Forum » Loža » Davek na mašino
Davek na mašino
Good Guy ::
Če maš za tak avto, ti ni problem plačat tale drobiž...
ti pa si mojster ja
Neke razumne potrebe ni po 4.0l avtomobilu.
Z večjo prostornino izgubiš na odzivnosti motorja in posledično na pospeških.
Najbrž pridobiš na najvišji hitrosti, ki pa ne pride do izraza, ker je najvišja dovoljena hitrost 130km/h.
ti pa si mojster ja
djordjevic ::
Ja, samo ve, da bo, prasec, ob naslednjem nakupu plačač še 8% več. Bo mogoče premislil in kupil bolj ljudski voz. Saj veš, pri nas ni pametno izstopati.
No grave is deep enough to keep us in chains.
šernk ::
Lakotnik29 polepšal si mi dan
sej ne da ti je že v drugem postu v temi to povedal...ampak raje nakladate, da bi se rabilo še četrti davek
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jinzo ::
O budale, kaj pa privatniki ki dejansko rabijo močne avtomobile (Jeep-e recimo) za svoje delo? Tud taki bodo potem nadrajsali zraven.
Sicer ne, da večina ljudi na to sploh ne pomisli...
Sicer ne, da večina ljudi na to sploh ne pomisli...
djordjevic ::
Itak da ne. On vidi X5 in v njem čednega mladca ali čedno mladenko in se mu glava obarva rdeče (od jeze) in zeleno (od zavisti).
No grave is deep enough to keep us in chains.
JesusChrist ::
Torej nekdo, ki za lastni užitek vozi športni avtomobil (s prostornino nad 2.5) in nasploh ni bogat bo plačal isti davek kot pa nek debel zahojen bogati tajkun za svojo S8, ki je za razliko od tistega športnika vredna tega naziva?
Fuck logic.
Moja poanta: Kazni glede na plačo in premoženje, davki glede na plačo in premoženje.
Fuck logic.
Moja poanta: Kazni glede na plačo in premoženje, davki glede na plačo in premoženje.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
St235 ::
Nope:
Plačaš odvisno od kubikaže in seveda vrednosti vozila. Pri tem je razlog nakupa (užitek v hitrosi, kompenzacija majhnega tiča, fovšija) popolnoma irelavanten.
Tako, da ja davka plačaš več če kupiš močnejši avto, tako kot plačuješ višjo dohodnino, če več zaslužiš (progresivna lestvica)
Višina dodatne davčne obveznosti je odvisna od prostornine motorja motornega vozila in je določena progresivno. Začne se z osmimi odstotki za avtomobile in avtodome s prostornino motorja 2500 kubičnih centimetrov in se zatem v več korakih zvišuje do 16 odstotkov za vozila, katerih motor ima prostornino 4000 kubičnih centimetrov in več.
Plačaš odvisno od kubikaže in seveda vrednosti vozila. Pri tem je razlog nakupa (užitek v hitrosi, kompenzacija majhnega tiča, fovšija) popolnoma irelavanten.
Tako, da ja davka plačaš več če kupiš močnejši avto, tako kot plačuješ višjo dohodnino, če več zaslužiš (progresivna lestvica)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
JesusChrist ::
Ne razumeš moje poante. In ta zakon je BEDARIJA. Naj gledajo na premoženje in plačo ne pa na vrednost in kubikažo avta. Isti avto lahko kupi povprečni revni jože in pa razvajeni prebogati tone.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
St235 ::
aham potem najboljše da uvedemo enako še za DDV. Pa bodo spet največ profitiral podjetniki z q6, vilo in negativno bilanco. In bomo imel spet komu bit fouš.
Avto je luksuz, kakorkoli zadevo obrneš. In kupit močan hiter športen avto je še toliko večji luksuz, pa ni važno kdo ga kupi. Zato je tudi edino smiselno, da je obdavčitev odvisna od stopnje luksuza, ki ga avto predstavlja. Povprečni revni joža naj si pač kupi povprečni avto, ki pritiče njegovemu statusu. Prebogati Tone pa si lahko privšči velika kola in državi ustrezno plača saj del tistih davkov, ki jih je utajil, da si je tak avto sploh lahko kupil
Seveda pa lahko sanjmamo o utopičnem socialzimu in idejah o tem, da je vse pravično, vsi zaslužimo kolikor rabimo in delamo kolikor zmoremo... Damn, le kje sem to že slišal.
Avto je luksuz, kakorkoli zadevo obrneš. In kupit močan hiter športen avto je še toliko večji luksuz, pa ni važno kdo ga kupi. Zato je tudi edino smiselno, da je obdavčitev odvisna od stopnje luksuza, ki ga avto predstavlja. Povprečni revni joža naj si pač kupi povprečni avto, ki pritiče njegovemu statusu. Prebogati Tone pa si lahko privšči velika kola in državi ustrezno plača saj del tistih davkov, ki jih je utajil, da si je tak avto sploh lahko kupil
Seveda pa lahko sanjmamo o utopičnem socialzimu in idejah o tem, da je vse pravično, vsi zaslužimo kolikor rabimo in delamo kolikor zmoremo... Damn, le kje sem to že slišal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Bura ::
aham potem najboljše da uvedemo enako še za DDV. Pa bodo spet največ profitiral podjetniki z q6, vilo in negativno bilanco. In bomo imel spet komu bit fouš.
