» »

Davek na mašino

Davek na mašino

1 2
3
»

Nissan GTR ::

Za avto itak plačaš DDV in vsaki dodatni davki na avtomobile so za moje pojme navaden napad na zdravo pamet s strani države. Butasta oblast je pred kratkim že uvedla dodaten DMV nad 2500 ccm, nekaterim pa še to ni dovolj. Kmalu bodo nabili haradž na vse kar je večjega od cliota... Ne vem, a ste nekateri res taki mazohisti, da si želite družbe, kjer bomo spet prišli v čase, kjer si en avto kupil zase, enega si pa moral plačati državi preko davkov in carin, kot je bilo nekoč.

IceIceBaby ::

ninjeti, ti streljaš hude kozle.

1. V8 mašina ne porabi pod 10 litrov. Tudi pod 15 težko. To je dejstvo. In ja, govorim iz lastnih izkušenj z nekaj avtomobili.

2. 1.4 jajčka ne požre 10 litrov praktično nikoli. Oz. Če imaš porabo 10 litrov si zaslužiš odvzem izpita. Pa naj bo to mestna jajca s 75 konji (takih je danes že zelo malo) ali pa kakšen turbo s 180 konji. 10 litrov povprečno enostavno ni možno.

3. Oldtimer je luksuz. Z njim se ne moreš normalno voziti v službo in po opravkih. Kdor rabi izključno prevozno sredstvo bo kupil nekaj relativno novega z relativno majhnim motorjem. Kdor uživa v avtomobilih si lahko poleg normalnega avtomobila kupi še oldtimerja ali pa v službo hodi z vlakom. V vsakem primeru je to luksuz.

4. Kaj je dražjega za vzdrževat? VSE. Če začnemo samo pri motorju. V V8 gre 2x ali 3x več olja, servisi so dražji, ker ima motor 2 glavi in 2x več cilindrov kot povprečna jajca, ko ti prerjavi izpuh je treba menjati obe strani, porabi 2x več... Poleg tega so takšni motorji ponavadi vgrajeni v luksuzne avtomobile tipa Audi A8, BMW 7 in podobno. Takšni avtomobili so naloadani z vsemi možnimi gizmoti, ki radi crknejo, imajo konkretne zavore, ki stanejo veliko itd. Moja bivša, 10 let stara BMW7 je imela več opreme kot večina sodobnih avtomobilov višjega razreda, ampak, ko se je pokvaril aktivni volan s samodejnim prilagajanjem trdote je bil strošek dobra 2 jurja.

5. Ameriške mišice s 6.0 V8 niti v sanjah ne dobiš za jurja.

Nissan GTR ::

Pa kaj ima veze kateri avto je dražji za vdrževati. Ljudje naj sami odločajo kaj jim je prioriteta. Nekomu je veselje, da denar potroši vzdrževanje kakšnega starejšega M5, nekdo drug bo denar potrošil za potovanje okoli sveta, nekdo tretji bo pa vse pustil v gostilni. Tukaj se nima država kaj za vtikat v življenja ljudi, kakšne avte imajo radi. Država naj samo določa standarde, da so avti varni za promet, nato naj se pa vsak sam odloči, ali bo kupil avto za 10.000 ali 100.000 evrov. In za dražji avto itak državi plačaš več DDV-ja kot za cenejši avto in prav nobenega razloga ni, da so recimo za nek SUV, ki ima tri litre, nabili še dodaten davek kot pa je tisti za 2,5 litrsko mašino. Če pa davke država nabija do onemoglosti, se pa na koncu zgodi, da so prilivi celo manjši kot v primeru, če so davki na neki razumni višini. Ne vem, kam vse to pelje... Na koncu se bo nekdo še spomnil, da je tudi vsak televizor nad 32 colami luksuz in bodo večje televizorje dodatno obdavčili.

JesusChrist ::

Oziroma: bom pobrisal post in se predam, namreč v realnem življenju (pri sebi, med znanci in prijatelji) vidim dovolj dokazov, ki podpirajo moje besede. Če se pa kdo ne strinja pa mu prepuščam sanjanje o 33 litrih bencina, o grozno dragem vzdrževanju in še čem :DDD

Odkrito se mi več ne da. Prišel sem s službe in se ukvarjam z enim, ki še ni vozil avta z več ko 100 konji ter 1.4 mašino. Yeah right. Grem kaj produktivnega delat :D

Nissan GTR vse kjer država lahko obere folk se je tiče :D
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

Bura je izjavil:

Vice je izjavil:

To kako si napisal kaže drugače.
Če bi bilo bolj pravično bi morali obdavčiti vozila glede na njihov ekološki vpliv na okolje in ne koliko ima med "nogami".



