Forum » Loža » Nakup novega avta - nasvet
Nakup novega avta - nasvet
mednejed ::
Pozdravljeni!
Kot prvo vem, da ni to primarna stran za taka vprašanja,
ampak kolikor sem na hitro preletel avto-forume tam forumi še zdaleč niso tako aktualni,
kot drugo ja pa ST mnogo bolj obiskan in se bo že ziher našel kdo z uporabnimi nasveti..
(torej ST ftw!! )
Torej zanima me naslednje (pogovarjamo se o dizlih):
- Škoda Octavia 1.6 TDI CR 105KM/77kW
- Chevrolet Cruze 2.0 VCDI 163KM/120kW
In sicer, ni mi jasno, kako to, da ima Cruze 163konjev (saj vem, da dobiš tudi manj, ampak so ti cenovno že dovolj ugodni),
Octavia pa ima 'le' 105 konjev, poleg tega, da tudi močnejši model 2.0 ima 'le' 140 konjev (103kW)??
A je tu kakšen catch v motorjih in je teh 105konjev dejansko primerljivih/ekvivalentnih 163konjem Cruza,
ali je pa dejansko v Chevy-u toliko boljši motor?
(Pustimo opremo in vse ostalo, pač motorji me zanimajo!)
Hvala!
Kot prvo vem, da ni to primarna stran za taka vprašanja,
ampak kolikor sem na hitro preletel avto-forume tam forumi še zdaleč niso tako aktualni,
kot drugo ja pa ST mnogo bolj obiskan in se bo že ziher našel kdo z uporabnimi nasveti..
(torej ST ftw!! )
Torej zanima me naslednje (pogovarjamo se o dizlih):
- Škoda Octavia 1.6 TDI CR 105KM/77kW
- Chevrolet Cruze 2.0 VCDI 163KM/120kW
In sicer, ni mi jasno, kako to, da ima Cruze 163konjev (saj vem, da dobiš tudi manj, ampak so ti cenovno že dovolj ugodni),
Octavia pa ima 'le' 105 konjev, poleg tega, da tudi močnejši model 2.0 ima 'le' 140 konjev (103kW)??
A je tu kakšen catch v motorjih in je teh 105konjev dejansko primerljivih/ekvivalentnih 163konjem Cruza,
ali je pa dejansko v Chevy-u toliko boljši motor?
(Pustimo opremo in vse ostalo, pač motorji me zanimajo!)
Hvala!
mednejed ::
Že že, saj zato glih...
Nekako mi ne gre v račun, da bi imele Škode (in potem tudi VW) tako slabe 'konje'...
Nekako mi ne gre v račun, da bi imele Škode (in potem tudi VW) tako slabe 'konje'...
dolenc ::
Moč avtomobila, ki jo boš ti čutil, bo razmerje med močjo in kilogrami, če je Chevrolet bistveno težji potem lahko rečeš da je primerljivo, drugače pač ne. Nekaj seveda šteje tudi kako so te konji porazdeljeni po krivulji, glede na obrate.
Moč je pa moč, merijo vsi na gredi, neka odstopanja so od avta do avta, načeloma morajo pa kar držat.
Moč je pa moč, merijo vsi na gredi, neka odstopanja so od avta do avta, načeloma morajo pa kar držat.
RejZoR ::
Jah, moraš vzet v zakup, da je razlika v prostornini kar precej velika (med 1.6 in 2.0), posledično tud v moči. Škoda uporablja Volkswagnove TDI motorje, Cruze uporablja GM motorje narejene po licenci italjanske firme VM Motori.
Nimam pa pojma če so za kaj...
Nimam pa pojma če so za kaj...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Kron ::
2.0 TDI agregat VW koncerna ima trenutno največ 125kW.
EDIT
Da se popravim: največ 132kW v T5 (BiTDI 2.0).
EDIT
Da se popravim: največ 132kW v T5 (BiTDI 2.0).
=**=C64=**=
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kron ()
antrim ::
Da ni slučajno tvoj problem v denarnici? Pri Škodi dobiš namreč lahko tudi 2.0 TDI 125kW/170KM (Octavia RS).
mednejed ::
Stvar je ravno v denarnici!
Saj zato se gre.
