Forum » Znanost in tehnologija » Avtomobilizem prihodnosti
Avtomobilizem prihodnosti
Brane2 ::
Si pozabu na teroristični napad na vlakih v Španiji ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
gulfstream ::
Suborbitalna letala so metanje energije stran. Prvo moraš na tisto višino priti, zadeva je zelo podvržena različnim vremenskim pogojem. In nato se tudi spustiti. Višek kinetične energije pa zmetati v gretje bremz namesto nazaj v distribucijsko omrežje :)
Hkrati rabiš tekoče gorivo in motorje ki delujejo tudi pri tako nizkih tlakih.
In krila. Kar precej odvečne teže.
Sine, vreme se konča v tropopavzi (9-13km, odvisno od letnega časa). Ja, moraš priti gor, ampak zato ne rabiš nič energije da prideš dol. Let v paraboli je najbolj učinkovit, zato se tudi leti na kratkem letu od Ljubljane do Frankfurta na 12000m+, če je le mogoče (promet).
Z bluzenjem o motorjih pa si dokazal da nisi niti pogledal kaj scramjet je.
WarpedGone ::
>> Si pozabu na teroristični napad na vlakih v Španiji ?
Ne spomnem se, da bi zaminirali progo?
Ne spomnem se, da bi zaminirali progo?
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
To počnejo v Rusiji.
O.
28 Nov 2009 ... A homemade chemical bomb planted on the tracks in an apparent act of terrorism derailed a high-speed train in Russia ...Mimogrede, v dobrih starih časih smo se v srednji šoli učili, kako je to treba narediti. In si dobil cvek, če nisi znal izračunati potrebne količine trotila ali kamniktita.
O.
Hektor ::
Pozdrav vsem skupaj,
HUH, ne morem verjet da sem načel tako zelo obiskano temo in da sem se tako pozno priključil tej zanimivi debati,.....si moram malo časa vzet da preberem vse te izjemno zanimive komentarje.
Dokler tudi sam ne dodam kakšno malo bolj konstruktivno pripombo, vam vsem priporočam ogled tega izjemno poučnega in zanimivega videa v katerem govori o prihodnosti avtomobilizma Dr Michio Kaku (se vam splača pogledati še ostale posnetke, kjer lahko resnično izveš izjemne podrobnosti o prihodnosti ki je že skoraj med nami):
Tukaj je še zanimiv članek o vodikovem pogonu:
In seveda, če si želi kdo v praksi poskusiti vodikov pogon (v mini izvedbi) kot sem to storil sam, lahko najdete miniaturno izvedbo avtomobila na vodikov pogon v tej Slo. spletni trgovini (ob enem še poučna reč, za vse ki imate otroke):
HUH, ne morem verjet da sem načel tako zelo obiskano temo in da sem se tako pozno priključil tej zanimivi debati,.....si moram malo časa vzet da preberem vse te izjemno zanimive komentarje.
Dokler tudi sam ne dodam kakšno malo bolj konstruktivno pripombo, vam vsem priporočam ogled tega izjemno poučnega in zanimivega videa v katerem govori o prihodnosti avtomobilizma Dr Michio Kaku (se vam splača pogledati še ostale posnetke, kjer lahko resnično izveš izjemne podrobnosti o prihodnosti ki je že skoraj med nami):
Tukaj je še zanimiv članek o vodikovem pogonu:
http://www.slogeek.net/t59-avto-na-vodik
In seveda, če si želi kdo v praksi poskusiti vodikov pogon (v mini izvedbi) kot sem to storil sam, lahko najdete miniaturno izvedbo avtomobila na vodikov pogon v tej Slo. spletni trgovini (ob enem še poučna reč, za vse ki imate otroke):
valvoline1 ::
http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_z...
VWjev prototip xl1 dizel hibrid 1.0tdi z porabo 1l na 100km.Končno uspeh.
VWjev prototip xl1 dizel hibrid 1.0tdi z porabo 1l na 100km.Končno uspeh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
WarpedGone ::
Super.
Boljši članek: http://www.netcarshow.com/volkswagen/20...
Zdej pa naj mejo dvignejo na 2L/100km in stvar pripeljejo v trgovine.
Boljši članek: http://www.netcarshow.com/volkswagen/20...
Zdej pa naj mejo dvignejo na 2L/100km in stvar pripeljejo v trgovine.
Zbogom in hvala za vse ribe
gulfstream ::
Lep primer razmišljanja izven škatle.
Ja, ni dirkalnik in verjetno zaradi treh koles ne leži dobro v ovinkih, pa tudi prostornost mu ni vrlina.
