» »

Avto z nizko porabo na avtocesti?

Avto z nizko porabo na avtocesti?

1
2
3

-valvoline- ::

zagi123 je izjavil:

Jajčka tipa 1.4, 1.6 itd. so imo za mestno vožnjo, čim greš na avtocesto ratajo rohneče kante.
Za avtocesto bi jaz nabavil kakšen prostornejši dizel, 2400-3000 kubikov.

Aha,še en ministerski sinček,verjetno registracijo placa atek ali mamica ane.Sami luksuzanti tle.
:D

jan_g je izjavil:

Niso nič rohneče kante, moj je prav presenetljivo tih. Primerljivo z avti višje klase, po mojih izkušnjah.

1.4 tsi je prava zverina z performancam primerljivim z starejšim 1.8T ki pa porabi 2x več benza k ta.

Zgodovina sprememb…

furion ::

Js mam volvo s40 2004 2 liter diesel in naredim na 40 litrov prek 800km ce vozim 120kmh v 6 na 2000rpm.
Pa dizla se splaca met, kr ce bo nafta predraga ga lohk na staro olje laufas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: furion ()

-valvoline- ::

furion je izjavil:

Js mam volvo s40 2004 2 liter diesel in naredim na 40 litrov prek 800km ce vozim 120kmh v 6 na 2000rpm.

Ja,6ta prestava se orenk pozna pri hitrostih cez 120kmh,sploh pa ce se peljes cez 150kmh,poraba pade 1-3l na 100km.

borisk ::

Adrijan0 je izjavil:

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.


Ja, pravljice za lahko noč, ravnokar sem se vrnil iz dopusta, z laguno, 2001, 1,9dci, povprečna poraba na 500km 5,1l/100km, pa ima avto 180kkm, turbina se menjala na 150kkm...

Relanium ::

Blinder je izjavil:

Če gleda turbo bencince pomeni da gleda nove avte. Stare 60 konjske dizel kante ki pri 130 kmh se vrtijo z 3500 rpm pomoje ne pridejo v poštev.

Daa ti povem jaz da sem s staro dizel kanto spravil porabo na 4.5 Litra.

Drugač so pa BMWji dokaj varčne mašine za njihovo moč

balocom ::

1.2 TSI motor bolj težko predelaš na plin, ker ima šobe za vbrizg bencina vgrajene v zgorevalni prostor in mora konstantno teči čez njih bencin, ker jih boš sicer skuril :D Realno povedano bo avto še vedno deloval 20% na bencin.

BlazP je izjavil:


Kako se obnesejo manjsi turbodizl motorju? 1.5 dCi, 1.6TDI, 1.6JTD ipd? Predvidevam, da imajo pri 130km/h nizjo porabo kot vecji 1.9 in 2.0 dizli, kljub temu, da jih je treba bolj priganjati?
Vozim konstantno in umirjeno, sportna voznja me ne zanima.


Glede na to da boš vozil 130km/h odsvetujem 1.6 TDI ker nima 6. prestave, za ostale pa preveri če jo imajo. Sicer pa, ko boš moral priganjat mini mlinček od motorja pri 3500+ obratih na 130km/h, ti tvoja umirjena vožnja ne koristi, ker boš itak moral priganjat motor da boš sploh šel lahko tako hitro:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Blinder ::

balocom je izjavil:

1.2 TSI motor bolj težko predelaš na plin, ker ima šobe za vbrizg bencina vgrajene v zgorevalni prostor in mora konstantno teči čez njih bencin, ker jih boš sicer skuril :D Realno povedano bo avto še vedno deloval 20% na bencin.

BlazP je izjavil:


Kako se obnesejo manjsi turbodizl motorju? 1.5 dCi, 1.6TDI, 1.6JTD ipd? Predvidevam, da imajo pri 130km/h nizjo porabo kot vecji 1.9 in 2.0 dizli, kljub temu, da jih je treba bolj priganjati?
Vozim konstantno in umirjeno, sportna voznja me ne zanima.


