Forum » Igre » Doom III
Doom III
luni ::
Tr0n zakaj bi ti pa zamerili? Je dobro vedet da lahko prides na eno mesto in dobis ves pomemben info o novem Doomu. Vidim da ti stara zilica ne da mira... ali mogoce lahko pricakujemo kaksen news site posvecen Doomu?
Artificial Intelligentia
Tr0n ::
Heh ne, kot verjetno ves, ti taksna stran vzame veliko casa, pa se redno jo moras vzdrzevat etc... Sledim pa tak vsem novicam, ki so povezane z id Software ;).
undefined ::
Ehehe Tr0n, naslednje boš pa ponovno ustanovil The Millennium (or Doom) Team. :D
Doom 3 demo na E3 je tekel na prihajajoči kartici ATI-ja - R300. Vzrok je pač zato, ker nVIDIA še nima NV30 primerka na voljo. :)
Tako, zdaj smo koncno pogruntali, na kaki masini je tekla prezentacija. In sicer 2.2 GHz sistem (verjetno P4) in pa nova ATI kartica (verjetno naslednja generacija?).
Doom 3 demo na E3 je tekel na prihajajoči kartici ATI-ja - R300. Vzrok je pač zato, ker nVIDIA še nima NV30 primerka na voljo. :)
Soldier ::
Ne vem kaj se vsi tak navdušujete nad DOOM3 saj ne bo tak hudo nor kot mislte -UT2003 pogon bo isti kurc izgledu sam da bo manj strojno požrešen pa še 1 leto prej bo vzun
BTW...ne vse slikam verjet, sj se spomnte podobnih fint kot so hitman daikatana da ne omenim DUKE NUKEMA
BTW...ne vse slikam verjet, sj se spomnte podobnih fint kot so hitman daikatana da ne omenim DUKE NUKEMA
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Soldier ()
Ahiles ::
Soldier od kje teb ideja da bo ut2 podobn d3. UT2 ni nic drugega kot ut1 na steroidih (sem preigral ut2 927 build).
Kar se pa mp tice v d3 kot so rekl da bo sam za 4 igralce ob izidu, je vrjetno to da tudi v sp ne bos vidu vec kot 4 nasprotnike na 1x. Kajti ob vseh teh sencah in fiziki ki jih more rac preracunat v realnem cajtu bi vse skup padl na 1 fps, ce bi blo ene 16 nasprotnikov na ekranu.
Prav tako liki nimajo vec boxov okol sebe ampak lahko ustrelis nasprotniku med nogami vrjetno tudi med prsti. Pri mp za 16-32 playerjev bi rabu zelo mocno masino pa velik bw ki bi vse to uskladila in bi bilo primerno samo za lane.
Vrjeno bojo potem ko koncajo sp se lotili mp in probali narediti tudi cool mp del.
Najbolsi MP igri od Id sta Q1 in Q2 vendar obe igri sta imeli omejen mp in sele z casom so jih izbolsal, q1 z qw in q2 z mp popravkom in dm mapami (slednje se bo vrjetno zgodilo tudi z d3).
Kar se pa mp tice v d3 kot so rekl da bo sam za 4 igralce ob izidu, je vrjetno to da tudi v sp ne bos vidu vec kot 4 nasprotnike na 1x. Kajti ob vseh teh sencah in fiziki ki jih more rac preracunat v realnem cajtu bi vse skup padl na 1 fps, ce bi blo ene 16 nasprotnikov na ekranu.
Prav tako liki nimajo vec boxov okol sebe ampak lahko ustrelis nasprotniku med nogami vrjetno tudi med prsti. Pri mp za 16-32 playerjev bi rabu zelo mocno masino pa velik bw ki bi vse to uskladila in bi bilo primerno samo za lane.
Vrjeno bojo potem ko koncajo sp se lotili mp in probali narediti tudi cool mp del.
