» »

BMW bencinar ali dizel???

BMW bencinar ali dizel???

1 2 3
4
5

IceIceBaby ::

Saladin je izjavil:

A je 318 (E46, 2002, bencin) res tako podhranjen?

Jasno da to ni čisti športni avto, ampak vsseno mora biti bolj poskočen od istovrednega audija ali VWja? Koliko gre na AC?


Ni ravno podhranjen, kakšna huda raketa pa tudi ni. Da se lepo, normalno vozit z njim.

Sicer imam občutek, da ljudje pri premium znamkah gledajo malo drugače na to. Če avto nima 200 konjev je prešvoh. Po drugi strani pa kakšen VW ali kakšen francoz s 140 konji že "ful leti.

uros86 ::

glinik je izjavil:

@uros86

Pri tem prodajalcu sem prav tako sam gledal eno 320i, 2005 letnik.

Motor je bil precej masten, usnje na volanu je bilo totalno zguljeno z notranje strani. Avto bi naj imel 74000 km. Po omenjenih znakih sodeč, je avto imel sigurno precej več km, kot je bilo navedenih. Lahko pa ga je vozil nekdo, ki nič ni dal na avto, od takega kupit avta tudi ni priporočljivo.

Lp



Hvla za info.


Zdaj sem dobil eno dobro ponudbno za Renault Laguna 2.0 dCi COUPE 110kW/150KM, letnik 2010, ampak dizel :O:(

Mogoče ve kdo kaj povedat kako je z Renaultovimi dizli????

IceIceBaby ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=387...

tukaj je en bencinar. Se prodaja že nekaj časa, tako, da bi verjetno glede cene se dalo še kaj naredit.

Kar se motorjev tiče načeloma ni kakšnih posebnosti. Če boš skrbel za njega bo zdržal dlje kot pleh.

uros86 ::

Tale se že res en čas prodaja.

Kako pa je z dizlovimi motorji pri njih???

WarpedGone ::

Kje?
Js mam dizl v taki beli lagunci, razen da pod 1500 nimaš kej počet, nimam pripomb - riše nasmeh na obraz.
Bencinar riše še mal dalši nasmeh pije, pa cca 2,5l/100km več. Po 100k prevoženih bo to dobra 2 jurja več za gorivo, je pa že začetna cena od oka 3 jurja nižje.
Bol ko študiram, bol "obžalujem" da nism vzel turbo bencin. Bencinar je še vedno na jermen, dizl ma že verigo.
Zbogom in hvala za vse ribe

jurre ::

@uros86
2.0 dCi so OK, brez kaksnih tezav - tako 150 kot 180KM. Izogibaj se pa 3.0 v6 dCi.

PrimozR ::

uros86 je izjavil:

Načeloma sem že avto najdel, v torek grem na ogled. In me prav zanima kako zgleda v živo.

Zdaj mi je punca nekaj začela omenjat da bi raje nabavla novi avto. Vem da nemoreš primerjat ti dve znamki ampak me vseeno zanima, glede na to zdaj staneta približno enako, kaj menite vi??

1. BMW 320i, 110kW/150KM, 2006, 19", M3-LOOK, prevoženih 73.000KM, cena 17000EUR
2. Renault Megan, 81kW/110KM, 2010, 17", GT-Line oblika, novi avto, cena 18000EUR
?????????????

Glede na kvaliteto notranjosti ki sem jih videl v Renaultih, reno no way in hell :D

Glede na videne probleme z renoji, reno no way in hell (sosedi menjali menjalnik an Espace 1.6 dci, pri frendu imajo Espace 2.2 DCi, ki je itak zgodba zase, na 1.9 dci so crkovale turbine in commonraili).

Torej BMWja. Pa felge bi prodal, za tisti denar oz. še kaj manj kupil 17'', preostanek pa zapil :D V bencinu valda ^^


detroit je izjavil:

hmm tuki eni omenjate 17colske gume zelokvalitetne za 100eur? mogoče mislite 100k starih sitov, mogoče, za 100eur dobiš komi 15ko ali jaz kupujem na napačnem mestu:O

gume-direkt, Vredestein Ultrac Sessanta. Potenze so pa mogoče 110 €.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Bol ko študiram, bol "obžalujem" da nism vzel turbo bencin. Bencinar je še vedno na jermen, dizl ma že verigo.

Tole je nekako protislovje...

