» »

Desnica razpada?

strani: 1 2 3 4 5 ... 17

WarpedOne ::

mchaber:
Kaj pa tole?

Priporočam ti, da greš na Eurofound, ki je naveden kot avtor izvorne raziskave, si jo poiščeš in prebereš. Boš presenečen, česa vse so sposobne naše novinarske prostitutke. Raziskava namreč govori o "collectively-agreed pay increases" oz. po naše - o povišanju plač po kolektivnih pogodbah. V "članku" ta detajl ni omenjen nikjer in se slika, kot da je to povprečje za vse poklice / vse zaposlene oz. realno stanje za celo državo.

Ta Eurofound-va raziskava najbolj pokaže kako zelo nesposobni in skorumpirani so naši sindikati. Ob tem ko se ukinja davek na izplačane plače, ko imamo 6 in več procentno gospodarsko rast, niso sposobni izpogajat niti spodobnega pokritja inflacije.

To dobiš, če maš za šefe sindikatov kader iz partije, katerega motiv je predvsem lastni žep in paktiranje z določeno politično opcijo, znotraj katere je zrasel in se izuril za propagando.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Glede primanjkljaja in presežka. Recimo, da imaš prav. Bomo videli konec proračunskega leta. Bova takrat debatirala. Ako boš imel še vedno prav, se posipljem s pepelom. Komot. Mi ni težko priznat zmote.

Apropo partnerstvo za razvoj. Jebeš to. Če dobiš na volitvah mandat (in na veliko so se hvalili, kako da so jim ga ljudje zaupali), spelji reforme, ki jih obljubljaš. Ne kupuj si dodatnih glasov in morebitnega cannon-fodder materiala, na katerega lahko komot prelagaš odgovornost, ko stvari ne gredo v smer, kot si si zamislil (kar, čisto mimogrede, glede zvišanja DDV-ja delaš tudi ti - o tem je svojčas precej govoril fm).

Nisem uveljavljal stanovanjske reforme, pa tudi denarja nimam dovolj, da bi ga kupil. To imajo redki. Za ostale je kredit. Reci, kar hočeš - 13.600 osnove za najvišji razred? Get real, no. Toliko imajo v kakšni Avstriji, s katero se tako radi primerjamo, skorajda socialne.

Tale je opcija je jako slabo, tu se strinjamo stoodstotno. Ampak trditi, da je ona druga zanič, pa je omalovažujoče. Ona opcija nas je spravila do EU-ja. Do evra prav tako. In v Nato tudi, ki ga omenjaš. To pozabljate, pomladniki. Ne pravim pa, da je popolna - daleč od tega. Takšne še kakšnih 4,5 mandatov ne bo. Dotlej bomo morda za silo prebrodili razlike, ki so se nabrale med nami na različnih polih, med drugim tudi po zaslugi tokratne super-povezovalne vladne garniture.

Zheegec ::

Pri računanje javne porabe, zadolženosti in proračuna je treba nekaj upoštevati - zelo zadolžen DARS se več ne šteje pod to statistiko, že od prvega ali drugega leta Janševe vlade naprej ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedOne ::

V EU sta prišli tudi Romunija in Bolgarija, tako da sam vstop ne bi reku da je tako hud dosežek. Bi prej rekel, da se je tudi ona opcija zavedala da enostavno ni druge alternative kot to narest in se pomatrat. Dej raj primerjaj štartni položaj leta 1990, položaj leta 2000 in danes. Pa primerja kako se je gibala razlika med drugimi državami ki so sedaj z nami v EU in kakšno je bilo stanje takrat. Ogromno začetno prednost smo praktično vrgli skozi okno.

Apropo partnerstvo za razvoj. Jebeš to. Če dobiš na volitvah mandat (in na veliko so se hvalili, kako da so jim ga ljudje zaupali), spelji reforme, ki jih obljubljaš.


Tudi ob generalnem štrajku in 100.000 ljudem na ulici ki so proti? Kljub temu, da nonstop poslušaš od alternative da se obnašaš totalitarno, da se te ljudje bojijo? Kljub temu da nonstop poslušaš, da rušiš demokracijo in ne upoštevaš drugačnih mnenj? Kljub temu da nonstop slišiš kako je koalicija navaden glasovalni stroj? Kljub temu da te alternativa označuje za fašista?