Ne si ga bluzit spet s temi ekološkimi vplivi. Daj mi povej tvojo logiko, da si en stari (60let) privatnik kupi npr: Audi Q7 4.5 mašino, čemu? Se ne bi isto peljal z avtom z 2.5 mašino.Potem pa jamrajo delavcem da nimajo za plače, a lastnik oz direktor firme se vozi s ladjo.Zato tu pravim, še en Hitler bi se mogo rodit :D

Kupi si ga zato, ker si ga lahko. Ti si ga s svojo bolano logiko ne boš mogel nikoli. Je pa tak človek v življenju zagotovo ustvaril več kot bo10 takih, kot si ti.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

amigo_no1 ::

Kake jaz tu berem.
Tipična miselnost Slovencev, ko nekdo stopi iz luknje dreka ga nekdo od spodaj zagrabi in potegne nazaj not !
Davek na mašino, OMFG, tebi OP manjka par koleščkov.

Po nekaterih bolani logiki je luksuz potentakem tudi tudi original nemška Nutella, če imate v Hoferju njen poceni klon, ali Noctua "taboljša" termalna pasta za 10E, ko stane neka noname za 2E v lokalni trgovini.

Tale država postaja davek na davek na davek.

"640 KB should be enough for anybody", še pomnite ? Sedaj bi spet očitno šli neko socialistično uravnilovko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Pyr0Beast ::

>Razen seveda, če si prišel že tako daleč da v bistvu trdiš, da je 6l mašina bolj varčna od 1.4.
Na komot je od npr. 2.0
Sploh V8 s V4/V6/V8 režimom preklapljanja

V6 pač idla pri 350RPM
Pa temu je prilagojen menjalnik, da se furaš 100 s 2 jurja obrati ali še manj.


>Obdavčitev avtomobilov nad 2.5 (govorimo za nova in uvožena vozila, ne za obstoječa) je obdavčitev luksuza.
Luksuz nad 2.5 ? Zakaj se ne obdavči potem 10L šleparjev.

Pa kaj se vam je čisto skegljalo.
Avto ki ima 2 toni rabi 200KM _MINIMUM_
Isti šmoren ali je notri 3L turbo mašina ali 6L atmosferc
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

>2. 1.4 jajčka ne požre 10 litrov praktično nikoli. Oz. Če imaš porabo 10 litrov si zaslužiš odvzem izpita. Pa naj bo to mestna jajca s 75 konji (takih je danes že zelo malo) ali pa kakšen turbo s 180 konji. 10 litrov povprečno enostavno ni možno.

Daj mi ga v roke za čez zimo, ko mora še malo snega odrivati, pa gor daj neke širše gume.
1.4 jajc, če ga naložiš bo žrl več kakor višjekubaturnik s daljšim menjalnikom.
Pač, na AC ga boš moral tiščati v 4ti da bo sploh kam šel.

>4. Kaj je dražjega za vzdrževat? VSE. Če začnemo samo pri motorju. V V8 gre 2x ali 3x več olja, servisi so dražji, ker ima motor 2 glavi in 2x več cilindrov kot povprečna jajca, ko ti prerjavi izpuh je treba menjati obe strani, porabi 2x več... Poleg tega so takšni motorji ponavadi vgrajeni v luksuzne avtomobile tipa Audi A8, BMW 7 in podobno. Takšni avtomobili so naloadani z vsemi možnimi gizmoti, ki radi crknejo, imajo konkretne zavore, ki stanejo veliko itd. Moja bivša, 10 let stara BMW7 je imela več opreme kot večina sodobnih avtomobilov višjega razreda, ampak, ko se je pokvaril aktivni volan s samodejnim prilagajanjem trdote je bil strošek dobra 2 jurja.