ČE bi imel denar, bi ziher šel kam drugam po kater drug avto in motor...
Ampak, se da dobiti tudi za ta denar že soliden avto, zato primerjam.
(pa da se ne bomo spuščali v neke številke in da ostanemo na rdeči niti - torej med tema dvema avtoma)
Stvar je taka,
da imam ponudbo za Octavio in Cruza, cenovno zelo primerljiva...
Vse kar je večje/močnejše pri Škodi -že močno pade iz istega cenovnega predala.
Misliš, da če bi imel denar, da bi imel potem RS -Škodo?! Hell no!
Jebiga -limited budget!
Res je, da je za 'normalno' vožnjo dovolj že 105 konjev,
ampak pri Cruzu dobiš bolj opremljenega z, kot kaže, močnješim motorjem.
Je res, da deluje nekoliko manjši od znotraj in da ima manjši prtljažnik, ampak ta 'razlika v velikosti' ni spet tolikšna,
niti meni ni toliko pomembna;
poleg tega, da ima Octavia že 10 let en in te isti design, ki mi ni preveč všeč (zunanji sploh)!
(pa ne rečem, da mi je design od Cruza oh-in-sploh, pač pa je vseeno le nekoliko modernejši kot pa pri Škodi)
-teži vozila sta podobni +/- kakšnih 70kg...
(in ja, vem, da se pri izkoristku moči motorja mora upoštevati teža, pa še kaj drugega...)
Torej - še vedno debata naj teče glede motorjev!
Tnx!
Saj zato se gre.
ČE bi imel denar, bi ziher šel kam drugam po kater drug avto in motor...
Ampak, se da dobiti tudi za ta denar že soliden avto, zato primerjam.
(pa da se ne bomo spuščali v neke številke in da ostanemo na rdeči niti - torej med tema dvema avtoma)
Stvar je taka,
da imam ponudbo za Octavio in Cruza, cenovno zelo primerljiva...
Vse kar je večje/močnejše pri Škodi -že močno pade iz istega cenovnega predala.
Misliš, da če bi imel denar, da bi imel potem RS -Škodo?! Hell no!
Jebiga -limited budget!
Res je, da je za 'normalno' vožnjo dovolj že 105 konjev,
ampak pri Cruzu dobiš bolj opremljenega z, kot kaže, močnješim motorjem.
Je res, da deluje nekoliko manjši od znotraj in da ima manjši prtljažnik, ampak ta 'razlika v velikosti' ni spet tolikšna,
niti meni ni toliko pomembna;
poleg tega, da ima Octavia že 10 let en in te isti design, ki mi ni preveč všeč (zunanji sploh)!
(pa ne rečem, da mi je design od Cruza oh-in-sploh, pač pa je vseeno le nekoliko modernejši kot pa pri Škodi)
-teži vozila sta podobni +/- kakšnih 70kg...
(in ja, vem, da se pri izkoristku moči motorja mora upoštevati teža, pa še kaj drugega...)
Torej - še vedno debata naj teče glede motorjev!
Tnx!
Zheegec ::
v cruzu je podoben (malo slabši) motor, kot 170HP v Alfi Giulietti in okoli 160HP v Opel Insigniji.
Najboljši model je v alfi, ampak tudi ostali so super, ga ima kolega v Insigniji in je za dizla res tih.
Ne pa pozabit da se dizel kupuje samo, če delaš veliko Km v enem kosu. Koliko pa pride cruz sploh s tem motorjem?
Najboljši model je v alfi, ampak tudi ostali so super, ga ima kolega v Insigniji in je za dizla res tih.
Ne pa pozabit da se dizel kupuje samo, če delaš veliko Km v enem kosu. Koliko pa pride cruz sploh s tem motorjem?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
mednejed ::
Cruze LT+ oprema s 163konji dobiš za 17k (še nekaj malo pod) (čeprav sem prej rekel, da ne bomo o številkah in cenah!!)
Pa pomembno je, da je limuzina, eventuelno karavan;
hatchback-i odpadejo...
Pri Oplu pa itak (sploh za Insignio) plačuješ ime, žal...
Meni se ne gre, da je neka znamka (dobro, da ni glih Dacia ali pa še kakšna Kia), pač pa, da je za svoj denar dobro opremljen, z dobrim motorjem -seveda v svojem rangu, za svojo ceno.
