» »

Tomb Raider

Tomb Raider

medenko ::

tudi tam je meni nagajalo...moraš malo počakati, da se dodatne lesene dilce odprejo in poveča prepih.

Lonsarg ::

No, ne gre za toliko za lahkost ugank. Količina je problem, ampak ja, igra je vseeno fantastična, nima sicer tomb raider 2 ugank, ima pa legendarne tomb raider 2 scene, ko Lara umre:)

dronyx ::

D3m je izjavil:

Jaz sem hitro razumel po parih poskusih.

In kakšna je razlaga?

Jaz bi zadevo razumel, če bi bil plato narejen aerodinamično (gre za tole uganko), recimo iz kakšnega letalskega krila in bi moral počakati, da se odpre prva loputa, ki bi povzročila s pretokom zraka vzgon, da bi se ta dvignil, nakar bi skočil na sredo platoja in ko bi se odprla še druga loputa bi spremenil težišče krila tako, da bi te odneslo naprej in navzgor (podobno kot z nagibom zakrilc pri letalu regulirajo vzgon pri nižjih hitrostih).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

yayo ::

Tu ni ravno problem inteligenčnega kvocijenta, je samo problem izkušenj s podobnimi igrami, potem, ko si jih igral kakih dvajset let se način razmišljanja prilagodi. ;)

dronyx ::

Lonsarg je izjavil:

... ima pa legendarne tomb raider 2 scene, ko Lara umre:)

Jaz se pa čudim, o kakšnih scenah umiranja ti govoriš, potem se pa spomnim, da v bistvu nisem še nikdar umrl, pa sem praktično skoraj že na koncu. Bo potrebno zadevo preigrat še enkrat in se pustit večkrat umret. :)

Izi ::

dronyx je izjavil:

...potem se pa spomnim, da v bistvu nisem še nikdar umrl, pa sem praktično skoraj že na koncu....:)
OMG, tako očitne in pretirane samohvale pa še naši politiki niso sposobni :P
Povprečni igralec je umrl nekaj 100-krat ti pa praktično nikoli. Če si jasnovidec, vedeževalec in imaš reflekse Jedi Knighta, v tej igri ne moreš brez umiranja, ker je zasnova narejena tako da ti dostikrat šele smrt pokaže kako moraš napredovati.
Bistvo igre je ravno preizkušanje (umiranje) dokler ti ne uspe prečiti prepreko in čez nekaj korakov spet vse jovo na novo.
500-krat umreti do konca te igre ni prav nič neobičajnega.

Lonsarg ::

Meni je cel point igre, da je izziv in tudi kdaj umrem. Ker sem igral na hard+3D z bugom dvojnega crossbara(kot bi strejlajl na puško skoz merek, brez da mižiš na eno oko, saj ne rečem, je pristno po svoje, ampak je kar težje zadet, ker moraš tarčo med oba merka dobit:)) se mi je to zgodilo kar velikokrat, včasih že preveč, ampak raje imam pretežko kot prelahko igro osebno:)

yayo ::

8-)

dronyx ::

@Izi: Igram na normal težavnosti in spopadi niso noben resen izziv, tako da tu res težko umreš. Da se ubiti, če skočiš v kakšen prepad, vendar tale TR je do igralca dosti bolj prijazen, ker je pot naprej zelo predvidljiva. Če dobro pomislim sem pa enkrat res umrl in sicer ko prvič srečaš volka in nisem vedel, kaj v bistvu igra sploh hoče od mene da pritisnem za QTE tipko. Samo potem sem šel gledal nastavitve, kaj pomeni narisana ikona.

Drugače je igra sicer odlična. Če jo ocenim z danes popularnimi "bonitetnimi ocenami" gre za AA naslov (AAA bi bilo še bolje, ampak za to oceno pa pričakujem še kakšno inovacijo). Če bodo v drugem delu dodali še kakšne resnejše puzzle, pa bi znala kotirati še nekoliko višje pri meni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Izi ::

dronyx je izjavil:

@Izi: Igram na normal težavnosti in spopadi niso noben resen izziv, tako da tu res težko umreš. Da se ubiti, če skočiš v kakšen prepad, vendar tale TR je do igralca dosti bolj prijazen, ker je pot naprej zelo predvidljiva.

