» »

nakup avtomobila

nakup avtomobila

1 2
3
4

WarpedGone ::

Ko delaš po 1300km na tank, se tega navadiš :)
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

Plinski tank je lahko tudi 2x večji od bencinskega, če se ne motim? Odvisno kak avto imaš in kakšno napravo izbereš.

Beli_Zajcek ::

Plinskih tankov je več vrst, samo v prostor za gumo bo šel tank velikosti cca 50 litrov, kar pomeni tam okoli 45 litrov plina (napolni se nekje do 80% zaradi varnosti). Lahko pa postaviš večji tank v prtljažnik, samo potem ne boš imel prostora. Drugače pa vsi, ki vozimo na plin ne vidimo neke pomankljivosti v tem, da smo malce več na črpalkah. Se splača.

;-) ::

Po kolikih KM boste pa odplačali vgradnjo in servise ?

Pyr0Beast ::

v tank za gumo zelo dvomim da bo šel notri 50L tank
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

balocom ::

Pyr0Beast je izjavil:

v tank za gumo zelo dvomim da bo šel notri 50L tank


Gre če je jama za rezervno večja kot pa jame predvidene za 175/65/14 gumo (~48l rezervoar sem mel v taki jami) potem bo pasalo.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

Beli_Zajcek ::

Moj je 52 litrski in paše v prostor za rezervno gumo. Imaš pa tudi manjše.

Pyr0Beast ::

Aja. Potem je zadeva večja od same gume ? Zanimivo

Kaj pa da bi zamenjal original rezervoar s plinskim in dodal razervoar s 5L bencina nekam ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

;-) je izjavil:

Po kolikih KM boste pa odplačali vgradnjo in servise ?


kako je z servisiranjem ne vem, vgradnjo pa odplačaš nekje po 20-25k km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

Potem pa še 150.000 km pa je avto nekje proti prodaji al pa zluftani mašini...če že bi jaz dal plin samo na čisto nov avto pripeljan iz salona. Kako pa je potem z garancijo vozila a ostane ?

SkIDiver ::

@Pyr0Beast težko, ker imaš toroidne ali cilindrične rezervoarje. Rezervoar za bencin pa je ponavadi do določene mere poljubno oblikovan, da gre na svoje mesto pod vozilo. Plinski bi prišel prenizko.

Beli_Zajcek ::

Pyr0Beast je izjavil:

Aja. Potem je zadeva večja od same gume ? Zanimivo

Kaj pa da bi zamenjal original rezervoar s plinskim in dodal razervoar s 5L bencina nekam ?


Plinski rezervoar mora prenesti večje pritiske zato je oblikovan kot valj ali toroid. Kar pa izključi možnost nadomestitve bencinskega s plinskim. Žal.

RejZoR ::

Vsaj sam osebno ne bi dal plina v avto. Povsod doma smo se ga losal pol pa bi ga šel dajat v avto. Do not want.
Edini scenarij kjer bi sprejel uporabo plina v avtu je ko bojo gorivne celice postale nekaj običajnega in bo uporaba vodika kot energenta standard. Do takrat pa imam raje bencin.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

noker ::

Saj ne, da bi hotel pametovat, a gledal sem teste glede plinske napeljave in prikazano je bilo, da ob trku prej pride do požara pri klasičnem gorivu, kot npr. pri plinu (govorilo se je o varnostnih ventilih). Tudi sam nisem ne vem kako navdušen nad plinom v hiši (ga nimamo že ohoho let, je bolj aktualna indukcija), a o napeljavi v avtu bi vseeno razmislil, sploh v avtih z 2000 ccm in več (recimo vzameš eno 3.0 mašino + plin in --- voila!)
Ampak to je le IMO, ne dejstvo.

