» »

The Boring Company

The Boring Company

strani: 1 2 3 4 5

WallSreet ::

GrX je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Od kje ti pa podatek, da se Kitajci smejijo Američanom? Pol leta nazaj sem nekje čital, da Kitajci že gradijo hyperloop pod taktirko Muska.


Hyperloop je tehnologija, o kateri se govori in razmišlja že od leta 1799. Kaj več, kot kratke testne proge trenutno ne obstaja. Vprašanje je, če bo kdaj rešen problem varnosti in cene.


khm??? Nekako se mi zdi tvoj komentator popolnoma nerelevanten.


Se strinjam...mislim, da je njegov odgovor popolnoma irelevanten. Zato sem tudi napisal, da sem mislil, da je pravzaprav citiral del mojega obširnega komentarja in zato tudi takšen odziv saj se mi zdi njegov odgovor brezpredmeten in na njega niti nebi odgovarjal, če bi že na začetku opazil da ni del mojega komentarja.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

GrX je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Od kje ti pa podatek, da se Kitajci smejijo Američanom? Pol leta nazaj sem nekje čital, da Kitajci že gradijo hyperloop pod taktirko Muska.


Hyperloop je tehnologija, o kateri se govori in razmišlja že od leta 1799. Kaj več, kot kratke testne proge trenutno ne obstaja. Vprašanje je, če bo kdaj rešen problem varnosti in cene.


khm??? Nekako se mi zdi tvoj komentator popolnoma nerelevanten mojemu komentarju. Bom to pripisal pozni/zgodnju uri.

Pač Kitajci ne gradijo Hyperloopa pod taktirko Muska. Gradijo neko kratko testno progo ne pod taktirko Muska. Ni pa še videti rešitev za težave, ki jih ima sama Hyperloop tehnologija, kljub temu da je sama ideja že zelo stara.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

GrX ::

Zheegec je izjavil:

GrX je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Od kje ti pa podatek, da se Kitajci smejijo Američanom? Pol leta nazaj sem nekje čital, da Kitajci že gradijo hyperloop pod taktirko Muska.


Hyperloop je tehnologija, o kateri se govori in razmišlja že od leta 1799. Kaj več, kot kratke testne proge trenutno ne obstaja. Vprašanje je, če bo kdaj rešen problem varnosti in cene.


khm??? Nekako se mi zdi tvoj komentator popolnoma nerelevanten mojemu komentarju. Bom to pripisal pozni/zgodnju uri.

Pač Kitajci ne gradijo Hyperloopa pod taktirko Muska. Gradijo neko kratko testno progo ne pod taktirko Muska. Ni pa še videti rešitev za težave, ki jih ima sama Hyperloop tehnologija, kljub temu da je sama ideja že zelo stara.


https://edition.cnn.com/travel/article/...

Zheegec ::

Indeed, točno to kar sem rekel.

The initial deal between HTT and Tongren Transportation & Tourism Investment Group covers the building of a 10-kilometer test track.


"Ten kilometers is the necessary starting point for system and passenger optimization prior to expanding the line. Right now, agreements for 10 km are the longest official agreements in place for any hyperloop system," Ben Cooke, HTT's director of media relations, explained to CNN Travel.
"We will be able to achieve new speed records at this distance; at a comfortable 1g acceleration we will get up to 671 miles (or 1,079 kilometers) per hour," said Cooke.
HTT has also signed hyperloop agreements with Abu Dhabi and Ukraine earlier in 2018. Its first track -- in Toulouse, France -- has begun construction in April 2018. The first phrase will include a 320-meter system.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WallSreet ::

Mater mi gre ta globalizm na kurac. Kitajci čisto vse pokradejo. Niti neke nove ideje ne znajo skupaj spraviti. Predsednik in predvsem kongres bi moral takšne stvari avtomatsko blokirati oziroma bi v tem primeru moral kaznovati Elon Muska in mu postaviti določene pogoje. Če že želiš izvažati takšne stvari potem to poizkusi z Japonsko ne pa Kitajsko. Že tako vse pokradejo potem pa jih še nagradiš s takšnimi stvarmi (hyperloop) medtem ko Kitajci na drugi strani blokirajo Google, Facebook in ostale družbena omrežja in razne operaterje. Na google mapu si ne moreš pogledati niti 1% njihove države saj je googlov street view car blokiran oziroma, če bi se Googlov street view car zapeljal čez recimo Peking, bi verjetno vse skupaj hitro zaplenili in voznika aretirali.