Relanium ::

Tud verige crkujejo, tak če kdo ne ve.

;-) ::

ja od smeha .

WarpedGone ::

Tole je nekako protislovje...

Mogoče, če hočeš oboje skup razumet. Na verigo gledam kot na plus, torej je to reč ki je minus pri bencinski varianti. Bencinar me daje zarad zmožnosti vožnje z 1000 obrati katere sedaj nimam več. Navada ...
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Jah nekako sem sklepal da misliš skupaj ja.

amigo_no1 ::

Zguljeno usnje na volanu ni nujno pravi pokazatelj.Vem za R Megana, ki ima garantiranih 120k km in ima volan zelo zguljen (kar bi pričakovl pri kakih 300 k km vožnje) , voznik se pač zelo oklepa volana.

ZdravkoČolič ::

Jst mam pr 57k/km volan čist zjeban. Tok, da me je na servisu prašu, če sm kilometre nazaj vrteu :-)

ZdravkoČolič ::

PS: avtor namest 17 jurjov za (groznega) megana, zapravi raje za kaj podobnega: LINK ali pa dizla če hočeš. 2.7hdi je zelo dobra mašina, pa tudi 2.2 hdi.

Še en PS: renoju in negovim dizlom in bencinarjom se izogibaj.

Zgodovina sprememb…

glinik ::

amigo_no1 je izjavil:

Zguljeno usnje na volanu ni nujno pravi pokazatelj.Vem za R Megana, ki ima garantiranih 120k km in ima volan zelo zguljen (kar bi pričakovl pri kakih 300 k km vožnje) , voznik se pač zelo oklepa volana.


Nisem pravilno napisal. Volan je bil prav potrgan z notranje strani. "Sukanec", s katerim je usnje prišivano na volan je bilo nenormalno potrgano.

Morda sem malo krivičen, ampak to sem videl 1. na bilokakšnem avtomobilu.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: glinik ()

PrimozR ::

ZdravkoČolič je izjavil:

PS: avtor namest 17 jurjov za (groznega) megana, zapravi raje za kaj podobnega: LINK ali pa dizla če hočeš. 2.7hdi je zelo dobra mašina, pa tudi 2.2 hdi.

Še en PS: renoju in negovim dizlom in bencinarjom se izogibaj.

Z dežja pod kap :D

Francozi nej ostanejo v kuhinji, izdelovanje avtomobilov naj prepustijo Nemcem, Italjanom in Azijcem.

IceIceBaby ::

No ja, glede na prodajne številke jim očitno ne gre tako slabo od rok :)

WarpedGone ::

Eno opozorilo: BMW serija 3 letnik 2007 naj bi imeli serijski defekt na volanskem drogu. Po par 10k prevoženih ga je treba menjat - na lastne stroške seveda. Isti problem kot pri alfi 159 prvi letnik.
Isti dobavitelj.

Da ne bo preveč hvalnic. Preveri točno kaj kupuješ.
Zbogom in hvala za vse ribe

ZdravkoČolič ::

PrimozR je izjavil:

ZdravkoČolič je izjavil:

PS: avtor namest 17 jurjov za (groznega) megana, zapravi raje za kaj podobnega: LINK ali pa dizla če hočeš. 2.7hdi je zelo dobra mašina, pa tudi 2.2 hdi.

Še en PS: renoju in negovim dizlom in bencinarjom se izogibaj.

Z dežja pod kap :D

Francozi nej ostanejo v kuhinji, izdelovanje avtomobilov naj prepustijo Nemcem, Italjanom in Azijcem.


Ti vrjamem, ker vem, da govoriš to iz večletnih izkušen, ki si jih pridobil v kakšni videoigrici. Pri bajti smo meli že nekaj pežojev in enega citroena, noben ni meu kakšnih večjih okvar (samo potrošni materjal). Imeli smo tudi audija a3, ki je imeu pa skos probleme z elektriko in noben ne ugotovi kaj je narobe (precenjena škatla). Trenutno imamo kot prvi avto peugeota z 2.7hdi(V6) motorjem, odličn motor, odličn menjalnik, odlična poraba in kar solidno potegne za svojo težo. Star je 2 leti in pol z ~72k/km in v tem času je enkrat šov senzor za luči in gumb za zapret prtlažnik (oboje iz garancije).
Renoji so pa druga zgodba. Če je gdaj kak pokvarjen avto na odstavnemu pasu je v večini primirov reno, oz. stara alfica...

