» »

avto za avtocesto

avto za avtocesto

1
2
3

D3m ::

V bistvu velja pravilo, da je plin za motor celo boljši kot bencin, tako da me je ta informacija danes pustila odprtih ust in jo je potrebno še preverit pri drugih, če so kaj slišali okoli tega.


To je res. Oče je že menjal olje pri motorju, ven je iztočil čisto olje. Ampak ne vem kako je pri drugih avtomobilih.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

ScumbagSteve ::

Samo eno stvar mej v glavi, zahvališ pa se lahko pozneje: kupi avto, ki ima (vsaj) šesto prestavo. Tisti, ki se strinjajo s tem vedo o čem govorim.

Predlogi: megane, mazda 3, mazda 6, laguna - vse dobiš poštene avte za izbran budget in imajo 6. prestavo
Scumbag Štefko

Zgodovina sprememb…

mr1two ::

Mogoče malo out of the box: si mogoče pomislil, da bi dal trenutni avto predelati na plin? Preveri koliko stroška bi ti predstavljalo to, pri tem upoštevaj ceno plina in dejstvo, da je poraba plina višja(IMO prideš vseeno ceneje skozi, kot če menjaš avto oz. še vedno voziš na bencin). Razen če je trenutni avto kanta.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Hayabusa ::

francek1 je izjavil:

Mercedesi so posebna zgodba. Nihče jih ne gleda, ker folk misli, da je vzdrževanje drago, v resnici pa so deli cenejši od francozov. Pa da o zanesljivosti in varnosti ne govorim. Pojdi enega preizkusit pa boš takoj imel nasmeh na licih.

Kolega je imel metalik C180 (2.0 benz motor), po parih letih je rjavel okoli blatnikov kot kaka škoda favorit :)), ecu enota se mu je nekaj pokvarila, tako da mu je takrat žrlo okoli 10, na srečo je takrat že kupoval drugo vozilo in je celo našel kupca za trenutno vozilo, ki se ga je z veseljem znebil...Da je imel avto prej na a.netu več kot 1 leto pove vse.

Zico4 ::

iso2000 je izjavil:

Ja, me je doletelo, da se bom selil ca. 50km od službe. Tako da me čaka dnevna migracija. Večina je avtoceste. Glede na to, da imam trenutno starega bencinarja, ki je kar žejen, pa za daljše vožnje spet ne tako zelo udoben razmišljam o nakupu kakšnega dizla. Žal vlak in avtobus nista opcija, ki bi jo bil pripravljen koristiti - se časovno enostavno ne izide.
Zahteve so relativno nizka poraba, tempomat, dobra klima, solidne vozne lastnosti, tiha notranjost med vožnjo in ne predrago vzdrževanje.
Drugače mi avto ne pomeni kaj dosti, v smislu pripadnosti znamki ali statusnega simbola. Ker bo avto prvenstveno za avtocesto, razmišljam, da bi si omislil kaj večjega, saj kolikor sem gledal porabo je razlike kakšen liter po avtocesti - 4-5 ali5-6. Kar pa sem pripravljen "požreti", če dobim s tem bistveno večji in udobnejši avtomobil.
Za sedaj sem gledal Fiat Croma, Opel Vectra, Citroen C4, Peugeot 308 SW, 207SW, Toyota Yaris, Ford Focus.
Za avto bi plačal čim manj, ampak recimo do ene 6000EUR, bi se bil pripravljen "stegnit".
Predlogi, komentarji, mnenja?
Od vsega , kar si naštel, ti najbolj priporočam Fiat Croma 1.9 jtd ali mjtd (dizel 120 ali 150 KM).
Prednosti: mala poraba, relativno ugodna cena, malo število okvar (Fiatovi dizli so eni najboljših). Vsega tega spodaj pa raje ne beri...

Buggy ::

Od vsega , kar si naštel, ti najbolj priporočam Fiat Croma 1.9 jtd ali mjtd (dizel 120 ali 150 KM).
Prednosti: mala poraba, relativno ugodna cena, malo število okvar (Fiatovi dizli so eni najboljših). Vsega tega spodaj pa raje ne beri...


