Forum » Loža » Boste menjal avto zaradi podražitve goriva
Boste menjal avto zaradi podražitve goriva
M-XXXX ::
Večja povprečna poraba je bila dosežena na daljši relaciji, ko je večino poti deloval bencinski motor pa še to sredi mrzle zime ob hudi burji. Na krajših relacija, ob uporabi samo električnega pogona je pa povsem druga zgodba, takrat je vožnja ob sedanjih cenah goriv, skoraj zastonj.
Da se ti povrne pa tistih 25 000€ razlike boš pa po mestu mogu prevozit ene 500 000km, če se akumulatorji in električni deli nikoli ne bodo pokvarili :P Hvala lepa...
RejZoR ::
WarpedGone ::
Pri avtih se ne splača nič, razen če ti kdo šenka kako staro podprtijo za 0 EUR, ti pa potem furaš taksi in služiš. To se splača.
Vse ostalo so različno velike izgube in naložbe v veselje, kjer ima pa vsak svoj kriterij "kaj se splača".
Gray_Warden ::
zakaj ne bi nek človek potem kupil recimo novega hyundai i30 za 13.000 eur in se vozil z njim naokoli za TOČNO ISTO PORABO kot jo ima ta tvoj opel?
če drugega ne, bi 100% privarčeval pri servisih če bi imel hyundaja, poleg tega je opel 20.000 eur dražji, prinese pa niti 1 reči ki je hyundai nima.
skratka...tistega opelna ki si ga kazal se nikakor ne splača kupiti. sploh. nikoli. za tisti denar dobiš že konkretno boljša vozila, tudi z nižjo porabo. audiji recimo porabijo precej manj kot 7.7 litrov:
http://www.poraba.com/average_car.php?s...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
RejZoR ::
Gray_Warden ::
poleg tega je spredaj precej podoben opel insigniji, za katero precej ljudi pravi da je lepa. Torej tudi ta hyundai ne more biti grd.....tipičen varčen avto pač...
(zakaj mislite da so vsi varčni avti grdi?!?..zato da jih malo ljudi kupi kajne:D)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Boeing ::
Električni avto s start/stop? WTF
Z dizli dosegaš najnižjo porabo pri daljših vožnjah.
Prius je neumnost, ker naj bi bil ekološki avto.
Nič WTF, ker
a) prius ni električni avto in
b) prius je imel start-stop, kot že rečeno, leta 1997, ko je gen-1 doživel serijsko proizvodnjo. Še več, priusu se motor ugasne med vožnjo in ne samo takrat, ko stoji pri miru, kar je, kljub temu, da je bil prius prvi s temi štosi, še vedno nekaj generacij naprej od sedaj modernega start-stop, ki ga večina ponuja za solidno doplačilo (in ga posledično nihče ne kupi).
Jaz to pljuvanje čez toyotine hibride vidim kot dobesedno potrditev pravila, da izumi, ki so pred svojim časom, doživijo splošno zavrnitev množic.
In če se vrnem nazaj na topic - fotrov s-max bencinc, predelan na plin, bo drugo leto doživel zamenjavo, ki je že določena. C-max plug-in hybrid. Zakaj? Ker se, glede na dnevno rutino, izkaže, da bo 90% poti prevozil izključno na elektriko. Cena ? Nepomembna, glede na to da bodo stroški za pogon, glede na trenutno situacijo, ki pa bo prihodnje leto samo še slabša, nevredni omembe, cca 25€ elektrike mesečno.
Manj kot račun za mobitel.
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
IceIceBaby ::
mind=blown
Ne resno, tuki šele jasno vidiš, kako drag špas je to.
1.12 meseca na leto :) Ni tako grozno.
Prav, naj bo fail zaradi mene, ampak ne razumem, kaj hudiča vas tako moti na njem ?
- Visoka nabavna cena
- Precej nekakovostna notranjost
- Slabe zmogljivosti, v vseh pogledih
- Relativno visoka poraba, glede na obljube
- Zame zelo neprivlačna oblika
RejZoR ::
Gray_Warden je izjavil:
vseeno je lepši vsaj od 1/3 avtov ki se vozijo na cestah.
poleg tega je spredaj precej podoben opel insigniji, za katero precej ljudi pravi da je lepa. Torej tudi ta hyundai ne more biti grd.....tipičen varčen avto pač...