Budget je pa že zg. omenjen.
Jap, vem zakaj diesel in vem zakaj ga kupujem.
Pa pomembno je, da je limuzina, eventuelno karavan;
hatchback-i odpadejo...
Pri Oplu pa itak (sploh za Insignio) plačuješ ime, žal...
Meni se ne gre, da je neka znamka (dobro, da ni glih Dacia ali pa še kakšna Kia), pač pa, da je za svoj denar dobro opremljen, z dobrim motorjem -seveda v svojem rangu, za svojo ceno.
Budget je pa že zg. omenjen.
Jap, vem zakaj diesel in vem zakaj ga kupujem.
energetik ::
Glede obeh motorjev - iz 2,0L se da iztisniti še veliko več kot pri Cruzu, problem je samo denar in material. Očitno v Cruzu drži mašina navor do večjih obratov kot Octavia, zato je tudi moč večja. Zelo verjetno se tam do 4000 rpm obnašata podobno, samo da gre Cruze še vsaj do 4500 in več. Moč = navor x obrati.
Zato verjetno folk nabija, da se 160KM ne čuti, ker šaltajo že pri 2500...
Zato verjetno folk nabija, da se 160KM ne čuti, ker šaltajo že pri 2500...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
antrim ::
Težko bomo govorili samo o motorjih, če je pa faktor tudi cena. Ceno teh dveh avtomobilov definirajo tudi drugi faktorji (oprema, subjektivna in objektivna kvaliteta ipd.) in samo v manjšem delu moč agregata. Okrog teh agregatov ni neke znanosti. Ne moreš reči, da je Škodin agregat slab, ker je šibkejši in obratno. Škoda ustrezne prodajne številke dosega s šibkejšim agregatom, Chevy mora za isti denar pač ponuditi malo več, če želi ostati konkurenčen. Na koncu itak oba potegneta soliden profit.
TESKAn ::
Kolk so servisi, poraba, zavarovanje, registracija? Kolk se kaj kvarijo? Če veš, zakaj dizel, verjetno delaš veliko kilometrov? Potem so ti parametri _veliko_ pomembnejši, kot cena avta. Par sto tisoč kilometrov in boš za gorivo dal že skoraj toliko, kolikor si plačal za avto. Daš zraven še vse servise, registracije, zavarovanja, gume, pa še kaka malenkost ali "malenkost" (kaka resnejša okvara motorja pa gre takoj par jurjev) in si hitro čez nabavno ceno.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Buggy ::
se popolnoma strinjam z TESKAn-om. Vse prevec ljudi zanemarja ta aspekt, saj nakup avta je resnicno sele polovica storjenega..sploh ce se gleda cez prizmo denarja, in tukaj lahko naredis ze v startu generalno napako.
od teh dveh bi jaz izbral Octavio in to karavana, ce le nimas kaksne hribovite ceste...ampak to je cisto subjektivna ocena ker v detajle ne poznam ne enega ne drugega.
od teh dveh bi jaz izbral Octavio in to karavana, ce le nimas kaksne hribovite ceste...ampak to je cisto subjektivna ocena ker v detajle ne poznam ne enega ne drugega.
RejZoR ::
Sam sem pred časom tud gledal Cruza (ok leto nazaj). Sicer bencinskega ampak mi je bil precej všeč. Mislim, cena je bila dobra, dost opreme (všeč mi je bilo 6 airbagov in ESP serijsko). Sem pa bil mal razočaran nad serijskim radiem, ker ni imel USB-ja in zvok je bil bolj meh. Vožnja je bila udobna in avto ni tko majhen, je pa res da je v kabini rahlo utesnjen občutek čeprav mogoče dejansko ni majhno. Ampak tak občutek sem imel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oracle ::
Sigurno je opazna razlika v pospeških, ampak prav tako v porabi. Če hočeš malo ceneje priti skozi, potem nabavi škodo, ni slab avto.
EDIT: tudi iz vidika registracije!