Zadnja Fiat Croma, zadnja Opel Vectra ter SAAB 9-3 si delijo tako isto podvozje (platformo Epsilon), kot tudi iste diesel motorje (M)JTD/CDTI/TiD...je pa izbira stvar okusa. Meni Croma zal ne potegne ;)

T-h-o-r ::

fiat

ne se jebat folk, prosim no
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

francek1 ::

Hayabusa je izjavil:

francek1 je izjavil:

Mercedesi so posebna zgodba. Nihče jih ne gleda, ker folk misli, da je vzdrževanje drago, v resnici pa so deli cenejši od francozov. Pa da o zanesljivosti in varnosti ne govorim. Pojdi enega preizkusit pa boš takoj imel nasmeh na licih.

Kolega je imel metalik C180 (2.0 benz motor), po parih letih je rjavel okoli blatnikov kot kaka škoda favorit :)), ecu enota se mu je nekaj pokvarila, tako da mu je takrat žrlo okoli 10, na srečo je takrat že kupoval drugo vozilo in je celo našel kupca za trenutno vozilo, ki se ga je z veseljem znebil...Da je imel avto prej na a.netu več kot 1 leto pove vse.

C180 je poleg 190 največji klump, kar jih je MB naredil. To je bilo vozilo za tiste, ki so hoteli imet Mercedesa, niso pa imeli denarja zanj.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Hayabusa ::

No no, počasi se boš izdal.
Tudi MB le ni tako dober kot nutella na kruhu :)).

šernk ::

T-h-o-r je izjavil:

fiat

ne se jebat folk, prosim no


to lahko reče samo nekdo, ki fiata še nikoli ni imel v lasti. Oprosti drugega razloga ne znam povedat. Problem v kvarljivosti avtov je izključno v tistih za volanom in nikoli v tistem pred volanom, ker drugače si ne znam razlagat, kako lahko pri nas vsi italijani še vedno delujejo, brez velikih stroškov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T-h-o-r ::

ne, saj ni samo kvarljivost ... ampak fiat je, kot da bi šel kupit crt televizor



fiat, lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Hayabusa ::

Fix it again Tony ne velja več ?

Škod ker imajo samo 2 modela notri.
http://avtonasveti.com/category/fiat/

Za vaše preljube naciwagne raje ne glejte fehlerjev.

krneki0001 ::

toxius je izjavil:

Lahko poskusiš dobiti tudi Laguno 2,0dci od 2007 letnika dalje, sam posedujem letnik 2008 Laguna 3 2,0 dci 130 konjev, poraba na AC v 6. prestavi pod 6l, če seveda voziš po tempomatu cca 120km/h...

Berem veliko pluvanja čez francoze, s katerimi se sam ne morem strinjati, saj je to moj že 3. Renault in vsak do sedaj mi je služil BP, vendar z rednimi servisi na 15k kilometrov. 2,0 dci sem vzel, ker ima vodno hlajeno turbino, verigo in je narejen v sodelovanju z Nissanom (motor), poleg tega je karavan za moje pojme zelo udoben in vseeno dovolj trda da v ovinkih ne plava(LAguna 3, Laguna 2 je mehkejša)... trenutno imam 174.000 prevoženih in do sedaj SAMO redni servisi... Res pa je, da je 6.000 mal kratka "špaga" oz. budget...

Primeri:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=703...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=703...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=693...

Stroški vzdrževanja:
redni servis na 15.000 km me pride 110EUR
veliki servis me je prišel 300EUR


Tudi sam sem imel ene 5 renaultov. Potem sem pa iz novega twinga prešaltal na 20 let starega subaruja z grand luxury opremo (rabil sem denar, pa sem prodal skoraj nov avto in si kripo za takratnih 200 mark kupil), pa ti povem, da se vsi renaulti skrijejo po zanesljivosti. Na subaruju s kilometrino kot vseh 5 renaultov prej je bilo manj za servisirat kot na novem twingu. S tem da je imel tudi opreme več kot vseh 5 renaultov skupaj. Uglavnem od takrat sem na subarujih za relacijske vožnje in ti povem da po zanesljivosti in kvaliteti izdelave so za moje pojme prava izbira. Po obliki in dizajnu so pa daleč zadaj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

