» »

nakup avtomobila

nakup avtomobila

1
2
3 4

Blinder ::

SkIDiver je izjavil:

Bodi pozoren, da si ne omisliš vozilo s podhranjenim motorjem, ker boš trpel pri porabi. Point je, da moraš podhranjeno konjenico malce bolj poganjati, da se premikaš kar se najbolj odrazi ravno v mestnih vožnjah.


Ma glih v mestnih vožnjah ta švoh motorji so najbolj varčnejši od močnejših.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

marvin42 ::

ta tema je šla v kurac tisti trenutek, ko je en trol v enem stavku napisal, da ne ve nič o bmw-jih, da pa ve da imajo slabe zavore.
Mostly Harmless

SkIDiver ::

Blinder se strinjam s tabo. Čeprav v določenih načinih vožnje bi rekel, da se podhranjen agregat glede na težo in koeficient upora vozila obnese slabše, če želiš od njega malce dinamike. No mogoče živim v zmoti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

šernk ::

haha ma vas boli ta BMW... tema je šla v maloro že dosti prej :))

in še vedno tisti trol ki ne pozna BMWjev, ve pa da nimajo dobrih zavor daje kakšne nasvete, medtem ko nekateri troli, pa le opozarjajo da BMW nima slabih zavor:D

za po mestu je vsekakor najboljši majhen avto z malim motorjem. močnejši motorji pridejo do izraza na avtocestah. do nekje 100km/h so tudi mali šparovčki. je pa res da, takoj ko se več voziš po hribih, rabiš močnejši motor. ker 1.2 ti bo porabil natančno, če ne celo več kot 1.6, s tem da pri 1.2 motorju se boš počutil nepremičnina.

1.6 120KM je pa misli da dovolj, če le avto nima 1400kg+, pol se pa spet pojavi izraz nepremičnina. moj pri 1200kg+340kg obremenitve še vedno popolnoma ok leti čez vse klance na AC 150km/h brez da bi se opazilo pomanjkanje moči.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

M-XXXX ::

marvin42 je izjavil:

ta tema je šla v kurac tisti trenutek, ko je en trol v enem stavku napisal, da ne ve nič o bmw-jih, da pa ve da imajo slabe zavore.

Ne ni res, ta tema je šla v franže v tistem trenutku, ki se je v to obdrgnila prva oseba ki ne zna brat in razumet sporočila, ki je bil napisan več kot jasno, vendar nekateri pač ne preberejo ampak samo berejo. To pa ni avtorjeva krivda.

RejZoR ::

Motorji z majhno litražo so varčni dokler jih ne ženeš v obrate. Česar pa pri mestni vožnji načeloma ni.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

turist1 ::

bmwji in višje cenovni razredi ne pridejo v poštev, zanima me za te okoli 10k,... konkretno gledal sem za cruza 1.6 LT MT5, (124KM)še vedno mi ni jasno kako je glede "konjev", navora itd ostalih malenkosti? sem gledal drugega cruza ima 1.6 kubični motor, 91KW (91 konjev?) in 124KM (KM? nisem prepričan kaj so konji kaj navor in na kaj naj bi bil še pozoren?)...
V6? itd. še kakšne "malenkosti" za nas laike :|
katere "stopnje" konjev obstajajo pri povprečnih avtomobilih? ne bi kupil najmanjšega, ne bi pa tudi največjega? navor?.. sklepam če je avto večji, porebuje večji navor in več konjev... mislim da je bolje gledati vsaj 1.4 motorje dalje.. in 100KM=100konjev? ne poznam terminologije imen specifikacij, naj me nekdo popravi prosim da vsaj prave besede uporabim ob "pogajanju" s svetovalcem v salonu :(

M-XXXX ::

bmwji in višje cenovni razredi ne pridejo v poštev, zanima me za te okoli 10k,... konkretno gledal sem za cruza 1.6 LT MT5, (124KM)še vedno mi ni jasno kako je glede "konjev", navora itd ostalih malenkosti? sem gledal drugega cruza ima 1.6 kubični motor, 91KW (91 konjev?) in 124KM (KM? nisem prepričan kaj so konji kaj navor in na kaj naj bi bil še pozoren?)...