Avto je luksuz, kakorkoli zadevo obrneš. In kupit močan hiter športen avto je še toliko večji luksuz, pa ni važno kdo ga kupi. Zato je tudi edino smiselno, da je obdavčitev odvisna od stopnje luksuza, ki ga avto predstavlja. Povprečni revni joža naj si pač kupi povprečni avto, ki pritiče njegovemu statusu. Prebogati Tone pa si lahko privšči velika kola in državi ustrezno plača saj del tistih davkov, ki jih je utajil, da si je tak avto sploh lahko kupil
Seveda pa lahko sanjmamo o utopičnem socialzimu in idejah o tem, da je vse pravično, vsi zaslužimo kolikor rabimo in delamo kolikor zmoremo... Damn, le kje sem to že slišal.
Evo, pravilno, v vsem se strinjam.Končno neki pameten zaključen post.
JesusChrist ::
Lakotnik29 pozabljaš na dejstvo, da je veliko tudi avtomobilskih navdušencev (povprečnih ljudi), ki vozijo močnejše avtomobile za dušo in ne da bi igrali luksuz. Drugače je pa "boljši avto od soseda" slovenski nacionalni šport. Zato pa mam raje kako nizozemsko.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
bluefish ::
aham potem najboljše da uvedemo enako še za DDV. Pa bodo spet največ profitiral podjetniki z q6, vilo in negativno bilanco. In bomo imel spet komu bit fouš.In ta luksuz se meri po kubaturi vozila, pa čeprav je to lahko ena zgonjena kanta, ki jo je Joža kupil za drobiž?
Avto je luksuz, kakorkoli zadevo obrneš. In kupit močan hiter športen avto je še toliko večji luksuz, pa ni važno kdo ga kupi. Zato je tudi edino smiselno, da je obdavčitev odvisna od stopnje luksuza, ki ga avto predstavlja. Povprečni revni joža naj si pač kupi povprečni avto, ki pritiče njegovemu statusu. Prebogati Tone pa si lahko privšči velika kola in državi ustrezno plača saj del tistih davkov, ki jih je utajil, da si je tak avto sploh lahko kupil
Seveda pa lahko sanjmamo o utopičnem socialzimu in idejah o tem, da je vse pravično, vsi zaslužimo kolikor rabimo in delamo kolikor zmoremo... Damn, le kje sem to že slišal.
St235 ::
JesusChrist je izjavil:
Lakotnik29 pozabljaš na dejstvo, da je veliko tudi avtomobilskih navdušencev (povprečnih ljudi), ki vozijo močnejše avtomobile za dušo in ne da bi igrali luksuz. Drugače je pa "boljši avto od soseda" slovenski nacionalni šport. Zato pa mam raje kako nizozemsko.
kaj pa je "kupovanje močnejši avtomobilov za dušo" drugega kot luksuz?
JesusChrist ::
JesusChrist je izjavil:
Lakotnik29 pozabljaš na dejstvo, da je veliko tudi avtomobilskih navdušencev (povprečnih ljudi), ki vozijo močnejše avtomobile za dušo in ne da bi igrali luksuz. Drugače je pa "boljši avto od soseda" slovenski nacionalni šport. Zato pa mam raje kako nizozemsko.
kaj pa je "kupovanje močnejši avtomobilov za dušo" drugega kot luksuz?
LOL?
Sicer pa če nekdo kupi 20 let starega američana z mašino 6.0 za par 100eur - je to luksuz? Porihtaj si zadeve pa na vse razmišljaj ne pa na svojega japončka 1.0 v garaži.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
Invictus ::
djordjevic je izjavil:
Ja, samo ve, da bo, prasec, ob naslednjem nakupu plačač še 8% več. Bo mogoče premislil in kupil bolj ljudski voz. Saj veš, pri nas ni pametno izstopati.
Tipičen primer negativne selekcije in zafrustriranega Slovenceljna ...
Naj tudi sosedu krava crkne, če je že meni ...
Drugače pa tole pove vse ...
http://www.siol.net/priloge/kolumne/mih...
In še ostale kolumne ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Vsak nakup "za dušo" je luksuz pa kakorkoli za zadevo gledaš. Še posebej če kupiš američana z6.0. mašino.
Tako, da mislim da si moraš razčistit pojme kaj in kako. Luksuz ni nujno nekja pregrešno dragega iz plemenitih kovin in mehkega usnja.
