» »

The Boring Company

The Boring Company

strani: 1 2 3 4

Zheegec ::

Magic1 je izjavil:

In kaj ti to pomaga, da so cenejši, če pripeljejo primerljivo manj "tovora". Seveda so mogoče cenejši za izdelavo, vendar dražji za izdelavo in vzdževanje na količino prevoza.

Pripeljejo enako tovora, samo manj imajo safety v primeru nesreč.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Magic1 ::

Ja ker v sodobnem svetu je varnost vedno manj pomembna...
Drugače je treba gledat tudi na razmerje vagona:pošiljke. Pri kapsulah je razmerje off the roof...
Magic

Okapi ::

Vazelin je izjavil:

Magic1 je izjavil:

In kaj ti to pomaga, da so cenejši, če pripeljejo primerljivo manj "tovora".

Razmišljaš preveč ozkogledno. Če vsa prevozna sredstva prilagodiš manjšemu predoru (manjša in hitrejša), ni nujno, da prepeljejo manj tovora.:D

Ja, po vodovodni cevi dobiš tono "tovora" za par evrov, dostavljeno naravnost domov.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Zheegec ::

Ja ker v sodobnem svetu je varnost vedno manj pomembna...

Nisem rekel, da je manj pomembna. Samo razlagam, kako Musk namerava doseči nižjo ceno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Magic1 ::

Poskušava, samo na tak način bo ziher naletel na zid. Pač je življenje v današnjih dneh najvrednejša stvar!
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

tryhard ::

Magic1 je izjavil:

Vse je treba gleda iz stališča, kaj zadeva doprinese. Megalomanski projekti so ponavadi doprinesi ogromno in so bili zato upravičeni. Kanali na začetku industrijske revolucije, prekopa, železnica, so bili vsi močno finančno upravičeni, saj so transport močno pocenili. Kar seveda obljublja tudi Musk. Samo na kakšni osnovi? Zakaj vsi nimamo podzemne, ki je najefektivnejši način transporta po mestih? Ker je izgradnja zelo draga, vzdrževanje pa tudi ni poceni. Musk pa oglaša da bo vozovnica poceni?!? Logika ne gre skupaj. Kako je lahko nekaj mnogo cenejše, če je mnogo dražje...

Saj nima namena od začetka služiti. Enako je s Teslami.

s1m0n ::

Nekak pa mora Musk dobit not nov keš :) Če ne s temi tuneli pa s kakšno drugo "revucionalno" idejo :)
Počakajmo samo na njegove 10+ etažne mostove...
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Okapi ::

Koliko časa bo treba zdaj čakati do prve novice o nesreči z "not a flamethrower"?>:D

vostok_1 ::

15 let nazaj bi se mi to zdelo kul. Danes pa lame.
There will be chutes!

tryhard ::

Okapi je izjavil:

Koliko časa bo treba zdaj čakati do prve novice o nesreči z "not a flamethrower"?>:D

Zakaj? Metalci ognja podobni temu se uporabljajo vsakodnevno. Za uničevanje plevela, lepljenje, demontažo kovinskih konstrukcij, cestna dela, varjenje.
Tale je pa zgolj različica ene izmed zgorajšnjih variant, ki je ustvarjena za zabavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

Okapi ::

A je res treba razlagati?

Tiste kupujejo ljudje, ki jih načelom znajo uporabljati, in jih ne uporabljajo za zabavo. Tole pa kar kliče po nesreči.

Okapi ::

Evo, Boring Co. bo gradil "loop" (kot "hyperloop", samo brez podpritiska v cevi), od središča Chicaga do letališča. Se pravi, v bistvu podzemska z majhnimi vagončki (za 16 ljudi), vsake pol minute en vagonček, 240 km/h najvišja hitrost, 25 km dolga proga, 12 minut iz letališča do mesta, vozovnica cenejša kot taksi, dražja kot vlak.

