Forum » Znanost in tehnologija » Hyperloop
Hyperloop
GrX ::
Sicer če bi tista zveza med SF in LA dejansko koštala le 6 miljard USD (kot je na hyperloop wikipediji), potem bi morala biti zgrajena že včeraj, saj je to le ~30 modernih potniških letal.
Ti primerjaš praktično jabolka in hruške. Ne moreš primerjati nek razvojni program na eni strani in končni produkt (letalo) na drugi.. Bolj smotrno bi bilo, da primerjamo dva razvojna programa.. Torej cena izgradnje Hyperloopa bo znašala 6 miljard USD, kar je bistveno manj kot je cena razvojnega programa enega modela Airbusovega ali Boeingovega letala...
Kdo tukaj primerja jabolke in hruške?
Še vedno ti.. Razvojni program določenega model letala pomeni, da zgradijo oz. skonstruirajo letalo iz nule.. Gre za letalske programe, ki pokrivajo vse od načrtov do prototipa in nato do prvega komercialnega letala..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Pismen razume prvo razlago, nepismen ne bo prebral niti desete in bo še vedno bluzil kako noben drug nima pojma, ker on ve da stvar ne gre.
Imagodei je razložu samo to, da se njemu niti ne sanja za kaj se pri stvari gre.
In ne, ne bom še 315ič razlagal istih stvari, use google.
Kaj potlej? A sem nepismen, al se mi ne sanja? Al oboje? Ker jaz nisem zasledil niti ene razlage v tej temi. Res sem jo mal površno preletel, ker sem jo bral na plaži na telefonu. Če si pa v kakšni drugi temi razlagal, me pa brez linka spet tžko obdolžiš nepismenosti, ane?
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Nisam ćito, al osdjujem?
Obnašaš se kot užaljeno otroče. Sem zdajle šel pregledat tvoje odgovore v tejle temi. Ne počneš drugega, kot zlivaš gnojnico na tiste, ki dvomijo v koncept. Še čisto vsakemu si bolj ali manj prefinjeno povedal da je butelj (na začetku teme bolj kulturno, proti koncu pa vse bolj razdraženo), nikjer pa nisi napisal kakega izračuna ali kvantificiral rizike (ali manko le teh). Ali vsaj podal link na kakšen dokument,ki neodvisno ovrednoti navedbe.
Tvoj argument, ki je nemara najbolj ilustrativen, je naslednji:
To velja samo za Hyperloop al samo ponavljaš hinavski bulšit brez, da bi razumel da ponavljaš hinavski bulšit? Al zavestno ponavljaš hinavski bulšit ker je pač treba metat drek nad ljudi, ki se tudijo kej narest?
Kje je bilo v tej temi 315x (ali kolikokrat) že razloženo, zakaj smo debili mi, ki smo previdno skeptični, mi ni jasno. Kje je tvoj trud, mi ni jasno. Predvsem vidim eno slepo vero v PR. Kot bi nekritično verjel vsakemu kramarju tukaj na morju, ki mi zatrjuje, da na svoji stojnici prodaja kvalitetno robo.
- Hoc est qui sumus -
vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
Zračni val kot da bi treščil v zid?
Verjemi, kar ti paše. Sam ne vnukom povedat svojega nicka.
To pa imaš hudo, hudo narobe. Večja luknja bi dokaj hitro napolnila cev, vsak pod, ki ne bi bil pravočasno obveščen, ali pač bil ravno na nepravem mestu ob nepravem času, bi drgnil ob zrak, kar bi, odvisno od aerodinamike, povzročilo minimalno vsaj grzno raztirjenje in pomožnosti kar uničilo vso cev v bližini. Glede na to, da bi bil zrak v cevi, kjer je malo možnosti odmika tokovnic, bi v kombinaciji z nadzvočno hitrostjo, to zgledalo res kot epično raztreščenje. Smrt vseh tam, je praktično garantirana.
Ok, če se gradi pod zemljo, boš morda rabil manj cevi popravljat, potniki in pod pa bi bili vrjetno na koščkih.
Sicer pri hyperloopu, vsaka manjša poškodba pomeni dolg downtime.
Skratka, ta koncept je popolnoma infeasable za kakršnokoli družbo brez masovne, poceni fuzije.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
cleanac ::
Ne vem kako si razlagate, da bi kakršnokoli "homemade" eksploziv lahko škodil. Obstaja namreč veliko večji sovražnik, kateremu mora biti kos - narava (List of earthquakes in California @ Wikipedia).
Ne predstavljam pa si, da bi dejansko kdo šel nastavljat dinamit. V vsakem primeru pa se bo razvijal hitrejši način transporta, in ne glede na to ali bo to hyperloop ali karkoli drugega, bo nevarnost s hitrostjo naraščala.
Ne predstavljam pa si, da bi dejansko kdo šel nastavljat dinamit. V vsakem primeru pa se bo razvijal hitrejši način transporta, in ne glede na to ali bo to hyperloop ali karkoli drugega, bo nevarnost s hitrostjo naraščala.
WarpedGone ::
Užaljen otrok? Ne, samo fakin poln kurac mam nepismenih idiotov, katerih modus operandi je metanje dreka v čisto vsako rahlo movo idejo. Moja zaloga tolerance do bulšita je dokončno izčrpana.
