» »

The Boring Company

The Boring Company

strani: 1 ... 3 4 5 6

J.McLane ::

Kot sem napisal, z avti se bodo po tunelih furali bogataši, za rajo bodo utesnjeni podi ali pa zastoj v avtu nekaj metrov više.

Sicer pa ne vem od kje sedaj kar naenkrat ta pomožna kolesca in pogon kar tisti iz avta (doseg baterije???). Prve animacije so bile take, da je tudi avto zapeljal na neko ploščad in ga je ta furala okoli, to se meni zdi edino smiselno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Ja, Musku se je zdelo, da mora nekaj na vsak način pokazati, in so pač nekaj na hitro zimprovizirali. Zakaj se komu zdi, da je en ozek tunel, po katerem vozi avto, nekaj revolucionarnega, pa pojma nimam.:))

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Kako zagotoviti varnost je po mojem največji problem tega majhnega tunela, ostalo se še da nekako rešit.


Sicer je ta tematika atraktivna v drugih temah...ampak, ko se električni avto (baterije) vžgejo je tole neki nepredstavljivega katastrofalno.

J.McLane je izjavil:

Glede bottlenecka. Dvigal in priključnih cevi naj bi bilo ogromno, do tiste glavne "hitre" cevi bi avto pospešil po pomožnem priključku, enako za izhod iz tunela. Ampak to pomeni ogromno nekih tunelov, kar nekako negira prednost hitrega vrtanja manjšega tunela. Imaš pa prednost ogromnega števila "postaj" na prosto.


Če bo princip tak, da bodo takole "po tračnicah" vozili, potem si ne morem predstavljat kakšen kaos nastane, ko se en pokvar in ustavi.

Sicer pa ne poznam celotnega principa kako naj bi točno stvar potekala. Ne me zaradi tega spluvat :))

J.McLane je izjavil:

Kot sem napisal, z avti se bodo po tunelih furali bogataši, za rajo bodo utesnjeni podi ali pa zastoj v avtu nekaj metrov više.

Sicer pa ne vem od kje sedaj kar naenkrat ta pomožna kolesca in pogon kar tisti iz avta (doseg baterije???). Prve animacije so bile take, da je tudi avto zapeljal na neko ploščad in ga je ta furala okoli, to se meni zdi edino smiselno.


a ne bi blo bolš, da bi se elita vozila v zraku? :)

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:


Sicer pa ne vem od kje sedaj kar naenkrat ta pomožna kolesca in pogon kar tisti iz avta (doseg baterije???). Prve animacije so bile take, da je tudi avto zapeljal na neko ploščad in ga je ta furala okoli, to se meni zdi edino smiselno.


Ja, sam potem so ugotovil, da ne vedo kje bodo mel te ploscadi spravljene in kako jih bodo vracal nazaj na posamezne vstopne tocke. Zato so zdej nastimal kolesckaTM. :>

MrNighthawk je izjavil:


Sicer pa ne poznam celotnega principa kako naj bi točno stvar potekala. Ne me zaradi tega spluvat :))


Sej ga noben ne pozna. Se The Boring Company ne. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

vostok_1 ::

Guys...read between the lines. To ni za vas, to si bo vsak bogataš priskrbel svoj tunel.
There will be chutes!

imagodei ::

A) Zakaj se Musku zdi potrebno vrtat tunele globoko v zemljo za tole? OK, sej razumem, gradit progo za avte skozi stolpnice je težko, ampak je pa sigurno ceneje zgradit progo okoli stolpnice, kot pa, kajvemkoliko, 70 metrov globoko? Vkrcavanje bi znalo bit hitrejše kot čakat na dvigalo-
B) Zakaj ne avtovlak? Kompozicija je sigurno hitrejša od recimo 50 posameznih vozil, ki vsako zase pospešuje in zavira. Sigurno je manj možnosti za nesreče in za okvare, če vozi eno vozilo (avtovlak) kot če na progi vozi N vozil.