(zakaj mislite da so vsi varčni avti grdi?!?..zato da jih malo ljudi kupi kajne:D)
Sorry, sem velik supporter Hyundai-a ampak tale gravž ni lep na nobenem nivoju lepote. Lep je faceliftan i30, lep je i30 modelno leto 2012, lep je trenutni i40, lepa je tanova Elantra, lep je i20. i-Blue pa nikakor ni lep. Da je lep, bi trdil samo nekdo, ki ga je zrisal. Za večino pa je lep samo ponoči.
Boeing ::
Nikoli ni bil niti mišljen kot volkswagen.
- Precej nekakovostna notranjost
V resnici je za ta cenovni rang notranjost popolnoma normalna oz. nič posebnega, je pa ergonomija vzlic drugačnemu pogonu seveda drugačna (ni šalthebla, recimo) in to je to, kar večino zmoti. Če bi bila notranjost tako zelo plastična, kot to nekateri poudarjajo, ga jaz ziher nebi vozil, ker sem, kar se tiče ergonomije, precej pikolovski. Ni pa to die S-klasse, popolnoma logično.
- Slabe zmogljivosti, v vseh pogledih
Niti ne, ciljna publika, za katero je bil ta avto sploh narejen, je s temi zmogljivostmi zelo zadovoljna. Potrebno se ga je privadit in se naučit izkoriščat potencial, ki ni opazen prvo minuto, ko se vsedeš vanj. Zame osebno popolnoma dovolj, ker me gas-bremza-gas že v osnovi utruja in tega ne počnem.
- Relativno visoka poraba, glede na obljube
4.6 poleti, 5.1 pozimi, gume 2.6 bar spredaj, 2.4 bar zadaj, po avtocestah 120 tempomat, izven avtocest cca 100 oz. toliko nad omejitvami, da še nisem interesanten policajem.
- Zame zelo neprivlačna oblika
Popolnoma subjektiven faktor, ki ima pri meni zelo malo utež. Dejstvo, da je zunanja oblika skoraj v celoti podrejena (sicer visokoserijski) aerodinamiki, se jasno kaže all-around. So se pa pri gen3 precej bolj potrudili, priznam.
Sicer pa, če hočem poleg sebe kaj lepega, vzamem s sabo bejbo, ne pa avto.
In ja, puncam je všeč in so nad njim navdušene. Še nobena do zdaj mi ni ušla ven brez "a lahka prosim probam kak je to za vozit?"
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Mr Hilter ::
p3460520Nič WTF, ker a) prius ni električni avto in b) prius je imel start-stop, kot že rečeno, leta 1997, ko je gen-1 doživel serijsko proizvodnjo. Še več, priusu se motor ugasne med vožnjo in ne samo takrat, ko stoji pri miru, kar je, kljub temu, da je bil prius prvi s temi štosi, še vedno nekaj generacij naprej od sedaj modernega start-stop, ki ga večina ponuja za solidno doplačilo (in ga posledično nihče ne kupi). <strong>Jaz to pljuvanje čez toyotine hibride vidim kot dobesedno potrditev pravila, da izumi, ki so pred svojim časom, doživijo splošno zavrnitev množic.</strong> In če se vrnem nazaj na topic - fotrov s-max bencinc, predelan na plin, bo drugo leto doživel zamenjavo, ki je že določena. C-max plug-in hybrid. Zakaj? Ker se, glede na dnevno rutino, izkaže, da bo 90% poti prevozil izključno na elektriko. Cena ? Nepomembna, glede na to da bodo stroški za pogon, glede na trenutno situacijo, ki pa bo prihodnje leto samo še slabša, nevredni omembe, cca 25€ elektrike mesečno. Manj kot račun za mobitel.[/st.citat naj bi izjavil:
Zame pa EKO avto ki porabi več fosilnega goriva kot 20 let star AX ni EKO.
Pa Prius je hibrid, če ima 2 motorja jasno da se en izklopi ko se ne rabi. Kako imaš lahko tak avto, pa še veš ne kako deluje? Aja za osvajanje punc, to pa razumem ;
Zame pa EKO avto ki porabi več fosilnega goriva kot 20 let star AX ni EKO.