Ja, zračni zid in raztrganje cevi ipd je bulšit. Za fakin enosmerne ventle zgleda še niste nikol slišal in utrujate kako stvar ni mogoča. Varnostni sistem nadzora podpritiska v cevi vam je nezamisljiv.
Kapsula je subsonična, pomeni da se plin pre dnjo še vedno uspe umikat kot navaden plin. Ob stenah pride do povečanjna pritiska med gibanjem kapsule. Vse kar nucaš je, da v tem momentu odpreš ventil v steni, ki ven spusti momentarni nadtlak. Ko je kapsula mimo, se ventil zapre. Konec celote grozljivke kako dolgo bo trajalo da v cevi pade tlak. Kapsule same delujojo. Kot bat,ki odstranjuje odvečen plin.
Če ste sposobn zguntst problematičen scenarij, od kje vam prepričanje da ste edini in da nihče ni zgruntal primerne rešitve problema? Kaj boste tulili, ko stvar zaživi v praksi? Da bodo vsi pomrl? The end is nigh?
World is filled with fucking morons ...
Ja, zračni zid in raztrganje cevi ipd je bulšit. Za fakin enosmerne ventle zgleda še niste nikol slišal in utrujate kako stvar ni mogoča. Varnostni sistem nadzora podpritiska v cevi vam je nezamisljiv.
Kapsula je subsonična, pomeni da se plin pre dnjo še vedno uspe umikat kot navaden plin. Ob stenah pride do povečanjna pritiska med gibanjem kapsule. Vse kar nucaš je, da v tem momentu odpreš ventil v steni, ki ven spusti momentarni nadtlak. Ko je kapsula mimo, se ventil zapre. Konec celote grozljivke kako dolgo bo trajalo da v cevi pade tlak. Kapsule same delujojo. Kot bat,ki odstranjuje odvečen plin.
Če ste sposobn zguntst problematičen scenarij, od kje vam prepričanje da ste edini in da nihče ni zgruntal primerne rešitve problema? Kaj boste tulili, ko stvar zaživi v praksi? Da bodo vsi pomrl? The end is nigh?
World is filled with fucking morons ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Užaljen otrok? Ne, samo fakin poln kurac mam nepismenih idiotov, katerih modus operandi je metanje dreka v čisto vsako rahlo movo idejo. Moja zaloga tolerance do bulšita je dokončno izčrpana.
Tvoj problem je psihološke, da ne rečem psihiatrične narave.
Če tvoj idol, serijski izdelovalec čudežev, nekaj reče, je to sveto, in vsak najmanjši pomislek je zate metanje dreka.
Kaj boste tulili, ko stvar zaživi v praksi?Lahko odpremo stavnico. Kaj bo prej?
A) hyperloop med SF in LA
B) Muskov astronavt na Marsu
C) avti brez voznikov na cestah
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Tody ::
Definitivno C, pa če se boste na glavo postavil je to alfa in omega VSEH izdelovalcev avtomobilov, ne samo tesle. Google je vrgel miljarde v to ampak ni naredil "nič" iz vaše prespektive. V resnici je pa izučil kader naredil korak naprej da se to da in da je to možno, razvili so hardware...
In danes vsi vlagajo v to, mogoče ne lih toliko na učeh kot Tesla ampak sem notri se stekajo miljarde.
In danes vsi vlagajo v to, mogoče ne lih toliko na učeh kot Tesla ampak sem notri se stekajo miljarde.
WarpedGone ::
O, hi okapi, sm te pogrešal... Not.
Kaj ko bi raje povedal raje zakaj je blebetanje o zračnem zidu tehten pomislek, ki inženirsko ni rešljiv?
Al pa zakaj je nujno vzpostavljanje podtlaka tak hud problem, ds bi nujno trajalo ful mesecev?
Btw": tale tema je samo ena izmed vsaj petih ns temo hyperloopa. Od starih vrli pametovalcev pričakujem, da so prebrali tudi kakšno drugo. Svet se ni začel s prvim postom v tej temi.
Kaj ko bi raje povedal raje zakaj je blebetanje o zračnem zidu tehten pomislek, ki inženirsko ni rešljiv?
Al pa zakaj je nujno vzpostavljanje podtlaka tak hud problem, ds bi nujno trajalo ful mesecev?
Btw": tale tema je samo ena izmed vsaj petih ns temo hyperloopa. Od starih vrli pametovalcev pričakujem, da so prebrali tudi kakšno drugo. Svet se ni začel s prvim postom v tej temi.
Zbogom in hvala za vse ribe
tikitoki ::
WarpedGone je izjavil:
Železniških tirov, mostov in tunelov je koliko tisočev kilometrov?
Klasična neumna hinavščina.
Ne, sam ti ne dojemas, da bi poka v cevi ogrozila (beri pobila) vse potnike v sistemu, medtem, ko bomba na cesti ogrozi sam tiste v radiju eksplozije. Kaksen vlak se mogoce ne ustavi dovolj zgodaj, pa most pobere se koga zraven, k se sesuje. Pa se gmotna skoda je neprimerno manjsa, popravilo bistveno bolj enostavno,...
Pa, da je high value, easily destroyed target, kar za cesto tezko reces. Razen, ce si neumen hipokrit:).
