» »

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje!

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje!

«
1
2 3

PALOMINO ::

Torej, kaj bi vi izbrali če bi izbirali med naslednjimi novimi avtomobili:

- Citroen C4
- Opel Astra - nov model
- Peugeot 307
- Renault Megane II
- VW Golf V


Vesel bi bil Vaših odgovorov ter morda še kakšnega mnenja iz prve roke.
Aja kupuje se bencinar, diesel odpade - zakaj? Zato ker mi ni ok.

Hvala vsem

Vikking ::

Renault-a ker dobiš za tisti denar k ga daš največ, poceni neoriginalni rezervni deli.

Drugač pa itak nimaš kej razmišljat, pežoja itak. Citroen in opel bi bila najslabša izbira izmed naštetih.

Dr_M ::

ce bi jest kupoval, bi gledu nekak tko...

1. opel astra
2. citroen c4 coupe
3. p 307
4. r megane

golfa pa sploh nebi. jajc. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

crni panter ::

Astra
učenec

Tear_DR0P ::

neither

reno in pa pežo sta po 30k prevoženih odpovedal pokorščino. Enkrat na mesec so hodl k mehaniku, kurc pa tak avto.
Golf je znan po tem da naredi isto, astre pa citroena pa ne poznam.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Stepni Volk ::

PALOMINO - manjkajo bistveni podatki:
Do katere cene?
Kater motor? (predvidevam, da 1.6)
Nivo opreme?
Koliko časa želiš imeti avtomobil?


OBLIKA
Vsi našteti avtomobili so mi oblikovno všeč, vsak zaradi svojih razlogov. Po desetletjih dolgočasja so končno oblikovalce pritegnili tudi v srednji segment :)

STATISTIČNA ZANESLJIVOST
Je v prid japonskim vozilom: KLIK, ki jih ni na tvojem spisku. V nižjem spodnjem razredu je prednjačil Ford Focus prejšnje generacije.
Pri teh statističnih pregledih gre tudi za način zajemaja podatkov. ADAC - nemški AMZS pač vnese v sistem samo vozila, ki so se ustavila na cestiščih in so jih poklicali njihovi lastniki. Vprašaj se: kolikokrat si kje obstal, ter poklical AMZS, da te reši?
PRIMER: Pred leti, ko sem po neumnosti pustil prižgane luču, sem startal s pomočjo prijateljevega avtomobila in kablov... tega v statistiki ni.

KVALITETA IZDELAVE
Tu so spredaj spet japonska vozila... Glede na zadnja poročila AutoBild-a, bi kvaliteta izdelave morala imeti sledeči vrstni red:
Opel
VW
Renault
Peugot
Citroen
(Kar spet varira glede nato v kateri tovarni so bila vozila narejena... ponavadi gredo najkvalitetnejša vozila na Nemški trg... ne v Slovenijo.)

OHRANJANJE VREDNOSTI
Ohranjanje vrednosti je odvisna od začetne cene vozila, motorja, nivoja opreme in povpraševanja na trgu. Povpraševanja po rabljenih vozilih ni, če se verjame, da neko vozilo ni tako zanesljivo oz. je že redno vzdrževanje predrago (zato cena večjim vozilom hitreje pada)... zato mora biti vozilo potem toliko cenejše, da le najde kupca. Od naštetih vozil bi na oceni preteklosti (prejšnjih modelov), najbolj držali ceno:
VW
Opel
Peugot, Renault
Citroen

Vsako tržišče (država) ustvari in ohranja nek lasten sistem vrednotenja... tako bo lahko Renault pri nas bolj cenjen, kot nekje drugje v EU. Kako so se vozila obnesla v anketi zadovoljstva v Veliki Britaniji:
BBC Top Gear 2004 survey

VARNOST
Po varnosti zadnje čase prednjači Renault, ki je tudi edini proizvajalec, ki ima vgrajene air bage v spodnji del sedeža, ki preprečujejo zdrs telesa pod pasom.
EuroNCAP

VZMETENJE IN SEDEŽI
Nemška vozila so bolj trda, francoska bolj mehka. Nekateri paše eno, drugim drugo.

