Forum » Na cesti » Dražja registracija vozil
Dražja registracija vozil
Temo vidijo: vsi
Castiel ::
Kar se tiče registracije pa..če je komu problem plačat teh nekaj eurov več...jebiga. Več kot 4000 ccm vozila pa res nihče ne potrebuje, tudi najboljši terenci imajo motorje tam do 3.5 turbodizel, kar je čez 4.0 je vse že nepotrebno preseravanje. Če hočejo imet več kot 4.0 motorje (torej gre za bogataše, ki se preseravajo) pa naj še plačajo kot je treba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
MuadDib ::
Torej gre le za letno dajatev za uporabo cest, ki jih lahko drzava po mili volji regulira. Ta dajatev se namenja (kolikor je meni znano) za potniski promet (pa naj bo to avtobus ali vlak). Zato ker potniski promet ne more delovati z dobickom (vsaj ne zelezniski, saj ne bi mogel konkurirat cestnemu), je treba tja sofinancirat s strani drzave.
Nato pa imamo se dajatve na gorivo ki pa so dejansko namenjene urejanju vozisc! Pa vendar pri tako visokih dajatvah raje tankam v sosednji Avstriji, kjer imajo tudi ceste lepse urejene (ne veliko a vendar ni tako luknjasta kot npr. Ulica Pariske Komune v Mariboru). Ponekod v sloveniji se celo odlocas v katero luknjo bos zapeljal da bo cim manj skode!
Predlagam izstavitev racuna za zamenjavo vzmetenja in koncnikov pri naslednjem servisu kar nasi drzavi (saj ne vem ali je cesta drzavna ali obcinska in ta tudi ni posebej oznacena, dajatve pa vendar placujemo drzavi)!
Ko se bodo pa zaceli odvijat taksni zahtevki, pa da se pade kaksna tozba, se bodo pa malo bolj pobrigali tudi za nase ceste. Do takrat pa zivim raje v Avstriji in imam avstrijsko registracijo ;)
LP, BB
Nato pa imamo se dajatve na gorivo ki pa so dejansko namenjene urejanju vozisc! Pa vendar pri tako visokih dajatvah raje tankam v sosednji Avstriji, kjer imajo tudi ceste lepse urejene (ne veliko a vendar ni tako luknjasta kot npr. Ulica Pariske Komune v Mariboru). Ponekod v sloveniji se celo odlocas v katero luknjo bos zapeljal da bo cim manj skode!
Predlagam izstavitev racuna za zamenjavo vzmetenja in koncnikov pri naslednjem servisu kar nasi drzavi (saj ne vem ali je cesta drzavna ali obcinska in ta tudi ni posebej oznacena, dajatve pa vendar placujemo drzavi)!
Ko se bodo pa zaceli odvijat taksni zahtevki, pa da se pade kaksna tozba, se bodo pa malo bolj pobrigali tudi za nase ceste. Do takrat pa zivim raje v Avstriji in imam avstrijsko registracijo ;)
LP, BB
Mesar ::
Glede na to kakšno je vzdrževanje, da imamo že skoraj keltske ceste, bi morali nižat cestnino.
Your turn to burn!
imagodei ::
@jype,
te tvoje trditve so pa že obscene, no. Cel kup problemov, ki jih ne vidiš zato, ker se ti tisti tvoj briljant od kolesa tako blešči, da zaslepi vse ostalo. Svetovat folku, ki se stanuje v lastniškem stanovanju npr. 50km (ali kolikor pač že hočeš) daleč in se vozi v LJ (ali kamor pač že hočeš) na šiht, kjer dela za 1k plus nekaj evrov preko, je pretenciozno.
1.) Službe niso uniformno razporejene po Sloveniji. Skoncentrirane so v večjih mestih, sploh v LJ. Dat odpoved v LJ in iskat službo v radiju npr. 10km, je wishful thinking. Sploh če gre kakšno programiranje, razvoj, visoko tehnologijo. Tajnic firme tudi ne rabijo neomejeno. Čistilk ravno tako ne.
2.) Prodat stanovanje za X EUR in iskat nadomestnega v LJ za cen 2X EUR, je pri plači 1000 EUR neumnost. Stanovanja so predraga glede na dohodke.
3.) V današnjih časih živijo po 3 generacije v enormnih hišah. Koliko je bila gradnja takih hiš smotrna in kakšne napake so bile storjene, je bye-gone. Stanje je tako, kot je. Zna biti, da v teh hišah stanuje 3-5 oseb, ki se vozijo na šiht (študij) v različne konce. Stara mama gre iz hiše samo "z nogami naprej". Tudi, če jo ostali na grd način "zdriblajo" iz bajte, hiša ni vredna toliko, da bi iz prodaje financirali nakup dveh (kamoli treh) primernih stanovanj na različnih koncih. Konkretni primer: prijatelja stanujeta v večdružinski hiši v Kranju; ona se vozi na šiht v Škofjo Loko, on v Radovljico. Brat študira v LJ, njegovo dekle ravno tako, preko študentskega servisa dela v Kranju. Oče je v pokoju, mati še vedno dela (pojma nimam kje). Stara mama gre iz hiše samo mrtva. Kakšna kolesa priporočaš, naj nabavijo?
Ali pa moj primer:
Živim v najemniškem stanovanju s partnerko in otrokom, do službe imam 5 minut z avtom. Ker preprost izračun pokaže, da v 10 letih zmečeva za najemnino krepko preko 40k EUR, sva se odločila, da je bolj smotrno iti v lastniško stanovanje. Partnerka zasluži precej premalo, da bi sploh lahko razmišljala o kreditu. Jaz posojila za nakup stanovanja ne dobim, ker nimam dovolj prihrankov oz. bi moral poleg svoje bodoče nepremičnine za posojilo na npr. 25 let zastaviti še nepremičnino svojih staršev (česar ne kanim storiti). Zaradi tega se čez nekaj mesecev selimo k staršem od dekleta, kjer bomo adaptirali del stanovanja za znesek posojila, ki ga lahko dobimo brez hipotek. Problem je, da se selimo v 15km oddaljen kraj v hribovitem svetu, kar pomeni, da bi poleti vsako popoldne scal kri, če bi se s kolesom vračal domov. Pozimi kolo odpade (slabo splužene ceste, poledica). Do javnega prevoza imam z avtom 5 minut (peš 20 minut), vendar se utegne narediti, da ni direktne linije ampak je treba prestopit.
Poleg tega sem tudi trener, 4x tedensko se moram popoldan vozit izmenoma v dva kraja, da vodim treninge. Povezava v drugi kraj je katastrofalna, za pot, ki traja 15 minut, avtobus porabi tudi 1 uro.
Glede na to, da bi rad kako uro preživel tudi z družino, kakšno kolo mi svetuješ?