Pa ja, res so tukaj se potresi,... Ceste uporabljamo ze tisocletja, obcasno pa je potrebno kater odsek nadomestiti, ker je ga je naravna ujma unicila. Seveda je hyperloop popolnoma imun na vse, ker ga je promoviral Elon Musk.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Okapi ::
Definitivno C, pa če se boste na glavo postavil je to alfa in omega VSEH izdelovalcev avtomobilov, ne samo tesle.A je res?
Eni tule (in ne samo tule) razlagajo, da ko bodo samovozeči avti, avta sploh ne boš več potreboval, in bo en "skupni" avto zadostil potrebe desetih zasebnih avtov. Pač po logiki, da so avti sedaj 90% časa parkirani.
Po kakšni logiki bi se vsi izdelovalci avtov trudili narediti nekaj, kar bi v končni fazi pomenilo 10x manj prodanih avtov? Že 2x manj bi bila zanje katastrofa. Oziroma, kako nameravajo izdelovalci avtov to kompenzirati?
WarpedGone je izjavil:
O, hi okapi, sm te pogrešal... Not.Boš že moral prej ti povedati, kje je kdo rekel, da je to nerešljiv problem.
Kaj ko bi raje povedal raje zakaj je blebetanje o zračnem zidu tehten pomislek, ki inženirsko ni rešljiv?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Tody ::
Okapi ker smo ljudje prfuknjeni na pločevino. Ker se svet spreminja, ker bodo začel zaračunavat naročnino na avtomobile, tko kot imaš danes mesečno za avtobus. Tisti, ki bodo hotl svojega bodo pa globoko segel v žep, lahko pa da bodo ustavil tehnologijo malce pred tem, ker to da se toliko folka pobije na cestah tudi njim nič ne služi.
Uglavnem velik stvari je če pogledaš malce iz večjega zornega kota.
Uglavnem velik stvari je če pogledaš malce iz večjega zornega kota.
specing ::
Sicer če bi tista zveza med SF in LA dejansko koštala le 6 miljard USD (kot je na hyperloop wikipediji), potem bi morala biti zgrajena že včeraj, saj je to le ~30 modernih potniških letal.
Ti primerjaš praktično jabolka in hruške. Ne moreš primerjati nek razvojni program na eni strani in končni produkt (letalo) na drugi.. Bolj smotrno bi bilo, da primerjamo dva razvojna programa.. Torej cena izgradnje Hyperloopa bo znašala 6 miljard USD, kar je bistveno manj kot je cena razvojnega programa enega modela Airbusovega ali Boeingovega letala...
Kdo tukaj primerja jabolke in hruške?
Še vedno ti.. Razvojni program določenega model letala pomeni, da zgradijo oz. skonstruirajo letalo iz nule.. Gre za letalske programe, ki pokrivajo vse od načrtov do prototipa in nato do prvega komercialnega letala..
Zakaj misliš, da bi bila tista proga med LA in SF konstruirana iz nule? Kaj bo pa tista testna proga blizu štaba SpaceX?
Okapi ::
Okapi ker smo ljudje prfuknjeni na pločevino. Ker se svet spreminja, ker bodo začel zaračunavat naročnino na avtomobile, tko kot imaš danes mesečno za avtobus. Tisti, ki bodo hotl svojega bodo pa globoko segel v žep, lahko pa da bodo ustavil tehnologijo malce pred tem, ker to da se toliko folka pobije na cestah tudi njim nič ne služi.Ja in? Forum je zato, da na stvari gledamo iz različnih in širših zornih kotov.
Uglavnem velik stvari je če pogledaš malce iz večjega zornega kota.
Mene recimo zanima, kako gre skupaj trditev, da si proizvajalci avtomobilov prizadevajo narediti samodejni avto, in napovedi navdušencev nad samodejnimi avti, da bo potem potrebnih 10x manj avtov. Nekako ne gre skupaj. Zakaj bi nekdo pljuval v lastno skledo in se trudil narediti izdelek, zaradi katerega bo prodal manj teh izdelkov? Nekako v slogu tiste teorije zarote o tem, zakaj nimamo večnih žarnic.
thramos ::
Zato, ker je še vedno bolje, da tak avto narediš sam, kot da ga naredi nekdo drug. Kar se v praksi sicer ponavadi zgodi.
WarpedGone ::
Torej se res usajaš iz čiste zlobe. I thought so.
Ne obstaja, because zračni zid.
Torej Okapi:
Kaj bo pa tista testna proga blizu štaba SpaceX?
Ne obstaja, because zračni zid.
Torej Okapi:
Zmenta se, ali je to rešljiv ali nerešljiv problem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
tikitoki ::
WarpedGone je izjavil:
Torej se res usajaš iz čiste zlobe. I thought so.
Kaj bo pa tista testna proga blizu štaba SpaceX?
Ne obstaja, because zračni zid.
Torej Okapi:
Zmenta se, ali je to rešljiv ali nerešljiv problem.
Ti dokazi, da ni problema, ce se cev razpolovi. Da bo popolnoma varno.
MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
WarpedGone ::
@tikitoki:
1. nobena stvar ni popolnoma varna
2. vse stvari obratujejo ob sprejemljivi stopnji tveganja
3. nesreče se dogajajo nonstop
4. občasno je kdo tudi mrtev
5. sistem zgradiš ob razumni oceni katere probleme boš rešil, kateri so pa preveč absurdni da bi se z njimi ukvarjal (v los angelesu imajo plinovod kljub potresu vsake tolk časa in požarom, ki zarad tega nastanejo, horrorz!!!!!11111enaenaena)
6. razpolovitev cevi je debilnost
7. zračni val ki se 'obnaša kot zid' je debilnost
8. če tebi neka stvar ni jasna, ne pomeni, da ni mogoča - ti je jasno zakaj dela CPU? Ne, vseeno dela.
