» »

Avto z nizko porabo na avtocesti?

Avto z nizko porabo na avtocesti?

«
1
2 3

BlazP ::

Na leto naredim priblizno 25000km, od tega 90% po avtocesti med 120km/h - 130km/h. Zanima me kateri novesji avti se tukaj dobro obnesejo, kar se porabe tice. Novi manjsi bencinarji s turbino naj bi imeli nizjo porabo, vendar me zanima kako se prakticno obnesejo na avtocesti. V mislih imam VW motorje 1.2 TFSI in 1.4 TFSI, Renault 1.4 TCe, ipd.
Kako se obnesejo manjsi turbodizl motorju? 1.5 dCi, 1.6TDI, 1.6JTD ipd? Predvidevam, da imajo pri 130km/h nizjo porabo kot vecji 1.9 in 2.0 dizli, kljub temu, da jih je treba bolj priganjati?
Vozim konstantno in umirjeno, sportna voznja me ne zanima.

Pyr0Beast ::

Vzami dizla brez turbine, največjega ki paše v varčen avto, brez DPF ali podobnih neumnosti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Blinder ::

Če gleda turbo bencince pomeni da gleda nove avte. Stare 60 konjske dizel kante ki pri 130 kmh se vrtijo z 3500 rpm pomoje ne pridejo v poštev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Pyr0Beast ::

Pa po možnosti poišči podatke o kompresiji (večja je boljša) ter navoru samega motorja. +6 brzino če ima. Pa kakšne so npr. pogoste napake na mašinah, pokanje glav in podobno.


Manjši dizli se obnašajo precej po bencinarsko, treba jih je vrteti za veliko moč in so zaradi togosti pospeševanja zoprni za vožnjo.

Npr. C2 HDI (50kW) ima porabo tam okoli 4.5L/100
C2 FAP (80kW) ima porabo okoli 5L/100
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Adrijan0 ::

Ma pri 130km/h noben diesel ne rabi veliko. Tudi npr 530d, navaden menjalnik rabi 5l.

Blinder ::

j**** kompresijo. Za tisti mazdin nov motor piše da če se kompresija poveča iz nevem 10 ali 11:1 na 14:1 se izkoristek poveča za 9%. Za dizle pa je boljša čimnižjo kompresijsko razmerje.

ti prepišem par podatkov iz revije o izmerjeni porabi pri 130
bmw 320d touring 2009 6.5/100
matiz 800ccm 7.3
cruze 2.0dizel 7.8
citroen c1 1.0 6.6
citroen c2 vts 1.6 92kw 8.4
c4 1.6 hdi 6.8
fiesta 1.2 7.6
golf tsi160 dsg 8.3
polo 1.6tdi 5.7
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

BlazP ::

@Blinder: katera revija to? Tocno to rabim!

Blinder ::

530d automatik 7.8

italjanska revija, "auto" se kliče. te njihove meritve so včasih čudne ampak ti vseeno dajo občutek kolko porabi, kolko gre.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Adrijan0 ::

Blinder, samo da se ve, govorim iz lastnih izkušenj in ne iz revij al kar kol.

amigo_no1 ::

Proračun nakupa ?
R laguna 1.5 dci, porabo bi imel okoli 5 litrov, če se misliš res samo tako hitro cijaziti :P.

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

a se zezate? leon 1.9 tdi porabi 5.5-6 l pri taki voznji (star in sorazmerno lahek), kaj sele nek bmw ali laguna, ki sta orenk tezja.;((

BlazP ::

Budget okoli 15 jurjev, vendar me srce boli dat toliko za avto. Karavani obvezno odpadejo. Gledal sem Seat Leona, Alfa 147 in Giulietta, Megane coupe (zelo verjetno premali), Golf bi najbrz bil predrag. Dobro ohranjen rabljen avto do 4 leta bi bil super.

Adrijan0 ::

loki3000, kako lahko primerjaš tako star motor z novim? ne moreš.