EDIT: tudi iz vidika registracije!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oracle ()
neo ::
Pelji se z enim in drugim, ter kupi tistega ki se ti bolj dopade. Pri novem avtu vsaj načeloma nebi smel met problemov vsaj 4-5 let pri rednem vzdrževanju. Ko sem kupoval, sem izbiral med Opel Insignio in Škodo Superbom. Vzel sem Škodo, pa mi ni niti malo žal. Servis ugoden, poraba tudi, nobenih čričkov v armaturki, pač VW Pasat, samo da ma Škoda znak, pa da je cenejši...
Neo's
T0RN4D0 ::
Veš zakaj hočeš 170 konjev, ali jih boš vzel le za to ker so poceni? :) Če veš za kaj jih potrebuješ potem jih le vzemi (ampak če bi vedel kaj početi z njimi najbrž ne bi spraševal o 100hp škodi), če se misliš vozit po omejitvah potem so pa vse ostale stvari bolj pomembne. Če drugega ne tudi zavarovanje te bo za močnejši motor prišlo kakšnih 40-50% več.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
IceIceBaby ::
Nasvet glede nakupa novega avta: Kupi rabljenega :) Trenutno je na trgu ogromno ponudbe. Dobiš 1, 2 leti star avto za 30, mogoče 40% nižjo ceno. Pa vseeno lahko izbiraš med različno opremo, modeli, dobiš garancijo, financiranje... Največji strošek pri avtomobilih je ravno izguba vrednosti.
Kar se pa tvojega prvega vprašanja tiče. Konji so konji. Obstajajo sicer razlike med podobno močnimi motorji. Nekateri delujejo bolj zvezno, tišje, bolj mirno, so bolj odzivni itd. Ampak med 105 in 160 konji je pač ogromna razlika, ki se pozna na pospeških. Jaz osebno težko prebavim tako težek avto s 100 konji. Pa ne da divjam, ampak velik del udobja pri vožnji je za moje pojme zadostna zaloga moči za brezskrbno pospeševanje.
Kar se pa tvojega prvega vprašanja tiče. Konji so konji. Obstajajo sicer razlike med podobno močnimi motorji. Nekateri delujejo bolj zvezno, tišje, bolj mirno, so bolj odzivni itd. Ampak med 105 in 160 konji je pač ogromna razlika, ki se pozna na pospeških. Jaz osebno težko prebavim tako težek avto s 100 konji. Pa ne da divjam, ampak velik del udobja pri vožnji je za moje pojme zadostna zaloga moči za brezskrbno pospeševanje.
energetik ::
Pogleda se krivuljo navora in moči v odvisnosti od obratov ter prestavna razmerja in maso avta. To vse pove.
PacificBlue ::
Poglej si Forda Mondeo Titanium X( bencinski motor ali TDCi v razlicicah 2.0, 2.2, 2.5)
Rabljene dobis tam nekje od 20.000 evrov naprej(odvisno od motorja)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=481...
Rabljene dobis tam nekje od 20.000 evrov naprej(odvisno od motorja)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=481...
I’m out.
:3
:3
koyotee ::
precej grd avto, sploh od zadaj
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
PacificBlue ::
kaj je tebi grdo, ni grdo vsem..
motor je zelo dober in odziven tam od 2000 vrtlajev naprej, imam tudi sam Forda in prisegam na te avte zaradi dobrih lastnosti motorjev(tisina, moč, zvzeno delovanje itd..).
motor je zelo dober in odziven tam od 2000 vrtlajev naprej, imam tudi sam Forda in prisegam na te avte zaradi dobrih lastnosti motorjev(tisina, moč, zvzeno delovanje itd..).
I’m out.
:3
:3
koyotee ::
in koliko drugih avtov si že vozil dlje časa?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
PacificBlue ::
Prej sem imel terenca(hyundai), sem pa vozil seveda tudi druge avte..razlicnih znamk..ne vem na pamet. vozim avte ze od 12.leta.
I’m out.
:3
:3
Boobiz ::
Če ima chevy močnejši motor, še ne pomeni da je boljši. Malo si kake teste poglej, in boš videl da chevyjev motor dostikrat malo grajajo, zaradi neprožnosti motorja pri nižjih vrtljajih, medtem ko ti skoraj vsak tester napiše da z 105KM VW motorjem ne moreš pihnit mimo. Če te ne bomo gledali na TVju kako ga tiščiš 200 po primorski, pojdi z škodo.