GrX ::

Zheegec je izjavil:

Indeed, točno to kar sem rekel.

The initial deal between HTT and Tongren Transportation & Tourism Investment Group covers the building of a 10-kilometer test track.


"Ten kilometers is the necessary starting point for system and passenger optimization prior to expanding the line. Right now, agreements for 10 km are the longest official agreements in place for any hyperloop system," Ben Cooke, HTT's director of media relations, explained to CNN Travel.
"We will be able to achieve new speed records at this distance; at a comfortable 1g acceleration we will get up to 671 miles (or 1,079 kilometers) per hour," said Cooke.
HTT has also signed hyperloop agreements with Abu Dhabi and Ukraine earlier in 2018. Its first track -- in Toulouse, France -- has begun construction in April 2018. The first phrase will include a 320-meter system.


Kot sem napisal, sem bral članek pred pol leta, zato mi je ušlo iz glave, da pač ne gre za Muskovo podjetje. Se posipam s pepelom. Še vedno pa Kitajci ne gradijo nič svojega, ampak le pod taktirko Ameriškega podjetja, ki bazira na ideji Muska.

Poleg tega mi še vedno ni bilo dokazano, zakaj naj bi se Kitajci zaradi hyperloopa smejali Američanom. Ravno to je bil moj point. Navsezadnje si tehnologije očitno tudi sami želijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GrX ()

Zheegec ::

ki bazira na ideji Muska.

Ideja je zelo stara. Tukaj je revija Popular Mechanics, ki je leta 1950 napovedala, da bo "Hyperloop" kmalu v praktični uporabi; https://www.popularmechanics.com/flight...




Poleg tega mi še vedno ni bilo dokazano, zakaj naj bi se Kitajci zaradi hyperloopa smejali Američanom

Dvomim, da se. Kdor je to trdil mora biti pravi strokovnjak za Kitajsko.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

GrX ::

Zheegec je izjavil:

ki bazira na ideji Muska.

Ideja je zelo stara. Tukaj je revija Popular Mechanics, ki je leta 1950 napovedala, da bo "Hyperloop" kmalu v praktični uporabi; https://www.popularmechanics.com/flight...




Poleg tega mi še vedno ni bilo dokazano, zakaj naj bi se Kitajci zaradi hyperloopa smejali Američanom

Dvomim, da se. Kdor je to trdil mora biti pravi strokovnjak za Kitajsko.


Vem, da je stara....

Truga ::

Zakaj pol sanjas da je ideja muskova, ce ni?

WallSreet ::

Patiently Waiting



Pa da začnemo z masovnimi podzemnimi tuneli 8-)



Projekt hitrih (počasnih) železnic v Kaliforniji pa se tudi razdira (hvala bogu)

http://nymag.com/intelligencer/2018/12/...

https://www.nextbigfuture.com/2018/12/c...

Danes bo zgodovinski dan kjer bo Elon Musk s svojimi tuneli za vedno spremenil način življenja na tem planetu. Šlo bo za zgodovinski trenutek. Elon Musk bo razglašen za največjo osebo 21 stoletja. watch and learn! I bet yall gonna jump back on Elon's dick. ;(( ;((

Opeke se pa tudi že prodajajo hitreje kot vroče žemljice

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

louser ::

Elon Musk bo razglašen za največjo osebo 21 stoletja. watch and learn! I bet yall gonna jump back on Elon's dick. ;(( ;((

Elon je sam rekel, da ne pričakuje nujno uspeha.
Nice troll, troll.

WallSreet ::

louser je izjavil:

Elon Musk bo razglašen za največjo osebo 21 stoletja. watch and learn! I bet yall gonna jump back on Elon's dick. ;(( ;((

Elon je sam rekel, da ne pričakuje nujno uspeha.
Nice troll, troll.


Seveda je bilo vse skupaj mišljeno v šali...kdaj je treba tudi trollat (upam da ne zameriš). Thread je mrtev in op je flopnil. Po pravici povedano bo zanimivo videti kaj je pripravil Elon. Thread je itak namenjen haitanju heh :D

WarpedOne ::

The Boring Company Pod Unveil - Rocket Road, Hawthorne, California - 18th December 2018
How do you know what you don't know?