Me prav zanima, kako se bo to izteklo.;)

https://www.reuters.com/article/us-musk...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Zheegec ::

Odvisno, koliko ljudi mu bo dalo denar. Več, ko jih verjame, da bodo to neki posebni tuneli (narejeni z rabljenim diggerjem, ki ga je Musk kupil, torej s čisto standardno opremo, ki jo ima lahko vsakdo), več denarja bo dobil.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

tryhard ::

Okapi je izjavil:

A je res treba razlagati?

Tiste kupujejo ljudje, ki jih načelom znajo uporabljati, in jih ne uporabljajo za zabavo. Tole pa kar kliče po nesreči.

Kaj pa moraš znati uporabljati? Načeloma vsak normalen odrasel človek ve, kako približno je treba rokovati z ognjem.

shotalick ::

tryhard je izjavil:

Okapi je izjavil:

A je res treba razlagati?

Tiste kupujejo ljudje, ki jih načelom znajo uporabljati, in jih ne uporabljajo za zabavo. Tole pa kar kliče po nesreči.

Kaj pa moraš znati uporabljati? Načeloma vsak normalen odrasel človek ve, kako približno je treba rokovati z ognjem.


Okapi hoče povedati bistvo, ampak ga določeni ne razumete. Kako hudiča se tole rekreativno uporablja? Mi ni jasno res. Definitivno bo pizdarija, slej ko prej.

tryhard ::

Kako pa definirate uporabo strelnega orožja v rekreativno uporabo? Mi ni jasno res. Definitvno bo pizdarija, slej ko prej.
Idioti se bodo ubili tudi s kamenjem. Zaradi tega ne bomo prepovedali kamenja, ampak bomo nekaj storili z idioti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

Truga ::

Najboljsa stvar teh flamethrowerjev je da jih prodaja v kaliforniji, v casu najvecje pozarne nevarnosti.

shotalick ::

tryhard je izjavil:

Kako pa definirate uporabo strelnega orožja v rekreativno uporabo? Mi ni jasno res. Definitvno bo pizdarija, slej ko prej.
Idioti se bodo ubili tudi s kamenjem. Zaradi tega ne bomo prepovedali kamenja, ampak bomo nekaj storili z idioti.


S strelnim orožjem je namen zadeti tarčo čim bolj v sredino, right? Ima nek smisel, tekmovanje, treniranje, itd.

Kaj pa s tem počneš, mi pa ni jasno.

Alec999 ::

V večernih urah spečeš čevape za druščino. ?

vostok_1 ::

Se maš za fejk nerda?
There will be chutes!

WarpedOne ::


Elon: So, what I discovered is that there are massive improvements possible in tunnelling technology. I always look at things from a 'fundamentals of physics standpoint'; if you apply physics first-principles to any given endeavour you can sort of envelope the possibilities. And what I discovered from talking tothe engineerings heads of the tunnelling companies was that they actually did not know, had no idea what the true potential of tunneling was. Because the first question I'd ask was, "Is the tunneling machine power limited or thermally limited?" And not one of them could answer the question. And I was like, "Well, this is not a good sign." And the answer is, everything is power limited within the framework of how much you can transfer heat away from the face with some sort of liquid cooling system. But we're so far away from that, crazy far away from that, of being anywhere near the thermal limit. Things like increasing power is relatively easy, but then you get to the point where you're melting the drill head. So, you have to put a lot of effort into cooling the drill head so you don't melt it, or go with advanced ceramics, and you still have to cool the bearings and the bearing housings, so... I'm used to a lot of the stuff from rocket engine design; the turbopump in the Merlin engine goes 36k RPM, it's got 10k horsepower, in ways...

Kara: So applying rocket technology to what you're doing with tunnels.

Elon: Essentially taking rocket technology and automotive technology and applying it to drilling technology.

Kara: Right. So the problem is it's too hot.

Elon: No. We need to massively crank up the power to the drillhead, then we need to cool it. But the first step is jacking up the power like crazy and then automating the placement of the tunnel reinforcements.

