» »

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva

««
9 / 13
»»

djordjevic ::

Your point being?
No grave is deep enough to keep us in chains.

;-) ::

francoske jece

GrimReaper ::

;-) je izjavil:

kmetek je izjavil:

M-XXX

slika volana:

 RENAULT LAGUNA VOLAN

RENAULT LAGUNA VOLAN


Pjur skaj, v katalogu pa ti je ziher pisalo al pa so ti rekli da maš usnjen volan haha

Kater avto pod 30 (50?) jurjev pa ima usnjen volan? Usnjen volan pri poceni avtih pomeni pač da je šivan, in ni plastičen, usnje pa je seveda umetno, ker tukaj se gre za serijsko proizvodnjo v milijonih. Čeprav imaš tud tukej različne kvalitete, recimo pri moji Astri H sem povsem zadovoljen s kvaliteto, dočim pri novi Astri J dobiš takoj ko primeš za volan občutek cenenosti. Pa VW ima tud še kar ok volane.
Drugo je pa Bentley Arnage kjer volan ročno šivajo 16 ur (gledal včeraj na NG).
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

IceIceBaby ::

Jaz sem še na vseh avtomobilih imel usnjen volan s pravim usnjem, pa ni bil noben dražji od 30k. Astra H ima pravo usnje, vsaj moja.

D3m ::

Ne bom menjal svojega avtomobila, VW Golf V. Čeprav mi od punce avto bolj mika, Toyota Aygo 1.4 diesel poraba 3,5 - 4l/100km
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

RejZoR ::

In zakaj ne bi bilo usnje na volanu? Tisti sredinski del od volana je gumirana plastika z imitacijo teksture usnja. Še nisem videl niti premium avta, ki bi imel cel sredinjski del usnjen. Sam obroč pa je sigurno usnjen. Je pa pač navadno in ne premium usnje. Zato ne vpliva bistveno na ceno. Tud količinsko ni ne vem kolk materiala. Drugo je če so oblečeni vsi sedeži in vrata...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kmetek ::

LOL pustite moj volan na miru! :))8-)

D3M: resno tok malo porabi? Link?

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

amigo_no1 ::

Še en optimist...

Okoli 5 je bolj realna številka:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

RejZoR ::

Ja, na papirju. Na papirju tud Kia Rio porabi 3,7L na 100km. Pa tega nihče ni uspel doseči na nobenem testu. Že res da je Aygo lahek in si ga ne bi upal peljat v mal močnejšem vetru ampak to porabo tko prenapihujejo pri vseh da je kar veselo.

Tud ne vem kako je smiselno tlačit dizelski motor v avto, ki je več kot očitno namenjen za mestno vožnjo, torej zelo kratke relacije z veliko postanki. Makes no sense.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

D3m ::

Počaki, da izračunam porabo, ko bom naslednjič tankal. Zdele ga jaz vozim, zaenkrat je prevoženih 220 km pa kaže števec poln tank.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IceIceBaby ::

D3m ::

Premalo informacij. To je bolj relativni izračun. Bom sam izračunal, ko bom polnil naslednjič.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Blinder ::

RejZoR je izjavil:

Ja, na papirju. Na papirju tud Kia Rio porabi 3,7L na 100km.


Rio ima 3.2. To povprečje ki oni dosežejo na meritvah je doseglivo bolj na relacijah ko je poraba nizka. Tako da aygo od tiste tam lahko pride z manj ko 4L skozi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IceIceBaby ::

Najbolj realno, če hočeš predstavo o porabi. Način vožnje prinese 2, 3 litre +-, pri močnejših avtomobilih še več. Pogledaš spritmonitor, upoštevaš tvoj stil vožnje in imaš dokaj točno številko.

para! ::

Če je poraba najbolj pomembna stvar pr avtu (celo tok pomembna, da obstajao web servisi za pregled porabe :))), zakaj ne potem raje mesečna, kolo ali skuter?

lp
Death before dishonor!

eVro ::

echo je izjavil:

Masa ne vpliva na porabo pri ohranjanju hitrosti na ravni površini, kjer je treba premagovati samo upor zraka in ostalih trenj.


Ker kotalno trenje pa ni odvisno od mase al kako?

LeQuack ::

Da si boste malo bolje predstavljali višino trošarine je tukaj seznam, kjer se lahko vidi cena brez dajatev, višina trošarine ter DDV za zadnjih nekaj dni ter mesecev.

Kakor je razvidno je višina trošarine ista že od 29.11.2011 za bencin, za dizel pa od 28.12.2011. Če bi bila višina trošarine za dizel in bencin ista, bi bil dizel dražji od bencina (prodajna cena 0,75 EUR proti 0,70 EUR), tako pa država bolj obdavčuje bencinarje, oziroma bolj sponzorira dizelaše.