Nikec3 ::

Še en dan spimo in troll materiala bo za izvažat!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WallSreet ::

Ideja absolutno ni slaba vendar jih čaka še ogromno dela. Mislim da je to prava rešitev predvsem za LA in okolico kjer imajo neverjetne probleme z zastoji. Poizkusni tunel ni slab vendar se vidi da jim manjka kilometrine. Upam da projekt v Chicagu potrdijo preden se poslovi župan Rahm Emanuel. Je pa to lep dokaz da Musk misli resno glede teh tunelov saj drugače teh reči nebi počel. Si bom še enkrat pogledal ko vstanem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

WallSreet ::

Impresivno...can't lie



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

MrNighthawk ::

WallSreet je izjavil:

Ideja absolutno ni slaba vendar jih čaka še ogromno dela. Mislim da je to prava rešitev predvsem za LA in okolico kjer imajo neverjetne probleme z zastoji. Poizkusni tunel ni slab vendar se vidi da jim manjka kilometrine. Upam da projekt v Chicagu potrdijo preden se poslovi župan Rahm Emanuel. Je pa to lep dokaz da Musk misli resno glede teh tunelov saj drugače teh reči nebi počel. Si bom še enkrat pogledal ko vstanem.



je tak tunel mišljen, da bo namenjen avtomobilom ali je predviden za vlak?

vostok_1 ::

Ideja jasno ni slaba, ker tuneli seveda razbremenijo ceste. Definitivno je boljše od hyperloopa, ampak zaenkrat je tudi to bolj pipe dream. Pardon the pun.
There will be chutes!

WarpedOne ::

Tunnels & Tesla:

Even with 4-seat vehicles a single tunnel's traffic throughput is comparable to a subway line (15,000 persons per hour) - while it's much faster at 100+ mph and much better integrated into existing traffic infrastructure. It's also ,, cheaper to build and operate - so the network can scale much better.

With mini shuttle buses a single Boring tunnel has the throughput of several subway lines, in the 50,000 people per hour range.

Ingenious design - both subways and other forms of city railway systems just got obsoleted. Wondering what @neroden thinks about this.

Edit, random additional thoughts:

The "Car Elevator Entrance/Exit" is not a bottleneck, as these would use short "acceleration tunnels" which would branch into the main loops.
Speculation: the "guard wheels" only need to be present in the front of the vehicle, and I suspect it might also be offered as an aftermarket option, for the existing Tesla fleet. Buying the option would give free access to the tunnels for 1-2 years. Early adopters might get life time access.
The Boring Tunnels would be fundamentally EV only: even autonomous ICE vehicles cannot use it, they'd pollute tunnel air.
Crazy energy efficiency at even 150 mph: with dense traffic the main tunnels would form "loops of high speed air", so even though the vehicles are separate, air resistance is similarly efficient to trains - perhaps more efficient with special, low friction tunnel wall coating. Far more efficient than highway travel, and no traffic jams.


Boring Tunnel Safety:

1 second separation at 200 km/h is ~55 meters separation, better than the trailing distances on the German Autobahn in practice ...
Furthermore, unlike the Autobahn, vehicles in a Boring Loop:
- Are never user controlled, but always software controlled,
- are on a fixed track,
- are part of an in-tunnel traffic control network which can slow down all affected vehicles within milliseconds if a vehicle slows anomalously,
- the weather is constantly favorable 24/7: no rain, snow, ice, dust storm, cross-wind, hail, fog or blinding sunlight - and it's always daylight,
- good weather means no potholes, cracks or construction or maintenance (such as vegetation trimming) interruptions and hazards,
- no animals or pedestrians crossing, no random hazards in a closed, monitored, secured tunnel,
- no wrong-way driving: in the U.S. alone there are ~300 fatalities per year from WWD accidents,
- no slow vehicles unexpectedly entering your lane, causing emergency braking or worse.

So in practice the Boring Tunnels should be significantly safer than high speed highways such as the Autobahn.

Eventually insurance companies might even exempt Boring Loop miles from "miles driven" and offer other bonuses (such as a free subscription to the Boring Loop), creating a financial incentive for people to use safer methods of transportation.

Beyond the mandatory in-tunnel traffic control safety I'd also expect various additional safety measures:
- Initial trailing delays would be set more conservatively: 2 seconds would be 110 meters, 4 seconds 220 meters separation.
- Boring Loop subscriptions might require more frequent vehicle inspections.
- External cargo like open roof racks, or damaged vehicles would be detected at the entrance.
- Car windows and doors would only open in the tunnel in emergency situations.
- Certain vehicle classes could be allowed closer trailing distance to each other - such as Tesla or Boring Company operated and maintained shuttles/buses, and taxis subject to a stringent maintenance regime.
How do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

DarkSite ::

"guard wheels" tole bi lahko uporabili tudi kot možnost priklopa na elek. omrežje ob straneh.

