» »

Avto 2.0 vs 3.0

Avto 2.0 vs 3.0

1
2
»

lovro535v2 ::

Če je tukaj govora o 2.0 tdi ali 3.0 tdi potem nima nobenih kablov za svečke ker ima dizel samo žarilne svečke.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Blinder ::

Misliš da za žarilne svečke to ne velja, da za močnejše motorje so bistveno dražje?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

eric_cartman ::

Pa saj se ne gre samo zaradi moči motorja. Gre se zaradi znamke.. Misliš, da bodo deli za novega-novejšega Audija A5 stali isto kot za Opel Astro, četudi športni model?

Vsak mehankar ve, da tisti, ki si lahko privošči takega Audija, si lahko privošči tudi lupljenje na servisih.. Tisti, ki si ga samo lahko privošči, nima pa za servise, pa nakonc špara na potrošnem materialu, je pa bumbar za moje pojme..No ampak tak bo po pol leta zaradi avta razglasil "osebni bankrot" in ga prodajal na avto.net.
A Man's Ultimate embarrassment.
Running into a wall with an erection and breaking his nose!

korenje3 ::

bajsibajsi je izjavil:

korenje3 je izjavil:

3.0 motor se tudi veliko težje pokvari kot recimo 2.0 ali manjši. namreč motorji so procentualno naddimenzionirani. recimo 1.6 motor z 150Nm navora bo zdržal 300Nm navora, bla, bla,...


Ker 1.6 motorji se non-stop kvarijo. O_o


načeloma se.
moj fotr še ni imel avta z 3.0 ali večjim motorjem na servisu s počenim blokom motorja... za 1.6 pa lahko rečem da jih je bilo že kar nekaj, sploh kakšni renaulti.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Siddh ::

Mogoče pa tvoj fotr ni take vrste tip, h kateremu pelaš 3 litrski motor popravit.


korenje3 ::

Siddh je izjavil:

Mogoče pa tvoj fotr ni take vrste tip, h kateremu pelaš 3 litrski motor popravit.


glede na to da popravlja avtobuse na lpp s 6.0 motorji, mislim da je. honorarno pa delovne kamijone z 10.0 motorji in 1000kW moči.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Siddh ::

Poznam človeka, ki je tanke popravljal, pa še mu v življenju ni nihče pripeljal avta z več kot 2 litrskim motorjem za popravit. Pa 3 litrskih motorjev je proti 1.6 motorjem v SLoveniji tako malo, da ne more bit en mehanik merilo za pokvarljivost takih strojev.


šernk ::

moj fotr še ni imel avta z 3.0 ali večjim motorjem na servisu s počenim blokom motorja... za 1.6 pa lahko rečem da jih je bilo že kar nekaj, sploh kakšni renaulti.


koliko 3.0 motorjev je pa na cesti glede na 1.6? tu ni vmes najbrž nobene povezave da je na 1 3.0 motor cca 1000 2.0 ali manjših?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Sm se spomnu ene anegdote o siemensovem inženirju v penziji.
Ga pokličejo iz siemensa da ma ena turbina, na kateri je on delal dolga leta nazaj, ene čudne probleme z vibracijami in nihče ne ve kaj bi bilo narobe, kaj šele kako zadevo odpravit. Pravi penzionist da ni problema, gre tja, mal gleda, vzame kladivo, udari po lopatici, vibracije izginejo in vsi srečni. Firma pravi Super, sam povej kolk smo ti dolžni. Reče penzionist "milijon mark". Firma: OK, ni problema, si zrihtal ornk problem ampak vseeno dej prosim mal razdelaj račun, da bo šlo lažje skozi računovodstvo in preglede etc.

In penizionist sestavi račun:
- potni stroški: 50 mark
- malica: 10 mark
- kladivo: 2 marki
- udarec s kladivom: 1 marka
- znanje, kam in kako močno udarit: 999.937 mark

Pri teh kosih za različne avte je precej podoben problem. Material sam in cena same gole izdelave nekega kosa je dobesedno drobiž. Ampak plačat je treba tudi komplet razvoj celotnega sistema, kjer je tisti kos le zelo majhen del. Ampak vseeno je treba vedet al bo zadostil potrebam ali ne.