Tako, da mislim da si moraš razčistit pojme kaj in kako. Luksuz ni nujno nekja pregrešno dragega iz plemenitih kovin in mehkega usnja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Invictus ::
Drugače si pa kupiš avto z 2499 ccm. Pa ne plačaš dodatnega davka .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bluefish ::
A 1.4 turbo s 180KM pa ni luksuz? Pa ravnokar predstavljeni MB serije A, ki ima prav tako vgrajen mlinček, a ceno nad 22k€?
St235 ::
aham potem najboljše da uvedemo enako še za DDV. Pa bodo spet največ profitiral podjetniki z q6, vilo in negativno bilanco. In bomo imel spet komu bit fouš.In ta luksuz se meri po kubaturi vozila, pa čeprav je to lahko ena zgonjena kanta, ki jo je Joža kupil za drobiž?
Avto je luksuz, kakorkoli zadevo obrneš. In kupit močan hiter športen avto je še toliko večji luksuz, pa ni važno kdo ga kupi. Zato je tudi edino smiselno, da je obdavčitev odvisna od stopnje luksuza, ki ga avto predstavlja. Povprečni revni joža naj si pač kupi povprečni avto, ki pritiče njegovemu statusu. Prebogati Tone pa si lahko privšči velika kola in državi ustrezno plača saj del tistih davkov, ki jih je utajil, da si je tak avto sploh lahko kupil
Seveda pa lahko sanjmamo o utopičnem socialzimu in idejah o tem, da je vse pravično, vsi zaslužimo kolikor rabimo in delamo kolikor zmoremo... Damn, le kje sem to že slišal.
IMO je kubikatura motorja slab kriterij. Samo po drugi strani pa se DMV in sklepam, da tudi tale novi davek plačuje samo ob prvi registraciji, tako da je v večini primerov vezan na nova in ne rabljena vozila.
JesusChrist ::
Lakotnik29 ne delaj si sramote. Ker je nekdo za 1000eur kupil 6.0 avto, ker ga rabi je to potem luksuz? Res? Niti klime nima pa je po tvoje luksuz. Bogi si.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
St235 ::
Daj ti meni povej kakšen osebni avto z mašino 6.0 kupiš zato, ker ga rabiš, pa si bom takoj nehal delat sramoto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
JesusChrist ::
Rabil si avto, ker je bla najboljša ponudba si izbral američana z 6.0 motorjem. Kaj ti tu ni jasno? Tvoja zafrustriranost?
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
šernk ::
Sicer pa če nekdo kupi 20 let starega američana z mašino 6.0 za par 100eur - je to luksuz? Porihtaj si pa na vse razmišljaj ne pa na svojega japončka 1.0 v garaži.
japonček z dvojno turbino in večjo močjo od tiste mrcine 6.0
heh sedaj vidim da velja tudi za avtodome isti zakon...kaj za kombije tudi?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
JesusChrist je izjavil:
Rabil si avto, ker je bla najboljša ponudba si izbral američana z 6.0 motorjem. Kaj ti tu ni jasno? Tvoja zafrustriranost?
Right, revež ki komaj napraska 1000€ za nakup avtomobila bo kot najboljšo možnost izbral 20 let star ameriški avto z 6.0 motorjem porabo 30l/100km, in registracijo 1000€+?
Ne vem kakšne frustracije sicer imaš, ampak tole je pomilovanja vredno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vice ::
aham potem najboljše da uvedemo enako še za DDV. Pa bodo spet največ profitiral podjetniki z q6, vilo in negativno bilanco. In bomo imel spet komu bit fouš.
Avto je luksuz, kakorkoli zadevo obrneš. In kupit močan hiter športen avto je še toliko večji luksuz, pa ni važno kdo ga kupi. Zato je tudi edino smiselno, da je obdavčitev odvisna od stopnje luksuza, ki ga avto predstavlja. Povprečni revni joža naj si pač kupi povprečni avto, ki pritiče njegovemu statusu. Prebogati Tone pa si lahko privšči velika kola in državi ustrezno plača saj del tistih davkov, ki jih je utajil, da si je tak avto sploh lahko kupil
Seveda pa lahko sanjmamo o utopičnem socialzimu in idejah o tem, da je vse pravično, vsi zaslužimo kolikor rabimo in delamo kolikor zmoremo... Damn, le kje sem to že slišal.
Evo, pravilno, v vsem se strinjam.Končno neki pameten zaključen post.
Zakaj pa bi moral plačati več davka samo zato ker več zaslužim? Valda, da ga bom utajil tako in drugače in avto registriral na firmo v tujini. Če ne zaradi drugega že samo zato, da si bom dan polepšal, ko bom videl kako bo marsovchek počil od zavisti. Drugače pa je dokaj slovensko razmišljanje, da je čisto vsak uspešen privatnik goljuf. Če bi hoteli da se ta država kam premakne bi moralo biti kontra, bogatim dati dodatne olajšave ker več prispevajo v blagajno države, tako denar nebi skrivali v tujini. No pa da razveselim tega marsovchka, da so hitro ugotovili, da bodo s tem davkom dejansko pobrali manj denarja ker se bo še bolj "skril"
JesusChrist ::
JesusChrist je izjavil:
Rabil si avto, ker je bla najboljša ponudba si izbral američana z 6.0 motorjem. Kaj ti tu ni jasno? Tvoja zafrustriranost?
