Nordschleife ni naključna ;) Sicer je krog 'kratek', 'samo' 7,7 km, ampak vseeno je bil bojda kar zanimiv (in celo bolj zahteven relativno na dolžino v primerjavi z Nordschleife). Ostankov južnega kroga je bolj malo.

N%C3%BCrburgring @ Wikipedia - omenjajo Südschleife, imaš zemljevide, imaš tudi zemljevid in razdaljo Gesamtstrecke, torej Nord in Südschleife skupaj (dobrih 25 km), itd.

http://www.speedhunters.com/2013/11/gho...
http://www.circuitsofthepast.nl/en-US/n...

Singapur je nekaj posebnega, ker je mestna dirka v prevej zanimivem mestu, ker gre za nočno dirko pa uspelo jim je dobro narditi amrketing okrog vsega s prireditvami. A brez da bi bila zadeva v SIngapurju (oz. kakem podobnem mestnem centru) tudi prireditve ne bi pomagale. V Abu Dhabiju pa pomaga marina ter hotel skupaj z dirko, ki se prevesi v noč. Kaj tako posebnega bi lahko naredil na Nürburgringu? Pa pazi, na Ringu so že bile velike prireditve, precej znan je recimo Rock am Ring. A z velikim rock festivalom nekako težko loviš publiko, ki danes prihaja na dirke F1. V Singapurju je vse skupaj bolj prestižno, gre bolj za koncerte kot za festival, imaš VIP sekcije in podobno, da lahko bogataši, ki hodijo gledati dirke, zapravljajo keš ;)

Nordschleife pa težko vlečeš v neko zgodbo z F1, ker je vsem jasno, da F1 z Nordschleife že 30 let nima nobene veze. Pa tisti rpejšnji problem je, da razen zanesenjakov malokdo pozna progo. Zanesenjaki pa F1 itak poznajo. Ti moraš loviti nepoznavalce, teh ne moreš ujeti na Nordschleife.

Paradiranje po progi torej pač ni dirkanje in tega se vseeno ne bo šel nihče, ker jim bo odveč. Pa še vedno imaš problem sponzorstva. Kimi bi se šel s snežnimi sanmi ja, sam to v svetu F1 pred dirko nekako ni mogoče, kajne? Da ne omenjamo da v primeru tiste nesreče ekipi sploh ni povedal, da gre, ker mu ne bi dovolili. See the problem?

Dostopnost bi lahko bila boljša. Število dirk je tako-tako, v ameriških serijah jih je tudi tam nekje in so celo vsak teden. A tam je lažje, ker gredo lahko povsod s tovornjakom, nimajo fly away dirk. Pa v F1 se vseeno obrača več denarja se mi zdi, torej je vse skupaj bolj našponano. Spet, poglej ALonsov dokumentarec, koliko opravkov ima. Nekako nima časa, da se bo med debriefingom z inženirji še ukvarjal z majhnimi otroci, žal. Pa saj take stvari se vedno zgodijo s profesionalizacijo športa, prej so vsi dostopni, vstopnin na prireditve ni oz. so nizke in podobno, potem se zadeva razvije in postane težko dostopna.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Sudschleife je južni krog. Ime pove vse. Mislim podobnost z Nordschleife ni naključna ;) Sicer je krog 'kratek', 'samo' 7,7 km, ampak vseeno je bil bojda kar zanimiv (in celo bolj zahteven relativno na dolžino v primerjavi z Nordschleife). Ostankov južnega kroga je bolj malo.


Aha, zdaj se spomnim to sem dirkal še kot mulc na igrici F2007mod z "Scleife" mapo.

V Singapurju je vse skupaj bolj prestižno, gre bolj za koncerte kot za festival, imaš VIP sekcije in podobno, da lahko bogataši, ki hodijo gledati dirke, zapravljajo keš ;)


Res bogatih dirkaško razpoloženih bogatašev vendarle ni veliko, ampak le ti imajo odbite zabave željne sinčke. Slednji bi lahko dirkali z njihovimi "igračkami". Magari z partnerstvom Pagani-a. Hyuaro, ali pa z kakimi dirkaškimi paketi LaFerrari FXX ipd. Skratka vsa ponudba bi se lahko razšila v okvir "race vikenda". Ata "Al Kalifa"
pride v Nem po biznis opravke tekom vikenda, medtem pa se sinček zabava. WIN WIN :)

Ti moraš loviti nepoznavalce, teh ne moreš ujeti na Nordschleife.


Te bi morala na žalost lovit F1 sama, ne pa promotorji dirk.

Kimi bi se šel s snežnimi sanmi ja, sam to v svetu F1 pred dirko nekako ni mogoče, kajne? Da ne omenjamo da v primeru tiste nesreče ekipi sploh ni povedal, da gre, ker mu ne bi dovolili. See the problem?


