» »

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005

«
1
2

Stepni Volk ::

Nemška avtomobilistična revija

1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Hyundai
5. Nissan
6. Chevrolet
7. Volvo
8. Suzuki
9. Mitsubishi
10. Opel
11. Audi, BMW in Smart
14. Skoda
15. Mercedes
16. Ford, Seat in VW
19. Kia
20. Alfa Romeo
21. Citroen
22. Renault
23. Fiat in Peugeot

Vir: Auto Bild


Po mnenju angleških gledalcev in bralcev Top Gear-a, je seznam sledeč:
1 Lexus
2 Skoda
3 Honda
4 Mazda
5 Toyota
6 Subaru
7 Mini
8 Porsche
9 Jaguar
10 BMW
11 Hyundai
12 Volvo
13 Audi
14 Saab
15 Suzuki
16 Seat
17 Lotus
18 Smart
19 Nissan
20 Chrysler
21 Volkswagen
22 Rover
23 Kia
24 Mitsubishi
25 Ford
26 MG
27 Opel (v VB Vauxhall)
28 Alfa Romeo
29 Jeep
30 Daewoo
31 Land Rover
32 Mercedes
33 Citroën
34 Renault
35 Fiat
36 Peugeot

Vir: Top Gear



Seznam se razlikuje zaradi načina pridobivanja informacij. Podobne raziskave dela še ADAC (online le za leto 2004 po kategorijah), JD Powers in drugi.
Zanimivo je, da so na zadnjem mestu isti proizvajalci >:D

Tear_DR0P ::

zanimivo je tud da je na tretjem mestu isti proizvajalec
zame osebno je pa zanimivo to, da je ford kr jajc, kar sm že dolg tud sam razmišljal
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Stepni Volk ::

FORD - Fix Or Repair Daily
FORD - Found On the Road Dead

Hec. V resnici je bil Ford Focus prejšnje generacije najbolj zanesljiv avto v svoji kategoriji, kar nekaj let v različnih starostnih kategorijah. Bil je hkrati tudi najbolj prodajani avtomobil v EU (izmenjavala sta se s Peugeotjem 206), kar ni slabo.

Utk ::

Top gear je delal anketo...to ni preveč objetkivno. Nekdo, ki kupi forda, mercedesa, bmwja pričakuje od avta popolnost, od honde, hyundaija pa ne...pri teh lastnik najbrž ne gleda na vsako malenkost.
Nemško pa ne znam:) samo je bila tudi anketa, ne?

Microsoft ::

Podatki so dosti malo vredni, ker se ne ve, kaksna je razlika med posameznimi mesti. Ce ima recimo prozvajalec na prvem mestu 1000 okvar, prozivajalec na 30 mestu pa 1050, je to itak zanemarljivo malo. Tko da zelo prav bi prisel tudi graf, koliko je teh okvar.
Sicer si pa doma lastimo avto, ki je na prvem mestu. Letnik 90, >200km prevozenih pa se kar gre. Od "okvar" so bile razne male stvari, ko je kak zvit in zarustan pleh, kake svecke in podobno. Ostalo, kot je masina in menjalni, je pa se kar originalno. Skoda je edino, ker so rezervni deli dragi.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

igor0203 ::

Mi mamo že tretjega Forda in z nobenim nismo imeli kakšnih večjih težav. Redni servisi in pa mogoče kdaj kakšen izreden serveis, sam še to so bile samo malenkosti.
Tko da imam s Fordom same pozitivne izkušnje in upam da si bom lahko privoščil svojega Mondeota. :D

Stepni Volk ::

Jep. Razlika je v tem, da je rezultatom ankete dodal še znane okvare vozil po proizvajalcih. Npr.:
- serijska napaka Peugeot 307 z bencinskim motrjem, ki so kar pogosto zagoreli
- serijska napaka VW 1.0 - 1.4 bencinskih motorjev, kjer so pokali pri nizkih temperaturah v primeru ekstremno kratkih voženj pozimi (napaka še vedno ni odpravljena - ni bilo vpoklica)
- goreli so tudi 2.0Tdi VW group (Audi, Seat, Škoda, VW...) mašine prve generacije, ter 220 CDI Mercedes Benza. Glede nato, da dizel ne zagori tako hitro, so morali nekaj orenk zaJ. 2.0 Tdi motorji VW group imajo tudi nenavaden problem, preveč treseejo. To so poskušali popraviti z menjavo FW, nosilci... a se je izkazalo, da je problem pri sklopki določenega proizvajalca (mislim, da Look).

Dodali so tudi vse uradne vpoklice vozil - popravila serijskih napak določenih serij.

Tudi JD Powers analiza bazira na anketi.

