» »

nakup avtomobila

nakup avtomobila

1 2 3
4
»

IceIceBaby ::

Tega nasveta ne štekam. "malo kilometrov" jih je večino prevrtenih, ali se jih veliko vozi po mestu (avto ko je prižgan in je na mestu prav tako "nabira kilometre"), ali pa je avto veliko stal, po možnosti bil še slabo vzdrževan...


Malo kilometrov = v mejah normale. Prvi pogoj je, da ima avto potrjeno servisno, da je prvi lastnik in, da vsi podatki v servisni tudi dejansko štimajo. Če tega ni potem so verjetno vmes kakšne mučke.

3 leta starega avta s 100 do 120kkm pa jaz osebno nebi kupil. Je dovolj izbire, da dobiš dobro ohranjen, servisiran avto s pol toliko km. Ljudje, ki delajo 10 do 20kkm na leto niso redki.

Kakorkoli se boš odločil, srečno, vedi pa, da ob nakupu Korejca v nobenem primeru ne iščeš kakšen avtomobilski presežek, ampak samo prevozno sredstvo in v tem pogledu so vsi ti avtomobili, zaenkrat, tudi izdelani.


Sem že zgoraj napisal, pa bom še enkrat.

VSI avti tega razreda so navadna prevozna sredstva. V nobenem ni nič posebno magičnega, nimajo "duše", nimajo karakretja in podobno. Fordi, Kie, Mazde, VW, Citroeni... Vsi so kup pleha, vsak ima malo drugačne lasntosti, malo se razlikujejo v kvaliteti, to je pa to. Izbiraš med kupom zelo podobnih prevoznih sredstev na podlagi lastnih preferenc.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Malo kilometrov = v mejah normale. Prvi pogoj je, da ima avto potrjeno servisno, da je prvi lastnik in, da vsi podatki v servisni tudi dejansko štimajo. Če tega ni potem so verjetno vmes kakšne mučke.

Za kateri avto pa rabiš potrjeno servisno? :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Potrjena servisna pomeni "žig na papirju" ali "vpis v proizvajalčev servisni register"?
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Ker to veš iz osebnih izkušenj?

Tako je.

Men kot osebi, ki ves čas posluša muziko in brez katere mi med vožnjo nikakor ne gre, mi je bilo to enega pomembnejših stvari (ja smej se).

Ja, je za smejat. Človek, ki rad posluša muziko, ne bo kupoval cenenih serijskih ozvočenj v raznih nižjih modelih znamk.

Kakšne opreme? USB AUX MP3 radio sem v "ropotiji" od Hyundai-a dobil serijsko, pri ostalih bi moral doplačat po 800+ EUR za neke butaste elektronske pakete v katerih pol stvari sploh ne bi rabil.

V katerem delu je novi Hyundai i30 boljši od tega vozila: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=535...
Ali drugače, bi bil Bebo, če bi ga kupil?

Korejci so zadnja leta dost bolj drzni in z res lepimi designi kot pa zelo konzervatvnimi "na ziher" evropejci. In noben design ni bil zgrešen, ne pri Kia in ne pri Hyundai znamki. Sicer je stvar okusa ampak reč da sta Kia Pro_ceed in i40 grda. Al pa Venga in ix20 oz i20? Počakaj da vidiš novega i30... (sam imam faceliftanega starega pa je tud zanimiv po svoje čeprav se mu malo pozna na letih)?

Lepo od tebe, ampak lastnega razvoja ni, vse so kupili in jim to delajo Evropejci. Tiger nos dizajn za Kio čara Peter Schreyer iz Audija (in roko na srce, vse Kie so iste z izjemo Soula), Hyudajeve izdeleke pa rišejo Amerosi. Tako, da Korejci niso nič bolj drzni, samo plačal so bolj prave ljudi, ampak še vedno iščejo rdečo nit, ki bo sledila vsem njihovim izdelkom.

Tud ne vem o kakšnih višjih stroških bluziš, ko pa ti prvo leto brezplačno zamenjajo celo potrošni material pri katerem bi te druge firme hladno odjebale. V familiji imamo 6 Hyundai-ev in še noben ni obubožal zaradi rezervnih delov al pa rednih servisov. In ker jih je vsepovsod polno se tud rabljene dele dobi skor na vsakem vogalu po zelo ugodnih cenah če ga slučajno razbiješ al pa ga šraufaš sam.


