Forum » Igre » Tera Online
Tera Online
Tilen ::
V prihodnjem letu si lahko obetamo nov MMORPG - Tera Online.
Domača stran : http://www.tera-online.com/
Nekaj uradnih filmčkov.
Rase
Gameplay :
Low lvl pvp :
Dungeon pvp trailer :
Armorji
Več na Youtube.
Domača stran : http://www.tera-online.com/
Nekaj uradnih filmčkov.
Rase
Gameplay :
Low lvl pvp :
Dungeon pvp trailer :
Armorji
Več na Youtube.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
- spremenil: Tilen ()
PARTyZAN ::
http://www.terafans.com/topic/6127-open...
http://www.terafans.com/topic/6106-kore...
oz. z drugimi besedami ... ne splača se ti ukvarjat z tem (Korejski klient). Rajši počakaj na EU/NA beto.
http://www.terafans.com/topic/6106-kore...
oz. z drugimi besedami ... ne splača se ti ukvarjat z tem (Korejski klient). Rajši počakaj na EU/NA beto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PARTyZAN ()
PARTyZAN ::
-FPS Style aiming za vse klase.
-Ni fakcij. (Thank god)
-Klase niso standardne.
-Ostale mehanike (crafting, gathering) so bližje Aionu kot WoWu.
Poglej si opise in par youtube filmčkov, pa ti bo takoj jasno za kaj se gre. Ni pa to WoW klon niti približno.
(Kot zanimivost ... razvijalec je imel težave z NCSoftom, ker so baje delo začeli z "ukradeno" L3 izvorno kodo)
-Ni fakcij. (Thank god)
-Klase niso standardne.
-Ostale mehanike (crafting, gathering) so bližje Aionu kot WoWu.
Poglej si opise in par youtube filmčkov, pa ti bo takoj jasno za kaj se gre. Ni pa to WoW klon niti približno.
(Kot zanimivost ... razvijalec je imel težave z NCSoftom, ker so baje delo začeli z "ukradeno" L3 izvorno kodo)
Mavrik ::
Okej, da spremenim vprašanje: kako tale MMORPG izstopa iz poplave vseh ostalih MMOjev, ki zadnja leta derejo na trg? Razredi zgledajo direktno ukradeni iz ostalih vzhodnjaških MMOjev, mehanike tudi, izgled je kopija Lineage/Aion da kar boli....
Kaj jih naredi POSEBNE in kaj IZSTOPAJOČE od množice ostalih povprečnih MMOjev?
Kaj jih naredi POSEBNE in kaj IZSTOPAJOČE od množice ostalih povprečnih MMOjev?
The truth is rarely pure and never simple.
tt2 ::
tt2 ::
http://www.terafans.com/topic/6127-open...
http://www.terafans.com/topic/6106-kore...
oz. z drugimi besedami ... ne splača se ti ukvarjat z tem (Korejski klient). Rajši počakaj na EU/NA beto.
zakaj pa ne, če je bilo pri kitajskem aion-u ql, zakaj ne bi tudi tle :D:D
PARTyZAN ::
Izvorna koda nima nič z artworkom, ki se uporablja v igri. Tudi mehanika igre je zelo daleč od L2.
Gre se pa večinoma za to, da vsem igralcem MMOjev izpod prstov ameriških razvijalcev izgledajo vsi korejski MMOji enako. Čeprav to ni res, če imaš za sabo že nekaj kilometrine na njihovih MMOjih. Korejci imajo pač svoj stil. Stil, ki je ogromno ljudem všeč.
tt2: Aion tudi prihaja iz koreje. Problem je, da za Tero rabiš korejski SSN ID in proxy, da se lahko applyaš in igraš (z visokim pingom). Pa še nič ne veš kaj klikaš in kaj ti ostali pišejo. Ni vredno truda.
Gre se pa večinoma za to, da vsem igralcem MMOjev izpod prstov ameriških razvijalcev izgledajo vsi korejski MMOji enako. Čeprav to ni res, če imaš za sabo že nekaj kilometrine na njihovih MMOjih. Korejci imajo pač svoj stil. Stil, ki je ogromno ljudem všeč.
tt2: Aion tudi prihaja iz koreje. Problem je, da za Tero rabiš korejski SSN ID in proxy, da se lahko applyaš in igraš (z visokim pingom). Pa še nič ne veš kaj klikaš in kaj ti ostali pišejo. Ni vredno truda.
tt2 ::
tt2: Aion tudi prihaja iz koreje. Problem je, da za Tero rabiš korejski SSN ID in proxy, da se lahko applyaš in igraš (z visokim pingom).
sem se malo narobe izrazil. igral sem Aion na kitajskih serverjih, poleg tega je bilo kar nekaj vodičev kako se povezati do njih, vendar je v Koreji malo drugače ter težje, kolikor vidim.
bajsibajsi ::
Korejski SSN niti ni tezko dobiti, ce si ze kdaj igral korejske MMO igre in seveda navezal stik z njimi. :)
Ce kdo rabi, verjetno lahko uredim.