Bencin:



Dizel:

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

RejZoR ::

Men itaq ni jasno v čem je fora trošarine? Da damo 50% cene za prašičevca, ki zagoni ta denar za brezvezne prčkarije?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LeQuack ::

Fora je v tem, da je to eden izmed redkih davkov, ki ga lahko spreminjajo po mili volji, brez kakih sprememb zakona. DDV ne morajo kar vsake dva tedna spreminjati.
Quack !

Blinder ::

amigo_no1 je izjavil:

Res ? Potem pa me razsvetli.


ja za zračni upor se ne gleda sam tisti Cx kot ti ampak se gleda Cx*S. S pa je čelna površina.

VW touareg ima Cx recimo 0.38, golf I gti ima 0.42. Možno da touareg ima večji zračni upor? Lahko pa si predstavljaš, da majhna škatla ima Cx=2.1. Pa ima ziher nižji zračni upor ko airbus a380, ko ima Cx=0.032
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

-valvoline- ::

RejZoR ::

Če ti nisi največji fanboy VW-ja pol pa ne vem kdo je...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zheegec ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Das auto

Ne štekam tega? kakšen avto in kaj je z njim?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Mesar ::

2,59L poraba, to je zanimivo pri jajčki, ki sliši na ime Lupo.
Your turn to burn!

M-XXXX ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Das auto

Hočeš rečt avto, ki ga je poceni tankat ostalih plusov pa tako ali tako nima....

Veš nekaterim je varnost, udobje, občutek ter veselje vredno krepko več kot nekaj 10€ na 100km...

PNG ::

M-XXXX je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Das auto

Hočeš rečt avto, ki ga je poceni tankat ostalih plusov pa tako ali tako nima....

Veš nekaterim je varnost, udobje, občutek ter veselje vredno krepko več kot nekaj 10€ na 100km...


Da. To nekaterim ne moreš dopovedati, sploh pa ne tu. Meni avto pije 14l in me boli kitara za to.

M-XXXX ::

Jap točno to :)

Zdaj so M6 že smešno poceni ratal... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=513...

Sam vseeno, preveč neracionalen nakup, če se karkoli pokvari gredo stroški v desetisoče €...

djordjevic ::

Samo ljubi bog, tistega, ki je naročil tisti 'les', in tistega, ki je odobril njegovo vgradnjo, bi takoj postavil pred strelski vod. Beseda 'gnusno' dobi povsem nov pomen. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

Haha, dobro avto je kar poceni, daš še par k€ za menjavo armature pa je. Ker je res noro grda ja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

echo ::

Ker kotalno trenje pa ni odvisno od mase al kako?

Kotalno trenje res predstavlja bistven del porabe goriva, ki se ga da opazno zmanjšati z zmanjšanjem mase.
Bom drugič v svojo trditev našopal še ene deset "bistvenih", "opaznih", "zaznavnih" in podobnih pridevnikov, da se ne boste obešali na take malenkosti.
Ja, razlika med uporovnima količnikoma AX-a in Kie je očitno res minimalna, se oproščam za zavajanje.
Zračni upor narašča s kvadratom hitrosti, tako da postane prednost manjšega kvociente bistvena šele pri visokih hitrostih - a čmo primerjat porabo pri 130km/h med C'eed-om in AX-om? :D
Da niti ne omenjam vseh ostalih čudovitih lastnosti AX-a...

Po mojem bi bila poraba goriva razlog za menjavo samo v ekstremnih primerih in velikih dnevnih razdaljah. Pa še takrat je bolje premislit o selitvi (čas ni denar - izgubljen denar lahko vedno dobiš nazaj, časa nikoli).
Marsikaj se da narediti tudi z načinom vožnje.
Čudežev pač ne.

M-XXXX ::

Zheegec je izjavil:

Haha, dobro avto je kar poceni, daš še par k€ za menjavo armature pa je. Ker je res noro grda ja.

Haha sem že hotu napisat nekaj glede tega, pa sem pomislil: ah kaj bom s takimi stvarmi najedal, saj pomoje samo mene tako moti... :P

LeQuack ::

Najbolj efektivno je izračunati, koliko te lastništvo avta pride na mesec, se pravi izguba cene, registracija, bencin, servisi, gume in podobno. Podatek je včasih kar presenetljiv, ko kdo vidi da gre tretjina ali še več plače za avto.