Na temo: meni je edino sprejemljiv Hyundai i30 v tvojem izboru. Sam bi pa pogledal za kako novo Elantro (samo gre potem za vsaj 3 k doplačila ...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: noker ()

RejZoR ::

Elantra je res dražja za 3k ampak je večja in ponuja bistveno več opreme že v osnovnem modelu, tko da je višja začetna cena razumljiva in vsaj po tistem kar ponuja upravičena.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

3.0 mašina bo še vedno žrla 10L in kake 12L plina.

Tak da četudi je poceni - no go :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Vseen bolš 12 litrov plina kot 10 litrov bencina, a ni?

Večja kot je poraba bolj se pozna. Jaz bi dal takoj plin v avto, če bi delal 40, 50kkm letno in nebi menjal avtomobila vsako leto.

Pyr0Beast ::

Rajš vložiš 1k€ v varčnejši avto ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Če hočeš kakšno malo močnejšo zadevo to ne pride v poštev.

Buggy ::

šernk je izjavil:

;-) je izjavil:

Po kolikih KM boste pa odplačali vgradnjo in servise ?


kako je z servisiranjem ne vem, vgradnjo pa odplačaš nekje po 20-25k km.



kaj pa ti to vozis ce smem vprasat in kaksno porabo imas?

nazadnje ko sem jaz racunal investicijo (cc 2200€ - prins z el. mazanjem) in porabi 9l bencina, bi prisel na nulo (s plin servisi na 15kkm), sele pri cca 60-65kkm

RejZoR ::

Kako pa delujejo avtomobili z vso elektroniko narejeno za plin in biogoriva na plin? Če vtakneš plin v 10 let star avto še razumem, kaj pa povsem nov, letnik 2010 in navzgor?

Kako pa delujejo avtomobili z vso elektroniko narejeno za plin in biogoriva na plin? Če vtakneš plin v 10 let star avto še razumem, kaj pa povsem nov, letnik 2010 in navzgor? Tud plin nima istih mazalnih lastnosti kot bencin, tko da že tle mora bit neka razlika.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

IceIceBaby ::

Plin ima po eni strani več oktanov, kar pomeni, da je bolj odporen na klenkanje. Pa bolj čisto izgoreva, manj je trdnih delcev... Po drugi strani naj bi imel negativen vpliv na glavo motorja. Nekateri motorji naj bi imeli probleme z ventili, če delajo na LPG. Ampak kvalitetne plinske naprave imajo baje tudi to rešeno.

šernk ::

saj pravim stroški dodatnih servisov niso všteti, ker ne vem koliko so.

mašina 1.6TS 16V poraba trenutno 8l, tako da plina sem računal 9l. vgradnja na tak motor stane pa nekje 1300-1500€.

za 20.000km gre torej nekje 1600 litrov bencina oz. 2200€ (1,35€/liter). plina gre nekaj več torej 1800litrov kar znese 1350€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

Fantje, pri novih boljših motorjih je poraba 7l za 170HP, zakaj bi še plin dograjeval?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Dober kandidat za plin se meni zdijo kakšne večje limuzine in SUVi s 300, 400 konji, kjer poraba ni 7 ampak 20+ recimo.

Zheegec ::

Brez skrbi, kdor ima Maserattija mu je za ceno bencina precej vseeno. Kdor ima pa SUV se bo pa čisto enako peljal v limuzini s pol nižjo porabo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Buggy ::

za 20.000km gre torej nekje 1600 litrov bencina oz. 2200€ (1,35€/liter). plina gre nekaj več torej 1800litrov kar znese 1350€.


...torej ce prav vidim pri 20kkm prisparas dobrih 850€ s tem da si pri porabi plina bil res zelo nezen :D

pa pustimo sedaj redni servis, ki je cca 50-100€ na 15-30kkm...se potem tvoja investicija prej povrne nekako v 30-35kkm da ne bo kaksnih nepotrebnih zavajanj :D

je pa res da sem jaz racunal Prinsov sistem cca (2200€ za turbo motor z elektricnim mazanjem) in ne raznih plineks sistemov, ker si nepredvidljivih stroskov in nepotrebnega zapravljanja casa se z dodatnimi nastavljanjem&stuff res ne morem privosciti.