Motorji in njihova moč se označuje z: KM (konjske moči) ter kW (kilowati). KW je zmeraj manjša številka, da dobiš konje pa je faktor 1.35 (100kW=134KM). Navor pa se podaja v Nm (Njutenmeter) Glavna številka zate je kW oziroma KM.

katere "stopnje" konjev obstajajo pri povprečnih avtomobilih? ne bi kupil najmanjšega, ne bi pa tudi največjega? navor?.. sklepam če je avto večji, porebuje večji navor in več konjev... mislim da je bolje gledati vsaj 1.4 motorje dalje.. in 100KM=100konjev?

Odvisno od teže. Nek majhen avto razreda clio bo z 130KM zelo poskočen, po drugi strani težak džip s 130KM ne bo šel nikamor. V razredu kjer ti gledaš je 100KM dovolj za normalno vožnjo, vendar če je kaj avtoceste vmes ti priporočam vsaj 130KM, kar omogoče že lepo dinamično vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Blinder ::

ojoj.
konji so km ja. kw pa so kilovati, sam druga enota za izrazit konje. 100 kW = 136 km.

Cruze je posebnež ker s temi 124 konji gre manj kot bi človek si mislil. Če bi rad poskočen avto, pejt prej z njim na testno vožnjo, da vidiš če gre dovolj za tvoje potrebe. Itak 90% vseh prodanih cruzov so tej 1.6.... je nekdo zgoraj napisal 1.4 i30 je občutno bolj poskočen kot 1.6 Cruze
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Pyr0Beast ::

Usedeš se v avto in greš na en krog čez mesto.

Če ti ustreza ti ustreza, drugače išči dalje.

Manjši motor pač stalno ženeš pod polnim gasom, in motorju prilagojena so tudi prestavna razmerja - močnejši motorji se vrtijo pri 130kmph na AC tudi pri malenkost čez 2000 obratov.
Mala jajca pa pač šopajo 3500 RPM


Precej dobre zadeve se dobi pri 100konjih/tono teže
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Konji so konji, kilovati so kilovati. In Konji niso enako kilovati (je pa tko kot bi primerjal npr galone pa litre, pač različna enota za eno in isto stvar)! Je pa tko da za avte tipa Ibiza, Polo, i30 in Fiesta so 1.4 109 konjski agregati nekak dost močni. Za avte ala Cruze pa bi bil za moj okus 1.8 s 141 konji nekako minimum. 1.6 se mi je zdel čist prešvoh pa nisem neki zahteven uporabnik.

V6 pomeni 6 valjni motor v V formaciji, 16V pomeni 16 ventilov. Pri nas se vglavnem prodajajo I4 motorji, kar pomeni (Inline 4) oz 4 valji v ravni vrsti. Sam mislim da se ti s tem ni treba obremenjevat ker za 10k ne boš nikoli dobil V6 ali F6...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

turist1, če si se odločil za cruza se odpravi v salon, razloži, da se odločaš za nakup vozila in jih poprosi za testno vožnjo z motorjem, ki ga nameravaš kupiti (kot je nekdo že rekel). Odpelji se na testno vožnjo po mestu, malce izven mesta in zavij na AC ter pospeši na tvojo potovalno hitrost. Tako boš videl, če ti ustreza avto v večini pogojev v katerih se boš potem vozil z identičnim vozilom. Lahko ti bo na avtocesti preglasen in je bolje, da to ugotoviš na testu kot pa potem, ko si avto že kupil in si z njim nadvse nezadovoljen.

turist1 ::

hvala vsakemu še za dodatne obrazložitve, saj nisem se še čisto odločil, je pa cruz recimo eden od resnih kandidatov, bom seveda prej opravil testno vožnjo, a rad razumem kaj so "specifikacije" ki lahko človeku že namignejo o moči, ekonomičnosti, varnosti itd. avta... smiselnosti novega, ali raje 2leti starega pa mogoče "višjega" razreda, če so zneski okvirno podobni...a se bojim da pri rabljenih 2leti, bi dal takoj po nakupu še za servis 1.000€ in se že vprašam če ni res bolje novega kupiti in nižjega razreda...

