» »

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?!

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?!

«
1
2

Heisenberg ::

Prišel je čas, ko bo potrebno zamenjati jeklenega konjička - sicer sem s svojim Peugeojem zadovoljen (mogoce eden redkih hehe), ampak želim preiti na BMW (don't ask why :) )
Pa me zanima kako se tile avtomobili dandanes obnesejo v snegu?! Ali je to porihtano ali moram še vedno s seboj voziti vreče peska v prtljažniku ?

Konkretno se zanimam za BMW serije 5 toring kot je naprimer tale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=438...


..pa še podvprašanje: imate mogoče kakšne pripombe glede delovanja teh modelov tega letnika?
Kakšna je dejanska poraba pri dizlu pri mešani normalni vožnji?


Hvala lepa vsem, še posebej uporabnikom BMW vozil .... lp,D.
  • spremenil: bluefish ()

PrimozR ::

Z nekaj sposobnosti in s kupom elektronike načeloma ni problem, tako kot z vsakim avtom. Če te res skrbi pa lahko pogledaš Xdrive.

Heisenberg ::

Sem gledal X-drive pa je takoj za 10.000EUR drazji, tako da to odpade... mogoce ima kdo kak link (sem googlal pa našel nič pametnega) za kakšen privat test - tak realen BMW 5-ke ?

krnekdo2 ::

Jst mam bemfla in ni nekih pretiranih težav. Če maš dobre zimske gume se ti ni treba nič bati, če ti bo pa zmankal keša za zimske in se boš vozil okoli z letnimi potem zna biti pa velik problem.

Heisenberg ::

ZImske gume so itak pogoj, o tem ni govora da bi se vozil z letnimi...se posebej ne na gorenjskem, kjer je zima kar dolga...

krnekdo2 ::

Jst mam zimske 16'' pa sm dal za njih 170EUR po komadu. Sm pa doma v enih rovtah (precejšn klanc) pa do zdaj nisem imel še nobenih problemov... včasih mi mogoče mal spodrsava sam elektronka hitr nadri svoje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krnekdo2 ()

zlobcek ::

Dobre zimske gume so skoraj še večja nuja tudi pri xdrive.

Je pa tolk elektronke notri, da če slučajno zdrsne zadaj, samo malo rit zamiga in greš naprej. Ni neki velikih problemov več s tem. Vsaj jest jih nisem imel. Seka pa tudi ne jamra.

Tilen ::

Govorimo o 7 let starem uvoženem prestižnem avtomobilu višjega razreda z dizelskim motorjem ter 150.000 prevoženimi km? :))

Enkrat je potrebno kupiti, da potem več ne kupiš. Se strinjam.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

krnekdo2 ::

Niti si nisem amen vzel za tegale bemfla dokler ti nisi rekel da je star 7 let in ima 150k. Vsekakor zelo sumljivo vendar prodajalc dovili da ga daš pred nakupom pregledat na servis in tam lahk ugotovijo kako je s kilometri tko da po moje so lahk realni... ma pri tem bemflu je totalno mim ta rjava barva... po moje je zato ceneje, pa seveda karavan je in je lahk precej zdelan... aja, pa čist navadne zice ma, 2004 letnik... ma jst takšnega nikol ne bi kupil, čeprav ostalo opremo ma pa kr ok. vsakemu svoje ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krnekdo2 ()

Heisenberg ::

glede opreme: imel sem leder in ga nocem vec, mi je tekstil boljsi.....barva pa je stvar okusa, meni je zelo všeč. sicer sem pa podal link kot primer ne kot nekaj kar bi šel takoj kupiti......

krnekdo2 ::

saj sem rekel, vsakemu svoje, če ti je všeč in so km realni je cena kr ugodna ;)

PrimozR ::

krnekdo2 je izjavil:

po moje so lahk realni...

Niso.

dzinks63 ::

Govorimo o 7 let starem uvoženem prestižnem avtomobilu višjega razreda z dizelskim motorjem ter 150.000 prevoženimi km?


Kilometri so lahko pravi za drugi novi zamenjani motor, takšen avtomobil v celoti pa ima zelo težko tako malo km, ni pa nemogoče, pač je potrebno zadevo detaljno preveriti, vključno z glavnim ključem (če je ta inteligentni).