To sem šele jaz - moja partnerka je prav tako zaposlena, sicer v istem kraju kot jaz, vendar pa dela izmensko (en teden dopoldan, drug teden popoldan). Ure delovnega časa se nama križajo, poleg tega pa zaradi treningov trenutno uporabljava (oh, horrorz) kar DVA avtomobila! Kako svetuješ, naj rešiva situacijo?
Naj se odpovem treningom? Naj se zaposlim v zaselku s 30 hišami, ali v bližnji vasi s 500 hišami? Če se naučim rokovati z motorko, bom gotovo dobro zaslužil - področje je bogato z gozdovi. Traktorjev ne znam popravljati, obiranje krompirja pa pride v poštev samo kak teden v letu.
te tvoje trditve so pa že obscene, no. Cel kup problemov, ki jih ne vidiš zato, ker se ti tisti tvoj briljant od kolesa tako blešči, da zaslepi vse ostalo. Svetovat folku, ki se stanuje v lastniškem stanovanju npr. 50km (ali kolikor pač že hočeš) daleč in se vozi v LJ (ali kamor pač že hočeš) na šiht, kjer dela za 1k plus nekaj evrov preko, je pretenciozno.
1.) Službe niso uniformno razporejene po Sloveniji. Skoncentrirane so v večjih mestih, sploh v LJ. Dat odpoved v LJ in iskat službo v radiju npr. 10km, je wishful thinking. Sploh če gre kakšno programiranje, razvoj, visoko tehnologijo. Tajnic firme tudi ne rabijo neomejeno. Čistilk ravno tako ne.
2.) Prodat stanovanje za X EUR in iskat nadomestnega v LJ za cen 2X EUR, je pri plači 1000 EUR neumnost. Stanovanja so predraga glede na dohodke.
3.) V današnjih časih živijo po 3 generacije v enormnih hišah. Koliko je bila gradnja takih hiš smotrna in kakšne napake so bile storjene, je bye-gone. Stanje je tako, kot je. Zna biti, da v teh hišah stanuje 3-5 oseb, ki se vozijo na šiht (študij) v različne konce. Stara mama gre iz hiše samo "z nogami naprej". Tudi, če jo ostali na grd način "zdriblajo" iz bajte, hiša ni vredna toliko, da bi iz prodaje financirali nakup dveh (kamoli treh) primernih stanovanj na različnih koncih. Konkretni primer: prijatelja stanujeta v večdružinski hiši v Kranju; ona se vozi na šiht v Škofjo Loko, on v Radovljico. Brat študira v LJ, njegovo dekle ravno tako, preko študentskega servisa dela v Kranju. Oče je v pokoju, mati še vedno dela (pojma nimam kje). Stara mama gre iz hiše samo mrtva. Kakšna kolesa priporočaš, naj nabavijo?
Ali pa moj primer:
Živim v najemniškem stanovanju s partnerko in otrokom, do službe imam 5 minut z avtom. Ker preprost izračun pokaže, da v 10 letih zmečeva za najemnino krepko preko 40k EUR, sva se odločila, da je bolj smotrno iti v lastniško stanovanje. Partnerka zasluži precej premalo, da bi sploh lahko razmišljala o kreditu. Jaz posojila za nakup stanovanja ne dobim, ker nimam dovolj prihrankov oz. bi moral poleg svoje bodoče nepremičnine za posojilo na npr. 25 let zastaviti še nepremičnino svojih staršev (česar ne kanim storiti). Zaradi tega se čez nekaj mesecev selimo k staršem od dekleta, kjer bomo adaptirali del stanovanja za znesek posojila, ki ga lahko dobimo brez hipotek. Problem je, da se selimo v 15km oddaljen kraj v hribovitem svetu, kar pomeni, da bi poleti vsako popoldne scal kri, če bi se s kolesom vračal domov. Pozimi kolo odpade (slabo splužene ceste, poledica). Do javnega prevoza imam z avtom 5 minut (peš 20 minut), vendar se utegne narediti, da ni direktne linije ampak je treba prestopit.
Poleg tega sem tudi trener, 4x tedensko se moram popoldan vozit izmenoma v dva kraja, da vodim treninge. Povezava v drugi kraj je katastrofalna, za pot, ki traja 15 minut, avtobus porabi tudi 1 uro.
Glede na to, da bi rad kako uro preživel tudi z družino, kakšno kolo mi svetuješ?
To sem šele jaz - moja partnerka je prav tako zaposlena, sicer v istem kraju kot jaz, vendar pa dela izmensko (en teden dopoldan, drug teden popoldan). Ure delovnega časa se nama križajo, poleg tega pa zaradi treningov trenutno uporabljava (oh, horrorz) kar DVA avtomobila! Kako svetuješ, naj rešiva situacijo?
Naj se odpovem treningom? Naj se zaposlim v zaselku s 30 hišami, ali v bližnji vasi s 500 hišami? Če se naučim rokovati z motorko, bom gotovo dobro zaslužil - področje je bogato z gozdovi. Traktorjev ne znam popravljati, obiranje krompirja pa pride v poštev samo kak teden v letu.
- Hoc est qui sumus -
gruntfürmich ::
jst jutri odjavljam avto; vračilo dobim po novem zakonu?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
OmegaBlue ::
Izgleda ne želite imeti več odprte teme.
Ali ste se sposobni spraviti nazaj na temo?
Ali ste se sposobni spraviti nazaj na temo?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
jype ::
Utk> Aha, če boš kdaj rabil rešilca na tvojem kolesarskem podvigu, ga bomo pa poslali s tisto rikšo po gozdni poti pote, a prav?
Dogovorjeno.
Tako bo volk sit (ti se boš preselil bližje svojemu delovnemu mestu) in koza cela (tvoje delovno mesto bo v mestu s čistim zrakom z veliko zelenimi površinami in z neznatno količino hrupa).
Lahko pa tudi plačaš ustrezno ceno in se še naprej voziš z avtomobilom, mi bomo pa imeli vse zgoraj zapisano.
Dogovorjeno.
Tako bo volk sit (ti se boš preselil bližje svojemu delovnemu mestu) in koza cela (tvoje delovno mesto bo v mestu s čistim zrakom z veliko zelenimi površinami in z neznatno količino hrupa).
Lahko pa tudi plačaš ustrezno ceno in se še naprej voziš z avtomobilom, mi bomo pa imeli vse zgoraj zapisano.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Castiel ::
Izgleda ne želite imeti več odprte teme.
Ali ste se sposobni spraviti nazaj na temo?
Menim da to enostavno ne bo možno, dokler se tolerira pisanje kolesarjev v temah namenjenim avtomobilistom. Nivo pisanja bi zagotovo bistveno poskočil če se enostavno bana pisanje kolesarjev v temah namenenim razpravam o avtomobilistih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Mavrik ::
Izgleda ne želite imeti več odprte teme.
Ali ste se sposobni spraviti nazaj na temo?
