» »

Doom3 alpha

Doom3 alpha

1
2
»

DeLuX ::

Jst mam tud un eror MFC application.........
pa mam gf4 4200..
pa vcer sm kolegu nesu spil, ma p4 2.3 gf 3, pa mu
isto naredi!
pomoje je spil kriv.
a kdo ve kva nardit d bo workal?
fnx

LP,
DeLuX

Switch ::

Kakšni so zvočni učinki? Bral sem, da naj bi Doom III postavil nove mejnike v prostorskem ozvočenju (vzdušje na ful višjem nivoju).
Ali sploh že obstaja računalnik, na katerem bi Doom III deloval tekoče z vsemi detajli na 1280X1024;32bpp?

undefined ::

> Ali sploh že obstaja računalnik, na katerem bi Doom III deloval tekoče z vsemi detajli na 1280X1024;32bpp?

Seveda obstaja. Pentium4 3+ GHz, Radeon 9700, 1GB DDR/Rambus RAM. Za prvo silo bi bilo. :)

P.S.: Zakaj Intel in ATI? Ker jih iD Software podpira v prvi vrsti. Intela že od nekdaj, ATIja pa od R300 dalje.

ali3n ::

Ob prebiranju tehle postov se mi cedijo sline.:D
Začuden (zaskrbljen) sem le glede harwerske zahtevnosti špila (3GHz proc, 9700 PRO, gora RAMa,...) - kje so cajti, ko smo z odprtimi usti in navdušenjem nabijali Doom II na 486tkah z 2MB grafično, 32MB rama....:D
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Gandalfar ::

glejte to je ALPHA verzija, ki je tekla na E3 na najboljsem racunalu na enem hudo navitem P4 in nekem hudo navitem razvojnem radeonu... in NI optimizirana in NI namenjena temu da jo vi dobite v roke.

Seveda je zadeva hw zahtevna ce NI optimizirana, vsebuje cel kup debug informacij in NI namenjena ljudstvu. Zadeva ima vkloplje verjetn vse detajle in se to zadeve niso optimizirane.

Final verzija bo seveda bila bolj prijazna uporabniku in hwju. Tako, da ne panicarite.

morphling1 ::

Ej ko je doom1 ven prišel sem bil jaz na 386 in niti slučajno ni bilo igrabilno, ko je bil prvi quake zunaj sem mel enga celerona 266 dokler ni bilo popravka za mojo verite kartico je bilo tudi neigrabilno , če se spomnite so to časi ko je bil voodo1 tam okrog 300-400$ , pa noben seveda ni pomislil da bi se laufač na kaj več kot 800*600 , ID software je vedno korak pred hardwerom, sam jaz vidim da bo to v finalni verziji kar lepo delal na moji mašini sam še 256rama rabim, pa pomoje bo za ta špil tud 128mb na grafi kar nujna zadeva, ker ob takih teksturah bo 64 premal .
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

Tr0n ::

morphling1: tek je v bistvu po defaultu bindan na SHIFT "_speed", nisem pa se pogruntal, kako ga vklopit, ker Q3A komanda cl_run "1" ne laufa.

Glede hitrosti. Logicno da steka, ce je to debug verzija pa se zelo, zelo zgodnja 0.02 alpha. Just relax & n-joy the flight :). Pa se nekaj debug command za vstavljanje luci in modelov v real-time.

testlight lights/blamplight
testlight lights/blamplight_tile4
testlight lights/blinds02
testlight lights/brucedemo2
testlight lights/duolight01
testlight lights/floorpgrate
testlight lights/floorvent01
testlight lights/floorvent01x
testlight lights/grate4
testlight lights/mlight01
testlight lights/spot01drk
testlight lights/flashlight3blue

spawn monster_zombie_fat
spawn monster_zombie_commando
spawn monster_demon_demon
spawn monster_demon_imp
spawn monster_demon_bruiser
spawn monster_demon_mancubus
spawn char_scientist1

celotna D3 cvar lista.

Aja, probajte v konzoli se "editor", "editlights" in "editsound". Za editor in editlights rabite radiant konfiguracijsko datoteko, ki jo dobite tukaj (malo poiscite po forumu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

morphling1 ::

Ma saj je v bistvu škoda laufat, ko vse tko noro zgleda, važen da mi invert mouse dela :D
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

Tr0n ::

Intervju je bil fake. Ne ve se se, kdo je leakal demo :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

perci ::

OK, vsi posti v katerih bo kdo dajal informacije o tem kako zadevo dobiti, linki do kakih popravkov ali česa podobnega, bodo brisani.

