» »

Unreal Tournament III

Unreal Tournament III

1 2
3
4

Gr0unD Zer0 ::

quake tournament?

mah, Q je Q, ut pa je ut...
če bi to pomešali, ne bi bili zadovoljni ne quakerji pa ne ut-jaši

macgajver ::

če bi to pomešali, ne bi bili zadovoljni ne quakerji pa ne ut-jaši
Bi bili zadovoljni pa vsi ostali hehe. ne sej ne
Morm rečt sem kr mal razočaran od te igre sem pričakoval preveč kar nekakšno revolucijo v grafiki in gameplayu samo ker so že toliko iger prej naredili s tem enginom grafika izpade pač lepa toda nič posebnega gameplaya sem pa tud hitro naveličan nekaj ur multiplayerja in sem sit vsega skupaj. Nevem nevem staram se igre mi vedno hitreje dokurčijo pomoje bom prenehal s temi igrami za nekaj časa.
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

strictom ::

TO JE IGRA!!!

Resno. Action action action. Takega filinga nisem mel o igri od Q3 naprej.

Vehicle CTF mi sede. Dobim uno artilerijo pa zbombandiram mater iz unih tankecov :D
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

todman74 ::

Če je še kaj ostalo od UT2xx4 pol sem že fan,namreč ta mi je bla res dobra8-)

pozitron ::

Test demo beta Link

R33D3M33R ::

Preizkusil sem demo in glede nekaterih stvari je popolnoma izpolnil moja pričakovanja, glede drugih spet ne. Na gameplay sem se hitro navadil. Boti se mi zdijo bolj trdoživi kot prej, orožja so pač taka kot so vedno bila. Zelo super se mi zdi to kar so napravili z minigunom, zdi se mi da ima flak cannon daljše nalagalne čase, rakete pa nisem uspel spraviti v sledilni položaj (a to sploh gre?).
Pri namestitvi mi igra ni prepoznala, da gre za slovensko tipkovnico in tako sem moral nekaj časa iskati znake, da sem sploh lahko vpisal pravo pot do igre:

V readme piše:


Certain keys on non-English keyboards do not function correctly: On some non-English keyboards, certain keys do not work as expected. In other words, what appears when you press the key is not what is printed on the key. To fix this problem, remap any problem keys.


Če se jim zdi to smešno ... meni se ne. Nisem še naletel na igro, ki bi imela podobne probleme. Upam, da je to le Demo bug.

Glede engina je tako, da igram na 640x480, textures imam na 2, world detail na 1, igra deluje popolnoma tekoče. Tu pa tam FPS pade zaradi kakega izstrelka. Igra s takimi nastavitvami zgleda bolj ubogo. Smešno se mi zdi, da na novejših pogonih igra na najnižjih nastavitvah izgleda slabše kot igre prejšnje generacije. Ko bo izšla uradna igra, bom že kaj potweakal pa bomo videli. Uporabne vrednosti tistega 50% scalinga pa sploh ne vidim ...

Aja, niso se le malo zgledovali po quake :).
Pove ti koliko killov je še do zmage/v q3 ti pove število fragov.
F1 po novem ne pusti scoreboarda, ampak ga skrije sčasoma/podobno q3

Kupiti ali ne kupiti? Demo mi ni pokazal nič. Ni mutatorjev, tipe iger, ki so vključeni tako ali tako poznam, igra pa tudi bolj ubogo teče na mojem računalniku. Bo treba najprej preizkusiti celotno, potem se bo pa videlo, če je vredna denarja.

Še sistem: AMD Sempron 3000+@2GHz, 1GB ram, Geforce 6600GT 128MB ram
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

strictom ::

Alt Flak ima daljši doseg. Z raketam moraš pa rahlo delj meriti, da se sledilnik vklopi. Boti so pametnejši in engine je zooptimiziran v nulo. Meni na HD2600XT laufa igra na 1024 z max detajli (brez HDR oz. blooma).
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Jst ::

A bloom = HDR ???? WTF?!