1200 za vžigalne kable v lamborginiju se sliši absurdno ampak ker ne poznate koliko dela in razvoja je šlo v ugotavljanje kakše so sploh zahteve in pogoji delovanja mašine in česa vse morajo biti kabli sposobni. Ko je to enkrat znano, je izdalava konkretnih kablov bakšiš - ranga 2 eura. Ampak je treba tut vedet česa vsega morajo bit kabli sposobni. To je ostalih 1198 eur.

Za kabl za 1200 veš da bo delal ok, za kabl vrednosti 2 EUR tega ne veš. Lahko si misliš, ampak ne veš.
Zbogom in hvala za vse ribe

korenje3 ::

Siddh je izjavil:

Poznam človeka, ki je tanke popravljal, pa še mu v življenju ni nihče pripeljal avta z več kot 2 litrskim motorjem za popravit. Pa 3 litrskih motorjev je proti 1.6 motorjem v SLoveniji tako malo, da ne more bit en mehanik merilo za pokvarljivost takih strojev.


ni merilo, je pa statistika. glede na to da je popravil že več kot 10000 osebnih avtov v svojem življenju, mislim da nekaj ve.

to z znanjem kar pravi warpedone tudi drži... se spomnem enkrat ko je fotr sam poslušal motor in takoj vedel kaj je narobe. to je sploh pomembno pri avtomehanikih, da ne razstavljajo motorja po nepotrebnem.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Blinder ::

lol razvoj v vžigne kable? :)) Dragi so ker so ljudje pripravljeni toliko plačat. Neglede na stroške in kvaliteto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Izvoli sestavit komplet lamborginija za kolk, 10 jurjev?
Sej vžigalni kabl bo sam 2 eur, ostale komponente pa tut bakšiš, N-krat manj kot računa fabrika.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

V čem se razlikujejo od tistih za fiat pando? 3x tolikojih je številčno + 20 cm daljši so? To je dovolj za 30 centov večji strošek materiala. pakiranje, dostava itd stane isto kot za pando. Razliko naredi marža.

Pa niso samo kabli.
V enmu postu nekdo napisal, da je ležaj za xy avto 25€, ENAK ležaj za drug avto 80€. proizvajalci različno udarijo po žepu. Kdo bo kupil fiat pando, če bodo rezervni deli dragi? In po drugi strani, lastnik diabla bo še z veseljem dal 1800$ za par kablov, dobil bo feeling, da je zelo kvalitetna roba (isto zgleda maš ti oprane možgane s strani marketinga) ter hkrati bo ponosen, da je lahko dal toliko keša za en bv kos v smislu, lej me kako sem bogat.
over
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

WarpedGone ::

V 80% se od tistih v pandi razlikujejo po tem, da so kabli za pando izdelani v 1.000.000 kosih, kabli za lamborginija pa v 1.000 kosih.
20% razlike pride iz tega, da razvoj pande košta svoj milijon, razvoj lamborginija pa svojih 10 milijonov. TKo čez prst.

Ampak nič hudega, če ne kapiraš. Svet se bo vrtel naprej, enako. Le kvaliteta bo čezdalje nižja, ker se za kvaliteto itak ne plača, ker je vse isto.
Zbogom in hvala za vse ribe

mihec87 ::

Z temi kabli ga pihate...Kabl z ustrezno specifikacijo je lepo z koluta tako kot vsak pa konektorji gor...Razlika je pač na eni pakungi piše fiat na drugi lamborgini pa mal lepši so... Valda da unmu ko je kupu avto za 100k+ eur prodaš za 1200eur ker če boš za 100eur te bo čudn gledu kaj maš to nek klump za njegovo makino...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

mihec87 ::

Zadnjič je znanec pravil ko je iskal semering obroček za traktor in je šel v trgovino z deli za ta traktor in so hoteli za original semering za ta traktor par 10eur(50+) se je obrnil in šel v splošno trgovino z ležaji/semeringi in dobil za par eur....