9. O hyperloopu je znana osnova ideja - konkretne cifre (hitrost, premer cevi, materiali, postavitev, ....) so odvisne od konkretne izvedbe in rezultat miljavžentih spremenljivk
10. js tebi dokazat ne morem ničesar, ker ti že veš da je hyperloop bedarija
11. kar pomeni, da samo mečeš drek
...
z12. Obstaja X firm, ki sestavljajo inženirsko sestavljanko v obliko, ki bo delovala
z13. obstaja Y naročnikov, ki si želijo med hyperloop postavljen in to že plačujejo
Kar je na koncu edino pomembno - stvar zaenkrat financirajo privatni žepi. Good.
1. nobena stvar ni popolnoma varna
2. vse stvari obratujejo ob sprejemljivi stopnji tveganja
3. nesreče se dogajajo nonstop
4. občasno je kdo tudi mrtev
5. sistem zgradiš ob razumni oceni katere probleme boš rešil, kateri so pa preveč absurdni da bi se z njimi ukvarjal (v los angelesu imajo plinovod kljub potresu vsake tolk časa in požarom, ki zarad tega nastanejo, horrorz!!!!!11111enaenaena)
6. razpolovitev cevi je debilnost
7. zračni val ki se 'obnaša kot zid' je debilnost
8. če tebi neka stvar ni jasna, ne pomeni, da ni mogoča - ti je jasno zakaj dela CPU? Ne, vseeno dela.
9. O hyperloopu je znana osnova ideja - konkretne cifre (hitrost, premer cevi, materiali, postavitev, ....) so odvisne od konkretne izvedbe in rezultat miljavžentih spremenljivk
10. js tebi dokazat ne morem ničesar, ker ti že veš da je hyperloop bedarija
11. kar pomeni, da samo mečeš drek
...
z12. Obstaja X firm, ki sestavljajo inženirsko sestavljanko v obliko, ki bo delovala
z13. obstaja Y naročnikov, ki si želijo med hyperloop postavljen in to že plačujejo
Kar je na koncu edino pomembno - stvar zaenkrat financirajo privatni žepi. Good.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrStein ::
Za Hyperpoop pa je tako ThunderF00t lepo razložil!
A tiste bedarije, ki smo jih lani* lepo zavrgli?
* ali kdaj so že bile objavljene
Daš lahko link? W1 se očitno ne da...
V tej ali drugih omenjenih temah.
Prva točka je bila, da je nemogoče vakuumsko cev narediti.
Tule pa je zadeva narejena v živo.
Q.E.D
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Okapi ::
Nekaj pogojno uporabnega so uspeli narediti, ja.
Problems with dust and misalignment of the track limited performance and caused widespread problems.
MrStein ::
----> Prvi letalski let je bil dolg 36 metrov.
A pogledamo tudi prvo železnico? Ali avto?
Dovolj je preprosto odpreti zaporo in vlakec tistih pa litrov zraka še dodatno pospeši v smer vožnje.
Konec debate.
Isto kot na železnici. Ali letalu. Ali asfaltu.
Torej: ali se problem pravočasno odkrije in odpravi, ali pa bo v večernih novicah namesto poročila o novi frizuri Britney Spears pač poročilo o še eni nesreči v spodnji Indiji. In potem novica o Justinu Biberju.
A tako kot če bi zadeli letalo med vzletom? Ja, katastrofa. Najbolje, da se skrijemo pred teroristi v globoko klet.
Ne vem, bom naslednjič na vlaku kondukterja vprašal. Poročam...
A pogledamo tudi prvo železnico? Ali avto?
Tudi če predvidiš, da bodo postaje od osrednjega dela proge ločene s hermetično zaporo, mora vlak zapeljati v poseben del hyperloopa, preden vstopi v osrednji del. V tem začetnem delu je treba izenačit tlak oz. izpumpat zrak do vrednosti vakuuma v osrednjem delu. Ja, ni potrebno do nivoja NASINE vakuumske dvorane, ampak to vseeno vzame čas... 20 min? Pol ure? Eno uro?
Dovolj je preprosto odpreti zaporo in vlakec tistih pa litrov zraka še dodatno pospeši v smer vožnje.
Konec debate.
Varnost definitivno. Kaj se zgodi s hyperloopom, če na enem delu popusti spoj? Če pride do potresa? Če se v podporni steber zaleti tovornjak? Če se objestneži iz zabave ali pa narko šef iz maščevanja odloči streljat kamorkoli v stotine in stotine kilometrov cevi?
Isto kot na železnici. Ali letalu. Ali asfaltu.
Torej: ali se problem pravočasno odkrije in odpravi, ali pa bo v večernih novicah namesto poročila o novi frizuri Britney Spears pač poročilo o še eni nesreči v spodnji Indiji. In potem novica o Justinu Biberju.
Če se teroristi odločijo, da bodo z ostrostrelsko puško streljali na hyperloop iz oddaljenosti 1km? Zračni val, ki bi zadel v vakuumu potujoč vlak, bi v trenutku ubil vse potnike - bilo bi, kot da so treščili v zid. Kakšna nočna mora s stališča vzdrževanja in varnosti!