Ampak za tiste ki nam avto pomeni samo učinkovit prevoz iz točke A v točko B... zakon. Aerodinamika, da je je nebi branil Pipistrel, učinkovit motor in nizka teža.
Ja, ni dirkalnik in verjetno zaradi treh koles ne leži dobro v ovinkih, pa tudi prostornost mu ni vrlina.
Ampak za tiste ki nam avto pomeni samo učinkovit prevoz iz točke A v točko B... zakon. Aerodinamika, da je je nebi branil Pipistrel, učinkovit motor in nizka teža.
valvoline1 ::
Nek članek je bil na netu da MAN(ali scania ne spomnim se glih) in VW sodelujeta skupaj na precej skrivnostnem projektu hibridnega one body šleperja. Ciljna poraba naj bi bila 10l na 100km pr hitrosti 90kmh in polni obremenitvi 22 ton.(trenutni tovornjaki 25-30l na 100km). Premikale se bodo meje tako samega dizajna(aerodinamike itn saj jo današnji praktično nimajo) in same konstrukcije tovornjaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
WarpedGone ::
Ko govoriš o učinkovitosti prevoza moraš upoštevat tut nabavno ceno. Ki pa je za toliko desetin tisočev EUR višja od npr kakega lupota al pa Foxa s katerim je tole pogojno primerljivo, da učinkovitost te zadeve pade v WC školjko in za sabo potegne vodo.
Problem je smisel neke zadeve. Če mislm vršt čez 50k za avto, tegale pač ne bom kupu razen edino če mam doma že par kosov za 100k+ EUR in nucam neki novga za na slike v cajtngah.
Zadeva ima drugače štiri kolesa, zadnja so le pokrita
. Resno razmišljanje izven škatle s tremi kolesi je tole: http://www.flytheroad.com
Osnova je propadli Carver One, katerega so izdelovali ročno in posledično zanj zahtevali ledvico in desno nogo (cca 50k EUR). Američani želijo zadevo izdelovati serijsko, posledično za pol nižjo ceno - cca 25k EUR. So že sestopli iz oblakov in ne sanjajo več o hibridu ampak planirajo enostaven učinkovit ICE pogon za začetek.
Že čakam v vrsti ene 5 let ...
Problem je smisel neke zadeve. Če mislm vršt čez 50k za avto, tegale pač ne bom kupu razen edino če mam doma že par kosov za 100k+ EUR in nucam neki novga za na slike v cajtngah.
Zadeva ima drugače štiri kolesa, zadnja so le pokrita
. Resno razmišljanje izven škatle s tremi kolesi je tole: http://www.flytheroad.com
Osnova je propadli Carver One, katerega so izdelovali ročno in posledično zanj zahtevali ledvico in desno nogo (cca 50k EUR). Američani želijo zadevo izdelovati serijsko, posledično za pol nižjo ceno - cca 25k EUR. So že sestopli iz oblakov in ne sanjajo več o hibridu ampak planirajo enostaven učinkovit ICE pogon za začetek.
Že čakam v vrsti ene 5 let ...
Zbogom in hvala za vse ribe
valvoline1 ::
Še 2l na 100km napram danajšnjih dizlov 3-4l na 100km bi bil izjemen dosežek,oz za 50% in več zmanjšane porabe. VW dizel 4 ever. XD
p.s.
Pr tovornjakih in milijonih kilometrih bi žmanjšanje porabe za 10-15l na 100km pomenilo pravo revolucijo.Morebitni prihranki bi bili gromozanski.
p.s.
Pr tovornjakih in milijonih kilometrih bi žmanjšanje porabe za 10-15l na 100km pomenilo pravo revolucijo.Morebitni prihranki bi bili gromozanski.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
valvoline1 ::
http://www.porabi-manj.si/
Enkrat sem pa tega sranja zasledil, neki ionizator goriva.
A je kaj resnice na tem? 15% nižja poraba? Sicer mal OT pa vendar.
Enkrat sem pa tega sranja zasledil, neki ionizator goriva.
A je kaj resnice na tem? 15% nižja poraba? Sicer mal OT pa vendar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Zheegec ::
valvoline1 je izjavil:
Še 2l na 100km napram danajšnjih dizlov 3-4l na 100km bi bil izjemen dosežek,oz za 50% in več zmanjšane porabe. VW dizel 4 ever. XD
p.s.
Pr tovornjakih in milijonih kilometrih bi žmanjšanje porabe za 10-15l na 100km pomenilo pravo revolucijo.Morebitni prihranki bi bili gromozanski.
