Forum » Na cesti » Avtomobilsko poreklo
Avtomobilsko poreklo
ninchh ::
Pozdrav vsem skupaj. Ravnokar opravljam diplomsko nalogo iz področja avtomobilizma - obnašanje porabnikov glede na poreklo avtomobilov. Glede na izkušnje menim, da vam kot kupcem ni vseeno iz kje avtomobil izvira. Zato bi vas prosil, če si vzamete nekaj minut in rešite spodnjo anketo. S tem mi boste neznansko pripomogli k zaključku diplome in k pravilnim ugotovitvam.
Hvala in lep pozdrav!
http://www.1ka.si/a/5888
Hvala in lep pozdrav!
http://www.1ka.si/a/5888
;-) ::
Čeprav sem za to da sem pravilno prebral tvoj priimek porabil več časa kot za prvo stran, sem izpolnil anketo.
Anketa ima preveč nekih vprašanj, ki nevem kaj ti bodo, kaj boš naredil 50 grafov ?
Drugače pa japonski avtombili, ker nemec še ni vojne zmagal in ni avta naredo =)
Anketa ima preveč nekih vprašanj, ki nevem kaj ti bodo, kaj boš naredil 50 grafov ?
Drugače pa japonski avtombili, ker nemec še ni vojne zmagal in ni avta naredo =)
T-h-o-r ::
a to mate vsi kulturologi neko anketo zdaj
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
knesz ::
lukamagic ::
Kaj pa to pomeni poreklo? V kateri državi je sedež firme ali kje je dejansko narejen (sestavljen) avto?
TheJack ::
Ankete IMHO nisi dobro zastavil. Sem se lotil reševanja, pa sem nekje na sredini obupal, saj se nisem znašel med tistim milijonom kvadratkov. Anketa mora biti pač zastavljena tako, da jo je kolikor-toliko zanimivo reševati. Pri prvem vprašanju manjka "varnost".
St235 ::
LOL, meni se že pri poreklu zatakne:)
Drugače pa beseda poreklo bolj navezuje na rabljene avtomobile in državo uvoza kot pa na to v kateri državi je matična firma.
A pod poreklo šteješ tudi koncerne? Torej škoda/seat spada pod nemčijo? Kaj pa če kdo sanja o kakem Aston martinu?
Drugače pa beseda poreklo bolj navezuje na rabljene avtomobile in državo uvoza kot pa na to v kateri državi je matična firma.
A pod poreklo šteješ tudi koncerne? Torej škoda/seat spada pod nemčijo? Kaj pa če kdo sanja o kakem Aston martinu?
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Ramon dekers ::
na izdelkih ponavadi piše država porekle: Kitajska
Pa naj gre za računalnik ameriškega podjetja, mobitel finskega... poreklo je zgrešen pojem. Moral bi namesto porekla vstaviti znamko.
Pa naj gre za računalnik ameriškega podjetja, mobitel finskega... poreklo je zgrešen pojem. Moral bi namesto porekla vstaviti znamko.
amigo_no1 ::
Predlagam da se pod poreklo vodi država, kjer ima določena znamka/koncern sedež.
npr: Renault Francija, Seat Španija, Fiat Italija, Jeep ZDA itd.
npr: Renault Francija, Seat Španija, Fiat Italija, Jeep ZDA itd.
St235 ::
Sam seat spada v VW koncern, kar pomeni da bi moral it pod nemčijo, znmka kot taka pa pod španijo. Pač nepremišljeno in slabo zastavljeno s strani avtorja.
Nerdor ::
Kater komendijant je rekeu, da je nemc avto naredu!? A se tej osbi zdi normalno dat okol 2.500 ojrov za popravila za Audi, BMW, Mercedes, VW, Ford, Opel!? Pri japoncu za 500 ojrov narediš generalko.
... for lifetime!
black ice ::
;-) ::
IceIceBaby ::
Lakotnik29, koncern se imenuje Volkswagen Group. Za posamezne znamke v skupini se pa ve od kje prihajajo.
Se pa strinjam, da je anketa slabo zasnovana. Tisti, ki nam dol visi za poreklo avtomobila ne moremo ustrezno rešiti. Avtor ankete domneva, da vsi gledamo na znamko oz. državo porekla kot na pomemben dejavnik pri izbiri.
Ja, normalno. Še 200€ jim dam napitnine.