A tako kot če bi zadeli letalo med vzletom? Ja, katastrofa. Najbolje, da se skrijemo pred teroristi v globoko klet.
Kaj če bi se terorist želel raztreliti na vlaku?
Ne vem, bom naslednjič na vlaku kondukterja vprašal. Poročam...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Tody ::
Okapi ti maš plašnice na očeh ne jaz.
Če 1 človek uporablja 1 avto cca 10 let, ko se ta recimor da amortizira.... Kaj se zgodi če se ta isti avto lasti 10 ljudi?
Torej zaradi tega ker plačuješ naročnino X eur na leto te ubistvu ne moti in celo fajn se ti bo zdelo, da se boš vsako leto vozil v novem avtomobilu. Proizvajalcem pa bo tudi vseeno. Ali 1 avto na 10 let in jih ti jih prodajo 4 v življenu. Ali pa ti del avta prodajo vsako leto
Če 1 človek uporablja 1 avto cca 10 let, ko se ta recimor da amortizira.... Kaj se zgodi če se ta isti avto lasti 10 ljudi?
Torej zaradi tega ker plačuješ naročnino X eur na leto te ubistvu ne moti in celo fajn se ti bo zdelo, da se boš vsako leto vozil v novem avtomobilu. Proizvajalcem pa bo tudi vseeno. Ali 1 avto na 10 let in jih ti jih prodajo 4 v življenu. Ali pa ti del avta prodajo vsako leto
jype ::
Predvsem je pomembno dejstvo, da noben prototip do zdaj še ni imel težav. Hyperloop proga je prvi tak.
s1m0n ::
Kako bo tudi vplivalo sonce / vročila na to cev, ki se bo raztezala po najbolj vročih delih Kalifornije?
To se bi na razdalji od LA do SF cev raztezala in krčila za več 100m. In to cev pod popolnim vakumom.
Stvar je na krajši razdalji izvedljiva tako mehansko kot cenovno a stvari se hitro obrnejo kak postane daljša.
To se bi na razdalji od LA do SF cev raztezala in krčila za več 100m. In to cev pod popolnim vakumom.
Stvar je na krajši razdalji izvedljiva tako mehansko kot cenovno a stvari se hitro obrnejo kak postane daljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
A naj dodam "lubi jezus" al je odveč?
Srednja šola zadostuje, da znaš izračunat raztezek.
In srednja šola zadostuje, da si znaš predstavljat celo rajdo možnih rešitev kompenzacije raztezka.
Srednja šola zadostuje, da znaš izračunat raztezek.
In srednja šola zadostuje, da si znaš predstavljat celo rajdo možnih rešitev kompenzacije raztezka.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrStein ::
Daj no, v vesolju ni zraka, zato rakete ne morejo delovati. Saj vsak kmet to ve!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
jype ::
Guma prepušča vakuum, zato segmenti, povezani z gumijastimi tesnili, ne bodo dobra rešitev, drugih snovi, ki bi bile podobne, pa človeštvo še ne pozna!
vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
Užaljen otrok? Ne, samo fakin poln kurac mam nepismenih idiotov, katerih modus operandi je metanje dreka v čisto vsako rahlo movo idejo. Moja zaloga tolerance do bulšita je dokončno izčrpana.
Ja, zračni zid in raztrganje cevi ipd je bulšit. Za fakin enosmerne ventle zgleda še niste nikol slišal in utrujate kako stvar ni mogoča. Varnostni sistem nadzora podpritiska v cevi vam je nezamisljiv.
Kapsula je subsonična, pomeni da se plin pre dnjo še vedno uspe umikat kot navaden plin. Ob stenah pride do povečanjna pritiska med gibanjem kapsule. Vse kar nucaš je, da v tem momentu odpreš ventil v steni, ki ven spusti momentarni nadtlak. Ko je kapsula mimo, se ventil zapre. Konec celote grozljivke kako dolgo bo trajalo da v cevi pade tlak. Kapsule same delujojo. Kot bat,ki odstranjuje odvečen plin.
Če ste sposobn zguntst problematičen scenarij, od kje vam prepričanje da ste edini in da nihče ni zgruntal primerne rešitve problema? Kaj boste tulili, ko stvar zaživi v praksi? Da bodo vsi pomrl? The end is nigh?
World is filled with fucking morons ...
Si ne predstavljam kak bi moral bit ventil, da izprazne visoko komprimiran zrak, ki ga je povzročil objekt z 1200kmh, in da pri tem se nič dramatičnega ne zgodi.
@jype
Tista steza ob spaceXu je igračka proti temu kar bi res moralo bit.
Sicer me zanima, dajte povedat, kje bo ta zračna blazina dobila zrak, če bo to parcialni vakuum?
To bo treba furat na izjemno veliki hitrosti in sprašujem se, kak turbofan bi to moral bit, in kaj ga bo poganjalo, da ne bo ista pašta kot letalo.
Glede teroristov...
ni isto kot pri letalu ali vlaku. Letališča so točkovni objekti, kjer je nekaj zaščite. Pa preveč na vidnem so. Za zbit železnico pa že rabiš serious firepower.