Skratka, se pridružujem mnenju, da je tole totalni bulšit.
- Hoc est qui sumus -

J.McLane ::

Zakaj ne avtovlak? Preprosto zato ker za vkrcavanje in izkrcavanje mora ustavit cela kompozicija, tu bi bili pa izvozni in uvozni pasovi do glavne hitre žile.

Saj v teoriji zamisel ni slaba, hudič je v detajlih, če jih uspe rešt je na konju. Tale prva demonstracija ima veliko zgrešenih rešitev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

V teoriji ni slaba, dokler to obravnavaš kot zasebni predor z omejenim številom uporabnikov. Za tiste, ki so pripravljeni dovolj plačati, da se jim ni treba drenjati z vsemi drugimi, ki se vozijo z avti. Ker zasebne ceste na površini ti v nobenem urbanem naselju ne bodo dovolili narediti, pod zemljo pa imaš več možnosti krajevne oblasti prepričati, da ti dovolijo skopati predor za zasebno rabo, ker tam pač načeloma nikogar ne moti.

Podobno kot moja "ideja" za primere, ko ti urbanisti na vasi ne dovolijo zgraditi petnadstropne hiše. Zgradiš štiri etaže pod zemljo.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Podobno kot moja "ideja" za primere, ko ti urbanisti na vasi ne dovolijo zgraditi petnadstropne hiše. Zgradiš štiri etaže pod zemljo.;)

Po možnosti tako, da najprej zgradiš, potem pa zasipaš eno stran hiše. :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

imagodei ::

J.McLane je izjavil:

Zakaj ne avtovlak? Preprosto zato ker za vkrcavanje in izkrcavanje mora ustavit cela kompozicija, tu bi bili pa izvozni in uvozni pasovi do glavne hitre žile.

Če želi gradit tunele več deset metrov pod zemljo, inštalirat dvigala (serijo dvigal) na vsakih nekaj 100m, pa razvejano omrežje tunelov z uvozi in izvozi, za povrh pa še poskrbeti za varnost (to stane), bi lahko zgradil tudi avtovlak(e) s sofisticiranim sistemom prekrcavanja avtov (routingom). Tudi če je zadeva namenjena samo premožnim in ne široki raji ostanejo pomisleki glede varnosti. To vprašanje odpade samo v primeru, da tunele gradi zase in morebiti za nekaj najboljših prijateljev.

Avtovlak enostavno pomeni manj variabel. Namesto 50 avtov imaš 1 avtovlak, namesto nekaj 10.000 avtov, ki lahko crknejo, povzročijo nesrečo, se vžgejo ipd, imaš nekaj 10 vlakov, ki med sabo in z nadzornim centrom komunicirajo praktično v real time. Sisteme prekrcavanja lahko narediš na odprtem (ne nujno 50m pod zemljo)...

In preden me kdo "obtoži" sanjarjenja - govorimo o človeku, ki bi ljudi pošiljal iz enega konca Zemlje na drugega z balistično raketo. Govorimo o človeku, ki sanja o Hyperloopu med SF in LA, kjer vas bo povratna vozovnica stala manj kot obisk kina. :D

J.McLane je izjavil:

Saj v teoriji zamisel ni slaba, hudič je v detajlih, če jih uspe rešt je na konju. Tale prva demonstracija ima veliko zgrešenih rešitev.

Če hoče delat s profitom, bo cena takšnega tunela prohibitivna za vse, razen za (naj)premožnejše. Treba je namreč poskrbeti za varnost - če pride do požara v tunelu, je treba imeti zasilne izhode za ljudi, sisteme gašenja, 24/7 nadzor in obveščanje, reševalne službe na stand-by... Pa četudi vse to reši - kako naj se reševalci prebijejo do ponesrečenca npr. preko 1 km dolgega (in ozkega) tunela, v katerem je totalni zastoj?

Spet, tehnično in inženirsko ni neizvedljivo. Vse to je zgolj funkcija "insert coin", funkcija denarja. Ampak če investitor želi povrnit investicijo v 10-15 letih in nekako po tem času tudi začet služit, potem cena takega tunela ne more biti nizka.
- Hoc est qui sumus -

7982884e ::

za tele gluposti ni izgovora. na nivoju marsovskih kolonij. so pa uporabne, da takoj vidis, kdo je zaljubljen v muska.