VPRAŠANJA PRED NAKUPOM:
* Servisni interval
* Kako lahko je zamenjati žarnico luči / smerokazov? (Na nekaterih vozilih je možna menjava le na servisu, kar je seveda povezano s stroški...)
* Gredo stvari, ki jih prevažati na zadnje sedeže / prtljažnik? (športni rekviziti, otroški sedež ali voziček, pes...)
* Velikost prtljažnika (ne samo litraža temveč še širina in dolžina.. min in max)
* Izklopljiv sovoznikov air-bag?
* Ali lahko kam odložim plastenko / piskno s pijačo?
* Preglednost karoserije (odvisno tudi od velikosti voznika)?
* splošna garancija, na barvo in na prerjavenje

Toliko se spomnim v tem trenutku...

P.S.
BBC Top Gear, Jeremy Clarkson in Richar Hammond, sta testirala nekatere izmed zgoraj omenjenih vozil (jesenski del Top Gear-a 2004. Glej BBC Prime za ponovitve ali pa vklopi kakšen program za P2P...
Po njihovem mnenju, je najboljši prejšnji Ford Focus :),

Jeremy Clarkson's choice:
VW Golf 1.9 Tdi
Ford Focus 1.8 Zetec
Renault Megane 1.9 Dci
Honda Civic 1.6i VTEC

Za C4 se jim je zdel zanimivo oblikova, s še bolj zanimivim volanskim obročem, ter opozarjanjem za prečkanje črte na cestišču (zatrese sedež)... a sta ugotavljala, da francozi preprosto ne vedo, kaj je to zakovica, varjenja ali vijačenje... Če želijo pritrditi vzvratno ogledalo, pljunejo na ogledalo in ga zalepijo gor... :)

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

Nisem ravno strokovnjak za avtomobile (prej nasprotno), vendar imam Golfa V . diesel. Nobenih problemov z njim. Poraba zadovoljiva in tudi sicer sem zadovoljen.

Je pa res, da nisem hiter voznik.
sudo poweroff

Scorpia ::

Golf V ima tudi preveč visoko ceno, za tako ceno raje kupim drugo znamko avtomobila, ki je vsaj večji. Pa tudi po kvaliteti druge firme ne odstopajo preveč. Preveč mi je neumno, da ni velike razlike v ceni med passatom(ima res realno ceno) in golfom. Pa tudi peugeot 307 je imel nabito ceno, vendar so jo znižali. Sam me preveč moti poraba pri 307. Pa francoski avtomobili imajo res drage dele, en je povedal da majo poceni, vendar to drži pri nekaterih modelih posebej clio, ki ga ima v slo. vsak 5-i in jih je na odpadu veliko.

Vikking ::

vendar to drži pri nekaterih modelih posebej clio, ki ga ima v slo. vsak 5-i in jih je na odpadu veliko.

Niso poceni zaradi odpadov rezervni deli, ampak so poceni kopije originalnih rezervnih delov. Poleg tega ti večji servisi za avtomobile zaračunavajo tko hudo da glava peče če greš na servis. Poleg tega se moreš najmanj 3krat vrnit da popravijo tako da nimaš več problemov. Zato kot je že prej napisal, prvo poglej kako je z menjavo žarnic in ostalih manjših zadev, da ne boš zaradi ene pokvarjene žarnice mogu na servis da ti zamenjajo, zraven te pa ožuljo po denarnici, da je sploh ne čutiš več.

Če hočeš po statistiki najmanj pokvarljiv avto potem je toyota edina izbira.

Tomay ::

Mesec dni imam astro classic II, in je b.p. Za slabe tri milijone je kar veliko avta.
Odvisno tudi koliko kilometrov delaš.
Voodoo 4Ever

Microsoft ::

Kupi si rabljen avto. Kake ~5 let star avto.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tear_DR0P ::

jah rabljen avto :))
pred tremi tedni je od punce mami crknu volan na meganu in je blo treba dat 150k za novga :) moj rabljen avto je bil pa 120k

sam kaj ko je v meganu tako prijetno tiho, poleg tega je pa občutek varnosti večji. Ko bom kupoval nov avto, bo verjetno Toyota al pa če bo dnar bo Volvo.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

mtosev ::

Ko bom kupoval nov avto, bo verjetno Toyota al pa če bo dnar bo Volvo.