Kaj te brigajo stroški popravil. Če bi vozil nemca bi še razumel, ni mi pa jasno zakaj se nekateri obremenjujete s stroški avtomobilov, ki jih sami ne vozite.
Se pa strinjam, da je anketa slabo zasnovana. Tisti, ki nam dol visi za poreklo avtomobila ne moremo ustrezno rešiti. Avtor ankete domneva, da vsi gledamo na znamko oz. državo porekla kot na pomemben dejavnik pri izbiri.
Kater komendijant je rekeu, da je nemc avto naredu!? A se tej osbi zdi normalno dat okol 2.500 ojrov za popravila za Audi, BMW, Mercedes, VW, Ford, Opel!? Pri japoncu za 500 ojrov narediš generalko.
Ja, normalno. Še 200€ jim dam napitnine.
Kaj te brigajo stroški popravil. Če bi vozil nemca bi še razumel, ni mi pa jasno zakaj se nekateri obremenjujete s stroški avtomobilov, ki jih sami ne vozite.
Dr_M ::
Pravzaprav je bilo prvo vozilo podobno avtu narejeno v Franciji okoli leta 1769. Seveda na paro.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Nerdor ::
Obremenjujem se, ker bi rad vozil nemca, samo me zmeraj odvrnejo stroški, ki so (pre)veliki. LMM 300 ojrov, turbina za turbodizel od 800 do 1200 ojrov, filtri okoli 200 evrov, diski 200-500 evrov (odvisno ali samo sprednja dva, ali vsi štirje). Raznorazni ležaji in končniki cca od 50 do 100 ojrov za enega. In te klinci v podvozju grejo najmanj eden na vsake 20 do 40 tisoč km.
... for lifetime!
IceIceBaby ::
Nerdor, se pravi, da ni problem v nemcih ampak v tem, da nočeš plačati za kvaliteto? Klasika.
Sicer pa vse kar si napisal velja tudi za druge avtomobile. Misliš, da je LMM ali turbina za francoza cenejša kot za nemca?
Pa še ena malenkost je. "Nemc" je lahko VW fox za 8k eur ali pa BMW 7 za 150k eur. Malo neumno je metati vse v isti koš.
Sicer pa vse kar si napisal velja tudi za druge avtomobile. Misliš, da je LMM ali turbina za francoza cenejša kot za nemca?
Pa še ena malenkost je. "Nemc" je lahko VW fox za 8k eur ali pa BMW 7 za 150k eur. Malo neumno je metati vse v isti koš.
Pyr0Beast ::
Nerdor, se pravi, da ni problem v nemcih ampak v tem, da nočeš plačati za kvaliteto? Klasika.
Noče plačati 'premiuma' na povprečno kvaliteto
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Zakaj pa ne ?
Kot da je kvaliteta edina pomembna stvar v avtu
Kot da je kvaliteta edina pomembna stvar v avtu
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
;-) ::
Nerdor, se pravi, da ni problem v nemcih ampak v tem, da nočeš plačati za kvaliteto? Klasika.
Aha, kvaliteto plačaš ko kupiš avto, ko servisiraš, ko ti kaj crkne in kupiš nadomestni del, ko servisna ura stane x 3 od ostalih itd. ? Ne kvaliteto plačaš 1x in maš potem z ostalimi postavkami mir.
Sicer pa vse kar si napisal velja tudi za druge avtomobile. Misliš, da je LMM ali turbina za francoza cenejša kot za nemca?
Super primerjava, upam da voziš nemca ker če ga voziš in bereš o okvarah francozov...sam potem si sposobn tak stavek spravit skupaj. Pr japoncih se ne govori rezervnih delih in cenah, tud serviserji na servisih japonskih vozil majo bolj kot ne čiste obleke
Pa še ena malenkost je. "Nemc" je lahko VW fox za 8k eur ali pa BMW 7 za 150k eur. Malo neumno je metati vse v isti koš.
Res je! Nebomo metali avtomobilov in nemških marketinških briketov v isti koš.
IceIceBaby ::
Smajlifejs, pravzaprav vozim nemva in francoza, če smo že na tem :)
Kot sem že napisal. Klasifikacija po nemcih, francozih, italjanih in podobno je brezveze. Trenutno imam Citroen DS3, ki je zakon avto v vseh pogledih, ampak to ne pomeni, da orgazmiram na vse citroene, renaulte in peugeote na cesti.