Menim da to enostavno ne bo možno, dokler se tolerira pisanje kolesarjev v temah namenjenim avtomobilistom. Nivo pisanja bi zagotovo bistveno poskočil če se enostavno bana pisanje kolesarjev v temah namenenim razpravam o avtomobilistih.
Lahko se pa začnete obnašati kot odrasli in nehate čakati na mame moderatorje. TI si isto kriv.
The truth is rarely pure and never simple.
Castiel ::
Izgleda ne želite imeti več odprte teme.
Ali ste se sposobni spraviti nazaj na temo?
Menim da to enostavno ne bo možno, dokler se tolerira pisanje kolesarjev v temah namenjenim avtomobilistom. Nivo pisanja bi zagotovo bistveno poskočil če se enostavno bana pisanje kolesarjev v temah namenenim razpravam o avtomobilistih.
Lahko se pa začnete obnašati kot odrasli in nehate čakati na mame moderatorje. TI si isto kriv.
Vsekakor, vsekakor. Kljub temu ne moreš zanikat, da se _vsaka_ debata začne vrteti okoli njega, kjerkoli se pojavi.
Pinzl ::
Sicer ponavadi nimam volje in tudi ne potrebe, ampak jype, tole tvoje klobasanje o preveč avtomobilih itd...je pa že kr malo prehudo pa sem navajen vsega s****a od menjanja odtroških plenic. Pri meni se zgodba o avtobusnem/železniškem prometu konča pri naslednjih dveh slikcah...
tole mi napiše lokalni ponudnik prevoza..Vstopna postaja je 50m od mojega doma(drugače idealno) izstopna ljuba LJ.
za nazaj me pa čaka tole...(pustiva to, da se moram najprej iz faksa, reciva ob 4ih popoldne, zbasat na trolo, it na glavno busno/železniško, od tam me pelje v Kranj(skoraj 45 minut, lahko tudi več), se pravi je ura že okoli 17:20 ko sem v KR(če idealno ujamem trolo+bus/vlak), nato z lokalcem do avtobusne v KR, in potem z avtobusom domov. E pa sanja svinja kukuruz....
Ajde naj ti bo, počakam par minut na lokalca, ki me pelje do_pol_poti, in je ura okoli 18:00 +/- nekaj minut.
Torej, od doma v LJ sploh ne pridem, ker ni povezave niti v Kranj.( je šolski avtobus, ki gre ob 7:40 ter naredi 20km+ krog do KR, + postanki in sem v kranju ob pol 9.potem do LJ in je ura ko sem na faksu nekaj okoli 10ih.
Če seštejemo vse skupaj, mi javni prevoz dnevo vzame cca.4ure plus 3km hoje. Ma jebote perfektno!!
Za isto pot z avtom v obe smeri, porabim cca 1uro +/-5minut. Stroški me pa sploh ne zanimajo na tej stopnji(je pa javni prevoz dražji, sem že računal)
Povzetek zgodbe :)
JAvni prevoz je alternativa če živiš v LJ ali obrobju mesta, za praktično karkoli kar je 15km+ od centra je javni prevoz le še ena stvar za katero plačujem ko tankam pa jo potrebujem tako kot vroč avspuh v anusu.
tole mi napiše lokalni ponudnik prevoza..Vstopna postaja je 50m od mojega doma(drugače idealno) izstopna ljuba LJ.
za nazaj me pa čaka tole...(pustiva to, da se moram najprej iz faksa, reciva ob 4ih popoldne, zbasat na trolo, it na glavno busno/železniško, od tam me pelje v Kranj(skoraj 45 minut, lahko tudi več), se pravi je ura že okoli 17:20 ko sem v KR(če idealno ujamem trolo+bus/vlak), nato z lokalcem do avtobusne v KR, in potem z avtobusom domov. E pa sanja svinja kukuruz....
Ajde naj ti bo, počakam par minut na lokalca, ki me pelje do_pol_poti, in je ura okoli 18:00 +/- nekaj minut.
Torej, od doma v LJ sploh ne pridem, ker ni povezave niti v Kranj.( je šolski avtobus, ki gre ob 7:40 ter naredi 20km+ krog do KR, + postanki in sem v kranju ob pol 9.potem do LJ in je ura ko sem na faksu nekaj okoli 10ih.
Če seštejemo vse skupaj, mi javni prevoz dnevo vzame cca.4ure plus 3km hoje. Ma jebote perfektno!!
Za isto pot z avtom v obe smeri, porabim cca 1uro +/-5minut. Stroški me pa sploh ne zanimajo na tej stopnji(je pa javni prevoz dražji, sem že računal)
Povzetek zgodbe :)
JAvni prevoz je alternativa če živiš v LJ ali obrobju mesta, za praktično karkoli kar je 15km+ od centra je javni prevoz le še ena stvar za katero plačujem ko tankam pa jo potrebujem tako kot vroč avspuh v anusu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pinzl ()
-valvoline- ::
Da se v 21 stoletju odpoveš svobodi ki jo ponuja avto je idiotizem. Pa saj je avto civilizacijska pridobitev in podoba sodobnega časa.
OT
Kolk je takih med vami ku se je odločilo za zamenjavo avta po podražitvah? Država nam da klofuto,mi pa mormo primerno odgovorit. Pokažimo sredinec komunajzarjem.
OT
Kolk je takih med vami ku se je odločilo za zamenjavo avta po podražitvah? Država nam da klofuto,mi pa mormo primerno odgovorit. Pokažimo sredinec komunajzarjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
gruntfürmich ::
slovenc da bo imel varčen in mali avto? pa malce starejši? pa da ne bo za ponos pred sosedi???
jok brate, pozabi...
jok brate, pozabi...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
MIHAc27 ::
Jaz imam varčen, velik (pač karavan) in starejši avto (10+). Sosedov ne poznam niti, tako da me prav malo briga kaj si mislijo.
Avto pogosto vseeno pride prav, in se mu ne želim zaenkrat odpovedati. Me pa seveda jezi vsako povišanje goriva, vinjete, censtnine, registracije,.... ker je pač že tako velik strošek, tudi če samo počiva v garaži.
Sem živel 36km izven LJ. In 5+ let uporabljal javni prevoz. Je šlo brez večjih težav dokler:
1. Je bilo dovolj avtobusov na liniji
2. Je direktna linija
Javni avtobus ti nič ne pomaga, če ga moraš 2 uri čakat, da se te nekdo usmili.
Pa če moraš 3x prestopati je spet hudič. V tem primeru ni debate, ali se splača avto ali ne.
Letos sem avto menjaval, in sem še kako gledal koliko kw in ccm ima, da sem padel v čim nižji razred pri vseh dajatvah.
Avto pogosto vseeno pride prav, in se mu ne želim zaenkrat odpovedati. Me pa seveda jezi vsako povišanje goriva, vinjete, censtnine, registracije,.... ker je pač že tako velik strošek, tudi če samo počiva v garaži.