Bi bila pa stvar ob primerni drzavni subvenciji toliko bolj interesantna. Italija je tukaj veliko pred nami.

IceIceBaby ::

Brez skrbi, kdor ima Maserattija mu je za ceno bencina precej vseeno.


Z Maseratijem se ne dela 50kkm letno. Prej s kakšnimi 760i, S600 itd. Tam je pa odvisno od lastnika. Pri taki kilometrini se da prihraniti kar nekaj. Če je lastnik firma, ki ima več takih avtomobilov je plin še toliko bolj upravičen.

Sicer mi je pa po pravici povedano čisto vseeno za plin :) Kdor hoče ima opcijo, da ga vgradi, kdor ga ne mara lahko kupi cenejši avto ali pa pač požre malo višje stroške bencina.

dragana ::

Stroški in poraba mojega I30 predelanega na plin.
Mislim, da se izplača.
Še moje menje o i30. Najbrž bi spet kupil tak avtomobil. Glede na ceno nudi kar dosti.

Vikking ::

IceIceBaby je izjavil:

Plin ima po eni strani več oktanov, kar pomeni, da je bolj odporen na klenkanje. Pa bolj čisto izgoreva, manj je trdnih delcev... Po drugi strani naj bi imel negativen vpliv na glavo motorja. Nekateri motorji naj bi imeli probleme z ventili, če delajo na LPG. Ampak kvalitetne plinske naprave imajo baje tudi to rešeno.


Vse plinske naprave imajo to rešeno, brez kakršnegakoli problema. Mazanje ventilov, lahko je doziranje samo mehansko, ali pa elektronsko.

Iz lastnih izkušenj, mogoče še konkretne številke:
- brez problema v limuzino srednjega razreda vtaknete namesto rezervne 65l tank, v njega se da natočiti 50l plina. Bencinski tanki imajo ponavadi kapaciteto cca. 60-65l
- če vozilo porabi 10l/100km bencina, potem bo porabilo okvirno 11l/100km plina.
- Servis plinske naprave stane 30€ ki se dela na vsakih 20k km, pri 150k km je potrebno obnoviti injektorje, ki stane cca. 200€
- Če imate sistem za mazanje ventilov, potem potrebujete olje, cena 90€ za 5l. 1l olja se porabi na 10k km.
- S plinom, ne poškodujete nobene glave motorja. Trpijo le sedeži ventilov (pri določenih vozilih je to problem). Drugače pa plin ne vsebuje saj in drugih primesi, kar pomeni podaljšanje dobe katalizatorja, turbine, olje ostane dlje časa bolj kvalitetno kar dobro vpliva na vse dele ki potrebujejo olje v motorju, bolj tiho delovanje motorja (tišje delovanje je očitno), manj tresljajev...
- plinski tank ne moreš nadomestiti z bencinskim saj vozilo še vedno potrebuje za delovanje bencin. Se pravi vozilo se vedno vžge na bencin, ko doseže primerno temperaturo v uparjalniku, pa samodejno preklopi na plin.
V zimskem času to pomeni da bo potrebno prevoziti cca. 2-3km da bo preklopilo na plin. V letnem času pa 200-300m. Ko je enkrat vozilo ogreto, potrebuje vozilo le par metrov da preklopi na plin. Govorimo o hladilni tekočini, ki ogreva uparjalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Pyr0Beast ::

Zakaj sistem ne pozna predgretja ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Beli_Zajcek ::

Ker je predrago in prekomplicirano za nakadno vgradnjo.

Vikking ::

ko se plin upari v uparjalniku mu pade tempraturoa zato je treba zadevo ogrevati, drugače bi vse skupaj zmrznilo.