T-h-o-r ::

razen imprez :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

krneki0001 ::

tudi stare impreze niso ravno cvet oblike. Tudi na splošno večina starejših subarujev je pa prav ogabno grdih, novejši so pa že nekak sprejemljivi (čeprav si lastim trenutno 2 stara subaruja in enga terenca).
Ko bom imel dost denarja, pride pa k hiši sigurno subaru XV (22cm "dvignjena" impreza z vso opremo in zelo zmogljiv avto na vseh terenih).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

nebivedu
Se ti zdi fer primerjati entry level vozilo z Japonsko eksotiko (v očeh povprečnega Janeza Novaka), model vozila v top klasi ?
Kot bi presenečeno ugotavljal, da se bmw 740 kvari dosti manj kot yugo 45.

LordNacho ::

Moj predlog: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=705...

Ali pa kakšna Škoda (2k cenejši VW), morda Mazda (Vendar je 3ka rada požrešna, 6ka pa draga). Naj pa te ne bo strah pogledati tudi za kakšno Kio (vendar ne prestaro).

+ Odsvetoval bi ti vse (razen najnovejših) francoze, le ti imajo po mojih opažanjih nekje 50/50 šans, da se ti kvarijo vsakih 1000km ali pa brez problem zdržijo 300k.

Zgodovina sprememb…

Zico4 ::

T-h-o-r je izjavil:

ne, saj ni samo kvarljivost ... ampak fiat je, kot da bi šel kupit crt televizor

fiat, lol

Še en dokaz, da nimaš pojma o pojmu! Fiat ni samo Fiat, je še marsikaj drugega., Je še Alfa Romeo, Lancia, Ferrari (ja že zelo dolgo je v lasti Fiata), Chrysler (Fiat je večinski lastnik)!
Še marsikaj bi lahko napisal, pa ne bom, ker pri ljudeh take sorte to nima nonegea smisla.

btree ::

Fiat ima dobre dizel motorje, ostalo je pa bolj tako. Predlagam Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda 6, če so preveliki pa Toyota Auris, Opel Astra, BMW 3.

krneki0001 ::

Hayabusa je izjavil:

nebivedu
Se ti zdi fer primerjati entry level vozilo z Japonsko eksotiko (v očeh povprečnega Janeza Novaka), model vozila v top klasi ?
Kot bi presenečeno ugotavljal, da se bmw 740 kvari dosti manj kot yugo 45.


Subaru leone ni bil top klasa, top klasa je bil takrat legacy. Leone je bil recimo primerljiv z renault 21 nevada, samo kako desetletje starejši. (oprema je pa za 1985 letnik bila top v primerjavi z vozili letnika 1998, ki so se takrat prodajala v sloveniji - samo za okvir, kaj je avto imel - 4x4 pogon z reduktorjem in zračno podvozje (do 50kmh se je lahko dvignil za 6cm (za vožnjo po terenu), nad to hitrostjo pa se je spustil na normalno višino), servo volan, nastavljiv volan po višini, nastavljiv sedež po višini, centralno zaklepanje, elektro ogledala in elektro stekla spredaj in zadaj.) Ampak grd je bila pa ko sam satan. Bi ga pa še danes imel, če bi se dalo doma zmenit, da je tok grd avto doma parkiran.

Res je pa problem v očeh janeza novaka. Te oči vidijo namreč večinoma samo predrage VAG kolmkište s 5x previtimi kilometri al pa francosko zmedo, japonce pa tretirajo kot eksotiko, pa čeprav jih večina niti sedela ni v japoncu, kaj šele da bi se zapeljal z njim par 100km.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

btree ::

Jaz imam odlične izkušnje z japonci in kupujem le njih. Deli so dragi, samo se ne kvarijo glih :).

black ice ::

btree je izjavil:

Fiat ima dobre dizel motorje, ostalo je pa bolj tako. Predlagam Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda 6, če so preveliki pa Toyota Auris, Opel Astra, BMW 3.

