» »

Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti?

Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti?

«
1
2

TheJack ::

Kupujem dizla, do 5 jurjev, delal bom precej kilometrov (cca. 40k letno). Hočem avto, ki bo neproblematičen, poceni za vzdrževanje in razumno udoben. Ostalo ni pomembno.

Zadeve sem se lotil tako, da sem v avto.net (napredno iskanje) vpisal takele iskalne pogoje: najmanj letnik 2005, do 5.000 EUR, dizel, klimatska naprava. V rezultatih sem dobil nenavadno veliko Ceratov, Accentov in Lacettijev:







So to v redu avti? So neproblematični? So popravila in deli draga/poceni? Glede na iskalne rezultate namreč nudijo največ za svoj denar, to je, v primerjavi z drugimi avtomobili (dizli) dobiš za isto ali manjšo ceno novejši letnik in manj prevoženih kilometrov.

Je katerega od teh kdo od vas imel? Mnenje?
  • zavaroval slike: Gandalfar ()

eric_cartman ::

Zdravo!

50 metrov od mene se nahaja firma AHAC & CO. Oni so uradni zastopniki za Chevroleja..

Pogovarjal sem se z vodjo prodaje pri njih, ker sem se tudi sam zanimal za Cruze-a..

Po daljšem pogovoru mi je povedal, da so avti na splošno slabo narejeni.. Zelo nekvalitetni in nevzdržljivi.. Tu se bo mogoče sedaj oglasil nekdo, ki ima Chevroleja in mu lepo dela vendar če ti sam prodajalec odsvetuje nakup te firme potem ti je lahko jasno, da tu nekaj močno smrdi..

Tako da v kolikor boš kupoval avto z garancijo potem kupi s čim daljšo garancijo, eno leto preden ti poteče pa se avta znebi.. Čeprav že tako ali tako ni logike, da imaš avto, tudi če v garanciji stalno na popravilu.. Potem ti ne koristi..

Z Hyundaji ni bilo nikoli problemov.. Servisi so poceni in na splošno rezervni deli.. Sam si ga lastim.. Sicer je Coupe oz. Tiburon. Pa vendar sem presrečen z njim.. Prej sem imel Roverja in sem nanj zmetal še dodatnih 2500 EUR zato, da mi je lahko lepo vžigal pozimi.. Tako da Angležev se tudi izogibaj..

Kie pa imajo tako ali tako Hyundajeve motorje.. Tako, da če dobiš lepo ohranjeno kio ali pa novo potem mislim, da ti bo kar v redu služila..

Sicer pa dam en velik glas za Hyundaia!

Lp

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Od teh treh, Accent. Nato Cerato (če rabiš karavansko obliko) in nakoncu Lacetti. Pri Accentu samo glej da ni slučajno tricilindrska dizelska grozota, ker baje ne grejo nikamor...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

TheJack ::

Hvala za odgovore!

Za tisti triliterski dizel sem tudi jaz slišal, da je obupen, ja. Ampak Cerato in Accent imata (tiste, ki sem jaz gledal) 1.5 litrsko mašino s 110 KM. Lacetti ima 2.0 s 120 KM.

Vem, da imajo ti avti pri nas obupen ugled in renome, zato verjetno tudi so tako (relativno) poceni. Ampak ali je za ta denar morebiti boljše kupiti starejšega (in z več kilometri) megana ali fokusa? Sam bi sicer najraje imel audija ali golfa, ampak za tak denar dobim deset in več let starega z 250.000+ kilometri...

eric_cartman ::

Sploh nimajo groznega renomeja razen Chevrolet..

Večkrat vidim ob kraju ceste audija kot pa kakšnega hyundaia.. In če si pripravljen imeti audija, potem moraš biti tudi pripravljen na odbijanje velikih denarjev za avto.. Osebno raje kam potujem in tako naprej, zraven pa imam še tisoč drugih hobijev, za katere rajši porabim denar kot za avto..

