Forum » Igre » Half-Life II
Half-Life II
opeter ::
Kul.
Kdaj bo nadaljevanje?
Leta 3333. Še malo se boš načakal. Potrpljenje, mladi padawan.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
D3m ::
Thx. :*
Anyway včeraj mi je STEAM updejtal HL1 :D
Anyway včeraj mi je STEAM updejtal HL1 :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
simnov ::
D3m ::
Od kje si povlekel MOD???
Vidim, da je Source 2 engine.
To mi ne bo delalo ok na APU.
Vidim, da je Source 2 engine.
To mi ne bo delalo ok na APU.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
simnov ::
DejchSLO ::
D3m ::
Gledam review.
Presneto dobro je ocenjena.
Dogajanje 5 let pred HL2.
Presneto dobro je ocenjena.
Dogajanje 5 let pred HL2.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
oo7 ::
Half-Life: 25th Anniversary Documentary
Lord Gaben v videu 28:43 zakaj Half Life 3 zamuja ? Mogoče ?
Lord Gaben v videu 28:43 zakaj Half Life 3 zamuja ? Mogoče ?
wolverine22 ::
Ob 25letnici HL se pa spodobi, da se še enkrat obrne špil...
Tokrat Black Mesa remake
Tokrat Black Mesa remake
opeter ::
wolverine22 je izjavil:
Ob 25letnici HL se pa spodobi, da se še enkrat obrne špil...
Tokrat Black Mesa remake
Eh, varianta Black Mesa je prezahtevna za mojo integrirano grafično. Posledično ostajam pri dobrem, starem izvirniku.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
oo7 ::
Half-Life 2: Infinite Finality Gameplay Reveal
We are a team of 19 people that are working on a Half-Life 2: Episode 2 modification called "Infinite Finality." Our mod attempts to faithfully adapt the story of Marc Laidlaw's Epistle Three, and also features new content that remains true to the Half-Life lore.
We are a team of 19 people that are working on a Half-Life 2: Episode 2 modification called "Infinite Finality." Our mod attempts to faithfully adapt the story of Marc Laidlaw's Epistle Three, and also features new content that remains true to the Half-Life lore.
D3m ::
CS:Condition Zero Opposing force tudi deluje :D
AMD APU 6650U (Radeon 660M) (laptop)
1920x1200p low settings, 50-60 fps :D
wolverine22 je izjavil:
Ob 25letnici HL se pa spodobi, da se še enkrat obrne špil...
Tokrat Black Mesa remake
Eh, varianta Black Mesa je prezahtevna za mojo integrirano grafično. Posledično ostajam pri dobrem, starem izvirniku.
AMD APU 6650U (Radeon 660M) (laptop)
1920x1200p low settings, 50-60 fps :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
opeter ::
Hvala, ampak jaz imam nekaj razredov nižjo grafično moč v obliki Intel UHD 630.
Za več itak ni potrebe.
Za več itak ni potrebe.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
D3m ::
U mater.
To pa je razlika.
Anyway,ko boš kdaj menjal vzameš AMD APU. :D
To pa je razlika.
Anyway,ko boš kdaj menjal vzameš AMD APU. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
opeter ::
Haha, ja. Mogoče takrat, ko bo zunaj 11. ali 12. generacija AMD-jevih APU-jev.
Ampak ni problem, igre, ki jih občasno igram (ko se najde prosti čas, žal v zadnjih letih vse manj), mi čisto solidno delujejo. :)
Broforce, Legacy of Kain: Blood Omen 2, Empire Earth III, OpenRA, razni Doom WAD-i z GZDoom ... ni da, ni.
Ampak, če bo šlo vse po načrtu, bom lahko začel v drugi polovici decembra tole:
Ampak ni problem, igre, ki jih občasno igram (ko se najde prosti čas, žal v zadnjih letih vse manj), mi čisto solidno delujejo. :)
Broforce, Legacy of Kain: Blood Omen 2, Empire Earth III, OpenRA, razni Doom WAD-i z GZDoom ... ni da, ni.
Ampak, če bo šlo vse po načrtu, bom lahko začel v drugi polovici decembra tole:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
simnov ::
wolverine22 je izjavil:
Ob 25letnici HL se pa spodobi, da se še enkrat obrne špil...
Tokrat Black Mesa remake
Jaz sem tam ko je tista velika glista v silosu obupal sem se zgubi kam iti.
DejchSLO ::
Haha, ja. Mogoče takrat, ko bo zunaj 11. ali 12. generacija AMD-jevih APU-jev.
razni Doom WAD-i z GZDoom ... ni da, ni.