Sem živel 36km izven LJ. In 5+ let uporabljal javni prevoz. Je šlo brez večjih težav dokler:
1. Je bilo dovolj avtobusov na liniji
2. Je direktna linija
Javni avtobus ti nič ne pomaga, če ga moraš 2 uri čakat, da se te nekdo usmili.
Pa če moraš 3x prestopati je spet hudič. V tem primeru ni debate, ali se splača avto ali ne.
Letos sem avto menjaval, in sem še kako gledal koliko kw in ccm ima, da sem padel v čim nižji razred pri vseh dajatvah.
jype ::
Navadit se bo treba, da je avto dražji od javnega prevoza in da tudi javni prevoz postane znatno dražji, če imajo vsi lastne avtomobile.
DJ lulček> Ajde naj ti bo,
Mene v resnici ne zanima, kako zelo zanič javni prevoz imaš v svojem kraju (bi si želel, da bi vsak imel točno takšnega, kot mu najbolj ustreza, jasno, a to ni point), zanima me samo zakaj naša država toliko denarja vloži v subvencioniranje osebnega avtomobilskega prevoza.
DJ lulček> Ajde naj ti bo,
Mene v resnici ne zanima, kako zelo zanič javni prevoz imaš v svojem kraju (bi si želel, da bi vsak imel točno takšnega, kot mu najbolj ustreza, jasno, a to ni point), zanima me samo zakaj naša država toliko denarja vloži v subvencioniranje osebnega avtomobilskega prevoza.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
Podatki da nas subvencionirajo? Številke? še vedno vem da avtomobilisti subvencioniramo železnice (torej javni prevoz). Ceste je potrebno pa tudi za avtobus zgradit in velika večina cest je bila zgrajenih 100 let nazaj. Nove so le avtoceste, čemur pa se reče RAZVOJ. Če jih ne bi bilo, bi tovornjaki danes enostavno izbrali pot čez avstrijo in ves tranzitni promet bi bil mrtev (ne železnice ne delujejo že 50 let in tudi ne bodo delovale še vsaj 50 let).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
jype nabija svoje in bi nabijal, ne glede na vse linke in dokaze. Če človek ve, da "država" (kdo sploh je to?) subvencionira osebne avte in ne obratno, da se iz tega denarja subvencionirajo avtobusne linije, potem to pač "ve" in nič mu ne moremo pomagat in dokazat. Zaradi slabega zdravstvenega sistema, ki se tudi kar fino iz bencina subvencionira, bi pa tudi na strokovno pomoč čakal predolgo.
-valvoline- ::
Ne bom presenečen če bo vlada zarad ohranjanja javnosektoraških privilegijev uvedla registracijo računalnikov (scaled plačilo po številu jeder,mhzov itn whatever). Luksus jbga. Naši stari starši jih niso imel.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
-valvoline- ::
Navadit se bo treba, da je avto dražji od javnega prevoza in da tudi javni prevoz postane znatno dražji, če imajo vsi lastne avtomobile.
DJ lulček> Ajde naj ti bo,
Mene v resnici ne zanima, kako zelo zanič javni prevoz imaš v svojem kraju (bi si želel, da bi vsak imel točno takšnega, kot mu najbolj ustreza, jasno, a to ni point), zanima me samo zakaj naša država toliko denarja vloži v subvencioniranje osebnega avtomobilskega prevoza.
Zato ker smo v 21 stoletju in ne v srednjem veku. BTW je ravno obratno,država guli voznike za svoje tekoče delovanje.
Čez milion registracij,milion vinjet,trošarine par milijard itn.... Zbud se Kremenček
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
šernk ::
Saj sem dal številke od 8 miljard proračuna, dobijo skoraj 1,5miljarde od voznikov + DDV in plus DDV od zavarovanj, kar znese blizu 2 miljardam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Ja - za voznike pa porabijo več kot 50% proračuna.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
Trditve podkrepi s številkami. Hvala.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
jype ::
šernk> Trditve podkrepi s številkami. Hvala.
V proračunu 2013, ko kao šparamo, za udobje voznikov porabimo 550 + 850 milijonov evrov, za sistem zdravljenja in rehabilitacije žrtev motornega prometa dobre tri milijarde, pa še okoli 900 milijonov za plače zdravnikov in medicinskih sester (in tu in tam kakšnega prometnega uradnika).
V proračunu 2013, ko kao šparamo, za udobje voznikov porabimo 550 + 850 milijonov evrov, za sistem zdravljenja in rehabilitacije žrtev motornega prometa dobre tri milijarde, pa še okoli 900 milijonov za plače zdravnikov in medicinskih sester (in tu in tam kakšnega prometnega uradnika).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Hayabusa ()
jype ::
Vem da se je težko sprijazniti s tem, ampak prej ali slej se bo treba.
Ampak saj gremo v pravo smer: Ko se bodo znatno dvignile finančne obremenitve lastništva osebnega avtomobila, bo javni transport postal množičneje uporabljan, odprle se bodo nove linije, na voljo bo pogosteje, pa tudi denar za sanacijo degradiranega okolja se bo našel.
Eventuelno bo nekdo (verjetno vaši vnuki) vse odplačal, druge možnosti itak ni.
Ampak saj gremo v pravo smer: Ko se bodo znatno dvignile finančne obremenitve lastništva osebnega avtomobila, bo javni transport postal množičneje uporabljan, odprle se bodo nove linije, na voljo bo pogosteje, pa tudi denar za sanacijo degradiranega okolja se bo našel.
Eventuelno bo nekdo (verjetno vaši vnuki) vse odplačal, druge možnosti itak ni.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Hayabusa ()
_IKE_ ::
šernk> Trditve podkrepi s številkami. Hvala.
V proračunu 2013, ko kao šparamo, za udobje voznikov porabimo 550 + 850 milijonov evrov, za sistem zdravljenja in rehabilitacije žrtev motornega prometa dobre tri milijarde, pa še okoli 900 milijonov za plače zdravnikov in medicinskih sester (in tu in tam kakšnega prometnega uradnika).
Kot ponavadi malo prirejaš podatke :
Proračun za leto 2013 = 9.620.551.278
13 PROMET IN PROMETNA INFRASTRUKTURA 496.732.008
Cestni promet in infrastruktura 32.357.602
Železniški promet in infrastruktura 305.312.449
Zračni promet in letalisška ifrastruktura 16.898.762
Vodni promet in infrastruktura 1.049.000
Razvoj pomorstva in prometa po celinskih vodah 1.049.000
Trajnostna mobilnost 133.627.701
- Upravljanje prometne politike 3.190.588
- Zagotavljanje varnosti v cestnem prometu 3.566.80
- Integriran sistem javnega potniškega prometa 126.870.307
50 % procentov gre za udobje voznikov? 5% od proračuna dobijo vse prometne veje skupaj !!!
Za zagotavljanje "udobja voznikov" pa gre 0,3%.