Kara: So that you don't have to continue going slowly to build it.

Elon: Right now tunneling machines will drill for a bit, and then they'll stop, and people will very slowly put in the reinforcements. So tunneling machines basically go at about half speed.

Kara: I think of that a lot about house construction. Why is house construction so slow?

Elon: Well, you can make house construction crazy fast if you're in a factory. Construction in general is... I think there's a lot of potential for disruption, and for entrepreneurs to enter construction in general... I think there's a tremendous amount of opportunity. Anyway, massively cranking up the power of the drill. And second, making it battery powered. If you don't make it battery powered, you have to have this massive cable. And then the cable, in order to be manageable at all, has to be like an 11kVa, 11 thousand volt cable, and even then it's thick. And then you've got to have step-down transformers for the drill head, because the drill head is going to operate at like 480 volts or thereabouts... so you've got these massive transformers, this crazy cable length...

Kara: So slow.

Elon: So it's very slow. And this is what blew my mind, they're using a diesel locomotive. The standard practice is to use a diesel locomotive to transport the tunneling segments to the drillhead and transport the dirt back out. And one way.

Kara: Like an old coal mine.

Elon: Yeah, it's so weird. So if you have a diesel locomotive in a tunnel then you've got to put this massive effort into blowing clean air into the tunnel and getting...

Kara: So how else would you get the dirt out?

Elon: We just use an electric car. So we took a Model 3 chassis and converted that into a train. Model 3 powertrain...

Kara: So you don't need to worry about the rest of the stuff.

Elon: It's not consuming oxygen and spewing noxious fumes. This was a big improvement.
How do you know what you don't know?

Okapi ::

Inženirji rudarstva se ob tem Muskovem modrovanju nedvomno samo smejejo.:D

Potem bo pa Musk čez par let pogruntal, da mogoče vseeno ni pametnejši od vseh dozdaj, ki so se ukvarjali z vrtanjem predorov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

umiram, ahahahaha

svit ::

A zdaj, ko ste popušili pri avtomobilih (Tesla), se spravljate na novo tarčo?

Post namenjen Trugi in Okapiju.
Ni ideje

Truga ::

Popusili? Ahahaha, sej to se zezas ne?

Okapi ::

Kje smo kaj popušili? Musku se bo recimo še kolcalo zaradi vseh teh njegovih obljub o samodejni vožnji. Lako čemo, samo što nije, drugo leto pa zares ...;) Slej ko prej bo postalo jasno, da prodaja meglo.

Da prodaja meglo, se bo že kmalu izkazalo tudi pri kopanju predorov. Zelo vprašljivi so sončni strešniki - se je že pred dvema letoma hvalil z njimi, zdaj pa priznava, da jih še preizkušajo. Načrt za Mars tudi že popravlja - zdaj za 2024 ni več sigurno, da bodo šli astronavti tja, ampak samo raketa.

Megalomane pač čaka streznitev - slej ko prej.

Drugače pa, Muskovemu kopanju predorov smo se smejali že takoj, ko jih je prvič omenil. Nič novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Zheegec ::

WTF je to; https://twitter.com/elonmusk/status/105...

Čisto navaden enosmerni tunel, samo brez escape izhodov?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

7982884e ::

Okapi je izjavil:

Kje smo kaj popušili? Musku se bo recimo še kolcalo zaradi vseh teh njegovih obljub o samodejni vožnji. Lako čemo, samo što nije, drugo leto pa zares ...;) Slej ko prej bo postalo jasno, da prodaja meglo.

Da prodaja meglo, se bo že kmalu izkazalo tudi pri kopanju predorov. Zelo vprašljivi so sončni strešniki - se je že pred dvema letoma hvalil z njimi, zdaj pa priznava, da jih še preizkušajo. Načrt za Mars tudi že popravlja - zdaj za 2024 ni več sigurno, da bodo šli astronavti tja, ampak samo raketa.