Če imajo nek noro učinkoviti motor, zakaj ga ne vgrajujejo že povsod? Najbrž zato, ker so potrebni kompromisi - cena izdelave, vzdržljivost, nižja teža (=manj prostora v vozilu, ali pa spet višja cena).
Če bi vse avtomobile delali iz carbon-fibre bi bila to prava revolucija - bolj trdna šasija z nižjo težo, kaj bi si še želeli? Walda pa to potegne za seboj druge težave...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Za začetek takih avtov nebi prodali sploh. IIKR je Tesla Roadster najcenejši serijski avtomobil, kjer serijsko vgrajujejo kose iz ogljikovih vlaken. Za pičlih 130k EUR. Naslednik bol plebejcem namenjen Model S bo iz dobrega starega aluminija in cena pol nižja, le 70k EUR.
Treba je gledat cifro pod črto.
Treba je gledat cifro pod črto.
Zbogom in hvala za vse ribe
valvoline1 ::
gulfstream je izjavil:
Saj cena je problem ja...ampak lepo so pokazali kaj je danes mogoče.
Hehe,jbemti skuterček popije 3x več k tole xD.
energetik ::
Verjetno podajajo porabo pri konstantni vožnji po ravnem.
Pojdi s takim VW za 2h v Ljubljansko gužvo, ali pa v kakšne rovte, pa bo poraba takoj šla vsaj do 4L/100km. Pri mestni vožnji ali za vožnjo s 40km/h po rovtah/klancih ti aerodinamika nič ne pomaga.
Pojdi s takim VW za 2h v Ljubljansko gužvo, ali pa v kakšne rovte, pa bo poraba takoj šla vsaj do 4L/100km. Pri mestni vožnji ali za vožnjo s 40km/h po rovtah/klancih ti aerodinamika nič ne pomaga.
valvoline1 ::
Verjetno podajajo porabo pri konstantni vožnji po ravnem.
Pojdi s takim VW za 2h v Ljubljansko gužvo, ali pa v kakšne rovte, pa bo poraba takoj šla vsaj do 4L/100km. Pri mestni vožnji ali za vožnjo s 40km/h po rovtah/klancih ti aerodinamika nič ne pomaga.
Ob enakih pogojev trenutni avti popijejo 10l.
Btw show me drugega avta ki bi ob enakih pogojh na ravnem pokuru 1l na 100km. Lupo je bil rekorder glede porabe med serijskimi avti,kolega ga je mel in je res poraba bila 3-3.5l na 100km na AC če si se pelu do 120kmh.
energetik ::
Ti mi pa pokaži avto, s katerim lahko 4 ljudi pelješ na smučanje/izlet/morje in porabi na ravnem 1L.
Ne se sprenevedat, vsi vemo, da je to zaenkrat le igračka za kakšnega bogataša. Tole bi se pogojno splačalo, če bi stal ~10kEUR (in bi ga imel recimo za v službo) in bi imel doma še kakšnega karavana za smučanje, dopuste.
Kar se pa potem spet ne splača, ceneje se je kar s tistim karavanom pripeljat tudi v službo.
Ne se sprenevedat, vsi vemo, da je to zaenkrat le igračka za kakšnega bogataša. Tole bi se pogojno splačalo, če bi stal ~10kEUR (in bi ga imel recimo za v službo) in bi imel doma še kakšnega karavana za smučanje, dopuste.
Kar se pa potem spet ne splača, ceneje se je kar s tistim karavanom pripeljat tudi v službo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
valvoline1 ::
Ti mi pa pokaži avto, s katerim lahko 4 ljudi pelješ na smučanje/izlet/morje in porabi na ravnem 1L.
Ne se sprenevedat, vsi vemo, da je to zaenkrat le igračka za kakšnega bogataša. Tole bi se pogojno splačalo, če bi stal ~10kEUR in bi imel doma še kakšnega karavana za smučanje, dopuste.
Kar se pa potem spet ne splača, ceneje se je kar s tistim karavanom pripeljat tudi v službo.
Poanta vsega projekta je bila narediti avto ki dejansko porabi 1l na 100km.I so pr tem zmagal.Če se ne motim podatki so za kombiniranem režimu vožnje,na ravnem in z hitrost do 100kmh xl1 porabi celo manj kot 1l nafte. Kar je le 1/3 porabe kot jo zmore do sedaj najbolj varćni dizel. Družinski avto katerga ti omenjaš bi verjetno imel porabo 3l na 100km,če pogledamo da bencinski prius porabi do 30% manj bencina kot standardni bencinci. Velki + xl1 prototipa je zmožnost električne avtonomije za 35km kar je za vsakdajno mestno uporabo več kot dovolj.
