Forum » Igre » Fallout 4
Fallout 4
win64 ::
Glede na to, da se govori samo o gradnji. Je Fallout 4 sploh kaj podoben prejšnjim verzijam?
Zmajc ::
MrNighthawk ::
V dialogih je polno bugov. Subtitles dostkrat zginejo ali pa se zataknejo. Vcasih se dialog diamond pokaze kar preko vmesnika za barter. Power armor dobis po slabi uri igranja.
Graficno je igra povprecna, na 4K in Ultra nastavitvah dela na solidnih 30fps, ce pa spustim na 2560x1440, dela pa s 60fps. Na GTX 970.
Jaz sem dobil tri power armorje po treh urah igranja. Se pravi eden na uro :)
Zmajc ::
Jaz sem prvega pustil nekje pa se ne spomnim kje. Zdaj pa iščem novega pa še nisem našel haha.
Furbo ::
Mislim da je na zemljevidu označeno, kje se ti valja power armor.
Jaz pa ravno prejle tekam po gozdu, iz navade stiskam vats tipko, da pač zazna kake sovrage in evo.. legendarna srna lol. Nisem vedel, a bi šel sploh nadlegovati zadevo, pa jo grem vseeno in dobim kos armorja, ki deluje kot stealth boy, ko mirujem. Idealno za moj lik. Sweet.
Jaz pa ravno prejle tekam po gozdu, iz navade stiskam vats tipko, da pač zazna kake sovrage in evo.. legendarna srna lol. Nisem vedel, a bi šel sploh nadlegovati zadevo, pa jo grem vseeno in dobim kos armorja, ki deluje kot stealth boy, ko mirujem. Idealno za moj lik. Sweet.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
oo7 ::
Za postavljanje naselij se pohištvo, ki leži po hišah splaša reciklirati za meterial ali ta pohištvo lahko kasneje uporabiš in, da ne rabiš delati novega?
Pa če kdo ve, ko začneš postavljati naselje približno koliko časa traja, da dobiš prvi napad?
Pa če kdo ve, ko začneš postavljati naselje približno koliko časa traja, da dobiš prvi napad?
Epialt ::
Če je zelen je "pristine" kar pomeni, da je enake kvalitete kot, če bi ga craftal.
Odločitev je tvoja, sploh če potrbuješ material.
Glede napada pa tako, ( špekulacija ) ko postaviš oddajnik postaneš ranljiv na napade. Z oddajnikom namreč sporočaš svoje koordinate
Moj že stoji okoli 5h gameplaya, a se napad še vedno ni zgodil. Zakaj pa ne vem, morda zato, ker sem sclearal čisto vse... and I mean EVERYTHING ! - moj gameplay in sedaj igra čaka na repop. Ali pa še ni določenga intervala.
Ima kdo kako fix informacijo?
Odločitev je tvoja, sploh če potrbuješ material.
Glede napada pa tako, ( špekulacija ) ko postaviš oddajnik postaneš ranljiv na napade. Z oddajnikom namreč sporočaš svoje koordinate
Moj že stoji okoli 5h gameplaya, a se napad še vedno ni zgodil. Zakaj pa ne vem, morda zato, ker sem sclearal čisto vse... and I mean EVERYTHING ! - moj gameplay in sedaj igra čaka na repop. Ali pa še ni določenga intervala.
Ima kdo kako fix informacijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Epialt ()
Zmajc ::
Mislim da je na zemljevidu označeno, kje se ti valja power armor.
Jaz pa ravno prejle tekam po gozdu, iz navade stiskam vats tipko, da pač zazna kake sovrage in evo.. legendarna srna lol. Nisem vedel, a bi šel sploh nadlegovati zadevo, pa jo grem vseeno in dobim kos armorja, ki deluje kot stealth boy, ko mirujem. Idealno za moj lik. Sweet.