Blinder ::

Adrijan0 je izjavil:

Blinder, samo da se ve, govorim iz lastnih izkušenj in ne iz revij al kar kol.


t

Adrijan0 je izjavil:

Blinder, samo da se ve, govorim iz lastnih izkušenj in ne iz revij al kar kol.


Ma glej za izmerit to porabo bi moral upoštevat koliko ti laže števec. Pa koliko natančen je prikazatelj trenutne porabe. Pa vozit po isti cesti v obe smeri s tempmatom in da ti prikazuje skos isto porabo, brez nihanj, če je sploh to možno kje doseči.

Podatki iz revije ti povejo, da če si TI nameril 5L porabe pri avtuki v reviji je mel porabo 7.8, bi potem polo 1.6 tdi po TVOJIH meritvah imel prbližn 3.6 litrov porab
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Pyr0Beast ::

>Za dizle pa je boljša čimnižjo kompresijsko razmerje.

Zakaj že ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Blinder ::

Pyr0Beast je izjavil:

>Za dizle pa je boljša čimnižjo kompresijsko razmerje.

Zakaj že ?


Ma meni se zdi da sm nekje bral za dizle da je idealno razmerje 15:1, in isto za bencin.
Lahko pa vidiš da novi mazdin dizel ima 14:1 http://www.caranddriver.com/news/car/10...

na wikipediji pa piše
Diesel engine

In an auto-ignition diesel engine, (no electrical sparking plug—the hot air of compression lights the injected fuel) the CR will customarily exceed 14:1. Ratios over 22:1 are common. The appropriate compression ratio depends on the design of the cylinder head. The figure is usually between 14:1 and 16:1 for direct injection engines and between 18:1 and 23:1 for indirect injection engines.


Se trudijo ga zmanjšat
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

CallMeAl ::

Če delaš veliko kilometrov in se nagibaš k bencinarju, se ti splača razmisliti o nakupu (ali predelavi) avta na plin. Tisto je potem ceneje od vseh malih bencinarjev in dizlov. Pogoj pa je, da imaš na poti kakšno plinsko črpalko (teh je zdaj že kar nekaj po Sloveniji). Druga stvar pa je avtonomija, ki je vezana na vgrajeni rezervoar - če se veliko voziš, je dobro, da ti ni treba vsak dan na pumpo. Za dizle je danes že povsem normalno, da delajo 1000+ km s polnim rezervoarjem. V primeru plinske predelave pa bi si moral omisliti čim večji rezervoar, kar vzame svoj prostor.

BlazP ::

CallMeAl je izjavil:

Če delaš veliko kilometrov in se nagibaš k bencinarju, se ti splača razmisliti o nakupu (ali predelavi) avta na plin. Tisto je potem ceneje od vseh malih bencinarjev in dizlov. Pogoj pa je, da imaš na poti kakšno plinsko črpalko (teh je zdaj že kar nekaj po Sloveniji). Druga stvar pa je avtonomija, ki je vezana na vgrajeni rezervoar - če se veliko voziš, je dobro, da ti ni treba vsak dan na pumpo. Za dizle je danes že povsem normalno, da delajo 1000+ km s polnim rezervoarjem. V primeru plinske predelave pa bi si moral omisliti čim večji rezervoar, kar vzame svoj prostor.


Ja tudi to sem ze razmisljal. Zato sem spraseval za 1.4 bencinarje s turbino. Renault naprimer ze na servisu vgradi sistem za plin, tako da ti velja garancija ipd. V Franciji je baje to stalna praksa.

Pyr0Beast ::

>Se trudijo ga zmanjšat
In natanko zakaj je to dobro?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Blinder ::

Pyr0Beast je izjavil:

>Se trudijo ga zmanjšat
In natanko zakaj je to dobro?