Cene bomo pač vidl kakšne bodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
antonija ::
Ti mi pa pokaži avto, s katerim lahko 4 ljudi pelješ na smučanje/izlet/morje in porabi na ravnem 1L.
Sej pri avtih, ki imajo napisanih 10L/100km, so porabo pravtako izmerili pri enakomerni voznji po ravnini, tako da so stevilke primerljive.
Je pa res da te stevilke verjetno ne bos dosegel pri mestni voznji ali pri voznji do smucisca (v 15% klanc s polno nalozenim avtom).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Pyr0Beast ::
Heh. Sem bral da zna regeneracija povzročati težave v zimi. Pretrdo 'zaviranje' povzroči zdrs koles. Se nebi nikoli spomnil, dokler nebi doživel.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Doživel si že to? V splošnem je to res - regeneracija je zaviranje in efekt je praktično isti kot če sred ovinka potegneš ročno.
Ampak ljudje, ki delajo te avte, majo več kot tri molekule v glavi in vedo precej o dinamični stabilnosti avtomobilov in kako jo dosečt. Pejte mal brat o izkušnjah s Tesla Roadsterjem na snegu in ledu. Stvar je baje presenetljivo zelo stabilna. Se pozna zelo natančen in odziven traction control. Kompjuterju je čist jasno kdaj in koliko regeneracije lahko še vklopi, kdaj pa mora dat mir. Sredi ostrega ovinka na primer ni regeneracije. Tut če je suha cesta.
Zgornje prerekanje o porabi demonstrira natanko eno: takle (VW) avto nima smisla, ker je njegov smisel samo šparanje. Če bi bil njegov smisel uživanje na cesti, se nebi nihče zelo sekiral o ostalih pomanjljivostih. Tko kot je, je pa stvar le demonstracija tehnične meje. Katero noče noben plačat.
Po domače: pound spent to save a penny.
Ampak ljudje, ki delajo te avte, majo več kot tri molekule v glavi in vedo precej o dinamični stabilnosti avtomobilov in kako jo dosečt. Pejte mal brat o izkušnjah s Tesla Roadsterjem na snegu in ledu. Stvar je baje presenetljivo zelo stabilna. Se pozna zelo natančen in odziven traction control. Kompjuterju je čist jasno kdaj in koliko regeneracije lahko še vklopi, kdaj pa mora dat mir. Sredi ostrega ovinka na primer ni regeneracije. Tut če je suha cesta.
Zgornje prerekanje o porabi demonstrira natanko eno: takle (VW) avto nima smisla, ker je njegov smisel samo šparanje. Če bi bil njegov smisel uživanje na cesti, se nebi nihče zelo sekiral o ostalih pomanjljivostih. Tko kot je, je pa stvar le demonstracija tehnične meje. Katero noče noben plačat.
Po domače: pound spent to save a penny.
Zbogom in hvala za vse ribe
antonija ::
Jst pri voznji vecine avtov, ki so na voljo iz serijske proizvodnje, prav nic ne uzivam. So le orodje za pripeljat mene iz tocke A na tocko B. Ce lahko to nardim z manjsimi storski kot trenutno, tolk boljs.
Za avto freake bo pa vedno na voljo 500bhp masina ki bo zrla sod/100km tko da spet ni problema.
Za avto freake bo pa vedno na voljo 500bhp masina ki bo zrla sod/100km tko da spet ni problema.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Okapi ::
Nova generacija Priusov naj bi porabila v povprečju (čez teden mestne vožnje in izleti čez vikend) 2,5 l na 100 km + elektriko za polnjenje akumulatorja.
O.
O.
valvoline1 ::
Nova generacija Priusov naj bi porabila v povprečju (čez teden mestne vožnje in izleti čez vikend) 2,5 l na 100 km + elektriko za polnjenje akumulatorja.
O.
Teoretično mogoče le če uporabijo dizel mašino drugače ne bo šlo.
Čudn da še niso skp spravl dizel hibrid,saj majo tudi spodobne in varčne dizel mašine 1.4 in 1.6 D4D
W1: .......Zgornje prerekanje o porabi demonstrira natanko eno: takle (VW) avto nima smisla, ker je njegov smisel samo šparanje. Če bi bil njegov smisel uživanje na cesti, se nebi nihče zelo sekiral o ostalih pomanjljivostih......