PS: velja pa neko splošno prepričanje, da so bmwji dosti bolj vzdržlivi, kar pa je verjetno delno res, ampak cena avta je pa že na začetku za tretino višja kot npr. pri pežoju. So pa seveda tudi lahko dragi problemi pri bmwju, dosti je odvisno od sreče.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Vse je ok in prav Zdravko, samo nisem še vozo peugeota oz. nisem še vozo francoza z dobrim menjalnikom brez da bi kdo posegal vanj-razen 206RC z shortshifterjem je kolk tolk (bil tisti ko sem jaz vozo) ostalo je ko kravja pizd* SERIJSKO.

od 407mic, 206k, 106,307sw vse je tak ko da vtikaš v kravjo....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

ZdravkoČolič ::

Naš ma 6 stopnski tiptronik, vem pa, da ma 206ka "pokajoč" menjalnik.

Vozu sm že kr neki pežojov in od teh je mela 206ka nejslabši menjalnik, ne vem kere si pa ti že pelov.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Tiptronika še nisem vozo, vse zgroaj naštete pa sem ročne tud 407 coupe. pa nemoreš enega primerjat z kakim audijem ali bmw jem.

ZdravkoČolič ::

Sj tud cena ni ista ane? Primirjat v čem? Za 45jurjov dobiš 240 konjskega dizla 407 kupe. Kaj pa pri bmwju dobiš za ta denar?! Serijo 1? Ne, res se ne morta primirjat.

Wasted ::

When I'm done there will be nothing left of you...

ZdravkoČolič ::

Evo odličn primir. Tistega (407kupe) dobiš za 44 s polno opremo (pa še popust ti radi dajo), tale nima nč od opreme - ne avt. menjalnik, ne navigacije (samo to dvoje je kakšnih 5 jurjev), ne pravih sedežev... Poleg tega ma tudi dva cilindra in dobrih 60 konjov mn. Hvala za link.

PrimozR ::

Zdravko BMWji so dražji ker so v drugem razredu avtomobila.

Ne pravih sedežev? NE PRAVIH SEDEŽEV?? Kaj a M-ovi niso dovolj dobri zate? Mora biti BMW perfromance? Tale avto ima komplet M paket, manjka samo navigacija, avtomatik pa tukaj nima kaj počet, razen če bi bil DSG.

Je pa avtomatik pa navigacija še nekaj več čez 5 jurjev :D

EDIT: pa konji niso vse ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ZdravkoČolič ::

Sory, raje mam V6 biturbo, sj 2.0 hdi z 163 konji ima ceno nižjo za 7 jurjov, napram 3.0 hdi in btw 2.0 hdi163 je BMWjova mašina ;-)... "manka samo navigacija"?! Pa veš kaj vse pride z navigacijo oz. s tistmu ekranom? Kaj ti bo avto za 46k brez navigacije? Reč, da konji niso vse ko te bo ;-) prehitev na avtocesti s svojmu avtom za tri jurje ti pa boš v bmwju za 50 jurjov :D

Zheegec ::

WarpedGone je izjavil:

Eno opozorilo: BMW serija 3 letnik 2007 naj bi imeli serijski defekt na volanskem drogu. Po par 10k prevoženih ga je treba menjat - na lastne stroške seveda. Isti problem kot pri alfi 159 prvi letnik.
Isti dobavitelj.

Da ne bo preveč hvalnic. Preveri točno kaj kupuješ.

Kolikor vem ima s tem težave 2006 letnik BMW 3-serije in pa 2006 letnik Alfa 159. Noben od njiju pa ne prizna tovarniške napake, oziroma vsaj kulance. Obnovljen pride cca 700€+delo.

[edit] za Alfo sem siguren, da je neproblematična letev vgrajena od 12.2006 proizvodnega datuma naprej (ki je seveda lahko popolnoma drugačen, kot datum prve registracije).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Hvala za popravek.
Moj IIRC smrdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

;-) je izjavil:

Vse je ok in prav Zdravko, samo nisem še vozo peugeota oz. nisem še vozo francoza z dobrim menjalnikom brez da bi kdo posegal vanj-razen 206RC z shortshifterjem je kolk tolk (bil tisti ko sem jaz vozo) ostalo je ko kravja pizd* SERIJSKO.

od 407mic, 206k, 106,307sw vse je tak ko da vtikaš v kravjo....