Keri doom wadi pa? Jaz trenutno nažigam brutal doom, project brutality pa zdej mam siren. Sem hotu še Elementalism, sam mi šteka, so zgleda prevelke mape al pa neki.
opeter ::
@DejschSLO: sicer bi to moral napisati v Doom temi, ampak tukaj imaš tri, ki sem jih igral
Xim Star Wars (deluje tudi na Doom 1) - imaš pa razne dodatke zanj, glasba, teksture ipd.
Action Doom: Rampage Edition
Action Doom 2: Urban Brawl Reloaded
@DejschSLO: sicer bi to moral napisati v Doom temi, ampak tukaj imaš tri, ki sem jih igral
Xim Star Wars Doom (deluje tudi na Doom 1) - imaš pa razne dodatke zanj, glasba, teksture ipd.
Action Doom: Rampage Edition
Action Doom 2: Urban Brawl Reloaded
Xim Star Wars (deluje tudi na Doom 1) - imaš pa razne dodatke zanj, glasba, teksture ipd.
Action Doom: Rampage Edition
Action Doom 2: Urban Brawl Reloaded
@DejschSLO: sicer bi to moral napisati v Doom temi, ampak tukaj imaš tri, ki sem jih igral
Xim Star Wars Doom (deluje tudi na Doom 1) - imaš pa razne dodatke zanj, glasba, teksture ipd.
Action Doom: Rampage Edition
Action Doom 2: Urban Brawl Reloaded
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
opeter ::
Half-Life 2 RTX Remix Project:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
oo7 ::
16 novembra bo Hall Life II igra stara 20 let.
New Half-Life 2 Steam updates hint at something special for 20th anniversary
The Half-Life 2 Steam listing has been mysteriously updated dozens of times as the epochal Valve FPS game gets close to its 20th birthday.
https://www.pcgamesn.com/half-life-2/an...
New Half-Life 2 Steam updates hint at something special for 20th anniversary
The Half-Life 2 Steam listing has been mysteriously updated dozens of times as the epochal Valve FPS game gets close to its 20th birthday.
https://www.pcgamesn.com/half-life-2/an...
Koraaz ::
16 novembra bo Hall Life II igra stara 20 let.
Ob tej priložnosti bom izkoristil ta mejnik za vprašanje: "kaj je tako posebnega pri tej igri?"
Razumem, da je bil prvenec iz leta 1998 za svoj čas revolucionaren in je postavil standard kako mora izgledati igra danes. Medtem, ko nadaljevanje je predstavilo zgolj za tiste čase "fotorealistično" grafiko in pa demonstracijo gravitacije.
Ne rečem, da to ni dosežek, ampak ostali faktorji so ostali isti in Half life 2 ni edina igra na trgu izmed katerimi lahko izbiram.
Zgodbe praktično ni nobene: Po koncu Half life 1, ko sprejmemo ponudbo Gman-a, nas ta, neznano kam teleportira in pridemo na vlak za City 17, ki naj bi bil nekje v vzhodni Evropi (avtor je črpal navdih iz bolgarske Sofie) in mu vlada Combain. Se pravi, kot igralec ne dobiš nobenih informacij ali konteksta, kaj naj bi bil to mesto 17, kdo je kombajn in kako se je Freeman sploh znašel tam? Ponavadi je vedno na začetku kakšna uvodna špica, ki razloži dogodke, tukaj ni nič, kot isto pri prvencu iz leta 98.
Ko stopimo iz vlaka naj bi nas pozdravil nekdanji administrator Wallace Breen. Se pravi spet, nobenega konteksta kdo sploh je on, kaj in kako je tja prišel in zakaj nas začnejo vsi loviti po neuspeli teleportaciji, ko pridemo, namesto v Black Mesa east v njegovo pisarno. In potem sledi potovanje od točke A do B, ko pridemo do citadele, kjer uničimo reaktor (sicer ne vem zakaj, ne spomnim, se da bi nam to igra razložila) in nas ob eksploziji spet ugrabi Gman in igre je konec.
Igralnost je povprečna kot pri večini FPSjev, igra je linearna od točke A do B, zvoki so podpovprečni (zvok pištole, kot, da bi streljal diavole), podoba, dizajn objektov, karakterjev, okolice, orožja itd. ni nič posebnega, razen kaka izjema, in pošasti iz half life 1 so prisotne, kljub temu, da smo na drugi celini (Evropi, ne Novi Mehiki, kjer naj bi bila Black Mesa laboratorij). Kako so sploh tja prišle?