Na pamet ne moreš nič govorit,dokler avta ne sprobaš je šač nesmisel se pogovarjat kako in kaj. Pravzaprav zelo lep in sodoben avto solidnih performans z vso opremo na voljo kot pr standardnih avtih(tut klima kok sem vidu) ob tem da porabi 1l na 100km.
p.s če se bo nadaljevala podražitev goriv,oz p črnem scenariju 2e ali več za liter bo takle avto še kako imel smisla,saj ob primerni ceni bi si ga marsikater že danes takoj kupil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
energetik ::
Nova generacija Priusov naj bi porabila v povprečju (čez teden mestne vožnje in izleti čez vikend) 2,5 l na 100 km + elektriko za polnjenje akumulatorja.Vidiš, si sam zapisal, zakaj potem manj bencina pokuri.
O.
Prius je v redu zadeva, če se pretežno voziš po mestu. Če greš s Priusom in nekim 1,6 turbodizlom s 6. prestavami 130km/h po AC, bo pa TD (za polovico cene Priusa) enak ali boljši glede porabe. Kaj šele pri 140-150, ko bo švoh ICE mašinca v Priusu na max moči in zato manj učinkovita.
WarpedGone ::
>> Za avto freake bo pa vedno na voljo 500bhp masina ki bo zrla sod/100km tko da spet ni problema.
Vidiš, ko ti manjka domišljije. 500bhp mašina je približno enako neuporabna reč kot tale VW.
Povsem nekaj drugega je pa tisti "moj" Venture One, trikolesnik, ki te zabava pri niskih hitrostih, niski moči in posledično nizki porabi.
Vidiš, ko ti manjka domišljije. 500bhp mašina je približno enako neuporabna reč kot tale VW.
Povsem nekaj drugega je pa tisti "moj" Venture One, trikolesnik, ki te zabava pri niskih hitrostih, niski moči in posledično nizki porabi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Ampak šteje se povprečna poraba v resničnem življenju. Recimo, na pamet govoreč, 70% mestnih voženj, ko se lahko večinoma voziš na elektriko iz omrežja, 20% izletov v okolico, 10% daljših voženj, ko se voziš na bencin. Vse to z istim avtom. Nobena stvar ni idealna, vedno se moraš odločit za nek kompromis in ta je odvisen od tega, kako avto uporabljaš.
O.
O.
Boeing ::
valvoline1 je izjavil:
Nova generacija Priusov naj bi porabila v povprečju (čez teden mestne vožnje in izleti čez vikend) 2,5 l na 100 km + elektriko za polnjenje akumulatorja.
O.
Teoretično mogoče le če uporabijo dizel mašino drugače ne bo šlo.
Čudn da še niso skp spravl dizel hibrid,saj majo tudi spodobne in varčne dizel mašine 1.4 in 1.6 D4D
Nič ni čudno, popolnoma logično je.
Primarni namen tehnologije v priusu ni šparanje z gorivom, ampak čimboljša prebava goriva in s tem karseda malo izpustov. In tukaj blesti.
Priusov izpuh je namreč daleč najčistejši od vsega, kar je trenutno možno kupiti. Ne govorim samo o CO2 (ker je CO2 lestvica precej zavajajoča), ampak predvsem o SOx, NOx in prašnih delcih.
Primarno priusovo tržišče prav tako ni EU, ampak ZDA in Japonska (na japonskem pa je delež prodanih hibridov med novimi toyotami/lexusi 45%, v ZDA malenkost manj) in na teh dveh trgih so avtomobili obdavčeni po drugačnih, za dizle bistveno bolj neugodnih lestvicah, saj se sklicujejo na kombinacijo SOx, NOx in trdih delcev, ne pa izključno samo CO2 - in na teh trgih so dizli bistveno bolj obdavčeni, skladno s svinjarijo, ki jo puščajo za sabo, in temu primerno nepriljubljeni.
V centru Tokia, recimo (in še nekaterih mestih), je promet z osebnimi avti na dizel prepovedan, hibridi/elektro avtomobili pa so oproščeni dovolilnic za vstop.
In prav je tako.
Po drugi strani pa, ko je toyota leta 1997 predstavila serijskega priusa I in 2004 serijskega priusa II s porabo 4.9 litra, so se vsi smejali, kako grd, neuporaben in neumen avto s popolnoma nerealno porabo da je to, ki ga vsak dizel nese.
Ko pa vw 7 let kasneje, leta 2011, ko se po svetu vozi že dobre 2 milijona hibridov, ko se prius III že eno leto prodaja in se po svetu že pol leta vozi 600 predserijskih plug-in priusov IV, predstavi ne predserijski, niti ne testni prototip, temveč samo konceptni tehnološki demonstrator, ki bi naj imel porabo pod 1 liter, pa je to nekaj najlepšega, najbolj tehnološko dovršenega in najbolj uporabnega, kar je sposoben sproducirati človeški um.