Jaz sem imel doma Eksidenta (2006) in SantaFeja in oba sta razočarala (takrat sem delal po 60k km letno). Tako po zanesljivosti, kot po stroških, za Kio se pa ve, da moraš v 7 letih zamenjati nekaj netipičnih delov in da serviseranje na dolgi rok še nekaj stane.

Ampak eni flancate o korejcih izpred 15 let, novejših pa razen ko so na cesti leteli mimo vas še videl niste.

Al pa če ti flancaš? Could be?

Vsi trenutno aktualni modeli iz koncerna Hyundai so v vseh pogledih na nivoju evropskih rivalov.

So, niso pa apriori izbira, tako kot se bere včasih od nekaterih tule, a ne?

Seveda ima vsak svoje slabosti in prednosti ampak nikakor pa niso nič od tega kar si ti napisal.

Se absolutno ne strinjam, pa reciva tako, da dotične avtomobile kar dobro poznam, v i30 še voznik še vedno sedi kot gajba krompirja.

VSI avti tega razreda so navadna prevozna sredstva.

To pa absolutno ne drži. Drži samo to, da ne gre za Ferrarije in Maseratije, ampak razlike, tako v varnosti, kot voznih lastnosti, kot razvoju in izdelavi SO. Recimo to, da Citroen ne izdeluje tosterjev in televizij in da je Hyundai nastal samo zato, ker se je tistih par miljonov Korejcev moglo nekako vozit. In da se razumemo, Hyundai se odlično razvija, ampak res še ni tam, kjer so vodilni proizvajalci vozil, ki se s tem preživljajo. In se pozna!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Hyundai je s toasterji in audio opremo ter ostalim stuffom začel pozno. Firma je nastala iz težke industrije, ladjedelstvo in metalurgija.
Pol mora bit tud BMW in Mitsubishi shit ker so pred tem delal avione ane? Pa sta sedaj med najbolj priznanimi znamkami. BMW iz stališča prestiža, Mitsubishi pa po vseh eventih v rally-ju in npr legendarnem Evotu. Al pa Peugeot, ki je začel s kavnimi mlinčki in bicikli?
Vse kar folk ve o korejcih so predoski, predskodki, predsodki in še enkrat predsodki in nič drugega.
Če poleg avtov delajo še druge stvari to en drek pomeni. Misliš da designerji avtov rišejo tud designe za toasterje? Dej dej. Očitno še nikoli nisi slišal za divizije. Veš to so mala podjetja znotraj velike korporacije, ki neodvisno skrbijo za nek specifičen range izdelkov oz storitev. Hyundai si je samo zakoličil več področij. Nedolgo nazaj ko je trpela vsa avtomobilska industrija pa je mogoče Hyundai nadoknadil ravno s prodajo toasterjev, medtem ko so se lahko pri Citroeno samo praskali po riti, ker ponujajo samo 1 tip izdelkov. Nuff said.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

Citroen je pa nadoknadil z boljšimi avti etc. medtem ko so Hyundai prodajali toasterje :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Če bi dejasnko videl razliko med mojim i30, ki je modelsko 5 let star model in trenutnimi modeli, bi vedel da je to kar si izjavil en navaden bullshit. Očitno še nisi nikoli videl kako velike korporacije sploh delujejo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

IceIceBaby ::

Potrjena servisna pomeni "žig na papirju" ali "vpis v proizvajalčev servisni register"?


Pomožnosti oboje, če znamka to ponuja. Sicer pa žig na papirju + cross check servisnih listkov in računov + kak klic na servis zadošča. Dejstvo je, da nikoli ne boš 100% kaj se je delalo z avtom. Ampak tudi, če ima avto na števcu 150kkm ni rečeno, da jih niso za 100k zbili.

Lepo od tebe, ampak lastnega razvoja ni, vse so kupili in jim to delajo Evropejci. Tiger nos dizajn za Kio čara Peter Schreyer iz Audija (in roko na srce, vse Kie so iste z izjemo Soula), Hyudajeve izdeleke pa rišejo Amerosi. Tako, da Korejci niso nič bolj drzni, samo plačal so bolj prave ljudi, ampak še vedno iščejo rdečo nit, ki bo sledila vsem njihovim izdelkom.