Le ADAC ima drug prijem: število okvar, ki jih letno zabeležijo na 1000 vozil Pri tem je omejitev, da mora biti prodanih neka minimalna številka vozil.
ADACov seznam ima tako to napako, da ne vključuje popravil vozil pri katerih ADAC ni sodeloval oz. jih reševal stoječe na cestah in avtocestah.

Resnično kredibilno statistiko je težko narediti, saj bi morala vključevati vsa popravila vozil, ter predvsem ravnanje lastnikov z njimi (redni servis, preverjanje tekočin, pritiska v pnevmatikah...)
Verjetno bo možno, ko bomo v avtomobile dobili BLACK BOX v stlu letalskih. Takrat bomo vedeli več. Po raziskavah dejanskih avtomobilskih nesreč skandinavskih držav je bil najbolj varen Saab 95. Crash test ne pokrije vseh možnih variacij nesreč.
Tako je tudi s statistikami okvar.

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Microsoft - v obeh revijah so detajlni grafi, kot tudi opis pridobitve rezultatov.

Utk ::

Ja ADAC razvršča glede na okvare na avtocesti...tudi če imaš največje sranje od avta, je skoraj neverjetno, da bi kar crknu in se ustavu. Tega se po moje nihče ne boji. Bolj bolijo servisi, tudi če samo redni.

Highlag ::

CrniE:

Jaz pričakujem od vsakega novega avtomobila, da dela brez problema. Čist vseeno ali je Mercedes S ali pa kak Daewo. :\
Never trust a computer you can't throw out a window

Utk ::

Seveda, ampak ne čist...če pri daewooju en gumbek zaškripa ko ga pritisneš ne boš tega niti opazil, oz. tist ki kupi daewoo, tega niti ne opazi. Če se to zgodi pri mercedesu je to malo drugače. Lastnik bo jezen. Če ti pri poceni avtu nekaj crkne, boš popravil, in zbil oceno avta v tisti anketi za 10% recimo, tist ki se mu je isto pokvarilo pri dragem avtu, bo zbil oceno trikrat bolj, recimo. V tem je razlika. V razvajenosti:)

IceIceBaby ::

Meni se zdi top-gear anketa dosti bolj relevantna, ker iz nje vidiš če avto izpolni pričakovanja kupcev. Če daš za avto 10+ miljonov pričakuješ popolnost...ta anketa pokaže ali so tisti avtomobili res tako popolni ali je kaj narobe z njimi.

ADACova raziskava je pa itak brezvezna, ker upošteva samo napake, zaradi katerih so morali avto odšlepat na servis. Se pravi da nek hyundai ki je v notranjosti ves polomljen in mu nobena elektrika več ne dela ne bo upoštevan v anketi, nek hitech bmw 7 pa se bo ustavil zaradi nedodelanega softvera pa bo štet med okvare. Precej nerealna slika po mojem mnenju.

Pa še ena zadeva je. Zanesljivost ni vse :) Če je en avto na tem seznamu pred drugim ne pomeni da je boljši. Tole je le eden izmed faktorjev, ki ga nekateri upoštevajo drugim pa je precej vseeno.

Stepni Volk ::

ADAC-ova statistika je relevantna. Ne zanima me, kaj gre narobe, temveč kolikšna je verjetnost, da bo avto obstal na cesti.
Naloga vozila je, da vozi, te prevaža iz točke A v točko B. Vsaka odpoved ne opravičuje naziva vozila.

Ne glede na vir (Auto Bild, ADAC, JD Powers, Top Gear..) in način pridobivanja podatkov (anketa, statistika okvar, število vpoklicev, serijske napake, pritožbe strank, zadovoljstvo uporabnika...), so na vrhu vedno japonci: Toyota, Mazda in Honda.



Drug način merjenja je prav tako "Auto Bildov". V številki izpred dveh tednov so predstavili kateri avtomobili najbolj ohranijo svojo vrednost v določenem segmentu. To je seveda povazano tudi z nacionalnostjo in VERO kupcev rabljenih vozil, kjer pa sami nemci spet nimajo veliko vpliva, saj se večino rabljenih vozil proda na vzhod.
Najmanj so tako izgubili, preračunano po 3 letih uporabe na vrednosti po skupinah:
Malčki
Toyota Aygo 65%
VW Fox 1.4 Tdi 63%
Peugeot 107 62%
Mali avtomobili
Mini One 63%
Mitsubishi Colt 62%
Mazda 2 1.4 Exclusive 61,5%
Nižji srednji razred
Mercedes A 160 67%
VW Golf Plus 65%
Opel Astra Caravan 64,8%
Višji srednji razred
VW Passat Variant 65,5%
BMW 320d Touring 65%
Mercedes C 200 64%
Višji razred
Audi A6 Avant 2.0 Tdi 64%
MB CLS 320 CDI 63%
MB E 220 CDI T 62,5%
Luksuzni razred
MB S 320 CDI 58%
Audi A8 3.0 TDI Quattro 56%
Jaguar XJS6 2.7 D Classic 50%

