» »

Avto 2.0 vs 3.0

Avto 2.0 vs 3.0

«
1
2

turk1990 ::

Zdravo,

Zanima me kaksne so razlike pri vzdrzevanju in ceni med avtom ki ima 2000 in 3000 kubov. Zanimam se za nakup audija a5, pa malo premisljujem kako in kaj. Če ima kdo izkusnje, naj kar pove..:)

Trololololol ::

Kot prvo, dražja registracija, kot drugo, dražje zavarovanje.

Tilen ::

V primeru nakupa novega Audi A5 3.0 TDI na gotovino, je ostalo kar je s tem povezano, bolj sladka skrb, saj drugih omembe vrednih stroškov glede na začetno vrednost nakupa praktično ne bi smelo biti (prve štiri leta vzameš Jamstvo4PLus). Če denarja nimaš in boš avto kupoval na leasing ali kredit, ti vsekakor odsvetujem nakup 3.0 TDI, saj bo vse ostalo le še oslabševalo trenutno situacijo.

Vprašanje je zelo enostavno.

Potrebuješ 3.0 ali si le mnenja, da si to lahko privoščiš? To ni Clio. V primeru, da si mnenja, da si to lahko privoščiš in vse skupaj vseeno jemlješ na kredit ali leasing, tako ali tako delaš nekaj narobe.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

eric_cartman ::

Pol si raje kupi 2.0 pa ga čipiraj. Potem padeš v registracijo od 1.8 do 2.5 razred, kar je ceneje.

In še ob tehničnem pregledu, ti dajo zraven pri čipiranju računalnik s katerim lahko čip onesposobiš, da lahko prideš skozi tehnični pregled.

Pridobiš nekje 40KM in približno +120NM.
http://www.css-tuning.com/osebna-vozila...

Torej če mene vprašaš..Se tole bolj splača kot že v štartu 3.0.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

hojnikb ::

Ampak tut 3.0 lahk čipiraš...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Trololololol ::

Lahko. Ampak registracijo za avtomobil plačaš vsako leto, čip pa le enkrat.

turk1990 ::

Ne se vi sekirat kako bom jaz kupil avto, zanima me samo, če je poleg registracije se kaj omembe vrednega. Če kupis avto za 20k +, ni tezko das se 1000€ vec za registracijo. Za ta denar gres enkrat mesecno ven jest. Zanimajo me drugi stroski, povezani z vzdrzevanjem. Če je tu samo registracija, potem je ok...

kuglvinkl ::

sprađuješ kot da bo ta prvi avto :)
Your focus determines your reallity

black ice ::

Za avto višjega cenovnega razreda pričakuj tudi višjo ceno rezervnih delov ter servisov.

eric_cartman ::

Duuudee.. Očitno je to res tvoj prvi avto..

Namreč kupit avto je najmanjši problem. Ti lahko povem, da imajo naši kolegi Porsche Cayenne, ta stari model še..Za njega so dali cca. 25k EUR. Imeli so seveda avtomatski menjalnik na mašini 4.5 V8. Vse vredu, dokler jim ni šla sklopka. Račun je bil nekaj čez 5000 EUR.

In ne pričakuj, da bo pri Audiju A5 kaj drugače, ker je to višji razred avtomobila. Torej popravila in ostali stroški pričakuj od 800EUR navzgor. Če se ti pokvari karkoli od elektronike, računaj na 2000EUR +.

Ne bom sodil o tem kako boš avto kupil. Vem pa da je to tvoj prvi avto, glede na vprašanje, ki si ga postavil..Skratka malo pazi, da se ne zafrkneš..
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

turk1990 ::

Ni prvi, bo pa prvi ki ima več kot 2000 kubikov. Eni strasijo da so stroski vzdrzevanja zelo visoki, drugi kolega ima isti avto in pravi da je isto kot z 2.0. Menjalniki so dragi tudi na navadnih avtih, če kupujes rabljen avto, pa je itak tombola. Lahko dobis super avto, lahko pa drek. Denar realno mi ni problem, edino nebi rad, da porabim za tak avto 3000+ letno več kot za navaden 2.0, ker si potem raje kupim še eno barko..:)

Do zdaj je le en odgovor, ki je dejansko vezan na temo.