Right, revež ki komaj napraska 1000€ za nakup avtomobila bo kot najboljšo možnost izbral 20 let star ameriški avto z 6.0 motorjem porabo 30l/100km, in registracijo 1000€+?
Evo tu sem te čakal. Še en, ki se drži stereotipov ko pijanec plota (o porabi je govora). Zdaj pa vem, da je o avtomobilih s tabo nesmiselno govoriti - "baba čula, baba rekla mož" :D I'm done here.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
$%&/() ::
No, če smo čisto iskreni, 25 let star američan z več kot 5l motorjem bo imel porabo zelo težko pod 15l/100km, mogoče edino na avtocesti pri 90km/h.
JesusChrist ::
No, če smo čisto iskreni, 25 let star američan z več kot 5l motorjem bo imel porabo zelo težko pod 15l/100km, mogoče edino na avtocesti pri 90km/h.
Iz lastnik izkušenj al spet baba čula baba rekla?
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
St235 ::
Sicer pa če nekdo kupi 20 let starega američana z mašino 6.0 za par 100eur - je to luksuz? Porihtaj si pa na vse razmišljaj ne pa na svojega japončka 1.0 v garaži.
japonček z dvojno turbino in večjo močjo od tiste mrcine 6.0
heh sedaj vidim da velja tudi za avtodome isti zakon...kaj za kombije tudi?
kot vem velja za sledeče tarifne oznake 8703 21, 8703 22, 8703 23, 8703 24, 8703 31, 8703 32, 8703 33 in 8703 90
8703 so Avtomobili in druga motorna vozila, konstruirana predvsem za prevoz ljudi (razen vozil iz tar. {t. 8702), vklju~no z motorni- mi vozili za kombinirani prevoz ljudi in blaga (tipa "kara- van", "kombi" itd.) in dirkalnimi avtomobili.
Ne velja pa za vozila, ki so namenjena zgolj prevozu blaga.
JesusChrist je izjavil:
JesusChrist je izjavil:
Rabil si avto, ker je bla najboljša ponudba si izbral američana z 6.0 motorjem. Kaj ti tu ni jasno? Tvoja zafrustriranost?
Right, revež ki komaj napraska 1000€ za nakup avtomobila bo kot najboljšo možnost izbral 20 let star ameriški avto z 6.0 motorjem porabo 30l/100km, in registracijo 1000€+?
Evo tu sem te čakal. Še en, ki se drži stereotipov ko pijanec plota (o porabi je govora). Zdaj pa vem, da je o avtomobilih s tabo nesmiselno govoriti - "baba čula, baba rekla mož" :D I'm done here.
Zdaj pa vem, da je s tabo nesmiselno govoriti, o čemerkoli. Poraba je zgolj karikiran prikaz tega, da je 20 let staro vozilo uvoženo iz amerike z 6.0 motorjem povezano z precej višjimi stroški vzdrževanja. In kot takšno ne mroe bit optimalen nakup za nekoga, ki je revež in kupuje avto striktno zato, ker ga rabi.
Lahko pa sveda ovržeš moje stereotipno razmišljanje in mi dokažeš, da ima amerški muscle car z 6.0 mašino nižje stroške vzdrževanja kot na primer japonski mlinček ali nemški ljudski avto.
JesusChrist je izjavil:
No, če smo čisto iskreni, 25 let star američan z več kot 5l motorjem bo imel porabo zelo težko pod 15l/100km, mogoče edino na avtocesti pri 90km/h.
Iz lastnik izkušenj al spet baba čula baba rekla?
kaj ko bi ti zlezel iz svoje luknje in mi končno predstavil osebni avto z 6.0. motorjem, ki je optimalni nakup za nekoga z minimalno plačo, ki si bo komajda privoščil dat 2-3k € za avto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
$%&/() ::
JesusChrist je izjavil:
No, če smo čisto iskreni, 25 let star američan z več kot 5l motorjem bo imel porabo zelo težko pod 15l/100km, mogoče edino na avtocesti pri 90km/h.
Iz lastnik izkušenj al spet baba čula baba rekla?
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
JesusChrist ::
JesusChrist je izjavil:
No, če smo čisto iskreni, 25 let star američan z več kot 5l motorjem bo imel porabo zelo težko pod 15l/100km, mogoče edino na avtocesti pri 90km/h.
Iz lastnik izkušenj al spet baba čula baba rekla?
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
No potem pa jaz zaman poznam slovenske lastnike teh avtov, ki majo porabo pod tvojimi magičnimi 15 litri
Ker ti boš pa že vedel z gugla
Smešni ste mi ljudje, ki mislite da se porabe gibajo okoli 30+ litri. Jaz tudi nisem včasih verjel dokler nisem spoznal par ljudi, ki so mi s svojimi avti podali dokaze. Lahko enkrat gresta vidva na en US car meet pa povprašata o porabi pa če so stereotipi resnični
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
St235 ::
Pa dobro, kaj se mora vsak dan na forum privaljat nov fukcionalno nepismen osebek?