T-Majo ::

Sam imam BMW-ja serijo 3 (320d Touring) in z letnimi gumami, ko je zametalo, sem komaj prišel že v mali klanec.

Je pa res, da imam samo ASC (2003 letnik je) - to je samo ASR z elektronsko zaporo diferencijala. Torej, ko se en kolo zavrti v prazno gre moč na drugo kolo (ni 100% prenos - tisto je mehanska), ko se pa oba zavrtita, ti pa začne avto plin jemati.

Tako, da če se s tem v sneg zapelješ nikamor ne prideš v hrib, ker se hitro oba kolesa zavrtita.

Kako ima to DSC, nevem, vem da DSC vkjučuje še elektronski program stabilnosti za boljši oprijem. Imam pa Sava Eskimo S3 205/55/R16 za v zimo. Letne pa 225/45/17 - zato sem v snegu še večje težave imel.

dzinks63 je izjavil:

Govorimo o 7 let starem uvoženem prestižnem avtomobilu višjega razreda z dizelskim motorjem ter 150.000 prevoženimi km?


Kilometri so lahko pravi za drugi novi zamenjani motor, takšen avtomobil v celoti pa ima zelo težko tako malo km, ni pa nemogoče, pač je potrebno zadevo detaljno preveriti, vključno z glavnim ključem (če je ta inteligentni).


Moj bo kmalu 8 let star, pa jih ima 99000km. Preverjeno pri Selmarju in še pri enem doma. Eden redkih po moje. Samo to sploh nič ne pove. Vseeno kaj crkne.

Imam rajši avto z 250 000km prevoženimi, večina avto cesta, kot pa z 150 000 na kratkih razdaljah in neservisiranega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

mare_ ::

Doma imamo 12 let staro trojko, ima tudi samo asc, prej jo je vozila mami, zdaj jo vozim jst, noben ni glih velik talent za vožnjo, samo ni pa tut še noben nikjer ostal s tem avtom. Ok, tist asc se vklopi, po možnosti se avto postavi postrani, traja sto let, ma do zdej je zlezu še iz vsake luknje ;)

PrimozR ::

DSC je bistven ja, ker porpavlja še vrtenje oz. zdrsavanje vstran.

T-Majo je res, bolje 200k km po AC kot 150k km laufanja mrzlega, v mestih in brez servisov. Je pa zanimivo, da imaš za dobrih 10k kilometrov letno dizla, za takšne kilometre načeloma priporočajo bencinarja.

tony1 ::

Z vožnjo v snegu pri BMWjevih peticah zadnjih 22 let ni nobenih težav (razporeditev teže med sprednjo in zadnjo osjo je 50:50), in na kakšne žaklje cementa v prtljažniku kar lepo pozabi.

Aja, prodajalca iz oglasa se raje izogni.

Sicer pa imamo pri nas tudi bmw forum, poišči ga.

miranpozar ::

Glih prejšnji teden sem ubodel 525dA. Sicer starejši model, a ima DSC. Prej sem imel Passata 1.8T. Pogon zadaj naspram prednjemu iz Passata se kar pozna - govorim pri izhodih iz ovinkov, predvsem te dni ko je deževalo. Je pa res, da sem bolj... khm... "dinamičen" voznik. Glede na to koliko bemflov vozi po naših cestah in kakšen folk jih vozi, ni hudič da po snegu ne bi deloval.
Je pa tale zakon slovenski BMW forum: http://www.bmwslo.com/
Mimogrede: ne vem, kakšnega Peugeota si imel, ampak moj 525dA je NORO DOBER AVTO! Se ne čudim, da so tako popularni!
Miran Požar, Portorož, http://sites.google.com/site/miranpozar/

Thomas ::

Nima podona za sned. Sam kokr sem se jaz vozil ... na sovoznikovem sedežu ... ni krize. Gre 220+, brez problema, v dežju in ovinku. Pa ni blo tolk mau tega.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

MilkyWay ::

T-Majo je izjavil:

Sam imam BMW-ja serijo 3 (320d Touring) in z letnimi gumami, ko je zametalo, sem komaj prišel že v mali klanec.

Je pa res, da imam samo ASC (2003 letnik je) - to je samo ASR z elektronsko zaporo diferencijala. Torej, ko se en kolo zavrti v prazno gre moč na drugo kolo (ni 100% prenos - tisto je mehanska), ko se pa oba zavrtita, ti pa začne avto plin jemati.