Dr_M ::

Kolega ima A6 quattro, s tiptronic menjalnikom. Je menjal olje v menjalniku, kot je doloceno pocservisni knjigi. Not gre 7L olja, liter stane malo manj kot 60e.
Ce se je on meni zlagal, sem se tudi jaz, ampak nevem zakaj bi...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

eric_cartman ::

Do zdaj je le en odgovor, ki je dejansko vezan na temo.


Se morš zavedat tega, da je blo sicer odprtih že nešteto troll tem, prav takšnih z avtomobili. Mogoče se zato potem ne jemlje tako resno vsega skupaj.

Sicer pa ne vidim poante tvojega vprašanja, če ti denar ni problem. Potem vzami novega A5 ali pa leto rabljenega. Glej, da ima 5 let garancije. Potem pa sam veš kako gre.. 1 leto ali 20.000 km za redne servise, full kasko itd itd.

Ampak to, da rečeš, da so stroški vzdrževanja nizki.. Heh mi je malo smešno.. Gume, bencin, redni servisi, da ne omenjam bremz, ki morajo biti seveda ne take za 40 € gor, so vsaj za 2kratnik višji od normalnega avtomobila, ki spada v srednji razred. Pa 2kratnik sem verjetno še premalo rekel.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

black ice ::

Naj malo pogugla, pokliče na kakšen servis, dva, tri in bo takoj vedel. Res je, da lahko precej privarčuješ, če si osnovne stvari na avtomobilu znaš sam porihtat, ker servisi za najbolj trivialna opravila računajo hude zneske. Takisto za dele. Pozanimaš se za potrošni material, preveriš na netu in se ne zaženeš v nakup pri prvem dealerju, ki ima želeni del na zalogi.

Če denar ni problem, čemu odpiranje teme?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

korenje3 ::

jz mam 3.2 mercedes. sem ga kupil preden so povišal registracijo za 300€. prej bi me stalo cca 650€, zdej me stane 1050€ skupaj z zavarovanjem.
v glavnem škoda denarja in on prvi priliki kupim avto z 1.6 motorjem.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

šernk ::

2.0 vs 3.0:

močnejše podvozje, zavore, sklopka in nasplošno vse. temu primerno tudi dražje vzdrževanje.

če je ležaj za 2.0 80 eur, bo za 3.0 120 eur, sklopka + vztrajnik pri prvem 800 eur, pri drugem 1500eur, zavore prednje komplet za prvega 200 eur, za drugega boš pri 200 eur začel pri ta švoh proizvajalcu. zaradi močnejšega motorja je večina stvari ojačanih, to pa pomeni dražji rezervni deli (ne bolj vzdržljivi niso, ker morajo prenašat večjo obremenitev), najbrž ima 3.0 še večje gume in še lahko naštevamo.

ali je vzdrževanje 10% ali 50% dražje lahko pove pa samo nekdo, ki je oba avta imel 10 let in 300.000km.

redni servisi so pa tam tam, v 3.0 gre kakšen liter ali dva več olja in to je glavna razlika.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

turk1990 ::

šernk je izjavil:

2.0 vs 3.0:

močnejše podvozje, zavore, sklopka in nasplošno vse. temu primerno tudi dražje vzdrževanje.

če je ležaj za 2.0 80 eur, bo za 3.0 120 eur, sklopka + vztrajnik pri prvem 800 eur, pri drugem 1500eur, zavore prednje komplet za prvega 200 eur, za drugega boš pri 200 eur začel pri ta švoh proizvajalcu. zaradi močnejšega motorja je večina stvari ojačanih, to pa pomeni dražji rezervni deli (ne bolj vzdržljivi niso, ker morajo prenašat večjo obremenitev), najbrž ima 3.0 še večje gume in še lahko naštevamo.

ali je vzdrževanje 10% ali 50% dražje lahko pove pa samo nekdo, ki je oba avta imel 10 let in 300.000km.

redni servisi so pa tam tam, v 3.0 gre kakšen liter ali dva več olja in to je glavna razlika.


Ok, koncno en pameten odgovor.