Če bo ta hyperloop na stebrih in ne pod zemljo, pol bo že well placed hunting rifle shot, lahko, v najslabšem primeru naredil katastrofo, v najboljšem pa serious downtime.
Izpostavljenot pa je ogromna, ker pri taki dolžini greš tudi prek neobljudenih površin.
Zadeva je taka, da bom prej jz mrtev, kot da se bo projekt uresničil v kakršnikoli uporabni obliki.
Še saudska arabija, ki ima rad take tehnološke velike tiče, je poniknila od takrat ko se je bahala, da bi prvi hyperloop bil pri njih.
IMO let's focus on planes first.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Okapi ::
vostok_1 ::
Awesome. Sign me up.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Si ne predstavljam kak bi moral bit ventil, da izprazne visoko komprimiran zrak, ki ga je povzročil objekt z 1200kmh, in da pri tem se nič dramatičnega ne zgodi.
Seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
WarpedGone je izjavil:
A naj dodam "lubi jezus" al je odveč?
Srednja šola zadostuje, da znaš izračunat raztezek.
In srednja šola zadostuje, da si znaš predstavljat celo rajdo možnih rešitev kompenzacije raztezka.
Pa recimo 1mm/m pri takšnih vročih dnevih in koliko je to na 500km? Malo prav ni ne! Tudi, če rečeš pol mm je to še vedno na takšnih razdaljah zelo veliko!
jype ::
Pa recimo 1mm/m pri takšnih vročih dnevih in koliko je to na 500km? Malo prav ni ne! Tudi, če rečeš pol mm je to še vedno na takšnih razdaljah zelo veliko!Zdi se mi, da tist milimeter loh zamašiš tko, da okol celega spoja nategneš cev iz lateksa. Podobno kot kondom, samo brez lubrikanta.
vostok_1 ::
But that's not that much fun anymore!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
J.McLane ::
Ne vem od kdaj je "partial vacuum" zahteval popolno tesnjenje.
Koliko vakuma je v resnici sploh potrebno, da dosežeš dovolj dobre številke? 80%, 90% 99%?
Na 10.000 m imajo letala 70% "vakum" (30% pritiska kot je na zemlji), pa brez problema letijo mnogo hitreje in ceneje kot na 1.000 m.
Koliko vakuma je v resnici sploh potrebno, da dosežeš dovolj dobre številke? 80%, 90% 99%?
Na 10.000 m imajo letala 70% "vakum" (30% pritiska kot je na zemlji), pa brez problema letijo mnogo hitreje in ceneje kot na 1.000 m.
s1m0n ::
Ne vem od kdaj je "partial vacuum" zahteval popolno tesnjenje.
Ta "partial vacuum" je 99,999%. Tako, da lahko kar govorimo, da gre za popoln vakum razlike skoraj, da ni!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
vostok_1 ::
Da. Pri 800kmh. Za teh 1200 mora bit tolk višji vakuum.
Ampak letalo ima krila in večji vzgon, zato leti.
Kapsula v hyperloopu pa mora računat na zračno blazino.
Če vračunaš strošek izgradnje, vzdrževanja objekta itd. Pol vprašanje, če bo res učinkovitejše. Plus tega, koliko ljudi spraviš v eno pod?
V letalo jih tudi 200+.
Skratka, letala FTW. Sam razmišljam, kako bi jih spravili dol iz fosilnih goriv. Vsaj metanol, da bi recimo uporabljali.
Insane.
Gledam tako. Pri avtomobilih je 130km še sprejemljiva cifra za enosmerno, dnevno potovanje. Če uspeš letalo dat na 6x hitrost, je to 680km. ZA enosmerno potovanje do Rima je čisto kul.
Problem je ker moraš vsaj toliko časa zabit na letališču, kot rabiš za pot. To je največji problem.
Zato bi zadeva morala biti VTOL. Pogledaš urnik. Se zapelješ do parkirišča vzleta. Varnostnik te pregleda in se vkrcaš. Minimalno prtljage dovoljene za take dnevne lete.
Še tisti hanoverčan bi bil vesel pomojem.
99,99% parcialni vakuum ti onemogoča delovanje hyperloopa. Tko, da to kar odmislit. Kapsula potrebuje dovolj zraka, da ustvari zračno blazino. Za potovat pri 1200kmh, rabiš nekje toliko kot rabi letalo, da učinkovito potuje 1200kmh. Letalo drsi po zraku z krili, kapsula pa bi drsela po zračni blazini vse na okoli. Dejanski izračuni bi povedali koliko je dejansko potrebnega, da lahko lebdi.
Ampak letalo ima krila in večji vzgon, zato leti.
Kapsula v hyperloopu pa mora računat na zračno blazino.
Če vračunaš strošek izgradnje, vzdrževanja objekta itd. Pol vprašanje, če bo res učinkovitejše. Plus tega, koliko ljudi spraviš v eno pod?
V letalo jih tudi 200+.
Skratka, letala FTW. Sam razmišljam, kako bi jih spravili dol iz fosilnih goriv. Vsaj metanol, da bi recimo uporabljali.
Insane.
Gledam tako. Pri avtomobilih je 130km še sprejemljiva cifra za enosmerno, dnevno potovanje. Če uspeš letalo dat na 6x hitrost, je to 680km. ZA enosmerno potovanje do Rima je čisto kul.
Problem je ker moraš vsaj toliko časa zabit na letališču, kot rabiš za pot. To je največji problem.