Tako, da če se s tem v sneg zapelješ nikamor ne prideš v hrib, ker se hitro oba kolesa zavrtita.

Kako ima to DSC, nevem, vem da DSC vkjučuje še elektronski program stabilnosti za boljši oprijem. Imam pa Sava Eskimo S3 205/55/R16 za v zimo. Letne pa 225/45/17 - zato sem v snegu še večje težave imel.

dzinks63 je izjavil:

Govorimo o 7 let starem uvoženem prestižnem avtomobilu višjega razreda z dizelskim motorjem ter 150.000 prevoženimi km?


Kilometri so lahko pravi za drugi novi zamenjani motor, takšen avtomobil v celoti pa ima zelo težko tako malo km, ni pa nemogoče, pač je potrebno zadevo detaljno preveriti, vključno z glavnim ključem (če je ta inteligentni).


Moj bo kmalu 8 let star, pa jih ima 99000km. Preverjeno pri Selmarju in še pri enem doma. Eden redkih po moje. Samo to sploh nič ne pove. Vseeno kaj crkne.

Imam rajši avto z 250 000km prevoženimi, večina avto cesta, kot pa z 150 000 na kratkih razdaljah in neservisiranega.


Si prepričan, da imaš elektronsko zaporo diferenciala s sistemom ASC? Kolikor je meni znano, sistem ASC samo odvzema moč motorju ter s tem preprečuje zdrs pogonskih koles. Potem imaš pa še sistem ASC+T, kateri odvzema moč motorju ter preko sistema ABS zavira posamezno kolo, odvisno od oprijema (elektronska zapora diferenciala). Ta dva sistema delujeta samo na pogonskih kolesih, torej samo na zadnja dva. Potem je pa še sistem stabilnosti (DSC), ki deluje na vsa štiri kolesa. Ta upošteva tudi bočne sile na vozilo, kot volana, zavira posamezno kolo...

Zheegec ::

Heisenberg je izjavil:

Prišel je čas, ko bo potrebno zamenjati jeklenega konjička - sicer sem s svojim Peugeojem zadovoljen (mogoce eden redkih hehe), ampak želim preiti na BMW (don't ask why :) )
Pa me zanima kako se tile avtomobili dandanes obnesejo v snegu?! Ali je to porihtano ali moram še vedno s seboj voziti vreče peska v prtljažniku ?

Konkretno se zanimam za BMW serije 5 toring kot je naprimer tale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=438...


..pa še podvprašanje: imate mogoče kakšne pripombe glede delovanja teh modelov tega letnika?
Kakšna je dejanska poraba pri dizlu pri mešani normalni vožnji?


Hvala lepa vsem, še posebej uporabnikom BMW vozil .... lp,D.

Problem pri vseh teh novejših avtomobilih je širina gum. Sedaj imam nove 225/45/17 in lani že 2x nisem prišel v (sicer res res strm) klanec, kjer sem prej z v vseh pogledih slabšim avtomobilom prišel, ker so bile gume pri starem široke samo 165. Če si daš gor malo ožje gume (205 recimo) bi moralo iti v klanec brez težav... seveda, če s tem misliš KLANEC. Če si pa iz Ljubljane, kjer so samo "klanci", potem pa imaš lahko tudi 245 gume, samo da so zimske, pa gasa do daske in gremo po snegu :D

P.s.: 12k€ za 7 let staro 5-ko? Zlate feltne mogoče? :)
[edit]@MilkyWay: vsa ta elektronika ti, ko obtičiš v klancu, pomaga bore malo. Za vožnjo po snegu je pa super, se strinjam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

jernejl ::

Zheegec je izjavil:

[edit]@MilkyWay: vsa ta elektronika ti, ko obtičiš v klancu, pomaga bore malo. Za vožnjo po snegu je pa super, se strinjam.

Novejši BMWji imajo privzeto vključen DSC, ki za določene razmere res ni najboljši. Ampak nič hudega, ker lahko v takih primerih namesto DSC vključiš DTC (samo na gumb je treba pritisniti). DTC je posebna varianta DSCja, prirejena za posebne razmere, v katerih se običajni DSC ne znajde najbolje.