Glede na to da boš vozil 130km/h odsvetujem 1.6 TDI ker nima 6. prestave, za ostale pa preveri če jo imajo. Sicer pa, ko boš moral priganjat mini mlinček od motorja pri 3500+ obratih na 130km/h, ti tvoja umirjena vožnja ne koristi, ker boš itak moral priganjat motor da boš sploh šel lahko tako hitro:D


Zakaj noben ne pomisli na to da je peta brzina pri 1.6tdi lahko daljša od šeste pri ostalih? Konkretnega podatka ne vem, vem pa da je kr zlo dolga. In da so zaradi tega brzine precej razmaknjene ena od druge.

Stara kanta lahko porabi malo, ni pa udobna za prevozit 25.000 kilometrov pri 130 km/h.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zheegec ::

borisk je izjavil:

Adrijan0 je izjavil:

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.


Ja, pravljice za lahko noč, ravnokar sem se vrnil iz dopusta, z laguno, 2001, 1,9dci, povprečna poraba na 500km 5,1l/100km, pa ima avto 180kkm, turbina se menjala na 150kkm...

Čakaj, pri 150k Km je crknila turbina? In to je kao OK?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

-valvoline- ::

Blinder je izjavil:

balocom je izjavil:

1.2 TSI motor bolj težko predelaš na plin, ker ima šobe za vbrizg bencina vgrajene v zgorevalni prostor in mora konstantno teči čez njih bencin, ker jih boš sicer skuril :D Realno povedano bo avto še vedno deloval 20% na bencin.

BlazP je izjavil:


Kako se obnesejo manjsi turbodizl motorju? 1.5 dCi, 1.6TDI, 1.6JTD ipd? Predvidevam, da imajo pri 130km/h nizjo porabo kot vecji 1.9 in 2.0 dizli, kljub temu, da jih je treba bolj priganjati?
Vozim konstantno in umirjeno, sportna voznja me ne zanima.


Glede na to da boš vozil 130km/h odsvetujem 1.6 TDI ker nima 6. prestave, za ostale pa preveri če jo imajo. Sicer pa, ko boš moral priganjat mini mlinček od motorja pri 3500+ obratih na 130km/h, ti tvoja umirjena vožnja ne koristi, ker boš itak moral priganjat motor da boš sploh šel lahko tako hitro:D


Zakaj noben ne pomisli na to da je peta brzina pri 1.6tdi lahko daljša od šeste pri ostalih? Konkretnega podatka ne vem, vem pa da je kr zlo dolga. In da so zaradi tega brzine precej razmaknjene ena od druge.

Stara kanta lahko porabi malo, ni pa udobna za prevozit 25.000 kilometrov pri 130 km/h.


Kolk *starih kant* si dal skoz? Si sploh pelu kšne legende?

balocom ::

@Blinder: Zakaj noben ne pomisli na to? Ker noben ne pomisli na tako bedarijo:D Če imaš ti doooolge brzine, se zna zgodit, da moraš motor zavrtet v dokaj visoke obrate da sploh lahko šaltaš v višjo da imaš spet neke idealne obrate za normalno vožnjo.
Sploh pa, več imaš brzin, bolj je lahko ozko tisto območje obratov kjer mora bit motor uporaben.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

-valvoline- ::

Zheegec je izjavil:

borisk je izjavil:

Adrijan0 je izjavil:

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.


Ja, pravljice za lahko noč, ravnokar sem se vrnil iz dopusta, z laguno, 2001, 1,9dci, povprečna poraba na 500km 5,1l/100km, pa ima avto 180kkm, turbina se menjala na 150kkm...

Čakaj, pri 150k Km je crknila turbina? In to je kao OK?

Vmes pa verjetno še pol motorja,sam pa je tega verjetno popravil in plačal prejšn lastnik.

:D

balocom ::

Tako kot tisti par šob na vsakih toliko kilometrov na 2.0 TDI agregatih. Da o blokih in glavah ne govorimo. Dvomasni vztrajnik je pa itak nekaj kar zna že vsaka gospodinja ki ima TDI-ja zamenjat.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

-valvoline- ::

balocom je izjavil:

Tako kot tisti par šob na vsakih toliko kilometrov na 2.0 TDI agregatih. Da o blokih in glavah ne govorimo. Dvomasni vztrajnik je pa itak nekaj kar zna že vsaka gospodinja ki ima TDI-ja zamenjat.

Dvomasni vztrajnik je hiba pr vseh novejših avtih,najvec se kvarijo pri citroenih,nepotrebn luksuz izkljucno zarad zmanjševanja vibracije v prostem teku.Idiotizem brez primera in še en primer zakaj se ne splača nakup novejšega avta.