Se pa zavedam tega, da smo Slovenci tak narod, da se radi pokažemo in dobro peljemo
in nam je všeč če nam kdo zavida, da vozimo novega audija..

Renault ima obupno drage servise in rezervne dele.. Skratka vzdrževanje pri francozih je kar drago.. Sploh pa so renaultove dizel mašine 1.5 Dci zanič in se kar dosti kvarijo..

Če kupiš Audi-ja z 250.000 kilometri plus pričakuj, da ti bo šla turbina cugrunt in boš lahko odštel 800 € za novo turbino.. Da ne govorimo potem še o drugih stvareh, ki se lahko pokvarijo pri taki kilometrini..

eric_cartman ::

Kaj pa toyote, mazde in nissani? To so večni avti.. Pa še večina teh ima verigo in ne jermena..

To so eni izmed najkvalitetnejših avtov in pustijo audije, mercedese in bmwje svetlobna leta za sabo...


Killing a toyota:





Poglej si te tri dele pa ti bo jasno o čem govorim :D

TheJack ::

Sem že videl. Poleg tega po mojem hiluxa ne rabim, čeprav se vozim v Kočevje ;)

Drugače pa po mojih opažanjih imajo toyote podobne (visoke) cene kot volkswagni, mazde in nissani so sicer nekaj cenejši, ampak ne dosti, poleg tega imajo dizli večinoma francoske mašine (mazda 1.6 je od PSA, nissan 1.5 pa od Renaulta).

denabiker ::

tudi pri naši hiši je prišel en korejec. Foter je večji del lajfa imel audije in vw, potem je šaltal na francoze (imel je citroene in renaulte) in po ogromnh težavah s francozi se je odločil za menjavo. Hja, ko je šel se pogajat za novega VW ga je minilo (začetna cena je sprejemljiva, samo ko hočeš imeti še nekaj dodatne opreme pa cena poleti v nebo) in je kar kupil hyundai. Jebat, vedno slabši standard imamo...Avto ima ful garancije, mislim da 5 let, neomejeno km, malo ga kolegi zajebavajo, kaj voziš te korejske jajce, ampak ni slab avto. Glede na to, da foter kar dela veliko km in tudi precej kratkih voženj, še do sedaj ni nič crknilo. Tak da hmmm prvo mi je na misel padlo, pa saj je garancija, bo pač občasno na servis peljal in nadomestno vozilo itd. kot je bila praksa pri francozih, ampak do sedaj nič. Dva sodelavca imata tudi hyundai-ja in popolnoma nič problemov.

denabiker ::

eric_cartman je izjavil:


Če kupiš Audi-ja z 250.000 kilometri plus pričakuj, da ti bo šla turbina cugrunt in boš lahko odštel 800 € za novo turbino.. Da ne govorimo potem še o drugih stvareh, ki se lahko pokvarijo pri taki kilometrini..


Ne moreš posploševat, čisto odvisno od vzdrževanja (redno menjavanja olja, filtrov, kvalitetno olje!), načina vožnje (eni ko mrzle že terajo itak bo šlo vse k vragu pa ni važno kaj je za ena znamka ali pa iz AC iz ful turaže takoj ugasnit na bencinski - to pogosto vidim).

Ampak, redki so takšni, ko čuvajo motor! Opažam npr. ko čakam punco na parkirišču pred firmo. Folk sedaj pri nizkih temp. vžge TDI ipd. in ful gas prva, druga in na AC poln gas. In to večina! Avto res ne more zdržat v takšnih primerih.

Drugače pa nima kaj turbina crknit, če je kaj pameti v glavi. Razen, če je serijska napaka v kakšnem delu. Avti imajo tudi po 400-500.000 km s prvo turbino. Poznam takšne avte, tudi pri naši bajti so bili.