Mali enoprostorci
Peugeot 1007 65%
Opel Meriva 1.3 CDTI 64,5%
Renault Modus 1.5 dCI 63,5%
Srednji enoprostorci
Opel Zafira 1.9 67%
Mercedes B 150 64,5%
VW Touran TDI 63,5%
Veliki enoprostorci
Mercedes R 320CDI 62%
Peugeot 807 60%
Citroen C8 57,7%
SUV
Mercedes ML 320 CDI 69,5%
Audi Q7 3.0 TDI 67,5%
BMW X3 2.0 D 66,5%

Pred leti so objavili tudi negativno listo. Procentualno je vodil Hyundai in npr. Opel Omega. Glede na količino izgublenega denarja, je bil absolutni prvak BMW 750i.
Seveda tu niso upoštevani super luksuzni avtomobili. V izgubi vrednosti ru prednjači Maybach. Če se prav spomnim trditve Jeremy Clarksona izgublja 12'000 britanskih funtov na mesec.


Tretji način merjenja je število kraj določenega modela. Tovrstno statistiko včasih objavijo tudi v Delu v rubriki "Na Kolesih". Tukaj japoncev v glavnem ni.

Zgodovina sprememb…

Oxford ::

Tretji način merjenja je število kraj določenega modela. Tovrstno statistiko včasih objavijo tudi v Delu v rubriki "Na Kolesih". Tukaj japoncev v glavnem ni.

Seveda, ker na Balkanu veljajo samo Audi, BMW in VW (v višjih razedih). :D

Drugače pa ... Peugeot zdaj in NIKOLI več (vsaj pri meni)!

bmen ::

CrniW Seveda, ampak ne čist...če pri daewooju en gumbek zaškripa ko....

kaj pa če kupiš MBW X5 in pogruntaš da se zatika pokrov kasetofona (imitacija lesa) oz aw odpre č si precej grob z njim /tko da zgleda sda ga boš odlomil ti pa si za njega dal 20 mio sit-za ta denar bi pa ja moralo vse delati pa cD player bi tudi moral biti notri-a ne :(
... B ...

Dr_M ::

od evropskih avtomobilov, so definitivno najslabsi vsi italjanski (vedno so bli in vedno bodo slabi). precej boljsi, ampak se vedno razmeroma slabi so francoski, potem pa nemski. vecji del ostalega (ceska,spanija) ma roko cez nemcija, tko da so tut nekje na istem nivoju. res je, da ne mores primerjat mercedesa in forda, ampak tut mercedes ni vec kar je biu. ostali so mali proizvajalci, nekateri dobri (volvo,saab,jaguar, nekatere eksoticne znamke), drugi slabsi...

zame definitivno pridejo v postev samo se japonski in korejski avtomobili, ceprov so prakticno ze skoraj vse znamke neki v sorodu.

mi pa ni jasna ena stvar. vsi proizvajalci se trudijo zmanjsat stroske, tako da pri razvoju sodelujejo z drugimi koncerni. zakaj potem niso avtomobili boljsi, glede na to, da je vlozenega nekaj vec denarja v razvoj?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

coldman ::

Stepni Volk kako je potekala ta raziskava ko pa nekateri avti (npr. Audi Q7) še sploh niso 3 leta na sceni?

Stepni Volk ::

DR.M - zahtevki delničarjev so profit, ne cenejši avtomobili. Hkrati so avtomobili tudi vedno bolj opremljeni. Primerjaj serijsko oz. obvezno opremo pred 10 leti in danes. Dejansko vsaka generacija vozila napreduje.

coldman - V primerih svežh avtomobilov se vzame predikte. To niso Maručini kristali ali Dannyeve zvezde, temveč različni neodvisni analitiki, ki na podlagi uspehov podobnih vozil in istega proizvajalca, ter razmer na tržišču poskušajo napovedati rezultat.
Tudi Eurotax vrednotenje bazira na takšnem izračunu.
Seveda so možne napake, a so te zelo majhne. Bi bilo pa vsekakor zanimivo izbrskati kje so se do sedaj še najbolj zmotili.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Stepni Volk: to kar pravis, je sicer res, ampak danes avto nizjega razreda stane toliko, kot je pred 10 leti stal avto nizjega srednjega razreda, na racun opreme. sama kvaliteta gre pa dol.... :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Stepni Volk ::