Zato bi zadeva morala biti VTOL. Pogledaš urnik. Se zapelješ do parkirišča vzleta. Varnostnik te pregleda in se vkrcaš. Minimalno prtljage dovoljene za take dnevne lete.
Še tisti hanoverčan bi bil vesel pomojem.
99,99% parcialni vakuum ti onemogoča delovanje hyperloopa. Tko, da to kar odmislit. Kapsula potrebuje dovolj zraka, da ustvari zračno blazino. Za potovat pri 1200kmh, rabiš nekje toliko kot rabi letalo, da učinkovito potuje 1200kmh. Letalo drsi po zraku z krili, kapsula pa bi drsela po zračni blazini vse na okoli. Dejanski izračuni bi povedali koliko je dejansko potrebnega, da lahko lebdi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
simon:
Nisam ćit'o, al' osudjujem ...
1/1000 = 0,1% normalnega zračnega tlaka.
99,999% je hkrati narobe in nonsense.
Koliko je 10% od 0? kaj pa 100% od nič? Res ste biseri ...
Ne vem od kdaj je "partial vacuum" zahteval popolno tesnjenje.
Ta "partial vacuum" je 99,999%. Tako, da lahko kar govorimo, da gre za popoln vakum razlike skoraj, da ni!
Nisam ćit'o, al' osudjujem ...
The Hyperloop resembles a vactrain system but operates at approximately one millibar (100 Pa) of pressure.[22]
1/1000 = 0,1% normalnega zračnega tlaka.
99,999% je hkrati narobe in nonsense.
Koliko je 10% od 0? kaj pa 100% od nič? Res ste biseri ...
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Elon itak nima pojma... Še leta 2012 je govoril, da bo cel svet v enem letu kupu največ 20 tisoč esov, pa vsi vemo da jih kupi skor 100 tisoč!
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
O, hi okapi, sm te pogrešal... Not.
Tvojega sarkazma in tudi direktnih nesramnosti tudi nihče ne pogreša. Kaj čmo?
WarpedGone je izjavil:
Kaj ko bi raje povedal raje zakaj je blebetanje o zračnem zidu tehten pomislek, ki inženirsko ni rešljiv?
Al pa zakaj je nujno vzpostavljanje podtlaka tak hud problem, ds bi nujno trajalo ful mesecev?
Ne zračni zid, zračni val, ki bi v primeru orenk breacha vdrl v cev z nadzvočno hitrostjo.
Vzpostavljanje podtlaka v stotinah tisočih in milijonih kubikih je problem, kot je to razvidno iz časa praznjenja 20.000 kubikov velike vakuumske dvorane, ki jo NASA uporablja za testiranje pogojev v vakuumu. Da jo izčrpajo, traja 8 ur; četudi privzamemo, da bi bil vakuum v Hyperloopu daleč manjši od tistega v NASI, to pomeni več ur za 20.000 kubikov. Oziroma mnogo več energije za praznjenje v krajšem času.
Zadnja poved je tudi odgovor na to, ali menimo da je stvar popolnoma neizvedljiva, ali pa menimo zgolj, da je stvar sicer izvedljiva, a popolnoma nepraktična in neekonomična.
WarpedGone je izjavil:
Btw": tale tema je samo ena izmed vsaj petih ns temo hyperloopa. Od starih vrli pametovalcev pričakujem, da so prebrali tudi kakšno drugo. Svet se ni začel s prvim postom v tej temi.
Žal ne razumeš najmanj dveh stvari: kakšna je narava forumov ter dejstva, da imaš opravka z ljudmi. Pri ljudeh je treba vedno vzeti v zakup dejstvo, da te bodo znova in znova razočarali.
Ne razumem, zakaj trumi idiotov sploh odgovarjaš, če ti je to vir takih frustracij? Oziroma drugače, očitno potrebuješ ljudi, ki te nenehno spravljajo v obup, da preko stalnega sarkazma in nesramnosti sproščaš notranje napetosti.
V temi o Cepljenju otrok tudi (jaz) stalno odgovarjam(o) na iste bedastoče, pa pri tem vseeno premorem(o) vsaj osnovno mero civiliziranosti in neprestano ponavljam(o) iste argumente. Ja, če sem 10 sporocil nazaj izpostavil nek argument, ga res ne ponavljam ponovno; v splošnem pa smo v tisti temi že 300x ponovili vse argumente. Pa jih bomo še 300x. Hell, 1000x, če bo treba. Pri čemer gre za mainstream zadevo in kontroverzni pogled predstavljajo nasprotniki cepljenja, ne jaz oziroma mi.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Ja, zračni zid in raztrganje cevi ipd je bulšit. Za fakin enosmerne ventle zgleda še niste nikol slišal in utrujate kako stvar ni mogoča. Varnostni sistem nadzora podpritiska v cevi vam je nezamisljiv.
Nezamisljivo nam je, da bi bila cev, po kateri s 1000km/h vozijo vlaki, razdeljena na prekate, ki bi se ločeno odpirali. Še n mehanskih delov, ki se lahko okvarijo in v katere lahko s polno hitrostjo trči vlak.