RejZoR ::

Zato sem jezst vzel novega. Vse kar kupiš pri nas rabljenega je 10x previto nazaj, vprašljive kvalitete in izvora. Rabljenega bi kupil samo od koga, ki ga poznaš, najraje znotraj ožjega kroga družine, ko veš kaj se je dogajal z avtom in kako se je vozil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

Se da dobit tud dober, rabljen avto. Samo srečo rabiš. Recimo Megane letnik 2010, 1.5 dCI kupljen lani v avtohiši od prvega lastnika star leto in par mesecev pri 11k km (ni imel še niti prvega servisa narejenega) s podaljšano 4 letno garancijo. Cena je bila cca 2k€ ceneje od povsem novega.

RejZoR ::

Sam pri tolk hitro prodanih bi se vsaj sam spraševal zakaj pa je bil prodan tolk hitro? Menda je šel človk prej na testno al ga je kupil kar na blef in izgubil 2k po tolk kratkem času?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

oracle ::

turist1 je izjavil:

Zdravo,
razmišljam o nakupu avtomobila. Pa me zanimajo vaše izkušnje, mnenja, nasveti itd... razmišljal sem o sledečih avtomobilih:
chevrolet Aveo, chevrolet cruise, seat ibiza,hyndai i30,...
nekaj v tem cenovnem razredu.... ti (novi) so okoli 10K €,.. je tudi možnost nakupa do 3 leta starega....
mi katerega odsvetujete? TOyote, npr. ne bi ker vem da so imeli lani vozniki velike težave zaradi serijske napake zavor itd...
hvala za mnenja in nasvete :)

Od naštetih bi osebno vzel i30. Sicer pa tudi jaz kupujem avto, odločil pa sem se za hondo jazz (opcije so ble še ostali japonski). Cruse mi je sicer lep, ampak nisem ravno fen chevroleta (=daewooja).

In kot je nekdo že omenu, toyote so odlični avtomobili in tista afera v zadnjem času ni ravno merodajna.

RejZoR ::

Honda ima neuničljive motorje ampak so mal drage. Celo Jazz je osnovni čez 13k kar je mal hudo kljub slovesu motorjev. Isto Mazda katero sem gledal. Pa imata oba samo 1.2 motor...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

oracle ::

turist1 je izjavil:

bmwji in višje cenovni razredi ne pridejo v poštev, zanima me za te okoli 10k,... konkretno gledal sem za cruza 1.6 LT MT5, (124KM)še vedno mi ni jasno kako je glede "konjev", navora itd ostalih malenkosti? sem gledal drugega cruza ima 1.6 kubični motor, 91KW (91 konjev?) in 124KM (KM? nisem prepričan kaj so konji kaj navor in na kaj naj bi bil še pozoren?)...
V6? itd. še kakšne "malenkosti" za nas laike :|
katere "stopnje" konjev obstajajo pri povprečnih avtomobilih? ne bi kupil najmanjšega, ne bi pa tudi največjega? navor?.. sklepam če je avto večji, porebuje večji navor in več konjev... mislim da je bolje gledati vsaj 1.4 motorje dalje.. in 100KM=100konjev? ne poznam terminologije imen specifikacij, naj me nekdo popravi prosim da vsaj prave besede uporabim ob "pogajanju" s svetovalcem v salonu :(

Ko že ravno razmišljaš o moči avtomobila, bodi pozoren na posledice. Fino je met močan avto, ni pa fino potem ko maš hitro lahko zelo visoke stroške. Porabe avtomobilov so od 4 L/100km (najvarčnejši dizli~65 KM), pa do 10L/100km in več (bencinarji 140 KM in več), upoštevat pa morš tud višjo registracijo. Vsakih 10 kW plačaš višjo registracijo, plačaš pa tudi po prostornini motorja, meje so 1350, 1800 in 2200 ccm. Poleg tega so dizli na sploh mal dražji, prav tako vzdrževanje, čim je pa turbina v igri, moraš pa bit pripravljen na hud strošek slej ko prej, saj je odpoved turbine kar zajeten zalogaj, če nisi preveč dobro situiran. Razlika v vožnji je v grobem taka, da bencinarji bolj enakomerno potegnejo skozi celoten razpon obratov, medtem bo dizli nenadoma potegnejo v določenih obratih (ko se vklopi turbina). V splošnem imajo dizli tudi boljši navor (pospeški pri nižjih hitrostih), bencinarji pa večjo moč (pospeški pri višjih hitrostih).

malo sem posplošil, upam da ni hujših napak, če ne naj me pa kdo popravi.