Zadeva ki omogoča direkten vžig vozila na plin že obstajajo (npr: Direct Liqui Max ali pa ICOM JTG). Deluje na principu direktnega vbrizga tekoče faze plina.
Zadeva je vsekakor dražja, ima pa svoje prednosti.

Pyr0Beast ::

Zakaj se sploh truditi s plinasto fazo ?

To je ko rang starega uplinjača, korak nazaj pred direct injection
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Edino smiselno je da dejansko vbrizga v valj tekoč plin kjer se nato razširi v plinasto stanje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Vikking ::

Veliko lažje je prodati plinski sistem za 1300€ ki ga kupec odplača po 20k prevoženih km, kot pa 2300€, za katerega more narediti enkrat več. Verjetno gre tudi za zahtevnejši sistem. Poleg tega na vplinjačih direkten vbrizg tekoče faze ni mogoč.

Pyr0Beast ::

Že tistih 1300€ preplačaš 1000€ ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Direkten vbrizg je novost. IMO je bil problem v injektorjih.

turist1 ::

če se vrnemo na prvotno temo :)
finančno mi ne bo uspelo novega avtomobila kupiti, neanesljivo finančno sanje v prihodnosti...

razmisljal sem o 3 leta starih avtomobilih, o teh znamkah ki smo jih omenjali hyndai i30, chevrolet cruze, ibiza, kia rio,...itd..
v tem rangu, kak nasvet, verjetno starejši letnik 2008 npr ali 2007 so precej manj zanesljivi kot novi 2011.. :/

je dobro biti pozoren na kakšne malenkosti?
hvala

Zheegec ::

Najbolje je kupit model, ki se je takrat že dlje časa proizvajal. Prvi letniki imajo vedno več težav, kot modeli, ki so bili narejeni par let kasneje. Velja za vse...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Make 2 ali pa tretja verzija vozil je ponavadi precej izboljšana.
Tako kot je ALIEn3001 rekel - najboljša vozila so tista ravno preden zaključujo proizvodnjo - Primer Xantij - Na voljo imaš Mk1 in Mk2 - Mk2 je občutno boljša (faceliftana) verzija ki je tudi varnejša v trkih - Zadnje izvedenke pa so imele isto rešitev hidravličnih sfer kakor C5 - daljša dolgoživost in manj servisiranja
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

djordjevic ::

Hehe, ko sem to omenil stricu, ki je drugo alfo 147 kupil na tak način, skratka malo pred koncem izdelave, mi je zaupal, da je imel to 'srečo', da so Italijani na eno os preprosto vtaknili zavore od modela GTV, ki so potem ob zamenjavi kakopak prišle dražje. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

turist1 ::

hmm jaz sem se osredotočil na te znamke, za katere sem videl da jih v letu 2012 še proizvajajo-sem sklepal če jih še proizvajajo pomeni da je avto dober in da je veliko povpraševanje po njem. če ga v letu 2012 ni potem verjetno je bilo nekaj "narobe" da so ukinili proizvodnjo te znamke oz. tega modela...
3leta stare toyote baje niso vredne denarja po katerem se prodajajo.... chevroleti in kia pa baje ok... ne vem...

RejZoR ::

Ma to dandanes skor nima več veze, ker menjajo modele in dodajajo novosti hitreje kot lahko testirajo. V prednosti so mogoče edino firme, ki imajo pod okriljem več znamk, ki se dobro prodajajo. Npr VAG koncern uporablja cel kup enakih komponent za Škodo, Seat in VW. Hyundai ima iste stvari v Kia in Hyundai. Ker se vse prodaja v velikih številkah se napake vsaj na posameznih komponentah hitreje odkrijejo. Je pa tud tko da lahko prizadane vse modele če gre kaj narobe.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Blinder ::

turist1 je izjavil:

hmm jaz sem se osredotočil na te znamke, za katere sem videl da jih v letu 2012 še proizvajajo-sem sklepal če jih še proizvajajo pomeni da je avto dober in da je veliko povpraševanje po njem. če ga v letu 2012 ni potem verjetno je bilo nekaj "narobe" da so ukinili proizvodnjo te znamke oz. tega modela...
3leta stare toyote baje niso vredne denarja po katerem se prodajajo.... chevroleti in kia pa baje ok... ne vem...