če se hvalijo z razmerjem 14:1 za dizla in če se je toyota par let nazaj hvalila z najNIŽJIM razmerjem za dizla(15,1:1 se mi zdi) pol mora bit to že dobro. Mogoče bo "energetik" povedal kaj več, on obvlada.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

CallMeAl ::

Turbina + plin predstavlja dodaten element tveganja, zato so predelave turbo bencinarjev relativno redke. Sicer je izvedljivo in lahko čisto dobro deluje, ampak mislim, da se ti ne splača gledati turbo bencinarjev, če imaš v mislih predelavo na plin. Smiseln bi bil avto z dobrim atmosferskim bencinarjem in 6 prestavami. Če je možna predelava na plin brez izgube garancije, pa je to sploh dobra kombinacija. Dobro pa premisli kako velik rezervoar lahko namestiš, da ne boš stalno na črpalki - čez palec bi rekel, da lahko računaš s povprečno porabo 8-9 l/100km.

Glede kompresijskega razmerja: pred časom sem govoril s specialistom za razvoj motorjev in je rekel, da je nižje razmerje povezano s čistejšim izpuhom. Detajlov ne poznam, ker nisem iz "foha", ampak sem precej prepričan, da vsi nižajo razmerje zato, da motorji ustrezajo vse strožjim predpisom.

amigo_no1 ::

http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...

Nova motorja
Mazda je razvila tudi dva povsem nova motorja: bencinskega in dizelskega, a oba z enakim kompresijskim razmerjem 14 : 1. Seveda je bil glavni cilj pri razvoju novih motorjev manjša poraba goriva in dobre zmogljivosti. Pri bencinskem motorju je visoko kompresijsko razmerje idealno za dosego visoke termične učinkovitosti in majhno porabo goriva ob delni obremenitvi motorja, problem pa je nenadzorovan vžig zgorevalne zmesi - klenkanje. Da bi to preprečili, je treba valje motorja kar se da dobro ohladiti. Mazdini inženirji so to dosegli z vgradnjo izpušnega kolektorja z zelo dolgimi cevmi, pri katerem ima vsak valj svojo izpušno cev. Po dve cevi sta potem združeni v eno, ti dve pa spet v eno cev. S tem so dosegli, da iz valja po zgorevanju spravijo tudi ostanek plinov, ki ob običajnem izpušnem sistemu ostanejo v valju. Za dodatno čiščenje valjev s svežim zrakom poskrbijo še s prilagodljivim odpiranjem sesalnih in izpušnih ventilov. Za vbrizgavanje goriva skrbijo injektorji s šestimi vbrizgalnimi šobami. Bati, ojnice in motorna gred so lažji približno za desetino, kar zmanjšuje trenje. Poraba goriva - 95 oktanskega bencina - naj bi bila manjša za 15 odstotkov in naj bi bila tolikšna kot pri zdajšnjih dizelskih motorjih - manj kot 150 gramov CO2 na km. Bencinski motor ima 2 litra delovne prostornine, zmore 120 kW (165 KM) pri 6500 vrtljajih v minuti, ima 210 Nm navora pri 4000 vrtljajih v minuti. A 2-litrska različica bencinskega motorja je le prva različica, saj bodo pri Mazdi naredili tudi manjši bencinski motor, njegove prostornine pa še ne želijo razkriti. Na Japonskem Mazda že ponuja 1,3-litrski bencinski skyactiv motor, a še brez posebnega izpušnega sistema, saj tega ne morejo vgraditi v obstoječo karoserijo mazde 2.

Nizko kompresijsko razmerje je idealno za dizelske motorje - običajno kompresijsko razmerje je 16 : 1 -, saj to zaradi nižjih kompresijskih temperatur in nižjega tlaka omogoča zgodnejši vbrizg dizelskega goriva. To zagotovi učinkovitejše mešanje z zrakom, zato je zgorevanje učinkovitejše, to pa pomeni tudi manj dušikovih oksidov in saj. Novi Mazdin dizelski motor je tako učinkovit, da za čiščenje dušikovih oksidov ne potrebuje dodatnega SCR katalizatorja in brez težav dosega okoljevarstveni standard euro 6. Slabše lastnosti dizelskega motorja z nizkim kompresijskim razmerjem so pri Mazdi odpravili s piezo injektorji z desetimi odprtinami, ki zmorejo do deset vbrizgov na en vbrizgovalni cikel, s keramičnimi žarilnimi svečkami in predvsem s povsem prilagodljivim krmiljenjem izpušnih ventilov. S tem zagotovijo enakomernejše zgorevanje. Za večjo moč so uporabili dva turbinska polnilnika s čvrsto geometrijo lopatic, kar pripomore k dobremu navoru tudi pri nizkih vrtljajih. Dizelski motor ima 2,2-litra prostornine, njegova največja moč je 128 kW (175 KM) pri 4500 vrtljajih v minuti, največji navor kar 420 Nm pri 2000 vrt-ljajih v minuti.