Na hard do zdaj nisem srečal še nobeneha legendarnega sovražnika ki bi bil težak, malo več hpja. Je pa res da sem srečal samo hrošča, ghoula in raiderja. Hrošč je bil še najlažji ubil sem ga kar z nožem brez izstreljenega metka.
Verjetno bo malo drugače če bom kdaj srečal Legengady Ghoul Reaverja ali Legendary Super Mutant Overlorda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Meni prvega naselja zraven Vaulta še niso napadli nikoli, ker je verjetno predobro zastražen. So mi pa že nekajkrat napadli tisto bližnje naselje, kjer ena družinica kmetuje pod tistim velikim električnim daljnovodom in to kljub trem avtomatskim strojnicam.
Rekrutacijski oddajnik mislim, da nima nič skupnega z napadi. Sploh pa ima spodaj omarico s stikalo, da ga lahko prižigaš in ugašaš. Če sveti zelena lučka potem oddaja, če pa rdeča pa je ugasnjen. Čim ga prižgeš že po nekaj minutah začno prihajati novi ljudje. Potem ga je pametno hitro ugasniti, ker moraš spet narediti nove postelje in vse kar gre zraven drugače bodo vsi prebivalci hitro postali nezadovoljni.
Močno svetujem, tudi Fallout veteranom, da v igri pritisneš Escape in v meniju izbereš "Help" sekcijo. To je najbolj dodelan Help, ki sen ga kdajkoli videl. Odlična zadeva in tako rekoč nujna za prebrati.
Kot je verjetno že vsakomur jasno to ni igra za nedeljske igralce. Igra rabi 10 do 20 ur učenja in privajanja potem pa postane čisti užitek.
En teden nazaj sem se smejal nekemu opisovalcu, ki je trdil, da gre za najboljšo kdajkoli narejeno igro. Neverjetno, ampak danes se že strinjam z njim
Witcher 3 se lahko skrije, čeprav si ne delam utvar, da bo F4 postal letošnji GOTY. Verjetno ne, ker ni namenjen tako splošni populaciji kot Witcher 3, ki je bil bolj interaktivni film, kot igra.
Ko se navadiš PIP Boya upravljanje postane dokaj lahkotno. Celoten PIP Boy se da upravljati z miško, kar je presenetljivo glede na današnji trend konzoljenja. Konzolašem mora biti upravljanje s tisti njihovim "invalidnim" kontrolerjem mnogo težje.
Tudi zgodba postaja vedno boljša je pa treba za kompletno izkušnjo prebirati osebne dnevnike na računalnikih. Tam je marsikaj razloženo, kar se v pogovorih nikoli ne zve.
Pa osnovna zgodba ni ena sama ampak so vsaj tri vzporedne, ki se začuda tokrat ne izključujejo kot je to v navadi pri podobnih igrah. Rekrutiran sem bil že v tri različne frakcije in tudi postal njihov polnopravni član, pa se do sedaj še nihče ni pritožil ali me postavil pred dejstvo, da se moram odločiti samo za eno. Mogoče kasneje, ampak sedaj delam za tri različne organizacije in sledim trem različnim zgodbam. Pa moja Karizma je še vedno 1, pa so vseeno vsi zelo prijazni z mano
Čeprav se da zgodbo po najkrajši liniji verjetno končati v 50 urah, sem vse bolj prepričan, da tisti ki je rekel, da po 400 preigranih urah še vedno ni odkril vsega ni prav nič pretiraval.
Rekrutacijski oddajnik mislim, da nima nič skupnega z napadi. Sploh pa ima spodaj omarico s stikalo, da ga lahko prižigaš in ugašaš. Če sveti zelena lučka potem oddaja, če pa rdeča pa je ugasnjen. Čim ga prižgeš že po nekaj minutah začno prihajati novi ljudje. Potem ga je pametno hitro ugasniti, ker moraš spet narediti nove postelje in vse kar gre zraven drugače bodo vsi prebivalci hitro postali nezadovoljni.