Tako, da bi avto porabljal elek. direktno iz omrežja(nek fee) in ne iz baterije.

Zheegec ::

Tole je bolj nevarno, kot sem pričakoval da bo. Impresivno.

Pa še novinarje je treslo bolj, kot tresejo že dolgo-obstoječe podobne rešitve

The car jostled significantly during the ride, which was bumpy enough to give one reporter motion sickness


"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Zheegec ::

Nekdo laže; https://twitter.com/elonmusk/status/107...

The demo ride takes you in *same* car on road, down elevator, zips through tunnel using guide wheels, up elevator at destination & then drives on normal roads back to start




Kakšna bo vrsta za fiksiranje teh pomožnih koles na avto? Pa potem odstranjevanje teh istih koles.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

DarkSite ::

Zheegec je izjavil:

Nekdo laže; https://twitter.com/elonmusk/status/107...

The demo ride takes you in *same* car on road, down elevator, zips through tunnel using guide wheels, up elevator at destination & then drives on normal roads back to start




Kakšna bo vrsta za fiksiranje teh pomožnih koles na avto? Pa potem odstranjevanje teh istih koles.


Kolesa se bodo zložila in skrila enkrat, ko prideš ven iz tunela. Obstaja tudi animacija za to.

Zheegec ::

Kako se bo tole na sliki zložilo? Tukaj je treba odstraniti celo kolo, da gre tole dol. Animacija se ne sklada z realnostjo.

Še ena težava bo zelo visoka poraba energije, če res nameravajo furati hitreje, kot so na predstavitvi (okoli ~80km/h). Tunel je ozek in pressure differential efekt bo problematičen.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

DarkSite ::

Zheegec je izjavil:

Kako se bo tole na sliki zložilo? Tukaj je treba odstraniti celo kolo, da gre tole dol. Animacija se ne sklada z realnostjo.

Še ena težava bo zelo visoka poraba energije, če res nameravajo furati hitreje, kot so na predstavitvi (okoli ~80km/h). Tunel je ozek in pressure differential efekt bo problematičen.


To na sliki se ne bo zložilo, ker to na sliki je bilo narejeno za predstavitev in za testiranje. Verzija za navadne smrtnike bo verjetno drugih dimenzij in bo delovala tako kot je v animaciji. Edino, če imaš neke svoje notranje informacije, ki bodo razkrile, da so lagali ter so tik pred propadom?

Zheegec ::

Imam notranje informacije. Na sliki :)

Možno, da bo nekoč to na animaciji obstajalo. Dokler ne obstaja, bomo pač morali govoriti o obstoječih stvareh.

Boring Co težko propade. Očitno uporablja kar resource od SpaceX, tako da investitorji v SpaceX plačujejo za to - Elon Musk’s New Boring Co. Faced Questions Over SpaceX Financial Ties
SpaceX investors including Peter Thiel’s Founders Fund questioned use of resources to support the tunnel-digging venture
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

vostok_1 ::

WarpedOne je izjavil:

Tunnels & Tesla:

Even with 4-seat vehicles a single tunnel's traffic throughput is comparable to a subway line (15,000 persons per hour) - while it's much faster at 100+ mph and much better integrated into existing traffic infrastructure. It's also ,, cheaper to build and operate - so the network can scale much better.

With mini shuttle buses a single Boring tunnel has the throughput of several subway lines, in the 50,000 people per hour range.

Ingenious design - both subways and other forms of city railway systems just got obsoleted. Wondering what @neroden thinks about this.

Edit, random additional thoughts:

The "Car Elevator Entrance/Exit" is not a bottleneck, as these would use short "acceleration tunnels" which would branch into the main loops.
Speculation: the "guard wheels" only need to be present in the front of the vehicle, and I suspect it might also be offered as an aftermarket option, for the existing Tesla fleet. Buying the option would give free access to the tunnels for 1-2 years. Early adopters might get life time access.
The Boring Tunnels would be fundamentally EV only: even autonomous ICE vehicles cannot use it, they'd pollute tunnel air.
Crazy energy efficiency at even 150 mph: with dense traffic the main tunnels would form "loops of high speed air", so even though the vehicles are separate, air resistance is similarly efficient to trains - perhaps more efficient with special, low friction tunnel wall coating. Far more efficient than highway travel, and no traffic jams.


