Forum » Znanost in tehnologija » Hyperloop
Hyperloop
BigWhale ::
Sicer konstrukcijsko malo bolj zaplete zadeve, ampak ni pa to moonshot, še posebej ne, če upoštevamo nizke in počasne lete. Terorist pa bi kvečjemu fental sosednje kapsule in ne komplet letalo.
WCja pa morda tud ne bi potreboval za recimo 3 urni let. Kar je recimo 1500km.
Ce bi bilo to ekonomsko smiselno, potem bi to ze naredili. Letala so tako zanesljiva, da je vecina varnostnih izboljsav za letalsko druzbo samo metanje denarja stran. Ce eno letalo dol pade, je ceneje poplacat svojce zrtev, kot investirati v nek tak sci-fi varnostni sistem.
In kot rečeno, če bi to bil VTOL še toliko bolj enostavno.
Prakticno edini uporabni VTOL imajo samo helikopterji. VTOL je draga zadeva in za primer prevoza potnikov precej neprakticna. Kolk bi pa rad placal za tak kratki let? Dolar na km? :>
vostok_1 ::
Osprey. VTOL in letalo.
Tudi če ni vtol. Point je, da je praktičnost tko kot pri vlaku.
Tudi če ni vtol. Point je, da je praktičnost tko kot pri vlaku.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
MrStein ::
Osprey ni ravno uspešnica.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
vostok_1 ::
Šure. Whatever. Pač jz ne bi še izključil VTOL letala.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Osprey. VTOL in letalo.
Tudi če ni vtol. Point je, da je praktičnost tko kot pri vlaku.
LOL @ Osprey. Osprey je polomija. Tako s financnega vidika kot z varnostnega vidika. Aja, pa prepelje lahko kakih 30 potnikov brez prtljage.
BTW, a ves kaj se zgodi, ce kateremu koli airlinerju crkne en motor? Se vedno lahko pristane. A ves kaj se zgodi, ce mu crkneta oba motorja? Ne bos verjel, se vedno lahko pristane!
A ves kaj se zgodi z Ospreyem, ce mu crkne en motor? Nic dobrga. :>
SimplyMiha je izjavil:
Bi rekel, da so tudi uni SpaceX boosterji VTOL. Vertical Take-Off and Landing.
Sam z njimi gres tezko na dopust. :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
WarpedGone ::
Introducing Virgin Hyperloop One - the world's most revolutionary train service
Ampak zid!
Delighted to announce Virgin Group's investment in Hyperloop One - the world's most revolutionary train service. This is an incredibly innovative and exciting new way to move people and things at airline speeds on the ground. At the same time we have also agreed to rebrand the company as Virgin Hyperloop One.
Ampak zid!
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
oh boy...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Okapi ::
Hja, Virgin Galactic malo zamuja (pred 10 leti so imeli 200 rezervacij in prvi polet napovedan za 2011), pa si je Branson novo igračo našel.
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Ampak zid!
Stoji že koliko kilometrov trase SF LA? So že skopali kak tunel?
Al imajo tudi težave z naravovarstveniki in civilnimi iniciativami, pa čakajo na referendum?
Bo hyperloop prej kot naš drugi tir al kasneje?
- Hoc est qui sumus -
tikitoki ::
Osprey. VTOL in letalo.
Tudi če ni vtol. Point je, da je praktičnost tko kot pri vlaku.
LOL @ Osprey. Osprey je polomija. Tako s financnega vidika kot z varnostnega vidika. Aja, pa prepelje lahko kakih 30 potnikov brez prtljage.
BTW, a ves kaj se zgodi, ce kateremu koli airlinerju crkne en motor? Se vedno lahko pristane. A ves kaj se zgodi, ce mu crkneta oba motorja? Ne bos verjel, se vedno lahko pristane!
A ves kaj se zgodi z Ospreyem, ce mu crkne en motor? Nic dobrga. :>
SimplyMiha je izjavil:
Bi rekel, da so tudi uni SpaceX boosterji VTOL. Vertical Take-Off and Landing.
Sam z njimi gres tezko na dopust. :>
CE letalu crknejo vsi motorji, lahko pristane zgolj v primernih pogojih, drugace bo cisto lepo koncal na tleh ali vodi.