Najbolsi MP igri od Id sta Q1 in Q2 vendar obe igri sta imeli omejen mp in sele z casom so jih izbolsal, q1 z qw in q2 z mp popravkom in dm mapami (slednje se bo vrjetno zgodilo tudi z d3).
Tr0n ::
Sem prebral clanke. Problem, da id ne vgradi kompletne multiplayer ponudbe ne tici v tem, da masina tega ne bi zmogla, ampak ker so se 100% vrgli na single player. Multiplayer pride kasneje kot free patch ali kot posebaj produkt ala Team Arena.
Pogon je ze sedaj "rezerviralo" veliko stevilo izdelovalcev, tako da lahko v prihodnjih letih pricakujemo kar nekaj D3 klonov, ki bodo se veliko bolje izkoristili potencial tega pogona.
Medtem pa JC ze premisljuje o novem pogonu :).
Pogon je ze sedaj "rezerviralo" veliko stevilo izdelovalcev, tako da lahko v prihodnjih letih pricakujemo kar nekaj D3 klonov, ki bodo se veliko bolje izkoristili potencial tega pogona.
Medtem pa JC ze premisljuje o novem pogonu :).
matter ::
S5 1 unreal lover. Nikoli UT ni bil v MP blizu igralnosti Q2 ali Q3.
Grafika še kar (risana nekak). D3 pa UT2k2 se pa ne da primerjat,
čeprav ima tudi UT2k2 lepo grafiko.
Pa tut JC-ja jebat da slike niso iz špila je tut
kriza.
Grafika še kar (risana nekak). D3 pa UT2k2 se pa ne da primerjat,
čeprav ima tudi UT2k2 lepo grafiko.
Pa tut JC-ja jebat da slike niso iz špila je tut
kriza.
Ziga Dolhar ::
Ta kanal je poln še enih slo-tech loverjev. Slo-(xy) je edino pravo! Šele pol je slo-tech.
(samo brez svetih vojn, no)
(samo brez svetih vojn, no)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Klemenn ::
In brez GeForce-ja 4 Ti 4600 tudi.
No tukaj sem varen....
Pod 2.2GHz NON FUNCIONA(don't work) Ne bo delalo.
Tukaj pa ne...bo treba spomlad v shopping...1800+ is old
Tr0n ::
Minimum 1 GHz, GeForce256 in GeForce2. Za te kartice je bila igra dejansko narejena, saj podpirajo vse, kar D3 pogon rabi.
Klemenn ::
no tale tvoja konfiguracija je pomoje že kar premalo ...gf2 poznamo že kar nekaj časa......jz bi reku da za minimalno laufanje;
p4 1.6ghz
gf 3 ti 200 / gf 4 ti 4200
256mb ddr
ene 2 gb prostora
cdrw ( da jo presnamemo prijatelju )
p4 1.6ghz
gf 3 ti 200 / gf 4 ti 4200
256mb ddr
ene 2 gb prostora
cdrw ( da jo presnamemo prijatelju )
Gandalfar ::
ja to ce se mislte preseravt z polno konfiguracijo in vsemi detajli .. kdor se bo zadovoljil s tem, da bo imel kaksno stvar izklopljeno bo pa tudi lahko tekoce igral.
ID bi bil _neumn_ ce bi izdal igro, ki se jo da igrati sele na taki konfiguraciji. Minimalna bo veliko nizja.
Ce bo pa resnicno bila taka minimalna konfiguracija bo pa igra neslavno propadla saj jo bo malo ljudi kupilo zaradi hw pozresnosti. Marsikdo se bo tudi opekel in jo potem vrnil in igra bo prisla na zelo slab glas.
Zatorej bo vse skupaj delalo na danasnjih mlinckih - samo malo bolj grdo bo zgledalo. Kar se mene tice je 800x600 cisto ql resolucija za igrat igrce.
ID bi bil _neumn_ ce bi izdal igro, ki se jo da igrati sele na taki konfiguraciji. Minimalna bo veliko nizja.