Prvič. Sedanj Polo je večji kot Golf II, ter v notranjosti bolj prostoren od III (zunanje mere ima III še vedno nekoliko večje. Seveda prihaja novi Polo, ki bo spet večji, verjetno večji od IIIke.
Psihološka ukana. Kdor od začetka kupuje Pola, dejansko vsakič kupi večji avto. Zato tudi VAG mora uvajati nove male avtomobile: Lupo, Fox... ker Polo ne sodi več tja.
Tudi v drugih razredih je tako. Nekdaj največji Opel Omega... današnja Vektra ima enako medosno razdaljo in enak volumen prtljažnika. 2 generaciji nazaj, je bila manjša.

Drugič. Romantične predstave o vzdržljivosti starih avtomobilov so napačne. Današnji motorji zdržijo veliko več, kot pred 20-leti. Ponujajo veliko večjo moč, manjšo porabo... da ne govorim o legi na cesti, ter aktivni in pasivni varnosti, krajši zavorni razdalji. Splošna garancija je podvojena, na prerjavenje potrojena in še več (odvisno od modela).
Vsedi se v prvega Pola in novega... ali 5ko in novega Clia. Še bolje prvega Kadetta in zadnjo Astro.
Razlika je do neba očitna. :)
neobjavljeno.blogspot.com

Dr_M ::

se strinjam...nekako.
logicno pa je, da se razvijajo nove stvari, boljsi motorji, vecja varnost. ampak cena gre gor in gor. se malo, pa si vec ne bomo mogli ve privoscit avta nizjega razreda. pa tuki ni problem v placah, ampak v cenah avtomobilov.
sm ravno v cetrtek dobil cenik v roke od nove corse. me je kr zvilo, ko sm vidu ceno skoraj 4mio sit. tok dnarja za corso? no wai. za astro z enakim motorjem in enako opremo ja, za corso pa ne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Stepni Volk ::

Ostanejo nam Kitajci, ki bodo ponudili staro tehnologijo za nizko ceno. A žal je tudi tehnologija izdelava pleha bila nekoč slabša oz. bodo Kitajci uporabljali slabše materiale (glede nato, kaj je danes možno).
Alternativa so še Kia, Chevrolet (v bistvu Daewoo) in Dacia. S temi avtomobili ni nič narobe. Ravno obratno. Kia Rio je v primerjalnem testu Avto Bilda celo zmagala. Tudi z Loganom so bili zelo zadovoljni (še bolj bi bili, če bi si Dacio lastnil VAG). Jeremy Clarkson pa je zanj rekel: da je to podobno kot mobilni telefon, ki opravlja svoje osnvonvo poslanstvo. Brez raznih fancy dodatkov in nepotrebne krame. To je to: osnova avtomobilizma.

Slabo ti bo postalo, če si pogledaš spisek obdavčitev in profitov v verigi tovarna-kupec:
20% DDV
cca 10% DMV (odvisno od modela...)
15-30% končni trgovec
10-20% generalni uvoznik
10-20% tovarna

Dejansko so ti procenti potem nižji, ko se odbije: razvoj, reklama, marmorni mavzoleji in zaposleni. V avtomobilski industriji (ne-luxuzni) so zaslužki na koncu okoli 6% (velja za tovarne).

Vzemi poljuben avtomobil in odštevaj zgornje procente do tovarniške cene. Zjokal se boš, ko boš videl v čim bi se lahko vozil povprečni slovenec. Ni čudno, da so komunisti hoteli pomesti s tole trgovsko zalego (in na koncu sami postali še hujši).
Lahko se pa tolažimo... Izreael in skandinavija imajo obdalčitve nekaj 100%.

In nenazadnje moraš pomisliti v obratno smer. Kaj če so cene avtomobilov čisto primerne? A je nekaj narobe z našo slovensko (povprečno) plačo?
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

sej sm dubu ta vikend lep primer.
Citroen C5 2.2HDI exclusive, cimos ga je dobil za 3.7mio sit, maloprodajna cena je bla pa skor 7mio.

ja, s slovensko placo je neki narobe, ampak toliko pa spet ne, kot je narobe z nasimi uvozniki.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

sebastjan v ::

Lahko se pa tolažimo... Izreael in skandinavija imajo obdalčitve nekaj 100%.

Stepni, kaj pa Zda, tam so nekateri avtomobili tudi nekajkrat cenejši kot tu v Evropi ?
sebo

Fizikalko ::

Ja, ampak dvomim, da evropski avti. VW in BMW sta tam vsaj 30% dražja kot tule, kolikor jaz vem.