---

R33D3M33R:

Igra je zelo dobro threadana in meni izkoristi vseh štiri jeder. Meni se tudi dopade novi Flak, rakete so sledilne, ni mi pa všeč tist robot v prvi sobani.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

R33D3M33R ::

Hmnja, sem zdaj nastavil resolucijo na 800x600 in oboje textures in world detail dal na 5 pa vseeno dela. Sicer šteka, ampak dela s fpsji čez 20, zgleda pa prav pošteno na teh nastavitvah :)) .
Ko bo original bom že kak ini potweakal in izbral optimalno kvaliteto tekstur za mojo grafično.

Raketo sem res uspel spraviti v sledilni položaj.

Robot je zanimiv, predvsem če izgubljaš, ga lahko dobro izkoristiš (seveda moraš znati ciljati). Kul je, da se pobrani itemi ob smrti odvržejo (spet podobnost s q3), odlična ideja je, da za jump boots skočiš 2x da se aktivirajo (res, vsaka čast za to idejo). Pa pri vehicle CTF lahko s Q vklopiš Hoverboard in se celo grapplaš na kako vozilo 8-O . Vau.
Moti me pa, da se municija, ki leži naokoli bolj ubogo loči po videzu. Recimo, če hitro pogledam bolj težko ločim health vial od shock core itd.
V starih UTjih je bilo to precej bolje narejeno.

Aja, redeemer je postal OMG velik, ne le velik, OGROMEN! 8-O
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Jst ::

Kje pa je reedemer?

> textures in world detail dal na 5

Že povedano: Demo nima high textur -> manjši download. Pa tudi ime Beta Demo nekaj pove.

UTEngine.ini najdi in naredi tole:

StaticDecals=False
DynamicDecals=False
DynamicLights=False
DynamicShadows=False
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=True
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=False
Distortion=True
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=True
SpeedTreeFronds=True
OnlyStreamInTextures=False
LensFlares=False
FogVolumes=False
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=False
OneFrameThreadLag=True
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=True
Fullscreen=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=0
ParticleLODBias=2
DetailMode=0
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=0
MaxMultisamples=1
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=512
ResX=1024
ResY=768
ScreenPercentage=100.000000
SceneCaptureStreamingMultiplier=1.000000
FoliageDrawRadiusMultiplier=0.000000
ShadowTexelsPerPixel=2.000000
TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=3)
TEXTUREGROUP_WorldSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=3)
TEXTUREGROUP_WeaponSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=256,MaxLODSize=2048,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=2048,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_VehicleSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=2048,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=256,MaxLODSize=1024,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=512,MaxLODSize=2048,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=2048,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=512,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=0)



---

S temi nastavitvami bi ti moralo malo bolje (igrabilno na 66GT) delati. Probaj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

strictom ::

Pri tisti mapi pri vehicle CTF pod mostom na nekem barju je reedeemer.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Tyrion ::

Hoverboard rulz!

strictom ::

Space + right click nardi finto na hoverboardu (s tem da višje skoči).
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

R33D3M33R ::

Jst: saj vem, da nima high textur. S 128MB rama na grafični bi tako ali tako gledal diapozitive. Pač povedati sem hotel, da mi na trenutno maksimalnih nastavitvah dela kar solidno.
Tisti hacki mi trenutno ne pomagajo čisto nič. Iz neznanih razlogov se mi ob vsakem zagonu nastavitve resetirajo. Ker je to beta, so te težave razumljive.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

miteq ::

Hmm... Mene demo ni navdušil. Ostajam pri UT99.

Jst ::

R33D3M33R:

Meni se tudi nastavitve resetirajo. A prvic delujejo.

Zanimivo je pa, da v Visti nastavitve ostanejo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tic ::

Predvidevam, da če v config fajlu ročno spremeniš, nastavitve ostanejo?
persona civitas ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tic ()

R33D3M33R ::

Tic: sem probal pa ni uspeha. Kolikor sem gledal log od igre se izvede neka funkcija, ki vse lepo resetira. Ne spomnim se točno katera.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Tic ::

Kdaj pa to resetira? Ko zaženeš ali ko ugasneš?
persona civitas ;>

R33D3M33R ::

Nimam trenutno logov pri roki, vendar nisem edini:

http://utforums.epicgames.com/showthread.php?p=25052586

Tule je pa menda rešitev:

If you have problems with settings being reset upon restarting the game or generally not staying like you want them, try this (found on the UT3 forums, reported to fix the issue).