Ne branim korejcev, ampak boš moral preveriti dejstva. Razvoj definitivno je. Že nekaj generacij hyundai/kia delata povsem svoje avtomobile na lastnih platformah z lastnimi motorji.

Kar se pa dizajna tiče pa ni ravno pomembno kakšne narodnosti so oblikovalci. Poglej malo glavne dizajnerje znanih znamk, redko so domačini, poleg tega pa se konstantno selijo od znamke do znamke.

To pa absolutno ne drži. Drži samo to, da ne gre za Ferrarije in Maseratije, ampak razlike, tako v varnosti, kot voznih lastnosti, kot razvoju in izdelavi SO.


Če Citroen postavljaš za vzor kvalitetne izdelave imaš očitno zelo omejene izkušnje z avtomobili. V čem točno se ta C4 tako bistveno razlikuje od i30? Kaj ga povzdiguje nad "prevozno sredstvo"? IMHO je tole navadna plehnato plastična škatla. Tale na tvojem linku je celo precej neuporaben v prometu, ker je motor res zanič.

;-) ::

Zheegec je izjavil:

Malo kilometrov = v mejah normale. Prvi pogoj je, da ima avto potrjeno servisno, da je prvi lastnik in, da vsi podatki v servisni tudi dejansko štimajo. Če tega ni potem so verjetno vmes kakšne mučke.

Za kateri avto pa rabiš potrjeno servisno? :)


Pomožnosti oboje, če znamka to ponuja. Sicer pa žig na papirju + cross check servisnih listkov in računov + kak klic na servis zadošča. Dejstvo je, da nikoli ne boš 100% kaj se je delalo z avtom. Ampak tudi, če ima avto na števcu 150kkm ni rečeno, da jih niso za 100k zbili.


Če je servisna poštempljana in je avto voden v evidenci na uradnem servisu in ti v računalniku isto preberejo kot v servisni knjigi, je bore malo možnosti da je kdo vpisoval kilometre, servise in razna popravila za nazaj ;) Jaz bi poštemljanim servisnim kar vrjel ampak le v primeru ko se preveri tudi evidenca na uradnem servisu, ker štempelj stane 10€ pa lahko štempljaš celi sloveniji.

Buggy ::

jaz tudi ne vem zakaj se eni tako apriori zapicijo v kilometre

Avto je lahko z 20Kkm mocno zjeban ko se vozin na krajse relacije po luknjasti cesti z teslom na sklopki in takega avta jaz na dalec ne povoham. Raje uvozen avto 2 leti iz Belgije z 150kkm ki so vozeni na dolge relacije po AC.

Ovce pa gledajo kilometre in zato je toliko preprodajalcev ki jih z veseljem strizejo ko prevrtavajo kilometre nazaj, pa se jim se sanja ne poznavalcem :D

RejZoR ::

Gledat kilometre pri nas je čist brezvezno ker grem stavit da niti en ni realen. Zato pa rabljenih avtov sploh nimam namena kupovat razen od familije. Pa naj jih prevrtavajo v tri krasne...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Valvoline ::

Vi kar gledajte kilometre. Ponavadi se najbolj naserjejo takšni ki kupujejo avte z 100kkm. V Celju mislim da en tip prodaja servisne knjige za vsa vozila,cene 20-50e.
Dizel limuzine višjega razreda kamot zdržijo po 1.000.000km ob pravilnem in rednem vzdrževanju.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Zdržijo, zdržijo, če jih prej ne trofi kak drug avto, kandelaber ali škarpa...vsakega pa slej ko prej trofi "šparovni" lastnik ki špara na servisih in ga po 2 letih proda naprej ker nima za servis.

Zdržijo, ampak sigurno ne VAG grupa :))

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Ovce pa gledajo kilometre in zato je toliko preprodajalcev ki jih z veseljem strizejo ko prevrtavajo kilometre nazaj, pa se jim se sanja ne poznavalcem :D


Ovce so že kupile par avtomobilov v življenju, pa vejo, da s kilometri nastanejo določeni stroški. Ja, lahko je avto pri 20kkm zjeban, medtem kot je pri 150kkm kot nov. Ampak je veliko večja verjetnost, da bo ravno obratno.