ALI Rolls-Royce. >:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Boeing ::

Glede na to, da verjetno nisi redno (še) zaposlen - popravi če se motim, in da ti je cena popravil in nasploh vzdrževanja verjetno dosti pomembna, bi jaz na tvojem mestu investiral v kako toyoto... kak mali yaris in druščina so že kar luškani gizmoti, pa relativno poceni...

ali pa razmisli o kakem focusu, tastarem seveda, ki mu zelo padla cena, čeprav tudi novega že kar precej hvalijo...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Keyser Soze ::

VW Golf V. Obvezno črne barve, ker nebarvani spodnji del zadnjega odbijača pokvari celo podobo(sploh pri srebrnem). FSI motor, če si veliko na avtocesti 6 stopenjski menjalnik in tempomat, pa klima. S tem nimaš kaj dost za falit. Poleg tega da je ratal kar veliko cenejši od dneva ko je vstopil na tržišče + polno akcij pri dealerjih.

Skratka, golf ti bo po mojem najbolje držal ceno in ga boš najlažje prodal. Poleg tega imam z VWji še njboljše izkušnje - za razliko od testov.

Oblikovno pa. Ne vem. Astra je zelo agresivno športna, ravno tako C4(nekje vmes). Golf je nekako bolj umirjen, zaobljenih linij, ravno tako Peugeot(dajem prednost CCju, ki je res lušten za razliko od 206CC), Megan je pa nekje med neuvrščenimi. Skratka ima tako sopecifično obliko, da ti je všeč ali ti pa SPLOH ni. Brez velikih (min. 17") platišč pa sploh zgleda kot šatrga.

Zgodovina sprememb…

R0K ::

Golfa ali Astro.

OZZY ::

z kako rabljeno MITCHUBISHI carismo ne moreš zgrešit..predvsem če dobiš GDI (bencinar v preobleki dizla) al pa tud kako dizel... 200k kilometrov in je mašina kot nova...Nikol problemov....Popravlat je blo treba le izpuh in pa oač redne servise nardit....
Go with the flow.

DominusSLO ::

Če hočeš imeti nekaj cajta mir, vzemi golfa ali astro.

Sami ::

Kot je že nekdo prej rekel Golf V premalo ponuja za svojo ceno, za tale denar dobiš dosti boljši avto.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Alexius Heristalski ::

BBC - Top Gear Survey ... med najboljšimi desetimi sta kar dve Škodi. Če se prav spomnim, so se Britanci iz Škode nekoč na veliko norčevali, pa še marsikdo drug tudi. Zanimivo, kako so se stvari spremenile ...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Keyser Soze ::

Hja, sem pozabil povedat. Kao da bo kaj novega ampak.. Za moje pojme se več na splača kupovat dizla. Poraba bencinarjev, njihova cena in cena goriva govorijo v prid bencinarjem. Razen seveda, če si navajen vožnje z dizlom in ne bi rad šaltal na bencinarja.

DominusSLO ::

saqmi & še kdo..
še prej pa je bil prvi post v tej temi, kjer je izbira omejena na teh 5 modelov:
- Citroen C4
- Opel Astra - nov model
- Peugeot 307
- Renault Megane II
- VW Golf V

R0K ::

Kaj se splača, je pomoje govorit bedarija. Vsak bo svojega hvalil.

Za primer, lahko vzameš Golfa V 1.6 16V in 1.9TDI. Razlika v porabi je rečmo na papirju 2l, v ceni pa 300k. Torej samo z gorivom prideš skupaj pri cca 60k km (če gledamo, da je cena goriv enaka). Torej če si avto lastiš vsaj 2-3 leti se splača. Splača pa se tudi v drugem primeru, ker ti boš tako ali tako dizla prodal za najmanj 200-300k sit več in še lažje. Je pa tu reg. nekaj sit višja v prid bencinarja. Stroški servisov so pa precej podobni.

Torej, moje mnenje je, da se dizel, če imaš namen imet avto dlje časa in se vsaj nekaj vozit, defenitivno še zelo splača. Za drug avto pa pomoje nima neke veze ...

Goldee ::

golf 5 :D
tradicija je le tradicija... pa se car bos :D :D

Hevidi ::

golf V

nemci all the way, z VAG koncernom ne morš falit :))

D
PER ASPERA AD ASTRA

Vikking ::

Za primer, lahko vzameš Golfa V 1.6 16V in 1.9TDI. Razlika v porabi je rečmo na papirju 2l, v ceni pa 300k. Torej samo z gorivom prideš skupaj pri cca 60k km (če gledamo, da je cena goriv enaka). Torej če si avto lastiš vsaj 2-3 leti se splača. Splača pa se tudi v drugem primeru, ker ti boš tako ali tako dizla prodal za najmanj 200-300k sit več in še lažje. Je pa tu reg. nekaj sit višja v prid bencinarja. Stroški servisov so pa precej podobni.