Bom na kratko povedal, kako piše v navodilih za novo trojko (mislim, da za petico velja enako):
V naslednjih primerih je smiselno vključiti DTC:
Pri vožnji v zasnežen klanec, v snežni brozgi, na zasneženih nespluženih cestah, v globokem snegu, pri vožnji z verigami.

Tudi meni se je zgodilo, da na povsem zaledenelem parkirišču nisem mogel speljati, ker je DSC zaznal zdrs koles in je odvzel moč motorja (pritisneš pedal za plin in se nič ne zgodi). V takem primeru uporabiš gumb DTC in se odpelješ. Če kdo tega ne ve, pa se res lahko znajde v težavah.

Bojazen, da z BMWjem ne bi prišel v zasnežen klanec, je po mojih izkušnjah čisto odveč.

igor0203 ::

Nazadnje ko je v LJ padal sneg, je sosed obtičal in sem mu pomagal avto poriniti ven iz snega. Pa ni bil noben klanec niti kup snega, mogoče par cm podlage na katero se je parkiral. Nisem mogel verjeti, da avto s toliko elektronike ni mogel priti ven, ampak je samo v prazno vrtel kolesa.
Ima pa BMW serije 5, novejši letnik, 2008/9 če se ne motim.

energetik ::

Še 100kEUR vredna elektronika ne bo nič naredila, če nobeno od koles nima oprijema. Torej najprej dobre zimske gume (po potrebi ketne). Elektronika je potem samo pomoč pri sneženem klancu. No el. zapora dif. je odlična zadevca, če samo 1 kolo zgubi oprijem. Če pa prideta oba na led, pomagajo samo ketne.

M-XXXX ::

igor0203 je izjavil:

Nazadnje ko je v LJ padal sneg, je sosed obtičal in sem mu pomagal avto poriniti ven iz snega. Pa ni bil noben klanec niti kup snega, mogoče par cm podlage na katero se je parkiral. Nisem mogel verjeti, da avto s toliko elektronike ni mogel priti ven, ampak je samo v prazno vrtel kolesa.
Ima pa BMW serije 5, novejši letnik, 2008/9 če se ne motim.

Tudi lani je imel sosed z M6 podobne probleme. 3-4cm snega in praktično ni mogel izpeljat iz dvorišča.

Zheegec ::

Aja to so ti vaši klanci :) Lj pa par cm snega :) Za to potrebujete pa samo dobre gume, pač ne se zakreditirat za avto na max, da potem ne boste imeli za eno xeon žarnico pa ene dobre gume sproti...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

s5cougar ::

Imam predpredzadnjo generacijo serije 5 (E39) in v snegu ni prav nobenih težav. Na avtu so nove zimske gume in se pride prav v vsak klanec, ampak elektronika tam povzroča več škode kot pa koristi (imam DSC III). Takoj, ko se kolesa zavrtijo, elektronika motorju odvzame nekaj moči in če je klanec daljši, bodo obrati vztrajno padali in avto se bo slej kot prej ustavil. Ampak avta ni problem peljat brez elektronike, ker vozniku daje res ogromno povratnega občutka, ima idealno razporeditev teže (50:50) in pa res zanesljivo lego, le zadnji del avta treba znat lovit. :)

Po moje ni straha, da E60 ne bi šel po snegu, že E39 se pelje v snegu bolje kot vsi FWD avti, ki sem jih imel prej, je pa res, da sem za prejšnje avte kupoval zimske gume iz nižjega cenovnega razreda.
Errare humanum est.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s5cougar ()

Heisenberg ::

po vaših komentarjih in po prebiranju BMW foruma me je vse minilo, da bi kupil kakeršnega koli BMWja in še posebej avto na zadnji pogon...
Škoda ker bmw ne dela avtov še na sprednji pogon Xdrive je pa predrag...

V naših koncih, kjer je zima večji del leta, je pač nujnost da avto gre po snegu,ledu in dežju kar se da dobro..
torej sem se odločil da še malce počakam z nakupom...mi pa je v oči padel Kia Sportage novi model,...noja čas imam, denarja pa ne veliko zatorej bmw odpade..


hvala vsem za komentarje!

huelz ::

Ja če ti je sneg problem, vzam 4WD. Kak subaru forester al pa legacy. Je pa težko kakega dobrega dobit za tak dnar.