Nekatere stvari so razvite posebaj nekatere pa ne in so bolj kot ne vzete iz police in gor nabita cena z maržo glede na to kje je ta zadeva uporabljena.

Tavher ::

Blinder je izjavil:

1800 USD za 12 žičk :)
http://www.ebay.com/itm/Lamborghini-Dia...

za fiat panda stanejo 1/50 od teh za diablota
http://www.ebay.com/itm/B-Ware-Bosch-Zu...

Cene so drgač bile izmišljene. Hotel sem povedat da so višje cene posledica v glavnem zaradi višjih marž.


Pa dobro no pa ne moreš nekaj trdit pa neke cene objavljat če ne veš točno in niti približno za to kar tip sprašuje in sicer Audija A5. Sploh pa o nekih kablih za svečke ki definitivno niso stvar rednega vzdrževanja.

trololo2 ::

Smešno da tu za primerjavo dajete fiat pando, dajte si malo pogledati cene novih/rabljenih 4x4 in se čudite :P. Proti nekim super športniku je jasno dirt cheap, ampak razred višje kot recimo clio pa vseeno.

dzinks63 ::

Dovolj gostilniške debate, vrnite se na temo, če ne bo več konkretnih odgovorov, bo šla rakom žvižgat-

SkIDiver ::

Za prvo razliko si zračunaj koliko te pride razlika pri registraciji in zavarovanju. Pri registraciji imaš razliko pri dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu 153EUR VS 282EUR.
Registracija je faktor, ki je odvisen od tvojih bonusov in popustov. kW segajo od 100 do 331kW. To si boš sam priskrbel info koliko te stane. Nisi pa povedal ali kupuješ FSI, TFSI ali TDI.

Kar se tiče ostalih stroškov...izogni se multitronica. So imeli prej težave z njimi pa kolikor sem bral tudi sedaj niso imuni na težave. S tronic ali tiptronic bo dobra izbira. Pri rabljenem seveda ciljaj na preverjeno zgodovino vzdrževanja z rednim servisiranjem menjalnika (menjava olja in filtra).
Bistvena razlika med 2.0 in 3.0 je količina motornega olja. Kakšna je razlika v praksi ne vem. Verjetno nekje v obsegu 1-2L. Najbolje, da preveriš v kakšnem katalogu kjer imaš običajno naveden tudi ta podatek. Kar bi lahko bila še bistvena razlika po stroškovni plati je razlika v ceni filtrov med 2.0 in 3.0.
To pa bi bilo to po večini. In pa seveda razlika v porabi. Kakšna je v praksi pa je spet odvisno od tvoje noge.

Sicer pa stroški vzdrževanja sklopke in ostalih zadev niso nič dražji kot, če bi imel A3 ali A6. Kar bo dražje bo kako ogledalo ali žaromet kar pa običajno zavaruješ. Pogonska tehnika pa se deli z ostalimi modeli, podvozje pa z A4.

Na prst, če sklepam, da kupuješ TDI-ja bi te prišel 3.0 cca 1kEUR dražje na letni ravni. Predvsem zaradi stroška zavarovanja in malce višjega zneska pri rednem servisu. Seveda ob pogoju, da nisi kupil zdelanega primerka, če kupuješ rabljenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Stipex ::

Še vedno ne razumem poante primerjanje cen na registraciji/zav. in različni količini olja pri rangu avta Audi A5.

Potem bo pa dal 1k eur za 19" gume pa servisiral pri pooblaščenem servisu =)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
608629 (5715) GreenT
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28420173 (9612) Sparkxl
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44664631 (23513) Berserker
»

Vozilo do 6-7k eur, dizel, dilema katero

Oddelek: Na cesti
263942 (2797) Unknown_001
»

kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
708484 (6836) #000000

Več podobnih tem