Megalomane pač čaka streznitev - slej ko prej.

Drugače pa, Muskovemu kopanju predorov smo se smejali že takoj, ko jih je prvič omenil. Nič novega.

nekaj je nabijanje in prevelike obljube in megalomanija. nekaj drugega je pristen tehnicen napredek, ki je skupen vsem muskovim poskusom.
lahko se smejes njegovim planom za mars - tudi jaz se - ampak spacex je revolucioniral trg raketnih izstrelitev in zacel z novo dobo raketne znanosti. tesla ima podobno vlogo na podrocju elektricnih avtov.

zato je tole posmehovanje, ko se clovek odloci it tunele pogledat izven okvirjev, malo smesno. ce je spacexu uspelo v desetih letih iz prakticno nic ustvarit to, kar je danes - in govora je o dobesedno raketni znanosti - zakaj je smesno, ce se clovek odloci it v tunelirstvo?

Utk ::

Okapi je izjavil:

Kje smo kaj popušili? Musku se bo recimo še kolcalo zaradi vseh teh njegovih obljub o samodejni vožnji. Lako čemo, samo što nije, drugo leto pa zares ...;) Slej ko prej bo postalo jasno, da prodaja meglo.

Da prodaja meglo, se bo že kmalu izkazalo tudi pri kopanju predorov. Zelo vprašljivi so sončni strešniki - se je že pred dvema letoma hvalil z njimi, zdaj pa priznava, da jih še preizkušajo. Načrt za Mars tudi že popravlja - zdaj za 2024 ni več sigurno, da bodo šli astronavti tja, ampak samo raketa.

Megalomane pač čaka streznitev - slej ko prej.

Drugače pa, Muskovemu kopanju predorov smo se smejali že takoj, ko jih je prvič omenil. Nič novega.

Kaj si ti ustvaril v zadnjih 10 letih ko Musk ni ustvaril nicesar?

Nikec3 ::

Kaj si ti ustvaril v zadnjih 10 letih ko Musk ni ustvaril nicesar?

Kaj točno želiš povedat? Da nihče, ki je v zadnjih 10 letih naredil manj kot Musk ne sme kritizirat Muka?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WhiteAngel ::

Okapi je izjavil:

Drugače pa, Muskovemu kopanju predorov smo se smejali že takoj, ko jih je prvič omenil. Nič novega.


Ce bo imel Musk okoli sebe top kader kot pri SpaceX, zna se kaj uspeti.

Okapi ::

WhiteAngel je izjavil:

Okapi je izjavil:

Drugače pa, Muskovemu kopanju predorov smo se smejali že takoj, ko jih je prvič omenil. Nič novega.


Ce bo imel Musk okoli sebe top kader kot pri SpaceX, zna se kaj uspeti.

Dvomim. SpaceX uspeva v glavnem zato, ker je prvo resno, z dovolj sredstvi podprto zasebno raketarsko podjetje. Prej so se s tem ukvarjale v glavnem državne firme, ali kvečjemu zasebne, ki so delale neposredno za državna naročila. In pri teh je podjetniška plat (se pravi, dobiček), drugotnega pomena. Zakaj bi se trudil in delal cenejše rakete, če država plača dražje?

Kopanje predorov in rudnikov je pa že ves čas pretežno stvar zasebnih podjetij, in Boring Co. ne more kar nekaj revolucionarno novega odkriti, čeprav si Musk domišlja, da lahko. In potem prihaja ven z domislicami, da bodo stroške nižali s prodajo opek, narejenih iz izkopane zemlje. Ali pa, da bodo kopali z električnimi stroji, in prihranili pri prezračevanju predora, ki je potrebno, če delaš z dizelskimi. Kot da se tega doslej še nihče ni spomnil. Električne viličarje že desetletja uporabljajo v skladiščih, ravno zaradi izpuhov. In podzemske železnice so že sto let električne.