Že prav.
Količina olja - z večjo bo pač naredil več km.
Servisi nimajo kaj biti dražji oz. so minimalno, ker je ponavadi 50%+ cene servisa samo delo.
Koliko ima cilindrov zadeva je čisto irelevantno - sveče so drobiž in načeloma ne rabiš dol dajati glav ter honat valje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

St235 ::

JesusChrist je izjavil:

Oziroma: bom pobrisal post in se predam, namreč v realnem življenju (pri sebi, med znanci in prijatelji) vidim dovolj dokazov, ki podpirajo moje besede. Če se pa kdo ne strinja pa mu prepuščam sanjanje o 33 litrih bencina, o grozno dragem vzdrževanju in še čem :DDD

Odkrito se mi več ne da. Prišel sem s službe in se ukvarjam z enim, ki še ni vozil avta z več ko 100 konji ter 1.4 mašino. Yeah right. Grem kaj produktivnega delat :D

Nissan GTR vse kjer država lahko obere folk se je tiče :D


Do that, bo mogoče nivo debate malo zrastel, ker prepotentnih mulčkov, ki so veliki samo z besedami res ne rabimo.

JesusChrist ::

St235 je izjavil:

JesusChrist je izjavil:

Oziroma: bom pobrisal post in se predam, namreč v realnem življenju (pri sebi, med znanci in prijatelji) vidim dovolj dokazov, ki podpirajo moje besede. Če se pa kdo ne strinja pa mu prepuščam sanjanje o 33 litrih bencina, o grozno dragem vzdrževanju in še čem :DDD

Odkrito se mi več ne da. Prišel sem s službe in se ukvarjam z enim, ki še ni vozil avta z več ko 100 konji ter 1.4 mašino. Yeah right. Grem kaj produktivnega delat :D

Nissan GTR vse kjer država lahko obere folk se je tiče :D


Do that, bo mogoče nivo debate malo zrastel, ker prepotentnih mulčkov, ki so veliki samo z besedami res ne rabimo.


Ti je pyrobeast namesto mene odgovoril. Glede nivoja debate pa ... ti si tisti smartass, ki ne pozna ravno avtomobilizma pa najbolj pametuje ;) Si kot ženska ki ne zna odnehat. In seveda so jaz in vsi drugi okoli tebe manjvredni prepotentni mulčki, ker ne razmišljajo kot ti ;) Torej toliko o nivoju
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Pyr0Beast je izjavil:


V6 pač idla pri 350RPM


Kje pa si videl kej takega? Že 600 rpm je malo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mirancar ::

zakaj raje ne pozidajo (pozidamo) en dober javni prevoz na elektriko, najprej večja mesta, potem še medkrajevno
lahk bi začel z tramvaji v ljubljani/mariboru/kopru,... kasneje podzemno železnco od lendave do kopra
tole z davki ne reši ničesar, vsak nov avto je škoda za državo, kakor koli obrneš

JesusChrist ::

dober javni prevoz je zlata vreden :) jebeš avte. podzemna + vlaki + avtobusi + trole vse na eno kartico mesečno pa mir. pa mreža po vsej sloveniji :))
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

St235 ::

JesusChrist je izjavil:

St235 je izjavil:

JesusChrist je izjavil:

Oziroma: bom pobrisal post in se predam, namreč v realnem življenju (pri sebi, med znanci in prijatelji) vidim dovolj dokazov, ki podpirajo moje besede. Če se pa kdo ne strinja pa mu prepuščam sanjanje o 33 litrih bencina, o grozno dragem vzdrževanju in še čem :DDD

Odkrito se mi več ne da. Prišel sem s službe in se ukvarjam z enim, ki še ni vozil avta z več ko 100 konji ter 1.4 mašino. Yeah right. Grem kaj produktivnega delat :D

Nissan GTR vse kjer država lahko obere folk se je tiče :D


Do that, bo mogoče nivo debate malo zrastel, ker prepotentnih mulčkov, ki so veliki samo z besedami res ne rabimo.


Ti je pyrobeast namesto mene odgovoril. Glede nivoja debate pa ... ti si tisti smartass, ki ne pozna ravno avtomobilizma pa najbolj pametuje ;) Si kot ženska ki ne zna odnehat. In seveda so jaz in vsi drugi okoli tebe manjvredni prepotentni mulčki, ker ne razmišljajo kot ti ;) Torej toliko o nivoju


Pa še kar nabijaš tja v tri dni. Lahko se do nezavesti sklicuješ na lastno avtoriteto, ampak pod črto te bo avto z 6l mašino stal več kot avto z 1.4, če primerjaš stroške vzdrževanja (sploh ameriške ladje, kjer boš dele uvažal), porabe goriva in registracije. Zdaj al sam sebi lažeš ali pa nabijaš samo zato, ker nisi prirpavljen priznat, da si se zmotil.