Boring Tunnel Safety:

1 second separation at 200 km/h is ~55 meters separation, better than the trailing distances on the German Autobahn in practice ...
Furthermore, unlike the Autobahn, vehicles in a Boring Loop:
- Are never user controlled, but always software controlled,
- are on a fixed track,
- are part of an in-tunnel traffic control network which can slow down all affected vehicles within milliseconds if a vehicle slows anomalously,
- the weather is constantly favorable 24/7: no rain, snow, ice, dust storm, cross-wind, hail, fog or blinding sunlight - and it's always daylight,
- good weather means no potholes, cracks or construction or maintenance (such as vegetation trimming) interruptions and hazards,
- no animals or pedestrians crossing, no random hazards in a closed, monitored, secured tunnel,
- no wrong-way driving: in the U.S. alone there are ~300 fatalities per year from WWD accidents,
- no slow vehicles unexpectedly entering your lane, causing emergency braking or worse.

So in practice the Boring Tunnels should be significantly safer than high speed highways such as the Autobahn.

Eventually insurance companies might even exempt Boring Loop miles from "miles driven" and offer other bonuses (such as a free subscription to the Boring Loop), creating a financial incentive for people to use safer methods of transportation.

Beyond the mandatory in-tunnel traffic control safety I'd also expect various additional safety measures:
- Initial trailing delays would be set more conservatively: 2 seconds would be 110 meters, 4 seconds 220 meters separation.
- Boring Loop subscriptions might require more frequent vehicle inspections.
- External cargo like open roof racks, or damaged vehicles would be detected at the entrance.
- Car windows and doors would only open in the tunnel in emergency situations.
- Certain vehicle classes could be allowed closer trailing distance to each other - such as Tesla or Boring Company operated and maintained shuttles/buses, and taxis subject to a stringent maintenance regime.


V bistvu z gradnjo navzgor tudi rešimo ta problem, in še ceneje.

Največ pa bi rešli z on-a-rail načinom vožnje po avtocesti.
Pri gradnji avtocest, vgradit magnetni trak ter od proizvajalcev zahtevat vgraditev mehanizma za sledenje tiru. Nekaj kar je bilo doable že leta 1980, kaj šele danes.
S tem bi rešili večino zastojev, ker bi sistem nadziral software in optimiziral vožnjo.
Skratka, avtonomni avto, ki to v resnici ni, je pa dovolj blizu.

Ampak nekdo se je odločil, da je vseeno potrebno vozit pri 130kmh več ur po monotoni trasi.

Smešno je tudi to, da če bi recimo avti avtonomno potovali 130kmh prilepljeni drug za drugim, bi v primeru verižnega trčenja posamezen avto bolje odnesel. Namreč vsa sila bi se razporedila po "gosenici".
There will be chutes!

Okapi ::

Zheegec je izjavil:

Kako se bo tole na sliki zložilo? Tukaj je treba odstraniti celo kolo, da gre tole dol. Animacija se ne sklada z realnostjo.

Še ena težava bo zelo visoka poraba energije, če res nameravajo furati hitreje, kot so na predstavitvi (okoli ~80km/h). Tunel je ozek in pressure differential efekt bo problematičen.

To je značilen projekt, kot si ga zamišlajo bogataši za reševanje svojih problemov življenja skupaj s plebejci.

Za daljše razdalje ima zasebno letalo, da se mu ni treba postavit v vrsto za običajno potniško letalo. Za po mestu bi imel pa svojo cesto, ali predor, da se mu ne bi bilo treba drenjati z vsemi ostalimi avti. In ni dosti boljše, če bo ta cesta/predor na voljo še nekaterim drugim izbrancem. Množični potniški prevoz to namreč ni in nikoli ne bo.

Zheegec ::

To je značilen projekt, kot si ga zamišlajo bogataši za reševanje svojih problemov življenja skupaj s plebejci.

Jap. Ker bo hitrost najbrž bližje tisti, ki smo jo videli na demonstraciji (okoli 50mph) in pa ker bo pretok zelo nizek, bo tole super za bogataše. Še vedno bo 10x hitreje, kot potovanje po polnih cestah v Kaliforniji.

150Mph pri tej širini tunela ne bo možno;

The density of air is 1.2 kg/m3
The area of the car is 1.7mx2m = 3.4m^2
The tunnel looks about 1.4x wider than the car (A_tunnel = 2A_car)
V=67m/s (150mph)


So we approximate
F_pressure=P_drop*A_car = F_car = power/velocity

Using Bournoulli's equation, and neglecting friction, we get
P_drop = rho V^2/2 ((A_tube/(A_tube-A_car)^2-1)


Thus, the required power to sustain 150mph in that tunnel is About 2,470 horse power.