BigWhale ::

Pri The Boring Company so povedali, da bo slo v cev 4000 avtomobilov v eni uri, not bodo pa vozili s hitrostjo 150mph. To pomeni en avto na 64.7m in skupno razdaljo med avtomobili cca 258km. Ce imamo cev, ki je dolga 4km to pomeni 61 avtomobilov hkrati v cevi. Ce traja vstop oz izstop eno minuto potrebujes mal vec kot 61 dvigal, da lahko avtomobile v cevi rafalno streljas.

Vseen se splaca vsake tolk casa kak papernapkin osnovnosolski izracun narest. :)

Zheegec ::

Ja, samo vozilo iz dvigala začne pospeševati iz 0mph, torej rabi vsako dvigalo tudi nekaj kilometrov dolgo pospeševalno cev, da lahko avto doseže 150mph in se vključi v tunel s 150mph. Če se avto vključi v tunel z 0mph, to pretok zniža za nekaj 100x. Pa, kot sem že napisal, avto mora imeti vsaj cca 2000 konjev, če želi v cevi te širine in višine izpodriniti dovolj zraka, da lahko dejansko doseže 150mph.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

BigWhale ::

Dejmo zanemarit pospesevanje zaenkrat, ker bodo racuni kar naenkrat ratal prekomplicirani. :>

roCkY ::

Meni je zaenkrat ta ideja s premikanjem vozil po tunelih na ta način povsem mimosun neglede na teoretične kapacitete o katerih je govora. Se napakiraš v skupinsko transportno sredstvo ala klasični metro. Na površini pa fleksibilna dostava s samovozečimi vozil. Seveda pa zadeva ne gre 150 mph. Tudi za tole dvomim, da bo kaj kmalu na voljo. Aja avta pa nimaš. Ne gre.

Zrak v takem tunelu ne bo pri miru. S kako hitrostjo se bo pri določeni frekvenci vozil gibal že samo zaradi vozil naj pa kak fizik pove. Nekak logično se mi zdu, da se za vozili vpihava zrak in na drugem koncu izsesava oz. se ga usmeri v nasprotitočno cev. S tem se treje objektov pri 150 mph spravi proti 0.

vostok_1 ::

A daj nehajte že enkrat.

Saj smo povedali. To je rešitev za rich people, da se ognejo groznega prometa v LA in še kje drugje. Tam več kot par avtov dnevno ne bo bilo.
There will be chutes!

roCkY ::

Tistih par lahko izstrelijo in s padali pristanejo...

Truga ::

film, ki kar dobro razdela kaj vse je narobe z muskovim loopom in zakaj je najbolj glupa ideja since hyperloop.

WallSreet ::

Boring Company's next-gen tunneling machine 'Line-Storm' is nearing activation
https://www.teslarati.com/boring-compan...

Boring Company je tik pred tem, da začne uporabljati hitrejšo verzijo vrtalnikov tunelov. In sicer naj bi jo začeli uporabljati že ta mesec in je 1x hitrejša od tiste ki so jo uporabljali pri prvem poskusu. To pa še ni vse, poleg Line-Storma delajo tudi na Prufrocku, ki bo od 10x do 15x hitrejši od prve verzije. Ko bodo enkrat zadevo izpopolnili bo cena drastično padla.

Edit: Zanimivo kako sem imel prav glede tiste hitre železnice v Kaliforniji :). Projekt je jasno propadel...hvala bogu da so izgubili samo 3 milijarde dolarjev. Pa tako zelo ste bili pametni :)

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

It might, in a month or so.

Torej nardil so nov vrtalnik, ki se enkrat hitreje vrta vsaj pol manjse tunele, kot se jih sicer vrta za ceste?

WallSreet ::

It might, in a month or so.

Verjetno to pomeni da bo zunaj še pred koncem meseca...ne bodi tak pesimist.