T-Majo ::

MilkyWay je izjavil:

T-Majo je izjavil:

Sam imam BMW-ja serijo 3 (320d Touring) in z letnimi gumami, ko je zametalo, sem komaj prišel že v mali klanec.

Je pa res, da imam samo ASC (2003 letnik je) - to je samo ASR z elektronsko zaporo diferencijala. Torej, ko se en kolo zavrti v prazno gre moč na drugo kolo (ni 100% prenos - tisto je mehanska), ko se pa oba zavrtita, ti pa začne avto plin jemati.

Tako, da če se s tem v sneg zapelješ nikamor ne prideš v hrib, ker se hitro oba kolesa zavrtita.

Kako ima to DSC, nevem, vem da DSC vkjučuje še elektronski program stabilnosti za boljši oprijem. Imam pa Sava Eskimo S3 205/55/R16 za v zimo. Letne pa 225/45/17 - zato sem v snegu še večje težave imel.

dzinks63 je izjavil:

Govorimo o 7 let starem uvoženem prestižnem avtomobilu višjega razreda z dizelskim motorjem ter 150.000 prevoženimi km?


Kilometri so lahko pravi za drugi novi zamenjani motor, takšen avtomobil v celoti pa ima zelo težko tako malo km, ni pa nemogoče, pač je potrebno zadevo detaljno preveriti, vključno z glavnim ključem (če je ta inteligentni).


Ja napaka. ASC+T ma. Ker sem v snegu vidu, da se je en kolo vrtel, drugi pa je bil pri miru (skoraj).

Moj bo kmalu 8 let star, pa jih ima 99000km. Preverjeno pri Selmarju in še pri enem doma. Eden redkih po moje. Samo to sploh nič ne pove. Vseeno kaj crkne.

Imam rajši avto z 250 000km prevoženimi, večina avto cesta, kot pa z 150 000 na kratkih razdaljah in neservisiranega.


Si prepričan, da imaš elektronsko zaporo diferenciala s sistemom ASC? Kolikor je meni znano, sistem ASC samo odvzema moč motorju ter s tem preprečuje zdrs pogonskih koles. Potem imaš pa še sistem ASC+T, kateri odvzema moč motorju ter preko sistema ABS zavira posamezno kolo, odvisno od oprijema (elektronska zapora diferenciala). Ta dva sistema delujeta samo na pogonskih kolesih, torej samo na zadnja dva. Potem je pa še sistem stabilnosti (DSC), ki deluje na vsa štiri kolesa. Ta upošteva tudi bočne sile na vozilo, kot volana, zavira posamezno kolo...



Se strinjam. Pravilno si povedal, vendar BMW naj bi to poimenoval ''elektronska'' zapora diferenciala. Ampak dejansko elektronska ne obstaja. M3, M5 in M6 ter X driver naj bi imeli mehansko.

Heisenberg je izjavil:

po vaših komentarjih in po prebiranju BMW foruma me je vse minilo, da bi kupil kakeršnega koli BMWja in še posebej avto na zadnji pogon...
Škoda ker bmw ne dela avtov še na sprednji pogon Xdrive je pa predrag...

V naših koncih, kjer je zima večji del leta, je pač nujnost da avto gre po snegu,ledu in dežju kar se da dobro..
torej sem se odločil da še malce počakam z nakupom...mi pa je v oči padel Kia Sportage novi model,...noja čas imam, denarja pa ne veliko zatorej bmw odpade..


hvala vsem za komentarje!


Iz BMWja na KIO je kar zanimivo razmišljanje, ne obsojam, vendar se ne da primerjat. Zato mi je čudno, da si prej gledal BMW-je, zdaj pa KIO.

Stvar okusa. Vendar nočem začeti kreganja, da so dražji avti so plačevanje znamke. Iz svojih izkušenj povem, da sem prej tudi tako mislil, ko sem vozil prvo Renaulta, potem pa Peugeota. Je razlika, če voziš BMW. Je pa vprašanje, če je dovolj velika glede na razliko v ceni.