kaj si ti skadil? avti so na trgu tistih standart 7 let, nekateri mal dlje in tu pa tam kakšen manj in to je to. Če se dobro prodaja kljub starosti je dobro za proizvajalca ker tako lahko privarčuje na projektiranju.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

3leta stare toyote baje niso vredne denarja po katerem se prodajajo


Klobasa. Ko je avto rabljen, ni več odvisno kaj dosti od tovarne, kjer je bil izdelan, ampak od lastnika. Nekdo lahko v tistih 3 letih lepo vozi avto na relaciji in opravlja redne servise, nekdo se pa z njim zaleti, ga goni po vseh možnih drapah in sploh ne servisera, na koncu pa še zavrti kilometre nazaj.

In to se dogaja na vseh avtomobilih, vseh možnih znamk, tako da rabljeno vozilo je vsako zase posebna zgodba.

Glede Toyote - njihova vozila niso več na ravni kvalitete iz pred 10 letih, ampak tudi cena ni več takšna. Tako so Toyote relativno poceni in širše dostopne, delujejo pa precej povprečno dobro. Če bi se že odločal za nakup nove Toyote, pripročam tiste, ki so izdelane na Japonskem in ne tiste, ki so izdelane v Turčiji. Prva črka na serijski številki pomeni državo izvora in glej za črko J.

Kia in ostala ropotija iz Koreje, pa ja - nudi veliko za svojo ceno, ampak na daljši rok kar plačaš dober znesek za njihove avtomobile, ki se še vedno adaptirajo na EU trg in marsikdaj naletiš na kakšno neumnost. Predvsem se pa vidi razlika v stopnji opreme med kakšnim Citroenom, Fordom, Fiatom in pa Korejcem. Vidi se tudi razlika v miselnosti in domiselnosti izdelave in vse se čuti, ko se to vozi. Predvsem Citroeni so mi precej všeč, ker dajo veliko na nek unikat in tako se tudi voznik znotraj vozila počuti.

Kakorkoli se boš odločil, srečno, vedi pa, da ob nakupu Korejca v nobenem primeru ne iščeš kakšen avtomobilski presežek, ampak samo prevozno sredstvo in v tem pogledu so vsi ti avtomobili, zaenkrat, tudi izdelani.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Ena stvar na katero bodi pozoren so ABS/ESP enote ATE MK60. Prizadane kar nekaj VAG modelov med letnikom 2004,2005 do 2008 in tudi nekaj modelov ostalih znamk. Prihaja do odpovedi tlačnega stikala v ABS/ESP enoti.

BLOG in REŠITEV

Velja seveda za vozila z ESP-jem.

IceIceBaby ::

3 leta stari avti niso nujno manj zanesljivi od novih. Pri novem imaš sicer garancijo, ampak to ne pomeni, da ne bo okvar.

Poišči rabljan avto z malo kilometri. Pa predlagam, da se ne osredotočaš samo na korejske znamke. Imaš precej ugodnih avtomobilov na trgu. Kakšni Focusi znajo biti poceni npr. Zalaufaj avto.net, daj not kriterij do npr. 50kkm in ustrezno ceno pa izberi primernega.

Zheegec ::

Poišči rabljan avto z malo kilometri

Tega nasveta ne štekam. "malo kilometrov" jih je večino prevrtenih, ali se jih veliko vozi po mestu (avto ko je prižgan in je na mestu prav tako "nabira kilometre"), ali pa je avto veliko stal, po možnosti bil še slabo vzdrževan...
Kakšnih 30-40k Km na lesto starosti je čisto normalno in zdravo, to je najbrž še veliko vožnje po avtocesti, kar je za avto super.