To je vse nad 6000EUR. Če odmislim ta pogoj - bi med zgornjo izbiro vzel Hondo Accord (sedme generacije, >2005) ali BMW 3. Težka izbira. Z drugimi nimam izkušenj in se bom vzdržal komentiranja.

Edit: Mogoče bi še dodal Mazdo 6, če sem jo že zgoraj omenil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

Map ::

Priporočam ti BMWja 320d. Pravjo, da je najboljši avto za povprečnega uporabnika, pa še kvaliteten je. Lahko pa še pogledaš za kakšnim Audijem A4 ali Golfom 5.

Zico4 ::

Nekaterim pač ni jasno, da fant kupuje avto za cca. 6000 EUR.
Za ta denar na primer dobiš 4 do 5 let staro Fiat Cromo (novi model) ali pa vsaj 7 do 8 let star BMW serija 3, ki ima nekaj sto tisoč prevoženih km?
BMW se mogoče splača kupiti če imaš v žepu vsaj 10.000 EUR, sicer dobiš zgonjen avto...

šernk ::

A obstaja sploh še kateri avto, ki se mu ga ni priporočalo? :D

še vedno trdim, bistven je lastnik in ne znamka avta (so nekateri modeli, ki so resnično zanič, ampak to imajo vse znamke od fiata do mercedesa).

fiat je odličen primer: vsake toliko pride ven kakšen zanič avto tipa bravo ali stilo in so vsi zanič (razne pande itd...se pa niti ne omeni), tudi renault spada sem, toliko cliotov kot je na cesti se sploh sprašujem, kje imajo ljudje denar za popravila? Pa renaulta ne kupim, ampak ne ker se preveč kvarijo, temveč ker mi niso všeč in ker ima povsod neke svoje vijake.

v obratnem primeru je mercedes, ki vsake toliko da ven res katastrofalen avto, pa nekateri ga kljub temu kujejo v višave, da če kupiš mercedesa ne moreš zgrešit, potem pa bo tak kupil ravno tisti klum od klumpa, in potem bo: ja pa ta je res zanič.

legendarni audi je pa zgodba zase, njegov paradni konj A8 je katastrofa od katastrofe (določena serija!) in itak so vsi audiji vrhunski, ker pač lastnikov A8 ne poznaš veliko, če sploh kakšnega (no jaz ga poznam in avta ne more nihče prehvalit glede voznih lastnosti, ko pride do zanesljivosti hja, lahko začne naštevat kaj se mu ni še pokvarilo, ker prej konča).

pač če prejšni lastnik ni dal na avto niti centa, je lahko tudi batmobil pa se bo stalno kaj kvarilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Dober dan ::

šernk je izjavil:

A obstaja sploh še kateri avto, ki se mu ga ni priporočalo? :D

še vedno trdim, bistven je lastnik in ne znamka avta (so nekateri modeli, ki so resnično zanič, ampak to imajo vse znamke od fiata do mercedesa).

fiat je odličen primer: vsake toliko pride ven kakšen zanič avto tipa bravo ali stilo in so vsi zanič (razne pande itd...se pa niti ne omeni), tudi renault spada sem, toliko cliotov kot je na cesti se sploh sprašujem, kje imajo ljudje denar za popravila? Pa renaulta ne kupim, ampak ne ker se preveč kvarijo, temveč ker mi niso všeč in ker ima povsod neke svoje vijake.

v obratnem primeru je mercedes, ki vsake toliko da ven res katastrofalen avto, pa nekateri ga kljub temu kujejo v višave, da če kupiš mercedesa ne moreš zgrešit, potem pa bo tak kupil ravno tisti klum od klumpa, in potem bo: ja pa ta je res zanič.

legendarni audi je pa zgodba zase, njegov paradni konj A8 je katastrofa od katastrofe (določena serija!) in itak so vsi audiji vrhunski, ker pač lastnikov A8 ne poznaš veliko, če sploh kakšnega (no jaz ga poznam in avta ne more nihče prehvalit glede voznih lastnosti, ko pride do zanesljivosti hja, lahko začne naštevat kaj se mu ni še pokvarilo, ker prej konča).

pač če prejšni lastnik ni dal na avto niti centa, je lahko tudi batmobil pa se bo stalno kaj kvarilo.