Utk ::

Nikec3 je izjavil:

Kaj si ti ustvaril v zadnjih 10 letih ko Musk ni ustvaril nicesar?

Kaj točno želiš povedat? Da nihče, ki je v zadnjih 10 letih naredil manj kot Musk ne sme kritizirat Muka?

Najbrž. Sej to ni prehuda zahteva, ker Musk itak ni nič naredil.
Resno, eno je kritizirat, drugo pa trdit da je vse brez veze in megla. Naj pove tak človek na svojem primeru kaj ni megla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

A je kdo rekel, da je "vse brez veze in megla"?

Utk ::

Da, ti.

Okapi ::

Kje? Kakšen citat, ker se nič takega ne spomnim.

Utk ::

Slej ko prej bo postalo jasno, da prodaja meglo.


Inženirji rudarstva se ob tem Muskovem modrovanju nedvomno samo smejejo


Da prodaja meglo, se bo že kmalu izkazalo tudi pri kopanju predorov. Zelo vprašljivi so sončni strešniki - se je že pred dvema letoma hvalil z njimi, zdaj pa priznava, da jih še preizkušajo. Načrt za Mars tudi že popravlja - zdaj za 2024 ni več sigurno, da bodo šli astronavti tja, ampak samo raketa.

Megalomane pač čaka streznitev - slej ko prej.



Pred tremi leti je Musk obljubljal super-duper robotizirano tovarno, v kateri bodo trojke delali hitreje in ceneje kot to zmorejo "dinozavri". Izkazalo se je, da je bila to iluzija, in da avtov ne znajo delati hitreje in ceneje od tekmecev.

To ni res. Ne znajo jih delati tako poceni kot si zelijo, so pa veliko cenejsi od drugih podobnih, ce bi podobni obstajali.



In potem ima Tesla še balast v obliki SolarCityja, za katerega je vse bolj jasno to, kar so nekateri govorili že od vsega začetka - da je izgubar, ki ga ni mogoče rešiti.


O avtonomni voznji je skoda lepit, ker je prevec. Ampak ceprav mu se ni uspelo, ne pomeni da ni naredil veliko na tem. Najbrz vec kot vsi drugi skupaj ze samo z zbiranjem podatkov, ki ga drugi se zmeraj nimajo.

Zdaj daj pa ti svoj citat, kjer priznas Musku da je naredil karkoli koristnega v zadnjih 10 letih.

Utk ::

Na koncu je vazno samo ali je zaradi Muska svet boljsi ali slabsi. Za okapija in podobne je vsem precej jasno, da je svetu precej vseeno. Ne mores pa imeti samo pol Muska, ali imas cel komplet ali ga pa nimas.

WarpedOne ::

Problem uspešnih je, da neuspešnim nastavljajo ogledalo, objektivizirajo njihovo nesposobnost.
Kar je sol na odprto rano.

Neoprostljivo.
How do you know what you don't know?

Truga ::

Utk je izjavil:

To ni res. Ne znajo jih delati tako poceni kot si zelijo, so pa veliko cenejsi od drugih podobnih, ce bi podobni obstajali.
Mhm. Kot sem ze rekel, Car Citizen.

Utk je izjavil:

Na koncu je vazno samo ali je zaradi Muska svet boljsi ali slabsi. Za okapija in podobne je vsem precej jasno, da je svetu precej vseeno. Ne mores pa imeti samo pol Muska, ali imas cel komplet ali ga pa nimas.
Definitivno je svet zaradi Muska slabsi. Pollution kredite prodaja najvecjim onesnazevalcem na zemlji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

WarpedOne ::

Elon makes them all look like the fools they are [Madison Av; Wall St.; money the only value they can see]
- build rockets that land, 3-D printed rocket motor nozzles.
- builds one of the largest Manufacturing plants on Earth [OK, only 1/3 so far] slight embellishment for now]
- quickest, safest sedan ever built? Model S near 50% market share of Luxury Sedan market most everywhere
- quickest, safest SUV Model X
- top selling Mid-Luxury sedan in about 1 1/2 years of production. out sells BMW, Mercedes, Audi ... Jag, Lexis, Acura
- 500 vehicles per year to +250,000 in a decade
- solar/glass roofing system
- battery storage for both residential and utility/industrial scale.