Zadnji dvig cestnega sklada bo pokril kar 20% od tistih 0.3% namenjenih cestnem prometu, naslednje leto pa že kar 50% od tistih 0.3%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
šernk ::
za sistem zdravljenja in rehabilitacije žrtev motornega prometa dobre tri milijarde, pa še okoli 900 milijonov za plače zdravnikov in medicinskih sester (in tu in tam kakšnega prometnega uradnika).
kaj a so vse bolezni tega sveta in vsi zdravniki samo za avtomobiliste tam zaposleni?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
za sistem zdravljenja in rehabilitacije žrtev motornega prometa dobre tri milijarde,
aja pa kar vem to plača zavarovalnica ali pač?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
-valvoline- ::
Preprosto ga ignorirajte. Če je nesposoben si kupit,vozit in vdrževat vozilo mi mu nismo nič krivi. Ne poznam ampak res nobenega normalnega odraslega moškega v SLO brez avta (invalidi in 90+ letni upokojenci excluded).
Pr teh njegovih postih bi ga lahk kamot poslali kšnemu psihijatričnemu oddelku.
Pr teh njegovih postih bi ga lahk kamot poslali kšnemu psihijatričnemu oddelku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
MuadDib ::
Jaz osebno nisem nikoli imel tezav s prevozom z javnim prometom... vsaj ne v Evropi. V Paderbornu sem se zelo rad vozil z busom, saj sem zanj odstel takrat 1 EUR za kompletno voznjo! Tudi na Novi Zelandiji (Christchurch) sem se brez problema vozil z busom in tudi tam to ni bilo pretirano drago. Vendar pa v sloveniji zal nimamo porihtanega javnega prevoza! Moram povedat da potrebujem za voznjo iz Kamnice na Tezno (Maribor - 10km) skoraj eno uro in pol! Najprej NE stejem 10 minut pesacenja do prve postaje, nato (da sem TOCEN) grem na bus, se peljem 20 minut do glavne avtobusne postaje, kjer gledam kako mi PRED NOSOM odpelje bus za tezno. Cakanje nadaljne pol ure na bus in voznja do tezna (ok... ta traja 'le' 30 minut)!
Torej ce povzamem; voznja z avtom traja (sem ravnodusen) 20 minut, z busom pa eno uro dalj!
Stroski: Avto porabi na 100km 5,5l, kar je v tem primeru 0,55l za ceno 1,4eur; 0,75EUR. Ce pristejem se sorazmerni delez (cca 6000Km na leto) vseh stroskov ki jih imam... pridem eventualno na 1EUR na furo!
Pri avtobusu je pa drugace... placam 1.10EUR x2 !!! Pol pa se ena ura, ki gre v nic! Vrednost ene ure je nekje 10EUR (zaokrozeno navzdol!) kar pomeni da placam za voznjo z avtom 1EUR, z busom pa 12.20EUR!!!
Komu na cast se bom peljal z javnim prevozom???
Je pa po eni strani svinjarija da dvigujejo tale davek, po drugi strani imamo pa tako ali tako nizke cene v primerjavi z evropo (samo zavarovanje v Nemciji bi me prislo skoraj 1000EUR!! ko pri nas placam 'le' nekaj cez 400EUR! Cestnina v Nemciji za moj avto (euro 2 dizel) je pa nekaj cez 500EUR, v sloveniji pa po novem 153EUR)!
Je pa res da sem v Nemciji zasluzil s 50 urami na teden cca 2400EUR mesecno, v sloveniji pa bi zasluzil 800eur.
LP, BB
Torej ce povzamem; voznja z avtom traja (sem ravnodusen) 20 minut, z busom pa eno uro dalj!
Stroski: Avto porabi na 100km 5,5l, kar je v tem primeru 0,55l za ceno 1,4eur; 0,75EUR. Ce pristejem se sorazmerni delez (cca 6000Km na leto) vseh stroskov ki jih imam... pridem eventualno na 1EUR na furo!
Pri avtobusu je pa drugace... placam 1.10EUR x2 !!! Pol pa se ena ura, ki gre v nic! Vrednost ene ure je nekje 10EUR (zaokrozeno navzdol!) kar pomeni da placam za voznjo z avtom 1EUR, z busom pa 12.20EUR!!!
Komu na cast se bom peljal z javnim prevozom???
Je pa po eni strani svinjarija da dvigujejo tale davek, po drugi strani imamo pa tako ali tako nizke cene v primerjavi z evropo (samo zavarovanje v Nemciji bi me prislo skoraj 1000EUR!! ko pri nas placam 'le' nekaj cez 400EUR! Cestnina v Nemciji za moj avto (euro 2 dizel) je pa nekaj cez 500EUR, v sloveniji pa po novem 153EUR)!
Je pa res da sem v Nemciji zasluzil s 50 urami na teden cca 2400EUR mesecno, v sloveniji pa bi zasluzil 800eur.
LP, BB
Pro_moted ::
Včeraj ne seji DZ so na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor dejali da jim je z letošnjega proračuna za vzdrževanje cest namenjeno 170 miljonov, za normalno vzdrževanje bi rabili pa 320 miljonov. Ne moreš drugega kot nasmehnit se in vprašat kam gre denar , ki ga plačamo za zavarovanje in cestnino, brez tistega ki gre za trošarine pri gorivih, kjer so pa itak požrešni do amena.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
šernk ::
Saj vsi vemo kam gre, v vzdrževanje in flikanje železnic. Zadeve, ki je spet ostala v 50ih letih prejšnejga stoletja, ker podobni kot jype pač ne dovolijo gradnje drugega tira v Koper.
@jype: spremljaš kaj Tour de France? Za vsemi temi kolesarji, ki si privoščijo zaprtje komplet ceste vozi na stotine avtov s porabo 20 litrov+ na 100km, povrhu vsega pa je v zraku še helikopter. Verjetno je poraba goriva na dan na kolesarski dirki večja od porabe goriva na dirki formule 1. ZELENI KOLESARJI!
@jype: spremljaš kaj Tour de France? Za vsemi temi kolesarji, ki si privoščijo zaprtje komplet ceste vozi na stotine avtov s porabo 20 litrov+ na 100km, povrhu vsega pa je v zraku še helikopter. Verjetno je poraba goriva na dan na kolesarski dirki večja od porabe goriva na dirki formule 1. ZELENI KOLESARJI!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
šernk> spremljaš kaj Tour de France?
Ne.
Ta šernk vsako temo zasmeti s kolesarji.
Pro_moted> Včeraj ne seji DZ so na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor dejali da jim je z letošnjega proračuna za vzdrževanje cest namenjeno 170 miljonov, za normalno vzdrževanje bi rabili pa 320 miljonov. Ne moreš drugega kot nasmehnit se in vprašat kam gre denar , ki ga plačamo za zavarovanje in cestnino, brez tistega ki gre za trošarine pri gorivih, kjer so pa itak požrešni do amena.
Ja, k niso upošteval vračanja kreditov za izgradnjo cest, najetih v preteklosti.
