Forum » Na cesti » nakup avtomobila
nakup avtomobila
turist1 ::
Zdravo,
razmišljam o nakupu avtomobila. Pa me zanimajo vaše izkušnje, mnenja, nasveti itd... razmišljal sem o sledečih avtomobilih:
chevrolet Aveo, chevrolet cruise, seat ibiza,hyndai i30,...
nekaj v tem cenovnem razredu.... ti (novi) so okoli 10K €,.. je tudi možnost nakupa do 3 leta starega....
mi katerega odsvetujete? TOyote, npr. ne bi ker vem da so imeli lani vozniki velike težave zaradi serijske napake zavor itd...
hvala za mnenja in nasvete :)
razmišljam o nakupu avtomobila. Pa me zanimajo vaše izkušnje, mnenja, nasveti itd... razmišljal sem o sledečih avtomobilih:
chevrolet Aveo, chevrolet cruise, seat ibiza,hyndai i30,...
nekaj v tem cenovnem razredu.... ti (novi) so okoli 10K €,.. je tudi možnost nakupa do 3 leta starega....
mi katerega odsvetujete? TOyote, npr. ne bi ker vem da so imeli lani vozniki velike težave zaradi serijske napake zavor itd...
hvala za mnenja in nasvete :)
- premaknilo iz Problemi človeštva: STASI ()
Vesoljc ::
kaksno voznjo (mesto, AC) in letno kilometrino pricakujes?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
IceIceBaby ::
Od kdaj je to problem človeštva :)
Sicer pa povej kaj točno pričakuješ od avtomobila. Cruze je za tistih 10k pomoje best buy, če kupuješ novo prevozno sredstvo.
Pretiravaš. Če je šlo par avtomobilov na vpoklic to niso "velike težave". Vpoklici se dogajajo neprestano, pri vseh znamkah.
Sicer pa povej kaj točno pričakuješ od avtomobila. Cruze je za tistih 10k pomoje best buy, če kupuješ novo prevozno sredstvo.
TOyote, npr. ne bi ker vem da so imeli lani vozniki velike težave zaradi serijske napake zavor itd...
hvala za mnenja in nasvete :)
Pretiravaš. Če je šlo par avtomobilov na vpoklic to niso "velike težave". Vpoklici se dogajajo neprestano, pri vseh znamkah.
RejZoR ::
Pri Toyoti je bilo tisto bolj odmevno ker folk ni vajen, da se Toyota pokvari in potem cel halo naredijo. Drugače so Toyote nasplošno ene najbolj zanesljivih avtov. Mogoče po izgledu mal dolgočasne ampak so zanesljive.
Chevrolet Cruze je najcenejša limuzinska variantna in če so ti taki avti všeč je kar fajn zadevca. Edino motor je v 1.6 izvedbi mal švoh za moj okus.
Sam sem izbiral med praktično enakimi modeli kot ti in sem nakoncu vzel i30, ker imam s Hyundai-em super izkušnje in ker je imel največ stvari, ki sem jih iskal za najmanj denarja. Pa prtljažnik je bolj priročen kot pri Cruzu.
Chevrolet Cruze je najcenejša limuzinska variantna in če so ti taki avti všeč je kar fajn zadevca. Edino motor je v 1.6 izvedbi mal švoh za moj okus.
Sam sem izbiral med praktično enakimi modeli kot ti in sem nakoncu vzel i30, ker imam s Hyundai-em super izkušnje in ker je imel največ stvari, ki sem jih iskal za najmanj denarja. Pa prtljažnik je bolj priročen kot pri Cruzu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
;-) ::
Od teh kaj si naštel je edini omembe vreden i30. Cruz je brez duše in življenja, isto aveo, ibica pa je grdi stvor. Toyot ne mešat v iste stavke z korejci =)
IceIceBaby ::
Noben od teh nima ne duše ne življenja. Vsi so prevozna sredstva, ki jih človek kupi izključno za prevažanje od A do B.
RejZoR ::
IceIceBaby je izjavil:
Noben od teh nima ne duše ne življenja. Vsi so prevozna sredstva, ki jih človek kupi izključno za prevažanje od A do B.
In kaj definira dušo in življenje? Značka s konjem, rdeča barva, dosežene zmage na dirkah kot znamka? O duši avta se lahko preseravaš z avtomobili tipa Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Bentley (skratka cenovni razred nad 100k evri), ne pa z masovno proizvedenimi karjolami kjer so vse po vrsti ustvarjene z namenom ustvarjanja dobička.
Zato dobim kar pike ko začne folk flancat o duši pri mass consumer izdelkih kot so mainstream avti.
In če je duša to, da se avto razpade po 3 letih sam zato ker pa ima dušo, pol pa hvala lepa...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
In kaj definira dušo in življenje?
Na avtu popolnoma nič. Gre za kup pleha in palstike, ki skrbi da pridem od točke A do točke B.