Kaksna nevoscljivost je tu gor, ajme mene. Pejte se pojest in sanjajte kako boste zadeli loto..:)

korenje3 ::

3.0 motor se tudi veliko težje pokvari kot recimo 2.0 ali manjši. namreč motorji so procentualno naddimenzionirani. recimo 1.6 motor z 150Nm navora bo zdržal 300Nm navora, medtem ko 3.0 z 300Nm navora bo zdržal 600Nm navora. torej 300Nm navora več. v takem smislu je vse ostalo. torej pri istih voznih pogojih bo 3.0 motor zdržal mnogo mnogo dlje. in res pri mojem je že vse šlo, od plastike, do razne pereferije v avtu, edin motor dela brezhibno. pa podvozje.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Sriple Tix ::

Glede olja v avtomatskem menjalniku. V mojega bivšega (Santa Fe 2.2) ga je šlo nekako 10 litrov in so mi ga ravno tako želeli prodati po 40€ liter. Niti na E-Bay mi ni bilo treba ponj za 10€ po litrski plastenki, temveč so ga imeli v neki internetni trgovini iz Prekmurja. Seveda sem se prej pozanimal, če ustreza vsem specifikacijam in "moj" mehanik na pooblaščencu mi je dejal, da je ravno takšen kot v njihovem sodu. Torej, nekaj se da prihraniti tudi na takšen način (cca. 300€).

PacificBlue ::

Zanima me kaksne so razlike pri vzdrzevanju in ceni med avtom ki ima 2000 in 3000 kubov. Zanimam se za nakup audija a5, pa malo premisljujem kako in kaj. Če ima kdo izkusnje, naj kar pove..:)


Ne veš kake so razlike a kupil bi si taki avto..pa v p.m. a je folk res tako neumen?
Poznam nešteto takih pajacov, ki so imeli 3.0 ali 5.0 mašino..mesec, dva..potem so si pa prišli gor, da je pač predrag špas to za njih. Kaj a res ne dojamete, da je to praktično vstran vržen denar?Sploh za naše super ceste, ko se 70 procentov časa voziš po omejitvah, ker več pač ni varno?!?Đizs.

black ice ::

Z moje strani ni nobene nevoščljivosti. Ti privoščim. Bralnega razumevanja se težko priučiš, če ni interesa.
Bolj me čudi to, da pri 25 letih, če letnica v nicku drži, še nisi toliko iznajdljiv, da bi se pozanimal tam kjer bi zelo verjetno servisiral avto. Stane te samo kakšno uro tvojega časa in imaš bolj točne podatke kot ti jih je podal katerikoli post v tej temi.

Tavher ::

Sam sem vzel 3.0 in mi ni žal. Registracija in zavarovanje me prideta cca 400EUR na leto več. Poraba je primerljiva. Pri vzdrževanju pa ni razlike oziroma je zanemarljivo in ga imam že kar nekaj let.

šernk ::

3.0 motor se tudi veliko težje pokvari kot recimo 2.0 ali manjši.


to je res, ampak motor bo pri vseh avtih zadnji se pokvaru če so bili servisi delani redno. okvar na samem motorju je bolj kot ne malo. torej če ti bo 2.0 TDI zdržal 600.000km, ti bo 3.0 TDI zdržal 800.000+ km, ampak se je za vprašat kaj ti to pomaga, če je na avtu pri 300.000km praktično vse že za zamenjat.

ko se zapelješ z avtom tja v 150.000km se začnejo popravila, do 300.000km boš ravno vse že zamenjal in bodo prvo menjani deli spet imeli 150.000km in bodo spet na tapeti za menjavo. če se v avto pri 300.000km še kaj splača vlagat se pa v škatlo z 450.000km ne splača več in ponavadi voziš dokler ne crkne (no slovenci prodajo naprej z magičnih 130.000km) naslednji lastnik pa potem joka kako je v avto zmetal 3000 eur v 2 letih lastništva. tako da sama vzdržljivost motorja za moje pojme ne igra prave vloge pri nakupu avta. Ok so določeni motorji, ki so imeli serijske okvare in določeni motorji, ki niso vredni imena motor ampak preostali bodo preživeli ob pravilnem vzdrževanju ogromno km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkz ::

enostavno povedano vsekakor 3.0 ;) nebo ti žal
|ryzen 3900x|, |2x8 ddr4 3600|, |x470-f rog|
|970pro 512|, |5700 xt|, |nzxt x52|, |omen 32|

GrimReaper ::

šernk je izjavil:

zavore prednje komplet za prvega 200 eur, za drugega boš pri 200 eur začel pri ta švoh proizvajalcu.