Why such bad press?
-Madison Ave. not getting their cut - no Ads
-Tesla pays back loans (bad precedence for other corporations)
- R&D 2010-2917 < .3 billion total - exposes at best waste, at worst theft at other corporations.
- Boring company $10 million/mile so far - LA subway add-on about $10 billion/mile - savings? for sure.
-real competition and great products: safest, quickest, cheapest to operate, long lasting, decreasing prices
-Wall Street - volatility not truth is their game - look to Michael Lewis for one to explain Wall St.
-US press in general has become click bait ad sales - truth has long since disappeared
-education been privatized so only for profits now - wisdom (use of facts/problem solving) been lost along with concepts of truth- leads to poor journalist and poor readers.
(California spends more on prison system than University of California System.)

side note: and the trolls all call for Elon to "hire" some expert auto executive to do better. what nonsense.
How do you know what you don't know?

WallSreet ::

Komaj čakam da vidim končni izdelek projekta Dugout Loop. Komaj čakam 10 Decembra da vidim kaj je pripravil Elon Musk. Ideja je res zanimiva sicer sem skeptičen glede električnih avtomobilov vendar pa si bom tole pogledal z zanimanjem. Je kdo seznanjen s tem projektom? Kakšna so vaša mnenja glede projekta???

Zheegec ::

WallSreet je izjavil:

Komaj čakam da vidim končni izdelek projekta Dugout Loop. Komaj čakam 10 Decembra da vidim kaj je pripravil Elon Musk. Ideja je res zanimiva sicer sem skeptičen glede električnih avtomobilov vendar pa si bom tole pogledal z zanimanjem. Je kdo seznanjen s tem projektom? Kakšna so vaša mnenja glede projekta???

Dugout Loop naj bi imel maksimalno kapaciteto 1400 ljudi v celem dnevu.

Če bo šlo vse po načrtu, bo ~2% obiskovalcev stadiona zadnjih ~5km potovanja lahko opravilo bistveno hitreje, kar bi v povprečju lahko zmanjšalo zastoje okoli stadiona tudi za do 1%.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WallSreet ::

Zheegec je izjavil:

WallSreet je izjavil:

Komaj čakam da vidim končni izdelek projekta Dugout Loop. Komaj čakam 10 Decembra da vidim kaj je pripravil Elon Musk. Ideja je res zanimiva sicer sem skeptičen glede električnih avtomobilov vendar pa si bom tole pogledal z zanimanjem. Je kdo seznanjen s tem projektom? Kakšna so vaša mnenja glede projekta???

Dugout Loop naj bi imel maksimalno kapaciteto 1400 ljudi v celem dnevu.

Če bo šlo vse po načrtu, bo ~2% obiskovalcev stadiona zadnjih ~5km potovanja lahko opravilo bistveno hitreje, kar bi v povprečju lahko zmanjšalo zastoje okoli stadiona tudi za do 1%.


Vse kar si zapisal drži in sem s tem seznanjen. Upam, da bo projekt uspešen in da bodo lahko vse skupaj še izboljšali, tako da bodo lahko na koncu tudi kapaciteto povečali.

Zheegec ::

3000 ljudi na dan je obljubljena kapaciteta "mogoče nekoč v prihodnosti". Tudi če rečemo, da bo nadgradnja na 3000 ljudi na dan stala $0 - je to še vedno zelo drago in neučinkovito. Ter prispeva praktično nič k zmanjševanju zastojev.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WallSreet ::

Zheegec je izjavil:

3000 ljudi na dan je obljubljena kapaciteta "mogoče nekoč v prihodnosti". Tudi če rečemo, da bo nadgradnja na 3000 ljudi na dan stala $0 - je to še vedno zelo drago in neučinkovito. Ter prispeva praktično nič k zmanjševanju zastojev.