Med opiasnim bi vsam vzel Cruisa, ker po ima po moji oceni najboljši price/performance rating. Za primerljivo toyoto boš plačal vsaj 50% več.
turist1 ::
ostanimo na temi :)
vizualne ocene, "filozofiranje" itd. so stvar posameznika, mene zanimajo konkretne merljive "ocene, izkušnje" itd... mi katerega od naštetih odsvetujete, priporočae kakšnega drugega? itd... upam pa da odgovarjajo "izkušeni šoferji-poznavalci" in ne mladoletniki - nič osebnega :)
(*sicer pa osebno ibiza mi je lepa, škoda je le da nima na volanu volume radio, ampak na tistih 2 paličicah, kjer je "dokaj težko" reguliranje med samo vožnjo-vem iz izkušenj..)
*sem gledal tudi Kia Seed in Kia Rio nista slaba.
*Hyundai i30 armaturna plošča ni ravno po mojem okusu, ne vem pa kako se obnese kot avto
*Cruisa? hmm mogoče je res to najboljša opcija..
za promet po sloveniji, tudi avtocesto, normalno vožnjo...in npr. 4x-5x letno na morje oz daljšo relacijo...
hvala
vizualne ocene, "filozofiranje" itd. so stvar posameznika, mene zanimajo konkretne merljive "ocene, izkušnje" itd... mi katerega od naštetih odsvetujete, priporočae kakšnega drugega? itd... upam pa da odgovarjajo "izkušeni šoferji-poznavalci" in ne mladoletniki - nič osebnega :)
(*sicer pa osebno ibiza mi je lepa, škoda je le da nima na volanu volume radio, ampak na tistih 2 paličicah, kjer je "dokaj težko" reguliranje med samo vožnjo-vem iz izkušenj..)
*sem gledal tudi Kia Seed in Kia Rio nista slaba.
*Hyundai i30 armaturna plošča ni ravno po mojem okusu, ne vem pa kako se obnese kot avto
*Cruisa? hmm mogoče je res to najboljša opcija..
za promet po sloveniji, tudi avtocesto, normalno vožnjo...in npr. 4x-5x letno na morje oz daljšo relacijo...
hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenil: turist1 ()
IceIceBaby ::
Zato dobim kar pike ko začne folk flancat o duši pri mass consumer izdelkih kot so mainstream avti.
Saj sem napisal, da noben nima duše. Ne Cruze ne Aveo ne i30. Če kupuješ avto tega razreda kupuješ orodje je "duša" zadnje, na kar tuhtaš zato odsotnost duše in življenja pri Cruzu ni ravno minus. Če mene vprašaš je pri takem avtu povsem nepomemben tudi izgled.
In kaj definira dušo in življenje?
Malo off topic, ampak imho ni treba, da daš za avto 100k+, da ima dušo. Za mene ima dušo vsak avto, ki ga kupiš za igračo oz. za hobi. S tem, da mi izraz "duša" ni najbolj všeč. Sem velik fan avtomobilov, vedno imam poleg prevoznega sredstva tudi igračo za kak trackday itd. Ampak vseeno je avto samo kup pleha in plastike, ne glede na to kako zabaven je lahko.
Turist, še 2 predloga (ne nujno gledati konkretnih oglasov ampak modele):
Focus. Precej kvaliteten za ta razred. Pelje se odlično.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=329...
Tastara Astra (Classic še vedno delajo). Dolgočasen ampak precej hvaležen avto.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=498...
Sicer pa pojdi na testno pa se boš najlažje odločil. Jaz bi na tvojem mestu kupil Cruza, ampak tebi mogoče ne bo všeč.
St235 ::
Od naštetih sem vozil cruisa, sicer z 2.0 mašino in i30. Cruis za svoj denar se mi zdi da ponuja ogromno. Zmotil me je predvsem prtljažnik, ker sem vajen 5 vratnega avta in je bla nalagalna odprtina prekleto majhna in nerodna. Drugač pa lušen avto. I30 me po drugi strani ni navdušil, občutek sem mel, da maš za volanom precej manj prostora pa 1.4 moter je bil občutno prešvoh za tak avto.
RejZoR ::
1.4 i30 je občutno bolj poskočen kot 1.6 Cruze. Sem vozil oba (i30 še vedno ker sem ga tud kupil) in ni primerjave. Ko pohodiš i30 v obrate je pravzaprav precej živahna zadevca. Cruze pa se mi je zdel len ko fuks. Pogoji so bili isti (sam v avtu, nobene prtljage, vklopljena in izklopljena klima). Tud kabina Cruza deluje precej utesnjeno čeprav mogoče realno ni ampak daje tak občutek. V i30 pa se mi zdi čist navadna kabina, ki ne deluje prav nič utesnjeno, armaturka pa je solidno narejena in ni ne preveč kičasta in ne preveč dolgočasna. Ravno prava za moje pojme.
Sicer mi je bil kot avto sicer zelo všeč ampak so me zmotile malenkosti. Recimo to da je že v testnem avtu delovala samo polovica zvočnikov (druga polovica je hreščala), len motor, dokaj nepraktičen kufer in manjko dodatkov, ki so bili pri i30 serijsko. Dobra stran pa je da je solidno izoliran in da se vozi kot kakšen BMW al pa Mercedes. Pač tak feeling daje, verjetno zaradi velikosti.