Priporočam, da si vsak zase izračuna, tule je ena priročna zadeva, ki ti pove koliko so dnevni, mesečni in letni stroški avtomobila ter koliko dni na teden, mesec ali leto delaš samo za avtomobil:
Izračun stroškov avtomobila

Lepe številke ane.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

dzinks63 ::

VW razvija dalje, novost je: VW Cross Coupé: Autosalon Genf 2012 Das 1,8-Liter-SUV, parabo avtomobilske tovarne vedno bolj znižujejo, raste pa zato cena goriv, v končni fazi se nekako poravna, država pač zahteva svoje.


Mit modifiziertem Antrieb soll das SUV nur noch 1,8 Liter Diesel brauchen.

PNG ::

Dobro M6 je bolano drag avto za vzdrževanje (pravzaprav so vsi M modeli takšni), samo noro zanimivo vožnjo že naredi kakšen 6 valjni motorčič. 3.0 motorčki lahko pijejo tudi po 8-9 litrov, zadnji pogon in 260 konjev pa poskrbijo da uživaš - na račun porabe ~ 12-14L seveda.

Vsakomur svoje. Nekateri da(j/m)o ogromno za računalnik pa se zdimo drugim neumni, nekateri da(j/m)o dosti na avto pa se zdimo drugim neumni, nekateri pa dajo veliko za potovanja, pa se nekaterim zdite neumni :P

Vsak ima svoje hobije in veselje in tako je tudi prav. Avtomobil je pač kar precej drag hobi, je pa ultimativna igrača. Dokler si še mlad je to fajn izkoristit če te vsaj malo zanima, ker potem te ziher več ne bo.

jype ::

i100k100> je pa ultimativna igrača.

To pravijo vsi tisti, ki še niso leteli.

PNG ::

jype - ni isto. To je kot bi primerjal da je banana najboljši sadež, ker vsebuje več maltodekstrina kot jagode.

Aja pa še to - UŽITKA NE MOREŠ OVREDNOTITI Z DENARJEM!!! Nekateri ima(j/m)o avte ki več pijejo zato, ker nam ne služijo zgolj kot prevozno sredstvo. Temu primerno plačamo vse drugo dražje in tega se vsak zaveda.

jype ::

i100k100> jype - ni isto.

Seveda ni, halo, zato sem pa rekel, da to pravite samo tisti, ki ne letite (ker bi sicer vedeli, kako dolgočasna in nezanimiva reč je vožnja z avtomobilom, pa še velika večina električnih modelov je zaendrek, električna letala so pa awesome).

LeQuack ::

Meni se definitivno ni užitek peljati v službo ali iz službe, ko je gužva in so vsi živčni. Prej stres kot sprostitev. Samo za užitek pa se tudi ne grem peljati po praznih cestah, če ni treba.
Quack !

black ice ::

jype je izjavil:


To pravijo vsi tisti, ki še niso leteli.

Leteti kot leteti z letalom ali leteti kot prosti pad (skok s padalom)? Leteti z letalom je podobno kot, da bi rekel, da si šel plavat v čolnu.

LeQuack je izjavil:

Samo za užitek pa se tudi ne grem peljati po praznih cestah, če ni treba.

Potem to ni užitek. :)

Zgodovina sprememb…

PNG ::

Električni avtomobili niso avtomobili. Komaj čakam da izginejo iz obličja sveta, saj so zgolj marketinški nateg slaboumnih in nevedih.

LeQuack - seveda ne. Je pa zanimiva vožnja po kakšnih praznih, ovinkastih cestah. Najmanj užitka ponuja avtocesta, največ dirkališče. Saj veš, boljše z fičekom v gostilno kot z mercedezom v službo (sicer ne hodim rad po gostilnah, samo ideja vseeno drži kot pribita).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

amigo_no1 ::

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Škatlasti AX ima po mojem občutku večji uporovni količnik od moderne Kie.

Tvoj občutek potrebuje tunanje.


Kia Rio (Sedan)
Automobile drag coefficient @ Wikipedia
0.31


http://www.autozine.org/Archive/Kia/new...
Ceed
0.33


C AX
0.31
Citro%C3%ABn AX @ Wikipedia


Torej isto sranje kot 26 let nazaj.

S tem da so bile na Axu gume 13" 145/155 na ceedu pa med 15" 185 do 17" 225.


Tvoje znanje tut potrebuje tunanje :D Moraš tle zraven računat še čelno površino

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Res ? Potem pa me razsvetli.


ja za zračni upor se ne gleda sam tisti Cx kot ti ampak se gleda Cx*S. S pa je čelna površina.