Ker tem pritiskom popustiš te pa ta ista alternativa nato označuje za premalo odločnega in ona obljublja isto.

Kje je tu kredibilnost?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Saj je povsem preprosto. Če ljudem lepo razložiš, da so nekatere reči pač potrebne in jim predstaviš jasno sliko, kaj lahko pričakujejo, kdo bo zato nasrkal, kaj se bo postorilo, da se to stisko omili in jasno, kako bo to pozitivno vplivalo na prihodnost, je upiranja precej manj. Če pa zastaviš reforme, rečeš: tako bo, najameš kakšnega Mrkaiča, da vse, ki mislijo drugače, označi za debile, se ti ulica enostavno mora zgoditi. Ne gre drugače. Je pa zanimivo, da se ni zgodila Mramorju, ko se je s socialnimi partnerji sporazumel za neprijetne ukrepe. Aja, saj res. On je imel v roki 'rdeče sindikate'. It's makes all the more sense now.

djordjevic ::

Kljub temu da nonstop slišiš kako je koalicija navaden glasovalni stroj?
Recimo, da mi je prav zabavno debatirati s tabo. Ne sprenevedaj se mi zdaj glede vote-valarja. Ko je bilo treba sprejet stvari, ki so jih narekovali 'botri', so šle stvari gladko skozi proceduro, običajno po hitrem postopku. Ko bi bilo treba sprejemat nujne, a kontroverzne poteze, pa niso imeli jajc. In oni bodo klamfali o razvoju? Samo srečo imajo, da so prevzeli oblast v času globalne konjunkture. Samo to. In srečo, da so imeli kolikanj dobro podlago. Bodoči oblasti popotnica ne bo tako mila.

WarpedOne ::

Temu se reče odgovornost za strategijo ampak krivda je še vseeno na strani, ki pa je organizirala kontra-kampanijo. Ulica se ni zgodila sama od sebe. Bila je organizirana s strani "alternative"

Samo srečo imajo, da so prevzeli oblast v času globalne konjunkture. Samo to

Aha. Za inflacijo so pa kr krivi, to pa ni samo "globalna konjukutra"?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Bila je organizirana s strani sindikatov, ki so, kolikor vem, še vedno legitimni predstavniki slovenskega delavstva. Čeprav jim nekateri pripenjate povsem drugačne broške, pardon, vloge.

djordjevic ::

Seveda tudi inflacijo delno povzročajo zunanji šoki, predvsem cene nafte in ostalih surovin. Ampak, zaboga, zakaj se ni to prej poznalo tudi v sosednjih državah? Denimo, Avstriji, ki nam je blizu geografsko, po velikosti in, hudo grobo rečeno, ekonomsko? Ker so vlade očitno pravi čas sprejele ukrepe za zmanjševanje negativnih učinkov. Jih sicer zdaj menda tepe inflacija ravno tako, eee, z zaostankom, bi rekli, vendar še kljub temu bistveno manj kot nas. Tu upam, da se strinjava. Vlada na inflacijo odgovora ni našla. Jo je pa po svoje še vzpodbujala, to pa ja. V imenu presvitle gospodarske rasti je najemala bajne kredite, da je pumpala gradbeništvo, to pa ja.

luli ::

Torej zakaj pa se gospodarska rast ni tam tako poznala?

djordjevic ::

Easy. Razvitejša ekonomija. Ima katera afriška država tudi višjo gospodarsko rast od opevane slovenske, pa še ne pomeni, da je jako razvita. Kvečjemu to, da razvite dohiteva.

TESKAn ::

Kaj pa je to? Morda zniževanje deficita? Morda toliko da celo nastane suficit? Bajuku je to ŽE uspelo. Morda skorajda le delkerativno, morda le za las, ampak on je prvi minister, ki mu to JE uspelo.