Ce bo pa resnicno bila taka minimalna konfiguracija bo pa igra neslavno propadla saj jo bo malo ljudi kupilo zaradi hw pozresnosti. Marsikdo se bo tudi opekel in jo potem vrnil in igra bo prisla na zelo slab glas.
Zatorej bo vse skupaj delalo na danasnjih mlinckih - samo malo bolj grdo bo zgledalo. Kar se mene tice je 800x600 cisto ql resolucija za igrat igrce.
Soldier ::
V glavnem bo doom3 pogon 2x preveč strojno požrešen kolk bo prikazu,...proti UT2 ..........če pa ti špilaš neke nedodelane beta verzije je pa to samo tvoj problem
Tr0n ::
Soldier: je id Software ze kdaj razocaral, kar se tice hitrosti njihovega pogona in pozresnosti? Ravno nasprotno, vedno so optimizirani tako, da laufajo na vecina aktualih karticah.
UT2 pa na zalost ne ponuja cisto nic novega. Le malce nabildano staro masino :).
UT2 pa na zalost ne ponuja cisto nic novega. Le malce nabildano staro masino :).
Soldier ::
Sj jst se ne mislim prepirat kater pogon je bolši ker nima smisla..... bodmo realni in se vprašajmo ali je res možno samo s softwerom naredit tako revolucijo kot si nekateri predstavljate da bo pa zdej doom3 iz enakih strojnih zahtev dal 10x bolšo grafiko.......logika.....
Hojne ::
A je možno še kje dobit tist film iz E3-ja, ki ga je en tip s kamero posnel, ker tisti linki nekaj postov nazaj ne delajo več.. Me res zanima kako zgleda.
Tr0n ::
_Mortal_ ::
Ampak bo doom3 uporabljal pixel in vertex shaderje UT jih pa nebo
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Ziga Dolhar ::
Bojim se, da bi s temle preprostim stavkom naredil lep zaključek tehle pogovorov...
Unreal Tournament 2030 bo tehnično naprednejši od Dooma 4.
Unreal Tournament 2030 bo tehnično naprednejši od Dooma 4.
Huey P ::
Doom III: The Legacy;
- sprogramiran v OpenGL
- uporablja tehnologije, ki jih je prinesel DirectX 9 (Pixel, Vertex shader 2.0, Bump Mapping,...)
- DirectX 9 rabi za zvok in pa input (mouse, joystick,...)
- minimalna konfiguracija je nekje v obsegu geforce 156 (GF 1), vendar se potem lahko poslovite od bump mappinga in vertex/pixel shaderjev,...
- Unreal Warfare pogon (UT2003, U2) mu ne seže do kolen.
Samo tolko, da veste.
- sprogramiran v OpenGL
- uporablja tehnologije, ki jih je prinesel DirectX 9 (Pixel, Vertex shader 2.0, Bump Mapping,...)
- DirectX 9 rabi za zvok in pa input (mouse, joystick,...)
- minimalna konfiguracija je nekje v obsegu geforce 156 (GF 1), vendar se potem lahko poslovite od bump mappinga in vertex/pixel shaderjev,...
- Unreal Warfare pogon (UT2003, U2) mu ne seže do kolen.
Samo tolko, da veste.
Senitel ::
- uporablja tehnologije, ki jih je prinesel DirectX 9 (Pixel, Vertex shader 2.0, Bump Mapping,...)
Hudo, a DirectX 9.0 je že zunaj al kaj? Vsak dan neki novga!
- minimalna konfiguracija je nekje v obsegu geforce 156 (GF 1), vendar se potem lahko poslovite od bump mappinga in vertex/pixel shaderjev,...
Tud na GF 1 bo še zmeraj vse šibalo preko per pixel dot product 3.
Huey P ::
Senitel:
DirectX 9 je že zunaj vendar v beta verziji - itak veš kaj sem mislil povedati...
Na GF256 (GF1) ne boš moral uporabljati bump mapping,!