Niti ne, sicer podatka o velikosti diskov ne najdem, ampak gredo tako na 1.8 TFSI 144/170/177, kot na 2.0 211 in 3.0 272, gume 225/50/17, tako da morajo bit diski tam okol 320mm.

Drugače kakor gledam po cesti, tisti s 3.0+ mašinami nimajo le teh za hitro vožnjo, ampak se vozijo kot en povprečen 1.2. Na primer če vidim pred sabo Cayenna, že vem da bo počasnejši od mene.
To je pač bolj stvar luksuza kot pa dejanske potrebe, mladi, ki imajo potrebo po hitrosti, si pač kupijo kaj manjšega, kot je Clio RS ali P207 RC.
Bodimo iskreni, če znaš pritisnit kot se zagre, boš že z 1.8 TFSI 180KM zadovoljil vse potrebe v našem prometu, mislim da ni veliko mest, kjer bi kaj dosti lažje prehitel s 3.0, oz. če tako mesto je, nisi dobro premislil, če je sploh varno prehitet.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

rupsi31 ::

eric_cartman je izjavil:

Duuudee.. Očitno je to res tvoj prvi avto..

In ne pričakuj, da bo pri Audiju A5 kaj drugače, ker je to višji razred avtomobila. Torej popravila in ostali stroški pričakuj od 800EUR navzgor. Če se ti pokvari karkoli od elektronike, računaj na 2000EUR +.




Pretiravat pa vseeno ni treba s takšnimi zneski :). Tu si sedaj podal takšne zneske, kot, da kupuje S5 model in ne civilno različico, verjetno 3.0 dizla :).

eric_cartman ::

@rupsi

3.0 že zna bit tam tam, s tem kar sem jaz napisal. Gre se za avto. Audi A5 spada v višji razred. Ni enako kot ne vem.. Ford Focus RS recimo.. Bo Audi kar konkretno dražji.. S tem, da že Focus RS ne bi bil poceni..
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

rupsi31 je izjavil:

verjetno 3.0 dizla :).

Pa res, niti tega ni omenil, ne vem iz kje sem potegnil TFSI-je, pač sam prvo pomislim na bencinarja, res pa da večina na dizla.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

dominuspro ::

Pri istem avtomobilu ne bo hude razlike s stroški. Izjema so športne izvedbe(bmw M, audi S...). Če ti zavarovanje ni problem, nimaš kaj razmišljat. Jaz sem 7 let vozil bmw 528i in mi je bilo vedno žal, da ni bil 540i ;)

bastadu ::

Iz lastnih izkušenj: ko 1x kupiš 3.0 motor, ni več poti nazaj :)

GTX970 ::

bastadu
Ja.Na tovornjaku.

Kje/kako ti izkoristiš teh 250 KM ? Za Nascar in podobne serije imajo posebna vozila.

lovro535v2 ::

2.0 tdi za dokaj velik avto je mal švoh tudi če ga čipiraš. 3.0 je močnejši in manj trpi ker ima dosti zaloge kot manjši 2.0 pa kot so že povedali zavore podvozje vse je večje za 3.0 motor
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

GTX970 ::

2.0 tdi za dokaj velik avto je mal švoh tudi če ga čipiraš.

200 KM in 350 Nm momenta je za Velik avtoTM premalo ?


3.0 je močnejši in manj trpi

Sedaj samo še napiši da ima motor dušo, komedija bo popolna.

Za ločila si slišal ali jih samo ne znaš uporabljati ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Stipex ::

1. Kupuješ Audi A5 in se sekiraš glede 2.0 in 3.0? Ok, če bi kupoval A3 bi še mogoče razumel...
2. 3.0 V6/R6 >>> karkoli na 4 cilindre, sploh ni primerjave pri zvoku motorja (ki dviguje kocine) in vožnji. Definitivno odtehta malenkost dražje vzdrževanje večih kubikov.
3. Upam si trditi da so VAG 3.0 tdi motorji mnogo vzdržljivejši od 2.0 tdi

bastadu ::

GTX970 je izjavil:

bastadu
Ja.Na tovornjaku.