Kar pa se samega občutka pospeševanja tiče in nasplošno kakšen je motor, pa ti je že energetik povedal kaj poglej oz. na kaj pazi.
Kar pa se samega občutka pospeševanja tiče in nasplošno kakšen je motor, pa ti je že energetik povedal kaj poglej oz. na kaj pazi.
I'm drunk, what's your excuse?
rejven ::
precej je tudi važno pri katerih obratih avto razvije polno moč. Če je to pri višjih obratih od konkurence pomeni, da boš moral voziti pri višjih obratih v kolikor boš hotel, da avto potegne kot je treba ko boš rabil ( brez prestavljanja )-posledično več hrupa v kabini in večja poraba
Blinder ::
Glede obeh motorjev - iz 2,0L se da iztisniti še veliko več kot pri Cruzu, problem je samo denar in material. Očitno v Cruzu drži mašina navor do večjih obratov kot Octavia, zato je tudi moč večja. Zelo verjetno se tam do 4000 rpm obnašata podobno, samo da gre Cruze še vsaj do 4500 in več. Moč = navor x obrati.
Zato verjetno folk nabija, da se 160KM ne čuti, ker šaltajo že pri 2500...
Ka si nor? Itak oba imajo največjo moč pri 4000 in največji navor pri 2000 +-300. Vozil sm oba in octavia 1.6 tdi 105 ni bogve kaj. Se premakne sam ni nič športna. Cruze pa lepi za sedež. Ima le 7 konjev manj kot športni golf GTD.
Pri cruzu je čudno, da je samo ta dizel na razpolago. V prihodnje bojo verjetno dali kašnega bolj švoh še v ponudbo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zheegec ::
Pri Oplu pa itak (sploh za Insignio) plačuješ ime, žal...
Insignia je super čisto mimogrede. Sploh glede na ceno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tomson ::
Sam sem slabo leto nazaj izbiral med Cruzom ter Ceedom. Na koncu pa pristal na Škodi.
Konji so že problem, če je motor podhranjen a mislim da je 105konjev za normalno vožnjo čisto ok.
Sicer pa kaj je mene pri Cruzu zmotilo?
- Prtljažnik ima tako ozko odprtino da za družinski avto po moje nikakor ni primeren. Saj še otroškega vozička ne spraviš noter.
- Avto je za vožnjo zelo mehek. Premehek! Kot ladja, in to ne v pozitivnem smislu.
- Sama izdelava in videz notranjosti je bolj plastik-fantastik napram Škodi.
- Vozil sem 1.6 bencinski motor v Cruzu, ki je kljub 124konjem ZEELLOOO podhranjen. Tako da tule konji niso primerljivi z VW motorji. Še Kia Ceed z 1.6 mašino in dobrimi 100konji je bila kot raketa napam Cruzu.
Skratka moj glas gre Škodi Octaviji, ki je v vseh pogledih super avto in tistih 105konjev vs 164konjev - v praksi po moje ni takšne razlike kot na papirju.
Je pa Cruze lep avto, cenovno privlačen glede na ponujeno opremo in tudi po testih sodeč kar pohvaljen, samo pri konkurenci se danes dobi tudi marsikaj ugodnega. Časi ko so "korejci" bili poceni so minili, in glede na današnje cene so nemški avtomobili po moje boljši nakup.
Konji so že problem, če je motor podhranjen a mislim da je 105konjev za normalno vožnjo čisto ok.
Sicer pa kaj je mene pri Cruzu zmotilo?
- Prtljažnik ima tako ozko odprtino da za družinski avto po moje nikakor ni primeren. Saj še otroškega vozička ne spraviš noter.
- Avto je za vožnjo zelo mehek. Premehek! Kot ladja, in to ne v pozitivnem smislu.
- Sama izdelava in videz notranjosti je bolj plastik-fantastik napram Škodi.
- Vozil sem 1.6 bencinski motor v Cruzu, ki je kljub 124konjem ZEELLOOO podhranjen. Tako da tule konji niso primerljivi z VW motorji. Še Kia Ceed z 1.6 mašino in dobrimi 100konji je bila kot raketa napam Cruzu.