MrStein ::
Bo hyperloop prej kot naš drugi tir al kasneje?
Zakaj, a bi stavil?
Ej, fantje, da se pomirimo.
Bomo tako: Če bo hyperloop zgrajen pred drugim tirom, častijo "nasprotniki", sicer pa "zagovorniki".
Deal?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
MrStein ::
Mimogrede, komentar inženirja na TF-ove ... vsebine...: https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
frudi ::
Mimogrede, komentar inženirja na TF-ove ... vsebine...: https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/...
Vse skupaj predvsem šimfranje TF-a, sklicevanje na avtoriteto in trepljanje po prsih kako 'lako ćemo'. Največ, kar premore v smislu protiargumentov je pa... 'na to smo tudi mi že pomislili'. Ooookay, pomislili ste na nek problem... čestitam? Ste morda pogruntali tudi kako realistično rešitev?
Najbolj smešno pa je, da pljuva po TF, kaj da se sklicuje toliko na Hyperloop alpha whitepaper, ki so ga že tako dolgo nazaj objavili pri SpaceX, medtem ko uvodni AMA post eksplicitno omenja ravno ta isti whitepaper kot temelj projekta :P
Skrajno bedno, če je tole domet strokovnosti, ki jo premore projekt. Celoten AMA se bere kot en navaden PR letak, kup visoko letečih buzzwordov in blizu nič oprijemljive substance.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
MrStein ::
Za razliko od TF? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
vostok_1 ::
Mimogrede, komentar inženirja na TF-ove ... vsebine...: https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/...
90% prazne besede.
TF vsaj nekaj pove.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
imagodei ::
Roko na srce, je Thunderf00ta težko poslušat. Človek rad noslja, nadvse rad se 3x ali 4x ponovi... Kar je verjetno razlog, da ga ljudje poslušajo samo z enim ušesom ali pa še to ne.
- Hoc est qui sumus -
MrStein ::
Samo enega rabimo, da izlušči bistvo, in ga tu napiše. Enega junaka.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
vostok_1 ::
Hyperloop je v teoriji zanimiv, v praksi je totalen hlod.
Zahtevna gradnja, zahtevno obratovanje, izredno nevaren.
Po drugi strani je moj halfloop bistveno boljši.
Zahtevna gradnja, zahtevno obratovanje, izredno nevaren.
Po drugi strani je moj halfloop bistveno boljši.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
imagodei ::
Samo enega rabimo, da izlušči bistvo, in ga tu napiše. Enega junaka.
Konec koncev je Thundef00t irelevanten. Morda se v čem tudi moti, se pa zagotovo ne moti v glavnem sporočilu, ki smo ti ga že večkrat napisali: Hyperloop kot proof of concept lahko zgradimo, ni pa vse, kar se da zgradit, tudi ekonomsko vzdržno.
Zaradi varnostnih zahtev (SpaceX je nedavno zaradi nerazumnih(?) zahtev NASE po večji varnosti astronavtov opustil idejo, da bi Dragon pristajal s potisniki - pa tu gre za profesionalce, ki so svoje življenje pripravljeni tvegati, ne za turiste, ki pričakujejo, da bodo živi prišli na cilj) in drugih omejitev, je skrajno neverjetno, da bi bil Hyperloop lahko tako poceni, kot se govori, in hkrati prinašal dobičke.
Če bi bila karta dražja, bi se marsikdo raje odločil za pot z letalom (ki za pot med SF in LA vzame cca 3h 30m, vključno z boarding procedurami). Tisti, ki so pripravljeni plačati več, se že danes lahko peljejo tudi z zasebnimi prevozniki z reaktivnimi letali, kar bistveno skrajša čas potovanja (sam let traja 1h 30m), na zasebnem letalu pa te pričaka popolno udobje.
Če res obstaja potreba po hitri povezavi, ki ni letalska, zakaj nimajo že sedaj hitrega vlaka? Zgradili bi ga za bistveno manj denarja - pa sploh ni treba, da je varianta magleva. Eurostar med Parizom in Londonom vozi s hitrostjo do 300 km/h in razdaljo 492 km premaga v dobrih 2 urah in je rentabilen pri cenah, nižjih od 100 € za povratno karto.