Zgodovina sprememb…

Dust ::

Peugeot 607 2.7 hdi (150kw), prižgana klima, automatic pije pri 130km/h med 6 pa največ do 6,5. Ni slabo za slabi 2 toni težek avto...

Adrijan0 ::

Blinder, ko tankaš si zapomniš litre, pa vidiš kolko KM si naredil? Al ti je težka taka matematika?

Blinder ::

Adrijan0 je izjavil:

Blinder, ko tankaš si zapomniš litre, pa vidiš kolko KM si naredil? Al ti je težka taka matematika?


A tako ti meriš porabo pri 130 km/h?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Adrijan0 ::

Blinder, tako merim povprečno, ker ti praviš da pri 130km/h avto narobe kaže. Sploh pa ne moreš primerjat motorja od peugeota in podobne robe z VW, audi, bmw...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Adrijan0 ()

Dust ::

Haha še ena cvetka. HDI motor je popolnoma primerljiv z TDI oz. še je boljši. To je motor, ki ga je skupaj razvilo velik podjetji med drugim ford, citroen peugeot, bmw... HDI motorji so eni z najmanj okvarami. In zakaj ga po tvoje ne moraš primerjat, ker ne crkuje tok kot TDI ?

AngelOfDeath ::

Dust je izjavil:

Haha še ena cvetka. HDI motor je popolnoma primerljiv z TDI oz. še je boljši. To je motor, ki ga je skupaj razvilo velik podjetji med drugim ford, citroen peugeot, bmw... HDI motorji so eni z najmanj okvarami. In zakaj ga po tvoje ne moraš primerjat, ker ne crkuje tok kot TDI ?



Še posebno 1.6 HDI s konstrukcijsko napako. Sem že bil v dvomih da bi lahko samo ena firma naredila takšno osnovno napako, kot so jo v tem motorju. No zdaj vem da je za to osnovnošolsko napako krivih kar nekaj tovarn...
edit: Slovnica

Dust ::

Kakšno napako to? Ta motor uporablja tudi volvo.

The 1.6 L (1,560 cc) Diesel is part of the PSA/Ford DLD family and is properly called the DLD-416. The 107 bhp version of this engine can be ordered with an unprecedented variety of car models representing either side of the motoring spectrum, ranging from the MINI Cooper D to the Volvo S80 1.6D DRIVe. In Peugeot and Citroen cars there are 90 PS and 110 PS versions available, the major difference being that the 90 PS has a conventional single scroll (constant pressure) turbo charger, whilst the 110 PS uses a twin scroll (two-pulse) turbocharger. All models are inter-cooled. From 2011 PSA start to develop (1,598 cc) diesel with Bmw/Mini

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dust ()

Sba ::

In nazadnje sem pri mehankarju videl zaribanega Volva V50 1.6 D. Sam imam 2.0 D, zaenkrat brez težav. Poraba je ponavadi okoli 6 litrov, par deci gor/dol, odvisno od razpoloženja in pa količine relacij.

Sicer pa se na AC kar konkretno pozna že 10 km/h višja hitrost. Poglej enkrat razliko med 110, 120 in 130. jaz sem bil presenečen.
Kupuješ nov ali rabljen avto? Lahko greš tudi na testno vožnjo in malo gledaš na BC koliko kuri pri določenih hitrostih. Sicer si rekel, da ne potrebuješ močnega avta, ampak bi ti vseeno priporočal nekaj s šesto prestavo, že zaradi samega udobja (hrup).
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!