Ni point samo v porabi. Point je v temu, da je 20 let staro vozilo uvoženo iz amerike z 6.0 motorjem povezano z precej višjimi stroški vzdrževanja. In kot takšno ne mroe bit optimalen nakup za nekoga, ki je revež in kupuje avto striktno zato, ker ga rabi.
kaj ko bi ti zlezel iz svoje luknje in mi končno predstavil osebni avto z 6.0. motorjem, ki je optimalni nakup za nekoga z minimalno plačo, ki si bo komajda privoščil dat 2-3k € za avto?
Ni point samo v porabi. Point je v temu, da je 20 let staro vozilo uvoženo iz amerike z 6.0 motorjem povezano z precej višjimi stroški vzdrževanja. In kot takšno ne mroe bit optimalen nakup za nekoga, ki je revež in kupuje avto striktno zato, ker ga rabi.
kaj ko bi ti zlezel iz svoje luknje in mi končno predstavil osebni avto z 6.0. motorjem, ki je optimalni nakup za nekoga z minimalno plačo, ki si bo komajda privoščil dat 2-3k € za avto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
JesusChrist ::
Ni point samo v porabi. Point je v temu, dada je 20 let staro vozilo uvoženo iz amerike z 6.0 motorjem povezano z precej višjimi stroški vzdrževanja. In kot takšno ne mroe bit optimalen nakup za nekoga, ki je revež in kupuje avto striktno zato, ker ga rabi.
kaj ko bi ti zlezel iz svoje luknje in mi končno predstavil osebni avto z 6.0. motorjem, ki je optimalni nakup za nekoga z minimalno plačo, ki si bo komajda privoščil dat 2-3k € za avto?
Ne govorim o svojem avtu, dajem ti primer. Če bi bil PISMEN bi to opazil. In zdaj mi ti pismen naštej kaj je tukaj povezanega z višjimi stroški vzdrževanja napram nekemu kliotu? Porabe starih fordom, pontiacom itd se gibajo med 10 in 15 litri. Kje je še tistih 15 dodatnih litrov? Torej teh 10-15 litrov je tako hudo pri nekom, ki se ne vozi več ko 15kkm letno? Z 1.6 ali 1.8 avtom maš komot 8-10 litrov, če vozi burek pa še več.
Glej meni se več ne da. Moj zaključek je da je ta zakon bedarija, tisti ki pa jo podpirajo pa so samo fouš. Pa sam ne vozim tako močnega avta. Če ga nekdo želi, izvoli.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
Matic1 ::
Jaz sumim soseda, da si je kupil daljše bokserce, po moje veliko daljše kot je normalno. Mislim, da ima tudi večji qrac. Definitivno bi mu dal davek na luksuz.
/sarkazem off
Vsak ima malo prav. Ni pravilno, da se t.i. direktorji vozijo v ladjah, delavci pa trpijo za minimalce. Po drugi strani, pa če s trdim in pridnim delom ter obenem ne s skrivanjem in goljufanjem delavcev pride do denarja, bi moralo vse bolit k****c kaj si on kupi. Še ploskat bi mu bilo treba, da je uspešen in da to deli z drugimi (v obliki dobrih služb, plačevanjem višjega davka, itd...).
/sarkazem off
Vsak ima malo prav. Ni pravilno, da se t.i. direktorji vozijo v ladjah, delavci pa trpijo za minimalce. Po drugi strani, pa če s trdim in pridnim delom ter obenem ne s skrivanjem in goljufanjem delavcev pride do denarja, bi moralo vse bolit k****c kaj si on kupi. Še ploskat bi mu bilo treba, da je uspešen in da to deli z drugimi (v obliki dobrih služb, plačevanjem višjega davka, itd...).
draciel ::
-valvoline- je izjavil:
obvezno zavarovanje za avto pride npr. 200€ v povprečju. Tisti z švoh avti plačajo manj kot 200€, tisti z močnejšimi več. vsi pa so isti strošek za zavarovalnico, ker ona krije škodo ki jo ti povzročiš nekomu drugemu, tako da tvoji kw nimajo veze. torej tisti ki plačajo več delno financirajo zavarovanje tistih z švoh avti
neki par condicio
200e? Haha,mogoče v Bolgariji,pr nas za 1.0 mašino je osnovno 300e (brez popusta),malo bolj močnega pa si že pri 700-800 evrov.
res je, 300€ brez popusta.
Maja. Jaz mam 1.6 motor 90KM pa plačam 220€ na leto za zavarovanje s 50% popustom. Itak danes imaš pri večini zavarovalnic popust. Če ti ga ne dajo, greš k drugi...
Jaz sumim soseda, da si je kupil daljše bokserce, po moje veliko daljše kot je normalno. Mislim, da ima tudi večji qrac. Definitivno bi mu dal davek na luksuz.