Dr_M ::

EU avtomobili drazji v ZDA?
Raj rec pol cenejsi :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Fizikalko ::

Uf, pa res. In to znatno:

http://www.bmwusa.com/

Steinkauz ::

Ja to majo prov grdo :8)
Tut japonci so tam precej cnej.
Pa ne sam, ker je več euro vreden ampak pridejo po
41000$ vs 40000eur.
Bastards :))

Gregor P ::

Drugič. Romantične predstave o vzdržljivosti starih avtomobilov so napačne.

... to pa ne verjamem čisto (ker na žalost nekih znanstvenih dokazov nimam:P), ker meni Šved normalno vozi še po več kot 20 letih (ni bilo nekih posebnih servisov, menjal se je akumulator, seveda izpušne cevi, kakšen jermen ipd.), Nemec je začel hirati po 20 letih (predvsem zaradi elektronike), a še vedno dela (tu in tam kakšen večji servis, bencinske črpalke, električni deli, itak akumulator in izpušne cevi etc.); obe vozili sta še danes videti skorajda kot novi (skorajda ni sledu o rji) ... po drugi strani pa Japonec po 10-ih letih niti pod razno ne izgleda tako dobro ohranjen kot prej omenjeni vozili in že počasi hira (začenjajo se bolj težavni oz. dragi servisi, rja ga daje ipd.).

Tako da ne vem sedaj, kaj točno si mislil s temi romantičnimi predstavami?:|

P.S.: vsekakor pa verjamem, da današnji avtomobili niso več to, kar so nekoč bili oz. da so se karte na trgu malo premešale in da se kupec ne more kar samoumevno zanašat na pretekle izkušnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Step2en Wolf ::

Romanitčne predstave niso nikoli povezane z realnostjo. :)

Dokler se niso pojavili japonski proizvajalci avtomobilov, je bilo običajno, da si kot lastnik večino prostega časa in kakšnih pol ure pred odpravo v službo "malce šraufal".
Kot pravi Jeremy: "...dokler niso prišli japonski avtomobili, smo vozniki mislili, da se avtomobili pač kvarijo. So kompleksni ter težavni in je popolnoma normalno da se vsake toliko časa eno od 15 tistočih sestavnih delov pokvari."
"V Avstraliji je imel LandRover 90% tržišča... do trenutka, ko je bila na tržišču predstavljena Toyota Land Cruiser in je delež upadel na 2%."
Vir: Jeremy Clarkson Car years series, episode 2 - How Japan took over the World

In ja, do prihoda japoncev, je bilo gretje za doplačilo. In avtoradio je bil še do pred kratkim :(


In ne glede na letne raziskave, ki zajemajo milijone vozil s strani ADAC-a (in ostalih sorodnih društev), JD Powers, avtomobilskih revij in oddaj, kjer so med prvimi petimi vedno vsaj 3 japonski proizvajalci (in sedaj še Hyundai)... se bo našel slovencl... in tudi kakšen Hans, ki bo trdil: "Ne moj nemc pa ne!"
Ne razumejo, da je eno statistika vseh proizvedenih/prodanih vozil ter nekaj popolnoma drugega relativen romantičen, topel občutek o lastnem vozilu... ki ga povprečni slovencl že tako daje na piedestal, saj se dnevno odreka kruhu, da lahko svoje plehnato razkošje daje sosedom v nos. Kako je že nekdo tule lepo zapisal: "Naj družina crkne, samo, da je pred bajto(stanovanjem) BMW/MB(dandanes tudi Audi ali vsaj VW)."
Sam se tega zavedam. Opel Omega je bil avto leta. In zame tudi avto brez napak. To da Opel ne zna narediti ročne zavore, ki bi držala... da je bilo potrebno ves čas menjati črpalke in termostat, da je šla sonda Lambda krepko pred časom... to romantično spregledaš.
In potem po sili prilike presedlaš na Renault, ki ni ravno vzor zanesljivega vozila.. in glej, ga no glej... ročna zavora vedno dela! Kako to?!
In potem začneš misliti.

Vzemimo še brata... zamenajl motor na A6 2.5 Tdi, zamenjal hupo, zamenjal črpalek, obese... a avto je bil "najboljši".
Je dobil popizditis, takšen prikriti in kupil Toyoto. Zadnjih 5 let BP. Pa jo je prodal. Ni mu bil všeč.
Sedaj je spet v sado mazo romantičnem odnosu z Audijem. Ampak se pa dobro počuti v avtu :)

In tudi mene, če me vprašate, kako se kaj Renault Scenic obnese, bom rekel dobro, žena bo rekla odlično! Potem grem gledati račune... in rečem: "Upss!"
Grand Scenic II, phase 2, l.2006... zadnje levo okno nenapovedano padlo dol, ni se dalo več premakniti nikamor - nosilci. Desna zadnja ključavnica ne dela. Strešno okno se občasno ne da zapreti. Ročica za nastavljanje ledevenega dela vozniškeg sedeža odpadla (ni čudno, vse iz plastike).
A je ženi avto še vedno "super". Samo tisti dan, ko ga mora zaradi odpovedi vlačiti po servisih ga kolne, naslednji dan je spet zaljubljena.