Jaz sem mnenja da so tuneli prihodnost oziroma bi ZDA morale opustiti projekt hitrih železnic, ki jih masovno gradijo na Kitajskem in po Aziji. Glede nato, da so ZDA vedno veljale za inovativno državo in da je Kalifornija daleč najbogatejša zvezna država v ZDA (GDP Kalifornije je večji od celotnega GDP-ja Velike Britanije oziroma Francije) si sramote z hitrimi železnicami enostavno ne smejo privoščiti. Gre za tako imenovani cikel...infrastruktura v ZDA je že zastarela saj so vse železnice, mostove, razne tunele itd zgradili že v 50-60 prejšnjega stoletja medtem ko Kitajci vse skupaj gradijo od začetka z novejšo tehnologijo zato morajo ZDA v naslednjem koraku narediti ponovni presežek, če se želijo pri infrastrukturi vrniti na prvo mesto in zato mislim, da je smer za katero se je odločil Musk tista prava. Morda se absolutno motim in bo na koncu Elon končal na kolenih vendar se bo nekaj moralo zgoditi kajti Kitajci jih pri infrastrukturi prehitevajo po vseh ovinkih.

Se opravičujem, ker preskakujeva temo in pogovor poteka na 2 različnih temah...

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Ne pozabi, da vse skupaj financira Elon sam

Ja, ampak ko bo čas za izgradnjo tunelov za prevoz miljonov ljudi (ne ~1500 ljudi), to pač ne bo več možno. In cena bo šla bistveno gor. Kot prvo zato, ker morajo daljši tuneli imeti zasilne izhode in profesionalne protipožarne sisteme ter dobro prezračevanje, kot drugo zato ker morajo tuneli za večjo kapaciteto tudi biti bistveno večji (sploh širši).

Kitajci trenutno gradijo tako imenovane hitre železnice z bullet train-i in na tem področju praktično dominirajo ZDA iz vseh strani.

Yup. Zelo pametno z njihove strani. Torej praviš, da bi američani morali najeti kitajce za izgradnjo bullet trainov v ZDA? Se strinjam.

Očitno Elon Musk razmišlja že korak naprej

Elon razmišlja, kako bi spravil ~1500 ljudi (najbrž sebe in svoje prijatelje) iz točke A na 5km oddaljeno točko B na bejzbol tekmo. Rekel bi, da je to kakšen korak nazaj od recimo podzemne železnice, ki obstaja že desetletja v velikih US mestih. Sploh pa korak nazaj od kitajskih železnic, ki prevažajo na miljone ljudi miljone kilometrov daleč.

Resnično upam, da tisti projekt, ki so ga nekaj tednov nazaj potrdili v Los Angelesu (hitra železnica... 77 milijard dolarjev vreden projekt) opustijo in da se posvetijo temu kar počne Musk.

5km tunel za ~1500 ljudi (kar trenutno počne Musk) bi bil v Los Angelesu popolnoma neuporaben projekt že preden bi ga začeli graditi.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WallSreet ::

Zheegec

Ta projekt v LA je zgolj začetek. Ne pozabi na projekt v Chicagu in Washingtonu. Preveč si fokusiran na ta poskusni projekt v LA-ju. Če bo projekt uspešen bi lahko s pomočjo ostalih podjetij začel z masovnimi gradnjami tunelov po celotnih ZDA v bližnji prihodnosti imo.