Zheegec ::

Samo Valvoline, če nihče ne kupi novega avta, ker se ne splača... Kje boš ti dobil... Rabljenega zase? :)

@balocom: Še sreča, da imam italijana, da nimam skrbi :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

GrimReaper ::

zagi123 je izjavil:

Jajčka tipa 1.4, 1.6 itd. so imo za mestno vožnjo, čim greš na avtocesto ratajo rohneče kante.
Za avtocesto bi jaz nabavil kakšen prostornejši dizel, 2400-3000 kubikov.

A zdej je že 1.6 jajc, zame osebno niti 1.4, vsaj tisti proti 100 konjem ni noben jajc.
Če je zate 3500 obratov rohnenje pol pa tut ne vem, pa kle so bolj prestave važne in ne prostornina motorja. Sploh pa 1.6, to je v večini primerov avto nižjega srednjega razreda, ni narejen primarno za mestno vožnjo, ampak se bolje počuti na odprtih cestah. Za po mestu imaš čez glavo 0.8-1.2l.
Mojga Punta 1.2 60KM je pa treba res priganjat na AC, s peto so sicer obrati normalni, 3500 pri 130, ampak te hitrosti s peto ne morš tko lahko obdržat, tko da je treba večkrat v četrto pretikat.
Je pa poraba na AC nizka, ko sem ga teral kolker gre (165 po števcu, 155 realna) je bla lepo 5l, skupna mesečna 6l. Če ne vozim po AC je tam 7l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

-valvoline- ::

Zheegec je izjavil:

Samo Valvoline, če nihče ne kupi novega avta, ker se ne splača... Kje boš ti dobil... Rabljenega zase? :)

@balocom: Še sreča, da imam italijana, da nimam skrbi :)

Haha,maš prav,verjetno bi še vedno fural dedkovega golfa1(naj pociva v miru),jaz osebno se nic ne bi pritozeval,golf2 pa je itak zgodba zase,takega avta nikoli več ne bodo naredil.

Ales ::

Golf II in Mercedes 240d, tip 123, oboje neuničljivo, razen če ne povoziš z bagrom. Ampak oboje je čas toliko povozil, da niso več ravno najboljša izbira za avtocesto.

Dejansko bi bilo prvo smiselno narediti izračun, koliko se bo naredilo km v življenjski dobi avta, koliko bo stala registracija in ostali večji stroški, in kolikšna je cena avta. Dobiš strošek na prevoženi km. Potem pa narediti primerjavo, koliko se bo poznalo, če avto porabi liter manj, itd. in koliko več se bo za tak avto plačalo ob nakupu.

Da ne bo kakega presenečenja kasneje...

Drugače pa tudi kak večji avto z večjim motorjem lahko kuri manj kot kaka manjša škatlica. Po mojih izkušnjah so tovarniški podatki kar dovolj točni, s tem da bi za hitrost 130 km/h dodal kakega pol litra na tovarniški podatek o vožnji na avtocesti.

Pyr0Beast ::

V bistvu kupovati avto samo zato da bo malo porabil je neumnost.

Najbolje je kupovati avto ki porabi malo € na km, to ima pa tudi za posledico obvezno nizke stroške servisov. Sploh če boš kaj sam pošravfal boš prišel čez praktično zastonj
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

vzemi neko corso 1.3 dizel or sth.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

zile ::

Zmagovalci vozijo Opel Astra dizel(3.7l na 100).
PS:reklama :)

Aston_11 ::

Vsi imate nekaj s 6. predstavo - imate čarobno kuhglo, da pogledate prestavno razmerje? Kaj pa če bi vtaknili noter še 9 prestavo? Avto bi vam šel 300 na uro ali pa bi imel porabo blizu 0.

-valvoline- ::

Aston_11 je izjavil:

Vsi imate nekaj s 6. predstavo - imate čarobno kuhglo, da pogledate prestavno razmerje? Kaj pa če bi vtaknili noter še 9 prestavo? Avto bi vam šel 300 na uro ali pa bi imel porabo blizu 0.