Glede cene tunela pa to;

“Building the 1.14-mile tunnel took about 18 months and cost about $10 million, Musk said. The figure does not include the costs of research, development or equipment, the company said, and it is not clear whether it includes the money spent on property acquisition or labor.”


Če bo tunel daljši in dejansko odprt za uporabo je treba še prišteti ceno ventilacije in zasilnih izhodov ter protipožarnih sistemov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

vostok_1 ::

Elita bo z veseljem plačala tole. 10 miljonov za speljat skoraj svojo ekskluzivno pot do letališča, odprte ceste...je drobiž.
Musk to dobro ve, ampak ker je pač "ljubljenček ljudstva" mora delati PR.

Je pa res fascinantno. Elita še nikoli ni bila tako ločena od ljudstva. Kralji so nekoč še vedno morali uporabljati iste ulice, ceste, govorit z vojaki itd.
Danes je vse to delegirano na tehnologijo.
There will be chutes!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Truga ::

ahahahahahahahaha


high tech bolt-on training wheels

Truga ::

BigWhale ::

Zheegec je izjavil:

Kakšna bo vrsta za fiksiranje teh pomožnih koles na avto? Pa potem odstranjevanje teh istih koles.



"Ej, kaj bomo s stotinami 'vozickov/sani' pol na koncu, kako jih bomo nazaj posiljal?"
'To bomo pol razmisljal.'
"Ej, a ze vemo kaj bomo z vozicki?"
'Damn it! A mors res vsak nacrt pokvarit? Ok, bomo dal mini kolescka gor!'
"Kaj bomo pa pol s kolescki?"
"You're fired!"

:>

Truga ::

Ne ne, to je vse avtomatsko, sej je elon musk pokazal 3d render kako se kolescka skrijejo v podvozje ko jih ne rabis vec.

Zheegec ::





$550 za enega. Kakšne so šanse, da je tole narejeno za ~150mph? Elon je obljubil ~$300 ceno za vse skupaj. Pa seveda bo treba povišati avto, da ta stvar pod avtomobilom ne bo zadevala v tla, ko se bo vozilo po cesti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

ahahahahahahahaha


high tech bolt-on training wheels

Jaz imam vseeno preveč OCD-ja, da bi lahko gledal ta "tunel", ki niti ledike na vrhu nima potegnjene v ravni liniji... Šala stoletja. Pa zanima me, kake so kaj mehanske izgube, da poganjaš avto z dodatnimi kolesi in ne z njegovimi. :D
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

Ni poganjan z dodatnimi kolesi. Poganjan je s svojimi kolesi, tista kolesa ob strani ga samo držijo lepo na sredini. Musk je očitno videl tehniko, ki se jo uporablja že nekaj desetletij in mu je bila zanimiva. Je slaba kopija tega;

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::



Prvi dve minuti videa in vse je jasno. Musk je tole naredil predvsem za lastno uporabo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Itak. To bi moralo biti vsem jasno.
There will be chutes!

WallSreet ::

Kot prvo: I Expected the Musk/Boring Company jokes to be better...tu ste me razočarali :O

Nekaj je jasno in sicer da je ta projekt zagotovo izvedljiv in da se sploh ne zdi tako nemogoč. Kot sem že včeraj zapisal jim manjka kilometrine in predvsem preizkusov. Ideja je prava in veliko cenejša kot podzemne železnice. Za ta projekt naj bi Musk zapravil približno 10 milijonov dolarjev (recimo če pretiravamo da je cifra okoli 30 milijonov) še vedno je za 1 miljo porabil približno 100x manj denarja kot v primeru podzemne železnice (1 milja jih pride približno milijarda dolarjev). Elon je včeraj na predstavitvi podal tudi nekaj idej s katerimi bi lahko tunele gradili še ceneje. Druga pomembna stvar pa je čas in sicer bi morali nujno izumiti stroj ki bo kopal vsaj 15x hitreje (Tesla ima za ta načrt tako sredstva kot tehnologijo). Če bi recimo za eno miljo porabil 1 teden bi lahko prišlo do prave revolucije vendar je zato še prezgodaj. V naslednjih 5 letih bi lahko prišlo do velikih premikov v tej smeri.