Statistika je kruto relana, neosebno poda podatke, koliko vozil je obstalo na cesti (ADAC). Osebni odnos do vozila nikoli ni. Vozniki priznajo resnico, šele, ko ga prodajo.
Tako kot vsi ljudje slabe lastnosti svojih bivših opazijo šele po tem, ko gredo narazen oz. ločitvi. Najboljša polovica naenkrat postane najslabša polovica. Resnica je nekje vmes.

Step2en Wolf ::

V poročilu Auto Bilda za leto 2007, so prvi:
1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Suzuki
5. Chevrolet
Najboljši Nemci:
7. Audi & MB
11. Opel & Smart
15. BMW
16. VW
19. Ford
Zadnja Peugeot & Fiat

Za leto 2008 pa se to nekoliko spremeni:

1. Toyota
2. Mazda
3. Honda
4. Opel
5. Hyundai
6. Mitsubishi
Audi, BMW, MB na sredini.
13. Škoda
15. VW
17. Seat
Zadnji Citoren, Peugeot in Renault

Po mnenju zveze nemških potrošnikov (Stiftung Warentest), je vrstni red takšen:
1. Toyota
2. Mazda
3. Honda
4. Opel
5. Hyundai
6. Mitsubishi
7. Audi
8. MB
9. Nissan
10. BMW
11. Volvo
12. Suzuki
13. Smart
14. Škoda
15. VW
16. Kia
17. Seat
18. Ford
19. Fiat
20. Renault
21. Citroen
22. Peugeot

Pri čemer velja opozoriti, da tu merijo dve različni stvari. Kvaliteto avtomobilov in image znamke. Image znamke ima drugačen vrstni red od kvalitete:
1. Audi, BMW, MB in Porshe
2. VW
3. Toyota
4. Mazda
5. Opel
6. Škoda
7. Honda
8. Volvo
9. Mini
10. Subaru
11. Citroen
12. Ford
13. Smart
14. Peugeot
15. Seat
16. Nissan
17. Saab
18. Mistubishi
19. Jaguar
20. Suzuki
21. Hyundai
22. Daihatsu
23. Lancia
24. Alfa Romeo
25. Kia
26. Fiat
27. Daewoo
28. Chevrolet
29. Land Rover
30. Chrysler
31. MG Rover
32. Lexus
33. Jeep


BBC Top Gear Survey za leto 2006:
1 Skoda (UP) Once-humble Skoda pushes the Japanese from the top slot