Od oka menjalnik z 6 prestav zniža št obratov motorja v najvišjo prestavo za dobrih 30-40% napram menjalnikom z 5 prestav,kar pomeni da če določen avto potrebuje za npr hitrost 160kmh 4000 obratov,bo ob primernem 6st menjalnikom lavfal na 3000 obratov(ali manj) kar se konkretno pozna pri glasnosti motorja,porabi,obremenitve in zivljenska doba mašine. Seveda mora motor imet primerni navor za določeno težo,ponavad se 6 prestav splača na vsakem avtu z vec kot 100ks,ker navor motorja tega omogoča.

kurjač ::

Če se ne motim ima renojev senik(2) šesto enako dolgo kot starejši model z peto. Govorim za bencinarja 1.6

Aston_11 ::

Še ena od oka - od oka se pri 6. stopenjskem menjalniku prestave razporedijo tako, da je 5. pri 5. st. enaka ali približno enaka 6. prestavi pri 6.st. In imaš zgolj več prestav, med katerimi lahko izbiraš. Kar je razumojivo, ker ogromen procent folka hoče 16V in 6 stopenj ne glede na to, kaj to pomeni.

30-40%? Resno?

urbybaby ::

bmw 318d (E46), 95% vožnja po avtocesti, poraba 5,6l pri brzini okol 120 km/h.

-valvoline- ::

Aston_11 je izjavil:

Še ena od oka - od oka se pri 6. stopenjskem menjalniku prestave razporedijo tako, da je 5. pri 5. st. enaka ali približno enaka 6. prestavi pri 6.st. In imaš zgolj več prestav, med katerimi lahko izbiraš. Kar je razumojivo, ker ogromen procent folka hoče 16V in 6 stopenj ne glede na to, kaj to pomeni.

30-40%? Resno?

Atmosferskim bencincem je brezveze vgrajevat 6 prestav,vsaj do 150km moči,saj nimajo nobenega navora pri nižjih obratih,6 prestav so dal verjetno ker so ohišja in prestavni mehanizem za vse menjalnike te serije in moči motorja verjetno enaka in tako najbl pocen pridejo skoz,le prestavno razmerje urejajo po potrebi.To pa da ni razlike ne verjamem,čeprav je zgoraj omenjen scenic,ki ni namenjen drvenju po AC čez 150kmh ker nima nobene aerodinamike. Pri golfu4 tdi z 110km z 5pr,in 130km z 6pr je razlika občutna in zelo opazna,sploh če se pelješ čez 130kmh. Nek review je bil na netu da passat 130km z 6 prestav pije 2-3l manj pri hitrosti 170kmh kot pa passat 110km z 5 prestav,čeprav ima 20km več. Če najdem link postam pa si sam preberi. Nek avtomagazin je bil če se prav spomnim.

Zgodovina sprememb…

borisk ::

-valvoline- je izjavil:

Zheegec je izjavil:

borisk je izjavil:

Adrijan0 je izjavil:

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.


Ja, pravljice za lahko noč, ravnokar sem se vrnil iz dopusta, z laguno, 2001, 1,9dci, povprečna poraba na 500km 5,1l/100km, pa ima avto 180kkm, turbina se menjala na 150kkm...

Čakaj, pri 150k Km je crknila turbina? In to je kao OK?

Vmes pa verjetno še pol motorja,sam pa je tega verjetno popravil in plačal prejšn lastnik.

:D


Avto je bil kupljen nov, tako da vem kaj se je z avtom dogajalo. Glede na to da so nam šlogali, da bo avto po 50kkm samo še za na odpad, je še kr vredu. Seveda je menjava turbine na 150kkm pri VW stvar servisnega intervala, na renoju je pa katastrofalna napaka.

Aston_11 ::

Daj no - stvar servisnega intervala pri VW? Misliš, da menjajo turbino, ko avto doseže določen servisni interval? Eden te je na suho nategnil. Morda misliš jermene. Jaz imam prvo turbino pri 280 kkm na passatu starem 11 let, prvo turbino sem imel na približno enako starem golfu TDI itd z 290 kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Dust ::

150k in menjana turbina je podn. V firmi mamo avto z 450.000 prevoženim (res, da je star še mn ko 2 leti) in je še prva turbina, šobe... M-jet motor.