LA in SF sta narazen dobrih 600 km, ampak Eurostar vlaki morajo 50 km v tunelu pod Rokavskim prelivom vozit samo s 160 km/h. Verjamem, da bi LA in SF znali povezati tako, da bi bil čas vožnje krajši od 2h 30m, z vsem udobjem in bistveno nižjimi stroški izgradnje ter vzdrževanja. Če je potreba, se lahko celotno traso prekrije tudi s streho, na katero se namontira solarne panele.
- Hoc est qui sumus -
BigWhale ::
Hmm, napisano imajo, da bi radi imeli prvo operativno progo leta 2021. Cez slabe stiri leta.
imagodei ::
To bi pomenilo, da je trasa v grobem že znana, pogovori o odkupih zemljišč v teku, lokacija postaj je praktično že določena...
O kateri relaciji pa govorijo? Nekateri maglevi operirajo na progah dolžine cca 30 km...? A je to tudi njihov cilj? To je recimo bistveno bolj realno, kot v 4 letih povezat 600 km oddaljena kraja.
O kateri relaciji pa govorijo? Nekateri maglevi operirajo na progah dolžine cca 30 km...? A je to tudi njihov cilj? To je recimo bistveno bolj realno, kot v 4 letih povezat 600 km oddaljena kraja.
- Hoc est qui sumus -
Magic1 ::
Sej že veste kaj pomeni Muskova napoved. To da bo operativna proga 2021 zanj pomeni, da bo dal v kapsulo človeka in ga pognal po že narejeni 500m progi. Verjetno bo spet naredil teknovanje, da bodo univerze plačale. Znajde pa se, samo ni mi jasno, kako to, da še ni dojel, da to ne bo šlo. Verjetno so skrite agende zadaj, ali skrbi za svoj imiĐ, ali pa kanalizira funding drugam.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
pegasus ::
A ves kaj se zgodi z Ospreyem, ce mu crkne en motor? Nic dobrga. :>Leti naprej z zmanjšanimi zmogljivostmi.
Ubistvu je to kar grozno in razlog za večino komplikacij okrog tega stroja. Med motorjem in eliso ni enostavno direktna os, kot bi pričakoval, ampak kompleksen gearbox in osovine čez celo krilo na drugo stran, tako da lahko levi motor vrti desno eliso in obratno. Izpad enega motorja tako ni kritičen, je pa zagotovo "zanimiv".
Okapi ::
LA in SF sta narazen dobrih 600 km, ampak Eurostar vlaki morajo 50 km v tunelu pod Rokavskim prelivom vozit samo s 160 km/h. Verjamem, da bi LA in SF znali povezati tako, da bi bil čas vožnje krajši od 2h 30m, z vsem udobjem in bistveno nižjimi stroški izgradnje ter vzdrževanja.
Že v gradnji. Predvidoma 2029 boš prišel iz SF v LA v 2 urah 40 minutah. Musk bo takrat sicer že imel kolonijo na Marsu, ampak OK, hitro železnico gradijo malo počasneje.
California High-Speed Rail is a high-speed rail system currently under construction in California. It will connect the Anaheim Regional Transportation Intermodal Center in Anaheim and Union Station in Downtown Los Angeles with the Transbay Transit Center in San Francisco via the Central Valley with speeds up to 220 miles per hour (350 km/h), providing a "one-seat ride" for the trip in 2 hours and 40 minutes.
...
Completion of Phase 1, San Francisco to Los Angeles is expected in 2029. Phase 2 extensions to Sacramento and San Diego are expected after that.
tikitoki ::
Roko na srce, je Thunderf00ta težko poslušat. Človek rad noslja, nadvse rad se 3x ali 4x ponovi... Kar je verjetno razlog, da ga ljudje poslušajo samo z enim ušesom ali pa še to ne.
Se je tezko ne strinjati s tem, tip bi res lahko stvari z 20 minut skrcil na 7 ali manj.
To bi pomenilo, da je trasa v grobem že znana, pogovori o odkupih zemljišč v teku, lokacija postaj je praktično že določena...