Kdor ima kake pritožbe, naj se pritoži v Slo-tech oddelek, kamor to spada. Tule bodo vse pritožbe brisane oz. izvožene v Slo-tech oddelek.
Tisti, ki mislite, da ste naziv dobili po krivici, se lahko pritožite tudi glede tega, prav tako v oddelek Slo-tech. Vaša pritožba bo preučena in če ji bo ugodeno, bo naziv odpadel, sledilo pa mu bo opravičilo. Če bo utemeljena!!!

morphling1 ::

Ok da nadaljujemo, sem testiral timedemo demo1 , in so bili rezultati kratkomalo čudni , spet mi je seveda ropotalo po disku tako da je na začetku slidshow, potem pa proti koncu zalaufa in se fps gibljejo med 30 in 50 na 800*600 med.
Vse kar sem imel pa višje nastavljeno in je sigurno delalo počasneje mi je bitnilo ven 31.2 fps, tako zgleda če so rezultati pod to vrednostjo vrže ven 31.2 Ko sem pa laufal na 800*600 mi je pa vrglo ven 33.1 ter na 1024*768 32.7fps cifre ne verjamem da so prave, je pa igra na moji mašini v tej resoluciji kar igrabilna če odmislim praskanje po disku kje se vse ustavi, ko naloži mi tudi na 1024*768 deluje nad 30 fps govorim o mid detaljih na Hi pa ni igrabilno tam med 10-20 fps dela.
V nekem momentu na high detaljih in 1280*1024 mi je w2k začel povečevat swap file 8-O
Za to igro bo 512mb rama kar en minimum se mi zdi.

Pa še nekaj slikic oz. linkov ker so večje.
Tale je pri ko sem igral pri 1600*1200 na mid detaljih, ko naloži vse dela kar sprejemljivo.

Potem pa dve na 1280*1024 Hi details, razlika med mid in Hi ni tako očitna, samo texture so še hujše in bolj ostre.


V špilu zgleda seveda še dosti bolje, tolk mi je hud ta špil, mislim res grafika je fenomenalna, samo še korak do final fantasy fantje in dekleta. :D
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

kuglvinkl ::

Do 25. marca (OK, seveda ni nujno da bo takrat, ampak denimo, da bo) je še daleč. In AXP 2400 bo povsem običajen, R300 bo že mid range, skratka, po mojem mnenju bo ob prihodu špila na police dovolj zmogljiva kišta malodane na vsaki mizi.

Pretiravam?
Your focus determines your reallity

tha_man ::

Ja, pri tistih ki menjajo proc in grafično vsako leto ali še pogosteje bo... No, ostali bomo pa špilali na mid detajlih :)


morphling1, tale slika je zakon! (no, pa one na linkih tud)
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

morphling1 ::

V to ne dvomim, sicer je bila moja konfiguracija sledeča axp 1985 MHz pri 181 fsb kar je več kot 2500+ Grafična pa navita na 350/650 kar je po današnjih standardih highend, ampak kot sem rekel pri meni bi bilo igranje že kar užitno če bi imel več rama
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

Tr0n ::

Uraden odziv na leaked alpha od JCja @ Slashdot.

kuglvinkl ::

... and we had the unusual opportunity to run it on both a GeForce ti4600 and a Radeon 9700 Pro (side by side no less with FPS draw on so we could watch the fps go up and down onscreen).

Both PCs used Athlon 2100XPs at 800x600. Since the alpha version of Doom3 had no working options menu, the only way to configure the game is by manually editing the .cfg files with Quake commands. WE SAW AN OPTION IN .CFG for the NV30 options to be turned on (coolness, eh?).

The Radeon 9700 Pro drew a consistent ~50-60+ fps while the ti4600 was really straining, going from 12-15 fps to an occasional `30fps. On some screens it went as low as 7 fps!

Your focus determines your reallity

morphling1 ::

Včeraj sem spucal disk pa defrag tako da mi je dosti manj praskalo po njem, zdaj moram reč da tole postaja že igrabilno, mogoče bom imel drug teden možnost izposoje še 256 mb rama pa bom videl.
Evo še big bossa na koncu stopnje. to igrano v resoluciji 1152*864 in fps sploh niso tako slabi gibljejejo se od 10 (streljanje akcija) pa tudi čez 40 (hoja po hodniku)

Tako da se ne bojim, da ob uradni izdaji doom3 ne bom pripravljen na eksplozijo vizualnih užitkov >:D
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

smash ::

pentium 4 1.6 + radeon 8500le 64mb --> zadeva dela od 20 pa tja do 60 fps ....vmes ene parkrat ornk zasteka ko more kej naloudat..kasn vmesni filmcek recimo

ce nebi blo unih posasti, se bi se dal spilat..sam k enkrat kasna uleti..pol mam pa slideshow :D

drgac ni spil nic posebnega ker nism pristas temnih rovov ter necloveku podobnih nasprotnikov..

pricakoval sem veliko vec...res je da premikajoca se luc na stropu mece senco na vse okoli in to je res pohvalno..vendar zakaj hudica ne nardijo ze enkrat tako, da bi jest lahko to luc ustrelu ter jo s tem ugasnu..a je to tolk tezko?!? pol bi pa recimo v zepu mel baterijo pa osvetljeval prostor...hmm

ko strelam na posasti , sprica kri vse okoli razen na vmesni del vrat, na katerega ne pade niti pikica

komaj cakam, da pride konkurenca, ter nardi spile z doom tehnologijo, samo da bodo podobni kaksnemu wolfensteinu z svabi al pa soldier of fortnu...

do takrat pa nazaj k mafii:\

undefined ::

RTCW je bil pa res živ dolgčas. :)

Tr0n ::

Decki in morda deklice - v roki imate real-time renderer. Ne mi zdaj o nekih RTCW pa Counter Strikih, ker ne bom prenesel :).