Blinder ::

-valvoline- je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Še ena od oka - od oka se pri 6. stopenjskem menjalniku prestave razporedijo tako, da je 5. pri 5. st. enaka ali približno enaka 6. prestavi pri 6.st. In imaš zgolj več prestav, med katerimi lahko izbiraš. Kar je razumojivo, ker ogromen procent folka hoče 16V in 6 stopenj ne glede na to, kaj to pomeni.

30-40%? Resno?
Nek review je bil na netu da passat 130km z 6 prestav pije 2-3l manj pri hitrosti 170kmh kot pa passat 110km z 5 prestav,čeprav ima 20km več.


Na to vpliva lahko tudi novejši motor, 130 ima druagčen vbrizg kot 110, pa pri 170 kmh da 110 že tolikšen % moči vn iz sebe da ima slab izkoristek.

Nisem vozil še nobene kante dizel.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Dust ::

Ne razumem folk, ki hvali golfe 2 in podobno sranje...

primar ::

..u madona, tile ko fantazirate o kompresijskem razmerju pa ste prešvicali termodinamiko vidim....malo enačbe poglejte predno kako tako ruknete no. Pa tudi izpuh kake mazde z 300kkm..

LP

DamirK ::

V društvu Focus za sonaren razvoj so oblikovali spletni kalkulator, s pomočjo katerega si lahko vsak izračuna, koliko vas stane avto in v kolikšnem času boste pokrili stroške uporabe.

Nepokvarljivi avtomobili ali avtomobili, ki se jih ne da uničiti, ne obstajajo, pa še zavarovalnice bi ostale brez dela. Slednjim niso všeč niti avtomobili, ki se neprestano kvarijo. In kateri so ti?

-valvoline- ::

Dust je izjavil:

Ne razumem folk, ki hvali golfe 2 in podobno sranje...

U bistvu jaz voznike locim na 2 kategorije: tisti k so mel in fural golfa2 1.6d in tisti k ga niso. Zame je golf2 merilo za kakovost in vzdržljivost,daleč na vrhu brez nobene konkurence.

:D

Dust ::

Merilo za kakovost in vzdržlivost? Sj se nima kej pokvart. Prdeč motor z 50imi konji bo pa ja vzdržljiv kaj nima turbine, nima nč. Čeprov poznam tipa, ki mu je tak golf zaribov 2 let nazaj, ampak pustiva to...
Kaj še hočš trd pleh k na tanku, zaradi kirga umreš pri vsakem malo večjem trku, poleg tega je pa še grd ko smrt notri in zunaj... Še ena kvalitetna golfa 2.

detroit ::

Adrijan0 je izjavil:

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.


to je čist od sreče odvisn, jst sm menjal turbine ko gate pa nism lih hitr voznik:D
seat..
Skero

Zheegec ::

joj, turbina na 150k km stvar servisnega intervala...
Saj kakšen majhen procent itak crkne (sploh, če vozi opica), ampak stvar servisnega intervala...
To je tako, kot so pri alfi 166 pre-FL roke stvar servisnega intervala, ane? :) mali servis, pa dajmo še roke zamenjat :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

balocom ::

Zheegec je izjavil:

To je tako, kot so pri alfi 166 pre-FL roke stvar servisnega intervala, ane? :) mali servis, pa dajmo še roke zamenjat :)


No, saj tudi na kakem BMW-ju in VAG-u so roke predmet rednega servisa...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Vesoljc ::

pred kratkim sem se zacel vozit na relaciji trebnje(vzhod) - lj-rudnik, okoli 50km AC v eni smeri. pri mirnih 120 ima moj a4 1.8t (150hp) trenutno povprecno porabo 7.2l. pri 180kkm imam original turbino, roko sem pa menjal samo eno, klinc se pozna da mam 95kg :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Ales ::

Mercedes tip W210, 270 CDI, 170KM, povprečna poraba zadnjih cca. 10.000 km je 6.4 l/100km. Na avtocesti pri 120 km/h realno porabi še pol litra manj.

Rešpetlin ::

zile je izjavil:

Zmagovalci vozijo Opel Astra dizel(3.7l na 100).
PS:reklama :)

Astra Ecoflex je odlična izbira. Trenutna poraba pri 120-130 km/h se giblje na švoh 4.7-5 litrih, če bi bile gume na višjem tlaku, še kak deci manj. Ecoflex varianta ima podaljšano 5. prestavo, tako da je razlika v obratih minimalna.