Suficit? Na račun izdatkov, ki so jih preložili v naslednji mandat. Na račun razpisov, ki jih letos ne bo. Par razpisov po 50 milijonov €, in hop, imaš suficit. Kot bi prestavil plačilo računov na naslednji mesec in se naokrog hvalil, koliko si prihranil.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Matthai ::

Glej no - ta tema razpada. :-))
Zloraba oblasti, avtokracija in tema nikoli ne pridejo hipoma, vedno je vmesno
obdobje mračenja, ko se dan preveša v noč; biti moramo pozorni opazovalci
okolja in varuhi luči, da ne postanemo nemočni ujetniki teme. --W. Douglas

WarpedOne ::

>> Bila je organizirana s strani sindikatov, ki so, kolikor vem, še vedno legitimni predstavniki slovenskega delavstva

Ne. So legitimni predstavniki LE SVOJIH članov - civilno društvo, katerem se daje premočna vloga.
Slovenskega delavstva NE predstavljajo, ker noben sindikat ne združuje vseh delavcev, ki bi vanj vstopili prostovoljno.

>> Suficit? Na račun izdatkov, ki so jih preložili v naslednji mandat.

Primere prosim, ali tudi ti prodajaš le topel zrak? Sicer pa, če ni denarja, se ne dela in se bo pač delalo ko bo denar. To je zdrava pamet. Če kupuješ glasove in praktično podkupuješ folk, se pa ne sekriraš če razdeliš več kot maš. Bo pač dolg malo večji in bojo prapravnuki plačali.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Če kupuješ glasove in praktično podkupuješ folk, se pa ne sekriraš če razdeliš več kot maš. Bo pač dolg malo večji in bojo prapravnuki plačali.
Lepšega opisa trenutne vladne logike ne bi mogel podati.

WarpedOne ::

Če so naredili suficit, so razdelili MANJ kot pa so imeli. Ljudje zgoraj navijajo, da bi morali še več in narest deficit. Odločte se kaj bi sploh radi. Če je možno naj bojo zadaj kakšni vodotesni argumenti.

Edit:
V proračunu je največja postavka ravno postavka za odplačilo notranjega dolga. Letos je tehtala preko milijarde evrov, kar pomeni ene 15% celega proračuna. Ta dolg je rezultat preteklih deficitov, ko so pretekle vlade delile to, česar niso imele. Ta dolg moramo plačevati mi danes. Tudi zato je to, da so končno uspeli rečt NE tako velik dosežek. Alternativi, ki sedaj sadi rožice tega ni uspelo nikoli, še huje, ta dolg je le povečevala. Več kot milijardo evrov smo letos plačali za te stare grehe deficitov.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Pa smo tam. Speeeet je kriva ona, stara opcija. Kdo pa bo odplačal kredite, najete v tem mandatu, pray tell me.

WarpedOne ::

Ja, za milijardo odplačila dolga letos je v največji meri kriva stara opcija. Ona je z 12imi leti zaporednih deficitov ta dolg nonstop le povečevala.
Pod Bajkom se je trend končno začel obračat in tudi obrnit.

DARSove kredite bodo plačali uporabniki AC. Če se vinjete obdržijo dlje časa, celo večji del tujci. Ne vem zakaj bi morali vse to plačat mi sami, zato da se švabi lahko potem hitro furajo na morje, pa turki in bosanci na delo v nemčijo. To le v ilustracijo.

Dej me spomni še na ostale kredite?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Vinjeta obdržala, ja. Si ti malček naiven? Me prav nič ne moti, če bi še kak turist prispeval za obnovo cest, ampak predvsem bi bilo treba primerno zaračunati tranzitu. Ki ga je že zdaj ogromno in celo čedalje več. Ampak ne, za njih vse po starem. Turki in Bosanci na delo v Nemčijo, ta pa je dobra. Prek Ptujske do Šentilja in nato v Avstrijo, mater nam uničijo cest. Zagotovo vsaj toliko, če ne bolj, kot dnevni tranzit od Lendave do Kopra.

Utk ::

Jah, ti vidiš samo Gruškovje in Maribor, tistih, ki grejo od Obrezja do Karavank pa ne.

djordjevic ::

Drži. Moja slaba. Še vedno pa trdim, da je mnogo večji problem v tovornem tranzitu kot pa v vikend-gastarbajterih.

WarpedOne ::

>> Še vedno pa trdim, da je mnogo večji problem v tovornem tranzitu kot pa v vikend-gastarbajterih.