EDIT: pa seveda pri vsem skupaj je teža avtomobila pomemben faktor. Vsakih 100 kil se pozna in kot je blo že napisano, več konjev pri večji teži je drek. Boljš manj konjem pri manjši teži/velikosti - no vsaj na porabi prišparaš če ne druzga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

šernk ::

ponavadi so taki avti ki se hitro prodajajo ali zaseženi iz strani leasing hiše ali pa se jih prodaja, ker so stalni problemi. (garancija gor ali dol, če se kaj stalno lomi se bo verjetno za vedno).

Razlika v vožnji je v grobem taka, da bencinarji bolj enakomerno potegnejo skozi celoten razpon obratov, medtem bo dizli nenadoma potegnejo v določenih obratih (ko se vklopi turbina).


ravno obratno, dizel ima konstantno krivuljo navora in zato enakomerno potegne čez celotno območje, bencinar pri 2k ne vleče 0, pri 5k hoče pa asvalt ven vrečt, je pa res da turbo bencinarji to razliko že dobro odpravljajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Bolj kot to upoštevaj kakšen stil vožnje imaš. Kratke relacije z ugašanjem motorja so smrt za turbo dizle. Za take primere, ekonomičn al ne, vzemi bencinarja.

Za dolge relacije brez vmesnega ugašanja motorja pa je dizel lahko logična izbira razen če so ti bolj všeč lastnosti bencinarjev.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

RejZoR lastnik je potreboval denar in se odločil, da proda avto. Le ta pa dela BP.

RejZoR ::

Pol recimo ok čeprav Renaulta vsaj sam ne bi vzel. Izgled Megana je sicer ok ampak "it's french"...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

djordjevic ::

Meni je sicer videz megana III (razen gt-line karavana) fejst mimo, se pa je na lestvicah zanesljivosti menda zasidral precej visoko, zato vsaj v tem primeru tisti 'it's french' ne drži.
No grave is deep enough to keep us in chains.

oracle ::

šernk je izjavil:

ponavadi so taki avti ki se hitro prodajajo ali zaseženi iz strani leasing hiše ali pa se jih prodaja, ker so stalni problemi. (garancija gor ali dol, če se kaj stalno lomi se bo verjetno za vedno).

Razlika v vožnji je v grobem taka, da bencinarji bolj enakomerno potegnejo skozi celoten razpon obratov, medtem bo dizli nenadoma potegnejo v določenih obratih (ko se vklopi turbina).


ravno obratno, dizel ima konstantno krivuljo navora in zato enakomerno potegne čez celotno območje, bencinar pri 2k ne vleče 0, pri 5k hoče pa asvalt ven vrečt, je pa res da turbo bencinarji to razliko že dobro odpravljajo.

Imel sem v mislih turbo lag. Zgleda sem se narobe izrazil. Pač pri TDIju pritisneš pohodiš stopalko za gas in avto požene... ko se turbina zbudi. Pri bencinarju je pa odziv takojšen. Razen če so dizli, ki sem jih vozil pač izjeme glede tega. In tud ko speljuješ turbina še spi in je težje hitro speljat.

M-XXXX ::

Izgled Megana je sicer ok ampak "it's french"...

Jap its french. Po zadnji adac statistiki manj okvar (žal najnovejša, ki jo najdem je iz leta 2008) http://www.stern.de/auto/service/adac-p... je opazno boljša izbira od VW, Honde, Forda, Opla, Seata, Toyote, Določenih Mercedezov... Prekaša ga zgolj BMW ter minimalno Audi.

PS: me pa res zanima zakaj nikjer ni novejših podatkov? Menda niso šle komu v nos :P?

djordjevic ::

Ah, turbina pri dizlu gor-dol, avto ravno tako potegne. Razlika je edino v tem, da je tam od 1500-1800 obratov naprej sunek nesorazmerno močnejši.
No grave is deep enough to keep us in chains.