_IKE_> Kot ponavadi malo prirejaš podatke :
"Promet" ni edino, kar se tiče avtomobilistov. Preberi znova.
Ne.
Ta šernk vsako temo zasmeti s kolesarji.
Pro_moted> Včeraj ne seji DZ so na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor dejali da jim je z letošnjega proračuna za vzdrževanje cest namenjeno 170 miljonov, za normalno vzdrževanje bi rabili pa 320 miljonov. Ne moreš drugega kot nasmehnit se in vprašat kam gre denar , ki ga plačamo za zavarovanje in cestnino, brez tistega ki gre za trošarine pri gorivih, kjer so pa itak požrešni do amena.
Ja, k niso upošteval vračanja kreditov za izgradnjo cest, najetih v preteklosti.
_IKE_> Kot ponavadi malo prirejaš podatke :
"Promet" ni edino, kar se tiče avtomobilistov. Preberi znova.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
-valvoline- ::
Če ne bi bilo cest se lahko posloviš od kakršnegakoli gospodarstva. No pol bomo res eko saj bomo vsi pasli travo in krpal bicikle.
V Nemčiji bi plačal 1000 evrov zavarovanja vendar je to za 2 ali 3 leta,torej podobno k par nas 500 evrov letno. Pozabil si povedat da v Nemčiji se avtocesta ne plača posebej prek vinjet ali cestnin,torej je vse všteto v tist znesek pač kolko je. O tem kakšne ceste so tam (sploh pa autoban) kakšne pr nas mislim da ni potrebe posebej razlagat.
Jaz osebno nisem nikoli imel tezav s prevozom z javnim prometom... vsaj ne v Evropi. V Paderbornu sem se zelo rad vozil z busom, saj sem zanj odstel takrat 1 EUR za kompletno voznjo! Tudi na Novi Zelandiji (Christchurch) sem se brez problema vozil z busom in tudi tam to ni bilo pretirano drago. Vendar pa v sloveniji zal nimamo porihtanega javnega prevoza! Moram povedat da potrebujem za voznjo iz Kamnice na Tezno (Maribor - 10km) skoraj eno uro in pol! Najprej NE stejem 10 minut pesacenja do prve postaje, nato (da sem TOCEN) grem na bus, se peljem 20 minut do glavne avtobusne postaje, kjer gledam kako mi PRED NOSOM odpelje bus za tezno. Cakanje nadaljne pol ure na bus in voznja do tezna (ok... ta traja 'le' 30 minut)!
Torej ce povzamem; voznja z avtom traja (sem ravnodusen) 20 minut, z busom pa eno uro dalj!
Stroski: Avto porabi na 100km 5,5l, kar je v tem primeru 0,55l za ceno 1,4eur; 0,75EUR. Ce pristejem se sorazmerni delez (cca 6000Km na leto) vseh stroskov ki jih imam... pridem eventualno na 1EUR na furo!
Pri avtobusu je pa drugace... placam 1.10EUR x2 !!! Pol pa se ena ura, ki gre v nic! Vrednost ene ure je nekje 10EUR (zaokrozeno navzdol!) kar pomeni da placam za voznjo z avtom 1EUR, z busom pa 12.20EUR!!!
Komu na cast se bom peljal z javnim prevozom???
Je pa po eni strani svinjarija da dvigujejo tale davek, po drugi strani imamo pa tako ali tako nizke cene v primerjavi z evropo (samo zavarovanje v Nemciji bi me prislo skoraj 1000EUR!! ko pri nas placam 'le' nekaj cez 400EUR! Cestnina v Nemciji za moj avto (euro 2 dizel) je pa nekaj cez 500EUR, v sloveniji pa po novem 153EUR)!
Je pa res da sem v Nemciji zasluzil s 50 urami na teden cca 2400EUR mesecno, v sloveniji pa bi zasluzil 800eur.
LP, BB
V Nemčiji bi plačal 1000 evrov zavarovanja vendar je to za 2 ali 3 leta,torej podobno k par nas 500 evrov letno. Pozabil si povedat da v Nemčiji se avtocesta ne plača posebej prek vinjet ali cestnin,torej je vse všteto v tist znesek pač kolko je. O tem kakšne ceste so tam (sploh pa autoban) kakšne pr nas mislim da ni potrebe posebej razlagat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
Bistvo te teme je, da so bile bivše cene registracije in vinjet pa trošani povsem dovolj za pokritje marsičesa. "Naša" država se po novem trudi še več pobrat, ampak razlike na cesti noben nebo opazil. Par miljonov več v blagajni zaradi podražitve, ampak stanje na cestah bo pa vseeno slabše.
Glede nato koliko denarja je bilo pobranega v preteklih letih od avtomobilistov, bi lahko po celi sloveniji zamenjali asfalt, kjer bi bila še asfaltirana bankina in zraven ceste še kolesarska steza.
Problem je, ker prinas izgradja take poti od kraja A do kraja B stane X eurov. Država bo pa čudežno porabla 2-3 kratnik tega, zgradila pa obično 5m široko cesto.
Že zdavni bi lahko imeli take ceste, ker JE dovolj denarja in ljudje bi z veseljem plačali registracijo in vinjete, če bi tudi take ostale.
Ne pa žalost, ki izgleda v VEČINI primerov prinas.
Med dobrovnikom in kobiljem so v 15ih letih 2x popraviljali cesto in še vedno ni popravljena in še vedno so take luknje pogreznine, da je lepši makedam v gozdu. Tabla za poškodovano vozišče je pa postavljena že 10 let.
Ulica Pariške Komune Offroad samo za drzne. Priporočamo vam uporabo terenskih vozil.
Da ne pozabim, kako lepe tire, vlake in buse bi lahko imeli, če bi se ta denar res porabil za prave stvari.
Glede nato koliko denarja je bilo pobranega v preteklih letih od avtomobilistov, bi lahko po celi sloveniji zamenjali asfalt, kjer bi bila še asfaltirana bankina in zraven ceste še kolesarska steza.
Problem je, ker prinas izgradja take poti od kraja A do kraja B stane X eurov. Država bo pa čudežno porabla 2-3 kratnik tega, zgradila pa obično 5m široko cesto.
Že zdavni bi lahko imeli take ceste, ker JE dovolj denarja in ljudje bi z veseljem plačali registracijo in vinjete, če bi tudi take ostale.
Ne pa žalost, ki izgleda v VEČINI primerov prinas.
Med dobrovnikom in kobiljem so v 15ih letih 2x popraviljali cesto in še vedno ni popravljena in še vedno so take luknje pogreznine, da je lepši makedam v gozdu. Tabla za poškodovano vozišče je pa postavljena že 10 let.
Ulica Pariške Komune Offroad samo za drzne. Priporočamo vam uporabo terenskih vozil.