Mislim da si pljunil v prazno pri stroških servisov. Diesel je neprimerno dražji za popravilo kot bencinar. Kupiš diesel ker vidiš določene prednosti povsem drugje in ne v ceni goriva. Kupovanje diesla zaradi tega ker je gorivo cenejše je totalen nesmisel in beden izgovor.

Če bi rad prišparal kupi golf 2.

TribesMan ::

Men je blazno vsec nova Astra GTC... uber sexy avto... Mal bolj sportno zgleda, pa ce si ljubitelj bencinarjev z Oplom skoraj ne mores zgresiti... 1.6 Twinport... kr sexy avtek... Edin problem pri Astri je da so zelo "skrti" z osnovno opremo... pa tudi paketi niso bogvekaj bogati... tko da potem ko doplacas vse kar rabis si hitro na ceni Golfa... Druga stvar ki me moti je to da ima folk precej slabih izkusenj z prejsnjo generacijo Aster... Sosolec ima stalno neke probleme, sicer mamo doma Opla in dela super (ze 200k prevozenih in brez vecjih problemov), sam ko slisis kaj vse njega zajebava te kr mal mine :>

Moja druga izbira bi bila Ford Focus 1.6 Sport... Zadeva ima noro dobre vozne lastnosti, pa tudi po velikosti je najvecji v tem razredu... in tudi po NCAP najvarnejsi... Pa se zelo ugoden je za svojo ceno. Za 3.8M dobis avto z vsem kar je meni pomenbno...

Golfa ne maram... nevem zakaj in ne sprasuj zakaj... Tega avta ne trpim... Mogoce zato ker se mi je ze trikrat zgodilo da bi me Golf zbil ko sem kolesaril... :)

Megane ql... sam mi ni vec tko vsec kot mi je bil vcasih... mal prevec freaky oblike... Mamo pa doma Clia in je zadnjih 6 let prezivel brez vsake napake... samo redni servisi in gume... pa se kuri dokaj malo...

P307 mi je pa en cudn avto... Pa tud sodelavec ima skoz ene probleme z njim...

C4 mogoce zgleda ql... sam notri je pa tako plasticen da je kar hudo... da ne omenjam tistega cudnega volana z fiksnim srednjim delom... kaj bolj nerodnega se nisem videl v zivljenju...

Zakaj pa Japoncev ne? Japonci so ql... Toyota Corolla recimo :>

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Utk ::

Če se ne moreš odločit se odpravi (se enkrat) v salone, vsakega sprobaj, pri vsakemu vprašaj za točno in res končno ceno z določeno opremo in mašino, potem se pa odloči, sam. Morda ti bo tudi golf stalno crkoval, morda citroen, pri vsakemu morš met pa res smolo da se ti to dogaja. Kaj več kot z rednimi servisi ni za računat.

PALOMINO ::

Hvala vsem, vidim da se je debata kar razvnela...

Skrčil sem seznam na:

- Renault Megane II SportWay 1.4 16V 5 vrat (vsa oprema + tempomat) 3,5 mio
- Peugeot 307 Quicksilver 1.6 16V 5 vrat (skoraj vse kar človek rabi) 3,7 mio
- Opela Astra Cosmo 1.4 16V 5 vrat (v bistvu skoraj vse) 3,8 mio

Pismo, mislil sem da je izbira avtomobila lažja.

DoloresJane ::

Če si ženska, je izbira avtomobila mala šala. :D

"Katere avtomobile prodajate v rožnati barvi?" (Izbira se maksimalno skrči.) ;)

(Šalim se. NIKOLI ne bi imela roza avta - nekatere bi ga pa.)

bluefish ::

od ožje izbire Astro

Sba ::

Osebno mi je (od naštetih) najbolj všeč Opel Astra...vidim da si si izbral vso opremo...jaz bi razmislil še o litih platiščih saj pri te opremi dobiš 17" za 90k in verjetno bi avto izgledal veliko bolje...res pa je da je avto od naštetih najdražji

pri Meganu mi nekako ni všeč njegov zadek..pri karavanski in sedan različici je lepši...tud njegova nottranjost mi ni kaj posebno všeč...

p307 bi bil tud lep samo...

jaz bi Opel Astro:D
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!