Kje/kako ti izkoristiš teh 250 KM ? Za Nascar in podobne serije imajo posebna vozila.

Če imam v avtu 230 KM ne pomeni, da z njim želim voziti Nascar ... Gre se za užitek k vožnji, zvok motorja, varnejše prehitevanje zaradi visokega navora, itd. Kar ne pomeni, da sem divjak, nikakor, upoštevam omejitve, no na avtocesti ponavadi kruzam 10-20 km čez omejitev, zaradi tega se še vedno ne smatram za divjaka. Je pa res, da so ti avti zgrajeni bolj robustno, zavorni diski so večji itd. Glede rednega vzdrževanja ni neke razlike, mogoče kakšen liter več olja, kot so že napisali. Motorji so zaneslivejši, kar seveda ne pomeni, da ne more nič odpovedati, če odpove so deli logično dražji, ampak to pač vzameš v zakup. Poraba se mi zdi sprejemljivih 7,5-8 L/100km (imam še avtomatski menjalnik in 4x4, ki sigurno dodata 1L/100km). Kot rečeno, če mi bo finančno stanje dopuščalo, nikoli več nazaj na 2.0 motor ... no, edino če bodo izumili zaneslivejše in precej močnejše 1.0 motorje :P

rupsi31 ::

GTX970 je izjavil:

2.0 tdi za dokaj velik avto je mal švoh tudi če ga čipiraš.

200 KM in 350 Nm momenta je za Velik avtoTM premalo ?


350 Nm pri dizlu ni ravno za dol padet :).

lovro535v2 ::

350Nm je zelo malo 3.0 jih ma okoli 500Nm kar se pozna pr vožnji ni treba stalno prestavljanje v nižjo prestavo zaradi klancev in tudi veliko bolje vleče 3.0tdi so bolj vzdržljivi 2.0tdi so imeli probleme z oljnimi črpalkami katerim so se trgale ketne za pogone oljne pumpe.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

bajsibajsi ::

korenje3 je izjavil:

3.0 motor se tudi veliko težje pokvari kot recimo 2.0 ali manjši. namreč motorji so procentualno naddimenzionirani. recimo 1.6 motor z 150Nm navora bo zdržal 300Nm navora, bla, bla,...


Ker 1.6 motorji se non-stop kvarijo. O_o

rupsi31 ::

bajsibajsi je izjavil:

korenje3 je izjavil:

3.0 motor se tudi veliko težje pokvari kot recimo 2.0 ali manjši. namreč motorji so procentualno naddimenzionirani. recimo 1.6 motor z 150Nm navora bo zdržal 300Nm navora, bla, bla,...


Ker 1.6 motorji se non-stop kvarijo. O_o



3.0 bo zagotovo ob vzdrževanju vzdržal več.

šernk ::

3.0 bo zagotovo ob vzdrževanju vzdržal več.


kot že rečeno nepomembno, ker bo vsak motor ob rednem vzdrževanju in da nima konstrukcijskih napak/napak v materialu preživel avto, ki se vozi po naših cestah. drugo je če delaš 2x tedensko relacijo Ljubljana - Munchen.

3.0 V6/R6 >>> karkoli na 4 cilindre, sploh ni primerjave pri zvoku motorja (ki dviguje kocine) in vožnji. Definitivno odtehta malenkost dražje vzdrževanje večih kubikov.

da kupiš 3.0 dizla zaradi zvoka moraš biti pa res trčen :'(

no že da kupiš športen avto in vanj spraviš dizla moraš biti trčen na kvadrat. če kupiš športen avto ga kupiš z namenom uživat za volanom. to pa pomeni, da ti mora biti popolnoma vseeno ali ti pije 8 ali 20 litrov, ker tak avto boš iz ovinka pohodil na polno in ga zavrtel v obrate in ob taki vožnji ti noben dizel ne bo pil 10 litrov ampak krepkih 15.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

eric_cartman ::

To da so močni avti zanesljivi je za lase privlečeno.

BMW serija 6 je imela 8 vpoklicev.

Sicer pa..Samo tole si lahko prebereš:
http://avtonasveti.com/bmw-6-e63-2003-2...