Adrijan0 ::

Samo ne kupovat renault diesel ali opel. Za renaulta poznam 4 osebe, od tega 3, ki so pri cca 40kkm ostali brez turbine in enega ki je ostal pri 70kkm kar brez motorja. Enako poznam enega z oplom, ki mu je pri 60kkm odneslo injektorje.

Venomus ::

V vsakem primeru ne glej 1.2 TSI in podobne motorje.

Narejeni so za dobre pospeške do nekje 130 km/h, potem se pa poraba strmo dviguje.

Kakšen večji dizel bi bil najboljši, mogoče D5 pri Volvotu, s tem imam edino izkušnje.

Dust ::

Nimam izkušnje z renojevimi dizli. Ampak velika večina avtov, ki jih vidiš pokvarjene na odstavnem pasu so renoji. Zadnjič sm vidu novejšega kliota in novejšo laguno v razmaku kakšnih 5km. Kolega je meu pošastne probleme z kliom mk2 1.5dci.

lmfao ::

Adrijan0, ne tako posploševat:D, niso vsi popolni.
Jaz pa poznam sebe, R Kangoo 1,5 dCi 65 KM letnik 2004 pred kratkim 100 Mm, poraba 4,5 do 5,5 litrov. Dela kot urca.

No, 65 KM je mogoče spodnja meja za udobno dričkanje po AC, moj point je...dci motorji so zelo kul in varčni, še posebej tanovi, eco so še bolj kul.

PacificBlue ::

Nimam izkušnje z renojevimi dizli. Ampak velika večina avtov, ki jih vidiš pokvarjene na odstavnem pasu so renoji.


Dve stvari se vidita iz vesolja...prva je kitajski zid, druga pa renojev avtoodpad.:)

Kaj pa tole:
Ford Mondeo 1.8 TDCi Titanium + TOUCH NAVIGACIJA + PDC + TEMPO za 13.990 evrov.

Porabo ima okoli 7.6 l/100km.
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

Jaffa ::

Jaz imam na AR 156 15% večjo porabo, kot je tista na potovalnem računalniku (zmerjeno glede na količino goriva in št. prevoženih km). Glede na to, da še števec malo laže, je dejanska poraba/km verjetno še večja ...

Drugače pa so v Oplih baje Alfini motorji - vsaj diesel 1,9 - za ostale ne vem.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Isotropic ::

Dust je izjavil:

Nimam izkušnje z renojevimi dizli. Ampak velika večina avtov, ki jih vidiš pokvarjene na odstavnem pasu so renoji. Zadnjič sm vidu novejšega kliota in novejšo laguno v razmaku kakšnih 5km. Kolega je meu pošastne probleme z kliom mk2 1.5dci.

no, jst sem pa nazadnje videl alfo.
tisti problemi so pa najverjetneje prevrteni km.

je pa res, da majo stari renaulti 1.9 (in mogoce tudi 2.2) probleme s turbino (dejansko konstrukcijska napaka, pregrevanje oz. nezadostno hlajenje se mi zdi).
ma pa po drugi strani kolega od enega znanca clio dci z 300kkm in brez posebnih problemov. kupljen je bil rabljen.

dzinks63 ::

Zanima me kateri novesji avti se tukaj dobro obnesejo, kar se porabe tice.

npr:
Škoda Fabia Elegance 1.9 TDI Cena testnega modela: 12.549,76 €
poraba goriva (ECE) 6,4/4,0/4,9 l/100 km
Menjalnik in motor sta tudi lepo uglašena, saj da motor v skoraj vseh prestavah od sebe vse, kolikor lahko. In kljub prepričljivim zmogljivostim se je poraba dizelskega goriva, pri vožnji po avtocesti in tudi ovinkastih cestah, kjer je do pravega užitka pripomogel ravno optimalno odzivajoč se motor, znašala le nekaj več kot 6 litrov na 100 kilometrov.