In ob tej trditvi nisi sam.
Ampak ma tol bol malo zveze z drugimi krediti, ki se naj bi najeli letos oz zadnja leta in šli v notranji dolg? Se spomniš kakega?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Utk ::

hja smo pač tranzitna drzava, včasih je to dobro, včasih pa ne. Glih zato je treba čim prej zaključit s temi avtocestami in postavit sodobno zeleznico.

djordjevic ::

Ampak ma tol bol malo zveze z drugimi krediti, ki se naj bi najeli letos oz zadnja leta in šli v notranji dolg? Se spomniš kakega?

DARS je najel v času te vlade megalomanske kredite. Za te vem. Očitno jih je bilo še kaj, glede na to, da naj bi se naš zunanji dolg v obdobju te vlade podvojil. Kateri so ti krediti, ne sprašuj mene, ker jih nisem najemal jaz. Vprašaj vlado.

GLAVNI ::

Ampak ma tol bol malo zveze z drugimi krediti, ki se naj bi najeli letos oz zadnja leta in šli v notranji dolg? Se spomniš kakega?

DARS je najel v času te vlade megalomanske kredite. Za te vem. Očitno jih je bilo še kaj, glede na to, da naj bi se naš zunanji dolg v obdobju te vlade podvojil. Kateri so ti krediti, ne sprašuj mene, ker jih nisem najemal jaz. Vprašaj vlado.


Za kredite veš, a ne veš, kateri so. Zanimivo.

Javni dolg podvojil praviš. Vprašaj katerega koli ekonomista (ker nam ne verjameš), če je javni dolg v Sloveniji problematičen. Sicer je res, da se javni dolg povečuje, ampak zaradi večje rasti BDP, se ta v primerjavi z njim zmanjšuje. Get it?

Zeberdee ::

Ampak ma tol bol malo zveze z drugimi krediti, ki se naj bi najeli letos oz zadnja leta in šli v notranji dolg? Se spomniš kakega?

DARS je najel v času te vlade megalomanske kredite. Za te vem. Očitno jih je bilo še kaj, glede na to, da naj bi se naš zunanji dolg v obdobju te vlade podvojil. Kateri so ti krediti, ne sprašuj mene, ker jih nisem najemal jaz. Vprašaj vlado.

To je ena najboljših stvari te vlade. Ceste se morajo zgraditi v kosu in tudi za ceno megalomanskih kreditov. Celoten križ + "načrtovane" hitre ceste pozitivno vplivajo na gospodarstvo in še nekaj je: če imaš celoten križ, lahko zaračunaš in iz tega računa dobiš več.

Utk ::

Soršak naj bi Bavčarja udaril po žepu
Seveda bojo levičarji rekli, da je to spet ena predvolilna stvar, in čisto strinjam se z njimi, samo da dodajam, pa kaj potem? Sej normalno, da se politiki trudijo zarad volivcev, drugač se itak ne bi nič naredilo. No, desničarji se bojo očitno znebili ene črne pike, oz. prestavli problem na čas po volitvah, ker do takrat itak ne bo nič dokončno, levičarji se bojo pa morali odločit na kateri strani so. Dvomim, da bojo kaj dost Mercator omenjali, ker potem prehitro pridemo do Šrota in Jankoviča, ki tudi nista brez greha. Da bi ju zrtvovali za Pahorja pa tudi ni verjetno. Sta premočna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ted ::

Če me kaj zmoti je kritika države glede zadolževanja Darsa za gradnjo avtocest. Vse kritike pozivam naj se odpeljejo v Lenart ali Gornjo Radgono na kavo med delavnikom ali pa recimo v Miklavž ali Starše čez vikend nekje blizu ceste. Ko se je država/Dars zadolževal desetletje in več nazaj da je gradil ljubljnanjsko obvoznico in avtoceste povsod razen v SV Sloveniji pa tega nikogar ni zmotilo. Sedaj ko pa se dušimo v tovornem prometu in turističnih zamaških, ko drugo največje mesto v Sloveniji nima prave obvoznice in po nekaj 10 smrtnih žrtvah tovornjakov v prejšnjih letih pa je problem, ker se pri nas končno in s katatrofalno zamudo gradi avtocesta. No comment.
Mah...