Torej nardil so nov vrtalnik, ki se enkrat hitreje vrta vsaj pol manjse tunele, kot se jih sicer vrta za ceste?

Če prav razumem delajo na različnih vrtalnikih. Tako za ceste kot tudi za razne kanalizacije itd. Musk ima zares izjemno vizijo predvsem kar se tiče teh tunelov. Potenciala je res ogromno in ko bodo enkrat sistem izpopolnili bo vse skupaj 100x ceneje, kot če bi gradil hitre železnice. Lepo bi bilo videti da bi nekega dne imeli na razpolago vsaj 1000 takšnih vrtalnikov s hitrostjo 15x večjo od trenutnega. Verjetno bi šlo za revolucijo podobno kot tisto leta 56 ko so se odločili za Dwight Eisenhower Interstate highway system. S to razliko da bi vse skupaj bilo cenejše in hitrejše.

WallSreet ::

Novi tunel v Las Vegasu. Članek navaja da bi bil lahko tunel končan šele leta 2021. Musk pravi da bo končal do konca leta.

https://twitter.com/elonmusk/status/110...

WallSreet ::

Shit starting to make sense now

Elon Musk's Boring Company updates loop system using Teslas on Autopilot
https://www.teslarati.com/elon-musk-bor...



Precej bolj logično in preprosto. Ne vem zakaj smo mislili da je tista rešitev s koleščki edina. Izbira je definitivno prava in hitrost ostaja praktično enaka. Podzemni tuneli bodo prav prišli predvsem v Kaliforniji, Floridi, New Yorku, NJ-ju, PA, Chicagu in v DC-ju kjer so prometni zastoji precej veliki. Vse skupaj je absolutno izvedljivo. Mislim da bodo za krajše poti uporabljali tunele medtem ko bodo za potovanja po zveznih državah zgradili hyperloop, ki je seveda next level v primerjavi s hitrimi železnicami.

Zheegec ::

Sedaj si pa predstavljaj, da nisi prvi (in edini) v vrsti za dvigalo v Boring tunel, kot je bil ta avto na desni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Ce mas svoj tunel je tole res fajn in kr precej pridobis. Drugac bi bla pa smiselna primerjava, da istocasno starta 1500 avtomobilov, recimo. :)

Okapi ::

Že osem če bi jih začelo skupaj, bi zadnji prišel kasneje. Dvigalo potuje 20 sekund dol in 20 gor. Se pravi gre en avto na 40 sekund po tunelu.

Drugače pa, v čem je majhen enosmerni predor boljši od običajnega?

Saj po svoje je genialno, narediš majhen enosmerni predor in to vernikom prodaš kot revolucijo transporta.:))

WallSreet ::

Ima tunel še kar nekaj pomanjkljivosti. Recimo kaj se zgodi v primeru če ti sredi tunela poči guma? Morda bi moral imeti tunel poleg steze še vsaj en pas v primeru kakšnih zapletov?

Sedaj si pa predstavljaj, da nisi prvi (in edini) v vrsti za dvigalo v Boring tunel, kot je bil ta avto na desni.

Po mojem bi bilo še najboljše da je brez dvigal, podobno kot je na zgornjem posnetku "izhod". Vendar je potem spet problem ker bi nastala celotna zmešnjava saj bi folk verjetno rinil v drugo smer LOL. Vožnja po tunelu bi absolutno morala biti autopilot. Kakršnokoli posredovanje voznika bi moralo biti blokirano. Šele ko prideš iz tunela lahko preklopiš nazaj na drugo možnost. Drugače pa se mi zdi ta možnost na zgornjem posnetku precej varnejša kot tista na koleščkih. Poleg tega se mi zdi autopilot sistem precej bolj zanesljiv v tunelu kot pa površju saj v tunelu ni nobenih črt in ostalih pizdarij tako da bi senzorji vse skupaj veliko lažje brali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

Okapi ::

Še bolj genialno je pa to, da je Musk uspel zdaj z eno neuporabno stvarjo narediti reklamo tako za avtopilot kot za predor.