Ce kdo rabi, verjetno lahko uredim.
PARTyZAN ::
VPN tunnel bi si moral nabavit še. Aja, pa samo SSN ni dovolj, baje je treba potrdit ID preko telefona o_O. No, če poznaš kakšnega korejca potem to niti ni tak problem...
Also, gledam ljudi, ki streamajo kako igrajo OBT. Alt+Tab na vodiče fanov non-stop, da veš na kere grabljice je treba klikat. Questi so seveda tema. Zato kljub temu, da me ful vleče da bi sprobal ... dvomim, da se mi da ukvarjat z korejščino v klientu :(
Also, gledam ljudi, ki streamajo kako igrajo OBT. Alt+Tab na vodiče fanov non-stop, da veš na kere grabljice je treba klikat. Questi so seveda tema. Zato kljub temu, da me ful vleče da bi sprobal ... dvomim, da se mi da ukvarjat z korejščino v klientu :(
Tilen ::
EU closed beta je že nekaj časa na voljo. Francozi so imeli nekaj free ključev, kdaj bo open beta pa ne vem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
MachineKing ::
Tilen ::
Sedaj je bojda ze vse up. Kljucev na ebayu vec ni. So pa nekateri biddali cez 10 eur...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Pesimist ::
Jaz mislim da bo to bolsi game kot GuildWars. Fight sistem je ensotavno legendarni, z colisioni in odlicnimi animacijami, gfx ze zaj prsega GW2jev katera btw ni nic posebnega. Nasledni tedn pa dobi se HD texture baje in bi nej client bil 60GB big? wtf. Bos fighti so pa epicni.
Next week bom probo malo vec playat.
Keyi za evente so drugač na IGN Prime.
Next week bom probo malo vec playat.
Keyi za evente so drugač na IGN Prime.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Boobiz ::
Sprobal sorca do 16 in lancerja do 20. Manual aim sistem je zakon, edina pripomba ki jo mam je težavnost igranja z lancerjem oz. bug ko se mob kar sprehodi skozi tebe in se moreš ponovno pozicionirat za napad, to bojo definitivno še mogli popravt, ker hudo vpliva na gameplay in človekove živce.
Drugače all in all, zgleda kot solid game. Tho, nisem pa še odločen če bom doplačal razliko mini preorderja za retail box.
Drugače all in all, zgleda kot solid game. Tho, nisem pa še odločen če bom doplačal razliko mini preorderja za retail box.
I'm drunk, what's your excuse?
tt2 ::
Ma ne vem no. Razen grafike, ki je pač tipičen unreal engine (in vsaka igra zgleda neverjetno v njem), nima nič. Poleg tega je čisto asia style. Glavna stvar, zaradi katere igram MMO igre je pvp in kot sem videl do sedaj na youtube posnetkih, je ta igra skoraj brez pvp-ja. Če pogledaš kak Aion ali pa L2 posnetke lahko vidiš, da imaš včasih pvp 500vs500 folka (ok, morda malo pretiravam, ampak ne dosti), tle pa sploh nisem videl še spodoben pvp video. Morda, da se motim in bo igra pritegnila veliko ljudi, čeprav dvomim.
če bi bila igra tako zasnovana, da bi bil takšen pvp, bi jo vsekakor igral :D
če bi bila igra tako zasnovana, da bi bil takšen pvp, bi jo vsekakor igral :D
Pesimist ::
verjetno zato ker dobis to kaj vidis pri liega 2. Slideshow.
V Swtoru je cisto isto. Slideshow na najmocnejsih computerih kaj jih lagho kupis!!!
V Swtoru je cisto isto. Slideshow na najmocnejsih computerih kaj jih lagho kupis!!!
PARTyZAN ::
L2 mass pvp je zakon, Aion pa zanič, ker so vse melee klase useless v njih. In ja, tudi massive lag fest je to bil.
TERA gameplay je po tem kar sem izkusil odličen. Me kar čudi, da ni bilo prej MMOjev s podobnimi kontrolami.
TERA gameplay je po tem kar sem izkusil odličen. Me kar čudi, da ni bilo prej MMOjev s podobnimi kontrolami.
bajsibajsi ::
Precej casa sem cekiral TERA, ampak se bolj oziram za Archeage. http://archeagesource.com/topic/636-arc...
Tr0n ::
Sem zlevelal warriorja do 20 med vikendom. Combat je kar fun (sicer ni tak kompleksen kot GW2 aim/skill/weapon switch/combo), ampak precej bolj actiony kot ostali MMOji. Chain skilli so dobro narejeni, ceprav v vecini primerov samo pritisnes tipko space.