Je pa tko, če imaš željo kupit i30 počakaj še malo, letos pride ven povsem prenovljen model i30-ke z novim Gamma GDI motorjem. Cena sicer še ni znana ampak oblikovno pa je huda zadeva. Kot blend tanovega Citroena C4 in Hyundai i40. Tud trenutni faceliftan i30 je vsaj meni zelo lep ampak se vidi, da ima poteze iz "preteklosti".
Par fotk Hyundai i30 2012 (prve slike imajo "napačno" masko, nižje je prava):
http://www.hyundai-klub.si/forum/viewth...
Če ti ni problem počakat se imo splača. Še vedno lahko potem vzameš "tastar" model, ki bo znal bit še malenkost cenejši zaradi tega. Seveda če boš gledal v smer i30-ke.
Ti pa še svetujem ogled Ford Fieste. Ko sem ga imel na testni se mi je zdel precej lušten avto po obliki, motorju, ok opremi in praktičnosti. Sicer je mal dražji od i30 ampak ni neke grozne razlike.
Sicer mi je bil kot avto sicer zelo všeč ampak so me zmotile malenkosti. Recimo to da je že v testnem avtu delovala samo polovica zvočnikov (druga polovica je hreščala), len motor, dokaj nepraktičen kufer in manjko dodatkov, ki so bili pri i30 serijsko. Dobra stran pa je da je solidno izoliran in da se vozi kot kakšen BMW al pa Mercedes. Pač tak feeling daje, verjetno zaradi velikosti.
Je pa tko, če imaš željo kupit i30 počakaj še malo, letos pride ven povsem prenovljen model i30-ke z novim Gamma GDI motorjem. Cena sicer še ni znana ampak oblikovno pa je huda zadeva. Kot blend tanovega Citroena C4 in Hyundai i40. Tud trenutni faceliftan i30 je vsaj meni zelo lep ampak se vidi, da ima poteze iz "preteklosti".
Par fotk Hyundai i30 2012 (prve slike imajo "napačno" masko, nižje je prava):
http://www.hyundai-klub.si/forum/viewth...
Če ti ni problem počakat se imo splača. Še vedno lahko potem vzameš "tastar" model, ki bo znal bit še malenkost cenejši zaradi tega. Seveda če boš gledal v smer i30-ke.
Ti pa še svetujem ogled Ford Fieste. Ko sem ga imel na testni se mi je zdel precej lušten avto po obliki, motorju, ok opremi in praktičnosti. Sicer je mal dražji od i30 ampak ni neke grozne razlike.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
turist1 ::
hyindai 2012 je lep priznam... a vprašanje koliko časa bi bilo za počakati?1mesec, 2?3,4,5,6?
astra je zadnja alernativa, zaradi notranjosti, ki mi ni všeč, ne vem pa kako je z zanesljivostjo... cruze mi izgleda kul avto.. i30 tudi(armaturna plošča sicer ni idealna vizualno, a ok to je stvar okusa, vseeno precej lepša ko pri astri) .... kolegi pravijo naj se izogibam korejcev, kia in chevrolet baje tudi nista najboolj zanesljiva, tako da to me malo skrbi...
astra je zadnja alernativa, zaradi notranjosti, ki mi ni všeč, ne vem pa kako je z zanesljivostjo... cruze mi izgleda kul avto.. i30 tudi(armaturna plošča sicer ni idealna vizualno, a ok to je stvar okusa, vseeno precej lepša ko pri astri) .... kolegi pravijo naj se izogibam korejcev, kia in chevrolet baje tudi nista najboolj zanesljiva, tako da to me malo skrbi...
RejZoR ::
Te floskule o izogibanju korejcev so bazirane na mnenju ljudi, ki so korejski avto nazadnje videli in vozili 15 ali 20 let nazaj (kar pomeni, da je njihovo mnenje tolk relevantno kot če bi vse avte primerjali na Yugota in Stoenko). Večina korejskih avtov je na nivoju evrospkih, v nekaterih merilih pa jih še presegajo. Sploh design. Če so bili včasih korejski avti tipično azijskega izgleda so dandanes praktično vsi lepši od evropskih tekmecev. Samo poglej Kia Pro_ceed, novo Kia Rio, nova Elantra, novi i30, i40...