DS3 THP, 6 prestav :) Odličen menjalnik. Eden redkih, ki je francozem ratal kot je treba.

PrimozR ::

ZdravkoČolič je izjavil:

Sory, raje mam V6 biturbo, sj 2.0 hdi z 163 konji ima ceno nižjo za 7 jurjov, napram 3.0 hdi in btw 2.0 hdi163 je BMWjova mašina ;-)... "manka samo navigacija"?! Pa veš kaj vse pride z navigacijo oz. s tistmu ekranom? Kaj ti bo avto za 46k brez navigacije? Reč, da konji niso vse ko te bo ;-) prehitev na avtocesti s svojmu avtom za tri jurje ti pa boš v bmwju za 50 jurjov :D

Ja prehitel na avtocesti. Kaj pa tam kjer šteje, v ovinkih? Pa dobro vem kaj je vse povezano z navigacijo, zato so v Sloveniji prodajani BMW-ji (enke in trojke) večinoma fail. Prav zaradi drugih stvari, navigacija je irelevantna.

EDIT: lepo da imaš raje V6 twinturbo, jaz pa RWD in odlično lego na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

glinik ::

Sedaj se lahko že malo umirite.

Vsem je jasno kaj so prednosti BMW-jev in Renault-ov oz. Peugeot-ov.

Nemci so resnično dodelani v notranjosti (v osnovnih paketih so videt grozni, tukaj imam v mislih BMW-ja). Imajo bolj navite motorje - bolj moderni, kar je lahko hitro dvorezni meč. Vozijo se res lepo in pa seveda imidž :) Pa še kaj bi se našlo ...

Francozi so ok avtomobili, pač vse je na malo nižjem nivoju. Je pa cena toliko bolj ugodna. Zaradi velike prodaje, še lahko malenkost bolj spustijo ceno. Renault je tipičen primer. Kdor potrebuje avto, da se pripelje s točke A do točke B, je s takšnim avtom povsem zadovoljen. Za užitke pri vožnji je potrebno po kakem Nemcu sečt :)

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

WarpedGone ::

I beg to differ :P
Ko bo kak nemc mel 4 kolesni volan me bo mogoče začel zanimat, do takrat pa hočem ovinkasto cesto in mojo GeTejko :)
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

I beg to differ tud :)

Francozi so mojstri hot hatchov že od nekdaj. Vse kar v zadnjih letih naredi Renault Sport je odlično. Peugeot je po legendarnem 205GTI naredil še nekaj kul malčkov. Citroen je imel tudi kar nekah "hot" modelov, od saxoja do ZXa, Xantie activa pa zdaj DS3...

Se kar malo pozablja, da imajo francozi kar zelo bogato zgodovino v motošportu in te izkušnje redno prenašajo v osebne avtomobile.

Zheegec ::

ah, italijani so zakon. Edini, ki žrtvujejo praktičnost v zameno za dizajn in stil. Upam, da se to ne bo spremenilo :((
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ZdravkoČolič ::

Ko bo kak nemc mel 4 kolesni volan me bo mogoče začel zanimat, do takrat pa hočem ovinkasto cesto in mojo GeTejko :)


Po te nej pa kr nova serija 5 začne zanimat :-)

PIPI pa mej ti swor RWD v stari ladi, to pa res ni noben kriterij. In avto za tak denar mora meti malo več moči in tudi navigacijo + vse kar gre zravn...

PrimozR ::

Zakaj misliš da so finci tako dobri v motošportu? Ker 10 letne mulce posadijo v te tvoje stare lade in jih naženejo dirkat na zamrznjena jezera. In to 100% drži, ker poznam enega izmed njih.

Aja, zakaj _mora_ imeti navigacijo? Pri takem avtomobilu bi kvečjemu vzel 'računalnik z zaslonom', ki je jurja cenejši od navigacije. Navigacijo imaš pa itak na telefonu če je nuja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jrtjtejtt ::

Nvem kaj se tolko besedate, nakup avta je itak vedno subjektivna stvar. Če ne bi bil in bi vsi na to gledali, kot na nekaj, kar te prpelje od točke A do točke B, bi se že zdavnaj vozili kot v filmu Demolition man.