Čeprav bi bilo verjetno bolje, če bi se ukvarjal z izdelavo in prodajo avtov, ker delnica je šla medtem že pod 190 dolarjev.>:D

WallSreet ::

Okapi je izjavil:

Še bolj genialno je pa to, da je Musk uspel zdaj z eno neuporabno stvarjo narediti reklamo tako za avtopilot kot za predor.

Čeprav bi bilo verjetno bolje, če bi se ukvarjal z izdelavo in prodajo avtov, ker delnica je šla medtem že pod 190 dolarjev.>:D


Upam da še padejo da se lahko vključim. Bo lep zaslužek ko bo rebound.

Nikec3 ::

WallSreet je izjavil:

Okapi je izjavil:

Še bolj genialno je pa to, da je Musk uspel zdaj z eno neuporabno stvarjo narediti reklamo tako za avtopilot kot za predor.

Čeprav bi bilo verjetno bolje, če bi se ukvarjal z izdelavo in prodajo avtov, ker delnica je šla medtem že pod 190 dolarjev.>:D


Upam da še padejo da se lahko vključim. Bo lep zaslužek ko bo rebound.

Ti kar. Če si tako zelo prepričan v odboj lahko celo hišo daš na hipoteko in hopa vse v TSLA!

Boring Company ima smisel samo in izključno v enem primeru: Da si bodo bogataši gradili tunele za lastno uporabo (med svojo hišo in službo/ljubico/letališčem), ter se na tak način izognili čakanju v kolonah kot je v to prisiljen proletariat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

VaeVictis ::

To kar je slo-tech inteligennza razlagala nekaj časa nazaj, sedaj še "fraud-boy" Musk pove.

Elon Musk Says 'Hyperloop' Tunnel Is Now Just a Normal Car Tunnel Because 'This Is Simple and Just Works'

BigWhale ::

Neko noc se je zbudil in ugotovil, da ce vozi avtomobile na vozickih, bo moral nekam dat vozicek, ko pride na cilj. :>

DarkSite ::

Članek je seveda BS. Tipično. Ne loči osnove.

Loop is a high-speed underground public transportation system in which passengers are transported via compatible Autonomous Electric Vehicles (AEVs) at up to 155 miles per hour. TBC currently uses Tesla Model Xs, modified with alignment wheels(nič več, ker je to prevzel AP) and, for certain projects, an extended chassis to accommodate up to 16 passengers.

Hyperloop is an ultra high-speed underground public transportation system in which passengers are transported on autonomous electric pods traveling at 600+ miles per hour in a pressurized cabin. Similar to Loop, Hyperloop pods will transport up to 16 passengers.

No more wheel guider/train platform? 127mph in a narrow tunnel just in autopilot?


Pretty much


Vsi trenutni projekti(Test, Las Vegas, Dugout, Chicago, East Coast) so Loop.

imagodei ::

Trenutni projekti...?

So že nabavili zemljišča za traso?
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Trenutne fantazije, ne trenutni projekti.:))

BigWhale ::

V bistvu je kr smesn kako so stvari potekale:

- imel bomo posebne tunele v katere se bos spustil z dvigalom, tvoj avto bo na sankah in se bos z njim ful ful hitr vozil po tunelih, mel bomo mrezo tunelov, ...
* ej, kako boste pa resval bottlenecke ob vstopu? Kaj pa nesrece? Kako boste dosegl pretok 4000 avtov na uro? Kam boste dal sanke k bo uporabnik prisel na cilj?
- hejter! sam drek znas metat okrog, nic konstruktivnega ne znas poveda!
* emmmmm ....

...

- mel bomo tunele in v tunelih bodo avtomobili potoval s ful velko hitrostjo, mel bodo pomozna kolescka, da se naujo butal ob stene, to bo se bolj ucinkovito kot sanke!
* tole zgleda kt kolescka na biciklu, bumpy je pa tko k na BMX progi, a ste zihr, da bo to delal? Se zmer ne vemo kako je z nesrecami, kako se bos vkljuceval v prometni tok. Kaj je z bottlenecki ob vstopu? A neb rajs podzemne nardil??
- hejter!!!! inteligenzza, to je bil sam prototip! Na konc bo to 213451234x boljs kot ceste. Nimas pojma! Ti se nikol nis nobenga tunela skopal, kaj pa ti ves!
* emmm ...