Motorje Hyundai v celoti razvija sam in najnovejši D-CVVT GDI motorji so eni bolj naprednih na trgu, kmalu pa pridejo še T-GDI izvedbe s turbochargerjem. Sicer me mal moti, da Hyundai daje vso svojo energijo v ekonomičnost, ker bi rad videl tud kakšno izvedbo, ki bi se posmehovala prestižnejšim znamkam. Ampak pustimo to zaenkrat. Kar se zanesljivosti tiče pa si poglej ankete in teste. Vsaj za UK vem da je folk s Hyundai-i izjemno zadovoljen, tko z zanesljivostjo kot s kvaliteto poprodajnih storitev. Isto v US. Lahko ti recimo povem, da Hyundai prvo leto brezplačno zamenja tud potrošni material. Npr če ti slučajno crknejo žarnice (katerekoli) ti jih v prvem letu (nisem 100%, lahko da je celo kaj več) brezplačno zamenjajo. Prideš tja, jih zamenjajo in se odpelješ, tud dela ti ne zaračunajo. To velja še za kar nekaj stvari, ki bi ti jih pri drugih znamkah vrgli pod potrošni material in bi moral lepo sam plačat. Sej vglavnem niso neki nori zneski ampak ti pa da dober občutek, da firma nekaj da na svoj imidž.
Motorje Hyundai v celoti razvija sam in najnovejši D-CVVT GDI motorji so eni bolj naprednih na trgu, kmalu pa pridejo še T-GDI izvedbe s turbochargerjem. Sicer me mal moti, da Hyundai daje vso svojo energijo v ekonomičnost, ker bi rad videl tud kakšno izvedbo, ki bi se posmehovala prestižnejšim znamkam. Ampak pustimo to zaenkrat. Kar se zanesljivosti tiče pa si poglej ankete in teste. Vsaj za UK vem da je folk s Hyundai-i izjemno zadovoljen, tko z zanesljivostjo kot s kvaliteto poprodajnih storitev. Isto v US. Lahko ti recimo povem, da Hyundai prvo leto brezplačno zamenja tud potrošni material. Npr če ti slučajno crknejo žarnice (katerekoli) ti jih v prvem letu (nisem 100%, lahko da je celo kaj več) brezplačno zamenjajo. Prideš tja, jih zamenjajo in se odpelješ, tud dela ti ne zaračunajo. To velja še za kar nekaj stvari, ki bi ti jih pri drugih znamkah vrgli pod potrošni material in bi moral lepo sam plačat. Sej vglavnem niso neki nori zneski ampak ti pa da dober občutek, da firma nekaj da na svoj imidž.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Dr_M ::
Sicer sem ze omenil nekoc, pa bom se enkrat. Moj fotr je s Clarusom (Kia) naredil 311.000km brez najmanjsih problemov, okvar prakticno ni bilo. Potem je sel pa v trske (avto )
Redko kateri svaba se lahko s cim takim pohvali, pa se tisti ki se lahko, so dizli
Redko kateri svaba se lahko s cim takim pohvali, pa se tisti ki se lahko, so dizli
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
dzinks63 ::
Za novega za cca 10k€ se ozri še po novem KIA RIO, popolnoma nov, sodoben in všečen avtomobil za ta denar. Rabljenega za ta denar tri leta starega, pa dobiš za razred in pol boljši avtomobil.
šernk ::
avto je avto... pa a je italijan, francoz, nemec, japonc...ko potegneš črto so vsi glih. če imaš srečo boš imel z najcenejšo francosko kripo nič stroškov. če imaš nesrečo, boš pa v audi A8 zabil denarja za popravila za 10 francoskih krip.
zame če bi začeli izdelovati znova FIAT tempre, so takoj 3 na dvorišču. enostavno ne poznamo človeka, ki bi imel težave s temi avti. naš je pa šel na odpad nekaj čez 460k km (bencinc!), ker bi morali vanj vložit nekje 2k€ za obnovo (motor, vzmetenje, ležaji itd...)
za kia proceed...kar vem več ali manj vsi avti delajo brez težav tudi po 3 letih. pelje se super, dejstvo je pa da lahko imaš 2 ista avta doma, z enim bodo samo stroški, z drugim pa nič. kvaliteta nemcev se vidi pa v mercedesu. vsi od razreda A do razreda ŽNJ so crap glede vzdržljivosti. najbolj zmajan yugo stoji skupaj bolje kot pa super ohranjen 10 let star mercedes.
zame če bi začeli izdelovati znova FIAT tempre, so takoj 3 na dvorišču. enostavno ne poznamo človeka, ki bi imel težave s temi avti. naš je pa šel na odpad nekaj čez 460k km (bencinc!), ker bi morali vanj vložit nekje 2k€ za obnovo (motor, vzmetenje, ležaji itd...)
za kia proceed...kar vem več ali manj vsi avti delajo brez težav tudi po 3 letih. pelje se super, dejstvo je pa da lahko imaš 2 ista avta doma, z enim bodo samo stroški, z drugim pa nič. kvaliteta nemcev se vidi pa v mercedesu. vsi od razreda A do razreda ŽNJ so crap glede vzdržljivosti. najbolj zmajan yugo stoji skupaj bolje kot pa super ohranjen 10 let star mercedes.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Dr_M ::
kvaliteta nemcev se vidi pa v mercedesu. vsi od razreda A do razreda ŽNJ so crap glede vzdržljivosti.