Verjetno je ASC+T. Ker v snegu se mi je samo en kolo včasih vrtel. Drugi je bil skoraj pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

M-XXXX ::

Zheegec je izjavil:

Aja to so ti vaši klanci :) Lj pa par cm snega :) Za to potrebujete pa samo dobre gume, pač ne se zakreditirat za avto na max, da potem ne boste imeli za eno xeon žarnico pa ene dobre gume sproti...

1.5m dviga na cca 10m ceste- prakticno nobeden klanec.

šernk ::

M-XXXX je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Aja to so ti vaši klanci :) Lj pa par cm snega :) Za to potrebujete pa samo dobre gume, pač ne se zakreditirat za avto na max, da potem ne boste imeli za eno xeon žarnico pa ene dobre gume sproti...

1.5m dviga na cca 10m ceste- prakticno nobeden klanec.


to je šele 15% klanec, pol pa v jok BMWjaši z X-drive ko gre stara petka mimo njih z letnimi gumami >:D

skratka 15% klanec je ravno za segret sprednje gume, da pol ne drsijo v 30% klancu :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Heisenberg ::

iz BMW na KIO me je spravilo dejstvo, ko sem bral bmw forum in da so popravila pri BMW hitro okoli ali celo čez 1000EUR...pri kii pa nudijo 7let garancije oz.150000km...kar je super!

Meni znamka ne pomeni skoraj nič, bolj štejejo izkušnje - lastne in drugih,...bmw sem zacel gledati ker mi je vizualno nor avto, ker se vozi enkratno, ker so bila v igri čustva :P
če pa pogledam racionalno pa ne zelim dati 150EUR na mesec samo za popravila...bolj mi je vazna zanesljivost in mirna vest da me avto ne pusti na cesti - če pa ze pa vem da je garancija, zavarovanje ipd...

ker če pogledam dve leti nazaj sem bil velik navdušenec Audijev, vse dokler nisem enega dejansko peljal in me je motilo kar nekaj stvari in mi je preprosto padel dol...bmw me je pa v nasprotju navdušil...pravtako sem razocaran z VW, Seat, vsemi francozi,....nadušen pa nad japonci in po novem med korejci še Kio.

PrimozR ::

T-Majo je izjavil:

Se strinjam. Pravilno si povedal, vendar BMW naj bi to poimenoval ''elektronska'' zapora diferenciala. Ampak dejansko elektronska ne obstaja. M3, M5 in M6 ter X driver naj bi imeli mehansko.

Xdrive*

Sicer imajo pa mehansko zaporo samo M-i, ja. Xdrive ima spredaj in zadaj lepo elektronsko, edino v sredinskem ima sklopke, ki lahko prenašajo moč od 100% zadaj na 100% spredaj.

Heisenberg je izjavil:

iz BMW na KIO me je spravilo dejstvo, ko sem bral bmw forum in da so popravila pri BMW hitro okoli ali celo čez 1000EUR...pri kii pa nudijo 7let garancije oz.150000km...kar je super!

Torej si eden izmed tistih, ki hoče v garancijo spraviti zavorne ploščice? :)

Tudi pri (novem) BMW-ju lahko kupiš brezplačne servise za 5 let oz. 100k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

T-Majo ::

PrimozR je izjavil:

T-Majo je izjavil:

Se strinjam. Pravilno si povedal, vendar BMW naj bi to poimenoval ''elektronska'' zapora diferenciala. Ampak dejansko elektronska ne obstaja. M3, M5 in M6 ter X driver naj bi imeli mehansko.

Xdrive*

Sicer imajo pa mehansko zaporo samo M-i, ja. Xdrive ima spredaj in zadaj lepo elektronsko, edino v sredinskem ima sklopke, ki lahko prenašajo moč od 100% zadaj na 100% spredaj.

Heisenberg je izjavil:

iz BMW na KIO me je spravilo dejstvo, ko sem bral bmw forum in da so popravila pri BMW hitro okoli ali celo čez 1000EUR...pri kii pa nudijo 7let garancije oz.150000km...kar je super!

Torej si eden izmed tistih, ki hoče v garancijo spraviti zavorne ploščice? :)

Tudi pri (novem) BMW-ju lahko kupiš brezplačne servise za 5 let oz. 100k km.




Po mojih informacijah, če govorimo o modernih elektronskih 4x4 je X-Drive najnaprednejši 4 kolesni pogon. Niti dolgo ne obstaja v primerjavi z quattro. Čeprav so stari mehanski (quattro, subaru 4x4 ... ) po moje boljši.