Dodatna prednost na dolgi rok je servisni interval na 30000 km. Ter dejstvo, da je trenutno ena ZELO ugodna na Avto.net s Xenon in polno opreme.

Alternativa je tudi kak Civic 2.2 CDTi... highway mileage killer, pravijo čez lužo.

Zgodovina sprememb…

balocom ::

Rešpetlin je izjavil:


Dodatna prednost na dolgi rok je servisni interval na 30000 km.


To je slabost, ker nobeno olje ne zdrži 30kkm z dovolj dobrimi lastnostmi na koncu. Realno gledano je polovica tega intervala skrajni čas za menjavo olja.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Utk ::

Aja, kaj pa tisti, ki imajo interval 15,000, morajo menjat najkasneje na 12?
Če nekdo naredi 60,000 na leto, komot menja na 30, če 25 na leto, pa itak mora menjat po enem letu. Najbolj kritični so tisti, ki naredijo na leto točno okoli 30, pa tudi takim bo motor zdržal vsaj 10-15 let, po tem času bo pa avto itak za na odpad. No, pa po 150 prevoženih boš menda tudi skrajšal ta interval.

Isotropic ::

ce naredis 60kkm letno po ac, je to boljse za olje ja. problem pa nastane, ker se vecina ljudi ne drzi tistega o 30kkm ALI eno leto, ampak vidi sam to, da je za ta avto treba 2x manj servisov.

Formula 1 ::

borisk je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Zheegec je izjavil:

borisk je izjavil:

Adrijan0 je izjavil:

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.


Ja, pravljice za lahko noč, ravnokar sem se vrnil iz dopusta, z laguno, 2001, 1,9dci, povprečna poraba na 500km 5,1l/100km, pa ima avto 180kkm, turbina se menjala na 150kkm...

Čakaj, pri 150k Km je crknila turbina? In to je kao OK?

Vmes pa verjetno še pol motorja,sam pa je tega verjetno popravil in plačal prejšn lastnik.

:D


Avto je bil kupljen nov, tako da vem kaj se je z avtom dogajalo. Glede na to da so nam šlogali, da bo avto po 50kkm samo še za na odpad, je še kr vredu. Seveda je menjava turbine na 150kkm pri VW stvar servisnega intervala, na renoju je pa katastrofalna napaka.

Sej priznamo da so bili stari 1.9 DCI in 2.2 DCI res nezanesljivi motorji česar pa ne morete trditi za nove 2.0 DCI ker so eni nja zaneslivejšiš motorjev.

Utk ::

Isotropic je izjavil:

ce naredis 60kkm letno po ac, je to boljse za olje ja. problem pa nastane, ker se vecina ljudi ne drzi tistega o 30kkm ALI eno leto, ampak vidi sam to, da je za ta avto treba 2x manj servisov.

To pa ni več problem avta s predolgimi intervali, ampak problem lastnika. Če se boš držal navodil proizvajalca, bo vsak avto naredil 300,000km brez velikih problemov. No, če avto ni totalno sranje.

Aston_11 ::

Problem je, kaj nastane iz olja po 30 kkm, pa naj bo še takšen super truper. Moj avto ima opcijo za 30 kkm, pa sem se raje odločil za 15 kkm. Pri skoraj 20 k za nov avto ne bom šparal pri olju za 100 EUR oziroma manj EUR 1x/leto.

Utk ::

Če zato boljše spiš...
Če ga menjaš na 15 ti pa ni treba kupovat olja, ki naj bi zdržalo 30, ker razen tega ni nič boljše, morda še slabše. Tako da v resnici nisi kaj dost na izgubi, samo malo večkrat se moraš s tem ukvarjat.

Aston_11 ::

Itak, olje ni za 30 kkm, temveč "navadno" za 15 k. S tem se ukvarjam pa približno 1x leto, tako da ni panike.

Red_Mamba ::

bump sam zato k me take brezvezne debate zmeri v smeh spravijo.
Itak vsak svojo kobilo hvali :))
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528572 (24374) krneki0001

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846213 (41921) Mavrik
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197871 (162884) Spajky
»

Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
539448 (8323) Blinder
»

Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9828408 (25831) IceIceBaby

Več podobnih tem