SkIDiver ::

Novejši dizli imajo že večinoma variabilne lopatice turbine. Turbo lag je manjši, sunek je bolj neopazen in motor vleče bolj zvezno tudi v visoke obrate. TDI-ji imajo navadne turbine in zato turbo lag, sunek, itd...

RejZoR ::

M-XXXX je izjavil:

Izgled Megana je sicer ok ampak "it's french"...

Jap its french. Po zadnji adac statistiki manj okvar (žal najnovejša, ki jo najdem je iz leta 2008) http://www.stern.de/auto/service/adac-p... je opazno boljša izbira od VW, Honde, Forda, Opla, Seata, Toyote, Določenih Mercedezov... Prekaša ga zgolj BMW ter minimalno Audi.

PS: me pa res zanima zakaj nikjer ni novejših podatkov? Menda niso šle komu v nos :P?


Splošnih okvar mogoče sam večina je vihala nosove nad cenenostjo notranjosti in slabo izdelavo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

turist: nov avto je nov avto, če ti to kaj pomeni, da ga voziš izključno ti, potem vsekakor raje novega. imamo doma rabljen avto, ki je bil kupljen star 2 leti z 40k km. in ko se vsedeš vanj nikakor ni isti občutek kot ko se vsedeš v popolnoma isti avto, ki je pri nas od prvega km. imamo tudi velike težave z neprijetnimi vonjavami, ki nikakor ne moremo ugotoviti od kje izhajajo.

a je francoz, nemec, italijan, korejc...vse je isto, kvarijo se vsi. da bi se renault kaj preveč kvaril nimam pojma. daewoo se je odsvetovalo izključno zaradi rezervnih delov, ker se jih ne da dobiti praktično nikjer. ne pa ker se je zadeva preveč kvarla.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

vonjave - klima
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

Pyr0Beast je izjavil:

vonjave - klima


problema ni bilo težko ugotovit, odpravit ga je pa popolnoma druga zadeva, ko sploh ne veš kje začeti in od česa je vonj. ne bi o tem ker je offtopic zadeva (in na tem forumu, ga ni človeka, ki bi lahko dal kakršen koli nasvet, ki ni bil ali že izveden ali pa zavržen bodisi zaradi cene ali česa drugega), samo opozarjam na velike probleme rabljenih avtov, ki se lahko pokažejo komaj čez pol leta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

M-XXXX ::

Splošnih okvar mogoče sam večina je vihala nosove nad cenenostjo notranjosti in slabo izdelavo.

Ne razumem kaj ima to skupaj s sledečim stavkom:

Izgled Megana je sicer ok ampak "it's french"...

Če nočeš cenene notranjost in boljšo izdelavo je treba it v višji razred. Glede na VW stran je najcenejši Golf 16 000, najcenejši dizel pa 18 250, cene Meganov se pa začnejo pri 13 000€. Ni naprimer najbolj fer primerjat če mene vprašaš.

Če boš pri Francozu več plačat (naprimer toliko kot pri Nemcu) boš ravno tako dobil neceneno notranjost in dobro izdelavo. Se pa vedno najdejo izjeme, to je pa 1x1.

RejZoR ::

It's french pomeni lep in fancy ampak šlampasto izdelano. Lahko da so kaj spremenil v zadnjih modelih, tko da za tanove ne bom trdil, da je tko nasplošno.

VW Golf mi je pa grd. Dolgočasna oblika za umret. Polo in Scirocco ja, Golf, ne hvala. Vbistvu je Golf od trojke dalje oblikovno zelo mlačna zadeva.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Isotropic ::

ce delas relacije, je zanimiva varianta tut plin (autogas). prednosti bencinarja in manj slabosti, kot dizlar (ni menjave šob, turbin, ni mraz)
komentarji?

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Slabost je to da imaš v kufru jeklenko. Sicer si povečaš range ampak na račun tega izgubiš del kufra.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Isotropic ::

vzames tisto, ki je namesto rezervne gume. slabost je, da imas majhno tveganje, da bo morebitna prazna guma beyond repair (se mi je zgodilo, ko mi je prvic in edinkrat v lajfu pocila) oz. da imas manjsi range (ene 500km, ne vem cist tocno sicer).