Meni je jasno, da avtomobili za sabo potegnejo precej čustev, ampak vedno znova me preseneča kako racionalni ljudje padejo v te okvire znamk in porekla. Nekateri avtomobili so dobri, drugi slabi. Znamka sicer da nekaj značaja avtomobilom, ampak še vedno obstajajo ogromne razlike med samimi modeli.
Kot sem že napisal. Klasifikacija po nemcih, francozih, italjanih in podobno je brezveze. Trenutno imam Citroen DS3, ki je zakon avto v vseh pogledih, ampak to ne pomeni, da orgazmiram na vse citroene, renaulte in peugeote na cesti.
Meni je jasno, da avtomobili za sabo potegnejo precej čustev, ampak vedno znova me preseneča kako racionalni ljudje padejo v te okvire znamk in porekla. Nekateri avtomobili so dobri, drugi slabi. Znamka sicer da nekaj značaja avtomobilom, ampak še vedno obstajajo ogromne razlike med samimi modeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IceIceBaby ()
WarpedGone ::
ker če ga voziš in bereš o okvarah francozov.
Vozim drugega francoza in berem o okvarah nemcev, ki so identične okvaram italijanov. Kaj pa sedaj?
Japoncev se nočm niti dotaknit, dokler se ne naučijo narisat nečesa vsaj podobnega avtu. Njigova elektrika crkuje za popizdit (civici ...), pogonske gredi pa pokajo ena za drugo (Nissan Primera).
Nacionalizem pri avtih je še bolj neumen kot nacionalizem sam po sebi.
Ljudje smo vsaj dejansko neke narodnosti, avtomobili pač ne. A so BMWji narjen na madžarskem še vedno nemci? Al pa Fordi sestavljeni v Turčiji še vedno američani? Kaj pa honde narjene v UK? So to japonci?
Absurd.
Zbogom in hvala za vse ribe
T-h-o-r ::
tako pa ti nauš' čez japonce govoril
top shit kvaliteta
top shit kvaliteta
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
;-) ::
Ljudje smo vsaj dejansko neke narodnosti, avtomobili pač ne. A so BMWji narjen na madžarskem še vedno nemci? Al pa Fordi sestavljeni v Turčiji še vedno američani? Kaj pa honde narjene v UK? So to japonci?
Bo tvoj sin če ga naredita z tvojo v nemčiji nemec al slovenec ?
St235 ::
boljš vprašanje je a če ti turk nategne ženo, se bo rodil turek al slovenc.
Se pa strinjam ,da govorit o nacionalizmu in pripadnosti neki državi je absurdno. Če pripadnost znamki človek še lahko razume pa je pripadnost državi kjer ima znamka sedež smešna, da ne rečem paterična. Kej je logika,da če si zadovoljen z Citroenom, boš trdil da sta zato Renault in Peugeot dobri znamki?
Se pa strinjam ,da govorit o nacionalizmu in pripadnosti neki državi je absurdno. Če pripadnost znamki človek še lahko razume pa je pripadnost državi kjer ima znamka sedež smešna, da ne rečem paterična. Kej je logika,da če si zadovoljen z Citroenom, boš trdil da sta zato Renault in Peugeot dobri znamki?
šernk ::
avto je dober tist ki se ne kvari in ima poceni vzdrževanje.
v prvo skupino spadajo vsi pravilno vzdrževani avti, v drugo pa...sami si izberite, vendar vaši preljubi nemci to vsekakor niso.
pa da se japonci ne kvarijo...vsaka stvar se nekoč OBRABI...pol jo plačaš pa 3x, če imaš srečo da jo sploh dobiš takoj.
v prvo skupino spadajo vsi pravilno vzdrževani avti, v drugo pa...sami si izberite, vendar vaši preljubi nemci to vsekakor niso.
pa da se japonci ne kvarijo...vsaka stvar se nekoč OBRABI...pol jo plačaš pa 3x, če imaš srečo da jo sploh dobiš takoj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
knesz ::
avto je dober tist ki se ne kvari in ima poceni vzdrževanje.
v prvo skupino spadajo vsi pravilno vzdrževani avti, v drugo pa...sami si izberite, vendar vaši preljubi nemci to vsekakor niso.
pa da se japonci ne kvarijo...vsaka stvar se nekoč OBRABI...pol jo plačaš pa 3x, če imaš srečo da jo sploh dobiš takoj.