borchi ::

> Če me kaj zmoti je kritika države glede zadolževanja Darsa za gradnjo avtocest.

bajuk je zato, da je postal prvi minister s suficitom z rebalansom proračuna oklestil proračun prometnega ministrstva. močno. več je vzel samo še obrambnemu ministrstvu.

warpedone se je enkrat tako milo razjokal in pridušal, da NIKOLI ne oprosti opoziciji, ki je predlagala, da se zaradi inflacije malo brzda javna poraba (tudi za ceste). bajuku, ki je pa to dejansko naredil, je pa že oprostil. globoka ljubezen ne pozna meja. materjal za romantični film.

btw, jaz pozdravljam to odločitev bajuka. gradbeniki ne folgajo tolk delat, imajo 100% zasedene kapacitete, več denarja za ceste pomeni samo to, da lahko dvigujejo cene. so pogruntali že pred 100 leti, infrastruktura se pospešeno gradi v recesiji, ker je to takrat relativno poceni, pa še konjunktura se tako zažene. bajuk je rabil 3 leta, da je ponovno odkril toplo vodo. vseeno boljše kot da tega ne bi pogruntal nikoli. še 4 leta ministrovanja, pa bo že za silo opravilno sposoben...
l'jga

drvo ::

Easy. Razvitejša ekonomija. Ima katera afriška država tudi višjo gospodarsko rast od opevane slovenske, pa še ne pomeni, da je jako razvita. Kvečjemu to, da razvite dohiteva.


Easy, po tvoji logiki, če je torej Avstrija razvitejša ekonomija potem je tudi normalno, da se je lažje spopadla z inflacijo saj se ni rabila boriti proti monopolom v trgovniski branži. Easy.

ampak prepričan sem, da boš našel nekaj, da boš to zanikal. Easy.

WarpedOne ::

warpedone se je enkrat tako milo razjokal in pridušal, da NIKOLI ne oprosti opoziciji, ki je predlagala, da se zaradi inflacije malo brzda javna poraba (tudi za ceste). bajuku, ki je pa to dejansko naredil, je pa že oprostil. globoka ljubezen ne pozna meja. materjal za romantični film.


Seveda spet lažeš. Žal niti tega ne obvladaš dost dobro, da te nebi ujeli.

Ta opozicija je bila čisto konkretna. Niso se delali finega o splošni javni porabi ampak so direkt rekli, da bi vlada morala upočasniti gradnjo avtocest. Točno katero cesto nebi smeli zgradit seveda niso povedal. Da če bi slučajno res kje nehali delat, da bi lahko zopet pljuvali in bili proti. Glede državnih cest pa lahko vsakdo, ki ima pet minut časa vidi, da je bilo za njihovo vzdrževanje namenjeno letos okrog 60 milijonov EUR več denarja kot lani in leta poprej.

Borchi, čas bo da začneš kazat številke. Toplega lufta ma vsak dovolj, pa še smrdi ponavadi. Ker iz tvojega pisanja sledi, da je bajuk zmanjšal razpoložljiva sredstva za obnavljanje državnih cest, še en graf kako se giblje fond na postavki 1350. Inflacija NI upoštevana, ampak to ne spremeni osnovne poante:

Kljub proračunskemu presežku, je bilo letos za obnavljanje državnih cest namenjeno več denarja kot kdarkoli prej.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

borchi ::

> Seveda spet lažeš. Žal niti tega ne obvladaš dost dobro, da te nebi ujeli.

ne. ti lažeš. oz. ne veš o čem govoriš.

praviš, da je opozicija zahtevala zmanjšanje sredstev za gradnjo avtocest. jaz pravim, da je to bajuk tudi naredil. če greš primerjat zakon o izvajanju proračunov republike slovenije za leto 2007 in 2008 in rebalans za leto 2008 iz meseca junija(?) 2008, boš videl kolikšna je razlika. da te nau na rit vrglo...