Sem pa prepričan da če bi recimo Musk zdaj prenehal s temi tuneli, da bi idejo probal izvesti nekdo drug, predvsem ko govorimo o Kaliforniji. Včerajšnji video je bil dokaz da je zadeva izvedljiva. Zanimivo kako se Musku vsi smejijo ampak tip dejansko poskuša in če ne drugega smo lahko včeraj vsaj približno videli kako naj bi stvar potekala. Nekateri "entrepreneur-ji" tudi samo sanjajo in govorijo vendar narediti tisti korak naprej tisto na koncu zares šteje. Zato se Musku tudi posmehujejo in ga še zdaj ne jemljejo resno.

Se pa strinjam da vse skupaj zgleda dokaj nevarno in sem imel tak občutek že včeraj ko sem gledal v živo. Zaenkrat se mi zdi 150 mph nerealno, vsaj dokler ne izpopolnijo sistema. To pa seveda pride s časom.

WallSreet ::

Nikec3 je izjavil:



Prvi dve minuti videa in vse je jasno. Musk je tole naredil predvsem za lastno uporabo.


Ok lahko razložiš kako si prišel do takšnega zaključka že po prvih 2 minutah? V bistvu bi prosil če si še bolj specifičen in če mi poveš do sekunde natančno kje se to vidi. Sicer pa si ti včeraj zapisal, da bo troll materiala za izvažat. Je ta zgornji video del troll materiala oziroma ali naj bi vse skupaj potekalo v smislu tega posta, ki si ga objavil? Kakor sem bral večina ljudi želi videti naslednji korak in je trollanja bolj malo. Seveda imaš določene slovenceljne ampak gre za manjšino. Je pa jasno da če bi recimo vsi hvalili tunel, da bi se ti pritoževal nato da ti ni všeč barva le tega. Jah tudi takšni ljudje morajo obstajajo. Jamrati je lahko. :))

Zheegec ::

še vedno je za 1 miljo porabil približno 100x manj denarja kot v primeru podzemne železnice


Stroški ne naraščajo linearno. Daljši tunel za dejansko uporabo (ne samo testni) bo moral imeti izogibališča za pešce v primeru nesreče in požara in pa protipožarne sisteme ter ventilacijo. Tunel za 150mph bo moral biti tudi bistveno širši. Potem bo treba še en tunel za pot v drugo smer. Pri podzemni železnici imaš eno vozilo za cel kup potnikov. Tukaj imaš veliko vozil za cel kup potnikov. Če se eno vozilo ustavi zaradi okvare, se cel sistem ustavi. To se bo dogajalo bistveno bolj pogosto, kot pri podzemni železnici.

Potem pa so tukaj še te "sani". V trenutni konfiguraciji so te sani slabše izvedene, kot starejša in že preizkušena tehnologija, ki se že dolgo uporablja - poglej video, ki sem ga prilepil. Natikanje teh sani na vsak avto bo trajalo vsaj ~10 minut, s tem da te trenutne sani (za 50mph) stanejo vsaj $1000 (sem dal slike na prejšnji strani), bolj napredne sani (za 150mph) pa bodo dosti dražje. Sani, ki bi se samodejno zložile pod avto bodo pa še bolj problematične, saj bo potem avto zadeval v ovire in ležeče policaje. Razen, če bo Tesla spremenila arhitekturo svojih avtomobilov in baterijo iz dna avtomobila prestavila drugam, da bo tam prostor za samodejno zlagajoče se sani.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

Ok lahko razložiš kako si prišel do takšnega zaključka že po prvih 2 minutah?

Zelo dobro je opisal že Okapi. Musk ima zasebna letala, denar mu pa (do zdaj) še ni mogel kupiti preskakovanja kolone na cesti.

Je ta zgornji video del troll materiala oziroma ali naj bi vse skupaj potekalo v smislu tega posta, ki si ga objavil?

Itak da je. Si ti sploh pogledal kako je zadeva narejena/zbetonirana? Vsak lokalni bosanec bi boljše zabetoniral. Poleg tega pa zadeva, ki smo jo videli ne more imeti komercialnega dovoljenja, ker za varnost tukaj definitivno ni poskrbljeno. Hkrati me zanima kaj mislite o tem, koliko avtov lahko kaj požre ta zadeva? Vem da Musk pravi en avto na sekundo, ampak to je bedarija in pravljica. Kaj pa varnost? Kaj točno se zgodi, ko pride sredi tega tunela do nesreče?

Kakor sem bral večina ljudi želi videti naslednji korak in je trollanja bolj malo.

Tudi jaz želim videti naslednji korak.

Jah tudi takšni ljudje morajo obstajajo. Jamrati je lahko.