/sarkazem off
Vsak ima malo prav. Ni pravilno, da se t.i. direktorji vozijo v ladjah, delavci pa trpijo za minimalce. Po drugi strani, pa če s trdim in pridnim delom ter obenem ne s skrivanjem in goljufanjem delavcev pride do denarja, bi moralo vse bolit k****c kaj si on kupi. Še ploskat bi mu bilo treba, da je uspešen in da to deli z drugimi (v obliki dobrih služb, plačevanjem višjega davka, itd...).
Ta komentar zjebe vse komentarje na vrhu. Bravo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: draciel ()
djordjevic ::
djordjevic je izjavil:
Ja, samo ve, da bo, prasec, ob naslednjem nakupu plačač še 8% več. Bo mogoče premislil in kupil bolj ljudski voz. Saj veš, pri nas ni pametno izstopati.
Tipičen primer negativne selekcije in zafrustriranega Slovenceljna ...
Naj tudi sosedu krava crkne, če je že meni ...
Drugače pa tole pove vse ...
http://www.siol.net/priloge/kolumne/mih...
In še ostale kolumne ...
Ti tudi nisi pokapiral sarkazma?
No grave is deep enough to keep us in chains.
Invictus ::
Itak da ...
ampak je bil tako zanimiv post da sem moral prilepit še tole ...
ampak je bil tako zanimiv post da sem moral prilepit še tole ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IceIceBaby ::
Vprašanje, ki zahteva točen odgovor.Prosim da se odgovori brez opisovanja in sarkazma ter banalnosti, naj se navede točen razlog. Kje je fora, da si nekdo kupi mašino nad 3.0, potreb po tem ne moreš imet to je 1x1 ?
Kaj tebe boli k.... kaj jaz delam z mašino večjo od 3.0. Trenutno me ima, da bi šel kupiti še en V8 izključno zaradi takih, kot si ti :)
Kot smo že ugotovili je na močnejše avtomobile že zdaj vezan višji davek in višja cestnina. Poleg tega takšni avtomobili ponavadi pokurijo več bencina, kar pomeni, da plačam več trošarin. Pa običajno so dražji in za njih plačam več DDVja.
Kaj bi torej še rad?
Dokler si bom lahko privoščil, bom vozil tak avto, kot mi paše. In dokler bom doma v svobodni Sloveniji nisem nikomur dolžan pojasnjevati, zakaj ga rabim.
djordjevic ::
@Invictus: Ok, kul. Ker se mi zdi, da je danes folk še posebno funkcionalno nepismen.
No grave is deep enough to keep us in chains.
fr4nc ::
JesusChrist je izjavil:
Moja poanta: Kazni glede na plačo in premoženje, davki glede na plačo in premoženje.
Se strinjam... samo tega ne bo verjetno nikoli na žalost .
Drugače pa bi to lahko spustili na 2.0 iz 2.5. Ampak dobro vsaj nekaj je oz. je bolje kot prej - država pač rabi denar .
Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/
DimmniBurek ::
Pa kaj majo sploh kubiki veze pri vsem tem?
Ameriški stari V8 imajo lahko 5.0 in nekaj čez 200KM, lahko maš pa te nove 1.2 ali 1.4 mlinčke s 180KM. Kubikaža sama zase ne pove dosti
Ameriški stari V8 imajo lahko 5.0 in nekaj čez 200KM, lahko maš pa te nove 1.2 ali 1.4 mlinčke s 180KM. Kubikaža sama zase ne pove dosti
There Is No Stronger Drug Than Reality
St235 ::
JesusChrist je izjavil:
Ni point samo v porabi. Point je v temu, dada je 20 let staro vozilo uvoženo iz amerike z 6.0 motorjem povezano z precej višjimi stroški vzdrževanja. In kot takšno ne mroe bit optimalen nakup za nekoga, ki je revež in kupuje avto striktno zato, ker ga rabi.
kaj ko bi ti zlezel iz svoje luknje in mi končno predstavil osebni avto z 6.0. motorjem, ki je optimalni nakup za nekoga z minimalno plačo, ki si bo komajda privoščil dat 2-3k € za avto?
Ne govorim o svojem avtu, dajem ti primer. Če bi bil PISMEN bi to opazil. In zdaj mi ti pismen naštej kaj je tukaj povezanega z višjimi stroški vzdrževanja napram nekemu kliotu? Porabe starih fordom, pontiacom itd se gibajo med 10 in 15 litri. Kje je še tistih 15 dodatnih litrov? Torej teh 10-15 litrov je tako hudo pri nekom, ki se ne vozi več ko 15kkm letno? Z 1.6 ali 1.8 avtom maš komot 8-10 litrov, če vozi burek pa še več.
Glej meni se več ne da. Moj zaključek je da je ta zakon bedarija, tisti ki pa jo podpirajo pa so samo fouš. Pa sam ne vozim tako močnega avta. Če ga nekdo želi, izvoli.