Klemzz ::

Madona me pogreje k začnete kok audijo ob cesti stojijo, pa kok je drago uzdrževanje... Sam mam A6 1.9TDI (C5) 307000km prevoženih, prva turbina, prva sklopka, na mašini ni blo še nč menjanga. Dokler se delajo redni servisni intervali nima kej crknt. Ma pa tast prvo A6 2.5TDI (5 cilindrov), trenutno 500000km, še vedno prva turbina in sklopka, redni servisi in avto gre dalje. Če kupš rablenga audija z znano zgodovino in štemplano servisno nimaš kej falit.

Blinder ::

eric_cartman je izjavil:



če ti sam prodajalec odsvetuje nakup te firme potem ti je lahko jasno, da tu nekaj močno smrdi..


Jaz mislim, da bi tale tvoj kolega ti odsvetoval nakup tudi toyote, če bi imel servis toyot. Pač dela s cruzi in valda vidi polno takih, ki imajo napake. Sej cruze je preoblečena opel astra mi se zdi, nemška tehnika. Ljudje govorijo grdo o cruzu samo zaradi njegove (nizke) cene. če bi se prodajali za 5000€ več, bi to bil super avto.

Pa tudi če bi res imel z njim več okvar, bi te še vedno prišel ceneje kot toyote & co.
ja eric, toyote js osebno nebi imel, ker so kante za vozit. Še en NFS fan, ki naseda na tele tv showe. Lahko ti tv show naredi isti car killing video z wartburgom.

Cerato je predhodnik ceeda. Cruze je v razredu z ceratom, sam da je za generacijo novejši. Accent je nižji razred kot cerato in cruze, ter tudi kot lacetti.
Če gledaš accenta poglej še kia rio, ista stvar.
Tudi tisti 1.5 crdi z 88 konji je štiricilinderski. Tisti še starejši z 82 pa 3 cyl.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Janac ::

Stegni se še 1.5 jurja in si privošči pravi avto, kateri te nikoli ne bo pustil na cedilu.

Motorja sta bolj tak tak(prva dva avta), star atmosferc, vsaj veš da NIKOLI ne crkne nič, pokuri okoli 7l/100km.

Malo manj opreme: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=677...

Že veliko opreme: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=680...

Diesel: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=682...

Blinder ::

Dvomim da so teli seati bolj zanesljvi kot tisti korejci xD tale star atmosferc pa je tudi srednja žalost. porabi več kot 115 konjski 1.6 fsi. Tale 115 konjski 1.6 fsi pa porabi več kot 1.4 tsi z 122 konji. Tako vsaj pravijo uoprabniški podatki na spritmonitor.de :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Janac ::

Pokuri res veliko, je pa dobesedno neuničljiv motor;)

TheJack ::

Janac: prva dva sta bencinarja, tretjega pa mi ne odpre. Bencinar (na žalost!) ne pride v poštev, saj verjetno ni prisebnega človeka, ki bi kupoval bencinarja za 40.000+ km na leto.

Me je pa groza kupovati dizlerja, še posebno takega za (do) 5.000 EUR. Za novega oziroma dražjega pa nimam denarja. Ob morebitnih težavah mi gredo res kar lasje pokonci. Turbina 800 EUR, lahko več. Šobe 600+ EUR vsaka, so pa štiri. Če gredo slučajno šobe, bom torej dva meseca in pol delal za nove.8-O

Ve kdo, se dajo te reči (šobe in turbina) kako preveriti pri nakupu rabljenega avta? Pri AMZS ti sicer za 100 EUR opravijo popoln pregled rabljenega avta (traja menda tri ure), ampak so mi rekli, da šob ne pregledujejo. Kje naj torej to preverim, ko bom kupoval?

Blinder ::

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

ta reč, čudno, porabi tok kot kaki tsi, ki pa je bencinski. Rio ima takoj liter manj
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Janac ::

Klemzz ::

Turbino se da prevert če je ok, šobe pa nekak ne, ker je treba mašino odpret.

eric_cartman ::

Prva dva sta bencinarja, tretjega pa mi ne odpre. Bencinar (na žalost!) ne pride v poštev, saj verjetno ni prisebnega človeka, ki bi kupoval bencinarja za 40.000+ km na leto.