Močno svetujem, tudi Fallout veteranom, da v igri pritisneš Escape in v meniju izbereš "Help" sekcijo. To je najbolj dodelan Help, ki sen ga kdajkoli videl. Odlična zadeva in tako rekoč nujna za prebrati.
Kot je verjetno že vsakomur jasno to ni igra za nedeljske igralce. Igra rabi 10 do 20 ur učenja in privajanja potem pa postane čisti užitek.
En teden nazaj sem se smejal nekemu opisovalcu, ki je trdil, da gre za najboljšo kdajkoli narejeno igro. Neverjetno, ampak danes se že strinjam z njim
Witcher 3 se lahko skrije, čeprav si ne delam utvar, da bo F4 postal letošnji GOTY. Verjetno ne, ker ni namenjen tako splošni populaciji kot Witcher 3, ki je bil bolj interaktivni film, kot igra.
Ko se navadiš PIP Boya upravljanje postane dokaj lahkotno. Celoten PIP Boy se da upravljati z miško, kar je presenetljivo glede na današnji trend konzoljenja. Konzolašem mora biti upravljanje s tisti njihovim "invalidnim" kontrolerjem mnogo težje.
Tudi zgodba postaja vedno boljša je pa treba za kompletno izkušnjo prebirati osebne dnevnike na računalnikih. Tam je marsikaj razloženo, kar se v pogovorih nikoli ne zve.
Pa osnovna zgodba ni ena sama ampak so vsaj tri vzporedne, ki se začuda tokrat ne izključujejo kot je to v navadi pri podobnih igrah. Rekrutiran sem bil že v tri različne frakcije in tudi postal njihov polnopravni član, pa se do sedaj še nihče ni pritožil ali me postavil pred dejstvo, da se moram odločiti samo za eno. Mogoče kasneje, ampak sedaj delam za tri različne organizacije in sledim trem različnim zgodbam. Pa moja Karizma je še vedno 1, pa so vseeno vsi zelo prijazni z mano
Čeprav se da zgodbo po najkrajši liniji verjetno končati v 50 urah, sem vse bolj prepričan, da tisti ki je rekel, da po 400 preigranih urah še vedno ni odkril vsega ni prav nič pretiraval.
BigWhale ::
Vse to kritiziranje zgori je čist nepotrebno in pikolovsko. In verjetno večinoma teh izpod prstov tistih, ki so komaj kaj igrali.
Eni smo igral stvari, k je precej slo-techarjev blo se v plenicah in smo preigral dost stvari, da lahko cist upraviceno recemo kdaj kdo kako stvar zajebe.
Vse kar se od te točke naprej še da preseravati, je, zelo na grobo, sijaj predmetov in podoben kič, kar pa v to igro zaradi postapokaliptičnega okoliša sploh ne bi pasalo.
Eni smo preigrali en kup textovnih RPG iger in vemo, da dobra grafika ni pogoj za to, da se v igro vzivis. Kar se vseeno ne pomeni, da je grafika v F4 neki kar bi blo lahko boljs. :)
Igralni vmesnik je po drugi strani na trenutke štorast - Worksshop mode-postavljanje elementov je štorasto itd., ampak ob vsem dogajanju in razmišljanju v naprej čist nepomembno.
UX je tisto kar lahko nardi ali pa polomi igro. Ce je user interface okoren in storast, kar na PCju je, lahko nardi igro precej zatezeno. UX je za immersion en izmed bolj pomembnih aspektov.
Izi ::
UX je tisto kar lahko nardi ali pa polomi igro. Ce je user interface okoren in storast, kar na PCju je, lahko nardi igro precej zatezeno. UX je za immersion en izmed bolj pomembnih aspektov.
Verjetno se strinjamo, da je imela najbolj štorast in neintuitiven vmesnik igra Gothic, pa je kljub temu postala kultna. V prvem Gothicu sem rabil okoli pol ure, da sem ugotovil, kako odpreti skrinjo in iz nje vzeti tistih par predmetov. Pa te igre desetletje ni presegla nobena druga.