Skratka moj glas gre Škodi Octaviji, ki je v vseh pogledih super avto in tistih 105konjev vs 164konjev - v praksi po moje ni takšne razlike kot na papirju.
Je pa Cruze lep avto, cenovno privlačen glede na ponujeno opremo in tudi po testih sodeč kar pohvaljen, samo pri konkurenci se danes dobi tudi marsikaj ugodnega. Časi ko so "korejci" bili poceni so minili, in glede na današnje cene so nemški avtomobili po moje boljši nakup.
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
GrimReaper ::
Skratka moj glas gre Škodi Octaviji, ki je v vseh pogledih super avto in tistih 105konjev vs 164konjev - v praksi po moje ni takšne razlike kot na papirju.
Kle je velika razlika, avti od 140 konjev naprej imajo že tak pospešek ki ti privabi nasmeh in imaš že tisti občutek ko te zalima na sedež, in jih je vsakič užitek vozit.
105KM ni nič posebnega, 1.6TDI je pomoje enako kot navaden 1.6 16V, oz. ker bencinarjev večina ne zna vozit (pri 3500 se šele zbudi) al pa šparajo bencin, je TDI boljši.
Ima pa 1.2 TSI 105KM ob primerno težki nogi (vsaj 5000 obratov) že kr fajn pospeške. Pa prožnosti tut nima slabe, sam sem nameril v Golfu 1.2 TSI 11s od 80-120 V., kar je odlično za tako majhne konje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Tomson ::
GrimReaper je izjavil:
Ima pa 1.2 TSI 105KM ob primerno težki nogi (vsaj 5000 obratov) že kr fajn pospeške. Pa prožnosti tut nima slabe, sam sem nameril v Golfu 1.2 TSI 11s od 80-120 V., kar je odlično za tako majhne konje.
Se strinjam, sam imam v Superbu 1.4TSI motor in je nad 3000 obratov kar fino poskočen. Pri nižjih prestavah že pri 2500...
Sicer pa je to stvar individualne presoje. (kaj sploh kdo rabi oz. želi) Tisti ki išče pospeške "da te prilima" verjetno niti ne bo spraševal kako se obnese 105 konjev v praksi. :-)
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomson ()
Buggy ::
za varno prehitevanje, sploh po hribovitih cestah vsekakor mocnejsi motor, ce imas vecino AC in zelis sparati pac svohnejsi, ki ti bo hvalezen tudi pri rednih stroskih.
Je pa res da KM niti ne igra toliko vloge kot pa Nm v cimnizjem obmocju obratov. Sam vozim turbo bencinarja, ki ima najvecji navor ze pri 2000rpm, kar pomeni da ne rabim priganjati avta v visje obrate in s tem ugodno vplivam na porabo.
stvar preferenc!
Je pa res da KM niti ne igra toliko vloge kot pa Nm v cimnizjem obmocju obratov. Sam vozim turbo bencinarja, ki ima najvecji navor ze pri 2000rpm, kar pomeni da ne rabim priganjati avta v visje obrate in s tem ugodno vplivam na porabo.
stvar preferenc!
Invictus ::
Pojdi preizkusit avte preden jih kupiš.
Saj imajo vsi testne.
Sam imam škodo octavio karavan že 4 leta (1.9 TDI, tudi 105 konjev). Če voziš normalno, ima avto čisto dovolj v redu pospeške (tudi pri 150 km/h). Samo zavrtet ga je treba tam do 3500 obratov in čez.
Chevrolet je bivši Daewoo. Tako da jaz tega korejskega sranja z ameriškimi motorji ne bi nikoli kupil. Amerikanci preprosto nimajo pojma kako se dela avte (da ne ovorim o motorjih, sploh dizelskih). Kar poglej kaj delajo zdaj. To so imeli nemci 20 let nazaj (sicer brez elektronike, ampak vseeno).
Ali vidiš kako dobro formulo F1 z ameriškimi motorji?
To pove vse ...
Je pa to le samo moje mnenje ... Ne me križat zaradi njega ...
LP I.
Saj imajo vsi testne.
Sam imam škodo octavio karavan že 4 leta (1.9 TDI, tudi 105 konjev). Če voziš normalno, ima avto čisto dovolj v redu pospeške (tudi pri 150 km/h). Samo zavrtet ga je treba tam do 3500 obratov in čez.