Jst delam 30 k letno in imam bencinarja predelanega na plin.. Men je supr.. Tle se najde vedno miljon dvomljivcev.. Ampak jst imam svojega hyundaja predelanega na plin že leto in pol.. Čez mesec pridem dost poceni.. Plina mi popije zdaj pozimi 9l/ 100 km, sicer pa mi plina poleti popije 7,8 - 8,5.

Bencina pa tak okoli 7,3 - 8,0. Ampak je logično da plina popije za procent ali dva več..

first_line ::

V vsakem primeru avto pelji na AMZS na pregled pred nakupom, tistih slabih 100€ kolikor stane ti lahko marsikaj napove. Sicer ni pričakovati da bo vse zlato, lahko pa vsaj približno veš koliko stroškov te še čaka...

RejZoR ::

Kdor pravi da so korejci jajc nima absolutno nobenega pojma o avtomobilih in lahko mirno ignoriraš vse nadaljne komentarje takih oseb, ker ti nič ne bojo koristili.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Super Sonic ::

Pri Accentu samo glej da ni slučajno tricilindrska dizelska grozota, ker baje ne grejo nikamor...


Sem ga vozil sam kar nekaj tisoč km (čez 80k zagotovo) in mašina je še najmanjši problem, ko je govora o moči. Avto je pospeševal čisto lepo in nič kaj v stilu 1 minute do 100 km/h. So bile pa druge stvari, ki so precej motile. Avto je bil sicer pod stresom (več kot 40k/leto), ampak se ni izkazal kot blazno vzdržljiv.

Pri 80k km je bil avto 6x na rednem servisu in na 3 izrednih servisih, pri čemer noben Hyundai ni znal odpraviti napake, ki se je takrat pojavila - neka lučka za dovod goriva.

Na splošno so vsa izbrana vozila precej pusta, plastična, dokaj (ne)varna (NCAP testi), poraba je daleč od tiste prave dizelske (C4 ima porabo pod 4L, tega Hyundaja tudi v najboljšem primeru nisem spravil pod 5,5L), dizle pa nobena omenjena tovarna ni izdelala sama, ampak so tehnologijo CR odkupovali in tole kar je izbrano so bolj kot ne testni zajčki omenjenih tovarn. Lahko omenim še fiasko z lupinco, Hyundai (enako vem za Toyoto Corolo - videno na lastne oči) ima zadaj prekratek pas, da zapneš lupnci v sedež. Tako iščeš po trgovinah manjše lupine, ki jih še lahko stlačiš v tisti kratek pas.

Tu velja omeniti še to, da so bonbončki v stilu ABSa, ESPja, ipd., relativne narave, saj je bil ABS v tem avtomoblu bistveno slabši od poznanih in občutenih pri drugih vozilih, trakcija avtomobila pa je bila relativno zadovoljiva.

Splošna ocena vozila - nezadovoljivo.

Sam ne bi kupoval omenjenih vozil; enostavno zaradi lastnih izkušenj in tega, ker vem da ostale znamke za ta denar lahko ponudijo precej bolj EU avto, kot so omenjeni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Vajenc ::

Med korejskimi vozili bi izbral Hyundaja. Med ostalo izbiro za ta denar pa bi verjetno izbiral med Lancio Lybro, Nissan Primero ali Hondo Accord. Z Lybro 2,4 JTD sem imel pred leti odlične izkušnje, Primero ima prijatelj in je presenečen kako veliko avta je dobil za toliko denarja, Honda je pa Honda ;)
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Janac ::

On išče diesla...

eric_cartman ::

Janac sej to vemo..


Sej mu tukej tudi večina o dizlih govori in ne bencinarjih.. Lepo da si razjasnil za nas, ki ne dojamemo..