Glede na to bi rekel, da je daleč najpomembnejše vzdušje v igri. To naredi igro. Vzdušje v Gothicu je bilo fenomenalno in prav tako je tudi v Fallout.
Isotropic ::
Mislim da je na zemljevidu označeno, kje se ti valja power armor.
Jaz pa ravno prejle tekam po gozdu, iz navade stiskam vats tipko, da pač zazna kake sovrage in evo.. legendarna srna lol. Nisem vedel, a bi šel sploh nadlegovati zadevo, pa jo grem vseeno in dobim kos armorja, ki deluje kot stealth boy, ko mirujem. Idealno za moj lik. Sweet.
Na hard do zdaj nisem srečal še nobeneha legendarnega sovražnika ki bi bil težak, malo več hpja. Je pa res da sem srečal samo hrošča, ghoula in raiderja. Hrošč je bil še najlažji ubil sem ga kar z nožem brez izstreljenega metka.
Verjetno bo malo drugače če bom kdaj srečal Legengady Ghoul Reaverja ali Legendary Super Mutant Overlorda.
kje si jih pa sploh srečal? jaz sicer špilam na normal, sem pa srečal edino unega ack-ack raiderja v usaf bazi, pa še to je bil skos tam.
Zmajc ::
Kateri koli sovražnik v igri, kjerkoli se lahko spawna na mestu normalnega z predpono "Legendary" in zvezdico polek imena. Osebno sem 3 srečal v stavbah enega pa zunaj na prostem v nekem kemping placu.
Ni nekega sistema, čisto random je če se spawna ali ne.Pač višja težavnost višja verjetnost.
Ni nekega sistema, čisto random je če se spawna ali ne.Pač višja težavnost višja verjetnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
BigWhale ::
Močno svetujem, tudi Fallout veteranom, da v igri pritisneš Escape in v meniju izbereš "Help" sekcijo. To je najbolj dodelan Help, ki sen ga kdajkoli videl. Odlična zadeva in tako rekoč nujna za prebrati.
Kot je verjetno že vsakomur jasno to ni igra za nedeljske igralce. Igra rabi 10 do 20 ur učenja in privajanja potem pa postane čisti užitek.
Igra, ki rabi do 20 ur ucenja in privajanja je s strani UX totaln zabluz. Sej ne gre za neko hardcore simulacijo. Ampak za action-RPG. :> To, da mors odpret help in pogledat kako se stvari delajo je debilno. Al nardis tutorial na zacetku al pa nardis dost dober interaktivni help, ki te vodi skozi stvari med samo igro. Mogoce celo oboje.
En teden nazaj sem se smejal nekemu opisovalcu, ki je trdil, da gre za najboljšo kdajkoli narejeno igro. Neverjetno, ampak danes se že strinjam z njim
Dude ... F4 je soliden izdelek. Najboljsa igra kadarkol narejena? Oh, please ...
Konzolašem mora biti upravljanje s tisti njihovim "invalidnim" kontrolerjem mnogo težje.
Kontrolerji so v bistvu narejeni za upravljanje iger in ce je stvar pravilno narejena, je lahko odlicna. Jaz jih za FPS igre sicer ne maram.
Zmajc ::
UX je tisto kar lahko nardi ali pa polomi igro. Ce je user interface okoren in storast, kar na PCju je, lahko nardi igro precej zatezeno. UX je za immersion en izmed bolj pomembnih aspektov.
Verjetno se strinjamo, da je imela najbolj štorast in neintuitiven vmesnik igra Gothic, pa je kljub temu postala kultna. V prvem Gothicu sem rabil okoli pol ure, da sem ugotovil, kako odpreti skrinjo in iz nje vzeti tistih par predmetov. Pa te igre desetletje ni presegla nobena druga.