Pa Prius je hibrid, če ima 2 motorja jasno da se en izklopi ko se ne rabi. Kako imaš lahko tak avto, pa še veš ne kako deluje? Aja za osvajanje punc, to pa razumem ;) Spet WTF.
IceIceBaby ::
Če bi iskal avto z nizko porabo bo raje kupil kakšnega sodobnega dizla ali turbo bencinarja, ki ga lahko voziš z enako porabo. Za podobno opremljen avto plačaš 10k manj.
Ali še boljše, rabljen avto za 3 jurje, ki mogoče porabi malo več, je pa 100x bolj eko, ker do konca uporabiš že narejeno stvar in ni treba delati nove.
jype ::
Glede na to da toyota hibride prodaja bistveno kot se lahko proizvaja je menda jasno, da to ne drži.
Boeing> In ja, puncam je všeč in so nad njim navdušene. Še nobena do zdaj mi ni ušla ven brez "a lahka prosim probam kak je to za vozit?"
Seveda so, saj je praktično edini spodoben avto v državi, ki ga dejansko lahko kupiš.
IceIceBaby> Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.
Ne, ga ne.
IceIceBaby> Ali še boljše, rabljen avto za 3 jurje, ki mogoče porabi malo več, je pa 100x bolj eko, ker do konca uporabiš že narejeno stvar in ni treba delati nove.
Al pa kupiš rabljenega priusa, ki porabi malo manj.
Vaš problem je to, da je nekdo naredil avto, ki se ne sklada z vašimi predstavami o avtomobilih, je pa dejansko daleč boljši od vsega, kar ste in boste kdajkoli vozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mr Hilter ::
Jaz bi za kompenziranje mentalno fizičnih hib raje izbral Hummerja (je ECO in EGO friendly):
When you factor in all the energy it takes to drive and build a Prius it takes almost 50% more energy than a Hummer.
http://www.thetorquereport.com/2007/03/...
Saj razumem da enim ne gre v glavo.
jype ::
Tudi res ni niti približno, ampak to je postranskega pomena. Glavno je, da je prius boljši v vseh pogledih.
Mr Hilter ::
Mr Hilter> Saj razumem da enim ne gre v glavo.
Tudi res ni niti približno, ampak to je postranskega pomena. Glavno je, da je prius boljši v vseh pogledih.
Zakaj nisi citiral celote, vključno z:
When you factor in all the energy it takes to drive and build a Prius it takes almost 50% more energy than a Hummer.
http://www.thetorquereport.com/2007/03/...
Lahko kdo še spregleda in naprej živi v zmoti.
jype ::
In ki se včasih s kolesom pelje za priusom in vidi, zakaj je najboljši avto od vseh.
-valvoline-> V bistvu prius ima tolk skupnega z ekologijo
Mi dol visijo vaše zmote.
Mr Hilter> Zakaj nisi citiral celote, vključno z:
Ker ne drži (ne zdi se mi pa nenavadno, da poskušajo proizvajalci slabših vozil s poceni marketinškimi "raziskavami" upravičiti svojo nesposobnost).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mr Hilter ::
-valvoline-> In to nam pove oseba ki sploh nima avta.
In ki se včasih s kolesom pelje za priusom in vidi, zakaj je najboljši avto od vseh.
-valvoline-> V bistvu prius ima tolk skupnega z ekologijo
Mi dol visijo vaše zmote.
Mr Hilter> Zakaj nisi citiral celote, vključno z:
Ker ne drži (ne zdi se mi pa nenavadno, da poskušajo proizvajalci slabših vozil s poceni marketinškimi "raziskavami" upravičiti svojo nesposobnost).
Those bastards!
-valvoline- ::
jype ::
Jah, prodat poskušajo zanič avto, pa če koga prepričajo s tem, tudi dobro.
-valvoline-> Khm,izpušni plini od porabljenih 5 litrov bencina(zelo vprašljivih) na 100km pa gredo kam?
Glede na to da priusa očitno še nikoli nisi vozil ti bom težko razložil, kako deluje - poskusi enkrat, pa boš hitro pogruntal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Zheegec ::
-valvoline-> In to nam pove oseba ki sploh nima avta.
In ki se včasih s kolesom pelje za priusom in vidi, zakaj je najboljši avto od vseh.
