Forum » Igre » UNREAL 2 The Awakening
UNREAL 2 The Awakening
MATiCEK ::
Juuuhuuhuu...danes je prisel Unreal II The Awakening
Cim prej si nabavte ta špil....špil je res zakon...jaz ga že špilam,ko nooorrr - ker dobesedno UBIJAA !!!! 100x boljse kot DOOM 3 (alpha verzija seveda)
Cim prej si nabavte ta špil....špil je res zakon...jaz ga že špilam,ko nooorrr - ker dobesedno UBIJAA !!!! 100x boljse kot DOOM 3 (alpha verzija seveda)
- odklenil: Tomi ()
Tomi ::
Fantje, ostanite mejah normale, če se le da. Drugače se temi obeta temna prihodnost.
metrodusa.blogspot.com
Fury ::
ne nadgrajen engine je... drugace je osnova ista od unreal1 vendar skos dodajajo nove funkcije.
Dami ::
A še koga meče ven iz igre? Po nekaj minutah me vrže v winse pa neke errorje glede zvoka javi. Mam audigya pa EAX super dela tu. Upam da nisem osamljen primer in lahko pričakujem kak patch
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Mr.B ::
Kakor je na njihoovi strani napisano :
PIII700 ali AMD1.2GHz
256MB rama 348 zelo priporočljivo , kar pomeni saj 512MB
32MB grafika od MX naprej
Torej nekako tako kot UT2003
PIII700 ali AMD1.2GHz
256MB rama 348 zelo priporočljivo , kar pomeni saj 512MB
32MB grafika od MX naprej
Torej nekako tako kot UT2003
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Dami ::
Js mam amd@2ghz, ti4200 in 512ddr rama, pa stvar na 1024 (vse max detail se razume) dela zelo švoh. Sn dal rajš na 800*600 da mam povprečje nad 40fps. Za razliko od ut2003 kjer dela smooth an 1024 vse max detail.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Darth_Maul ::
jaz imam P4 1600@2133, 512 MB DDR rama in Radeona 8500.
Bo delalo vredu?
Drugace pa komaj cakam, da preizkusim
Bo delalo vredu?
Drugace pa komaj cakam, da preizkusim
asPeteR ::
Dami; Ja, kolk pa mas 3Dmarkov? A pa mas grafo kej navito?
A pravte, da je hardvare zahtevnost na ravni UT2003?
Ker tam moj comp raztura ...,na 1280x1024 full detail, 6x FSAA, 16x Antropo cez, pa mam se bi FPSje ven metu ...
A pravte, da je hardvare zahtevnost na ravni UT2003?
Ker tam moj comp raztura ...,na 1280x1024 full detail, 6x FSAA, 16x Antropo cez, pa mam se bi FPSje ven metu ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: asPeteR ()
(sic) ::
Kak so eni na velko govorili, da ima Unreal modele sestavljene z več poligonov kot Doom 3 - pa poglej zdaj enga modela v D3 in U3 pa primerjaj... V D3 se še vidi če se je tip obril ali ne... U2 pa ima neke lesene modele (ki jih je bistveno lažje narediti/izrisati).
morphling1 ::
Sam to nima veze s poligoni, ker tako in tako noben še ne uporablja recimo poligone za dlake, Doom3 ima samo bump mapane teksture pa toliko bolj zgleda. Čeprav sem skoraj siguren da ima tud bolj detaljne modele kar se št poligonov tiče
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
(sic) ::
morphling:
Itak, da so dlake v D3 bump mappane. Glede tega, da bi imel D3 isto ali več poligonov kot U3 pa ni res. Oni naredijo modele z highdetail teksturami in cca. 500.000 poligoni - potem pa se s tistega dela model ki je v igri...
Ne vem točno, nekje je pisalo, bom pogledal...
Samo vem, da je zraven bil citat enga modelara iz Ion Storm, ki je rekel, da kar je videl je sigurno bilo več kot 500.000 poligonov.
Itak, da so dlake v D3 bump mappane. Glede tega, da bi imel D3 isto ali več poligonov kot U3 pa ni res. Oni naredijo modele z highdetail teksturami in cca. 500.000 poligoni - potem pa se s tistega dela model ki je v igri...
Ne vem točno, nekje je pisalo, bom pogledal...
Samo vem, da je zraven bil citat enga modelara iz Ion Storm, ki je rekel, da kar je videl je sigurno bilo več kot 500.000 poligonov.
Zheegec ::
Itak, da so dlake v D3 bump mappane
Kolikor sem slišal GfFX ne podpira Bump Mappinga ker to itaq ni Dx9 feature?!!??!!?!?!?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
morphling1 ::
(sic) ja maš prav da modele naredijo bolj detaljne kot pa so kasneje prikazani v igri, ampak to se da lahko tud spreminjat s samim enginom. Vsaj pri openGL špilih na quake motorju maš to možnost, koliko poligonov naj se prikazuje. Samo s tem lahko ful zabremzaš vse, je pa možnost. Tako da ti lahko samo programer pove kako natančni so modeli, v samem špilu ni nujno da vidiš realno stanje.
Alien kje si pa to slišal ??
Alien kje si pa to slišal ??
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Senitel ::
morphling1: Branjevka mu je povedala ...
Modeli za Doom 3 se modelirajo tam okrog 2000000 trikotnikov na model. Potem se to oklesti na 50000 in iz razlike obeh modelov naredi bump mapa.