Chevrolet je bivši Daewoo. Tako da jaz tega korejskega sranja z ameriškimi motorji ne bi nikoli kupil. Amerikanci preprosto nimajo pojma kako se dela avte (da ne ovorim o motorjih, sploh dizelskih). Kar poglej kaj delajo zdaj. To so imeli nemci 20 let nazaj (sicer brez elektronike, ampak vseeno).
Ali vidiš kako dobro formulo F1 z ameriškimi motorji?
To pove vse ...
Je pa to le samo moje mnenje ... Ne me križat zaradi njega ...
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
IceIceBaby ::
Cruze je v tesnem sorodu z Oplom (GM koncern). Zadeva je precej kvalitetno sestavljena za ta razred. Motor je pa tudi znan že nekaj časa, ta 160 konjski je samo malenkost bolj navita verzija starih motorjev. Skratka, tale Cruze nima veliko veze s starimi Daewooji in je na evropskem nivoju.
Kar se pa američanov tiče pa pomoje škoda debatirat. Se lahko hitro zaplete v flamewar :)
Kar se pa američanov tiče pa pomoje škoda debatirat. Se lahko hitro zaplete v flamewar :)
J-e-r-r-y ::
Ker VWjevi motorji pa so največji biser sploh? Od pokanja glav, žretja olja do še česa, recimo tudi določeni FSI motorji so imeli probleme.
blackbfm ::
avti od 140 konjev naprej imajo že tak pospešek ki ti privabi nasmeh in imaš že tisti občutek ko te zalima na sedež, in jih je vsakič užitek vozit.
Terenci "SUVi" se pod 200 konji precej zateženo premaknejo..Mislm ok saj gre, ampak nič extra
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Pyr0Beast ::
>
ampak pri Cruzu dobiš bolj opremljenega z, kot kaže, močnješim motorjem.
>
Močnejši motor ti ne pomaga nič, če v območju nizkih vrljajev nima nobene moči.
>
Sam vozim turbo bencinarja, ki ima najvecji navor ze pri 2000rpm, kar pomeni da ne rabim priganjati avta v visje obrate in s tem ugodno vplivam na porabo.
>
Ker avto in mašina pa je to ?
2000rpm je precej nizko.
ampak pri Cruzu dobiš bolj opremljenega z, kot kaže, močnješim motorjem.
>
Močnejši motor ti ne pomaga nič, če v območju nizkih vrljajev nima nobene moči.
>
Sam vozim turbo bencinarja, ki ima najvecji navor ze pri 2000rpm, kar pomeni da ne rabim priganjati avta v visje obrate in s tem ugodno vplivam na porabo.
>
Ker avto in mašina pa je to ?
2000rpm je precej nizko.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
RejZoR ::
Pojdi preizkusit avte preden jih kupiš.
Saj imajo vsi testne.
Sam imam škodo octavio karavan že 4 leta (1.9 TDI, tudi 105 konjev). Če voziš normalno, ima avto čisto dovolj v redu pospeške (tudi pri 150 km/h). Samo zavrtet ga je treba tam do 3500 obratov in čez.
Chevrolet je bivši Daewoo. Tako da jaz tega korejskega sranja z ameriškimi motorji ne bi nikoli kupil. Amerikanci preprosto nimajo pojma kako se dela avte (da ne ovorim o motorjih, sploh dizelskih). Kar poglej kaj delajo zdaj. To so imeli nemci 20 let nazaj (sicer brez elektronike, ampak vseeno).
Ali vidiš kako dobro formulo F1 z ameriškimi motorji?
To pove vse ...
Je pa to le samo moje mnenje ... Ne me križat zaradi njega ...
LP I.
Ford je ameriški, pa ima ene najboljših avtomobilov na svetu. Sploh modela Focus, Mondeo in Fiesta se po svetu prodajajo v neverjetnih številkah in so odlično ocenjeni v praktično vseh testih. Da drugih modelov iz preteklosti in sedanjosti ne omenjamo.
Kar podre tvojo celotno teorijo o tem da američani nimajo pojma.