Nisem govoril o umiranju med bojevanjem. Razen pri šefovskih bojih je tu res težko umreti, če skille sproti nadgrajuješ. Kot za stavo pa se umira med vmesnimi sekvencami, ko je vse odvisno od sreče in prav nič od spretnosti.
Vse je zrežirano vnaprej, če pritisneš levo umreš, če pritisneš desno preživiš ali obratno in imaš torej 50% možnosti da zadeneš pravo pot. To se v vsaki sekvenci ponovi približno 5-krat, kar ti da okoli 20% možnosti, da prideš čez brez da bi umrl. Povprečno se torej umre 2 do 3-krat na sekvenco, preden se na pamet naučiš pravo pot. Teh skriptiranih sekvenc pa je malo morje v igri.

dronyx ::

Jaz se ne spomnim, da bi med vmesnimi akcijskimi sekvencami umiral. Mogoče kdaj, sigurno pa ne tako pogosto, da bi to sploh opazil. Tale Tomb Raider je ena precej lahkotna akcijska avantura in moram reči, da se tudi to včasih prileže. Imam pa osebno raje nekoliko bolj zahtevne igre.

oo7 ::

Jaz sem samo tam na reki umrl vsaj 10x,ko se moraš izmikat tistim vejam.Pa potem tam s padalom.Pa potem,ko skočim sem že velikokrat falil in sem skočil bolj v stran in je Lara padla v prepad.Tudi v dvoboju že parkrat,ko se mi je preveč mudilo in sem prišel preveč v gužvo in so me hitro ubili.

Sem pa pred kratkim preigral tudi Uncharted 3,ki je zelo dobra igra ampak mi je Tomb Raider za malenkost boljši.Mogoče tudi zato,ker mi je lažje igrati z miško kot z gamepadom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

yayo ::

Kaj pa dandanes velja za zahtevno igro? Brez zlobe, ampak ko berem razna pluvanja na račun iger (ne mislim nate dronyx), pa potem ugotovim da vedeži samo in izključno nabijajo BF3, ki je fenomen zase, kot nekatere dirkaške, oziroma športne igre (in take igre imajo publiko katero pogosto nič zunaj žanra ne zanima), no takrat je čas za facepalm. Za moj način dojemanja so "zahtevne" igre večinoma klasični PC rpgji kakšni se ne delajo več, ali klasične avanture pri katerih moraš imeti pri roki notes in svinčnik (te so tudi skoraj izumrle)

Berserker ::

yayo je izjavil:

Kaj pa dandanes velja za zahtevno igro? Brez zlobe, ampak ko berem razna pluvanja na račun iger (ne mislim nate dronyx), pa potem ugotovim da vedeži samo in izključno nabijajo BF3, ki je fenomen zase, kot nekatere dirkaške, oziroma športne igre (in take igre imajo publiko katero pogosto nič zunaj žanra ne zanima), no takrat je čas za facepalm. Za moj način dojemanja so "zahtevne" igre večinoma klasični PC rpgji kakšni se ne delajo več, ali klasične avanture pri katerih moraš imeti pri roki notes in svinčnik (te so tudi skoraj izumrle)


Pa sej ni must da igra ponuja izziv. Lahko da uživaš v samem boju in zgodbi kot v ME ali pa ob iskanju lokacij, ko dobiš tisti občutek da si dobil vse kose.

dronyx ::

yayo je izjavil:

Kaj pa dandanes velja za zahtevno igro?

Jaz RPG-je ne igram, tako da to področje niti ne poznam. Zame kar zahtevna igra je recimo Resident Evil 4 na višji težavnosti, saj te do konca čaka nekaj težkih šefov, miselnih ugank in nenazadnje vsaj 20 ur igranja. Nekateri Princi of Persia so po mojih kriterijih tudi precej zahtevne igre in se do konca lahko kar namučiš.

Ne vidim pa smisla, da igraš recimo nek COD tip igre na najvišji možni težavnosti insane in umiraš vsakih par sekund. To zamen ni izziv, ampak bolj sadomazohizem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

yayo ::

Kapiram, res je bil TR kar lahek, če pomislim, da sem zadnjega šefa na hard premagal brez, da bi enkrat umrl. Pred TR sem igral Dead Space 2 na drugi najtežji težavnosti in mi je bil zadnji del, ko te stalno zasleduje tisti nesmrtni Ubermorph kar zajeban. RE4 sem igral ob izidu in se žal ne spomnem več puzzlov, spomnem se, da so superskritizirali PC port, ampak meni je igra imela super atmosfero, veliko boljša mi je bila kot RE5. (btw, sem igral praktično vse RE razen dveh zadnih, tudi tiste za Gamecube)

dronyx ::

Ja, Dead Space serija zna biti na ustrezno visoki težavnosti tudi kar izziv. V DS3 se mi je celo zgodilo, da sem v načinu Pure Survival nekje na sredini obupal, ker je vse skupaj postalo res neprijetno zajebano.

oo7 ::

Men najtežja igra,do zdaj je bila tudi moja prva to je Aliens vs Predator z leta 99 ali 2000:O.Igra sploh ni imela za shranjevat in si moral narediti celo misijo.
Tako,da sem eno misijo igral tudi po 20x:P.Najbolj me je pa razpizdlo,ko sem bil marinec pa sem skoraj naredil misijo na koncu ti mi je v glavo skočil facehugger in si bil gotov in spet od začetka;((

dronyx ::

>Igra sploh ni imela za shranjevat in si moral narediti celo misijo.