Prijatelj me je z Audijem '93 2.3E quattro iz takšnega dreka ven potegnil, da ko sem stopil na travo, se mi je copat za nekaj cm ugreznil.

Zadnji pogon ni nevem kaj za u sneg. Je prednji boljši, samo po suhem in za igranje (ko pritisneš čez ovinek in zadnji del zanese) je pa po moje boljše in zabavnejše.

Sem pa slišal, da 4 MOTION ni nevem kaj, ker ni stalni. Baje deluje preko sklopke, ki se zagreje, kadar se prednji kolesi zavrtijo v prazno. Velika napaka je, ker v vzvratni prestavi ne delu, napri če se zapelje v sneg naprej in bi rad vzvratno prišel ven ti 4x4 ne pomaga. To sem samo slišal. So pa pri punci zdaj kupili novo Caravell 4 MOTION. Komaj čakam da preizkusim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

balocom ::

Pri bmw-ju stroški popravil presežejo 1kEUR če kupiš dizla z "malce" večjim št. kilometrov in kakim ne redim vzdrževanjem;(( (šobe, turbine, visokotlačne črpalke, releji za grelne svečke oz. moduli, itn).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

PrimozR ::

T-Majo wikipedia je odličen vir infromacij. Za 4motion poglej haldex :D

Ja, to je res, mehanski >>> elektronski, ampak to velja tako za zmogljivost oz. efekt, ki ga da, kot za ceno samega diferenciala. Elektronski z zaviranjem pobira moč, mehanski jo samo prerazporeja. Ampak pač elektronski zahteva zgolj par vrstic kode več v računalniku, da se pošlepa na ABS/DSC sistem.

Nerdor ::

Ok, nameravam kupiti A4 1.8T (letnik 1999/2000) quattro, pa me zanima, ali ima to stalni (mehanski) pogon ali elektronski (4 motion)!?

Sam sem slišal, da je serija 5 pri bmw, bolj stabilna po snegu in spozki cesti kot serija 3, ker je serija 5 težja, in teža pripomore k stabilnosti, ali so to buče. Je pa res, da dost folka, da na bmw neprimerne gume, tudi zimske. Problem je v temu, da guma ne sme biti preširoka, ampak čim manj široka kakor se da. Ker ljudje ki imajo najnižje col in najožje gume (beri najmanjša dovoljena dimenzija za avto, ker so te gume cenejše) so bmw-ji bistveno bolj stabilni, kakor zimske s velikom col in široko dimenzijo. Je kaj res na tem!?

PS: tisti bmw 5 za 12.3KEUR, ga je prodajal moj sosed, ki ima mapos. Dober avto, ni nateg. ;)
... for lifetime!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nerdor ()

WarpedGone ::

Je res na tem.

Ožja guma lažje (bolje) predre drek na cesti(plundra, sneg, veliko vode) in zaradi tega pride do boljšega kontakta s trdno podlago (asfalt).

Treba se je le zavedat da ožja zimska guma ne omogoča takšna športna izživljanja kot letna guma na suhi cesti, ko stik z asfaltom ni oviran.

Druge dimenzije gum (presek, cole) ne igrajo posebne vloge, le širina.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Torej med vsemi temi "komercialnimi" različnimi možnostmi 4-kolesnega pogona (quattro, 4-matic, 4-MOTION, x-drive ipd.), kateri najbolje opravlja svoje funkcijo? Ciljam boj na običajne serijske avtomobile, ne na kakšne prave terence.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

balocom ::

@Nerdor: Audi A4 ima kar lepo mehanski quatro pogon z torsen diferencialom.
O primerjavi 3ke pa 5ke na snegu je pa tako-tako, ker 5ke še v življenju nism vozu, imam pa 3ko in ko je dovolj snega na cesti je obup, ker ima znižano podvozje in nasede na sneg;((. Dokler pa ne nasede na sneg gre pa tako dobro kot sprednje pogonc:)
@Gregor P:Nabolje? Jaz bi si upal stavit na subaruja (ja, imajo tudi limuzino oz. zdaj že hatchback po imenu Impreza). Če bi bil obsojen na evropejce bi izbral xDrive zaradi emmm, pripadnosti znamki:)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

dzinks63 ::

Če kdo res rabi, je Fiat Panda 4x4 je odlična za po snegu in tudi za druge slabe terene, saj ima Steyr Puch pogon, dobi pa se jo za dokaj male pare, sploh stari model.