Warning : at own risk - to be sure, make a backup of both the UTEngine.ini and the UTDemoCompat.ini just in case it doesn´t work for you.

1. Start the game and adjust the settings as you want them to be.
2. Exit the game.
3. Goto My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config and open the UTEngine.ini file
4. Check for the section [SystemSettings]
5. Copy the whole section to the clipboard, exit UTEngine.ini
6. Open UTDemoCompat.ini in the same folder with an editor
7. Search for the [AppCompatBucket] sections and replace what´s listed there with the values from your clipboard.
8. Save and exit file, set it to "read only"
9. Restart the game, the previously selected settings should stay now.


Bom preizkusil. Se mi pa zdi logično, ker ko sem gledal v UTEngine.ini so nastavitve bile take kot bi morale, le v igri niso bile. Ne vem zakaj tako kompliciranje. Ohranili bi star način -> en UT.ini pa mir.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Uporabniki 79GS, 169.01 (beta), Vista.


---
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=True
DynamicShadows=True
LightEnvironmentShadows=True
CompositeDynamicLights=True
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=False
Distortion=True
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=True
SpeedTreeFronds=True
OnlyStreamInTextures=False
LensFlares=False
FogVolumes=True
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=True
OneFrameThreadLag=True
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=True
Fullscreen=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=0
ParticleLODBias=2
DetailMode=0
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=8
MaxMultisamples=1
MinShadowResolution=32
MaxShadowResolution=512
ResX=1024
ResY=768
ScreenPercentage=100.000000
SceneCaptureStreamingMultiplier=1.000000
FoliageDrawRadiusMultiplier=0.000000
ShadowTexelsPerPixel=2.000000
---

Pa ne pozabite na bSmoothFrameRate=False.

---

DeathMatch, Heat Ray, 20 frag limit.

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
16101, 208876, 50, 141, 77.084

--



Zelo vredu igrabilno. Komaj zaznavljive hickupe povzroča Dynamic Lights. Če so izklopljeni, prinesejo okrog 3 fpsje.

--

Super, komaj čakam, da pride cela igra in če bom imel še vedno to grafično, vem kaj napraviti.




Vedno sem imel rad UT engine. Vedno mi je ponudil vse kar se da nastaviti. Lepi spomini na UT99-jev "/preferences". Takrat je bilo to celo uporabnikom prijaznejše narejeno.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

dzinks63 ::

:)) Pripravlja se: Unreal Tournament III Single-Player
Letošnji konec leta bo res pester, kar zasipali nas bodo. Grafika rula, upamo da bo vsebina in igralnost prav tako.

R33D3M33R ::

Aha, torej single player po novem ne bo le tournament, ampak bo prava zgodba? Kot v Unreal 1?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

strictom ::

All this moists my special places... |O
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Jst ::

Ne verjamem, da kampanja bo podobna Unreal-u 1. Ni šans. Že ime je Tournament.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Gr0unD Zer0 ::

lahko pa da se dejansko počutijo kot nateguni, ko za polno ceno izdajo le multiplayer z boti...

zgodba pa bo itaq spet prekipevala s testosteronom, mačizmom, maščevanjem, obilo trash talka ter ostalih Moških stvari:D

fu*k yeaaaaaaaaaaaaah

mo-mo-mo-monster kill!!!!!!!!!!!!!!