Ja pa to razumem. Ampak nekje pa moramo pretgati popkovino z "ekonomijo" in njihovimi interesi. Zakaj bi mogli biti vsi dirkači napeti in "neproblematični". Potem pa naj se dodajo klavzule. Ne pa gledamo neke kalupe od dirkačev. Recimo lani je povedal Vet, da se mu zdi zvoka za en k***c in so ga vsi spljuvali, češ kako se obnaša. Potem zakaj jim nebi omogočili bolj prosto življenje, zdaj to ne pomeni 70sta z čikom ali pa z alkoholom v ustih.

Dostopnost bi lahko bila boljša... ...fly away dirk.

V F1, kar se logistike tiče so res skregani samo z sabo.

Spet, poglej ALonsov dokumentarec, koliko opravkov ima. Nekako nima časa, da se bo med debriefingom z inženirji še ukvarjal z majhnimi otroci, žal.


Ja tolk je zaseden, da lahko igra košarko, za otroke pa nima časa. hehe

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Pa nižji monokok samo izboljša prednosti pullroda. Problem pri visokem monokoku so majhni prenosni koti, z nižanjem se pa ti višajo, optimalen je seveda 90°. Ker zadaj višina ni problem, rockerji so lahko na dni ohišja menjalnika, je pullrod tako priročna rešitev.


Ja seveda, imaš prav. Zadeva me je zmedla, ko sem se spominjal Scalabronijevih, Scarbsovih in Andersonivih pomislekov glede pullroda. Prvi je naredil pri skicah kompromis zaradi "kota" in lateralnega trenja, kar sem sam narobe interpertiral.

Drugi pa pravi, da je setup preveč eksotičen in se z konvencionalnimi nepredelanimi sistemi pozna na paleti možnosti nastavitev. Bojda Gary-a motijo veliko večje sile na "crankbell", saj ti poderejo celotno harmoniko in togost vzmetenega sklopa. Sam sem glede tega skeptičen, kot si rekel tole zadaj dobro deluje, čeprav gre tam veliko bolj za obrnjem prednji pushrod (kaj se tiče kinematike, geometrije in posledično sil). Kakorkoli materiali so dandanes zelo dobro statično in dinamično preračunani in opisani. Zelo natačno znamo znamo parametre izmeriti in jih hitro popraviti, tako da mislim, da Garyeve besede na držijo vode. MOgoče 10-17 let nazaj JA, recimo tedaj ko je sam dizajniral Jordan "191" in je bil CAD svet še zelo v povojih. Mogoče še tvoje mnenje o tem, glede, da so tovrstni dinamični sistemi ravno tvoja profesija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

PLus še tole bom kar prilepil:

However, Gary Anderson raised an interesting point in Autosport that may further comprise the front pull-rod set-up.

By connecting the push-rod to the wheel upright the driver can use steering angle to affect the suspension. Under steering the natural movement of the push-rod reduce load transfer across the chassis and effectively allows a softer set-up.

The opposite happens with a front pull-rod so it is connected to the wishbone rather than the upright to counter this effect. Hence all else being equal you need to run a stiffer suspension set-up which compromises mechanical grip.

BT52 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::

Tudi oni (Lotus) spredaj precej na MBjevo foro.

Pa še piše gor 29.

Ja, drži, piše gor 29 in gre za implentacijo Hondinega motorja v McLarenov lanski dirkalnik za testiranja (ki so šla potem komplet narobe), ampak nos me je spomnil nato, da imajo že nekaj izbranih podatkov in lahko na čem gradijo. Ko sem jih lani spremljal v živo je se je zdel njihov dirkalnik precej nestabilen v zadnjem delu.

Ok, testiranja so potem pokrita. Kul!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

1. Analize Lotus Renderja:
Scarbs: http://www.autosport.com/news/report.ph...
Somers: http://somersf1.blogspot.co.uk/2015/01/...

Še Hi-res slike: http://www.f1technical.net/forum/viewto...

Render me zelo spominja na stare šampionske Enstonove bolide, kot so npr. R26 (iz 2006), ter R25 (2005):


2.

PrimozR je izjavil:



https://twitter.com/ScarbsF1/status/559...


Je res je, verjetno Lotus...

..podobno hladi olje v "sidepodu" + ERS-H, kot so to že neštetokrat počele ekipe.

TribesMan ::

Po 20 sezonah v Enstonu ni več Renaultovega motorja. In v Wokingu ni več Mercedesa.

To je verjetno kar rekordna doba da je eno moštvo uporabljalo samo enega proizvajalca motorjev (če odšteješ Ferrari)?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Novi McLaren?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
3 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251171460 (103019) broken/link
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899232330 (138156) Alexius Heristalski

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189176342 (139587) WarpedGone

Več podobnih tem