Da ne pozabim, kako lepe tire, vlake in buse bi lahko imeli, če bi se ta denar res porabil za prave stvari.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Mavrik ()
m0LN4r ::
Torej Honda Jazz ali Civic z 1.4 (1339ccm) pride v najcenejši razred, medtem ko pa VW Polo 1.4 (1390ccm) in Opel Corsa 1.4 (1364ccm) prideta v 2. kategorijo?
Torej 34€ večja dražja registacija, če maš poloja al corso, napram hondi? Lahk bi to kategorijo premaknili do 1399ccm. To je šele umazana poteza.
Torej 34€ večja dražja registacija, če maš poloja al corso, napram hondi? Lahk bi to kategorijo premaknili do 1399ccm. To je šele umazana poteza.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
imagodei ::
jype, citira_IKE_> Kot ponavadi malo prirejaš podatke :
"Promet" ni edino, kar se tiče avtomobilistov. Preberi znova.
jype, tle si nasedel. Tvoj pogled je fail na mnogih ravneh.
Prvič, v potniškem prometu sigurno velja, da povpraševanje ustvarja ponudbo (če pač jo, pri nas je ne). Če narediš povezavo med dvema obskurnima vasema, vsaka naj leži v svoji vukojebini, pač ne boš imel ne strank, ne prometa, ne dobička. Ni važno, kako ugodno ceno daš. Če pa se odzoveš na povpraševanje, imaš šanso, da na dolgi rok uspeš. Jamrat, da se ljudje preveč vozijo z avtomobili, da bi bilo ekonomsko upravičeno vzpostaviti relacije "žnj" in "žblj", pa več kot 5 avtobusov dnevno na obstoječih relacijah, je simptomatsko za mnoge slovenske managerje, ki radi polnijo žepe, ne znajo pa optimirat procesov.
Drugič, kar se tiče "subvencioniranja" osebnega transporta... Enostavno ne pije vode. Tudi če bi še tako zelo rad verjel, da država jemlje z drugih področij, da lahko zdravi poškodovance v prometnih nesrečah, to zaradi tvojega papagajčenja ne bo postalo resnica. Iz naslova osebnega transporta (registracije, letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu, vinjete, davki od prometa z motornimi vozili, davki in trošarine na gorivo, nenazadnje - globe) se generira toliko sredstev, da se z njimi kamot lahko financira zdravnike na urgenci, nujne operacije z naslova prometnih nesreč, rehabilitacije, gasilce, reševalce, pa še koga. Vprašanje je samo, kako so sredstva razporejena.
Če zmanjšaš število vozil za 10%, boš za toliko zmanjšal tudi proračunske in druge prilive (vinjete). Sicer bo tudi poškodovanih in s tem proračunskih izdatkov manj, ampak... Kako točno si prihranil? Če zmanjšaš prilive, bodo trpeli tudi drugi proračunski porabniki. Zdravniku plačaš dežurstvo tudi takrat, kadar spi, ali pa rešuje najstniku roko, ker mu je v njej eksplodirala petarda; ne pa samo takrat, kadar pri življenju skuša ohraniti žrtev prometne nesreče.
Plus, s tem nisi nič zmanjšal tovornega prometa: en tovornjak ceste uniči za par velikostnih razredov bolj kot osebni avtomobil. Se pravi z zmanjšanjem osebnega prometa za 10% spet nisi naredil pomembnega prihranka.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
imagodei> Tvoj pogled je fail na mnogih ravneh.
Tudi tako se lahko tolažiš, da v resnici plačaš vso škodo, ki jo družba utrpi zaradi tvojega popolnoma nepremišljenega življenskega sloga.
imagodei> Jamrat, da se ljudje preveč vozijo z avtomobili, da bi bilo ekonomsko upravičeno vzpostaviti relacije "žnj" in "žblj", pa več kot 5 avtobusov dnevno na obstoječih relacijah, je simptomatsko za mnoge slovenske managerje, ki radi polnijo žepe, ne znajo pa optimirat procesov.
Jamrat, da so ceste slabe, ker da gre denar za druge reči, je pa moderno - pa kljub temu zgrešeno. Povpraševanje po avtobusnih linijah ni majhno, ker nihče ne bi želel nikamor potovati, temveč ker avtobusne linije ne morejo biti profitabilne, če se osebni avtomobilski prevoz tako drastično subvencionira (z gradnjo predimenzionirane prometne infrastrukture, vračanjem stroškov za prevoz na delo in z zakonodajo, ki v praksi onemogoča zasebno pobudo pri javnem prevozu).
imagodei> Se pravi z zmanjšanjem osebnega prometa za 10% spet nisi naredil pomembnega prihranka.
To niti približno ne drži. Celotna dinamika transporta se znatno spremeni, če se cestni promet optimizira tako, da je v njem udeleženih 10% manj osebnih vozil.
Tudi tako se lahko tolažiš, da v resnici plačaš vso škodo, ki jo družba utrpi zaradi tvojega popolnoma nepremišljenega življenskega sloga.
imagodei> Jamrat, da se ljudje preveč vozijo z avtomobili, da bi bilo ekonomsko upravičeno vzpostaviti relacije "žnj" in "žblj", pa več kot 5 avtobusov dnevno na obstoječih relacijah, je simptomatsko za mnoge slovenske managerje, ki radi polnijo žepe, ne znajo pa optimirat procesov.
Jamrat, da so ceste slabe, ker da gre denar za druge reči, je pa moderno - pa kljub temu zgrešeno. Povpraševanje po avtobusnih linijah ni majhno, ker nihče ne bi želel nikamor potovati, temveč ker avtobusne linije ne morejo biti profitabilne, če se osebni avtomobilski prevoz tako drastično subvencionira (z gradnjo predimenzionirane prometne infrastrukture, vračanjem stroškov za prevoz na delo in z zakonodajo, ki v praksi onemogoča zasebno pobudo pri javnem prevozu).
imagodei> Se pravi z zmanjšanjem osebnega prometa za 10% spet nisi naredil pomembnega prihranka.
To niti približno ne drži. Celotna dinamika transporta se znatno spremeni, če se cestni promet optimizira tako, da je v njem udeleženih 10% manj osebnih vozil.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
_IKE_ ::
"Promet" ni edino, kar se tiče avtomobilistov. Preberi znova.
Sine, samo popravil sem tele tvoje številke:
Ja - za voznike pa porabijo več kot 50% proračuna.
in
V proračunu 2013, ko kao šparamo, za udobje voznikov porabimo 550 + 850 milijonov evrov, za sistem zdravljenja in rehabilitacije žrtev motornega prometa dobre tri milijarde, pa še okoli 900 milijonov za plače zdravnikov in medicinskih sester (in tu in tam kakšnega prometnega uradnika).
Veš če trdiš da je "za zagotavljanje udobja voznikom" namenjeno 50% oz pardon 5% v resnici približno 2,3% proračuna te je kljub temu da si trol pač malo težko resno jemat.
_IKE_ ::
imagodei> Tvoj pogled je fail na mnogih ravneh.