Na zalost je vse ostalo dokaj klasicen MMO plastik-fantastik z dolgocasnimi, genericnimi questi in se bolj genericno zgodbo, ki je v igri samo zato, da pac je. Eden spawn point za story mini-bosse, kjer je ponavadi guzva in moras dobesedno cakat, da prides na vrsto, je nekaj, kar se v letu 2012 ne bi vec smelo dogajat v modernem MMOju.
Graficno lepa igra (malce prevec blooma za moj okus), ampak v mestih zacne vse skupaj precej stekati (i7, GTX 580). UnrealEngine kot zgleda ni najbolj primeren za MMOje. :)
Verdict: Kdor se je navelical igre Aion, bo v Teri nasel dobro nadomestilo. Ostali pocakajte na kaj boljsega.
Na zalost je vse ostalo dokaj klasicen MMO plastik-fantastik z dolgocasnimi, genericnimi questi in se bolj genericno zgodbo, ki je v igri samo zato, da pac je. Eden spawn point za story mini-bosse, kjer je ponavadi guzva in moras dobesedno cakat, da prides na vrsto, je nekaj, kar se v letu 2012 ne bi vec smelo dogajat v modernem MMOju.
Graficno lepa igra (malce prevec blooma za moj okus), ampak v mestih zacne vse skupaj precej stekati (i7, GTX 580). UnrealEngine kot zgleda ni najbolj primeren za MMOje. :)
Verdict: Kdor se je navelical igre Aion, bo v Teri nasel dobro nadomestilo. Ostali pocakajte na kaj boljsega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
PARTyZAN ::
Bloom in "zamegljenost" se da izklopit, pa igra takoj postane vizualno 100% boljša. Meni na i7 920 in HD5850 ni nikjer štekalo. V primerjavi s kakšnim Cry Engine Aionom je Unreal 3 pogon čista optimizirana milina. Jaz sem dobil občutek, da teče precej gladkeje, kot večina novejših MMOjev (s tem, da jih vse tudi grafično poseka z levo roko).
Čakanje na "mini bosse" je res nadležno, ampak pomisli. V teh sneak peekih je bila celotna populacija capana na 22 in stlačena na dva strežnika (največja gužva je bila na prvem). Praktično cel server se je zadrževal na več ali manj enakih območjih, ob launchu se bodo igralci bolj razporedili po strežnikih, pa tudi nastala bo večja razlika v stopnjah, in ne bo več teh problemov. Drugače pa so na voljo še kanali, ki so v bistvu "instance" glavne mape.
Drugače pa ja, gre za standarden fantasy MMO z odličnim combat sistemom.
Verdict: Open beta je še pred nami. Preden se zanašate na mnenja drugih sami preizkusite zadevo. (19.4 - 22.4.2012)
Čakanje na "mini bosse" je res nadležno, ampak pomisli. V teh sneak peekih je bila celotna populacija capana na 22 in stlačena na dva strežnika (največja gužva je bila na prvem). Praktično cel server se je zadrževal na več ali manj enakih območjih, ob launchu se bodo igralci bolj razporedili po strežnikih, pa tudi nastala bo večja razlika v stopnjah, in ne bo več teh problemov. Drugače pa so na voljo še kanali, ki so v bistvu "instance" glavne mape.
Drugače pa ja, gre za standarden fantasy MMO z odličnim combat sistemom.
Verdict: Open beta je še pred nami. Preden se zanašate na mnenja drugih sami preizkusite zadevo. (19.4 - 22.4.2012)
Tr0n ::
Meni na i7 920 in HD5850 ni nikjer štekalo.
Hmm, meni pa precej. V Veliki (glavnem mestu) je na zacetku stalo ene 10 igralcev, in zadeva je bila skoraj neigralna. Pa to je sistem, ki mi BF3 na ultra in 1080p laufa silky smooth. :)
Čakanje na "mini bosse" je res nadležno, ampak pomisli. V teh sneak peekih je bila celotna populacija capana na 22 in stlačena na dva strežnika (največja gužva je bila na prvem). Praktično cel server se je zadrževal na več ali manj enakih območjih, ob launchu se bodo igralci bolj razporedili po strežnikih, pa tudi nastala bo večja razlika v stopnjah, in ne bo več teh problemov. Drugače pa so na voljo še kanali, ki so v bistvu "instance" glavne mape.