Verjetno si tole zamenju z BMWjem
Zanimivo, kolega ima A starega 9 let, pa je skoraj tak, kot da bi ga iz stacune pripeljal. Pa ima ze blizu 200k... Je pa res redno vzdrzevan, ce pa ne vzdrzujes, pa noben avto ne bo lep po 10 letih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
šernk ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
saj je pri vseh avtih odstopanje v plus in minus, vendar pri omembi besede mercedes 10 let nazaj kot mulo ne bi nikoli pričakoval, da se bom 3x zapored peljal s kurnikom, nato da bo ta istoimenski kurnik še pol ure na tehničnem delal gužvo z zjahanim podvozjem, kot ga ni imel še nihče.
saj je pri vseh avtih odstopanje v plus in minus, vendar pri omembi besede mercedes 10 let nazaj kot mulo ne bi nikoli pričakoval, da se bom 3x zapored peljal s kurnikom, nato da bo ta istoimenski kurnik še pol ure na tehničnem delal gužvo z zjahanim podvozjem, kot ga ni imel še nihče.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
;-) ::
Sicer sem ze omenil nekoc, pa bom se enkrat. Moj fotr je s Clarusom (Kia) naredil 311.000km brez najmanjsih problemov, okvar prakticno ni bilo. Potem je sel pa v trske (avto )
Redko kateri svaba se lahko s cim takim pohvali, pa se tisti ki se lahko, so dizli
Spet bo tema šla v kur**, ker zdaj bo vsak pisal: "ja moja teta je naredila 500.000 z accentom"
potem pa drugi: "mojemu fotru pa je accent crkno ko ga je iz trgovine prpelal"
Še 1x, da vas spomnim. Kvaliteva avtov in znamke se ne gleda na enem primerku ampak na tisočih, pa ne na ADAC-u, ki je naklonjen nemškim vozilom ;)
Kvaliteto lahko preverite tud čisto preprosto, greste od enega do drugega servisa pa vprašate po ceni različnih rezervnih delov. Tisti avto ki ima najdražje rezervne dele je najbolj kvaliteten - ker jih nič ne prodajo ;) simple.
Vikking ::
Kvaliteto lahko preverite tud čisto preprosto, greste od enega do drugega servisa pa vprašate po ceni različnih rezervnih delov. Tisti avto ki ima najdražje rezervne dele je najbolj kvaliteten - ker jih nič ne prodajo ;) simple.
Pol praviš da mormo vsi Roverja kupit, k ma drage dele.
SkIDiver ::
Nisi povedal ali ti je prioriteta večji ali manjši avto, bencin ali dizel, ekonomija porabe goriva, itd... Cruze je čisto drug razred v primerjavi z Ibizo ali Fiesto.
Tisti hyundai i30 pa zgleda wooow:) Škoda, da se še niso lotili downsizinga bencinskih agregatov.
Tisti hyundai i30 pa zgleda wooow:) Škoda, da se še niso lotili downsizinga bencinskih agregatov.
IceIceBaby ::
Škoda, da se še niso lotili downsizinga bencinskih agregatov.
Imajo 1.6 turbo z do 200 konji. V Velosterju pride letos s cca 200 konji. Verjetno bodo dali mašino tudi v druge avtomobile.
pa ne na ADAC-u, ki je naklonjen nemškim vozilom ;)
To, da so nemški avtomobili v povprečju precej kvalitetni seveda ne more biti res, ne? BMWji so znani po tem, da razpadejo po 100kkm.
Furbo ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
saj je pri vseh avtih odstopanje v plus in minus, vendar pri omembi besede mercedes 10 let nazaj kot mulo ne bi nikoli pričakoval, da se bom 3x zapored peljal s kurnikom, nato da bo ta istoimenski kurnik še pol ure na tehničnem delal gužvo z zjahanim podvozjem, kot ga ni imel še nihče.
BMW nima dobrih zavor? Kje si pa to modrost našel?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Dr_M ::
Spet bo tema šla v kur**, ker zdaj bo vsak pisal: "ja moja tetaje naredila 500.000z accentom"
Teme o avtomobilih grejo v kur.. Ko se ti pojavis v njej, s svojim nakladanjem :>
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
;-) ::
Povej mi kake veze ma tvoj foter pa klarus z 300.000km ? zarad tega še kia ni nič boljša od hyundaja.
SkIDiver ::
IceIceBaby to je lepo slišat, vendar meni ne pride v poštev, ker ne potrebujem 200 konjev pred sabo. Bolj ciljam na motorje do max 100kW.
IceIceBaby ::
Vem kaj misliš, ampak če imajo razvito turbo platformo bodo sigurno naredili tudi šibkejše motorje.
SkIDiver ::
To bi me še pritegnilo, da se odpravim na kakšno testno vožnjo, da dobim malce izkušnje o Hyundaju in premislim kaj bi ubodel.
RejZoR ::
Povej mi kake veze ma tvoj foter pa klarus z 300.000km ? zarad tega še kia ni nič boljša od hyundaja.