Believerji.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
valvoline1 ::
Boeing ne preveč filozofirat in ne ga srat. Še moj 15 let star golf3 pokur manj k prius. VW je pač še enkrat pokazal kdo je kralj med izdelovalce dizlov. Bencinar? Ne hvala,prepustim raznoraznim ekološkim *wannabejem*. Pravzaprav največji hec je to da so dizli superiorni napram bencincem če gledamo izpuste CO2.Audijev 3.0tdi spusti precej manj CO2 kot bencinar 1.6.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
WarpedGone ::
Ko boš kupu dizla iz tega tisočletja, se pa oglašaj. Lojtrniki iz prejšnjega veka si ne zaslužijo naziva avtomobil. Boš oprostil.
Zbogom in hvala za vse ribe
valvoline1 ::
WarpedGone je izjavil:
Ko boš kupu dizla iz tega tisočletja, se pa oglašaj. Lojtrniki iz prejšnjega veka si ne zaslužijo naziva avtomobil. Boš oprostil.
Ne hvala,tisto kar si ne morem sam šravfat nočem furat.
Hoho,vprašaj očeta kako so se lepo fural z jugeci in katrce. No ja kakor za koga. Še en eko wannabee xD.
gulfstream ::
Boeing ne preveč filozofirat in ne ga srat. Še moj 15 let star golf3 pokur manj k prius.
Še enkrat preberi Boeingov post. Lepo ti je napisal, da je Priusov namen neškodljivi izpuhi, ne pa nizka poraba.
Mogoče tvoj traktorski golf res pije 5 litrov, ampak plune ven več svinjarije kot 20 Priusov. Ni problem CO2, NOx in SOx je the shit.
Ne hvala,tisto kar si ne morem sam šravfat nočem furat.
Upam da imaš rostfrei karoserijo, ker takšnega avta več ne boš dobil
jest10 ::
valvoline1 je izjavil:
http://www.porabi-manj.si/
Enkrat sem pa tega sranja zasledil, neki ionizator goriva.
A je kaj resnice na tem? 15% nižja poraba? Sicer mal OT pa vendar.
Ugibaj koliko je tole res
Pyr0Beast ::
Še enkrat preberi Boeingov post. Lepo ti je napisal, da je Priusov namen neškodljivi izpuhi, ne pa nizka poraba.
Bjah ?
Priusov namen je izboriti si trg med ljudmi ki so 'ekološko zavedni'.
Ne se nekaj zezat z višji dimenzijami njihovih produktov, saj niso rdeči križ.
Mogoče tvoj traktorski golf res pije 5 litrov, ampak plune ven več svinjarije kot 20 Priusov. Ni problem CO2, NOx in SOx je the shit.
Še dobro da SOx nimamo več odkar se v rezervoarje naliva bajno čista goriva (Žveplo se že prej ven pofiltrira) (Tudi SOx noben avto ne filtrira ven, še najmanj pa prius)
V bistvu je tega žvepla toliko, da ga ni kam za dati.
Dizel pa ima zelo nizke emisije NOx že po defaultu.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
WarpedGone ::
Hja, le zakaj potem prihaja Afterburning scalnice?
Google for AdBlue.
Google for AdBlue.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Doživel si že to? V splošnem je to res - regeneracija je zaviranje in efekt je praktično isti kot če sred ovinka potegneš ročno.
Ne ne ne. Pogrnil bi z biciklom ko bi si gor napeljal regeneracijski sistem, še dobro da sem 'šparal' in kontroler nima te možnosti :))
Ampak ljudje, ki delajo te avte, majo več kot tri molekule v glavi in vedo precej o dinamični stabilnosti avtomobilov in kako jo dosečt. Pejte mal brat o izkušnjah s Tesla Roadsterjem na snegu in ledu. Stvar je baje presenetljivo zelo stabilna. Se pozna zelo natančen in odziven traction control. Kompjuterju je čist jasno kdaj in koliko regeneracije lahko še vklopi, kdaj pa mora dat mir. Sredi ostrega ovinka na primer ni regeneracije. Tut če je suha cesta.
Yup yup. Samo da ta traction control lavfa pri zavijanju, ne pri zaviranju pred semaforjem, s čimer je imel en model težave, kje da najdem zdaj to ...
In prav je tako.
Ne pa ni. To je spet samo prioritiziranje 'bogatunov', če hočeš imeti 0 emisij, prepoveš hibride v mestih in dovoliš samo štromarje.
Po drugi strani pa, ko je toyota leta 1997 predstavila serijskega priusa I in 2004 serijskega priusa II s porabo 4.9 litra, so se vsi smejali, kako grd, neuporaben in neumen avto s popolnoma nerealno porabo da je to, ki ga vsak dizel nese.