O kateri relaciji pa govorijo? Nekateri maglevi operirajo na progah dolžine cca 30 km...? A je to tudi njihov cilj? To je recimo bistveno bolj realno, kot v 4 letih povezat 600 km oddaljena kraja.
Ne morem se spomniti enega samega razloga za hyperloop na tako kratko razdaljo. Proof of concept?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Okapi ::
30 km je precej običajna razdalja med velikim mestom in njegovim letališčem. Če skrajšaš pot za 5x, je to kar dober razlog. Tudi kakšno večje predmestje, ali satelitsko mesto je na taki razdalji, in večina ljudi je od tam vsakodnevno v mestu.
tikitoki ::
30 km je precej običajna razdalja med velikim mestom in njegovim letališčem. Če skrajšaš pot za 5x, je to kar dober razlog. Tudi kakšno večje predmestje, ali satelitsko mesto je na taki razdalji, in večina ljudi je od tam vsakodnevno v mestu.
Si zgresil bistvo, hiter vlak je vec, kot dovolj hiter za tako kratko razdaljo. Pa vkrcavanje je lazje, bolj udoben je, ker ni omejen s premerom vakumske cevi,....
Ce ne upsotevas pospesevanja, ze pocasen hitro vlak to po opavi v 10 minutah. Verjetno bi samo zaradi varnostnih postopkov vec casa proc vrgel pri hyperloopu, kot na koncu prihranil.
Okapi ::
Že spet en s pomanjkanjem (tehnične) domišljije. Hitrost vkrcanja je pač stvar tehničnih podrobnosti. Lahko bi bilo recimo podobno vkrcanju na sedežnico. Se usedeš na stol, kabina se zapre, gas in čez 3 minute si v mestu. Ali pa podobno dvigalu, samo da bi imel notri stole in bi potoval vodoravno ter s 1000 km na uro.
In kje piše, da je premer vakuumske cevi omejen? A je kakšna fizikalna omejitev, ki je ne poznam?
In kje piše, da je premer vakuumske cevi omejen? A je kakšna fizikalna omejitev, ki je ne poznam?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
tikitoki ::
Že spet en s pomanjkanjem (tehnične) domišljije. Hitrost vkrcanja je pač stvar tehničnih podrobnosti. Lahko bi bilo recimo podobno vkrcanju na sedežnico. Se usedeš na stol, kabina se zapre, gas in čez 3 minute si v mestu. Ali pa podobno dvigalu, samo da bi imel notri stole in bi potoval vodoravno ter s 1000 km na uro.
In kje piše, da je premer vakuumske cevi omejen? A je kakšna fizikalna omejitev, ki je ne poznam?
Ocitno se nisi slisal za economic viability. Ampak, pustmo to, bodo strici z marsa placal.
BigWhale ::
A ves kaj se zgodi z Ospreyem, ce mu crkne en motor? Nic dobrga. :>Leti naprej z zmanjšanimi zmogljivostmi.
Ubistvu je to kar grozno in razlog za večino komplikacij okrog tega stroja. Med motorjem in eliso ni enostavno direktna os, kot bi pričakoval, ampak kompleksen gearbox in osovine čez celo krilo na drugo stran, tako da lahko levi motor vrti desno eliso in obratno. Izpad enega motorja tako ni kritičen, je pa zagotovo "zanimiv".
Ja, vem kako delujejo Ospreyevi motorji. My statements stands. Ce mu crkne motor, se ne zgodi nic dobrega. Osprey je na pol leteca truga. :)
BigWhale ::
30 km je precej običajna razdalja med velikim mestom in njegovim letališčem. Če skrajšaš pot za 5x, je to kar dober razlog. Tudi kakšno večje predmestje, ali satelitsko mesto je na taki razdalji, in večina ljudi je od tam vsakodnevno v mestu.
O tem sem tudi sam razmisljal. Na krajse razdalje imajo taksne kapsule veliko vec smisla. Podobno kot z zracno posto. Na krajse razdalje je stvar super in prihrani ogromno korakov, na dolge se pa ne obnese ravno najbolje.
Okapi ::
Tole je samo malenkost bolje od čistega natega v slogu sig. Rossija. Prerokujem, da se bodo Musku ti tuneli v oblakih še maščevali.