P.S. Upam da razumeš sakrazem...

Steinkauz ::

Janaca ne posluši. Mulo, ki še izpita nima, pa keri majo doma seata hvati to, ko da je boga za jajca prjel.
Ne pravim, da so slabi(podoben kot VW, samo malo bolj crap notranjost), samo za tvoj price range, boš bl stare gare dubu.

Za tvoje potrebe bi kupu kej tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=675...
Daš mehaniku, da ti ga v nulo poštima in menja vse, ter se potem voziš brezskrbno in zelo verjetno brez večjih naknadnih stroškov.
Za 1500eur lahko menjaš shitload zadev in imaš potem brezhiben avto.
Če ti je prešvoh, ga daš pa še čipirat.

Sam sem kupu 6 let nazaj golf IV 1.9 tdi 90KM 146.000km. Sem da po enem letu peljal do mehanika(ki rihta samo VAG grupo in to precej dobro), mu reku nej poštima vse, kar je za poštimat, dal takrat 1080 eur za servis in od takrat brez večjih problemov.

Oziroma vsi striški:
2008 junij Desni volanski končnik 20
2008 julij Kompletni servis 1080 (tle je blo menjano res full zadev)
2008 oktober Olje/filtri 60
2009 maj Diagnoza + Rele računalnika 30
2009 september Servis olje/filtri 100
2010 januar Menjava grelnih svečk 50
2010 marec Šponer od klime+jermen 120
2011 marec Servis+menjava gum 140
2011 junij Levi volanski končnik 20
2012 marec Servis 250 ( menjano še zadnji diski + ploščice)
2012 marec optika podvozja 35

SuperVeloce ::

eden od avtomobilov, ki ga vozim je accent crdi (tazadn od 2006 naprej). avto je ok za zmerno voznjo, za kaksne ovinke si je potrebno omisliti 195/55/15 dimenzijo, da negira relativno slabo podvozje. drugace nos avtomobila je lahek, zato podkrmarjenja s pravimi gumami ni veliko. avto je pac plastika znotraj, tesnila na oknih so porazna, ampak drugace se ne kvari. dalec najsvetlejsa tocka je 1.5 crdi 110hp, odlicen dizel, veriga,...

s hyundai/kia servisi sem nezadovoljen, so nasploh zelo povrsni, nekateri tudi predragi. sedaj ga vozim svojemu mehaniku, naroci mi vse org. dele, kupim tabols olje, namaze mi tesnila, pregleda avto in turbino... to lahko na Kii samo sanjas...

TheJack ::

Hvala vam vsem za uporabne odgovore, še posebej Super Sonicu in SuperVeloceju.

Seveda je jasno, da preverjam vse možne opcije, ne samo teh treh v naslovu napisanih. Če avto paše v moje zahteve (dizel od 2005, do 5.000 EUR, neproblematičnost, zanesljivost, razumno udobje...) potem pride v poštev.

eric_cartman ::

Na koncu še vedno pridemo do zaključka, da se lahko vsak avto kvari, tudi če vsi pravijo, da se nikoli ne kvari..

Odvisno od koga ga kupiš, kako je ohranjen, še največ pa je odvisno od sreče.. Skratka katerikoli avto si boš že kupil, upam da ti bo dobro služil in predvsem dolgo časa.

Še največji problem je, ker je ta tema predvsem zelo subjektivna.. Kolega recimo prisega na fiate in jih ima že skos.. Baje da so fiatove 1.9 jtd mašine bile ene izmed najboljših.. Nikoli pa ne slišim od njega, da bi se mu avto pokvaril..

Moj prvi avto je bil npr. Fiat Bravo (1.6 16v).. Delal ko urca.. Vendar sem ga prodal naprej, ker sem si želel mal novejši avto.. Ampak nikoli nobenih problemov..