Kar pa se tiče superšportnikov pa imajo pač svoje korenine katerih se držijo (muscle cars) in tudi tukaj so zelo napredovali. Npr Chevrolet Corvette Z06 in ZR1 sta ena boljših športnih avtmobilov nasplošno (imajo svoje napakice ampak da dobiš avto s 500+ konji za manj kot 50 jurjev evrov ni kar tako).
In nehajte že s tem "korejskim sranjem", če so bili korejski avti ceneni in crap 10 ali 20 let nazaj, so dandanes povsem na nivoju boljših evropskih znamk. Roko na srce, Hyundai ima trenutno modele lepše od večine ostalih evropskih proizvajalcev, motorji so v celoti njihovo lastno znanje (trenutni GDI D-CVVT motorji v Velostru, i40 in prihajajočem novem i30), kakovost izdelave zunaj in v notranjosti je na nivoju evropskih znamk ala VW. Enako velja za Kia znamko. Če je nekoč veljala za crap je danes na istem nivoju kot Hyundai (ker gre za sestrsko družbo in si vbistvu delijo šasije, motorje in celotne proizvodnje linije).
Enako Chevrolet (nekdanji Daewoo) nima dosti skupnega z Daewoojem iz preteklosti. Ampak folk si nekaj zabije v glavo in pol to furajo v nedogled čeprav se je vodstvo, filozofija in tehnologija vmes povsem sprememnila. Tvoje "korejsko sranje" so praktično v celoti designirali Oplovi inženirji, vsi bencinski motorji so bili takisto Oplovi, samo dizelski je italjanski (VM Motori), razvoj je potekal v avstraliji, aziji in evropi. Seveda ima svoje hibe, pokaži mi kakšno drugega saloona za 11 jurjev?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
Buggy ::
>
Sam vozim turbo bencinarja, ki ima najvecji navor ze pri 2000rpm, kar pomeni da ne rabim priganjati avta v visje obrate in s tem ugodno vplivam na porabo.
>
Ker avto in mašina pa je to ?
2000rpm je precej nizko.
moj ima krivuljo se malo "polikano" z tuningom drugace pa je to to
http://www.rri.se/popup/performancegrap...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
TOP ::
Vsi tisti ki trdite da med Turbodizlom 1,6 in 2,0 ni neke velike razlike govorite nekaj v tridni in na pamet.Vsi ti se spotikate v konje,če bi poznali Turbodizle ali benzince bi vedli,da je bolj pomemben navor in ne toliko konji.Doma mamo Ford Focus navaden 1,6 109KM in Ford Focus Sport Wagon-karavan 2,0 136KM.Razlika je ogromna in to pozna se v pospeševanju in to občutno in zakaj.Zato ker 2,0 ima krajše prestave in ma jih 6.1,6 pa ma dalše in 5 prestav.1,6 ma prednost samo v porabi in to 1 liter.Pri Turbo dizlih ni taka razlika glede na težo vozila,ker karavan je kar težji od navadnega tega kratkega Focusa.Ko z 2,0 TDi pohodiš plin v 2 prestavi te pošteno sune v hrbet pri 1,6 pa ne.Ima pa Focus 2,0 Overboost tehnologijo,ki se res občutno pozna.Zdej če gledaš da ma Škoda Octavia 1,6 105KM je za moje pojme premal,ker avto je ziher težji od Focusa in boš resnično mel podhranjen avto pa ne gledat na divjanje po cesti in ne vem kako norjenje.Poglej s prakse,če ne kdo pelje pred tabo 80km/h pa za ga prehitet boš rabil,kar nekaj prazne ravnice pred sabo.
Aston_11 ::
Med 1,6 TDI 115 in 2.0 TDI CR 110 ni neke razlike v performansih. Teža Škode je 1370 kg. Toliko kot Golf VI.
RejZoR ::
Cruze uporablja VM Motori RA420 motor:
http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dett...
Če koga zanimajo detajli motorja.
http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dett...
Če koga zanimajo detajli motorja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7819 (5818) | tech1 |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 99004 (71409) | jero_no1 |
» | Nakup bencinarja do okoli 6000€Oddelek: Na cesti | 4774 (3814) | GrimReaper |
» | 407, ceed, cruzeOddelek: Na cesti | 3715 (3144) | Unknown_001 |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28059 (24887) | ;-) |