Huey P ::

Ne vem, kaj se oni "debil" nekaj razburja --> V rokah imaš verzijo 0.2 ALPHA, do končne različice je še veliko SPREMEMB in testiranj, tako, da je zdaj brezveze kritizirati.

Bodi srečen, da ti vsaj dela...

..::DOOM III: The Legacy::..

kn3z007 ::

Mam še jaz nekaj vprašanj. Jaz sem si >>rožico<< dol potegnu :D . zdej sledi težko vprašanje. Kako hudiča to rožico presadim? Je namreč v enem čudnem lončku, ki vrže error ven, ker je prevelik. Jaz bi to sedaj rad presadil v lonček, ki b ga prepoznal. Kako???!:D :D :D
Lp
kn3z007

www.geneza.com

perci ::

Predlagam, da kupiš originalne lončke in originalno gnojilo - zna pomagat.

Tr0n ::

Ce ima ta "rozica" oznako RAR potem nucas WinRAR gnojilo. Drugace pa kupi novo rozico, morda je ta bolana. :\

zile ::

Heh, no ker sem nekaj odgovorov nazaj pisal, da se dobi rožica v cvetličarni, sem dobil naziv. Dotična rožica pa ni nic drugega kot skupek *.ini datotek, ki malo "optimizirajo" igranje doom3. Medtem pa Tajni policaj Gandalfar veselo poučuje svoje "vajence" kako se uporabjla eMule, eDonkey, etc in to v "offical" topicu :\ .

Justy ::

Hehe,..... najvecji policaji najbolj piratiz..... (se spoznajo na mule in osle;)), ups, imajo najvecjo cvetlicarno doma:) ... in celo pozivajo ostale cvetlicarje naj jih obvescajo ko kaka nova rozica zraste:D

perci ::

Gandalf je odprl tisto temo, zato ker vas je veliko takih, ki ne znate prebrat par tutorialev in posurfat po dveh spletnih straneh, da bi našli informacije, ampak raje smetite forum z mulami in osli. Prišli smo do rešitve, da vse teme v zvezi z omenjenimi programi preusmerimo v tisto temo. V temi se ne omenja nelegalnih vsebin, ampak samo delovanje programa, ki je legalen. Mislim, da je to prava rešitev. Če imate boljšo, jo rade volje slišim. Do takrat pa nehajte nergat kot petletni otroci oz. kot bi rekel xbite: "Have a cookie."
Če se pa mislite pritožvat, imate za to posebno temo. Pa ne utrujat prosim...

Caboose ::

P3 650
Gf2Mx400 64ram
256ram

inu inan na 640 če se poigram z anstavitvami in odstavim vse bombončke 15fps. Max. Ko pa se grdobec prikaže (in mene vrže iz stola) pa okol 4fps ;) tako da se ne sekirat ko imate 20fps >:D
If you can't explain it simple, than you dont know it good enough.

Justy ::

Hmmm0:) ....., kako >nekateri< ne razumeje sale,...... pa se smeska nalepis zravn:\

kn3z007 ::

morphling1: Imam jaz doma XP2000+ z 768Mb 2700 rama in Ti4200.

Povej mi kako naj ga stestiram, pa jutri postam moje rezultate z kako lepo sličo. Pa rad bi vklopil fps števec, pa ne znam. Me prav zanima koliko slikc mam.

Lp
kn3z007

www.geneza.com

bobby ::

pri rožici samo spremeniš exekorenine v zipkorenine in potem jo presadiš v en lonček na terasici potem pa jo še mal zaliješ in uživaš :D
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Malecky ::

1024x786 34.6fps
1280x1024 31.4fps

Detajli ne vem kakšni so, pri driverjih (40.72) je vse na default, pri igri pa mal popravu, slika je primerljiva z morphlingovimi screeni.

11x172 1860mhz
Ti4200 320/655
winXP +40.72

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malecky ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18414198 (1853) kuglvinkl
»

Half-Life II (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1677112104 (2719) opeter
»

Doom III (strani: 1 2 3 422 23 24 25 )

Oddelek: Igre
121093439 (5943) opeter
»

UNREAL 2 The Awakening (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1308349 (5264) vander
»

DOOM 3 ful šteka!!!

Oddelek: Igre
321512 (891) Predator

Več podobnih tem