R33D3M33R ::

Saj tudi intro v 2k4 ni imel nekega smisla - glede na to kak je bil gameplay že ne, tako da mogoče tudi ta video ne podaja informacije o tem ali zgodba bo ali ne.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Gr0unD Zer0 ::

če se na veliko hvalijo, kako bojo tudi za samotarje poskrbeli in vdelali zgodbo...

bomo pač en mo-fo, kot v gears of war, iskali revenge blablabla...

just give me the goddamn shield belt and a flack cannon:D

strictom ::

Un potato masher (ta prvo orozje) je največji pwnage v nabitih deathmatch mapah. Samo držiš LMB in laufaš na okrog :)

PS.: Z unim tripodom: onesposobiš ga z alt fire na link gunom. Playerja fenta ti ga pa lahko uporabiš. Strelja se pa tako da z miško potegneš in ko crosshair hodi na namerjeno pozicijo, ustreliš da pusti en velik trail of death!

Igra ga tako pwna da je groza 8-O

"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

Doop ::

Postavil sem ut3 demo server, ki deluje vglavnem cez vikende ko ne rabim racunalnika v Lj. Postavljeno je na optiki, pinga je okoli 20ms. IP raztrosite okoli, saj se mi zdi da je slo scena za ut3 še prevec zaspana.

za dostop je v console potrebno vpisati:

89.212.126.163?password=test

R33D3M33R ::

Jst: tvoj tweak za 6600GT je pregnal še zadnje dvome o tem ali bom igro kupil ali ne. Vsaka čast avtorjem, pogon je OMG! 8-O
strictom: hell yeah, čeprav mene prvo orožje bolj asociira na avtomatizirani šniclmaher :D
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Jst ::

R33D3M33R:

Imaš 66GT? Jaz bi na tvojem mestu izklopil še naslednje stvari, tako, da bi prvi del zgledal takole:


StaticDecals=False
DynamicDecals=False
DynamicLights=False
DynamicShadows=False
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=False



--

Ker, vsaj moje mnenje glede First Person Shooter-jev je, čim več fps = večji užitek pri igranju. In rahla taktična prednost pri online igranju.

Hmmm... no, jaz sploh ne igram igre, če mi ne dela tam okoli zgornji del avg min 70. Nisem hud gamer, tako, da lahko igra počaka na novo grafično, takrat bo pa tudi igra stala nekaj drobiža. Vsaj tako sem kupil Riddicka. Za 3ksit. 66GT ni zmogel (za mene) te igre, 79GS pa.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

R33D3M33R ::

Ja imam 6600GT. Online tako ali tako ne morem igrati, ker imam dialup (sem včeraj probal za hec pa me sploh ne poveže). Drugače mi je pa 30FPS čisto dovolj pod pogojem, da hkrati ne igram iger z več FPS. Ker ko se oči navadijo na več FPS mi potem pri 30FPS šteka. Zato se mi recimo po enem tednu ne-igranja iger, zdi da špil deluje super gladko, čeprav ima malo FPS.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Jst ::

Potem si pa SmoothFramerate daj na true, minsmooth 28, max 32. Pa probaj in poročaj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

dukenukem ::

evo teste,kašna je razlika z 1,2ali 4 jedrnim cpu,pa fsb....... klik,kr zanimivo videt ;)

Dr_M ::

eh, razlike med 2 in 4 jedrnimi procesorji so nasplosno v igrah zanemarljive. tudi v ut3. bolj pomaga velik L2 predpomnilnik.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

R33D3M33R ::

Jst: dela precej bolje, ker FPSji ne skačejo več toliko. Hvala za tweak.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Jst ::

np.

Za ut in hl engine sem strokovnjak za ini fajle. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Največja fora je pa v tem, da ko se posvetiš igrini igralnosti - saj za to je najemjena - ti drop nekaj bombončkov nič ne pomeni. Pač, ni jih. Ko boš imel naslednjo generacijo kartice ti pa ne bo več treba skrbeti. Pomoje bo kakšen patch, ki bo prišel (za igro ki je še ni :), sam izklopil framerate cap 62 in še kaj dodatno izpilil. Z rahlo slabšimi karticami, kot jih imava midva (66GT in 79GS in 79-like, bo jeba pri community mapah, ki bodo lahko spravili na kolena na enak način, kot cryis.