2 Lexus (DOWN) Masters of build quality forced to a still-good second place

3 Honda (-) Top two places in the car list helped secure a third place overall

4 Mazda (-) Fourth place for the second year running

5 Mini (UP) Mini's strong following means it's up two places at five

6 Subaru (-) Another non-mover - would have scored higher but for high ownership costs

7 Toyota (DOWN) Down two places for Toyota against last year's survey

8 Porsche (-) Consistent performer, but reliability score lower than you'd expect

9 Jaguar (-) Strong performance from the XJ helped Jag hold on to ninth

10 Hyundai (UP) Hyundai swaps places with BMW - thanks in part to good service

11 BMW (DOWN) X3 is most reliable car in the survey, but BMW still slipped a place

12 Suzuki (UP) Decent performance means Suzuki moves up three places

13 Seat (UP) Seat's up too, but not so impressive next to Skoda's performance

14 Lotus (UP) Build quality was the only thing holding Lotus back

15 Audi (DOWN) We expected better than middle of the table from Audi

16 Volvo (DOWN) Reasonable effort, but didn't score well for ownership costs

17 Kia (UP) A promising improvement against last year - up from 23rd place

18 Smart (-) Smart holds onto its place just past the half way mark

19 Volkswagen (UP) Modest improvement held back by surprisingly average scores

20 Nissan (DOWN) Nissan slips one place from last year

21 Chrysler (DOWN) And so does Chrysler...

22 Alfa Romeo (UP)Predictably below-average performance from Alfa

23 Rover (DOWN) Down one, but who really cares?

24 Ford (UP) Up one place but not much to shout about

25 Mitsubishi (DOWN) Lowest placed Japanese manufacturer

26 Saab (DOWN) A huge drop from 14th place for the Swedes

27 Vauxhall (-) No improvement for Vauxhall this year

28 Daewoo (UP) A two-place jump for Daewoo. Chevy will be pleased...

29 Land Rover (UP) Up by two places, but still a poor effort

30 Mercedes (UP) Woeful performance from a so-called 'premium' brand

31 Fiat (UP) Good score from the Panda helps lift Fiat a bit. But only a bit

32 Jeep (DOWN) Jeep slides further down the table

33 Citroen (-) Best of the French manufacturers, but that's no consolation

34 Renault (-) Dismal

35 Peugeot (-) Oh dear. Again


Po ADAC-ovi anazlizi so se naše celine proizvajalci vzeli nekoliko k sebi in odlično popravili svoje rezultate:
ADAC-ova statistika okvare vozil 2007

Gregor P ::

Bo treba najprej počakat na 20 let stare "Japonce"; zaenkrat jim bolj slabo kaže. Po nekaj letih redne uporabe (torej ne govorim o tistih, ki menjajo avtomobile praktično vsako leto) vsekakor izgledajo (torej tako čisto po domače fizično na oko) dosti slabše oz. bolj iztrošeni kot npr. "stara" nemška konkurenca; verjamem pa statistiki, da se določena nova in sodobna vozila prva leta manj kvarijo. Kot rečeno, kaže da je to obdobje, ko so delali avtomobile za daljši rok, mimo; tudi pri Nemcih idr.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Dr_M ::

Japoncev ni treba na zunaj tako vzdrzevat, da zgledajo dobro. Vozijo se pa vedno zanesljivo.
Za razliko od nemske konkurence. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

fosil ::

Lestvice z avtomobilskimi proizvajalci namesto s konkretnimi avtomobili so brezpredmetne, ker se lahko posamezni modeli pri istem proizvajalcu močno razlikujejo tako, da neko povprečje proizvajalca ne pomeni nič.

Top gearovo lestvice je pa tudi treba jemat z rezervo, saj gre tukaj za zadovoljstvo z avtomobilom, kar vključuje tudi pričakovanja. Poleg tega se pri njihovi oceni štejejo tudi stvari kot so, kako prijazen je serviser in podobno.
Tako je!

marsovcek ::

/off Fizikalko, od kod si potegnil tri leta staro temo?

Ne samo med različnimi modeli, tudi med enakimi avtomobili različnih letnikov (a še vedno iste serije) so lahko velike razlike. Potem pridejo pa še primerki, izdelani v petek 10 do 14h :D.

Fizikalko ::

//off: ja pač neki sem iskal, pa je tole vn padlo

ZaOstali ::

Zanimivo da Azijci carujejo na vrhu. Torej Asian Pwnage. Zdaj bo pa nekdo rekel:"Saj še niti limuzine niso mogli spravti na Evropski trg".

ABX ::

Lestvice z avtomobilskimi proizvajalci namesto s konkretnimi avtomobili so brezpredmetne, ker se lahko posamezni modeli pri istem proizvajalcu močno razlikujejo tako, da neko povprečje proizvajalca ne pomeni nič.


Če kupuješ novi model se itak lahko zanašaš le na ime firme, v kolikor pa kupuješ rabljeno vozilo tvoja pripomba ima smisla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Dr_M ::

Sam vozim Peugeota in mi ni jasno kako je lahko zadnji na lestvici.
Ok, mi je jasno, 307 je bil verjetno najvecji fail pri Peugeotu, zato je tudi na zadnjem mestu. Prakticno do konca proizvodnje so imeli tej res precej velike tezave. Problematicni so bili tudi najmanjsi, 106, medtem ko 206 niti ne tako.
Vecji modeli so precej bolj zanesljivi (406,407,607..)
Zato je pomemben posamezen model, ker lahko na slab glas spravi celo firmo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Gregor P ::

No, pa da malo "obnovimo temo"; ravno danes sem kupil revijo Katalog rabljenih vozil (avto magazin), ki povzema Dekrino poročilo napak (pregledi brez bistvenih okvar) 160 pregledanih modelov (na več kot 1000 avtomobilov istega modela).

Na kratko so v tem poročilu ugotovili, da je na vrhu Audi A6 (pregledali so jih 18.159), nato sledi BMW serije 5 (pregledali 49.720 vozil), tretji pa je Mercedes-Benz razred E (77.987 preverjenih primerkov); najslabše pa sta bila ocenjena Fiat Seicento in Barchetta (neokvarjena je le tretjina). Za Japonce pa so ugotovili, da se je njihova pločevina izkazala slabše od pričakovanja.