Saj ga _je_ nesel 'vsak' dizel. Že 93 so ga nesli za 1.5L porabe.
Ko pa vw 7 let kasneje, leta 2011, ko se po svetu vozi že dobre 2 milijona hibridov, ko se prius III že eno leto prodaja in se po svetu že pol leta vozi 600 predserijskih plug-in priusov IV, predstavi ne predserijski, niti ne testni prototip, temveč samo konceptni tehnološki demonstrator, ki bi naj imel porabo pod 1 liter, pa je to nekaj najlepšega, najbolj tehnološko dovršenega in najbolj uporabnega, kar je sposoben sproducirati človeški um.
Ja, tile litri so tako malo 'iz riti' potegnjeni in se jih nebi smelo več uporabljati.
Povej koliko kWh je potegnil iz baterij in koliko iz motorja.
Ne pa neke kWh preračunavati v litre goriva, kot da je izkoristek 100%
Ko boš kupu dizla iz tega tisočletja, se pa oglašaj. Lojtrniki iz prejšnjega veka si ne zaslužijo naziva avtomobil. Boš oprostil.
Kaj pa je tako posebnega na novih, da stari avti niso več avtomobili ?
Hja, le zakaj potem prihaja Afterburning scalnice?
Google for AdBlue.
Marketing
Rob Peter to pay Paul
In potem imaš težave, ker se folk pritožuje nad smradom zaradi stranske proizvodnje NH3
Taka zadeva je odlična za mašine ki so stalno pod obremnitvijo, ne pa za tipične avtomobile, ki se pozimi še dodobra ogrejejo ne.
Če se že gremo ekologijo - prvo je treba 'očistiti' trenutni car-pool slovencev, nekih 'naprednih' avtov je premalo za dober efekt.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Phil ::
Ah z dizli je dandanes hudič. Pokurijo res malo, ampak ko pride do kakršnekoli izredne okvare se pa kar držiš za denarnico. In pri kompiciranih motorjih kakršni so danes je to hitro . Pač so ga s prehudimi normativi uničili in v celotni življenski dobi dvomim da gre še za "šparovca".
Pyr0Beast ::
Špara gorivo, ne denarnice :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
>> Kaj pa je tako posebnega na novih, da stari avti niso več avtomobili ?
Dodalo se je nekaj luksuza in varnosti, na dizle pa zmetalo še cel kup pizdarij, ki njihovo smiselnost postavjo pod zelo velik vprašaj. Žal se podobno dogaja tut z novimi bencinarji, ko iz litra vlečejo po 150 konj.
Vse skup postaja vse bolj potrošna roba. Kar bi še nekako šlo, če bi šla cena dol, gre pa žal gor (TCO).
Dodalo se je nekaj luksuza in varnosti, na dizle pa zmetalo še cel kup pizdarij, ki njihovo smiselnost postavjo pod zelo velik vprašaj. Žal se podobno dogaja tut z novimi bencinarji, ko iz litra vlečejo po 150 konj.
Vse skup postaja vse bolj potrošna roba. Kar bi še nekako šlo, če bi šla cena dol, gre pa žal gor (TCO).
Zbogom in hvala za vse ribe
Phil ::
Sicer pa ko že vsi omenjate tisti VW koncenptni avtomobil, ki masovno nikoli ne bo videl cest...
Tale Fiatov bencinski dvocilinderc si danes že lahko kupiš. Samo se mi dozdeva da si bo vsak lastnik po izteku garancije želel, da bi imel namesto tega dobri stari nezakompliciran 1.2 motor. Jebeš tisti liter porabe .
Tale Fiatov bencinski dvocilinderc si danes že lahko kupiš. Samo se mi dozdeva da si bo vsak lastnik po izteku garancije želel, da bi imel namesto tega dobri stari nezakompliciran 1.2 motor. Jebeš tisti liter porabe .
valvoline1 ::
Ah z dizli je dandanes hudič. Pokurijo res malo, ampak ko pride do kakršnekoli izredne okvare se pa kar držiš za denarnico. In pri kompiciranih motorjih kakršni so danes je to hitro . Pač so ga s prehudimi normativi uničili in v celotni življenski dobi dvomim da gre še za "šparovca".
Pravzaprav težavni niso motorji,pač zathevna tehnologija ki hoče extra kakovostno nafto,ki je na žalost pr nas ZF xD.
Hiba vseh sodobnih cr jajc so šobe.Stanje na tem področju(servisiranje,nachbau varijante itn) se je konkretno izboljšalo. Saj se da dobrih 60-70%(ali več) CR šob brez problema spucat ali obnovit.