Sej Kia je Hyundai... Clarus mogoče še ne, so pa definitivno vsi današnji modeli grajeni na istih platformah, istih komponentah in istih motorjih. Isti šmorn kot VW/Seat/Škoda naveza...
To bi me še pritegnilo, da se odpravim na kakšno testno vožnjo, da dobim malce izkušnje o Hyundaju in premislim kaj bi ubodel.
Ko boš šel na testno obvezno poišči model z istim motorjem kot ga načrtuješ kupit. Ko sem gledal za osnovnim 1.6 Cruzom so mi povsod ponujal za testno dizle z 1.8 in 2.0 motorjem, kar pomeni, da občutek vožnje niti slučajno ne bi bil isti kot s šibkejšim 1.6 bencinarjem in bi se lahko grdo nategnil. Isto naj velja za druge znamke. Če nima en salon pa se pozanimaj drugje. Ni hudič da bo en imel testnega s tako mašino kot te zanima.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
turist1 ::
gledam za avtomobile z 1.4 moorjem mislim, da je dovolj... razen cruze, 1.6, ker je rahlo večji od stalih ki jih gledam, in kakor vidim je 1.6 za cruze nekako "standard"...
bom pa seveda pozoren da bom testiral istega kot načrtujem nakup... aja kaj je razlika cruze LS in LT? v mislih sem imel krajšega cruza. nagibam se k bencinarju, je cenejši in tudi popravila določenih deov se cenejša baje, nekih dolgih tour ne bom delal čez leto, več krajših, tako da verjetno pride bolj v poštev bencinar. ne prevelik avto."average", ker se pretežno vozim sam ne potrebujem ravno kombija,... za sopotnika ali sopotnico pa mora biti prostor ;) da je nizka poraba, zanesljiv, ne glasen, udoben, itd...
bom pa seveda pozoren da bom testiral istega kot načrtujem nakup... aja kaj je razlika cruze LS in LT? v mislih sem imel krajšega cruza. nagibam se k bencinarju, je cenejši in tudi popravila določenih deov se cenejša baje, nekih dolgih tour ne bom delal čez leto, več krajših, tako da verjetno pride bolj v poštev bencinar. ne prevelik avto."average", ker se pretežno vozim sam ne potrebujem ravno kombija,... za sopotnika ali sopotnico pa mora biti prostor ;) da je nizka poraba, zanesljiv, ne glasen, udoben, itd...
djordjevic ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
Torej veš en big ol' nič. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
šernk ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
....
BMW nima dobrih zavor? Kje si pa to modrost našel?
če se ne bi ustavil pri BMW in nima dobrih zavor, ter prebral cel stavek in ga logično povezal (slabe zavore in švoh sprednji del pleha), bi mogoče lahko razumel, da je BMW uporabljal za zavore moj zadnji odbijač.
edit:
@djordjevic: in zato si me moral citirat, saj sem sam povedal, da jih raje ne omenjam, ker z njimi nimam izkušenj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
IceIceBaby ::
aja kaj je razlika cruze LS in LT?
Paketi opreme. Kaj točno je v katerem ne vem, je pa verjetno na spletni strani napisana vsa oprema.
RejZoR ::
gledam za avtomobile z 1.4 moorjem mislim, da je dovolj... razen cruze, 1.6, ker je rahlo večji od stalih ki jih gledam, in kakor vidim je 1.6 za cruze nekako "standard"...
bom pa seveda pozoren da bom testiral istega kot načrtujem nakup... aja kaj je razlika cruze LS in LT? v mislih sem imel krajšega cruza. nagibam se k bencinarju, je cenejši in tudi popravila določenih deov se cenejša baje, nekih dolgih tour ne bom delal čez leto, več krajših, tako da verjetno pride bolj v poštev bencinar. ne prevelik avto."average", ker se pretežno vozim sam ne potrebujem ravno kombija,... za sopotnika ali sopotnico pa mora biti prostor ;) da je nizka poraba, zanesljiv, ne glasen, udoben, itd...
Stvar oksua ampak men je takratek Cruze grd, tadolgi pa mi je ful lep. Sicer kratkega še ni bilo, ko sem šel na testno ampak se tud zdej ne bi premislil.
Ima pa i30 sigurno nižjo porabo zaradi manjšega motorja in manjše teže, moti edino malce višja glasnost pri zelo visokih hitrostih. Predvsem pri modelih samo s 5 prestavami. Pri novejših sedaj lahko vzameš 6 stopenjski menjalnik, ki ti ga toplo priporočam, če se veliko voziš po avtocestah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
djordjevic ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
....
BMW nima dobrih zavor? Kje si pa to modrost našel?
če se ne bi ustavil pri BMW in nima dobrih zavor, ter prebral cel stavek in ga logično povezal (slabe zavore in švoh sprednji del pleha), bi mogoče lahko razumel, da je BMW uporabljal za zavore moj zadnji odbijač.
Kaj pa voziš tak' počasi. Just joking.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Furbo ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
....
BMW nima dobrih zavor? Kje si pa to modrost našel?