to, da pa limaš grafe, ki z trditvami, ki sem jih zapisal nimajo NOBENE veze (kaj imajo sredstva za vzdrževanje državnih cest veze s sredstvi za izgradnjo avtocest veš verjetno samo ti) je pa ali znak totalne nesposobnosti ali pa zlobe. glede na to, da me ponovno zmerjaš za lažnjivca, bi stavil kar na oboje.
l'jga

Ted ::

In za koliko mio evrov je Bajuk v rebalansu zmanjšal sredstva za gradnjo avtocest? In če si že pri tem, kolik je sploh delež sredstev iz proračuna pri gradnji avtocest? Tistih 10 mio evrov iz proračuna ne pomeni pri investicijah vrednih nekaj 100mio evrov nič in ne upočasnjuje gradnje avtocest.
Mah...

borchi ::

> In za koliko mio evrov je Bajuk v rebalansu zmanjšal sredstva za gradnjo avtocest?

če je verjet uradnemu listu za četrtino.

ob sprejetju proračuna za leto 2008: 13022402 Sredstva za izgradnjo avtocest 61.639.568
po rebalansu proračuna za leto 2008: 13022402 Sredstva za izgradnjo avtocest 44.163.878

> Tistih 10 mio evrov iz proračuna ne pomeni pri investicijah vrednih nekaj 100mio evrov nič in ne upočasnjuje gradnje avtocest.

se strinjam in sem tudi že napisal, da je pri taki zasedenosti kapacitet v gradbeništvu zgolj povečevanje sredstev za izgradnjo AC (2007 je bilo teh sredstev za polovico manj kot je bilo sprva predvideno za 2008) prinese ali višanje cen gradnje ali slabo kvaliteto ali zamude, lahko tudi vse skupaj...
l'jga

WarpedOne ::

>> praviš, da je opozicija zahtevala zmanjšanje sredstev za gradnjo avtocest. jaz pravim, da je to bajuk tudi naredil.

Opozicija je zahtevala zmanjšanje sredstev: CELOTNIH, SKUPINIH, SUMMUM BONUM = ustavitev gradnje AC na nekaterih odsekih.

Bajuk je pa zmanjšal proračunska sredstva, da je proračun rešil iz primankljaja. Dodaten denar za AC pa so nato dobili od drugje - dodatni krediti, ki se jih bo odplačalo iz pobrane cestnine - namesto iz davkov, kot bi jih blo treba če bi proračun ostal v deficitu, tako kot je bil v preteklih časih.

Mešaš, zavajaš in poskusaš sadit rožice ampak ti ne uspeva, ker dejstva tvojih manipulacij enostavno ne podpirajo.

Dejstvo je, da se AC gradijo s polnim temopom, za obnovo regionalnih cest je namenjeno več denarja kot kdajkoli prej in še vseeno je proračun v suficitu. Tole je uspelo desnici, levici nikoli.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Z zadolževanjem, ki ga bomo hipotetično poplačali uporabniki avtocest. Če nam ne bo uspelo, se bo dolg hitro pretopil v nove davke. Ni šla država za hec Darsu za porok. Ampak, pustimo času čas. Zaenkrat baje kaže dobo. Bomo še videli.

borchi ::

> Bajuk je pa zmanjšal proračunska sredstva, da je proračun rešil iz primankljaja.

če greš pogledat nazaj, je to TOČNO to kar sem rekel. bajuk je zato, da je naredil suficit, zmanjšal sredstva za AC.

če jih je kje drugje potem potegnil, je to še en dokaz za dvoličnost. pred svojim ministrovanjem je vpil TRANSPARENTNOST, TRANSPARENTNOST, kritiziral neproračunske blagajne itd... sedaj pa ti praviš, da bajuk dela na tem, da čim več stvari prestavi izven proračuna?!