Predvsem pa kaj točno ima poznavanje avtomobilizma z tem ali je smiselno obdavčit luksuzno dobrimo? K temu delu nisi prispeval popolnoma nič razenj blodenj, da je 6l mašina primeren avto za revnega Jožo in so prasci obdavčli avtomobile, ki jih po tvoje vozijo povprečni slovenci.

namreč v realnem življenju (pri sebi, med znanci in prijatelji) vidim dovolj dokazov, ki podpirajo moje besede.
Bravo, sklicevanje na lastno avtoriteto, višek debate ni kaj. Dva posta prej pa tudi sam priznaš da takega avta nimaš in so samo mokre sanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JesusChrist ::

Zakaj bi uvažal avto (in dele) če jih je v sloveniji, avstriji, mađarski celi kup????? Ne, sem povedal da si takega avta ne lastnim. Vsaj ne trenutno. Mi pa da misliti za naslednji nakup, da ma prijatelj tu-tu stroškov s thunderbirdom kot jaz s precej slabšo mašino (pa se udobneje pelje, varneje prehiteva, opreme veliko kljub letom). Glede revnih jožov: idi na US car meet pa tam poglej kolko bogatašev ali pa vsaj bogatejših boš našel - pretežno malo (da si boš razčistil o mojih "blodnjah"). Večinoma so revni jožeti. Pa jim gre vse lepo skoz. Enim euro manj, enim več.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Dejstvo je da če bo država bogataše obdavčila preveč, bodo ti odšli. Dolgoročno bo država izgubljala denar.

Ker če bo bogataš normalno obdavčen, kot vsi ostali, potem bo denar zapravljal v Sloveniji. Če bo bolj obdavčen bo razmišljal o državah kjer bo plačal manj davkov. In bo doma trošil manj. Kar za sabo potegne celo verigo.

V Sloveniji je ta meja precej nizko. Tam nekje 30-40 jurjev na leto. Potem se splača že goljufati državo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

francek1 ::

Imam občutek, da je v Sloveniji že zdaj občutno preveč revčkov...predvsem mentalnih.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Roadkill ::

TOP TOPIC! :D :D :D

Se malo pozna, da je šole konec. Kake stresate. :D

OP samo zeli, da ne bi bilo veliko 4.0 mašin. Po mojem želi, da začnemo nabavljat električne avte. Ali pa turbo bencinarje, kot ste že predlagali.

Morate razumet, da to ni zavist. Logično je, da se sosed nima kaj kurčiti z večjo prostornino svojega kurca avta.
Ü

Matic1 ::

Jaz ne štekam kaj si vi2 prepucavata (ninjeti in lakotnik), sej itak to velja samo za nove avte. Vidva pa mlejeta o enih starih jajcih, ki bi si jih povprečni joža kupil. Tudi, če si bo jih kupil ne bo zaradi tega ni bolj užgan kot je zdaj. KER BO KUPIL RABLJENO. Ampak se pa strinjam z lahkotnim, da je vzdrževanje takšnega avta sigurno dražje, kot majhnih mlinčkov. In ja vem iz lastnih izkušenj.

IceIceBaby ::

Odkrito se mi več ne da. Prišel sem s službe in se ukvarjam z enim, ki še ni vozil avta z več ko 100 konji ter 1.4 mašino. Yeah right. Grem kaj produktivnega delat :D


Nočem, da tole zgleda kot kurčenje. Ampak, med tem, ko si ti razmišljal o V8 amerikancu smo nekateri že imeli vse mogoče avtomobile, od V8 do majhnih turbačev s 130 konji na liter, do rally avtomobilov in vse kar je vmes.

Sem prvi, ki bo zagovarjal močne mašine in hitre avtomobile. Ampak tole kar pišeš so neumnosti, sori.

Na komot je od npr. 2.0
Sploh V8 s V4/V6/V8 režimom preklapljanja


A res? Hemi V8, ki variabilno priklaplja cilindre:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

V6 pač idla pri 350RPM
Pa temu je prilagojen menjalnik, da se furaš 100 s 2 jurja obrati ali še manj.


V6 pač ne idla pri 350 RPM. Kdo ti je to zgodbico povedal? Tako kot vsak civilen motor idla pri cca 1000 obratih, +- max. 200. Z 2000 obrati pa lahko voziš 100 tudi z 1.6 turbo in 6 ali 7 prestavami.