DirectX 9 je že zunaj vendar v beta verziji - itak veš kaj sem mislil povedati...
Na GF256 (GF1) ne boš moral uporabljati bump mapping,!
..::DOOM III: The Legacy::..
Senitel ::
Itak, da je DirectX 9 znaj v beta verziji, samo dokler DX9 ni final in releasan so vse specifikacije "subject of change". Povedano po kmečko DX9 bo prinesel še kaj več kot samo pixel in vertex shaderje 2.0. Poleg tega pa je vsa ta debata o DX 9 in Doom 3 brez veze, ker bo Doom 3 OpenGL in tam ni nečesa čemur bi se reklo "pixel shaderji".
Celoten lighting v Doom 3 bo per pixel. Za per pixel lighting rabiš dot product 3. Po tvojem boš torej na GeForce 256 špil pognal in potem gledal črn zaslon?
Celoten lighting v Doom 3 bo per pixel. Za per pixel lighting rabiš dot product 3. Po tvojem boš torej na GeForce 256 špil pognal in potem gledal črn zaslon?
cyer^3d ::
Huey P:
Ne trobezlaj neumnosti. Bump mapping (DOT3) + se kaksen dodaten pass, bo tudi na GF1, konec koncev je osnova engina okoli spec. za GF1.
Ne trobezlaj neumnosti. Bump mapping (DOT3) + se kaksen dodaten pass, bo tudi na GF1, konec koncev je osnova engina okoli spec. za GF1.
morphling1 ::
Tole sem hotel najprej dat k novicam pa se mi zdi da ni čisto legalno.
Na Digitalresources so dali na ogled še ne prikazane doom3 scane iz prihajajoče PC-gamer revije, linkov na glavni strani ni več sem jih pa jaz prihranil in so tu
Cover
page 1/2
page3
page4
page5
page6
page7
page8
Extremno hudo dobro
Na Digitalresources so dali na ogled še ne prikazane doom3 scane iz prihajajoče PC-gamer revije, linkov na glavni strani ni več sem jih pa jaz prihranil in so tu
Cover
page 1/2
page3
page4
page5
page6
page7
page8
Extremno hudo dobro
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Tr0n ::
With all the hubbub floating around the net lately about what would and what wouldn't run DOOMł, we decided to bring an end to the system requirement confusion and contact the main man, John Carmack, himself. Here is the official word on the minimum system configuration you'll need to run Doomł.
1GHz CPU
256MB RAM
GF1 or Radeon 7xxx series card
Don't expect to run it fabulous with that system setup , but everything will be playable at least.
1GHz CPU
256MB RAM
GF1 or Radeon 7xxx series card
Don't expect to run it fabulous with that system setup , but everything will be playable at least.
Zheegec ::
Priporočene so pa menda okoli
2,5GHz
512-768 RAM
FX5600, R9500
Sreča da bo Doom3 prišel šele čez pol leta, bo tole že bolj normalna konfiguracija kot je sedaj.
Za Half-Life2 bo pa minimalno
700MHz
128RAM
GF2
2,5GHz
512-768 RAM
FX5600, R9500
Sreča da bo Doom3 prišel šele čez pol leta, bo tole že bolj normalna konfiguracija kot je sedaj.
Za Half-Life2 bo pa minimalno
700MHz
128RAM
GF2
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tr0n ::
Jaz bi reko, da je 10. december, kot je omenil Ahiles, kar dober datum za izid. 10. obletnica Dooma, bozic etc...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Half-Life II (strani: 1 2 3 4 … 31 32 33 34 )Oddelek: Igre | 120140 (2018) | wolverine22 |
» | Doom 4 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 119655 (34942) | SoundBlaster |
» | 6800 gt sparkle (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 6328 (5322) | jest10 |
» | Quake IV or 4Oddelek: Igre | 2377 (1219) | Tilen |
» | NV35 ali GeF FX 5900 Ultra (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 5020 (4310) | Ahiles |