> Dejstvo je, da se AC gradijo s polnim temopom...

kar je slabo. za določen procent manjša intenziteta bi prišparala večji procent sredstev, stvari bi bile lahko narejene kvalitetnejše itd.
l'jga

borchi ::

> Mešaš, zavajaš in poskusaš sadit rožice ampak ti ne uspeva, ker dejstva tvojih manipulacij enostavno ne podpirajo.

ti si tukaj tisti, ki navaja napačna dejstva. poleg tega imaš pa obraz me še zmerjat. pritlehno...
l'jga

Utk ::

Sej za levičarje je vse kar se dela s polnim tempom slabo. Zato mamo sojenja, ki trajajo 12 let, da ja ne bi kaj prehitro delali, avtoceste da ne govorimo, tudi bolnice se delajo počasi in zanesljivo, a ne?
Hvala bogu, da je čim manj stvari v proračunu. Izven proračuna plača tist, ki to rabi, ne pa vsi. Te obresti za posojila so drobiz proti temu, kolk denarja avtocesta prišpara, kolk zivljenj reši in kolk se zasluzi s cestninami. Enkrat jih bo pa itak treba naredit, bolje da čim prej.

djordjevic ::

Brez zamere CrniE, ampak naše avtoceste so ob količini (neobrzdanega) tranzita kvečjemu iz dneva v dan bolj nevarne, kot pa manj.

Utk ::

Ja no, ampak če bi zdaj Janša hotel naredit še en pas zraven, bi imeli spet levičarsko revolucijo. In kaj bi ti rad, da gre ves ta promet po navadni cesti? Ponekod gre ja, in mislim, da vemo kje je več mrtvih.

borchi ::

> Izven proračuna plača tist, ki to rabi, ne pa vsi.

garancije daje pa država. je že djordjevic povedal.

> Sej za levičarje je vse kar se dela s polnim tempom slabo.

če si pri polnem tempu ne(manj)učinkovit, je to slabo. nekateri letalski prevozniki so se na povišane cene goriva odzvali tako, da so začeli počasneje vozit po luftu, ker je tako bolj učinkovito. ti letalski prevozniki so zasebne družbe, večinoma iz zibelke kapitalizma. jaz, 'levičar', jim dam kar prav.
l'jga

TESKAn ::

In kaj bi ti rad, da gre ves ta promet po navadni cesti? Ponekod gre ja, in mislim, da vemo kje je več mrtvih.


Jaz bi pa rad, da gre tranzit čez Avstrijo. Ne maram kamijonov, ki grejo čez Slovenijo v Italijo in vse, kar nam pustijo je par € cestnine in mogoče kupijo en sendvič.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

djordjevic ::

Jaz bi pa rad, da gre tranzit čez Avstrijo.
Mnja, to pilulo boš najbrž moral požret. Jaz bi recimo raje videl, da se tranzit deklarativno ne omejuje čisto nič, vendar se ga primerno obdavči, torej da plačajo cestnino primerno temu, kolikor cestišča uničijo. Mi je povsem jasno, da škode povsem pokriti ne morejo nikoli, ampak naj jim cestnine vsaj malo dvignejo, da bi se ratio obraba cestišča/plačila vsaj malo popravil. Pa je očitno slovenski prevozniški lobi premočan.

WarpedOne ::

>> garancije daje pa država. je že djordjevic povedal.

Očitno je zate je državna garancija in državni proračun isto.

Povedal je tudi, da zaenrkat kaže dobro. Bolje kot je marsikdo vpil da bo. Tudi zaradi te poteze je letošnji proračun v plusu. Ampak levičarjem to seveda ni pogodu. Vpijete in jamrate da bi z glasnostjo zameglili odlične rezultate. Ampak ste prazni. O kakšni kredibilnosti ali pameti ni niti sledu.

>> Pa je očitno slovenski prevozniški lobi premočan.

Še vsakič ko sem omenil "pravičnejše" oz. realnejše cestnine za tovorni promet, sem fasal skrbi v stilu da se bo potem podražila hrana. Resnici na ljubo bi moral slovenski prevozniški lobi biti kratko malo indiferenten do cestnin. Cestnina bi morala biti direktna postavka v ceni prevoza in tako na neposrednih plečih plačnika oz. kupca prevozniške storitve. In se bo morda bolj splačalo kupovat domačo zelenjavo od tiste uvožene iz nizozemske. Vsi na profitu. Sedaj pa se glede cestnin dogaja posebno prerazdeljevanje, ko poceni nizozemsko solato ki se pelje v turčijo plačamo mi ki se peljemo v službo u lj (ilustracija).
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