Daj mi ga v roke za čez zimo, ko mora še malo snega odrivati, pa gor daj neke širše gume.
1.4 jajc, če ga naložiš bo žrl več kakor višjekubaturnik s daljšim menjalnikom.
Pač, na AC ga boš moral tiščati v 4ti da bo sploh kam šel.


Pri normalni vožnji sodobnega 1.4 bencinarja ne spraviš na 10 litrov. Lahko pa na Chevrolet Aveo montiraš plug za sneg, če te to veseli.

Ko že omenjam Chevroleta. Aveo 1.4 ima 100 konjev, kar je več kot dovolj za udobno in varčno kruzanje pri 130 kmh. Pa ne, da imam kaj s chevroletom, dal sem primer enega od cenejših avtomobilov.

Že prav.
Količina olja - z večjo bo pač naredil več km.
Servisi nimajo kaj biti dražji oz. so minimalno, ker je ponavadi 50%+ cene servisa samo delo.
Koliko ima cilindrov zadeva je čisto irelevantno - sveče so drobiž in načeloma ne rabiš dol dajati glav ter honat valje.


Servis je dražji, to je point.

Kilometrov narediš z enim oljem ravno toliko kot v 1.2 mlinčku. Dela je na V8 več. Kot si že ugotovil je delo drago. Menjava 8 svečk je dražja kot menjava 4. Menjava tesnil je dražja, menjava jermenov je dražja (vse je x2). Pa smo samo pri rednem vzdrževanju. Popravil, ki so pri oldtimerjih samo vprašanje časa, sploh ne upoštevam.

idi na US car meet pa tam poglej kolko bogatašev ali pa vsaj bogatejših boš našel


Kolikor jih poznam imajo fantje večinoma vsaj neke redne dohodke, ki so precej višji od minimalnih. Poleg tega pa zelo velik del denarja zmečejo v svoje avtomobile.

S tem ni nič narobe. Hobiji so potratni in za lastno veselje nikoli ni škoda denarja. Tvoje trditve, da je American muscle cenejši od mestnega mlička so pa naravnost smešne in žaljive do pravih ljubiteljev.

ZaphodBB ::

ninjeti je amerikanc zgubljen v socialistični Sloveniji.

V8 5.0 motor kot človekova pravica.

LOL.

JesusChrist ::

ZaphodBB je izjavil:

ninjeti je amerikanc zgubljen v socialistični Sloveniji.

V8 5.0 motor kot človekova pravica.

LOL.


Če bi že zbiral pol sem raje kar Šved :))
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

balocom ::

Bura je izjavil:

Tako kot dan danes vse obdavčujejo, se mi zdi da naj še obdavčijo te "frajerje-privatnike" ki jih vidiš na cesti BMW, AUDI, itd. ki si kupujejo mašine nad 3.0


Butelj. Ko bi vedel kako malo je BMW-jev ki majo 3.0 motor ali več. Večinoma so 2.0 v raznih okusih in prehranjevalnih navadah, nekaj jih je 2.5/2.8 . Sicer tako velik motrje se itak ukinja, ker so zdaj v modi turbo bencinarji z manjšo prostornino pri isti moči, 3.0 motorji pa prihajajo v obdobje, ko bodo za dušo, torej nedeljske vožnje.
"Frajeri" itak kupujejo 318i ter 520d, kar je daleč od 3.0+:D
Torej: tema -> FAIL.
Take teme odperajo ali osebki, ki živijo od foušije ali ne razumejo, kaj pomeni imeti avto za dušo, zraven pa imajo računalnik, z zadnjo generacijo Intelovih procesorjev ter grafičnih kartic z zadnjim Nvidijinim grafičnim procesorjev in ga vedno posodobijo gpu/cpu/ram, ko pride novejša verzija na trg.
Vsi ki se tle kurčite nad BMW-ji očitno niste nikoli doživeli kak užitek je vozit avto ki ima zvočno izolacijo na nivoju, volan ki ni po občutku v roki enak računalniškemu brez FF, sploh pa, užitek je vozit avto, ki ima dovolj močen motor za maso avta ki ga poganja (ne pa da rabiš poslušat mučenje ubogega mlinčka od motorja :D), pa zvok vrstnega 6taka tudi ni za odmet. Sicer določeni hatchbacki so lahko nadomestek, ampak samo začasen, seveda se gre za hot hatch avte.
 Haters gonna hate