Kdo pa govori o tvojem avtu?
Kot kaže si tudi sam ugotovil, da buče prodajaš. Avto z 6l mašino je v vsakem primeru luksuz, ki se ga plača. Če si ga ne moreš privoščit ga pač ne kupiš (govorim o skupni ceni, ne o samem nakupu). Razen seveda, če si tipičen slovenček, ki avto kupuje zaradi sosedov. Potem se pač zakreditiraš in žvečiš travo.
JesusChrist ::
Lakotnik29 tebi ne gre najboljše v življenju kaj? :D buče prodajam? kje pa si zdaj to ven potegnil? Iz česa? ;) Še vedno čakam da mi našteješ kaj je tako dražjega za vzdrževat. in kaj je že luksuznega pri takem avtu :DD
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
St235 ::
DimmniBurek je izjavil:
Pa kaj majo sploh kubiki veze pri vsem tem?
Ameriški stari V8 imajo lahko 5.0 in nekaj čez 200KM, lahko maš pa te nove 1.2 ali 1.4 mlinčke s 180KM. Kubikaža sama zase ne pove dosti
namen zakonodajalca je bil obdavčit dražje in boljše avtomobile. IMO bi lahko zbral boljši kriterij kot je kubikaža, vseeno pa to precej pove o avtomobilu. 4l motorjev (kar pade v najvišji razred) razen v eksotičnih vozilih pri nas ne vidiš. In s tem je bil namen zakonodajalca do neke mere izpolnjen. Torej pritisnit na tiste, ki v avtu vidijo podaljšek svojega ega in jim to usterzno zaračunat. Potem je pa pač presoja posameznika ali bo svoj ego zadvoljil z plačilom ali z "manjšim" avtom.
Povprečen reven Jože, ki ga v tej temi tukate v zgodbo ni zaradi zakona nič na slabšem.
djordjevic ::
Bi pa glede na rast kubikaže motorjev lahko bil, če bi mejo spustili na 2.0 (pa še to samo pri znamkah, ki niso šle na 2.2), kar je bistroumno predlagal en kolega malo više.
No grave is deep enough to keep us in chains.
St235 ::
JesusChrist je izjavil:
Lakotnik29 tebi ne gre najboljše v življenju kaj? :D buče prodajam? kje pa si zdaj to ven potegnil? Iz česa? ;) Še vedno čakam da mi našteješ kaj je tako dražjega za vzdrževat. in kaj je že luksuznega pri takem avtu :DD
buče prodajaš, ko trdiš da je 6.0. lahko mašina obtimalen nakup za reveža. Pa sem te že 10x vprašal če si sposoben sproducirat kako utemeljitev te nebuloze.
V čem je 6.0 mašina dražja za vzdrževat o 1.0? A rabiš doktorsko dezertacijo na temo ali bo dovolj če ti povem da obvezno zavarovanje za avto z 75kw stane cc 400€, 100kw cc 500, nad 130kw pa 1000? Torej samo v zavarovanju 500-600€ razlike. Da na primer za avto ki ima 1300 ccm plačaš 50€, za 6.0 pa 150€ pri nadomestilu za uporabo cest.
Pa recimo, da je razlika samo 5l na 100km, to pri 15.000 na leto (kar ni glih neka številka) znese kakih 750l goriva. Pri trenutnih cenah več kot 1000€. Tako samo na uč Joža spuši 2000€ letno, ker je kupil optimalen avto za svoje potebe. Bullshit.
Pa poglej malce definicijo besede luksuz. Beseda nikakor ni sopomenka za razkošno kot si ti predstvljaš ampak je njen prvi pomen:
lúksuz in lúksus -a m (ȗ) 1. kar presega zadovoljevanje potreb povprečnega človeka,
In ja, 6l motor presega potrebe povprečnega človeka, kar pomeni, da gre za luksuzno dobrino, ki je po novem obdavčena. Čisto nekaj drugega pa je smoternost oziroma finančna korist te poteze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
ravsek ::
Vprašanje, ki zahteva točen odgovor.Prosim da se odgovori brez opisovanja in sarkazma ter banalnosti, naj se navede točen razlog. Kje je fora, da si nekdo kupi mašino nad 3.0, potreb po tem ne moreš imet to je 1x1 ?
Meni pa ni jasno, kje je fora, da nekateri na tem forumu kupujejo vsak mesec novo graficno in si ga sibajo, ker jim igrice delajo s 25xAA in ultra-hd resolucijo. Pa zato ne jamram po forumu, naj obdavcijo geeke. Kapiras? Vsako tele ima svoje veselje, nekatere od nas pac rajca, ce te avto zalepi na zic..
p.s. v casu downsizinga in izumiranja NA motorjev je kubikaza itak precej "passe"
JesusChrist ::
JesusChrist je izjavil:
Lakotnik29 tebi ne gre najboljše v življenju kaj? :D buče prodajam? kje pa si zdaj to ven potegnil? Iz česa? ;) Še vedno čakam da mi našteješ kaj je tako dražjega za vzdrževat. in kaj je že luksuznega pri takem avtu :DD
buče prodajaš, ko trdiš da je 6.0. lahko mašina obtimalen nakup za reveža. Pa sem te že 10x vprašal če si sposoben sproducirat kako utemeljitev te nebuloze.