Glej dobro ohranjene in servisirane avtomobile raje...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

Super Sonic je izjavil:


Kia in ostala ropotija iz Koreje, pa ja - nudi veliko za svojo ceno, ampak na daljši rok kar plačaš dober znesek za njihove avtomobile, ki se še vedno adaptirajo na EU trg in marsikdaj naletiš na kakšno neumnost. Predvsem se pa vidi razlika v stopnji opreme med kakšnim Citroenom, Fordom, Fiatom in pa Korejcem. Vidi se tudi razlika v miselnosti in domiselnosti izdelave in vse se čuti, ko se to vozi. Predvsem Citroeni so mi precej všeč, ker dajo veliko na nek unikat in tako se tudi voznik znotraj vozila počuti.

Kakorkoli se boš odločil, srečno, vedi pa, da ob nakupu Korejca v nobenem primeru ne iščeš kakšen avtomobilski presežek, ampak samo prevozno sredstvo in v tem pogledu so vsi ti avtomobili, zaenkrat, tudi izdelani.


Ker to veš iz osebnih izkušenj? Ker vsak, ki stavek začne s "Kia in ostala ropotija iz Koreje" vem da nabija 500 na uro in nima pol kurca pojma o stvari. Kakšne opreme? USB AUX MP3 radio sem v "ropotiji" od Hyundai-a dobil serijsko, pri ostalih bi moral doplačat po 800+ EUR za neke butaste elektronske pakete v katerih pol stvari sploh ne bi rabil. Hell, USB port bi dobil v malčkih i10 in i20 v najbolj osnovnem modelu. Men kot osebi, ki ves čas posluša muziko in brez katere mi med vožnjo nikakor ne gre, mi je bilo to enega pomembnejših stvari (ja smej se). 6 airbagov serijsko. Pri Fordu bi moral vzet al najvišji model (Titanium) al pa spet doplačat za bočne zavese. Usnjen volan in prestavna, centralno z alarmom sem dobil za pest drobiža v enem paketu višje. Pri ostalih bi moral doplačevat kot bebo. Design? Korejci so zadnja leta dost bolj drzni in z res lepimi designi kot pa zelo konzervatvnimi "na ziher" evropejci. In noben design ni bil zgrešen, ne pri Kia in ne pri Hyundai znamki. Sicer je stvar okusa ampak reč da sta Kia Pro_ceed in i40 grda. Al pa Venga in ix20 oz i20? Počakaj da vidiš novega i30... (sam imam faceliftanega starega pa je tud zanimiv po svoje čeprav se mu malo pozna na letih)? Tud ne vem o kakšnih višjih stroških bluziš, ko pa ti prvo leto brezplačno zamenjajo celo potrošni material pri katerem bi te druge firme hladno odjebale. V familiji imamo 6 Hyundai-ev in še noben ni obubožal zaradi rezervnih delov al pa rednih servisov. In ker jih je vsepovsod polno se tud rabljene dele dobi skor na vsakem vogalu po zelo ugodnih cenah če ga slučajno razbiješ al pa ga šraufaš sam.
Ampak eni flancate o korejcih izpred 15 let, novejših pa razen ko so na cesti leteli mimo vas še videl niste.
Zato ne nabijaj neumnosti. Vsi trenutno aktualni modeli iz koncerna Hyundai so v vseh pogledih na nivoju evropskih rivalov. Seveda ima vsak svoje slabosti in prednosti ampak nikakor pa niso nič od tega kar si ti napisal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za 5000-6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912189 (5360) GizmoX

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290107314 (60249) Mavrik
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21462464 (46230) kljhjkhkjh
»

Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
649883 (8739) Super Sonic
»

Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10217865 (15006) RejZoR

Več podobnih tem