Seveda pa sam ne vem, kako relevantno je to poročilo, ampak za neko osnovno orientacijo je verjetno čisto dobro. Več o sami metodologiji ocenjevanja piše v reviji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Je predstavljeno tut kolk so imeli prevoženo? Po kakih cestah? Servisirani kje in kako pogosto?

Pri teh okvarah si je treba priznat nekaj: Okvare že dolgo časa niso več samo slučaj in znak nesreče ali neznanja/nesposobnosti proizvajalca. Seveda je nek delež tudi tega vendar je povsod kvaliteta zdizajnirana, tako kot praktično vse ostalo. Uveljavljene firme, ki se že lahko zanašajo na svoje ime morajo skrbeti le, da niso preveč zanič, da si tega imena ne pokvarijo. Nove firme, brez imena, in z željo po rasti in uveljavitvi se morajo pa še dokazat.

Zato uveljavljene firme lahko zavestno zdizajnirjo sestavne dele, ki tipično zdržijo določeno (relativno kratko) dobo. Nove firme pa se trudijo to podalšat. Stara statistika zato o novih avtomobilih ne pove vsega/veliko. Bolj se splača upoštevat trenutno željo neke firme. Če se hoče prebit in uveljavit na nekem novem trgu mora delat kvalitetno, kot se le da. Trenutno je neki tazga Kia, mal nazaj in še vedno je bla to Škoda.

Tut yugeci narejeni za ameriko so bili v primerjavi z zadevami za domač trg kot noč pa dan. Pa še vseeno so bli zanič:)
Zbogom in hvala za vse ribe

Scorpia ::

Zanimivo za zgornji komentar, imam peugeot 307 2004 letnik, letno naredim 40 tisoč km in do zdej prav nobene okvare. Če se mi bo kaj v naslednjih letih pokvarilo, mi tudi ne bo škoda zamenjat/popraviti, ker do zdej nobenih posebnih stroškov z njim nisem imel. Pa tudi dosti drugih poznam.
Je pa še nekaj, najbolj prodajani avtomobili v evropi so zadnji na lestvici? Torej jih je več na cesti in logično se jih najde več okvarjenih, ampak nikjer ni napisano kolk so prodali, pa kolk se jih je pokvarilo recimo.
Recimo fiat, ki je na forumih najslabše ocenjen, vseeno prodajajo z dobičkom kljub recesiji.
Dr m: drgač ne vem od kje ti podatki da so višji v razredu peugeota bili bolj zanesljivi, če sam sem slišal da je bilo dosti več okvar elektronike (ki ga je v višjem razredu polno), kot pri nižjem razredu.
////

IceIceBaby ::

Recimo fiat, ki je na forumih najslabše ocenjen, vseeno prodajajo z dobičkom kljub recesiji.


To je zato, ker zanesljivost še zdaleč ni edini faktor pri nakupu avtomobila.

Jaz osebno imam raje boljšo opremo, močnejši motor in boljši občutek pri vožnji kot pa zanesljivost. Če v avtu preživim 2, 3 ure na dan je glavno to kako se počutim. Če se rad peljem z avtom mi ga ne bo problem malo večkrat voziti na servis. Raje to, kot, da se nikoli ne pokvati ampak se v njem počutim kot klošar.

SmeskoSnezak ::

Se da kje videt najnovejše raziskave in statistike glede tega? Me firbec matra, koliko se kaj spremenilo. Stepni Volk, a še spremljaš to tematiko?
@ Pusti soncu v srce... @

dzinks63 ::

Toyota je sigurno padla v sivo povprečje.

Dr_M ::

Mislim, da odpoklici ne stejejo. Ali pa..?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Fizikalko ::

Morali bi...

Dr_M ::

Dejansko to ni okvara, ampak preprecitev le te..
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

dzinks63 ::

Avtomobili so na cesti in če jih nebi vpoklicali na popravilo, bi bila velika verjetnost, da bi prišlo do napake. Ne moreš seveda vseh teh vpoklicanih avtomobilov šteti za napako, vendar nek nenormalno povišan delež pa vsekakor.

Zheegec ::

Dr_M je izjavil:

Dejansko to ni okvara, ampak preprecitev le te..

Ne, to je masovno popravilo serijske napake ob proizvodnji. To je bistveno hujše, kot neka "X" napaka, ki se naključno zgodi pri majhnemu procentu avtomobilov in za večino katerih je lahko razlogov več (tudi slabo vzdrževanje, nepazljivost voznika,...).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilsko poreklo (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
539277 (7702) frikec()
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14947169 (39111) Dami
»

avtomobilske znamke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8612871 (10093) iNooby
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
48590866 (23211) PARTyZAN
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13432638 (10375) OmegaM

Več podobnih tem