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Sej folk nikoli ne pove če se jim kaj pokvari pri njihovi preljubi znamki. Men recimo ni problem, ker so bile vse okvare dost trivialne in lepo zrihtane pod garancijo, tko da nisem imel nobenih stroškov. Pa tud sicer je bilo teh okvar zelo malo preko celotnega ranga te znamke. Pa jih imamo v celotni familiji praktično vsi. Priznam pa da je vsaj kar se tiče izgleda, udobja in NCAP rezultatov nekaj (precej) velikih razlik med novejšo serijo in starimi. Recimo če primerjaš zgornji Accent s prvimi i30. Da trenutnih novih i30 ne omenjam, ki jih vsi opisovalci avtomobilov brez zadržkov postavljajo ob bok najboljšim znamkam. Tega s starejšimi modeli niso delal...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bdoxx ::

poglej za kakšnim mondeotom 2.0tdci 2005letnik, pa seveda ga temeljito pregledat pred nakupom., jaz ga imam kakšno leto, pa še za enkrat nikakšnih večjih problemov. so pa ford servisi ponavadi obup...

RejZoR ::

Obup v kakšnem smislu?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

Najlepšo sliko da AVTODATA, ko pogledaš prijave servisov. Pri nekaterih znamkah gre za malenkosti in redne servise, ko pa pogledaš n.p.r. Citroen xara Picaso, pa je teh napak, nekaj listov. Večinoma napake, zaradi katerih avta ne moreš uporabljati, dokler ne popraviš.
Strani Japoncev in Korejcev so več ali manj prazne.
Tudi ADAC-ova lestvica zadovoljstva kupcev na različna časovna obdobja, dajejo zanimive slike.
Servis Lekše ima popravila Hyundai in Volvo. Vsak servis na eni strani ceste. Volvotov je vedno poln, Hyundaiev, več ali manj prazen.
Delo krepa človeka

Super Sonic ::

Da trenutnih novih i30 ne omenjam, ki jih vsi opisovalci avtomobilov brez zadržkov postavljajo ob bok najboljšim znamkam.

Tudi cena je takšna in ravno to je tisto zaradi česar je fino it okol in ne takoj do prvega Hyundaja/Kie, ipd.

Prijatelji/znanci, ki vozijo novejše generacije korejskih avtomobilov, imajo pa z njimi podobne težave, kot jih imajo vse ostale znamke. Nič posebnega ni vse skupaj; tako cena, kot kvaliteta, kot možnost izbire dodatne opreme, kot tehnologija, kot oblika, ipd. Samo še ena konkurenca več, v bistvu. Zato me kar pošteno moti, če jih kdo kuje v zvezde, ker za tja gor niso, po drugi strani so pa daleč od slabih vozil.

Ko bodo delal svoj razvoj in sami vlagal miljarde v določeno tehnologijo, potem bodo imeli boljše avtomobile od ostalih znamk. Do takrat pa...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

RejZoR ::

Erm, Hyundai/Kia ima praktično čist vse razvito in-house. Za razliko od večine firm, ki outsourcajo celotne motorje in šasije in ne vem kaj še vse. Tud cena se mi ne zdi pretirana za kar ponujajo. So pa novi modeli vedno dražji in bojo s časom postali cenejši. Tud stari i30 (let. 2007) je bil na začetku skoraj 12k EUR, zdej pa si jih dobil malo nad 10k z novo lepšo masko, športnimi pragovi in parimi dodatnimi goodiji. To je bilo leta 2010 ko je prišel ven facelift...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jan_g ::

Hyundai in Kia sta postala zadnja leta kar draga. Ni več tako, da je 5 jurjev cenejši od konkurence, vsaj kolikor sem lani na hitro nekaj gledal cene, je že primerljiv z evropsko konkurenco.