MrStein ::
Tako kot električni avtomobili?
Kot plačevanje preko interneta?
Kot reusable rakete?
Kot plačevanje preko interneta?
Kot reusable rakete?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
tikitoki ::
Company is working on and Musk's original idea for a new mode of transportation called hyperloop
BOlj razgledani ljudje imamo pac probleme s takimi lazmi. To je cca. 100 let stara ideja. Ampak, ja pripisimo jo Elon Musku. K se pogovarjas z bedaki, ki niti osnovnih dejstev ne zelijo sprejeti je pac problem.
BOlj razgledani ljudje imamo pac probleme s takimi lazmi. To je cca. 100 let stara ideja. Ampak, ja pripisimo jo Elon Musku. K se pogovarjas z bedaki, ki niti osnovnih dejstev ne zelijo sprejeti je pac problem.
Okapi ::
Tako kot električni avtomobili?
Kot plačevanje preko interneta?
Kot reusable rakete?
Ne, ampak tako kot kolonija na Marsu in avto, ki bo sam vozil potnike in lastniku služil denar. Megalomani pač slej ko prej naletijo na stvari, ki jih ne bodo mogli izpeljati. Musk trenutno dela na treh takšnih.
MrStein ::
Kdo je naredil prvo letalo?
Wright ali Homer?
Wright ali Homer?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Okapi ::
Da Vinci in Homer sicer nista naredila letala, ampak delujoč pol kilometra dolg "hyperloop" so pa naredili že pred 150 leti.
Crystal Palace pneumatic railway @ Wikipedia
Crystal Palace pneumatic railway @ Wikipedia
DarkSite ::
No dejmo ločit hyper in sanke.
Prvotni cilj so sanke. Dolg. cilj pa tudi hyper, ker bodo tuneli to tudi podpirali.
Kar se tiče:
Marsa --> raketa se razvija
EL. avto, ki sam vozi --> se razvija
Tako, da ne moremo reči, da se nič ne dela :D
Okapi, ker pa vemo, da si FAN Muska... :)
Tlele si lahko kupiš en hat :P
Prvotni cilj so sanke. Dolg. cilj pa tudi hyper, ker bodo tuneli to tudi podpirali.
Kar se tiče:
Marsa --> raketa se razvija
EL. avto, ki sam vozi --> se razvija
Tako, da ne moremo reči, da se nič ne dela :D
Okapi, ker pa vemo, da si FAN Muska... :)
Tlele si lahko kupiš en hat :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DarkSite ()
Okapi ::
Tako, da ne moremo reči, da se nič ne delaA je kdo rekel, da se ne? Samo naredilo se še (zelo) dolgo ne bo nič.
MrStein ::
Otroka tudi ne moreš v eni uri narediti.
Ne moreš pa zato rečt, da se nič ne dela...
Gre za stvari, ki pač presegajo 5-minute-attention-span.
Ne moreš pa zato rečt, da se nič ne dela...
Gre za stvari, ki pač presegajo 5-minute-attention-span.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Okapi ::
Pa kaj je z vami, a nihče več ne zna brati???
Sem lepo napisal, da Musk dela celo na treh takih pretežno fantazijskih projektih.
Sem lepo napisal, da Musk dela celo na treh takih pretežno fantazijskih projektih.
Magic1 ::
Dva fantazijska in en, ki je možen, vendar zelo drag in z omejeno uporabnostjo. Hyperloop in Mars sta pravlična, ki ju najverjetneje ne bomo ugledali v življenju Muska. Seveda izvedljiva sta, vendar bi potrebovala rezorse primerljive z tistimi, ki spravili človeka na luno v 60. "Avtonomni" avto imamo že danes od Googla, samo je problem ker ima superračunalnik v prtlažniku in čudo različnih senzorjev. Avto pilot za avtocesto je relativno lahko izvedljiv. Za drugam pa neprimerno težje izvedljiv.
Magic
MrStein ::
Današnji superračunalnik je jutri poceni mobitel, ki se ga večina najstnikov sramuje pokazati.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27646 (11615) | tikitoki |
» | The Boring Company (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 42480 (30202) | Okapi |
» | Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23403 (15358) | bbf |
» | SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 58187 (48701) | BigWhale |