Če ima direct-injection potem je bolj škodljiv za tvoja pljuča, kot Ferrari Direct-injection imajo novejši modeli in od njega je več mikroskopskih trdih delcev, kot od navadnih bencinarjev ali dizlov s DPF. Je pa manj SOx in NOx kot pri katerem koli dizlu, ampak primerljivo z ostalimi bencinarji.
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
-valvoline- ::
Juhu,navadnemu motorju so *prilepil* elektromotorja ki pomaga bencinskemu predvsem pri pospeševanju,big beal. Na AC poraba identična z in brez hibridno tehnologijo.
RejZoR ::
Res da nisem še bral nobenih tehnikalij okoli tega ampak mi ni glih logično.
jype ::
Sine, ko boš znal odpret vrata na avtomobilu, se bova lahko pogovarjala o rečeh, ki niso vidne od zunaj, prej pa najbolje, da si modro tiho in se ne smešiš.
-valvoline- ::
Mr Hilter ::
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jype ::
Tako je. Tisti, ki se pa temeljito spoznajo na avtomobile, se pa iz njega naučijo, kako je treba dizajnirat sodobne pogonske sisteme, da ves čas delujejo pri optimalnih pogojih.
-valvoline-> Dokler gre ni panike,če se kaj pokvari pa samo šus v glavo in avto direkt v reciklažo.
To je še en mit, ki ga zelo radi ponavljajo proizvajalci, ki ne zmorejo skrbet za lastne avtomobile kot to znajo nekateri.
-valvoline- ::
jype ::
Se mi pa zdi bolj verjetno, da bi si privoščil http://www.pipistrel.si/plane/taurus-el...
Mr Hilter ::
Ne vidim fore zakaj bi direktni vbrizg bencina povzročal več trdih delcev? Fora tega je da se gorivo lepše razprši v valj in lepše izgori. Torej kako potem lepše zgoreno gorivo povzroča več saj?
Res da nisem še bral nobenih tehnikalij okoli tega ampak mi ni glih logično.
:(
Under transient conditions GDi engines produce about as much soot as a modern diesel engine, and hence to reach PM regulatory limits, a particulate filter may be required.
:)
Both GDI and diesel engines provide a 20-30% improvement in fuel economy,
http://bznotes.wordpress.com/2007/01/14...
RejZoR ::
jype ::
Ja, ane, le kako je to mogoče?
Continuously variable transmission @ Wikipedia
energetik ::
Mr Hilter ::
CTV efficiency:
http://www.insightcentral.net/KB/faq-cv...
para! ::
IceIceBaby> Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.
Ne, ga ne.
Seveda ga, samo moraš pozabit na okolje in na ljudi, ki se pritožujejo, ko neki delci v zraku pridejo visoko :)
Da ne govorimo, da za 42k EUR (opel ampera), dobiš že cestni dirkalnik, ne pa nekega oplovega kavnega mlinčka :)
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
IvoJan ::
RejZoR> Kako se lahko vedno vrti z optimalnimi obrati? Sej Prius ne deluje po principu Karme in Ampere, tko da je to nemogoče...
Ja, ane, le kako je to mogoče?
Continuously variable transmission @ Wikipedia
enak menjalnik ima se mali miljon avtov. kaj je tukaj tako posebnega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
WarpedGone ::
Kar pridobiš na optimalnih obratih izgubiš na CTV? Predvidevam in ne trdim!
Ja in ne, oziroma kakorkdaj in kakorkje. CVT v teoriji prinese tja do 20% prihranka, v povprečju morda 10, v praksi pa cca 5%.
Toyotin/priusov CVT je čisto svoja zadeva, kjer ni izgub "klasičnih CVTjev". Je dejansko super zadeva, njen problem je, da je ne moreš uporabit nikjer drugje kot v paralelizaciji ICE in električnega motorja praktično točno tako kot je to narejeno v Priusu.
CVTji v nehibridnih zadevah so čisto drug svet in dejansko skozi trenje požrejo precejšnji del prihranka, ki ga prinesejo optimalnejši obrati.
energetik ::
Verjetno ste zamešali s CVVT, ki je druga zadeva.
Še ena boljša simulacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
jype ::
-valvoline- ::
Počasi, najprej naj razumejo, kako je mogoče, da se motor lahko ves čas vrti z optimalnimi obrati, potem bomo pa začeli razlagat, kako je mogoče, da z električnim motorjem dejansko prihraniš ogromno.