V Celju mislim da en tip prodaja servisne knjige za vsa vozila,cene 20-50e.


Kul. Pa račune od servisov tudi ponareja? Pa na vsak servis gre, in jim plača, da ti lažejo, ko jih pokličeš...? Dejte no. Vem, da se kilometri na veliko vrtijo, ampak ni treba biti ravno ajnštajn, da opaziš fake.

Valvoline ::

IceIceBaby je izjavil:

Ovce pa gledajo kilometre in zato je toliko preprodajalcev ki jih z veseljem strizejo ko prevrtavajo kilometre nazaj, pa se jim se sanja ne poznavalcem :D


Ovce so že kupile par avtomobilov v življenju, pa vejo, da s kilometri nastanejo določeni stroški. Ja, lahko je avto pri 20kkm zjeban, medtem kot je pri 150kkm kot nov. Ampak je veliko večja verjetnost, da bo ravno obratno.

V Celju mislim da en tip prodaja servisne knjige za vsa vozila,cene 20-50e.


Kul. Pa račune od servisov tudi ponareja? Pa na vsak servis gre, in jim plača, da ti lažejo, ko jih pokličeš...? Dejte no. Vem, da se kilometri na veliko vrtijo, ampak ni treba biti ravno ajnštajn, da opaziš fake.

Proda ti že poštempljano servisno.Normalno štempli so z nekega fantomskega podjetja k poskusiš klicat se oglasi avtomatska tajnica da je vse zasedeno in osebje nedosegljivo.
:D

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

In ti bi pol to veselo kupil, ker bi bil servis cel dan nedosegljiv zaradi "prezasedenosti"? Moraš bit pa uber naiven.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Valvoline ::

RejZoR je izjavil:

In ti bi pol to veselo kupil, ker bi bil servis cel dan nedosegljiv zaradi "prezasedenosti"? Moraš bit pa uber naiven.

Heh,kdo pa sploh kliče,sam servisna se pogleda in to je to. Tisti k kličejo verjetno da rabljenega avta nikoli ne bodo kupil.:D
Pa še nekaj je,folk sprva pelje avto pri uradnih serviserjev dokler je v garanciji,pol pa kar tam kjer je ponavadi najcenejše (garažni servis na črno brez računa in štempla).Tak da velika večina servisnih je potrjenih max 2-3 leta in tm 50-60.000km naprej pa tema.Sploh pa za budget avtomobilčke.:)

IceIceBaby ::

Če ni zraven vseh računov od servisov, ki se ujemajo s servisno se takoj obrnem. Pa pri večini avtomobilov dajo servisi tudi servisne listke zraven. Če se tudi to ujema s servisno in računi je še en plus več. Zavrtet telefona in poklicat na servis pa tudi ni problem, al kaj? Vzame ti 5 minut.

Valvoline ::

No pa dajmo tak,kolk med vas je klicalo serviserjev ki so dali svoj (zadnji) štempl v knjižico pri nakupu avta? Anyone?
:D

IceIceBaby ::

Verjetno tisti, ki nismo kupili avta s previtimi kilometri.

Buggy ::

Ovce so že kupile par avtomobilov v življenju, pa vejo, da s kilometri nastanejo določeni stroški. Ja, lahko je avto pri 20kkm zjeban, medtem kot je pri 150kkm kot nov. Ampak je veliko večja verjetnost, da bo ravno obratno.


jaz sem imel zal zelo neprijetno izkusnjo z avtom, ki je imel 60Kkm po 2 letih in je bil cistokrvni SLO avto z znanim prodajalcem.
Ker je gospod ucil vozit svojo zeno je avto skuril sklopko. Ko so jo nasi serviserji menjavali so malo lejmersko popravili in je zdrobilo se drugo sklopko. In ker so potem menjali samo poskodovane dele je v tretje ko sem sam dobil avto ja, vstrajnik ropotal in sem vse skupaj zamenjal na sreco pod garancijo in namesto standardne lamele dal notri pri Sinterju prevleceno s karbonom, da bo ja vzdrzala in ne pregrevala vstrajnika, ki je bil malce poddimenzioniran za to moc motorja. Zal je skoda narejena saj sumim da je malce povilo tudi os na menjalniku kjer je potisni lezaj, saj se nekaj vibracij cuti na pedalu od sklopke.

prejsni avto je bil klasicen uvoz iz tujine "leasing" hisa z magicnih 80Kkm kot so imeli takrat vsi 3 leta stari avtomobili :D :D
Brez najmanjsega problema, seveda redno vzdrzevanje je deloval se 8 let oz se nadaljnih 200Kkm.