Meni pa stilo dobro služi. Sem zadovoljen z njim kar se tiče pokvarljivosti.. Ni težav. Kar se tiče pa kvalitete.. Ko sem ga kupil sem ga z veseljem šou špricat z maxibrilom in je armaturna plošča namesto črna postajala bela.. še danes nisem pozabil razočaranja na svojem obrazu.. Res.. kvaliteta na vrhuncu.. Ko sem mel še 15 let starega golfa 3 se je svetil kot nov ko sem ga ušmekal.. ta makaronar pa niti približno ne ve kaj pomeni sijaj..

Brias ::

Audi A3 2.0 TDI Ambiente

vsi servisi delani na porse verovskovi,glavni servis narejen na 180 000 km,menjano vse kar spada v glavni servis
racune in garancijo prilozim.

...





http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=697...



1.registracija: 10 / 2003 ( kupljen v SLO )

6.100 € ( odpeljes za 5.500 do 5.700 )




ogromno opreme ...

- lahka (ALU) platišča:5 kraka original audi 17 col
- ABS zavorni sistem
- ESP elektronski program stabilnosti
- ASR regulacija zdrsa pogonskih koles
- športno podvozje
Varnost:
- 8 x Airbag
- senzor za dež
- Adaptive light / dimanično prilagodljivi žarometi
- meglenke
- 3. zavorna luč
- alarmna naprava
- kodno varovan vžig motorja
Notranjost:
- število sedežev: 5
- leseni dodatki v notranjosti
- ALU dodatki v notranjosti
- sedeži: športni
- sedež: nastavljiv
- sredinski naslon za roko
Udobje:
- klimatska naprava - avtomatska
- klimatska naprava - 2 conska
- stekla: tonirana
- stekla: električni pomik
- ogledala: el. nastavljiva zunanja ogledala
- ogledala: ogrevanje zunanjih ogledal
- ogledala: el. zložljiva zunanja ogledala
- centralno zaklepanje
- centr.zaklep. z dalj. upravljanjem
- volan: nastavljiv po višini
- volan: nastavljiv po globini
- volan: servo
- volan: športni
- volanski obroč oblečen v usnje
- tempomat
Multimedia:
- avtoradio / CD:original audi
- Hi-Fi ozvočenje
- potovalni računalnik
Uporabnost:
- zadnja klop: deljiva 1/3 - 2/3
- Isofix sistem za pritrditev otr.sedeža
Ostalo:
- servisna knjiga / potrjena
- nepoškodovan
- nekaramboliran
- avto je garažiran
- slovensko poreklo

Janac ::

Na 4. sliki ima na jeklenih platiščih okrasne pokrove.

Brias ::

jap, verjetno 4 zimske na jeklenih, 4 letne na litih ....

1-4 so sneg ...
5-6 pa poletje/jesen

Janac ::

Če ni profil na gumah obrabljen imaš za 300-350eur manj stroškov, še en razlog za nakup.

Če rabiš več prostora pa vzameš Škodo Octavio.

npr. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=706...

Mislim, da si z Audijem A3 delita identično platformo, nevem točno katero.

- klimatska naprava - 2 conska
- ogledala: el. nastavljiva zunanja ogledala
- ogledala: ogrevanje zunanjih ogledal
- volanski obroč oblečen v usnje
- tempomat
- senčni rolo za zadnje steklo
- Hi-Fi ozvočenje
- potovalni računalnik
- komunikacijski paket
- pripomoček za parkiranje PDC/Parktronic
- mrežasta pregrada tovornega prostora


Bogata oprema:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

RejZoR ::

10 let star avto za 6 jurjev? Oprema gor ali dol, še vedno je star 10 let...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Janac ::

RejZoR je izjavil:

10 let star avto za 6 jurjev? Oprema gor ali dol, še vedno je star 10 let...


Koliko je pa 2013 - 2006? 7 let pa res.