WarpedGone je izjavil:
Kapsula je subsonična, pomeni da se plin pre dnjo še vedno uspe umikat kot navaden plin. Ob stenah pride do povečanjna pritiska med gibanjem kapsule. Vse kar nucaš je, da v tem momentu odpreš ventil v steni, ki ven spusti momentarni nadtlak. Ko je kapsula mimo, se ventil zapre. Konec celote grozljivke kako dolgo bo trajalo da v cevi pade tlak. Kapsule same delujojo. Kot bat,ki odstranjuje odvečen plin.
Super. Za odstranitev plina potrebuješ energijo. Zdaj, ali ji zagotoviš črpalkam, ali pa delo opravlja kapsula/vlak, je meni povsem vseeno. Energija je energija in še vedno moraš pokazat, da je to ekonomsko vzdržno. Imeli smo tudi supersonična potniška letala, nihče ne trdi, da jih ne moremo in ne znamo naredit. Na koncu je vse vprašanje ekonomske vzdržnosti.
WarpedGone je izjavil:
World is filled with fucking morons ...
Word!
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
Torej se res usajaš iz čiste zlobe. I thought so.
Resnično ne razumem tvojega mindseta, v katerem vidiš zlobo v vsakem skeptičnem postu.
Žalostno je, da ta tvoja subjektivna realnost ni sposobna doumet, da najbrž velika večina skeptikov Musku sploh ne privošči neuspeha, ampak ravno kontra. Si si pač vtepel v glavo, da mu želimo slabo in da smo privoščljivci.
Ravno kontra: jaz osebno si pravzaprav želim, da bi Musku uspelo in mu privoščim vso slavo in uspeh. Če mu bo uspelo, ne bom jamral, da je konec blizu in da bomo vsi pomrli, pač pa bom javno izrazil odobravanje.
Si pa ne dovolim takšnim majhnim mindsetom kot je tvoj vzeti zdrave mere skepse. Na papirju vse lahko zgleda v redu; dejstvo pa je, da obstaja cel kup problemov, ki jih je treba rešiti. Če bi bili ti problemi edina težava, bi bilo še vse OK - bi pač ti z vso pravico trdil, da jih bo nekdo nekdaj rešil, enega za drugim in da bo ta nekdo magari Musk. Ampak težava je še v tem, da mi trdimo, da to trenutno morda ne more biti ekonomsko vzdržno.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
WarpedGone je izjavil:
vozijo vlaki,
:\
Moram reči, da se vse bolj nagibam k Okapijevi oceni, da so tvoji problemi predvsem psihološke, če ne kar psihiatrične narave. Prosto po tisti maksimi, Never attribute to malice...
Alternativa je žal ta, da si trol.
Mimogrede, zaradi mene lahko tisto, kar naj bi menda v kratkem vozilo po hyperloopu, imenuješ tudi Lubenica.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
.. kot da so treščili v zid
A gre za zid ali samo steno, mogoče pretres ali upočasnitev?
The truth is out there.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Sprijazni se, WarpedOne. Nihče ne more narediti električnega avtomobila, ki bi ga kdorkoli hotel kupiti.
Hyperloop je halucinacija.
Hyperloop je halucinacija.
tikitoki ::
WarpedGone je izjavil:
@tikitoki:
1. nobena stvar ni popolnoma varna
2. vse stvari obratujejo ob sprejemljivi stopnji tveganja
3. nesreče se dogajajo nonstop
4. občasno je kdo tudi mrtev
5. sistem zgradiš ob razumni oceni katere probleme boš rešil, kateri so pa preveč absurdni da bi se z njimi ukvarjal (v los angelesu imajo plinovod kljub potresu vsake tolk časa in požarom, ki zarad tega nastanejo, horrorz!!!!!11111enaenaena)
6. razpolovitev cevi je debilnost
7. zračni val ki se 'obnaša kot zid' je debilnost
8. če tebi neka stvar ni jasna, ne pomeni, da ni mogoča - ti je jasno zakaj dela CPU? Ne, vseeno dela.
9. O hyperloopu je znana osnova ideja - konkretne cifre (hitrost, premer cevi, materiali, postavitev, ....) so odvisne od konkretne izvedbe in rezultat miljavžentih spremenljivk
10. js tebi dokazat ne morem ničesar, ker ti že veš da je hyperloop bedarija
11. kar pomeni, da samo mečeš drek
...
z12. Obstaja X firm, ki sestavljajo inženirsko sestavljanko v obliko, ki bo delovala
z13. obstaja Y naročnikov, ki si želijo med hyperloop postavljen in to že plačujejo
Kar je na koncu edino pomembno - stvar zaenkrat financirajo privatni žepi. Good.
Iz te litanje sem je razvidno samo, da nimas pojma cem govoris in na slepo verjames nekim avtoritetam, kajneda? Potem pa se spravis na nivo ad hominem napada in si zmagal, a ne?
Ce pac ti ne dojemas, da zrak s hitrosjo, ki presega 400 km/h ni macji kaselj, pa vprasaj tiste, ki so stali na poti tornada.
Predvsem je pomembno dejstvo, da noben prototip do zdaj še ni imel težav. Hyperloop proga je prvi tak.
To, da naredis napol delujoc prototip tudi se ne pomeni, da bo nekaj preslo v vsakdanjo uporabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27458 (11427) | tikitoki |
» | The Boring Company (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 42155 (29877) | Okapi |
» | Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23146 (15101) | bbf |
» | SpaceX hoče na Mars (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 57737 (48251) | BigWhale |