1. Ti si bedak. Sem ti povedal da ni nič drugačen nakup kot kake 1.4 jajčke ki po avtocesti požre 10+ litrov. Še rabiš kako dodatno razlago? Oz že ničkoliko danes? Šel si že v take bedaste ekstreme da nima več smisla s tabo debatirat
V čem je 6.0 mašina dražja za vzdrževat o 1.0? A rabiš doktorsko dezertacijo na temo ali bo dovolj če ti povem da obvezno zavarovanje za avto z 75kw stane cc 400€, 100kw cc 500, nad 130kw pa 1000? Torej samo v zavarovanju 500-600€ razlike. Da na primer za avto ki ima 1300 ccm plačaš 50€, za 6.0 pa 150€ pri nadomestilu za uporabo cest.
Pa recimo, da je razlika samo 5l na 100km, to pri 15.000 na leto (kar ni glih neka številka) znese kakih 750l goriva. Pri trenutnih cenah več kot 1000€. Tako samo na uč Joža spuši 2000€ letno, ker je kupil optimalen avto za svoje potebe. Bullshit.
Poglej si cene zavarovanja avtomobilov starodobnikov (ker dvomim da boš ob taki primerjavi kupil 2012 letnik - ki sploh ne obstajajo več skoraj?)
Pa poglej malce definicijo besede luksuz. Beseda nikakor ni sopomenka za razkošno kot si ti predstvljaš ampak je njen prvi pomen:
lúksuz in lúksus -a m (ȗ) 1. kar presega zadovoljevanje potreb povprečnega človeka,
In ja, 6l motor presega potrebe povprečnega človeka, kar pomeni, da gre za luksuzno dobrino, ki je po novem obdavčena. Čisto nekaj drugega pa je smoternost oziroma finančna korist te poteze.
Zadovoljevanje potreb presega hiša, avto, vse kar maš. Zakaj se potem ne izseliš v jamo, če pa ne rabiš vsega tega? Do sem si hotel to pripeljati?
p.s. v casu downsizinga in izumiranja NA motorjev je kubikaza itak precej "passe"
+1
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
St235 ::
1. Ti si bedak. Sem ti povedal da ni nič drugačen nakup kot kake 1.4 jajčke ki po avtocesti požre 10+ litrov. Še rabiš kako dodatno razlago? Oz že ničkoliko danes?
Če so žalitve edini argumetn za dokazovanje tvoje zmote potem kar izvoli nadaljevat, ker argumetnov od tebe očitno ne bo. ŽE 10x ti je blo jasno povedano da nekdo, ki kupi 6.0 bo za vzdrževanje odštel precej več kot če bi kupil 1.4 avto.
Poglej si cene zavarovanja avtomobilov starodobnikov (ker dvomim da boš ob taki primerjavi kupil 2012 letnik - ki sploh ne obstajajo več skoraj?)
Poglej si pogoje za registracijo starodobnika, preden naprej buče prodajaš. Zdaj mora po tvoje Joža kupit DVA avta, ker to je par res optimalno za "reveža" na minimalni plači. Ravno tako cena goriva za starodobnika ni nič nižja. Razen seveda, če si prišel že tako daleč da v bistvu trdiš, da je 6l mašina bolj varčna od 1.4.
Zadovoljevanje potreb presega hiša, avto, vse kar maš. Zakaj se potem ne izseliš v jamo, če pa ne rabiš vsega tega? Do sem si hotel to pripeljati?
Nope, stanovanje, ki ga imam presega moje osnovne poterbe, ravno tako vozim avto, ki je bil krepko dražji kot bi bila "optimalna" izbira. Kupim cel kup stvari, ki niso neobhodne za življenje. Zakaj? Ker si to lahko privoščim. Samo to ne spremeni tega, da gre za luksuz.
In tukaj leži srž tega kar ti nisi spsosoben razumet. Obdavčitev avtomobilov nad 2.5 (govorimo za nova in uvožena vozila, ne za obstoječa) je obdavčitev luksuza. Lahko tukaj do nezavesti razpravljamo o temu ali je takšna obdavčitev smiselna in ali je učinkovita. Dejstvo pa ostane, da nakup takega avtomobila predstavlja nakup luksuzne dobrine. Enako kot je luksuz nakup grafične za 1000 zato, da dobiš 2 FPS več v Crysisu ali fileji ne vem kakšne japonske ribe v deviškem olju, ki ga proizvajajo tanzanski eskimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108708 (67590) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28639 (24844) | RedDrake |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50252 (42401) | Utk |
» | Avto 2.0 vs 3.0 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14593 (12359) | Stipex |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52898 (49779) | Matwic |