Tudi tako se lahko tolažiš, da v resnici plačaš vso škodo, ki jo družba utrpi zaradi tvojega popolnoma nepremišljenega življenskega sloga.
imagodei> Jamrat, da se ljudje preveč vozijo z avtomobili, da bi bilo ekonomsko upravičeno vzpostaviti relacije "žnj" in "žblj", pa več kot 5 avtobusov dnevno na obstoječih relacijah, je simptomatsko za mnoge slovenske managerje, ki radi polnijo žepe, ne znajo pa optimirat procesov.
Jamrat, da so ceste slabe, ker da gre denar za druge reči, je pa moderno - pa kljub temu zgrešeno. Povpraševanje po avtobusnih linijah ni majhno, ker nihče ne bi želel nikamor potovati, temveč ker avtobusne linije ne morejo biti profitabilne, če se osebni avtomobilski prevoz tako drastično subvencionira (z gradnjo predimenzionirane prometne infrastrukture, vračanjem stroškov za prevoz na delo in z zakonodajo, ki v praksi onemogoča zasebno pobudo pri javnem prevozu).
imagodei> Se pravi z zmanjšanjem osebnega prometa za 10% spet nisi naredil pomembnega prihranka.
To niti približno ne drži. Celotna dinamika transporta se znatno spremeni, če se cestni promet optimizira tako, da je v njem udeleženih 10% manj osebnih vozil.
PRORAČUN 2013 za prometno področje v Sloveniji:
Železniški promet in infrastruktura 305.312.449
Integriran sistem javnega potniškega prometa 126.870.307
SKUPAJ 432M
Direkcija Republike Slovenije za ceste 171.583.981
Cestni promet in infrastruktura 32.357.602
SKUPAJ 204M
In še nekaj, kar 50% postavke Cestni promet in infrastruktura bodo bodo zaradi zvišanja višine prispevka za cestni sklad naslednje leto pokrili lastniki osebnih vozil.
Imaš prav, osebni prevoz "se pa res tako drastično subvencionira"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
_IKE_> PRORAČUN 2013 za prometno področje v Sloveniji:
Žal še vedno narobe gledaš. Subvencioniranje osebnega prevoza je drastično širši družbeni problem kot zgolj tisti del proračunskih sredstev, ki se porabljajo za promet.
Tako kot bi trdil, da ker v proračunu ni postavke za korupcijo, korupcije pri nas torej nimamo. Ne gre tako - velik del stroškov lahko zlahka izračunaš, ker so vsi prometni statistični podatki na voljo, glede preostanka stroškov si je pa stroka precej enotna, tako da tudi to ne bi smel biti pretrd oreh.
Žal še vedno narobe gledaš. Subvencioniranje osebnega prevoza je drastično širši družbeni problem kot zgolj tisti del proračunskih sredstev, ki se porabljajo za promet.
Tako kot bi trdil, da ker v proračunu ni postavke za korupcijo, korupcije pri nas torej nimamo. Ne gre tako - velik del stroškov lahko zlahka izračunaš, ker so vsi prometni statistični podatki na voljo, glede preostanka stroškov si je pa stroka precej enotna, tako da tudi to ne bi smel biti pretrd oreh.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
bolkonsky ::
V mojem kraju avtobusa sploh ni razen ko v času šole vozi ob 8.00, 12.00, 14.00. Kadar grem na avtobus morem najprej pešačit 5km, pločnika ni, vozniki se pa vozijo s precej višjo hitrostjo kot pa je dovoljena po naselju, da o tovornjakih ne govorim. Če bi bil javni promet urejen, mi ne bi bilo treba vržt 1000evrov v vozniški izpit, katerega nisem imel želje opraviti, avti me pa niso nikoli kaj prida veselili, pač ne znam očitno uživati v pločevinasti škatli jebiga.
Pro_moted ::
_IKE_> PRORAČUN 2013 za prometno področje v Sloveniji:
Žal še vedno narobe gledaš. Subvencioniranje osebnega prevoza je drastično širši družbeni problem kot zgolj tisti del proračunskih sredstev, ki se porabljajo za promet.
Tako kot bi trdil, da ker v proračunu ni postavke za korupcijo, korupcije pri nas torej nimamo. Ne gre tako - velik del stroškov lahko zlahka izračunaš, ker so vsi prometni statistični podatki na voljo, glede preostanka stroškov si je pa stroka precej enotna, tako da tudi to ne bi smel biti pretrd oreh.
Pa kakšno subvencioniranje neki ? Kaj ni tu jasnega nevem. Lepo se vidi da samo cestnine, tehnični in zavarovanje pokrijejo tako imenovano " vzdrževanje" cest ( ker tega ni me zanima kam gre denar od teh 204M ki je namenjenih za vzdrževanje in ceste). Kam pa gre ostali denar od registracije vozila se pa ve. K temu se prištejejo še trošarine, tam povprečno 80 centov na liter goriva, pa vinjete. In ta država je pač nesposobna, tako pač je. Verjetno samo pri gradnji naših cest na kilometer rabimo 3 krat toliko kot druge države.
Pa ne govorit da ne morejo v 20 letih odplačati cest in takih for, pa da ti ki nimaš avtomobila plačuješ za ceste in podobno sr...
Davki se pobirajo na vsakem vogalu, DDV se je zvišal in to ni zaradi gradnje ali pa vzdrževanja cest, ampak preprosto krpanje luknje v proračunu, ker naši nesposobni politiki drugega ne znajo. Močno upam da se prodajo vsa podjetja ki so v državni lasti, ker samo takšna podjetja delajo probleme in jih filamo kot sode brez dna.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
jype ::
Pro_moted> Kam pa gre ostali denar od registracije vozila se pa ve.
Ne ve se tudi, od kod prihaja ves denar za izgradnjo državne prometne infrastrukture. Če bi vozniki resnično plačevali te stroške, potem pod rubriko "zadolževanje" ne bi imeli milijard evrov, pa seveda bi tudi vozniki precej bolj preudarno uporabljali prometna sredstva, s tem pa omogočali preživetje javnega prevoza, ki bi ostal konkurenčen.
Ne ve se tudi, od kod prihaja ves denar za izgradnjo državne prometne infrastrukture. Če bi vozniki resnično plačevali te stroške, potem pod rubriko "zadolževanje" ne bi imeli milijard evrov, pa seveda bi tudi vozniki precej bolj preudarno uporabljali prometna sredstva, s tem pa omogočali preživetje javnega prevoza, ki bi ostal konkurenčen.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Utk ::
Za katero točno državno prometno infrastrukturo se ne ve? Če ne veš kar vprašaj, ti bomo povedali.
jype ::
To je bila jezikovna figura. Seveda se ve, le vozniki se radi sprenevedate.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31523 (21609) | jb_j |
» | Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 38255 (33854) | Invictus |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 43048 (32426) | jest10 |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 45626 (38870) | krneki0001 |
» | Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22814 (20307) | sirotka |