Zheegec ::

Jaffa je izjavil:

Jaz imam na AR 156 15% večjo porabo, kot je tista na potovalnem računalniku (zmerjeno glede na količino goriva in št. prevoženih km). Glede na to, da še števec malo laže, je dejanska poraba/km verjetno še večja ...

Drugače pa so v Oplih baje Alfini motorji - vsaj diesel 1,9 - za ostale ne vem.

Razen 1.7 dizla so vsi Oplovi dizli JTDm (Alfa/Fiat). Kolega ima 2.0 v Insigniji in je neverjetno tih. Samo malo preveč optimiziran za nizko porabo. Moram rečt za testno vožnjo :)
Pri 130Km/h na AC bodo imeli vsi novi avti z ne-premajhnim motorjem kakšnih 6l porabe v povprečju (itak voziš še po mestu in tako dalje, nikoli samo 100% AC).
Giuliette 1.4 170HP ali 2.0JTD ne nabavit, ker bo poraba dosti višja... Ker boš namesto 130 šel 160 :)

Ne pa vzet prešvoh motorja za AC, pa obvezno 6. prestava.
Za primerjavo, s Ford Ka (nov model 2010) z 1.2 motorjem sem imel pri zelo zelo zelo mirni vožnji po AC (120 nekje) porabo 8l. Dosti težja Alfa 159 JTD 170HP pa ima pri vsaj 130 pri dosti manj mirni vožnji povprečje pod 7 s trojanskim klancem vmes.
Audi A7 3.0TDI pri 130 po AC je imel trenutno porabo okoli 6.5.

Zanima me kateri novesji avti se tukaj dobro obnesejo, kar se porabe tice.
npr:
Škoda Fabia Elegance 1.9 TDI Cena testnega modela: 12.549,76 €
poraba goriva (ECE) 6,4/4,0/4,9 l/100 km
Menjalnik in motor sta tudi lepo uglašena, saj da motor v skoraj vseh prestavah od sebe vse, kolikor lahko. In kljub prepričljivim zmogljivostim se je poraba dizelskega goriva, pri vožnji po avtocesti in tudi ovinkastih cestah, kjer je do pravega užitka pripomogel ravno optimalno odzivajoč se motor, znašala le nekaj več kot 6 litrov na 100 kilometrov.

Lol, to je nekdo napisal za 101HP avto s težo blizu tone in 300 :) Umiram :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

energetik ::

@BlazP: zakaj enostavno ne pogledaš tovarniške podatke za odprto cesto? Ti so vsi narejeni po istem standardu in zato dobri za primerjavo. Za AC pri 130 boš prištel še kakšen liter.
Sicer pa za malo porabo po AC glej da je avto čimbolj aerodinamičen (oblika in majhen prečni presek) in da ima čimtežjo 5. oziroma 6. prestavo ter vsaj 100KM, da ne boš na vsakem klancu moral voziti s 6000rpm. Za min porabo pri taki vožnji bi bil idealen Fičo z 1,4TSI in DSG, če bi obstajal. ;)
Torej recimo kakšna Fabia ali Polo TDI ali TSI s 6. prestavo bi bila IMHO s stališča porabe dobra izbira. Samo glej, da ne boš za nakup "varčneža" dal več denarja, kot ga bo ta potem v vseh letih prišparal. S tega stališča je najbolj varčno če nabaviš enga Korejca za 3000€ in boš že v štartu za 12k€ v prednosti.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

BlazP je izjavil:

Budget okoli 15 jurjev, vendar me srce boli dat toliko za avto. Karavani obvezno odpadejo. Gledal sem Seat Leona, Alfa 147 in Giulietta, Megane coupe (zelo verjetno premali), Golf bi najbrz bil predrag. Dobro ohranjen rabljen avto do 4 leta bi bil super.