Sicer malo off topics... Dead Space 3 ima hardcore način, kjer moraš igro končat od začetka do konca (ne posamezno misijo!) brez da te ubijejo. Če umreš, štartaš igro od začetka. Nisem pa še zasledil, ali je komu to dejansko uspelo.

D3m ::

Men se je DS3 sesul in ga ne morem več igrat. Kar iz lepa se ne zažene več "black screen". Sem malo bral na internet in so nekateri imeli isti problem. Sem pa ostal v chapter 14.
|HP EliteBook|R5 6650U|

yayo ::

oo7 je izjavil:

Men najtežja igra,do zdaj je bila tudi moja prva to je Aliens vs Predator z leta 99 ali 2000:O.Igra sploh ni imela za shranjevat in si moral narediti celo misijo.

Resident Evil Survivor, prvoosebna streljačina za Playstaion 1 + Light Gun Pištolo sploh ni imela sejvov. Se spomnem kako sem igral celo noč (4-5 ur) in prišel do končnega šefa pa ga nikakor nisem uspel pokončati, ker sem bil super utrujen. Potem sem izklopil konzolo in šel spat, par dni kasneje pa še enkrat vse od začetka. In potem nikoli več...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

oo7 ::

Končal igro na 89%.Drugače pa odlična igra:)

Gregor P ::

dronyx je izjavil:

>Igra sploh ni imela za shranjevat in si moral narediti celo misijo.

Sicer malo off topics... Dead Space 3 ima hardcore način, kjer moraš igro končat od začetka do konca (ne posamezno misijo!) brez da te ubijejo. Če umreš, štartaš igro od začetka. Nisem pa še zasledil, ali je komu to dejansko uspelo.

Saj konec koncev že na starih konzolah nismo imeli nobenega spomina in si moral igro dokončati, ko si se je enkrat lotil, če si hotel videti konec (dobro morda si imel tri življenja na voljo) ... tako da si jo na koncu že zares sovražil, ko si šel tolikokrat skozi vedno ene in iste sekvence:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

yayo ::

oo7 je izjavil:

Končal igro na 89%.Drugače pa odlična igra:)


Jaz na 99%, domnevam, da je bil kak artifact čisto na koncu igre, ko sem se za topil v boj. Oh well..

swiftpwns ::

Končal na 100% na hard, res top špil, mi je boljši od bioshock infinite.

ahac ::

Btw, v Bigbang reklami sem videl, da ga prodajajo za 20€ (PC). Dobra cena, pa še škatlo dobiš.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

medenko ::

enkratna cena.

stražar ::

se underwold delam:)

Halfdead987 ::

Jaz prodajam za 10€ cd key.

stražar ::

yayo je izjavil:

oo7 je izjavil:

Men najtežja igra,do zdaj je bila tudi moja prva to je Aliens vs Predator z leta 99 ali 2000:O.Igra sploh ni imela za shranjevat in si moral narediti celo misijo.

Resident Evil Survivor, prvoosebna streljačina za Playstaion 1 + Light Gun Pištolo sploh ni imela sejvov. Se spomnem kako sem igral celo noč (4-5 ur) in prišel do končnega šefa pa ga nikakor nisem uspel pokončati, ker sem bil super utrujen. Potem sem izklopil konzolo in šel spat, par dni kasneje pa še enkrat vse od začetka. In potem nikoli več...



kaj p ima to zvezo z Tomb Raider?

yayo ::

Čisto nič, očitno sem imel tisti dan grozno potrebo po pozornosti. :P Kot ti sedaj. ;)

stražar ::

niti ne, samo tu se piše o Tomb raider, o resident evil je tema odprta drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stražar ()

medenko ::

kdor še nima vseh, je sedaj akcija na steamu:

Buy Tomb Raider Collection
WEEKEND DEAL! Offer ends 6 May
34,99€

VSI TOMB RAIDERJI !!!!!!

stražar ::

imam vse, razen zadnje se mi ne splača:)
;)

yoco ::

A mejbi kdo ve, če bo še kakšen DLC izšel za igro?

medenko ::

10€

Apply coupon "GMG20-LLASD-D8WBQ".