To pac ne sme bit "izgovor" za MMO v letu 2012. Ali zadevo prestavis v party instanco, spawnas vec enemijev, ali pa naredis neke vrste public quest/rift/dynamic event. Sicer bo pa tudi ob releasu guzva, na vseh serverjih in instancah. In ker se prvi tak mini-boss pojavi ze po nekaj levelih, bo prihajalo do istih tezav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
PARTyZAN ::
Zate je MMO v letu 2012 samo igra, kjer ti je vse prinešeno na srebrnem pladnju. Kljub temu, da je bila na prvem strežniku gužva sem v enem dnevu casual igranja prišel do levela 20. Občasno je bila gužva pri kakšnem mobu, nisem pa _nikjer_ čakal več kot 5 minut.
In še enkrat, tako meni, kot prijateljem s katerimi sem igral je igra delala gladko in pri tem še izgledala boljše od katerega koli drugega MMOja tam zunaj. Si pač en redkih, ki je imel težave.
In še enkrat, tako meni, kot prijateljem s katerimi sem igral je igra delala gladko in pri tem še izgledala boljše od katerega koli drugega MMOja tam zunaj. Si pač en redkih, ki je imel težave.
Tr0n ::
To nima veze s tem, da se igralcu vedno vse ustreze, ampak s splosnim razvojem iger in nacrtovanju/designiranju le-teh. Igralce prisilit, da cakajo na nek spawn, je preprosto receno slab design, ki si ga MMO developerji dandanes vec ne bi smeli privoscit.
PARTyZAN ::
Saj ne čakaš na spawn. Mobi so re-spawnani v manj kot minuti, čakaš samo da prideš na vrsto. Pri nekaterih se šteje kill tudi, če si v partyju. Se da vse zmenit.
Clearly pa nisi izkusil epskih PvP jev v L2 zaradi te "mehanike".
Clearly pa nisi izkusil epskih PvP jev v L2 zaradi te "mehanike".
Boobiz ::
Tud jst nisem mel problemov z čakanjem bossov, razen enega pri lvlu 16 sm čakal mogoče kak 3 minute, da sem prišel na vrsto. Če bo ob launch dayu tako stanje bo to uber hudo.
F2P launch day oz. kar eni trije tedni pri L2 so bli čisti overkill, tam si šele videl kaj pomeni čakanje
F2P launch day oz. kar eni trije tedni pri L2 so bli čisti overkill, tam si šele videl kaj pomeni čakanje
I'm drunk, what's your excuse?
tt2 ::
Stvar, ki jo zamerim azijskim razvijalcem je ravno to, da dajo velik povdarek na velike pokrajine in mesta (zgradbe) in zaradi tega delujejo igra/server zelo prazno. Zahodni razvijalci so pri tem mnogo boljši. Spremljam GW2 že nekaj časa in lahko rečem, da je sama zasnova pokrajin/mest res taka kot se šika in nimaš nekega filinga, da je prazen server. Medtem, ko pa imam ta filing praznine pri azijskih špilih, ki ne dajejo toliko na sam gameplay. :D
Tr0n ::
Pri GW2 mam filing kot da je grafika ze 2 leti outdated.
Tak obcutek dobis, ker iz meni se neznanih razlogov ArenaNet objavlja dokaj low-res screenshote (brez AA, spacane teksture, nizka resolucija). Dejansko je pa engine sposoben renderirat marsikaj.
Spodaj so edini HD (max details, AA) screenshoti, ki sem jih nasel od PAX demo builda iz leta 2010.
http://guildwars2.si/galerija/?album=3&...
http://guildwars2.si/galerija/?album=3&...
http://guildwars2.si/galerija/?album=3&...
Pesimist ::
to zgleda malo bolse, vendart spet ne tolko. Predvsem tu se dobro vidi low lvl modeli
Roke imajo ostre eke.
Roke imajo ostre eke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Tr0n ::
to zgleda malo bolse, vendart spet ne tolko. Predvsem tu se dobro vidi low lvl modeli Roke imajo ostre eke.
Kot zgleda se niso bili detajli na max in AA vklopljen v tem prvem screenshotu iz leta 2010.
Jaz se ne bi prevec sekiral glede grafike v GW2. "Hand painted" art stil, ki ga ArenaNet zeli doseci, bo poskrbel za lep izgled, engine gor ali dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Gohanslo ::
Imam na voljo 2 beta ključa za ameriške serverje, če bi kdo hotel sprobat tole igro mi naj sporoči.
CBT 5 se začne v petek ob 9-ih zvečer traja pa do ponedeljka 9-ih zjutraj
CBT 5 se začne v petek ob 9-ih zvečer traja pa do ponedeljka 9-ih zjutraj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gohanslo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 151961 (6964) | oo7 |
» | Guild Wars 2 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Igre | 240879 (19784) | mi345 |
» | WildStar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19393 (7442) | Zmajc |
» | Aion (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 63609 (25904) | Meizu |
» | MMORPGOddelek: Igre | 3974 (3414) | bdoxx |