Gothic je igra z najbolj retardiranim uporabniškim vmesnikom, ki je bil kadarkoli narejen. Ravno zaradi tega je nisem nikoli preigral ker sem se počutil kot da me kdo j**e v glavo.
Pa sem vajen vsega mogočega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Tr0n ::
Bolj je zalostno to, da se Betheseda v 4 letih od Skyrima ni nic naucila. Se vedno je isti engine, slab UI in umeten/zgeneriran svet.
Skoda.
Skoda.
Cancer ::
S kolegom bi oba rada igrala na enem racunalniku. Je to mozno? Nikjer nisem zasledil da bi si lahko naredil vec profilov. Kajcpriporocate? Se save fajli overwritajo?
Epialt ::
@ Tr0n, ti si pa največji hater Slotecha za FO4. Prav 2min mojga časa je šlo, da sem prebral zadnjih 20 komentarjev, ki potrjuje kar sem napisu. Ko bi bil saj konstruktiven kritik...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Epialt ()
Zmajc ::
Bolj je zalostno to, da se Betheseda v 4 letih od Skyrima ni nic naucila. Se vedno je isti engine, slab UI in umeten/zgeneriran svet.
Skoda.
Glede na to da so prodali do januarja 2014 več kot 20 miljonov izvodov Skyrima ne vem kaj bi se mogli naučiti? To da imajo recept za zmago?
Zakaj spreminjat nekaj kar se prodaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Tr0n ::
Saj to je zalostno, da se njihove igre se vedno prodajajo. Na sreco jih moderji resujejo, ki potem popravijo igro tako, kot je treba.
Tr0n ::
Ja, saj to se slisi logicno. Render je syncan ce imas vsync vklopljen in potem vse ostalo dela znotraj tega synca. Ce nimas synca, pac dela na trenutnih FPS.
Zmajc ::
Saj to je zalostno, da se njihove igre se vedno prodajajo. Na sreco jih moderji resujejo, ki potem popravijo igro tako, kot je treba.
Glej, igra je zabavna, zgleda dovolj dobro in ima ogromno vsebine, če ti je všeč še kaj več kot samo golo delanje questov. To da imaš ti neke predsodke je pa druga stvar.
Trenutno sem pri 15 urah in še vedno imam občutek da nisem videl praktično nič od igre in z vsako preigrano uro se bolj zabavam.
Osnova je ista, je pa kar precej novosti napram prejšnjim igram.
Ne bom rekel da je GOTY leta 2015 je pa imo čisto na vrhu za Witcherjem 3.
Tr0n ::
Saj ok, ce je tebi vsec, meni pac ni. Zahtevam od iger, sploh od tako velikih in izkusenih developerjev kot je Bethesda, veliko vec, kot samo reskinan Skyrim z istimi tezavami in bugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
BigWhale ::
Ko se navadiš PIP Boya upravljanje postane dokaj lahkotno. Celoten PIP Boy se da upravljati z miško, kar je presenetljivo glede na današnji trend konzoljenja. Konzolašem mora biti upravljanje s tisti njihovim "invalidnim" kontrolerjem mnogo težje.
Sem sel priklopit Steam controller sam zato, da tole sprobam, ker me je res zanimal. Pritisnes B, se odpre Pip Boy, s stickom se sprehajas po podstraneh in scrollas stvari. Z LT in RT se prestavljas med tabi. Stvar je res cisto enostavna in preprosta. :)
Je pa miska totalno neuporabna na terminalih, ce probavas klikat po opcijah.
Ni neke konsistentnosti, al nej miska dela povsod al pa nej ne dela.
S kolegom bi oba rada igrala na enem racunalniku. Je to mozno? Nikjer nisem zasledil da bi si lahko naredil vec profilov. Kajcpriporocate? Se save fajli overwritajo?