RejZoR ::

Jah lej, folk je skoz jokal kako nimajo opreme pa kako so ceneni in ne vem kaj še vse, zdej ko pa so ponudili vse to so pa kar naenkrat predragi. Zakaj že? Sej te noben ne sili vzet top model, pri osnovnem pa dobiš že preklemano veliko opreme. Ko sem ga jezst jemal je bil Hyundai (in Kia) edini, ki sta imela serijsko 6 airbagov, klimo ter avtoradio z AUX/SUB. Pri vseh ostalih znamkah bi moral vse troje dokupit posebej in sploh pri USB opciji so vsi imeli to malenkost vključeno v neke bedaste "elektronske pakete" nafilane s šaro, ki je nikoli ne bi rabil in s 4 mestnim price tagom. In to bi moral plačat samo zato, da mi ni treba prekladat jebenih CD-jev po avtu. Razlike so se z vsem skupaj logično zmanjšale ker ne morejo podobne opreme magično dobit tolk ceneje od ostalih ampak še vedno so lahko cenejši glede na to kaj dobiš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Super Sonic ::

Erm, Hyundai/Kia ima praktično čist vse razvito in-house.

Ne vem sicer pod kaj si ti to prestavljaš, ampak pred leti so odkupili bencinsko tehnologijo od Japoncev (Mitsubishiji mislim, da jim je največ prodal), CR dizel tehnologijo so pa kupovali od Nemcev. Ravno tako dizajn Kie dela Nemec, tudi Hyundai skače po EU trgu in kupuje design v tej deželi (BMWjev Christopher Chapman je eden zadnjih tak).

Jaz govorim o tem, ko se bodo tam "daleč" sami toliko naučili, da bodo lahko prestavili nekaj, česar ostali ne bodo imeli in bodo ostali kupovali od njih. Takrat bodo vodilni v svetu in se bo tudi odražalo v vozilih.

vsaj kolikor sem lani na hitro nekaj gledal cene, je že primerljiv z evropsko konkurenco.

Čak da Kitajci popravijo svoje polizdelke in pokupijo najboljše na trgu - denarja načeloma imajo več kot vsi ostali in to precej možno. Potem bo novi Šang Čang Li-Wu pravi EU hit. Sicer pa za ta denar dobiš kar konkretno vozilo, tle ni dvoma. Meni je všeč Kia Soul in sedaj ko jim je brutalno padla cena, je avto še kako zanimiv.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

RejZoR je izjavil:

Jah lej, folk je skoz jokal kako nimajo opreme pa kako so ceneni in ne vem kaj še vse, zdej ko pa so ponudili vse to so pa kar naenkrat predragi. Zakaj že? Sej te noben ne sili vzet top model, pri osnovnem pa dobiš že preklemano veliko opreme. Ko sem ga jezst jemal je bil Hyundai (in Kia) edini, ki sta imela serijsko 6 airbagov, klimo ter avtoradio z AUX/SUB. Pri vseh ostalih znamkah bi moral vse troje dokupit posebej in sploh pri USB opciji so vsi imeli to malenkost vključeno v neke bedaste "elektronske pakete" nafilane s šaro, ki je nikoli ne bi rabil in s 4 mestnim price tagom. In to bi moral plačat samo zato, da mi ni treba prekladat jebenih CD-jev po avtu. Razlike so se z vsem skupaj logično zmanjšale ker ne morejo podobne opreme magično dobit tolk ceneje od ostalih ampak še vedno so lahko cenejši glede na to kaj dobiš.


Se strinjam, ampak vem, kako so včasih nekateri govorili, da imajo evropski avti višjo ceno samo zaradi imena. Očitno temu ni bilo tako.

RejZoR ::

Jah, Hyundai je korejski kar nekaj časa samo še po sedežu podjetja in imenu. Razvoj, design in proizvodnja pa so že vrsto let v evropi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bdoxx ::

RejZoR je izjavil:

Obup v kakšnem smislu?

z vsemi kaj sem se pogovarjal, ni noben imel nič dobrega za povedat glede ford servisov, takšne in drugačne zgodbe krožijo, par jih tudi poznam iz prve roke.
omembe vreden bi naj bil samo Rebernik v Breznu, v kratkem peljem tja na sevis verjetno.