Haha,zmečeš 15k za avto da bi potle štel porabo. Svaka čast.
:D

BlazP ::

energetik je izjavil:

@BlazP: zakaj enostavno ne pogledaš tovarniške podatke za odprto cesto? Ti so vsi narejeni po istem standardu in zato dobri za primerjavo. Za AC pri 130 boš prištel še kakšen liter.
Sicer pa za malo porabo po AC glej da je avto čimbolj aerodinamičen (oblika in majhen prečni presek) in da ima čimtežjo 5. oziroma 6. prestavo ter vsaj 100KM, da ne boš na vsakem klancu moral voziti s 6000rpm. Za min porabo pri taki vožnji bi bil idealen Fičo z 1,4TSI in DSG, če bi obstajal. ;)
Torej recimo kakšna Fabia ali Polo TDI ali TSI s 6. prestavo bi bila IMHO s stališča porabe dobra izbira. Samo glej, da ne boš za nakup "varčneža" dal več denarja, kot ga bo ta potem v vseh letih prišparal. S tega stališča je najbolj varčno če nabaviš enga Korejca za 3000€ in boš že v štartu za 12k€ v prednosti.


haha :)
Tocno to imam zdaj. 10 let starega korejca za 3000 eur. 1.6 16V, ki pije toliko kot novi 1.6 16V avti (kurc pa se tak napredek).
Hec je pa tudi, da se ne spomnim, kdaj sem nazadnje videl napisan kolicnik zracnega upora pri kakem avtu. :)
Ti tovarniski podatki o porabi za avtomobile so meni prekleto sumljivi. Zato pa sprasujem takole, ce ima kdo konkretne izkusnje. Ocenjevalci in novinarji se mi pa zdi, da cisto prevec izvajajo sportne stres teste z avti, kar prinese bistveno vecjo porabo, kot bi lahko bila.

-valvoline- ::

Evo ti neki zanimljivega na plin:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=498...
Evo odlicnega toledo TDI:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=504...

dzinks63 ::

Kako mu lahko predlagaš bencinski 1.4 16v motor za katerega sam praviš, da je največji krš kdaj koli narejen pri VW?

Isotropic ::

neustrezna instalacija plina ti zna uniciti ventile.

jan_g ::

Moram reči, da se ne strinjam s tistim zgoraj, ki pravi, da tsi dobro potegne samo do 130 niti tem, da je ob taki hitrosti poraba čez 8L. Imam 1.4 tsi, 90% vožnje je avtocesta, vsak delovni dan okrog 100km. Poraba je pri 130 okrog 6.5L, precej dobro gre tudi pri višjih hitrostih, a se poraba seveda dvigne. Mislim pa, da v kolikor daš dosti teže na porabo, potem so zate razni bluemotion, greenline in podobne izvedenke avtov z dizli, ki so res šparovni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

-valvoline- ::

dzinks63 je izjavil:

Kako mu lahko predlagaš bencinski 1.4 16v motor za katerega sam praviš, da je največji krš kdaj koli narejen pri VW?

Od l.2002 naprej so 1.4 16v porihtani in nimajo težave z odduškom in porabo olja,vsaj kolk je men znano.

Mah pri avtu za 15k(predvidevam novega) itak ogromno zgubis na samo vrednost avta,nesmisel je gledat tistih +/-2l porabe goriva.

Zgodovina sprememb…

zagi123 ::

Jajčka tipa 1.4, 1.6 itd. so imo za mestno vožnjo, čim greš na avtocesto ratajo rohneče kante.
Za avtocesto bi jaz nabavil kakšen prostornejši dizel, 2400-3000 kubikov.

jan_g ::

Niso nič rohneče kante, moj je prav presenetljivo tih. Primerljivo z avti višje klase, po mojih izkušnjah.

bauci ::

Imam Seat Alteo XL, 1.9 dizel (105 konjev). Vsak dan naredim cca 140 km po AC. Hitrost med 110 in 130. Poraba od 6.0 do 6.5 l/100 km. Če malo bolj pritisnem tam do 150km/h poraba do 7.7 l/100km. Če pa vozim bolj kot penzionist (cca 90km/h) pa je poraba okoli 5.7 l/100km.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525891 (21693) krneki0001

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12842195 (37903) Mavrik
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186026 (151039) Spajky
»

Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538622 (7497) Blinder
»

Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9827154 (24577) IceIceBaby

Več podobnih tem