TribesMan ::

Hmmm zakaj kupujes tako podhranjen avto? 1.4 je po mojem skromnem mnenju premalo za avto ki ima težo krepko preko ene tone...

Drgac pa od ozjega izbora definitivno astro... Je nazadnje izdan med izbranimi modeli... in zato tudi malce bolj "napreden"...
Aja... pa pri astri v Cosmo paketu ne dobis klime... tko da bo treba doplacat 100kSIT za klimo... (sicer pa probaj malo glihat... ker se da vedno nazicat 100 ali 200k popusta... sam ne jim dat vedeti da si se ze odlocil)

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

AnWar ::

Alfa Romeo 156, Dizel (JTD) ali Bencinar (JTS)...:D :D

Lp David
[Asus ROG Strix SCAR III]

Stepni Volk ::

TribesMan - napača... Opel Astra ima ročno klimatsko napravo od opreme Elegance naprej (kar pomeni,da tudi kot Cosmo): CENIK in OPREMA OPEL ASTRA


DIZEL / BENCIN
Kateri motor je ekonomsko bolj smotrn pove nekaj kratkih vprašanj:
Koliko let mislite imeti avtomobil?
Koliko kilometrov delate letno?
Kakšna cenovna razlika je med bencinskim in dizelskim ekvivalentnim motorjem?

S temi podatki se potem lahko računa. Servisni intervali Opel-ovih dizlov (nad 1.7) je 50'000km... redko kdo ponuja toliko za bencinski motor.
Redno vzdrževanje vozil z bencinskim in dizelskim motorjem je praktično izenačeno (gledano iz cenovni postavk uradnih servisov).

Dejstvo, da imajo dizli boljšo maloprodajno ceno kot rabljeni, si lahko preverite tudi tu:
www.avto.net.
Enako velja, da imajo dizli nižjo porabo od bencinskih sovrstnikov, če gledaš samo moč motorja in še bolj, če primerjaš motorje z enakim navorom.
Velja tudi ljudska modrost, da večji in težji, ko je avto, bolj smiseln je dizelski motor.


A ker je na začetku že bilo rečeno bencin... naj bo.

Priporočam vsaj 1.6 motor za to velikost avtomobilov... predvsem zaradi navora in dejstva, da je ta volumen motorja najbolj prodajan v tem segmentu nižjega srednjega razreda in posledično najbolj cenovno ugoden, ter tehnično dodelan.

Moj osebni pogled na stvar: raje boljši motor, kot "vsa oprema"... saj, če najšibkejše opremljenemu vozilu resnično dodaš VSO OPREMO... prideš na ceno vozila z 2 vrsti višjim motorjem in opremo, ki jo resnično rabiš: ABS, air-bag, klima, CZ... el.stekla...

BTW
...če z vozilom zgrmite v vodo in odpove elektrika, znate za vedno ostali v vozilu... v nasprotju s tistimi srečneži, ki zgrmijo v vodo z vozili, katerih stekla se pomikajo še na ročni pogon... Vrata je namreč težko odpreti... v vodi.
Tudi glede tega so na Top Gear-u delali raziskavo.. in Richard Hammond-a metali v 20m globoki bazen mislim, da v Vauxhall-u Cavalier-ju, pri nas Opel Omega A.
Pri prvem padcu je postopal, tako, kot nas uči učbenik... čakal je, da je vozilo potonilo in šele potem začel odpirati vrata. Seveda jih ni uspel odpreti.
Zakaj?
Doklet vozilo tone, je pritisk zunaj večji, kot v notranjosti vozila = ne moreš odpreti vrat. Šele, ko se je uboga Omega ustavila na dnu 20m bazena, je lahko "izstopil". Preživel je zato, ker je imel na zadnjem sedežu potapljača z rezervno jeklenko kisika zanj... in ker mi ostali smrtniki nimamo te sreče, bo bolje ukrepati drugače:
v drugo je Richard takoj po padcu v vodo začel odpirati vrata... rezultat?
Prišel je ven :) S težavo, a vendarle je... :)

Skratka glejte BBC Prime... nova sezona Top Gear se začne na BBC ONE (odajajo le za VB) 22 maja 2005. Na Prime pridejo z nekaj tedenskim zamikom.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Ja, potem ko je bil avto poln vode se vedno ni mogel odpreti vrat?

budili ::