Utk ::

6 jurjev za 7-10 let star avto, ki gre proti 200 jurjem, ne bi dal. Menjat bo treba vse kar je na podvozju, verjetno nove gume, jaz osebno bi vseeno takoj naredil veliki servis, če ga ne bi kupil ravno od najboljšega prijatelja, itd, itd., tudi če predpostavimo, da ne bo dizelskih okvar, ki bi lahko stale kot pol avta. Raje bi se stegnil za še par jurjev in kupil kakšnega novega ria dizel, majhen bencinar če se ne vozi prehitro, ali kaj podobnega. Nima nič manj prostora od tistega audija. V petih letih bi s stroški sigurno vsaj izničila svojo višjo ceno, in po petih letih bi še zmeraj imel avto, ki ga lahko prodaš ali voziš še 5 let. Čez 5 let pa od tega audija ali škode ne boš imel več nič, razen res stare kripe.
Takšni avti so v redu za koga, ki ne dela dosti km, se pa rad vozi v čem dobrem. Nekdo, ki se malo več vozi, pa si naj kar izračuna kolk km bosta imela čez 5 let.

RejZoR ::

Audi zgoraj je bil registriran 2003...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Janac ::

krneki0001 ::

10 let star avto je vreden 1500 evrov, pa če se vsi na glavo postavite. Pa naj ima najboljšo opremo, se več zanjga ne da. Je le 10 let star. Jebe se meni, če je avto stal 50.000 evrov, ko je bil nov, danes po 10ih letih je zame vreden 1500 evrov, tok ponudim več pa ne. In če bi vsi tako delal, bi se vsa ta jetra tudi pocenila, ker jih drugače prodat nebi mogl. Na žalost se pa še vedno najdejo bedaki, ki kupujejo rabljene avte za 5x previsoko ceno in mislijo, da so kupil orenk avto. Niso, to so samo navadna jetra 10 let stara in 5x predraga.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

je razlika med tem audijom ter novo najcenejšo dacio naprimer. Kvaliteta in te fore. In ker je dacia nova lahko celo zgubi več vrednosti kot tale star audi. Ki v bistvu niti ni tok star - je pravkar prišel na trg njegov naslednjik. Pol še računaš, da je dacia bencinar in audi diesel in te pol ta audi lahko manj stane ko dacia...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Ne, ta audi te ne more prit manj kot dacia po nobeni računici, tudi če je dacia bencinar. Lahko rečeš, da se lepše vozi, da je tišji, da si z njim večji frajer, ampak cenejši pa pač ni. Čez 5 let realno ne bo vreden nič, dacia sicer tudi ne kaj dosti več, ampak bo pa vseeno imela šele 5 let in še vsaj naslednjih 5 let bo prevozila brez prevelikih stroškov. Normalno pa da se ne splača kupit novega avta in ga čez 3 leta prodat, če gledaš na denar.
Jaz se bi stegnil vsaj do ria, tudi 1,2 bencinar porabi dosti malo, če se ne voziš 150 po avtocesti.

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

je razlika med tem audijom ter novo najcenejšo dacio naprimer. Kvaliteta in te fore. In ker je dacia nova lahko celo zgubi več vrednosti kot tale star audi. Ki v bistvu niti ni tok star - je pravkar prišel na trg njegov naslednjik. Pol še računaš, da je dacia bencinar in audi diesel in te pol ta audi lahko manj stane ko dacia...


Razlike med bencinarji in dizli so v porabi vedno manjše. Razlike v servisiranju pa so vseeno velike. Dizel je dražji za servisirat, da o kakšni odpovedi turbine sploh ne govorimo.

Razlika med tem audijem in najcenejšo dacio? A ima dacia kakšen primerljiv razred avtomobila, ki bi se lahko primerjal s tem audijem?
Vseeno pa za 10 let star avto ne plačam več kot 1500 evrov ali primerno manj glede na stanje avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

6.2 povprečje za a3 2.0 tdi.

sandero 1.2 z polovico konji ko a3 ima višjo porabo
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

s tem da to so porabe uporabnikov. Če bi se s temi audiji vozilo kot da se vozi..dacio bi še liter manj porabli.

7 let stara dacia < 3kEUR

a3 tdi 15 let star 2kEUR
če je nova dacia pa je vsaj 7kEUR pol na njej zgubiš več na vrednosti.