Haters gonna hate


Sicer si pa predstavljate, kako bi se počutili ko bi se 30+ generacija, ki ima BMW-ja/Audija/you name it zbrala in zahtevala davek na računalniške komponente z nad toliko in toliko tranzistorji, ker imajo slabše/manj zmogljive komponente še vedno dovolj zmogljivosti da poganjajo Linux z nekim osnovnim winodow mangerjem:)) Oz. predstavljajte si krasni svet, kjer bi plačevali letni davek na vsak računalnik, ki ima večje zmogljivosti od Rassbery PI.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

Galaxy ::

Spet pointless kreganje po mojem mnenju.

Vsak človek si naj kupi, kar si paše. Bogataš ali revež, tako kot večkrat rečeno, si lahko oba omislita recimo Twingota. Ne boš verjel, koliko je dejansko ljudi, ki imajo za sabo na desettisoče evrov, a se vozijo v povprečnih avtomobilih.

Obdavčitev pa naj bo po premoženju, ne pa po kubikaži, moči ipd. Trenutno pa je situacija pri nas takšna, da s poštenim delom uspe zaslužiti bajne vsote mogoče 0.01% prebivalstva... Torej zakaj bi bil pošten in reven, če lahko utajaš davke, registriraš avto v tujini itd - pa še imaš 50€ na dan za zaružit?

Just my two cents...

Pyr0Beast ::

Blinder je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:


V6 pač idla pri 350RPM


Kje pa si videl kej takega? Že 600 rpm je malo.


Home build varianta. Spedenan v6 v 'low drag' avtu, pa dobiš 8L/100 ven
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

>A res? Hemi V8, ki variabilno priklaplja cilindre:
Za tak avto je to odlična poraba.
1850kg?
Shitload placa in ogromna šasija
Avtomatik
Verjetno tudi svinjsko velike gume.

Vs. 1.4 ki ima 1575kg
Še vedno precej placa vendar manjšo šasijo
Gume verjetno manjše
Stick drive
Oprema?

>Kilometrov narediš z enim oljem ravno toliko kot v 1.2 mlinčku. Dela je na V8 več. Kot si že ugotovil je delo drago. Menjava 8 svečk je dražja kot menjava 4. Menjava tesnil je dražja, menjava jermenov je dražja (vse je x2). Pa smo samo pri rednem vzdrževanju. Popravil, ki so pri oldtimerjih samo vprašanje časa, sploh ne upoštevam.

Če je zadeva toliko draga, kje je potem sploh point obdavčevanja ?

Tesnil pa ne boš menjal pri normalni mašini, močnejše mašine imajo pa kar lepo ketno (sedaj jo dobivajo tudi miniaturni gizmoti) in še kakšne druge bonuse, ker si pri taki mašini lahko privoščiš (pa tudi nekako nujno je)

Potem je ista logika da je vzdrževanje trovratnega avta ceneje od petvratnega ? Pa je kvečjemu ravno obratno, ker imaš mnogo manj premikanja zicev in na odpadu na komot najdeš vrata.

4 ekstra svečke so zanemarljive proti končnemu računu: Zadeva je rang 50% dražja max. Meni je pa praktično vseeno, ko enkrat vzamem ven ključ je skoraj isto ali odvijem eno ali vse 4 ali 8. Razen če so bedno postavljene da preklinjam ko je treba karkoli šravfat.
Oljni filter - natanko enako dela
Olje - enako dela samo večji strošek materiala

Kaj pa boš še takega šel menjat na mašini ?

Samo kako lahko pa gledaš na strošek, ko ti odpizdi turbino na navriskani 1.4 mašini ?

Ali pa na tisti novi tri-turbo mašini od bemfla, kjer se hvalijo da imajo poln navor že od min. obratov dalje. In potem vidiš da je vse to tehnično preseravanje, enako mašini ki ima samo večjo litražo.

>Pri normalni vožnji sodobnega 1.4 bencinarja ne spraviš na 10 litrov. Lahko pa na Chevrolet Aveo montiraš plug za sneg, če te to veseli.
Kakor vidim ima aveo tam cirka 7-8L porabo, če ga daš meni na komot računaš 2L gor. Minimalen effort. Samo v mesto ga zapeljem.