Gregor P ::

Fiat Panda mi je bila zmeraj simpatična:) Kako kvalitetna pa je sicer (mislim v mejah normale, ali trpi za tipičnimi "italijanskimi" pomanjkljivostmi)? Enkrat sem jo sicer vozil v švicarskih Alpah (rentacar) in se je zelo dobro obnesla (ampak to le za krajše obdobje, tako da ne vem, kakšna je po letih uporabe).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

T-Majo ::

Zanimivo. Prijatelj, ki dela na BMW Selmar Celje mi je rekel ravno obratno (tudi sam ima 523i E39), da gre serija 3 bolje po snegu od serije 5. Mogoče tudi zato, ker ima verjetno ožje gume tovarniško (med 205, 225 ali 255 - ponavadi kar 205).

Sicer pa vprašanje, če je serija 5 dosti težja - moj karavan 3 ima 1600kg.

PrimozR ::

dzinks63 je izjavil:

Če kdo res rabi, je Fiat Panda 4x4 je odlična za po snegu in tudi za druge slabe terene, saj ima Steyr Puch pogon, dobi pa se jo za dokaj male pare, sploh stari model.

Nova generacija pande ima lepo diferencial z olje, ki se zaklene v primeru pregretja olja - ko sprednji par koles začne kopati.

Glede quattroe v A4: Quattro (four wheel drive system) @ Wikipedia

T-Majo je izjavil:

Zanimivo. Prijatelj, ki dela na BMW Selmar Celje mi je rekel ravno obratno (tudi sam ima 523i E39), da gre serija 3 bolje po snegu od serije 5. Mogoče tudi zato, ker ima verjetno ožje gume tovarniško (med 205, 225 ali 255 - ponavadi kar 205).

Sicer pa vprašanje, če je serija 5 dosti težja - moj karavan 3 ima 1600kg.

Petka pa ~1700 kg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

egonk ::

Malo reklame za subaru awd/vdc :)



fosil ::

BMW je za po mestu, ne pa za klance
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

djordjevic ::

T-Majo je izjavil:

ko sem vozil prvo Renaulta, potem pa Peugeota. Je razlika, če voziš BMW.

Jap, sem bil istih misli. Imam na testu 118da in sem prav navdušen nad njim. Za družinski avto je sicer premajhen, za drugi avto premožne družine pa odličen. In ja, šele ko se malo dlje družiš s kakim premium avtom, vidiš, kakšne jajce v resnici vozimo. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

balocom ::

fosil je izjavil:

BMW je za po mestu, ne pa za klance
tukaj je dobra demonstracija tega

Ne mešaj vožnje po asfaltu in travi. Če ne drugega, bi mogl dat na X6 zimske gume, da bi šlo kam po ne asaltu, optimalno oz. normalno pa bi blo da ima terenske gume. Sicer pa, isti efekt kot na videu dosežeš če se pozimi po ravnem pelješ z letnimi gumami.

T-Majo je izjavil:

Mogoče tudi zato, ker ima verjetno ožje gume tovarniško (med 205, 225 ali 255 - ponavadi kar 205)


3ka letnik 98, 99, 00 imajo dovoljene najožje pnevmatike širine 195, švohnejši primerki poznejših letnikov pa tudi (predvidevam) in vsak ki ima kaj pameti (pa ni važno kje ima pogon) pozimi izbere najožje pnevmatike kar se da lahko na gor.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

T-Majo ::

fosil je izjavil:

BMW je za po mestu, ne pa za klance
tukaj je dobra demonstracija tega



Ne moreš primejat X6 ali pa eno serijo 3 z xdrivom pa normalnimi pnevmatikami.


«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158482855 (14152) Leko
»

DARS je spet presenetilo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19137566 (31359) stara mama
»

Vožnja v snežnih razmerah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16029119 (26136) PrimozR
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724020 (21386) krneki0001
»

BMW Serije 3 316 in driftanje z ročno (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6010300 (8726) boogie_xlr

Več podobnih tem