In seveda, BMW FTW. Če/ko bo preveč denarja bom dal trenutnega 316i compact totalno premontirat. Najmanj 3 litrska mašina in vse kar sodi zraven (če je kaj takega sploh mogoče) >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jrtjtejtt ()

amigo_no1 ::

Ni malo prešvoh geštel :D za take podvige ?

Malo ste šli OT, ko vsak svojo robo hvali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

jrtjtejtt ::

ma sj to bom dal mojstrom za narest, bojo že nekak nardil skupaj. to bi res blo kul, da maš custom avto. Da bi nvem kolk dnarja dal za en serijski se mi zdi pa BV. Edino Ford Mustang bi bil za met :)

PrimozR ::

amigo_no1 je izjavil:

Ni malo prešvoh geštel :D za take podvige ?

Malo ste šli OT, ko vsak svojo robo hvali.

Nothing a few steel pipes and a welding machine can't fix :)

Sicer pa menjava mašine je jeba zaradi elektronke, ki jo je treba celo pohekati. Se pa da. Na e46fanatics forumu povprašaj malo o tem MITe46, tip je v 323i limuzino vgradil S54, računalnik in še ene par stvari, S54 pa nato še v E30 :D Sam pravi da praktično na pamet pozna vse konektorje v električni napeljavi E46.

jrtjtejtt ::

Ma to je samo ideja za enkrat. Če bo pa kdaj res višek denarja, pa vseskup nekam v Nemčijo al pa kam in rečem: hočem to, pa to, pa to...nareste koker znate, sam da bo.

ZdravkoČolič ::

Da ne bom spet pežoje opevov, ampak ko glih govorite o menjavi motorjev :D

CoolBits ::

Pa kaj to po makadamu vozijo, da ga tako premetava oz kamero? 8-O

ZdravkoČolič ::

Mogoče motor tok trese :D :D

egonk ::

Ojej, vidim da folk omenja nakup novega Megana :O Jaz sem se nedolgo nazaj znebil enega takega, v dveh letih je bil fuč auspuh, volanski končniki, elektronika armaturne, odstopljene zavorne ploščice, pomik elek. stekel, avtoradio, razparan šiv na zicu in ziher še kaj pozabil. Da ne rečem da se je vse razškripalo, ko jadrnica iz srednjega veka. Nekako po čudežu pa nikoli nisem obstal za cesto. Delam pa resda 30+kkm na leto, letos celo 40kkm.

ZdravkoČolič ::

Si imel novega? Potem se je popravlov iz garancije? Sicer pa o tem govorim, stran od renojev. Pežoji pa niso isti, samo za primerjavo mi imamo dve leti in pol starega peugeota (res da je cenovno dosti višji razred od megana), okoli 35k kilometrov na leto in ni bilo še nič narobe, razn en senzor in en gumb... Ne vse francoske metat v en koš...

PrimozR ::

egonk ti si se verjetno zneibl prejšnega, tukaj se govori o nakupu novega novega, torej 3. (?) generacije.

oldguy ::

Tudi jaz lahko isto trdim, stran od renojev. Do cca. leta 99 so bili še nekako, sploh nekatere mašine so bile neuničljive, po 2000 pa je šlo le še navzdol. Deli bodo morda že poceni, vzdrževanje pa ne bo. Govorim na primeru scneica dizla 03, s katerim je bilo v dveh letih narobe praktično vse, kar lahko narobe gre. Kolega se je (sicer nekam kislo) zajebaval, da je bila edina stvar, ki ni nikoli crknila, navigacija - vedno je lahko povedal, kam naj ga pridejo iskat. Potem je tu sestrin Kangoo, prav tako dizel, 04 letnik, ki jih je v enem letu šestkrat (!) pustil na cesti, preden so se ga znebili. Naravnost noro za pet let star avto, servisiran vedno na uradnih servisih! Clio 1.6 bencinar, 03 letnik, se mi zdi, je tudi več na servisu kot na cesti, čeprav je menda to posledica slabega servisiranja (kar težko verjamem, ker je bil avto vsako leto na servisu, spet uradnem)...

Bottom line: če že renaulta, kupi twingota pre-2000 letnik. Tisto je še nekako bilo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624103730 (83045) gddr85
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525894 (21696) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186042 (151055) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15530047 (27402) WarpedGone
»

Bencinerji: Audi A4 vs. BMW 3 vs. Mercedes C vs. VW Passat

Oddelek: Loža
227004 (6585) IvoJan

Več podobnih tem