@nebivedu: ne, dacia nima in ni imela konkurence a3-ju. nevem kaj ima to veze
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

krneki0001 je izjavil:

Razlike med bencinarji in dizli so v porabi vedno manjše.
Niti ne. Razlika se je malo zmanjšala zaradi vgradnje turbine na bencinarje, ampak to je to. Še vedno je razlika fiksna in tudi vedno bo. Zaradi različnega termodinamičnega procesa (Otto/Diesel). Med sodobnimi N/A bencinarjem in sodobnim TD pa je razlika v porabi še vedno enaka, in to okoli 30%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

dzinks63 ::

Imaš kar nekaj ponudbe za cca 1500e za 10let stare avtomobile, tako da ni problema, tudi ta segment ima svoj trg, so pa tudi dražji 10letniki, kateri pa ne pridejo v tvoj izbor, pač vsakomur svoje.

Sicer bi pa OP mogoče res lahko razmišljal kar o nakupu novega avtomobila, pač za ta denar dobi nekaj manjšega, kar potegne vse ostale stroške zelo male, razen poraba goriva bo malenkost večja, ima pa nov avtomobil, s katerim se bo lahko brez problemov vozil 5let.

krneki0001 ::

Energetik
Tovarniški podatki za foresterja:
Subaru forester 2.0 (150KM) dizel 6.3 l/100km
subaru forester 2.0 (160KM) bencinar 6.4 l/100km

Tole je zame minimalna razlika. Razliak v nabavni ceni novega je pa 8000 evrov. Pa si izračunaj, koliko kilometrov prevoziš z 8000 evri, da prideš na začetno ceno foresterja dizla. In te razlike so vedno manjše, tudi delajo vsi na tem, da bodo manjše.

Pa upam, da bomo počasi smrdljivce, tako kot na japonskem, izrinili iz mest (prepoved dizelskih avtomobilov v mestih), ker spuščajo (kljub nevemkakšnim filtrom) rakotvorne delce v zrak 100x bolj od bencinarjev.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

15 let star audi z originalnimi 200 jurji plus novimi vsaj 200 kot jih bi naredil OP v sedmih letih je vreden 2 jurja? V katerem vesolju? Dacia je lahko marsikaj slabšalnega, ampak sami motorji so ok, ta 1,2 obrne 300 jurjev za šalo, če ga normalno servisiraš.
Pa pusti že enkrat to dacio, ki sploh ni poceni, če ji dodaš normalno opremo. Za 10 jurjev imaš kio rio 1,2 s solidno opremo, z enako prostora kot audi, pa tudi nič bolj škripajoča ni od 10 let starega audija.

M-XXXX ::

krneki0001 je izjavil:

Energetik
Tovarniški podatki za foresterja:
Subaru forester 2.0 (150KM) dizel 6.3 l/100km
subaru forester 2.0 (160KM) bencinar 6.4 l/100km

Tole je zame minimalna razlika. Razliak v nabavni ceni novega je pa 8000 evrov. Pa si izračunaj, koliko kilometrov prevoziš z 8000 evri, da prideš na začetno ceno foresterja dizla. In te razlike so vedno manjše, tudi delajo vsi na tem, da bodo manjše.

Pa upam, da bomo počasi smrdljivce, tako kot na japonskem, izrinili iz mest (prepoved dizelskih avtomobilov v mestih), ker spuščajo (kljub nevemkakšnim filtrom) rakotvorne delce v zrak 100x bolj od bencinarjev.


147-150KM ima porabo 7L: http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
158KM bencinar ima pa 9.6L http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

7L/100 krat 30%= 9.1L. Dejansko ima bencinar VEČ kot 30% večjo porabo...

Toliko o tem.

Blinder ::

novi forester 2.0 150, 7.5 deklarirana poraba
- || _ 2.0 147 diesel, 5.8 deklarirana poraba. Bencinar tle porabi glih 30% več kot diesel, kot je reku energetik.

utk, poglej si cene 15 let starih tdi-jev - niti ni važno, da je audi, lahko tudi seat- pa pač se čudi cenam 2k€
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

sirotka ::

francek1 je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

francek1 je izjavil:

Mercedesi so posebna zgodba. Nihče jih ne gleda, ker folk misli, da je vzdrževanje drago, v resnici pa so deli cenejši od francozov. Pa da o zanesljivosti in varnosti ne govorim. Pojdi enega preizkusit pa boš takoj imel nasmeh na licih.