>Ko že omenjam Chevroleta. Aveo 1.4 ima 100 konjev, kar je več kot dovolj za udobno in varčno kruzanje pri 130 kmh. Pa ne, da imam kaj s chevroletom, dal sem primer enega od cenejših avtomobilov.
Če se voziš sam in s praznim avtom, ni problema.
Naloži ti nekaj prtljage za na morje, posedi notri še en al pa dva folka pa pojdi prehitevat karkoli. Se vleče.
Ali pa preprosto furaj v hrib z nekaj prtljage zadaj.
Po možnosti v vročini.
Precej hitro mu poide sape.
Samo dobro, če nima take mašine, da je treba šaltati dol ko karkoli več zahtevaš od njega in samo zahodiš gas - super.

>V6 pač ne idla pri 350 RPM. Kdo ti je to zgodbico povedal? Tako kot vsak civilen motor idla pri cca 1000 obratih, +- max. 200. Z 2000 obrati pa lahko voziš 100 tudi z 1.6 turbo in 6 ali 7 prestavami.
Citroenov v6 lepo lavfa pri 650rpm
Ni edini

In pri močnejših mašinah pridejo v poštev 6 ali 7 prestave, pri švohnejših preprosto ne moreš, ni navora
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Glede olja, V6 ima 1L olja več za dotočit (5.5L vs 4.5L)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Pyr0Beast, v vseh točkah si potrdil, kar sem napisal. V8 je v povprečju precej dražji za vzdrževat in precej več spije.

Pa pokaži mi Citroenovega V6, ki idla pri 650 rpm (Kar je še vedno DALEČ od tvojih 350). Pa razloži prosim zakaj je idle speed tako zelo pomemben faktor.

Glede olja, V6 ima 1L olja več za dotočit (5.5L vs 4.5L)


Kar takole čez prst si napisal za vse mašine? Bravo.

ABX ::

Bura je izjavil:

Tako kot dan danes vse obdavčujejo, se mi zdi da naj še obdavčijo te "frajerje-privatnike" ki jih vidiš na cesti BMW, AUDI, itd. ki si kupujejo mašine nad 3.0, mislim da bi bilo tudi tem lep davek nabit.Ker mislim da za normalno vožnjo so vse mašine pod 3.0 dovolj za normalno vožnjo. Kaj pa si vi kaj mislite? =)

Tu ni faušije, da ne bi bilo pomote!


Nima smisla, imamo že trošarino in davek na gorivo, avti ki spijejo več plačajo višji davek. Kakšno kubikažo imajo ni pomembno.

Lahko pa še dodatno zvišano trošarino na gorivo če želiš. :)

Jaz sem bolj za to, da se uvede davek na velikost prevoznega sredstva, SUV bistveno več prostora zaseda na cesti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Pyr0Beast ::

IceIceBaby je izjavil:

Pyr0Beast, v vseh točkah si potrdil, kar sem napisal. V8 je v povprečju precej dražji za vzdrževat in precej več spije.

Pa pokaži mi Citroenovega V6, ki idla pri 650 rpm (Kar je še vedno DALEČ od tvojih 350). Pa razloži prosim zakaj je idle speed tako zelo pomemben faktor.

Glede olja, V6 ima 1L olja več za dotočit (5.5L vs 4.5L)


Kar takole čez prst si napisal za vse mašine? Bravo.


Precej dražji - precej dvomim. Višji so samo stroški materiala, dela praktično ni več. Lahko mi pa poveš kako ti bo servis zaračunal 500€ več zaradi zamenjanih 4h svečk več.

In nisi mi povedal kako je z vzdrževanjem turbo mašine ko ti rikne turbina (ali pa ji samo spustijo tesnila), 500€ odbiješ za šalo. Ali ko ga malo butneš in prebiješ intercooler ?
Ter kako je s kupom ekstra ventilov za reroutanje blow-by-a ?

Karkoli današnjega s EGR in DPF filtrom ima neprimerno več stroškov vzdrževanja.
Sploh ne moreš primerjati atmosferca vs. turbaša

4.5L vs 5.5L (cena olja je 5€/L, torej drobiž)
Je XU10 J2TE - RGX (2L L4 8v T) mašina vs. ES9 J4S (3L V6 24v)
20.000 jurjev servisni interval vs 30.000
60.000 jurjev za sveče vs 120.000
Tk da v bistvu pride vzdrževanje V6 enako ali cenejše

>Jaz sem bolj za to, da se uvede davek na velikost prevoznega sredstva, SUV bistveno več prostora zaseda na cesti.
Jst sem pa za to da se uvede davek na dvotaktaše, raznorazne prdeče mopede in quade s katerimi se folk tako rad vozi po mestu.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

650RPM imaš pa v novi autodati, nekaj malega pa lahko razbereš tule pri merjenju oljnega tlaka

http://www.autocats.net/manual/peugeot/...