;-) ::

Valvoline je izjavil:

No pa dajmo tak,kolk med vas je klicalo serviserjev ki so dali svoj (zadnji) štempl v knjižico pri nakupu avta? Anyone?
:D

Jaz nisem klical, prodajalka mi je dala servisno in kopijo prometne jaz pa njej osebno (itak dela na Toyota Lovše) pa sem šel na drug servis z servisno in prometno preverit zadeve.

turist1 ::

torej če povzamem:pri rabljenih obvezno ahtevat servisn knjigo + vse račune. na računu in na servisni knjigi piše kdo je bil serviser, tja poklicat in povprašat vsako ostavko ali so jo res poprvljali in koliko km ima sedaj ta avto, če se ujema s št. na števcu je avto OK?
testna vožnja če je OK, potem je to avo za nakup?
še kak nasvet, kar bi lahko spregledal? :)
hvala

;-) ::

Pri tak novem avtu še lahko iztržiš kje kako garancijo, Lovše ma "levjo priložnost" mislim da 2 leti garancije.

djordjevic ::

Lahko pa pelješ avto na AMZS, kjer ti opravijo 45-minutni pregled in pregledajo marsikaj, stane pa mislim da okoli 50 evrov.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Buggy ::

djordjevic je izjavil:

Lahko pa pelješ avto na AMZS, kjer ti opravijo 45-minutni pregled in pregledajo marsikaj, stane pa mislim da okoli 50 evrov.


to je se najbolje ja...dobis potem tudi vecstransko porocilo o avtomobilu. Meni pa so merili tako lak, kompresijo, izpuh...skratka avto je bil tam 2 uri. nasli so prazno klimo, ki so jo potem tudi napolnili na stroske prodajalca.

Brezplacno pa so naredili se manjso korekcijo na optiki...je bilo pa to 10 let nazaj :D

djordjevic ::

Delajo še dandanes vse to v večjih AMZS centrih. Sam se bom vsekakor poslužil te opcije, ko bom kupoval naslednji avto. Ki bo definitivno rabljen.
No grave is deep enough to keep us in chains.

;-) ::

Kaj pa polnenje klime na stroške prodajalca ? wtf ?

Kdo bo na moje stroške polno klimo če bom prodajal avto ? NIHČE.

M-XXXX ::

;-) je izjavil:

Kaj pa polnenje klime na stroške prodajalca ? wtf ?

Kdo bo na moje stroške polno klimo če bom prodajal avto ? NIHČE.

Zelo verjetno, je bil dogovor, da se če karkoli najde prodajalec krije stroške, glede na to, da je zelo verjetno prodajal IZPRAVNO vozilo brez napak? No to so samo moja predvidevanja.

Buggy ::

;-) je izjavil:

Kaj pa polnenje klime na stroške prodajalca ? wtf ?

Kdo bo na moje stroške polno klimo če bom prodajal avto ? NIHČE.


mogoce tak prodajalec ki bi rad avto prodal, ce ne meni pa drugemu sploh ce za ta feler ni vedel. Seveda je slo za dogovor. oz. sem ga obvestil o tem problemu nakar je sam predlagal akcijo.

Kaj ti spet ni jasno...ti bi ga prodal se brez zavornih ploscic al kaj, sej se ne vidi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

;-) ::

Kaj mi ni jasno ?

Ti si nejasno napisal. Hvala zdaj vem zakaj se gre.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za 5000-6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912996 (6167) GizmoX

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290112290 (65225) Mavrik
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21466196 (49962) kljhjkhkjh
»

Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6410411 (9267) Super Sonic
»

Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10218832 (15973) RejZoR

Več podobnih tem