Najprej naj en konca, potem pa drugi. :> Quick save in auto save se prepisujeta, savegame-ov pa ne mores poimenovat po svoje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
blackbfm ::
Glede na to da so prodali do januarja 2014 več kot 20 miljonov izvodov Skyrima ne vem kaj bi se mogli naučiti? To da imajo recept za zmago?
Zakaj spreminjat nekaj kar se prodaja.
Verjetno je gameplay se vedno obupno lesen tako kot pri ostalih bethesdinih igrah :p
Alien123 ::
ko v konzolo napišeš tgm, špil naenkrat postane boljši.. Še dobro da nisn špila kupil, na 10 let starem enginu mam po 30 fpsja.. gr8 m8
Thuban ::
Saj to je zalostno, da se njihove igre se vedno prodajajo. Na sreco jih moderji resujejo, ki potem popravijo igro tako, kot je treba.
moderji delajo mode zato ker so bethesdine igre izjemno dobro igrane. Vse po vrsti so narejene tako, kot je ljudem všeč. Pa če ti je to všeč ali ne, žal.
Ja, so napake, ja user interface je katastrofa in ja, igra se prodaja v milijonih. Tako kot se je skyrim.
Torej user interface le ni tako slab ampak so en bolj in eni manj zateženi glede pričakovanj.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Thuban ::
Kaj je point igranja če vklopiš god mode?
ma špil je overhyped..
to ne obstaja. obstajata samo služenje denarja in propadanje razvojnih studijev.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Alien123 ::
Thuban ::
da je bethesda podjetje, ki ve kako preživeti.
Ali ustvariš hype in prodaš ali pa pač postaneš Sega.
Ali ustvariš hype in prodaš ali pa pač postaneš Sega.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Izi ::
Prodajne številke govorijo same zase.
Fallout 4 je potolkel vse dosedanje rekorde. Dosedanjega rekorderja GTA 5 je pustil daleč zadaj, da ostalih težkokategornikov kot so Black Ops 3, Witcher 3 in MGS 5 sploh ne omenjamo.
Skratka Bethesda si lahko mane roke in za prihodnost Fallout franšize se ni bati, se pa bojim, da bomo na Fallout 5 spet čakali 7 let.
Fallout 4 je potolkel vse dosedanje rekorde. Dosedanjega rekorderja GTA 5 je pustil daleč zadaj, da ostalih težkokategornikov kot so Black Ops 3, Witcher 3 in MGS 5 sploh ne omenjamo.
Skratka Bethesda si lahko mane roke in za prihodnost Fallout franšize se ni bati, se pa bojim, da bomo na Fallout 5 spet čakali 7 let.
Berserker ::
Kaj je point igranja če vklopiš god mode?
ma špil je overhyped..
to ne obstaja. obstajata samo služenje denarja in propadanje razvojnih studijev.
kaj si zaj s tem mislil povedat?
Špil pač sodi med skupino tistih franšiz na katere folk tripa, ko zgolj zasliši ime. Pač takšne igre bodo vedno uspele ne glede na kakovost relisa in vsebine. Kriv pa je sicer folk sam, kr sledi črednemu nagonu, zato pa še zmeraj gledamo v letu 2015 igre, kot so COD, Assain Creed, Battlefield, CS in ostalo šaro.
Thuban ::
se pa bojim, da bomo na Fallout 5 spet čakali 7 let.
niti ne govori. Kakšna bojazen je šele za nekega spodobnega naslednika Skyrima.
Špil pač sodi med skupino tistih franšiz na katere folk tripa, ko zgolj zasliši ime. Pač takšne igre bodo vedno uspele ne glede na kakovost relisa in vsebine. Kriv pa je sicer folk sam, kr sledi črednemu nagonu, zato pa še zmeraj gledamo v letu 2015 igre, kot so COD, Assain Creed, Battlefield, CS in ostalo šaro.
ali pa so to pač igre, ki jih ljudje želijo igrat :) kakor razumeš. Lahko se tipično po slovensko pizdiš kako je nekdo po neumnem uspel ali pa poizkusiš razumeti kako in zakaj je uspel in temu ne rečeš šara ampak mojstrstvo razvoja in prodaje.