Registers on Steam

Tomb Raider explores the intense and gritty origin story of Lara Croft and her ascent from a frightened young woman to a hardened survivor. Armed only with raw instincts and the ability to push beyond the limits of human endurance, Lara must fight to unravel the dark history of a forgotten island to escape its relentless hold. Download the Turning Point trailer to see the beginning of Lara's epic adventure.

Deal is only for 24 hours, expires at 15:00 25/05/13

http://www.greenmangaming.com/s/si/en/p...

medenko ::

stražar ::

original:??

medenko ::

da

Pro_moted ::

Kar dobra igra. Pa tudi grafa dela cel čas na 99% load.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

stražar ::

odvisno kakšna grafa:)meni je že pri Underworld ustavljalo hehe

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stražar ()

FlyingBee ::

stražar je izjavil:

odvisno kakšna grafa:)meni je že pri Underworld ustavljalo hehe


ja, na več kot 100% ti ne bo delala, v vsakem primeru, ne se bat :-)

stražar ::

se strinjam, niso še iznašli grafe,ki bi delala 200% in verjetno je tudi ne bo :),glede Tomb Raider serije se mi še vedno Underworld zdi boljša, je več grobnic, kar v najnovejši zgodbi pogrešam, kot vidim so le neke podvodne "grobnice" na otoku v predhodnikih si se pa precej več potikal po starih neraziskanih grobiščih in po celem svetu.

yayo ::

Tomb Raider ni več to kar je bil. Zadnja igra je sicer kvalitetno narejena ampak je nekaj drugačnega napram originalni različici (Lara iz Underworld je že druga verzija po vrsti). Je sicer res, da bi kronološko gledano originalna Lara danes imela skoraj petdeset let. Mladim igričarjem za "staro" Laro dol visi, meni pa, kot TR veteranu še vedno nekako ni prav kako so se stvari razvile, verjetno gledam skozi očala nostalgije. Se prav sprašujem včasih, če ne bi bilo bolje, da bi nekatere legendarne franšize raje pustili umreti dostojanstveno kot pa da jih neprestano predelujejo in ponujajo novim generacijam v čisto spremenjeni obliki. Čez deset let se bo nekdo spomnil, da so joški in grobnice znova trendy pa bodo spet ponudili "the original, back to roots" Laro.

Izi ::

Saj bomo hitro spet prišli do "stare" Lare.
Je bilo rečeno, da je samo ta del bil vrnitev popolnoma na začetek, da smo spoznali, kako je Lara sploh začela in postala to kar je. Naslednji del bo Lara že precej bolj izkušena, malo starejša in bo seveda več lazila po grobnicah.

Lare se bomo še precej nagledali, kajti tale del se je izkazal za precej uspešnega. Tako da nadaljevanja sledijo.

yayo ::

Meni se toži po originalni Larini biografiji iz Core Design iger, ki so jo pri Crystal Dynamics dvakrat spremenili, prvič pri trilogiji Legend-Anniversary-Underworld in drugič letos z Tomb Raider 2013. In po estetski plati seveda, pa ne (toliko) zaradi jošk :))



btw, v original biografiji (Prior Biography (1996-2005)) je bila visoka cel meter 80, dober okus za glasb je imela 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

vaščan ::

Izi Upam da ko se malo postara da ji še malenkost joške zrastejo :)

stražar ::

kdo pa govori samo o joških,ki so v vsakem delu drugacni, v prvem so celo še trikotni:), govorim o celotni igri, npr TR4, ko je bila Lara v Egiptu in The Angel of darknes v ruski podmornici, ki je lepo sovpadalo z nesrečo Kurska, pa okostnjaki ko tečejo za Laro in pasti v grobnicah-to so bili Tomb Raider-da ne omenjam dveh čudovitih filmov, z Brangelino in njenima dvema pištolama v rokah-zelo dobro je odigrala Laro.Res so se v zadnjih serijah malce oddaljili od original zasnove imena in tudi nov film so napovedali, a vseeno original prvih serij iz produkcije Core Design ne bo več, morda pa doživimo ponovno vstajo okostnjakov nekje :)

Riff ::

včasih malo sprememb ne škodi :), pa sem tud prešpilal vse od prvega Tr naprej

Mipe ::

Dem polygons. Se vidi, kako je napredovala grafika v igrah (in včasih celo nazadovala).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomb Raider 2 - Film (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Sedem umetnosti
13917661 (195) oo7
»

Shadow of The Tomb Raider (Tomb Raider 3) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21232104 (6446) oo7

Tomb Raider (2017) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Sedem umetnosti
41763951 (43869) ahac
»

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2) (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
609115555 (60512) ahac
»

AMD-jeva najzmogljivejša kartica po novem Radeon HD 7990

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3910124 (8154) mtosev

Več podobnih tem