Ne vem no, verjetno ima vsak nekje mejo med jamranjem in kritiko. Jaz pač ne vidim kako lahko taka zadeva razbremeni promet. Lahko dobro deluje kot zasebni elitni transport od Muskove hiše do Tesle, za kaj več pa potenciala ne vidim. Za razliko od električnih avtov kjer je potencial neskončen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

En random preblisk: Kalifornija je precej geološko aktivna. Če ti ob potresu zemlja na prelomnici zdrsne za par metrov, ceste na površini poflikaš relativno enostavno. Kako v takem primeru poflikaš tunel?

Zheegec ::

Vem da Musk pravi en avto na sekundo

To bi bilo mogoče samo, če bi avtomobili v tunel vstopili s končno hitrostjo in tudi izstopili s končno hitrostjo. Nekje je treba upočasniti in izstopiti iz tunela ter odstraniti te sani iz gum. En avto na minuto je dosti bolj realistično.

Kaj pa varnost? Kaj točno se zgodi, ko pride sredi tega tunela do nesreče?

Sredi tega testnega tunela? Nič hudega, ker itak ni nikoli več kot en avto v tem tunelu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Joj, tole s temi tuneli je taksna norija, da grozn. To tudi v sanjah ne more biti hitrejse od metroja. Ze to, da furas en pa po en avto, ki jih z dvigalom spuscas v cev predstavlja bottleneck. In potem jih dvigujes nazaj gor. V eni sekundi? :>

En avto na sekundo? To bi blo kr zabavno za kakrsnokoli nesreco. Potem imas pa tunel, ki je zabasan z ene stran, z druge strani pa vanj ne spravis ne resevalnega vozila in ne gasilskega vozila. V avtu imas pa tri ponesrecence, ki potrebujejo pomoc. Pa po moznosti se eno baterijo, ki se je vzgala. Ker nesrece se bodo dogajale.

Ma sej tle je en lepo opisal vse probleme:

https://twitter.com/boriquagato/status/...

J.McLane ::

Kako zagotoviti varnost je po mojem največji problem tega majhnega tunela, ostalo se še da nekako rešit.

Glede bottlenecka. Dvigal in priključnih cevi naj bi bilo ogromno, do tiste glavne "hitre" cevi bi avto pospešil po pomožnem priključku, enako za izhod iz tunela. Ampak to pomeni ogromno nekih tunelov, kar nekako negira prednost hitrega vrtanja manjšega tunela. Imaš pa prednost ogromnega števila "postaj" na prosto.

Kakorkoli tole zelo smrdi po tem, da bo prevoz z avtom po tem sistemu za vedno ostal svinjsko drag, za rajo bodo pa ozki in nizki podi natrpani s folkom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Kaj bi s predori, enega mehanskega "krta" nabaviš, pa greš, kamor hočeš.;)

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Glede bottlenecka. Dvigal in priključnih cevi naj bi bilo ogromno, do tiste glavne "hitre" cevi bi avto pospešil po pomožnem priključku, enako za izhod iz tunela. Ampak to pomeni ogromno nekih tunelov, kar nekako negira prednost hitrega vrtanja manjšega tunela. Imaš pa prednost ogromnega števila "postaj" na prosto.


Potem odpade tisti 'en avto na sekundo'. Te cevi moras med sabo zdruzevati. A so pokazali kako deluje zdruzevanje pri tako velikih hitrostih s temi pomoznimi kolescki? Kaj se zgodi z glavnim tokom prometa? Se ga za cas zdruzevanja upocasni? Ker pri gostem prometu in polni zasedenosti cevi, ne mores vrivati novih avtomobilov.

Kolk je to ogromno prikljucnih cevi? Kako je z izstopi? Kaj se zgodi, ce je izhod kamor gres zaseden? A lahk kr ustavis in pocakas? Ce bo na te reci naval bo nekje ratal bottle neck. Izhod pred parkirno hiso poslovne stavbe kjer dela nekah tisoc ljudi bo ob devetih zjutraj na polno zabasan, ker bodo vsi zeleli izstopiti pred parkirno hiso ali pa kar v parkirni hisi. Ozrioma v blizini te stavbe.

Kako nikomur ni jasno, da prometnih zamaskov ne zmanjsujes z gradnjo novih, ozjih, cest ampak z zmanjsevanjem kolicine avtomobilov?
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
42233721 (457) Magic1
»

Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
966460 (1103) Okapi
»

The Boring Company ne bo kopal pod zahodnim Los Angelesom

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
133056 (1478) Mr.B
»

Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
784075 (980) bbf
»

Hyperloop želi na Slovaško

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
325521 (2794) cegu

Več podobnih tem