Naredili so Fallout, naredili so Skyrim, to dvoje združili in tako kot so uspeli pri prej omenjenih igrah so neverjetno uspeli tudi z novo igro. Če to ni mojstrovina, potem nevem kaj mojstrovina sploh je.
ps.: igre nisem kupil, je niti ne bom dokler bo 60 EUR. Ampak temu, da so uspeli prodati toliko kopij že v samem začetku pa lahko samo ploskam, kot tudi vsi haterji tu.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Alien123 ::
ma meni je vseeno kolko so zaslužili, sem si pred tem potegnil dol f3ko.. špilal uro pa zbrisal, čudno da sn pri 4ki bolj dolgo zdržal..
Pa nisn graphic frik, še vedno špilam raje CSS kot pa CS:GO..
Pa nisn graphic frik, še vedno špilam raje CSS kot pa CS:GO..
Thuban ::
če si vajen tako trapastih iger brez globine pa sploh nevem kaj se pizdiš.
toliko.
lp
toliko.
lp
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Berserker ::
se pa bojim, da bomo na Fallout 5 spet čakali 7 let.
niti ne govori. Kakšna bojazen je šele za nekega spodobnega naslednika Skyrima.
Špil pač sodi med skupino tistih franšiz na katere folk tripa, ko zgolj zasliši ime. Pač takšne igre bodo vedno uspele ne glede na kakovost relisa in vsebine. Kriv pa je sicer folk sam, kr sledi črednemu nagonu, zato pa še zmeraj gledamo v letu 2015 igre, kot so COD, Assain Creed, Battlefield, CS in ostalo šaro.
ali pa so to pač igre, ki jih ljudje želijo igrat :) kakor razumeš. Lahko se tipično po slovensko pizdiš kako je nekdo po neumnem uspel ali pa poizkusiš razumeti kako in zakaj je uspel in temu ne rečeš šara ampak mojstrstvo razvoja in prodaje.
Naredili so Fallout, naredili so Skyrim, to dvoje združili in tako kot so uspeli pri prej omenjenih igrah so neverjetno uspeli tudi z novo igro. Če to ni mojstrovina, potem nevem kaj mojstrovina sploh je.
ps.: igre nisem kupil, je niti ne bom dokler bo 60 EUR. Ampak temu, da so uspeli prodati toliko kopij že v samem začetku pa lahko samo ploskam, kot tudi vsi haterji tu.
Mojstri marketinga in prodaje, kar se tiče razvoja pa niti slučajno.
Dušo so te igre izgubile že davno tam nekje 2005, ko so se pojavile moderne konzole.
Danes moraš kvalitetne igre žal iskat med Kickstarter/Indie projekti ali pa upat, da se na razvijalce ne vrši tak hud pritisk.
Meni je skorajda boljše da so določene igre manj prepoznavne in odprte izbranemu občinstvu, kr potem je manj možnosti, da se špil molze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Thuban ::
Dušo so te igre izgubile že davno tam nekje 2005, ko so se pojavile moderne konzole.
Razvoj je dober če lahko iz preteklih reči narediš nekaj novega in to dobro prodaš. Indie avtorji so lahko srečni če lahko sploh preživijo na trgu samo z izdelavo tistih iger.
pametn ko zid..
zato pa sn obrnil vse witcherje, dark soulsa, dragon agea..
torej nikdar nisi igral starih falloutov? zakaj se torej pizdiš nad novim? ker ti gre v nos uspeh franšize? mater, bravo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
BigWhale ::
Ubil sem Legendary Sentry Bota, porabil sem 'eno tono municije', vmes me je napadel trop podivjanih mutiranih psov in je slo se nekaj stimpackov.