Se spomnim enega community packa za ut2004. Imel sem 66GT in igra (tako sem imel nastavljeno) je v večini mapah delala čez 90-100. Potem sem pa naletel na eno mapo, ki mi je prikazala skorajšnje diapozitive. Nič jasno. Kasneje je 79GS to požrla brez panike, a spomin ostaja.

Unreal Tournament igram že odkar je prišel ven 99. To mi je igra, v katero se ne rabim poglobiti in lahko špilam na dva dni dvajset minut. Mesece nič. Pa potem sem kakšne dneve po več ur skupaj. Vedno sem si pa detajle nastavil takšne, da mi je delalo vsaj pri 80. Pač, takšen občutek imam pri igraanju, ne znam ga opisati, ampak če res laufa se lahko bolj posvetim igri.

Za to igro sem našel prave nastavitve za 79GS in komaj čakam izid igre. Lahko bi bila preko Steama na voljo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

strictom ::

Ima kdo kakšno željo bit pošolan?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

R33D3M33R ::

Jst:Z rahlo slabšimi karticami, kot jih imava midva (66GT in 79GS in 79-like, bo jeba pri community mapah, ki bodo lahko spravili na kolena na enak način, kot cryis.

Ja, tega se ravno bojim. Mape v demotu so dokaj majhne in ne dvomim, da bodo v končni verziji tudi kakšne orjaške. Mogoče se pa niti ne bo poznalo, ker ima ta pogon neke druge načine nalaganja terena.

Unreal Tournament igram že odkar je prišel ven 99

Jaz pa tudi že 6 let (vse verzije Tournamenta + Unreal 1 in 2), enostavno se ga je težko naveličati :)

strictom: jaz, samo se mi trenutno noče povezati z nobenim serverjem :'(.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Doop ::

No a nas je kaj potencialnih igralcev?

prej sem narobe napisal, v console je potrebno napisat:

open 89.212.126.163?password=test

strictom ::

Jaz pridem ob 1400 gor, na ta server ki si ga ti podal. :)

PS.: Prejle na enem randomn DM serverju sm mel rezultat 30:0 8-)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()

Keyser Soze ::

Kaj, a ni blo nobenga gor, pa si samomore delal?:D
OM, F, G!

Jst ::

Jaz sem tudi Unreal 1 igral. Dvojke pa ne, prezahtevna je bila takrat za moj racunalnik, potem je pa sla v mojem spominu v pozabo. Pa Unreal 1 nisem prisel do konca...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

Unreal 1 je biu svetovn, sploh konec. return to napali nism velik spilu, Unreal 2 je pa seku. res edn najboljsih enoigralskih spilov.
UT je pa zgodba zase. UT in UT2004 prespilu podolgem in pocez :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

Jaz se bežno spomnim fenomenalne zgodbe Unreal 1. Vzdušje v igri in dobra igralnost... pa Voodoo 3. Lepi časi. A končal je pa nisem in mi je še danes žal. NA eni točki sem obupal in nisem mogel nadaljevati. To so bili časi, ko smo Windowse morali inštalirati vsak mesec. Dvakrat sem prišel do tiste točke (če se pravilno spomnim), a nisem in nisem mogel naprej. Baje, da sem bil skoraj na koncu. Kasneje mi je kolega rekel, da je potem še ura igranja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

unreal 1 pa voodoo3? a-a. na zacetku sm jo poganju z voodoo1, ko je pa prisla podpora za d3d in opengl, pa z rivo 128. voodoo3 je biu mal kasnej. :) :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

slucajno kdo ve, kako se konzolo aktivira?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

R33D3M33R ::

Stisneš tipko levo od 1 ali pa tab.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Guild Wars (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
46629319 (8348) stražar
»

xfx 8800gts in slotech (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
866093 (2914) cole-22
»

Dx10

Oddelek: Programska oprema
91249 (914) Mr.B
»

Duke Nukem Forever - It's alive!

Oddelek: Igre
151788 (1227) BigWhale
»

PC igre @ 2006

Oddelek: Igre
272511 (1686) bajsibajsi

Več podobnih tem