Glede na ceno avta in vse napake, ki jih ta avto ima..Bi jim ključe nazaj prinesel, pa zahteval vračilo denarja. Imam rajš 1.6.. Predvsem bo pa cenejši.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

eric_cartman je izjavil:

To da so močni avti zanesljivi je za lase privlečeno.

BMW serija 6 je imela 8 vpoklicev.

Sicer pa..Samo tole si lahko prebereš:
http://avtonasveti.com/bmw-6-e63-2003-2...

Glede na ceno avta in vse napake, ki jih ta avto ima..Bi jim ključe nazaj prinesel, pa zahteval vračilo denarja. Imam rajš 1.6.. Predvsem bo pa cenejši.
tukaj ni govora o bmwijh ampak govorimo o audi A5 drugače imajo tudi manjši avtomobili veliko vpoklicev niso vsi avtomobili brez napak.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

rupsi31 ::

Ampak 3.0 boš manj gnal v obrate, ker ni potrebe.. Ne vem.. osebno, če bi recimo izbiral med 2.0 in 3.0 in še to po verjetno dizlom bi izbral 3.0.

Tle je bolj razlika v cestnem skladu kot kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rupsi31 ()

Blinder ::

Največja razlika pomoje pride v ceni rezervnih kosov.
zavorne ploščice za 2.0: 50€. Zavorne ploščice za 3.0 (vse isto, samo 10% več materiala imajo gor, v vrednosti 30 centov): 100€.
Vžigni kabli za 2.0 (štirje): 100€. Vžigni kabli za 3.0 (šest): 250€, 150% višja cena za 50% več materiala. :D
Marže so na rezervnih delih za večji motor večje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GTX970 ::

lovro535v2 je izjavil:

350Nm je zelo malo 3.0 jih ma okoli 500Nm kar se pozna pr vožnji ni treba stalno prestavljanje v nižjo prestavo zaradi klancev in tudi veliko bolje vleče 3.0tdi so bolj vzdržljivi 2.0tdi so imeli probleme z oljnimi črpalkami katerim so se trgale ketne za pogone oljne pumpe.

Pišem za 2.0.

Tavher ::

Blinder je izjavil:

Največja razlika pomoje pride v ceni rezervnih kosov.
zavorne ploščice za 2.0: 50€. Zavorne ploščice za 3.0 (vse isto, samo 10% več materiala imajo gor, v vrednosti 30 centov): 100€.
Vžigni kabli za 2.0 (štirje): 100€. Vžigni kabli za 3.0 (šest): 250€, 150% višja cena za 50% več materiala. :D
Marže so na rezervnih delih za večji motor večje.


Daj ti malo konkretno in s kakšnimi linki razloži od kje ti te cene? So namreč absurdne.
In kaj za hudiča so vžigni kabli?

GTX970 ::

Verjetno tole: https://www.wiz.si/-/kabli-za-zagon-mot... .
Varilski kabel je najbolj primeren, gor montiraš 2x krokodil priključka.

Blinder ::

1800 USD za 12 žičk :)
http://www.ebay.com/itm/Lamborghini-Dia...

za fiat panda stanejo 1/50 od teh za diablota
http://www.ebay.com/itm/B-Ware-Bosch-Zu...

Cene so drgač bile izmišljene. Hotel sem povedat da so višje cene posledica v glavnem zaradi višjih marž.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

šernk ::

hja tko pač je realnost :)

vem za primer ko ležaj za en avto stane 25 €, ISTI LEŽAJ za drug avto stane pa 80 € ampak ker se gre za višjo klaso vozila pride izdelek dražji. Celo tako daleč je prišlo, da mi človek v eni trgovini z avtodeli ni želel prodati kosa, brez da mu povem za kateri avto rabim.

BMW ima drugačen kos kot audi baje...ma ne me hecat, pa 10x sem mu rekel da ne rabim zadeve za avto, on je pa še naprej želel izvedeti model avta. po 5ih minutah prepričevanja, da mi je pomembno samo in izključno da so navoji M6 ali M8 sem obupal in šel v sosednjo trgovino.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

Dodana vrednost :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
607549 (4635) GreenT
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28418038 (7477) Sparkxl
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44660336 (19218) Berserker
»

Vozilo do 6-7k eur, dizel, dilema katero

Oddelek: Na cesti
263844 (2699) Unknown_001
»

kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
708101 (6453) #000000

Več podobnih tem