TESKAn, misliš, da čez Avstrijo, Hrvaško, Nemčijo, Poljsko pa ne gre noben tovornjak al kaj? Vsi bi radi imeli poceni robo iz celega sveta, nihče pa noče tovornjakov. Hja, potem pa naj nekdo izumi teleportacijo.
Po moje bolj pametno, da se to pošteno zaračuna, in bomo imeli poceni avtoceste. Polovico enega pasu bomo pač rizkirali za tovornjake, kaj moreš. Če je preveč guzve, pa naj še en pas naredijo.
borchi, prejšnih 15 let ko so se avtoceste tako počasi delale (no, sej se še zmeraj) smo bli pa strašno učinkoviti, ne? Kolk časa se je viadukt RK popravljal, a? Smo ze pozabli. Pa trojanske predore so tudi delali dooolgo in so res odlični. Celo 2 leti so zdrzali brez popravil.

borchi ::

> Očitno je zate je državna garancija in državni proračun isto.

tega nisem rekel. ampak vidim, da se kregam s prvovrstnim tepcem, ki ne ve od kod pridejo določene postavke v proračunu (sej bi ti dal hint kje iskat, sam ne bi ti znal tega prebrat za čas tvojega življenja...).

> Vpijete in jamrate da bi z glasnostjo zameglili odlične rezultate.

če bi znal brat, bi videl, da sem pohvalil bajukov rebalans. kljub temu, da je ta isti bajuk kritiziral VSE rebalanse prejšnje vlade, češ da je rebalans proračuna potreben samo, če je proračun delala nesposobna vlada.
l'jga

borchi ::

> borchi, prejšnih 15 let ko so se avtoceste tako počasi delale (no, sej se še zmeraj) smo bli pa strašno učinkoviti, ne?

o čem ti to? v preteklosti so se AC delale hitreje.

na pamet govorite, kadar prilimate številke so pa nerelevante za debato. ampak to vas ne zaustavi, da 'levičarje' žigosate za nekredibilne, butaste itd. sej pravim, patetično...
l'jga

WarpedOne ::

>> o čem ti to? v preteklosti so se AC delale hitreje.

www.avtoceste.si:
V skladu z Letnim planom razvoja in obnavljanja avtocest v letu 2008, ki ga je Državni zbor RS sprejel 22.5.2008, bo letos v gradnji 159,5 km avtocest. Z gradnjo bodo izvajalci nadaljevali na 53,6 kilometra odsekov avtocest in hitrih cest, od katerih bo prometu predanih predvidoma 94,1kilometrov avtocest, na 10,4 kilometrih pa se bo z gradnjo začelo.

Dosedajšnja rekorderja sta po tvojem linku sodeč leti 1996 in 2004 s po 68km in 53km. Letos pa naj bi bilo dokončanih čez 90km. Realnost se še vedno ne strinja s tabo.

>> ampak to vas ne zaustavi, da 'levičarje' žigosate za nekredibilne, butaste itd. sej pravim, patetično...

Levičarji se za nekredibilne, butaste itd. žigosate kar sami skoraj vsakič ko odprete usta.
Kdo je imel 12 let svojega mandata konstanten primankljaj? Kdo je prvič uspel pridelat presežek?
Izvijaj se kolikor hočeš, vsa ta tvoja "pamet" ne spremeni dejstva, da smo letos morali plačat čez milijardo EUR teh starih grehov bivših proračunskih deficitov, za katerega so zaslužne bivše leve vlade in določeni osebki, ki si zopet obetajo možnost ropanja.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

borchi ::

> Kdo je imel 12 let svojega mandata konstanten primankljaj?

jaz ne.

> Izvijaj se kolikor hočeš, vsa ta tvoja "pamet" ne spremeni dejstva

iz česa se izvijam?
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()
strani: 1 2 3 4 5 ... 17


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SLS - gremo v opozicijo

Oddelek: Problemi človeštva
351792 (694) jrtjtejtt
»

Volitve se bližajo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
828253 (6872) T-h-o-r
»

Pahor bo linčan. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
1066664 (1563) dukenukem
»

ZDA - neustavna federativna republika

Oddelek: Problemi človeštva
371918 (982) Barakuda1
»

goljufije v politiki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1162985 (2155) Thomas

Več podobnih tem