2-3 tedna primerjajo v sobotnem delu bencinar/dizl... Kaj se splača
zanimivi rezultati, tko da si poglejte

Moj vw, po 130000km, vziga od prve, redni servisi, nikjer se ostal na cesti
izven: stelanje in ciscenje lopute 5-10000sit, zadnji lezaj 5-10000sit

Kolega: 30000km citroen, vsake tok cajta avto nece vzgat, nekaj elektronika nagaja
kolega2: peugeot 30-40000km, avto je ostal na cesti, preprosto ugasnil, po 5-6ih servisih in menjavi mnogo elektronike je avto prodan
kolega3: hyundai dela ko urca
kolega4: renault, volanska kjucavnica v maloro sla, kok je pa se ne spomnim
kolega5: opel, 20000km, dela

Osebno bi vzel novo skodo combi, vsec mi je pa ford focus, drugace pa toyota, honda

Vw je svinjsko drag za vzdrzevat, za druge pa verjetno ni nic drugace

servisni intervali opel-ovih dizlov (nad 1. 7) je 50'000km... Redko kdo ponuja toliko za bencinski motor.
olje za tak motor ima pa verjetno isto ceno kot tisti za 15000km:\, kaksen je filter za prah po takem casu. Mogoce ze ploscice prej zamenjas:d

Se strinjam, 1. 6 minimum, boste 4 sedli pa mal prtljage pa bo prehitevanje brez avantur:)

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: OwcA ()

Tomay ::

Da ne bo pomote, ko je avto pod vodo tudi ročnega stekla ne morete odpreti, ker je pritisk na steklo prevelik. Stekla lahko odpirate samo dokler je avto nad vodo potem ostane samo še kladivo.>:D
Voodoo 4Ever

DominusSLO ::

Tomay
Malo preveč posplošuješ... Vse je odvisno od globine.
LP

Stepni Volk ::

budili - DELO-va primerjava v Sobotnem Delu - Na Kolesih ima eno veliko pomanjkljivost: ne upošteva razlike v prodajni ceni vozil po 1, 3 in 5 letih... temveč "sklepa", da boste vozilo po 3 letih uporabe preprosto zavrgli. Cenovna razlika med dizlom in bencinskim ekvivalentom se ohranja...
Za pravi test bi morali vzeti v roko EUROTAX in primerjati še vrednost vozila po računanih letih in kilometrinah... tako bi dobili dejanski rezultat.

Tomay - ko si pod vodo, ti kladivo ne bo pomagalo... dokler si še na zraku s kladivom lahko zamahneš, pod vodo...

VW kvaliteta je v zatonu. To priznava tudi njen šef. g. Pischetsrieder. Zato ne čudi dejstvo, da je VW Polo bil najmanj zanesljiv avtomobil v svojem razredu glede na anketo Top gear-a v VB za leto 2004. Tudi moj osebni primer ni vzpodbudljiv... letnik 2003 1.9 disel:
- crknil avtomat za smerokaz
- popravljena zgornja napaka, nakar se je po 20 prevoćenih kilometrih izpod motornega pokrova začel valiti bel dim... ugasnil motor in ostal sredi križišča... na servisu potem "niso uspeli najti razloga".
- crknilo notranje kroženje zraka
- voznikova vrata povzročajo višji šum, kot sopotnikova - netočna izdelava
- šel "kugel-lager" na desnem sprednjem kolesu
- čričkov in škripanj je pa od začetka ogromno... a mi zaradi tega seveda niso hoteli zamenjati vozila.

Pred tem sem imel Renault Twinga, ki so mu enkrat zamenjali gumo nosilca za izpušno cev... in to je bilo to v 3l karieri... nič čričkov, nič škripanja, nič belega dima... Polu je to uspelo.

Leta 1998 sta istočasno kupila novega Pola moja mama in moj sodelavec... Mamin se še vedno drži, sodelavec je imel same križe in težave z njim in ga je seveda hitro zamenjal. Stvar sreče ob nakupu...

Dolgoročno gledano je pomembno ob nakupu tudi potencialni kvaliteten in zanesljiv NE-uraden serviser... če ga za določeno znamko vozil že imate, velja upoštevati njegov nasvet.
Drug način preverjanje kvalitete so trgovci z rezervnimi deli. Vprašajte kateri del najpogosteje prodajajo za vaše vozilo in vedeli boste kje lahko pričakujete okvare :)
Za VW/Audi/Seat so to končniki...