...

- mel bomo tunele in v tunelih se bodo avti vozil al pa neka posebna elektricna vozila k bodo ful podobna avtobusom! Sam naujo busi. V Las Vegasu ze delajo testno progo!
* Uhm, tole zgleda k podzemna. Dolga bo 650m in v bistvu se vozil za v ta tube nimajo not?
- hejter!!11 Vse kar Musk rece, se uresnici, mogoce mal zamudi ampak zmer nardi tist kar je obljubil! ZMERI!
* emmm ...

No, jaz pa komaj cakam, da bomo gledal film Ocean's 34 v katerem bodo spet ropal v Las Vegasu in bodo Clooney in njegova banda, pobegnili po enem starem opuscenem tunelu in medtem k bodo bezal bo Damon mim grede pripomnil, ce kdo ve zakaj so tej stvari rekl Loop, ce je pa sam en tunel. :>

Okapi ::

Pa še sam začetek si izpustil - Hyperloop, cev s podpritiskom in kapsulami, ki šibajo tristo na uro. Najprej je odpadel "hyper" - podpritisk in hitrost 300 na uro, potem je šlo pa po tvojem seznamu.

Kar se tistega v Las Vegasu tiče, tam radi vidijo kakšno bolj futuristično zadevo. Že pred 20 leti sem se tam vozil z "monorailom".



Ta Muskov "loop" na lasvegaškem sejmišču no nekaj podobnega, bolj kot zanimivost in dodatna turistična ponudba, kot nekaj, kar bo reševalo kakršenkoli resen problem javnega transporta.

Poleg tega so pa ob podpisovanju pogodbe poskrbeli za cel kup varovalk. Predvidenih imajo recimo skoraj 2 milijona pogodbenih kazni za vračanje v prvotno stanje, če projekta ne bodo uspeli končati. Poleg tega bodo zadnji obrok plačila izplačali, ko bodo izmerili, da "loop" dejansko prepelje vsaj 4400 potnikov na uro.

Na razpisu za to 1300 m dolgo progo na sejmišču je sodeloval tudi avstrijski Doppelmayr, in postavil višjo ceno. Glede na to, da imajo kakšnih 1000x več izkušenj z izdelavo podobnih zadev, se zna zgoditi, da bo Musk samo še nekaj več izgube pridelal z vsem skupaj, pod pogojem, da bodo "loop" sploh uspeli narediti.

Povezava s čikaškim letališčem je pa tako rekoč že odpovedana, odkar ima Chicago novo županjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Okapi ::

Drugače pa, ta "loop" v Las Vegasu bo v bistvu nekaj zelo podobnega kot je recimo SkyLine na frankfurtskem letališču, samodejni "vlakec", ki brez voznika povezuje terminala. Samo da bo pač vozil pod zemljo, ne nad njo.



Razlika je samo v tem, da na svetu obstaja kar nekaj podjetij, ki take reči že nekaj časa uspešno delajo in imajo veliko izkušenj, Boring Company pa je doslej izkopal en sam poskusni predor.>:D

Truga ::

Ja ampak boring company je dal najcenejsi bid. Njihova ponudba je 20% naslednje najcenejse.

Ja prav sem napisal. Ne 20% ceneje. 20%. lmfao

vostok_1 ::

Elon je tak cut-throat kapitalist. Delavce vrjetno plača ravno toliko, da se ne stegnejo.
There will be chutes!

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Ja ampak boring company je dal najcenejsi bid. Njihova ponudba je 20% naslednje najcenejse.

Ja prav sem napisal. Ne 20% ceneje. 20%. lmfao


Na konc bo pa: "Pridte pomagat kopat tunel. Uzitek, k se boste vozil skozenj bo tko VELIK vecji, ker se boste vozil skoz tunel k ste ga sami zgradi!" ... Pol bo pa omladinsko-hipsterska akcija.