Priznam, da sem neveden in da morda igri delam krivico, ker sem jo igral samo 1x in, takrat angleščine še nisem znal tako dobro kot, danes in sem zato spregledal večji del zgodbe. Ampak se mi zdi vseeno ključno, da je to edina igra, kjer mi zgodba ni najbolj jasna in, da igra ne opravi naloge, ki jo mora, da bi jo igralcu predstavila (pri ostalih igrah nisem imel teh težav).
Poleg tega pa (po mojem mnenju) tudi igra nima toliko epskih trenutkov, da bi se jih kot igralec lahko zapomnil, da bi bila igra takoj po defaultu kultna in GOTY, kot jo marsikdo opisuje in je bolj bil hype, zaradi uspešnega prvenca iz 1998.
Se priporočam, da me razsvetlite, ker me zanima kje in zakaj se motim?
Floxi ::
Jaz sem jo kupil ko je prišla ven. Takrat je bila čisto nekaj novega. Fizika je bila uporabljena pri raznih puzzlih. Stvari so se podirale, imele plovnost, predmeti so različno težki. Obrazna mimika je bila izredno realna. Karakterji so imeli čustvene izraze. Ni bilo treba delati cutscenov, ker so lahko med igranjem prikazali pogovore med karakterji. Marsikatera igra še danes nima take fizike in obrazne mimike. Zgodba je pač taka, ker je to nadaljevanje brez konca. Je pa izredno veliko, k slavi pripomoglo to, da je imel HL1 zelo veliko modding sceno in nato še HL2 s source pogonom. Oba pogona sta se izredno lahko modala. Iz tega so nastali razni modi, ki so se potem spremenili tudi v standalone igre. CS, Day of defeat, Gmod, Team fortress in še veliko drugih doma narejenih modov. HL1 je bila prva igra od Valveta. Prav tako je Steam nastal okoli teh iger in HL2 je bila prva igra, ki si jo lahko prenesel iz njega. Zaradi vsega skupaj je Half life to kar je.
JanBrezov ::
HL1 je bila ena prvih iger, vsaj zame, kjer nisi streljal vse po vrsti (npr. Doom, Quake). Zgodbe nisi prebral, je slišal ali videl v cutscenah ali kakorkoli v naprej. Zgodbo doživiš. Celotno okolje je zanimivo in navidez realistično, ne preveč futuristučno, odstopanja od realnosti so okolju primerna, npr. vsak bi pričakoval, da bi ob obisku Area 51 videl leteče krožnike in nezemljane. Okolja, kot so skrivni laboratoriji in opuščeni industrijski obrati, čudni kraji in neznane dimenzije imajo svoj čar in HL je tega poln. HL2 ima dodaten pridih apokaliptične atmosfere, podobno kot Stalker in Fallout. Za to je kriv tudi soundtrack, ki vsaj v HL2 v določenih primerih zelo paše v sceno. Najboljši špil ravno ni, je pa precej visoko na lestvici.
Kayzon ::
Steinkauz ::
"Half-Life 2: Episode Three is a cancelled Half-Life 2 Episode that was intended to wrap up the Episodic Trilogy. Announced in May 2006 with a supposed release of 2007-08, it was one of the most anticipated video games of all time, but ended up becoming an infamous case of vaporware[1]. Any chance of the game being released was diminished with the release of Half-Life: Alyx in 2020, which retconned the ending of Episode Two. "
Tudi glavni pisatelj ne dela več za valve, tko da to žal nikol ne bo pršlo vn.
Steam je ubil kirokol šanso, da se to nardi.
Tudi glavni pisatelj ne dela več za valve, tko da to žal nikol ne bo pršlo vn.
Steam je ubil kirokol šanso, da se to nardi.
Floxi ::
Pravjo, da se čaka na tehnološki preskok. Tko kot so ble HL1, HL2, in HL Alyx revolucija na svojem področju, se sedaj čaka, da pride neka tehnologija, ki bo naredila naslednji korak.
wolverine22 ::
20ta obletnica HL2... Zanimivo gradivo... Ne morem verjet, da je že 20 let... Pa DOOM 3..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Half Life 3 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 42347 (457) | DejchSLO |
» | Half Life 3 je zaščitena znamka (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 24588 (16489) | LordTado |
» | Half-Life 2 Episode Three (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19914 (11260) | tt2 |
» | The Orange Box (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16814 (10888) | Bor H |
» | half-life2Oddelek: Igre | 1911 (1431) | Ahiles |