Kolega je imel metalik C180 (2.0 benz motor), po parih letih je rjavel okoli blatnikov kot kaka škoda favorit :)), ecu enota se mu je nekaj pokvarila, tako da mu je takrat žrlo okoli 10, na srečo je takrat že kupoval drugo vozilo in je celo našel kupca za trenutno vozilo, ki se ga je z veseljem znebil...Da je imel avto prej na a.netu več kot 1 leto pove vse.

C180 je poleg 190 največji klump, kar jih je MB naredil. To je bilo vozilo za tiste, ki so hoteli imet Mercedesa, niso pa imeli denarja zanj.

Hahaha, koje gluposti. Iste klampajo bemvejaši, ko crkne kaka 4 valjna mašina, to itak ni bmw, bmw je nad 5m in 6 cilindrov. Dejstvo je, da glede zanesljivosti je tombola, odvisno od tega, kako boš trofil.

krneki0001 ::

To je 15 let star avto. Plačujte za ta jetra če vam paše, ampak zame 15 let star avto ni vreden praktično nič. Mogoče 200 evrov.

Ne vem kdo je dacio označil za avto, da jo primerjate z audijem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Ja ja, cena v oglasniku je lahko tudi 3 jurje, vprašanje pa po kolk res gre, sploh če ima 400 jurjev na števcu.
In še enkrat, dacia sploh ni poceni. Poceni je osnovna za 7 jurjev, ki komaj da ima električni štarter, vse druge so pa drage. Pa še ta za 7 jurjev je vprašanje če je poceni, če imaš za 9 čisto normalen avto.

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

novi forester 2.0 150, 7.5 deklarirana poraba
- || _ 2.0 147 diesel, 5.8 deklarirana poraba. Bencinar tle porabi glih 30% več kot diesel, kot je reku energetik.

utk, poglej si cene 15 let starih tdi-jev - niti ni važno, da je audi, lahko tudi seat- pa pač se čudi cenam 2k€


Trg je prilagodljiv, če vi nebi hoteli plačat tok za ta jetra, bi cene padle, ker pa slovenceljni za TDI-je še vedno 5x preveč plačujete, so cene kakršne so. Tudi drugi jih ne bodo spustili, če najdejo bedaka, ki jim to plača. Če bi vsi rekli, goni se, ne dam ti toliko, bi pač cene padle.

Ampak sam osebno za kos pleha (zame pač avto ni statusni simbol kot za večino slovenceljnov, ampak samo in izključno prevozno sredstvo iz točke A v točko B), ki je 15 let star ne dam več kot 200 evrov, za 10 let starega pa max 1500 evrov, pa naj bo to audi, mercedes ali kaka druga značka, ki jo slovenci tok preferirate.


Pa dejte dacio ven iz tega konteksta, ker to ni avto. Je bolj poizkus, če so ljudje še to naivni, da kej takega kupijo.

Utk je izjavil:

Ja ja, cena v oglasniku je lahko tudi 3 jurje, vprašanje pa po kolk res gre, sploh če ima 400 jurjev na števcu.
In še enkrat, dacia sploh ni poceni. Poceni je osnovna za 7 jurjev, ki komaj da ima električni štarter, vse druge so pa drage. Pa še ta za 7 jurjev je vprašanje če je poceni, če imaš za 9 čisto normalen avto.



Koliko je cena za dusterja z vso opremo, bencinsko mašino in 4x4 pogonom? 19 jurjev. Je to poceni? Zame ne. Čez 5 let bo pa ta približek avtomobilu razpadel, vreden ne bo nič, avto bo pa več na servisu kot na cesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32661394 (26938) lucky13

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33138255 (31640) bluefish
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15022876 (19987) krneki0001
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9714519 (12393) RejZoR
»

Nakup avtomobila?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8611498 (9315) francek1

Več podobnih tem