Poceni prideš skoz če jih sam dl pobereš pa zrihtane nazaj gor pršravfaš.Precej je kompatibilnih šob med različnimi znamkami in letniki avtomobilov,tako da tudi rabljenih se da pocen dobiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Phil ::
Hiba vseh sodobnih cr jajc so šobe.Stanje na tem področju(servisiranje,nachbau varijante itn) se je konkretno izboljšalo. Saj se da dobrih 60-70%(ali več) CR šob brez problema spucat ali obnovit.
Poceni prideš skoz če jih sam dl pobereš pa zrihtane nazaj gor pršravfaš.Precej je kompatibilnih šob med različnimi znamkami in letniki avtomobilov,tako da tudi rabljenih se da pocen dobiti.
Ne pozabit turbine, CR pumpe, DPF-ja, EGR-ja in desetine senzorjev ki pašejo zraven. In karkoli od tega crkne, ti tisti prihranek z gorivom hitro splahni.
valvoline1 ::
WarpedGone je izjavil:
>> Kaj pa je tako posebnega na novih, da stari avti niso več avtomobili ?
Dodalo se je nekaj luksuza in varnosti, na dizle pa zmetalo še cel kup pizdarij, ki njihovo smiselnost postavjo pod zelo velik vprašaj. Žal se podobno dogaja tut z novimi bencinarji, ko iz litra vlečejo po 150 konj.
Vse skup postaja vse bolj potrošna roba. Kar bi še nekako šlo, če bi šla cena dol, gre pa žal gor (TCO).
Pametno fant,pametno. Eh videš zato se bl splača imet starga traktorčka. Pravzaprav poleti zmontiram komplet klimo (edina zadeva ki se strinjam da je res uporabna,da ne rečem nuja) Druzga pa res nič ne rabim na avtu. Tile novi avti pa so *invalidski štirikolesniki*.Vse na gumb ka de se res furajo le invalidi z avtami.
Hiba vseh sodobnih cr jajc so šobe.Stanje na tem področju(servisiranje,nachbau varijante itn) se je konkretno izboljšalo. Saj se da dobrih 60-70%(ali več) CR šob brez problema spucat ali obnovit.
Poceni prideš skoz če jih sam dl pobereš pa zrihtane nazaj gor pršravfaš.Precej je kompatibilnih šob med različnimi znamkami in letniki avtomobilov,tako da tudi rabljenih se da pocen dobiti.
Ne pozabit turbine, CR pumpe, DPF-ja, EGR-ja in desetine senzorjev ki pašejo zraven. In karkoli od tega crkne, ti tisti prihranek z gorivom hitro splahni.
Tega je tut pr bencincih. CR pumpa skoraj nikol ne crkne.Le dize so problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Pyr0Beast ::
Čeprav pa dvovaljni 2-taktni dizel s prisilnim polnjenjem sploh ni tako slaba zadeva.
Sploh če imaš turbino z variabilnim polnjenjem.
Lahko dobesedno 'odj**es' en ventil za črpanje zraka, ter furaš samo še z izpušnim.
Sploh če imaš turbino z variabilnim polnjenjem.
Lahko dobesedno 'odj**es' en ventil za črpanje zraka, ter furaš samo še z izpušnim.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
gulfstream ::
Še dobro da SOx nimamo več odkar se v rezervoarje naliva bajno čista goriva
Sanja svinja kukuruz. Poglej malo analizo kakega našega goriva...das ist kein Deutschland
valvoline1 ::
gulfstream je izjavil:
Še dobro da SOx nimamo več odkar se v rezervoarje naliva bajno čista goriva
Sanja svinja kukuruz. Poglej malo analizo kakega našega goriva...das ist kein Deutschland
hehe,me neb nič presenetilo čeb se iskazalo da je avstrijski *cviček* precej bl kakovosten kot petrolov euro4 dizel.
Phil ::
CR pumpa skoraj nikol ne crkne
Crknejo tesnila na CR pumpi, obnova (tesnenje) od 200EUR dalje. In ne govorit da se ne dogaja, ker sem bil ravno danes pri majstru za obnovo. In biznis mu dobro lavfa.
DPFja na bencinarjih ni, EGR pa tudi ni montiran "serijsko" tko kot na vse dizle. Pa tudi če je se ne svinja tako kot pri dizlih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 133513 (27709) | Okapi |
» | Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24927 (10815) | Meizu |
» | Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 58223 (46060) | m0LN4r |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78549 (67244) | PredatorX |
⊘ | Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 107943 (97043) | Ziga Dolhar |