To smo ze nek vidl!

Okapi ::

Na koncu bo ugotovil, da je kopati tunele v zemlji vseeno težje kot graditi gradove v oblakih.>:D

A je na slo-techu kdo, ki bi upal stavit, da bo zadeva prepeljala prve potnike do konca 2020, kot predvideva pogodba?

Mimogrede, ta "loop" bo dolg 1300 m, in bo imel vmes eno postajo. Se pravi 600-700 metrov prostora za pospeševanje in zaviranje. Kakšno največjo hitrost sploh lahko doseže, da potnikov ne bo metalo po tleh?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

imagodei ::

Kaj se sploh obremenjuješ s takimi vprašanji, nevernik! Slo-tech inteligenzzzzzzzzzza!
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Ce pospesuje z 0.5G potem v sestih sekundah prevozi 83 metrov in doseze hitrost 100km/h. 83m pred koncem mora zaceti bremzati. S hitrostjo 100km/h lahko vozi 15s. Sila, ki bo pri tem delovala na cloveka je priblizno 320N. Za podret cloveka na tla je to vec kot dovolj.

Vsak se lahko spomni, da so bili solski izleti s trolo precej dobra zabava, ko smo opazovali sosolce kako so padali pri speljevanju in bremzanju. Pa trole niso niti priblizno tako hitro speljevale. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

J.McLane ::

Trola je imela pospešek merjen v ms, bolj zaradi neuglajenega speljevanja in šaltanja. Boš moral dat primejavo s kakšnim električnim U-bahnom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Truga ::

0.5g bo metalo folk po tleh ko pr norcih as nor.

povprecna podzemna ma pospesek 0.7m/ss

Okapi ::

Se mi zdi, da Musk nekaj ni dobro preračunal.;) Po pogodbi bodo morali biti sposobni prepeljati 4400 potnikov na uro. Se pravi 2200 na uro v eno smer. Pri Boring Company govorijo o kabini za 16 potnikov. Se pravi bo morala iti po progi ena kabina na 26 sekund. Malo dvomim, da je to logistično izvedljivo, razen teoretično, zaradi tega, ker se v en tak "minibus" 16 ljudi težko vkrca v 26 sekundah.

J.McLane ::

A tu gre samo za eno cev? O čem sploh govorimo, ali so kakšne specifikacije?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Verjetno dve cevi, v vsako smer ena, ampak na obeh koncih bosta povezani, se pravi v bistvu ena krožna cev. Čeprav to ni nujno, lahko bo tudi ena širša, dvosmerna cev, z obračališčem na koncu.

Specifikacija je najmanj 4400 potnikov na uro, okoli 1300 metrov dolžine v eno smer. Kakšno vozilo bo, je tudi še odprto, Boring Company nekaj govori o kabini za 16 potnikov, na šasiji od Tesle S.

BigWhale ::

Dej drugic prave cifre povej in nehi shitpostat. Ni 26 sekund ampak je 26.27 sekunde!!!!! ;> No, ampak po tistem mojem racunu bi pot trajala glih 27 sekund. Se prav, sam malenkost hitrej gre, pa je problem resen. Done deal! Poleg vkrcanja, se morjo tud izkrcat.

Sej na konc bodo rekl: 'avto pride na drug konc v 26 sekundah in pripelje 16 potnikov, to je 2200 ljudi na uro, ce so pa potniki tolk pocasni k gor hodjo, pa nismo mi krivi'. :>

Truga je izjavil:

0.5g bo metalo folk po tleh ko pr norcih as nor.

povprecna podzemna ma pospesek 0.7m/ss


Pa folk se zmeri po tleh kdaj pa kdaj telebne, k se ustavi. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()
strani: 1 ... 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
42236126 (2862) Magic1
»

Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
966751 (1394) Okapi
»

The Boring Company ne bo kopal pod zahodnim Los Angelesom

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
133147 (1569) Mr.B
»

Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
784313 (1218) bbf

Več podobnih tem