SkIDiver ::

RejZoR toroidni rezervoar, ki gre v prostor za rezervno pnevmatiko? Pa nikar ne začni o izgubi rezervne pnevmatike, ker moraš danes že skoraj povsod doplačati za rezervno kolo.

WarpedGone ::

In vsak drug dan na plinski pumpi? Ne hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

SkIDiver je izjavil:

RejZoR toroidni rezervoar, ki gre v prostor za rezervno pnevmatiko? Pa nikar ne začni o izgubi rezervne pnevmatike, ker moraš danes že skoraj povsod doplačati za rezervno kolo.


Pri i30 sem rezervno gumo dobil serijsko. Sicer mislim da je ta ožja zasilna verzija ampak vseeno (če sem iskren je še nisem potreboval, tko da nisem 100% al je ožja ali full size).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

IceIceBaby ::

WarpedGone je izjavil:

In vsak drug dan na plinski pumpi? Ne hvala.


Kakšna pa je razlika med bencinsko pa plinsko?

šernk ::

bencinskih je 10 plinske so 2 :D pol pa itak še država hitro svoje zraven pristavi :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

SkIDiver ::

RejZoR vzeto na znanje.

šernk Petrol se trenutno kar zelo trudi s plinskimi postajami.

IceIceBaby ::

šernk, kaj država pristavlja? Plin je skoraj pol cenejši od bencina. Načeloma me ne zanima koliko je tukaj notri davka, dokler je razlika v ceni takšna.

Črpalk je pa očitno že čez 60 po Sloveniji.

djordjevic ::

V Slovenski Bistrici je Petrol na novi pumpi celo postavil elektro-polnilnik za plug-in hibride (poleg plinskega terminala, jasno). ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

šernk ::

ne gre se o številu črpalk, temveč prostih mest na posamezni črpalki. za bencin jih imaš tudi po 15, za plin?

država bo pa kar hitro pristavila kakšne trošarine na plin, ko se bo le prodaja le tega ustrezno povečala, ne skrbi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

IceIceBaby ::

To o trošarinah se govori že par let. Kakšne posebne gužbe na plinskih črpalkah pa tudi še nisem videl.

WarpedGone ::

Kakšna pa je razlika med bencinsko pa plinsko?

Ko bo plinskih pump tolk kot bencinskih, bosta še vedno ostala dva problema:
- doseg na plin je cca 10% nižji
- plinski tank je tipično pol manjši od bencinskega
Pod črto: če sedaj tankaš enkrat tedensko bencin, boš plin tankal vsak drug dan. Al pa investiral v plinsko predelavo in še vedno kuril bencin, kar mislim da ni poanta glih knede?
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Dokler tankaš ceneje se folk ne buni
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

oracle ::

WarpedGone je izjavil:

Kakšna pa je razlika med bencinsko pa plinsko?

Ko bo plinskih pump tolk kot bencinskih, bosta še vedno ostala dva problema:
- doseg na plin je cca 10% nižji
- plinski tank je tipično pol manjši od bencinskega
Pod črto: če sedaj tankaš enkrat tedensko bencin, boš plin tankal vsak drug dan. Al pa investiral v plinsko predelavo in še vedno kuril bencin, kar mislim da ni poanta glih knede?

Dramatiziranje. Osebno sem pripravljen namesto 1krat na teden it dvakrat na teden na črpalko (ali celo trikrat), če pri temu zaslužim 55 € (izračunano za 100 L goriva na teden vključno z 10% večjo porabo plina), če je zato to drobiž, bom pa zelo vesel če mi enkrat mesečno daruješ nakopičen drobiž > 200 €:D

EDIT: malo sem pretiraval s količino. Realno porabi nek vozač ene manj, se pravi pride na mesec od 100-200 EUR, kar se mi še vedno zdi dovolj oziroma vredno. Bolj mi gre v nos investicija in odsotnost rezervne gume, če že kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za 5000-6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912083 (5254) GizmoX

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290106629 (59564) Mavrik
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21461902 (45668) kljhjkhkjh
»

Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
649800 (8656) Super Sonic
»

Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10217729 (14870) RejZoR

Več podobnih tem