če se ne bi ustavil pri BMW in nima dobrih zavor, ter prebral cel stavek in ga logično povezal (slabe zavore in švoh sprednji del pleha), bi mogoče lahko razumel, da je BMW uporabljal za zavore moj zadnji odbijač.
edit:
@djordjevic: in zato si me moral citirat, saj sem sam povedal, da jih raje ne omenjam, ker z njimi nimam izkušenj.
Krneki.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
šernk ::
6 stopenjski menjalnik tudi sam priporočam pri vseh modelih, v kolikor se le da, razen če bo avto izključno namenjen mestni vožnji. ker res ni lepšega kot se pri 90km/h po regionalkah peljati v 6. prestavi z vsega 2000 obrati/min. za mestno vožnjo pa je pri takem menjalniku preveč menjanja, ker ima prekratko razmerje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
turist1 ::
kako pa je glede "konjev", navora itd ostalih malenkosti? ko sem gledal za cruza ima 1.6 kubični motor, 91KW (91 konjev?) in 124KM (KM? nisem prepričan kaj je?)...
katere "stopnje" konjev obstajajo pri povprečnih avtomobilih? ne bi kupil najmanjšega, ne bi pa tudi največjega? navor?.. sklepam če je avto večji, porebuje večji navor in več konjev... me lahko kdo popravi če se motim, oz. malo razloži da ne bom imel napačne interpretacije, znanja tako ali tako ni o avtomobilih :)
katere "stopnje" konjev obstajajo pri povprečnih avtomobilih? ne bi kupil najmanjšega, ne bi pa tudi največjega? navor?.. sklepam če je avto večji, porebuje večji navor in več konjev... me lahko kdo popravi če se motim, oz. malo razloži da ne bom imel napačne interpretacije, znanja tako ali tako ni o avtomobilih :)
Blinder ::
cruze je len in požrešen za svoje konje
http://www.spritmonitor.de/en/search.ht...
tsi pa glih obratno
http://www.spritmonitor.de/en/search.ht...
tsi pa glih obratno
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kixs ::
91KW = 126KM
Avto z duso je tisti, ki te dnevno spominja, da ga moras vzdrzevati in vozit mehaniku. Se bolje pa, ce si sam svoj mojster
lp
Avto z duso je tisti, ki te dnevno spominja, da ga moras vzdrzevati in vozit mehaniku. Se bolje pa, ce si sam svoj mojster
lp
SkIDiver ::
Bodi pozoren, da si ne omisliš vozilo s podhranjenim motorjem, ker boš trpel pri porabi. Point je, da moraš podhranjeno konjenico malce bolj poganjati, da se premikaš kar se najbolj odrazi ravno v mestnih vožnjah. Seveda vse do neke meje.
Recimo 1.2 TSI v Ibizi je IMO bomba. Zelo poskočna zadeva, ki se da peljat tudi s precej presenetljivo porabo proti recimo 5.5L/100km. Je pa v primerjavi s Cruzom precej manjša in verjetno tudi manj udobna, če v obzir vzameš samo zadnje vzmetenje. Ibiza ima premo, Cruze ima gotovo posamično vpetje zadnjih koles kar je tudi bolj udobno pri sami vožnji a vendar dražje za vzdrževanje, ko pride čas, ko je potrebno menjati razne puše, zglobe, itd... če govorimo o dobro vzdrževanem vozilu.
Recimo moja dilema;
Pogledujem med Ibizo 1.2 TSI ali Alteo 1.6 TDI/1.9 TDI. Prva mi je primerna, ker trenutno nimam potrebe po večjem vozilu. Ali se vozim sam ali pa s punco. Poraba je lahko majhna, avto je dinamičen, ni potrebe po priganjanju, da lahko voziš tekoče po mestu, dobro opremljeni modeli (tista ročka za radio je res FAIL ampak se da preživet). Če bi jo kupil bi jo kupil zgolj, ker ne vidim potrebe po večjem vozilu, cenejša in se lahko v bodoče uporablja kot drugo vozilo, če se tako izkaže.
Altea je večja, nivo Golfa, Octavie, Focusa, .... Brez kakšne večje dileme dizel, ker je malce slabša glede aerodinamike in si ne želim pri 1.2 TSI nepremičnino z veliko porabo, čeprav je povsem primerna za normalno vožnjo. Kupil bi jo zaradi udobja, položaja sedenja (enostavno obožujem višje sedeče položaje v vozilu), varnosti, kasneje primerna za družinsko vozilo, če se tako izkaže, v njej bi trenutno lahko vozil kolo in pri tem še vedno ohranil nekaj potniškega in tovornega prostora, vendar bi bila trenutno nepotrebno razkošje oz. večji strošek v primerjavi z Ibizo.
Dva različna modela, različnih razredov z različnima pogledoma iz moje perspektive.
Najbolje, da potegneš črto in si določiš mejo zneska, ki si ga lahko privoščiš, želje, pričakovanja in preveriš ponudbo.