VW touareg ima Cx recimo 0.38, golf I gti ima 0.42. Možno da touareg ima večji zračni upor? Lahko pa si predstavljaš, da majhna škatla ima Cx=2.1. Pa ima ziher nižji zračni upor ko airbus a380, ko ima Cx=0.032



Saj so vsi 3 linki Cd številka (drag coefficient).

Zgodovina sprememb…

jype ::

black ice> Leteti z letalom je podobno kot, da bi rekel, da si šel plavat v čolnu.

Še en, ki nikoli ni letel.

i100k100> Električni avtomobili niso avtomobili. Komaj čakam da izginejo iz obličja sveta, saj so zgolj marketinški nateg slaboumnih in nevedih.

Nope, ampak ti si jih očitno ne moreš privoščit, potem te pa zavist grize.

PNG ::

Ne razumem, lahko si privoščim šestvaljnega zadnjopogonskega bencinarja, ne pa električnega piči pokija za 10 jurjev?

Električni avtomobili so nateg. Marketinški nateg. Kdor tega ne vidi, je neumen ali pa neizučen - čisto preprosto. Od neizučenih pa bi prosil, da ne širijo dezinformacij.

Ziga Dolhar ::

Boš v duhu debate pojasnil, zakaj so "električni avtomobili marketinški nateg"?
https://dolhar.si/

jype ::

i100k100> Ne razumem, lahko si privoščim šestvaljnega zadnjopogonskega bencinarja, ne pa električnega piči pokija za 10 jurjev?

Nimam pojma o kateri valuti govoriš, ampak precej verjetno drži. Če govoriš o evrih, potem me pa zanima, kje za 10 jurjev prodajajo Tesla Roadster @ Wikipedia .

i100k100> Električni avtomobili so nateg. Marketinški nateg. Kdor tega ne vidi, je neumen ali pa neizučen - čisto preprosto. Od neizučenih pa bi prosil, da ne širijo dezinformacij.

Sine, če se ne spoznaš na toplotne stroje, to ne sme biti naš problem. Nazaj v šolo, kjer te bodo poučili o maksimalnih izkoristkih takih strojev, potem se bomo pa naprej menili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Električni avtomobili so trenutno še preveč nevarni! Glede na to, da so dosti tišji, boš lepo fural fural za tabo pa trupla! A bi to rad?
Your turn to burn!

jype ::

Mesar> Električni avtomobili so trenutno še preveč nevarni! Glede na to, da so dosti tišji, boš lepo fural fural za tabo pa trupla! A bi to rad?

Tako je. Ne pa da vsi skočijo na pločnik tik preden jih snameš. Menda ja ne pričakuješ, da bom svoje iber lite feltne lomu po robnikih zarad nesramnežev, ki se ne pustijo zbijat?

LeQuack ::

Po moje so trenutno najbolj smiselni hibridni električni avtomobili z bencinskim ali dizel motorjem. Električni z dosegom tam do 100km čisto zadošča za vsakodnevne mestne vožnje, medtem ko za relacije pač uporabiš bencin. Ker tudi če bo enkrat doseg električnih 500+ km, bo še vedno problem polnjenje, zato ne bodo toliko primerni za dolge vožnje, vsaj s trenutno tehnologijo.
Quack !

Blinder ::

amigo_no1 je izjavil:

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Škatlasti AX ima po mojem občutku večji uporovni količnik od moderne Kie.

Tvoj občutek potrebuje tunanje.


Kia Rio (Sedan)
Automobile drag coefficient @ Wikipedia
0.31


http://www.autozine.org/Archive/Kia/new...
Ceed
0.33


C AX
0.31
Citro%C3%ABn AX @ Wikipedia


Torej isto sranje kot 26 let nazaj.

S tem da so bile na Axu gume 13" 145/155 na ceedu pa med 15" 185 do 17" 225.


Tvoje znanje tut potrebuje tunanje :D Moraš tle zraven računat še čelno površino

Blinder je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Res ? Potem pa me razsvetli.


ja za zračni upor se ne gleda sam tisti Cx kot ti ampak se gleda Cx*S. S pa je čelna površina.

VW touareg ima Cx recimo 0.38, golf I gti ima 0.42. Možno da touareg ima večji zračni upor? Lahko pa si predstavljaš, da majhna škatla ima Cx=2.1. Pa ima ziher nižji zračni upor ko airbus a380, ko ima Cx=0.032



Saj so vsi 3 linki Cd številka (drag coefficient).


Ja ti ta Cd moraš pomnožit še s površino.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
««
9 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45378776 (30200) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150277 (40348) -valvoline-
»

Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?

Oddelek: Loža
426303 (5156) s1m0n
»

Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7613420 (11831) Mesar

Več podobnih tem