Za nagrado sem dobil 'pobesnelo palico za bilijard', ki nardi 18 DMG. :>
Aja, bot je na 50% health-a mutiral in je bil potem na kakih 150%. :))
Za nagrado sem dobil 'pobesnelo palico za bilijard', ki nardi 18 DMG. :>
Aja, bot je na 50% health-a mutiral in je bil potem na kakih 150%. :))
Furbo ::
Bolj je zalostno to, da se Betheseda v 4 letih od Skyrima ni nic naucila. Se vedno je isti engine, slab UI in umeten/zgeneriran svet
Engine bi res lahko posodobili, kaka trupla še pol ure po smrti razgrajajo. UI je bil še prejšnjič boljši, res je nadležno ene stvari pobirati z eno tipko, druge z drugo, krneki. PIPboy se je poslabšal..
Edino tale umeten/zgneriran svet mi ni jasno kaj misliš, kakšen naj pa bo če ne umeten? Naj znukajo mesto in ga 200 let kasneje verno prenesejo v igro?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zmajc ::
Osebno sem fan tako starih kot novih Falloutov. Se mi pa vso to bluzenje kako je Bethesa ubila "najboljšo franšizo ever" zdi čisti idiotizem.
Kaj mislite če Interplay magično nebi propadel in bi se spravili delat novega Fallouta postavljenega v 3D okolje, da bi naredili tako hud presežek napram Bethesdinemu izdelku? My ass. Franšiso so na koncju zavozili totalno. Še dobro da je zadevo prevzela Bethesda.
Kaj mislite če Interplay magično nebi propadel in bi se spravili delat novega Fallouta postavljenega v 3D okolje, da bi naredili tako hud presežek napram Bethesdinemu izdelku? My ass. Franšiso so na koncju zavozili totalno. Še dobro da je zadevo prevzela Bethesda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
oo7 ::
Pro Fallout 3 in NV si imel pri perkih številke od 1 do 100 torej če je lockpick zahteval 75 skill si moral imeti toliko. Kako se pa zdaj gleda pri Fallout 4 jaz sem odklenil Locksmith in imam zdaj 1/4 zvezdice katere ključavnice bom lahko lockpickal? Ni mi najbolj jasen ta novi sistem.
Postavil sem postelje in vodo kje pa dobim hrano? Do zdaj sem igral 5 ur s tem, da sem samo 3 ure se igral z postavljanem hiše torej kje dobim korenje, koruzo v tisti vasi kjer sem doma ali moram v svet?
Hvala
Postavil sem postelje in vodo kje pa dobim hrano? Do zdaj sem igral 5 ur s tem, da sem samo 3 ure se igral z postavljanem hiše torej kje dobim korenje, koruzo v tisti vasi kjer sem doma ali moram v svet?
Hvala
Zmajc ::
Pro Fallout 3 in NV si imel pri perkih številke od 1 do 100 torej če je lockpick zahteval 75 skill si moral imeti toliko. Kako se pa zdaj gleda pri Fallout 4 jaz sem odklenil Locksmith in imam zdaj 1/4 zvezdice katere ključavnice bom lahko lockpickal? Ni mi najbolj jasen ta novi sistem.
Postavil sem postelje in vodo kje pa dobim hrano? Do zdaj sem igral 5 ur s tem, da sem samo 3 ure se igral z postavljanem hiše torej kje dobim korenje, koruzo v tisti vasi kjer sem doma ali moram v svet?
Hvala
Namesto skill od 1-100 imaš 4 ranke Lockpick perka ... Novice, advanced, expert, master. Isto kot prej samo prepakirano v perke.
Hrano najdeš okoli kot rastline ki jih ko exploraš obereš, kupiš, ipd nato pa greš nazaj in v bazi posadiš.
Ja moral boš zapustiti newb area. :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 27734 (882) | oo7 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 78534 (3291) | todman74 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25818 (1587) | oo7 |
» | Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 53588 (5530) | oo7 |
» | Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 54858 (18993) | oo7 |