Modeli za Doom 3 se modelirajo tam okrog 2000000 trikotnikov na model. Potem se to oklesti na 50000 in iz razlike obeh modelov naredi bump mapa.
morphling1 ::
se mi zdi hehe...
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
the_unborn ::
ojoj, men se zdi pa spil totalna beda, laufa zelo tekoce, vendar ni nic posebnega, ne morem rect "uau", dolgcas...ze brisem
JohnyB ::
Men se zdi da je špil ful požrešen glede rama, ker se skoz neki nalaga in to kr neki časa!
Slika je lepa, najbol mi je pa fajn k lahko naštimaš frekvenco osveževanja.
Več se bo pa vidl k se mal več pošpila!
Slika je lepa, najbol mi je pa fajn k lahko naštimaš frekvenco osveževanja.
Več se bo pa vidl k se mal več pošpila!
Apple iMac
Morpheus ::
nima smisla single player fps :) hitro na BF pa q-ja
I too shall be brought low by death, but until then, let me win glory!
Soni ::
Zahtevna in Unreal II
še neki http://www.geocities.com/sonijazz/
še neki http://www.geocities.com/sonijazz/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Soni ()
Gandalfar ::
Soni: daj prosim, nehaj tega losa ali karkoli je vtikat v tvoja sporocila - je nadlezno
Mr.B ::
The one downside: Unreal II eats up a lot of horsepower, and isn't quite as PC-friendly as UT2003. Playing primarily on a P2.4-Ghz with a GeForce 4 card, we often experienced slowdowns during heavy firefights. Gamers with mid-range 1.0 - 2.0 GHz systems should prepare to do some tweaking to get things running smoothly.
gamespy
gamespy
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ginekolog ::
Meni tidi včasih disk šrota, pa mam 400 rama.
Po defragmentaciji diska je stanje boljše, saj ima igra 4000 datotek.
Po defragmentaciji diska je stanje boljše, saj ima igra 4000 datotek.
Divers do it deeper.
asPeteR ::
Pismo, je kr zahteven ja ... Sam mi se vedno leti na 1280x1024 na ful detailj in 40+ fpsjev ...
Tko, da moj sistem SE ni za odmet!
Tko, da moj sistem SE ni za odmet!
Zheegec ::
asPeteR, kakšen sistem pa imaš?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
asPeteR ::
Uf nc special ...
AMD Athlon XP 3000+
Epox 8RDA+(208 fsb)
2x256MB RAM PC3200
Radeon 9500 128MB RAM(non modified(420/325)
...
AMD Athlon XP 3000+
Epox 8RDA+(208 fsb)
2x256MB RAM PC3200
Radeon 9500 128MB RAM(non modified(420/325)
...
Double_J ::
Dela na xp1600, geforce 2, 512ddr.
Na high detail na določenih mestih malce gagne, na medium pa gladko da bolj ne more bit.
Na high detail na določenih mestih malce gagne, na medium pa gladko da bolj ne more bit.
Zheegec ::
Ua, a vodno hlajenje al kaj? Ker 420 se mi zdi kar...velik
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
asPeteR ::
Niti ne ... Le Artic Silver 3 pasta, Crystal orb, Dober prepih IN Volt mod, kar se je pac dalo zmodat. (Dvig Vgpu in Vram)
Drugac gre pa se vec, sploh ne vem zakaj jo imam tolk odvito?
Grem probat ...
Drugac gre pa se vec, sploh ne vem zakaj jo imam tolk odvito?
Grem probat ...
Witboy ::
Jst mam use na max pa 1024x768 pa dela bp... Sam je pa res škoda , da sm na to špilo čaku 3 leta obrnu jo pa u 2 dneh... lohka bi bila malce daljša pa mal bol tko ne vem kako bi reku... mogoče malce težja (pa to ni mišljeno kot težavnosna stopnja easy normal hard)
P_Nut ::
jst dobim U2 v četrtek! komu čakam, upam da mi bo delalo na P4 1600, 512 sdr, pa radeonu 8500.
zile ::
AsPeter:
osnovni podatki kartice; .... model karte;default gpu/mem; kateri in kolk hiter ram na karti
OC podatki;....max gpu/mem
thx
osnovni podatki kartice; .... model karte;default gpu/mem; kateri in kolk hiter ram na karti
OC podatki;....max gpu/mem
thx
asPeteR ::
zile:
Hja, model je Sapphire 9500 128MB RAM z 3,6ns rami.
Default je: 275/270, zdej mam na 410/325, da je 100% stabilno. Max OC je pa drugace tud na 430/330, sam kaj jaz vem raj laufam mal manj ...
Sam mam voltmod zato dela vse to na takih frekvencah ...
Hja, model je Sapphire 9500 128MB RAM z 3,6ns rami.
Default je: 275/270, zdej mam na 410/325, da je 100% stabilno. Max OC je pa drugace tud na 430/330, sam kaj jaz vem raj laufam mal manj ...
Sam mam voltmod zato dela vse to na takih frekvencah ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 15110 (2765) | kuglvinkl |
» | Unreal TournamentOddelek: Igre | 1740 (1067) | shadeX |
» | Unreal Tournament 2003 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 13569 (8629) | R33D3M33R |
» | Unreal 2Oddelek: Igre | 1907 (1415) | Ahiles |
» | GF 4 MX (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 6256 (5211) | TheJack |