Če si malce preračunljiv preveri še kakšen test kjer navedejo koliko te pride recimo servis do 120k km itd...
Recimo 1.2 TSI v Ibizi je IMO bomba. Zelo poskočna zadeva, ki se da peljat tudi s precej presenetljivo porabo proti recimo 5.5L/100km. Je pa v primerjavi s Cruzom precej manjša in verjetno tudi manj udobna, če v obzir vzameš samo zadnje vzmetenje. Ibiza ima premo, Cruze ima gotovo posamično vpetje zadnjih koles kar je tudi bolj udobno pri sami vožnji a vendar dražje za vzdrževanje, ko pride čas, ko je potrebno menjati razne puše, zglobe, itd... če govorimo o dobro vzdrževanem vozilu.
Recimo moja dilema;
Pogledujem med Ibizo 1.2 TSI ali Alteo 1.6 TDI/1.9 TDI. Prva mi je primerna, ker trenutno nimam potrebe po večjem vozilu. Ali se vozim sam ali pa s punco. Poraba je lahko majhna, avto je dinamičen, ni potrebe po priganjanju, da lahko voziš tekoče po mestu, dobro opremljeni modeli (tista ročka za radio je res FAIL ampak se da preživet). Če bi jo kupil bi jo kupil zgolj, ker ne vidim potrebe po večjem vozilu, cenejša in se lahko v bodoče uporablja kot drugo vozilo, če se tako izkaže.
Altea je večja, nivo Golfa, Octavie, Focusa, .... Brez kakšne večje dileme dizel, ker je malce slabša glede aerodinamike in si ne želim pri 1.2 TSI nepremičnino z veliko porabo, čeprav je povsem primerna za normalno vožnjo. Kupil bi jo zaradi udobja, položaja sedenja (enostavno obožujem višje sedeče položaje v vozilu), varnosti, kasneje primerna za družinsko vozilo, če se tako izkaže, v njej bi trenutno lahko vozil kolo in pri tem še vedno ohranil nekaj potniškega in tovornega prostora, vendar bi bila trenutno nepotrebno razkošje oz. večji strošek v primerjavi z Ibizo.
Dva različna modela, različnih razredov z različnima pogledoma iz moje perspektive.
Najbolje, da potegneš črto in si določiš mejo zneska, ki si ga lahko privoščiš, želje, pričakovanja in preveriš ponudbo.
Če si malce preračunljiv preveri še kakšen test kjer navedejo koliko te pride recimo servis do 120k km itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Zheegec ::
BMW raje ne omenjam, ker razen z M3 in 25let starim se še nisem peljal, vse kar vem o njih je, da nimajo dobrih zavor in posledično tudi da nimajo ravno najbolj vzdržljivega pleha na sprednjem delu
....
BMW nima dobrih zavor? Kje si pa to modrost našel?
če se ne bi ustavil pri BMW in nima dobrih zavor, ter prebral cel stavek in ga logično povezal (slabe zavore in švoh sprednji del pleha), bi mogoče lahko razumel, da je BMW uporabljal za zavore moj zadnji odbijač.
edit:
@djordjevic: in zato si me moral citirat, saj sem sam povedal, da jih raje ne omenjam, ker z njimi nimam izkušenj.
Povsod je potrebno bremze servisirat... Ploščice, diski, olje,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
RejZoR ::
Cruze ima zadnje vzmetenje dost bolj enostavno od drugih ampak v končni fazi, kdo pa bo s takim avtom norel čez ovinke, da bi podvozje spravil na mejo zmožnosti? Nihče. Tko da je pomoje brezveze gledat na to.
Raje se zapelji čez kakšno zelo slabo cesto in čez ležeče policaje pa oceni kakšen je občutek. Priročni za testiranje so tud neskončni rondoji v BTC-ju in izvoz BTC avtocesta za štajersko kjer je dolga krivina in na vrhu je asfalt malce zamaknjen kjer avto poskoči v ovinku. Tam tud fino vidiš kako se obnaša podvozje.
Če je premehko bo avto zelo zanihal, če je pa dobro trdo pa bo ostal stabilen. S slabo cesto pa preizkusiš če je zaradi tršega podvozja vožnja po slabi cesti neudobna.
Raje se zapelji čez kakšno zelo slabo cesto in čez ležeče policaje pa oceni kakšen je občutek. Priročni za testiranje so tud neskončni rondoji v BTC-ju in izvoz BTC avtocesta za štajersko kjer je dolga krivina in na vrhu je asfalt malce zamaknjen kjer avto poskoči v ovinku. Tam tud fino vidiš kako se obnaša podvozje.
Če je premehko bo avto zelo zanihal, če je pa dobro trdo pa bo ostal stabilen. S slabo cesto pa preizkusiš če je zaradi tršega podvozja vožnja po slabi cesti neudobna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za 5000-6000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12820 (5991) | GizmoX |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 111467 (64402) | Mavrik |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 65628 (49394) | kljhjkhkjh |
» | Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10300 (9156) | Super Sonic |
» | Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18646 (15787) | RejZoR |