Zgodovina sprememb…

Spasky ::

Kaj pa kakšna Alfa Romeo 147? Če že kupuješ bencinarja ne morš spregledat Alf,sploh mi je pa lepša od vseh naštetih!!
:D

ABX ::

Honda Civic VTI
Honda Integra Type-R
Subaru Impreza GT

Yeah baby, patrol in my vein! :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

glinik ::

Če se že kupuje avto tekšnega razreda, pol priporočam samo japončke :) . V Audobildu je bila Mazda 6 v enem letu ODLIČNA! Niti ene same napake ni imela, niti žarnica ni crknila! Kot je že zgoraj omenjeno, je na zadnjem mestu Polo, ki je testerja 2x pustil na cesti in imel še nešteto drugih napak. Avto imamo, da se vozimo in ne, da ga šravfamo.

Toyota Corolla
Mazda 3
Hond Civic - To so avtomobili.

Sem si šel ogledat vse tri. Daleč najbolše sedeže ima Corolla. Vendar ima ročico za menjavanje prestav tako veliko, kot star Tamič :(
Mazda 3 je v notrajnosti OK, samo sedeži ... Kot klopca ... :( Super kratka prestavna ročica :)
Honda je tudi ok.

Moj favorit je Corolla, saj so sedeži prečudoviti, celo bolši od prejšnjega modela Mercedes C (moje mnenje). Sigurno se že gledali kakšne dokumentarce v Afriki itd... Kateri avtomobili se najpogosteje pojavljajo? TOYOTA! Je pa tudi dosti odvisno od sreče, kakšen avto dobiš.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Stepni Volk ::

Spasky - Alfa je nedvomno lep avto... v katerem si lahko omisliš meni ljube Bose zvočnike... a prtljažnik je zelo majhen in v primeru nesreče, bo pustila "vtis"... namreč poškodovala te bo bolj kot npr.: Golf, Focus, Megane... NCAP crash test results.

Alfa ima še eno čutno lastnost... ne moreš jo peljati umirjeno, njen motor te ves čas vabi in mami, da voziš bolj agresivno (poraba!!).
In ker tudi je bolj športna, je tu še minus na daljše relacije. Vožnja na daljše razdalje je s takšnim vozilom veliko bolj utrujajoče.
Enako velja za Honda-o Civic.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

LOL Alfa športen avto, dej ne ga srat.

Tle imaš čase.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Stepni Volk ::

Športnost nekega vozila se ne meri samo v času, temveč v nastavitvah podvozja in volanskega obroča...
Ne mešati super športnih avtomobilov z navadnimi namenjenim smrtnikom. In da lahko ALfa 147 GTA prehiti tudi Porshe 911 turbo: KLIK...
ERGO: Alfa 147 je športni avto. Kako športen bo, je odvisno od globine tvojega žepa... a to k sreči ni stvar te teme. Kot tudi sama športnost ne.

Zgodovina sprememb…

AnWar ::

Jst sem imel alfo romeo 156 2.0Ts, in ce gledas ne vozne lastnosti, ter sportnost je zelo zelo vredu!

Lp David
[Asus ROG Strix SCAR III]

ABX ::

Sej moj link je za stock avte z normalno ceno, če pa kdo ima še kak boljši link za stock avte je zadeva dobrodošla.

Da začnimo ločit športne avte od wannabe racer.


Sicer ima zame lestvica pokvarljivosti prednost pred vsem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ekma234 ::

Sem zagovornik hond, CIVIC (1.5, 1997) se mi ni skoraj nič kvaril, po 128 000 km sem le enkrat zamenjal ploščice, 2 žarnici in akumulator. Avto je res dober. Splača se kupit kakšno 2 leti staro hondo, seveda pa dobro poglej kako so z njo ravnali, kakšen idiot tud celo leto avta ne posprav.

Tudi Toyote so na dobrem glasu.

Poldy ::

Kupiti 2 leti star avto? :\ Ali je lastnik "preserator" in se ne more odločiti kakšen avto bi (teh je zelo malo) ali pa je z avtom nekaj zelo narobe (skoraj vedno).

Aja, izbral bi astro. Le motor bi bil lahko malo večji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldy ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10320398 (13832) sass628
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21461763 (45529) kljhjkhkjh
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421525 (18456) RejZoR
»

Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7811866 (9888) Martin Krpan
»

Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
254131684 (123226) Valvoline

Več podobnih tem