Problem je ker Elon trenutno nima nobene podpore in prave finančne pomoči saj ga ljudje še vedno ne jemljejo dovolj resno (celo jaz sem kar močno skeptičen glede Elona in njegovih avantur). Jaz sem mnenja, da če se ZDA odločijo za hitre železnice, da bo to pravzaprav korak nazaj saj bi potem pravzaprav kopirali Kitajsko in Japonsko in to je pravzaprav skregano z pravzaprav vsem kar nas učijo ZDA glede inovativnosti. Celo Larry Elison je nekaj dni nazaj izjavil, da bi bila gradnja hitre železnice (77 milijard vrednega projekta) gromozanska napaka in da bi morali ta denar investirati v self driving cars in razne hyperloope itd. Jaz sem mnenja da so hitri vlaki za ZDA žal napaka in da jih je čas že prehitel. Čas je za tisti naslednji korak, ki bo ponudil nekaj več.

Okapi ::

Predori so že dobra stvar, ampak veliki in široki, da skoznje spraviš vsaj nekaj deset tisoč ljudi na dan. Sicer nisi rešil nič. Oziroma, bolje rečeno, rešil si problem premožnih, ki si bodo lahko privoščili drago vozovnico za takšno hitro mini-podzemno železnico.

To je sploh problem rešitev, kot jih predlagajo Musk in njemu podobni "vizionarji" - so namreč predvsem rešitve za elito.

Musk je razlagal, zakaj je mini-podzemna boljša od prave podzemne.

... public transport is painful. It sucks. Why do you want to get on something with a lot of other people, that doesn't leave where you want it to leave, doesn't start where you want it to start, doesn't end where you want it to end? ... [using public transit meant rubbing shoulders with] like a bunch of random strangers, one of who might be a serial killer. . . that's why people like individualized transport, that goes where you want, when you want.


In odgovor strokovnjaka za javni transport:

In cities, elonmusk's hatred of sharing space with strangers is a luxury (or pathology) that only the rich can afford. Letting him design cities is the essence of elite projection.


https://humantransit.org/2017/07/the-da...

Zheegec ::

Ne pozabi na projekt v Chicagu in Washingtonu

Ko bo Elon imel kaj več kot "verbalno zagotovilo" od svojega osebnega prijatelja Rahm Emanuela v Chicagu se bomo pa lahko kaj več pogovarjali.

Preveč si fokusiran na ta poskusni projekt v LA-ju.

Kot prvo, si ga ti najprej omenil, potem sem pa jaz odgovoril. Kot drugo, je to trenutno edini projekt, na kaj pa naj bi bil fokusiran? Na neobstoječe projekte?

Če bo projekt uspešen bi lahko s pomočjo ostalih podjetij začel z masovnimi gradnjami tunelov po celotnih ZDA v bližnji prihodnosti imo.

To bi lahko naredili že desetletja nazaj. Nič se ni nenadoma spremenilo.

Problem je ker Elon trenutno nima nobene podpore in prave finančne pomoči saj ga ljudje še vedno ne jemljejo dovolj resno


Najbrž ne obstaja direktor podjetja, ki bi dobil več zastonj reklame in bil na naslovnici več revij, kot Elon Musk. Edino Steve Jobs in Elizabeth Holmes sta mu konkurenca. Njegov trenutno največji projekt (Tesla) je dobil preko $40 miljard od raznih javnih investitorjev in pa preko $1 miljardo subvencij samo v 2018 (pa računaj še za prejšnja leta).

Jaz sem mnenja, da če se ZDA odločijo za hitre železnice, da bo to pravzaprav korak nazaj

What? Kaj sedaj? Si podpornik The Boring Company (ki gradi tunele za hitro železnico) ali ne? Ne štekam.

in razne hyperloope

A sedaj bi imel pa že kar HyperLoop? In kdo ga bo zgradil? In kdo bo garantiral varnost? Ni podjetja na Zemlji, ki bi trenutno bilo pripravljeno to storiti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
42030144 (186) vostok_1
»

The Boring Company ne bo kopal pod zahodnim Los Angelesom

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
132765 (1187) Mr.B
»

Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
783678 (583) bbf
»

Hyperloop želi na Slovaško

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
325356 (2629) cegu

Več podobnih tem