Auspuh pri V6 je pa praktični isti kakor pri l4, drug kolektor, to je pa tudi to
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Zdaj boš pobral najcenejše opcije iz vseh V6 mašin, in jih boš lepil sem gor. Pa tudi, če sestaviš blok od citorena, izpuh od audija in vse najcenejše dele od različnih V6 si še vseeno zgrešil point, ker govorimo o primerjavi 1.4 mlinčka in velike V8 mašine.

Je XU10 J2TE - RGX (2L L4 8v T) mašina vs. ES9 J4S (3L V6 24v)


Spet. Kaj ima 2.0 turbo skupnega z 1.4 ali 1.2 mlinčkom in kaj ima V6 skupnega z american muscle?

650RPM imaš pa v novi autodati, nekaj malega pa lahko razbereš tule pri merjenju oljnega tlaka


650 rpm minimalen idle še vedno ni 350, ne?

Blinder ::

bogve kolko trese avto pri 350 rpm. pa izgorevanje in podmazovanje motorja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

blackbfm ::

SUV bistveno več prostora zaseda na cesti.


Niti ne. Se tista razlika ki je, je bolj v visino.

Pyr0Beast ::

5

IceIceBaby je izjavil:

Zdaj boš pobral najcenejše opcije iz vseh V6 mašin, in jih boš lepil sem gor. Pa tudi, če sestaviš blok od citorena, izpuh od audija in vse najcenejše dele od različnih V6 si še vseeno zgrešil point, ker govorimo o primerjavi 1.4 mlinčka in velike V8 mašine.

Je XU10 J2TE - RGX (2L L4 8v T) mašina vs. ES9 J4S (3L V6 24v)


Spet. Kaj ima 2.0 turbo skupnega z 1.4 ali 1.2 mlinčkom in kaj ima V6 skupnega z american muscle?

650RPM imaš pa v novi autodati, nekaj malega pa lahko razbereš tule pri merjenju oljnega tlaka


650 rpm minimalen idle še vedno ni 350, ne?


Kaka najcenejša, prva ki mi je padla na pamet. Verjetno so še cenejše opcije.
650 je pri tej mašini, point je da se da.

AR v6 2.5 žre 6.5L olja
Od 1.6TS pa 4.5, big deal

1.2 mlinček pa je navadno sranje IMO

Ne vem kaj imajo vsi fetiš na te do kraja navriskane mašine. Ko crkne turbina pa jok.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

balocom ::

Pyr0Beast je izjavil:


1.2 mlinček pa je navadno sranje IMO

Ne vem kaj imajo vsi fetiš na te do kraja navriskane mašine. Ko crkne turbina pa jok.


Tema na a.com
Ne bom rekel da so vse ostale mašine na tem svetu oh in sploh, ampak tele težave da naredijo skoraj vpoklic pa nažalost niso za spregledat (in ne bom rekel da se ne da naredit neuničljivega 1.2 motorja, samo vrteči se deli motorja bi morali biti 2x teži, kaj se pa pol zgodi pa si predstavljajte). Folk ma pa rad tele male turbo motorje, ker jih lahko matrajo v nizkih obratih ko fetiširajo kako malo porabo ima, zraven pa imajo za bedaka vsakega, ki motor zavrti čez 3 krpm, za s hudičem poročenim pa razglasijo vsakega ki se blokadi približa na majn kot 500 rpm.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

fr4nc ::

JesusChrist je izjavil:

dober javni prevoz je zlata vreden :) jebeš avte. podzemna + vlaki + avtobusi + trole vse na eno kartico mesečno pa mir. pa mreža po vsej sloveniji :))

To ne bi bilo slabo... samo ni denarja :8)

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108708 (67590) Berserker
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028639 (24844) RedDrake
»

Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25650252 (42401) Utk
»

Avto 2.0 vs 3.0 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7014593 (12359) Stipex
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14652898 (49779) Matwic

Več podobnih tem