Vidiš da nimaš pojma,daleč od tega kar si ti misliš,obrati se spreminjajo od 0-5000,fora je v tem da ko obrati padejo npr na manj k 1500-2000 pogon prevzame električni motor in to postopoma,medtem pa se postopno zmanjšuje količina vbrizganega goriva v ICE,enako velja ko se obrati povišajo na 4000+,ICEju se vbrizg goriva ne povečuje ampak za dodatno moč poskrbi eletromotor,če pa zmanjka štroma ali je aku slab potle se poveča vbrizg v ICE in avto deluje kot navadni bencinar.Največja hiba priusa je to da ima dejansko 3 pogona,mehanski ICE in 2 elektromotorja,torej 3x večjo možnost da pride do okvare,o CVTju in možnosti da pride do okvare je sploh brezveze komentirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IceIceBaby ::
IceIceBaby> Boeing, napisal sem ti, kaj mene osebno moti. Za 25k dobim boljše opremljen, močnejši, lepši in overall boljši avto.
Ne, ga ne.
Seveda ga. Ne pričakujem od tebe, da boš kdaj razumel ljudi, ki niso ti :) Ampak ja, za moje potrebe je Prius fail. Tudi z vidika ekologije.
IceIceBaby> Ali še boljše, rabljen avto za 3 jurje, ki mogoče porabi malo več, je pa 100x bolj eko, ker do konca uporabiš že narejeno stvar in ni treba delati nove.
Al pa kupiš rabljenega priusa, ki porabi malo manj.
Vaš problem je to, da je nekdo naredil avto, ki se ne sklada z vašimi predstavami o avtomobilih, je pa dejansko daleč boljši od vsega, kar ste in boste kdajkoli vozili.
Za ceno novega battery packa dobiš že spodoben avto. Baje izdelava in razgradnja baterij ni najbolj čista zadeva.
Sicer imaš pa prav. Prius se ne sklada z mojimi predstavami o avtomobilu. Je čisto nasprotje tega, kar hočem od avtomobila.
Ko bodo naredili električni avto, ki bo dejansko primerljiv z bencinarji bom pa prvi v vrsti pri dilerju. Sem se pripravljen odreči zvoku V6 ali V8 motorja v zameno za ogromen navor in odzivnost elektrike. Ampak trenutno ni pravih opcij.
jype ::
Ampak tega ne delajo na Trdinovi ulici v Ljubljani - avtomobili pa točno tam spuščajo v zrak zdravju nevarne delce in pline - prius pa pač ne.
IceIceBaby> Sicer imaš pa prav. Prius se ne sklada z mojimi predstavami o avtomobilu. Je čisto nasprotje tega, kar hočem od avtomobila.
Kaj pa hočeš, natanko? Ker po moje ti vse to ponuja (v primerjavi z avtomobili) precej ugodna igrača, ki se priključi na USB.
IceIceBaby> Ko bodo naredili električni avto, ki bo dejansko primerljiv z bencinarji bom pa prvi v vrsti pri dilerju. Sem se pripravljen odreči zvoku V6 ali V8 motorja v zameno za ogromen navor in odzivnost elektrike. Ampak trenutno ni pravih opcij.
Seveda so, samo tvoje predstave o avtomobilih so odraz zastarele industrije.
Daedalus ::
Ko bodo naredili električni avto, ki bo dejansko primerljiv z bencinarji bom pa prvi v vrsti pri dilerju. Sem se pripravljen odreči zvoku V6 ali V8 motorja v zameno za ogromen navor in odzivnost elektrike. Ampak trenutno ni pravih opcij.
Tesla, anyone?
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
M-XXXX ::
Ampak tega ne delajo na Trdinovi ulici v Ljubljani - avtomobili pa točno tam spuščajo v zrak zdravju nevarne delce in pline - prius pa pač ne.
Na hitro: tvoje razmišljanje je: tudi če se onesnažuje 10x bolj, važno, da se ne onesnažuje pred tvojim nosom? Tud če 20 kitajcev pomre zaradi izdelave enega Priusa, važno, da placebo v tvoji glavi poskrbi, da si bolj zdrav....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79691 (31115) | WizzardOfOZ |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50738 (40809) | -valvoline- |
» | Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?Oddelek: Loža | 6319 (5172) | s1m0n |
» | Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13552 (11963) | Mesar |