Če veš za kakšeN dober ford servis, se pa priporočam. :)

RejZoR ::

Nimam izkušenj ker si nisem nikoli lastil Forda, me pa je pač zanimalo v kakšnem smislu naj bi bile težave.

Da se vrnem k originalnemu vprašanju te teme, pri Accentu je vsaj mene zmotil prtljažnik, ker je avto 4 vratni in ima kufer res majhno odprtino. Ker ni šans da z njim prevažaš karkoli rahlo večjega. Če pa nikoli ne tovoriš ničesar potem pa ni slaba zadeva imo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SuperVeloce ::

prtlažnik sploh ni tako mali, tudi odprtina ni tako mala, je pa res da je dno prenizko, zato dolge+široke stvari vstavljaš pod kotom. Sploh pa zna biti precej v napoto mehanizem za vrata. Prav tako je luknja, ki nastane ob podiranju zicev praktično neuporabna in popolnoma nelogično dizajnirana (robovi so zaključeni s plastiko v ovalu wtf).

Glede okvar in hvaljenja, ki je sledilo mojemu prispevku... ko reče človek, brez okvar, ponavadi misli klasične servise brez izrednih in menjavo zadev, ki se zaradi obrabe menjajo prej ali slej. Da na cesti ostaneš s tem avtom, moraš imeti pa kar precej nesreče. Razen če popravila opravljaš izključno z macolo.

Zgodovina sprememb…

TheJack ::

Če morebiti bralce tega topica zanima, trenutno se resno dogovarjam za nakup avta, ki ni noben od v naslovu naštetih, pa tudi ne paše čisto v moje smernice (starejši je in cenejši). Gre za precej lepo priložnost (upam), itak pa pri nakupu rabljenega avta ni fino biti preveč tog.

TheJack ::

Aja, glede Fordovih servisov. Forda (fiesto) vozim slabih petnajst let, ampak o servisih ne vem prav dosti povedati, saj sem ga le prvo leto ali dve vozil na uradni servis, nato par let na neuradni, sedaj mi ga pa "po potrebi" rihta lokalni mehanik (hvala bogu, da verjetno ni bolj robustne in neuničljive mašine od fordove 1.3 "pushrod").

Razlog, da avta nisem vozil na uradni servis, je preprost: fordovi servisi so svinjsko dragi, deli pa še toliko bolj. Pri starih (in včasih tudi ne tako starih) avtomobilih se račun ne izide. Nazadnje sem na uradni servis peljal mamino fiesto (l. 2008). Če se prav spomnim, so zamenjali olje in menda nek filter. Račun: 190 EUR.

bdoxx ::

to ni nič kolega dau za neko 5-10cm dolgo gumjasto cevko pri motorju 200€ semizdi bom reko naj poskenira račun xD, ne ebayu je celih 30€.

Valvoline ::

eric_cartman ::

hahahahahahaha :))

V opisu mu piše, da je avto garažiran (pač nima za salonitke in ma streho iz snega) ...in pol tele slikce..

Slabših nebi mogu narest..

Nč ne bom trdil, ampak bi mogl pogledat pod nategatorje na avtomobilizmu.. Mislm, da je bil rodex center tut notri omenjen.. Sam sej pravim.. Ne dam roke v ogenj za ta stavek!

RejZoR ::

Peugeot 406 je sicer kar lep, but it's still French...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

Na slo-tech vprašat kak avto bi kupil je isto kot da greš v največji pajzl od gostilne v mestu in začneš temo intel vs amd.
Takoj boš našel razne Valvoline in ostale samoklicane vsevedneže..
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21451153 (47374) BigWhale
»

Avto za manjše pare

Oddelek: Na cesti
364364 (3149) chucki
»

Nakup avtomobila?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8615709 (13526) francek1
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10621626 (16824) amigo_no1
»

kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6522057 (20138) Blinder

Več podobnih tem