Jaz sem za mojega 10 let starega nemca v 2 mesecih za popravila zmetal okoli 600€, sedaj ko se je pa še nekaj pokazalo, sem se pa odločil, da prodam. Za 1500€? Kljub temu, da so vgrajeni novi deli, avto ni nič bolj vreden.
IceIceBaby ::
avto je dober tist ki se ne kvari in ima poceni vzdrževanje.
Kakor za koga. Meni osebno je veliko bolj pomembno kako se avto pelje in kakšen občutek imam za volanom. Poraba in stroški vzdrževanja načeloma niso pomembni, če ti avto vraža z užitki pri vožnji.
šernk ::
Kakor za koga. Meni osebno je veliko bolj pomembno kako se avto pelje in kakšen občutek imam za volanom. Poraba in stroški vzdrževanja načeloma niso pomembni, če ti avto vraža z užitki pri vožnji.
razen nekih super malčkov se vsi peljejo povprečno, za nadpovprečno pa moraš imeti avto z malce športnika v sebi, tu imaš pa spet izbire kar je hočeš
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
IceIceBaby ::
Od kje ti to? BMW 3 z m paketom npr. se pelje BISTVENO boljše od kakšnega osnovnega passata ali lagune.
Nekaj mesecev nazaj sem ravno prodal Alfo 156 GTA, ki je bila tudi zverina. Poraba visoka, stroškov veliko, ampak vseeno je bil dober avto. Že samo zaradi zvoka motorja mi ni bilo žal plačevati malo več.
Nekaj mesecev nazaj sem ravno prodal Alfo 156 GTA, ki je bila tudi zverina. Poraba visoka, stroškov veliko, ampak vseeno je bil dober avto. Že samo zaradi zvoka motorja mi ni bilo žal plačevati malo več.
St235 ::
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-s...
Iz druge teme. Da ne bomo tako na blef nabijal o okvarah vozil.
Iz druge teme. Da ne bomo tako na blef nabijal o okvarah vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
black ice ::
avto je dober tist ki se ne kvari in ima poceni vzdrževanje.
v prvo skupino spadajo vsi pravilno vzdrževani avti, v drugo pa...sami si izberite, vendar vaši preljubi nemci to vsekakor niso.
Glej, o tem lahko razpravljamo v nedogled. Ne moreš se iti s statistiko, pri določenem številu vozil bo vedno nekaj odpovedalo. 100% zanesljivosti ni.
Imam 9 let starega Nemca, v 6 letih lastništva je bil edini strošek lambda sonda in motorček za brisalce. Potrošni material. Seveda je bil avto vzdrževan, kot se za vsakega poštenega lastnika avtomobila spodobi.
btree ::
jaz sem imel do sedaj 2 italijanska, 2 nemška in 3 japonske avtomobile in sem imel s slednjimi najmanj težav oz. okvar, čeprav sem z njimi naredil največ km.
;-) ::
boljš vprašanje je a če ti turk nategne ženo, se bo rodil turek al slovenc.
Se pa strinjam ,da govorit o nacionalizmu in pripadnosti neki državi je absurdno. Če pripadnost znamki človek še lahko razume pa je pripadnost državi kjer ima znamka sedež smešna, da ne rečem paterična. Kej je logika,da če si zadovoljen z Citroenom, boš trdil da sta zato Renault in Peugeot dobri znamki?
Se strinjam če razmišljaš kot si ti obrnil stavek.
Sicer stara tema ampak vseeno, taki avtomobili so še vedno na cesti in najbolj pogosti če vzamemo neko povprečje-Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005
Res da če si z Citroenom zadovoljen še ni nujno da bi bil z Pežojem in Renojem, ampak je naklučje da so ravno Azijci vedno na vrhu vseh lestic, samo mesta si izmenjujejo. Nisem še videl nobenega seznama da bi bila Toyota nekje na dnu ali pa Honda. Dejstvo pa je da vedno ko iščemo francoze moramo met vsaj Logitech mx revolution ali kako drugo miško z koleščkom za hitro drsenje in prelet prelet velikih in dolgih seznamov, da prej pridemo do njih ;)
Jaz sem za mojega 10 let starega nemca v 2 mesecih za popravila zmetal okoli 600€, sedaj ko se je pa še nekaj pokazalo, sem se pa odločil, da prodam. Za 1500€? Kljub temu, da so vgrajeni novi deli, avto ni nič bolj vreden.
Ista izkušnja sicer z malo mlajšim audijem a3. V 2 mesecih zmetal v avto celo vrednost nakupa ali pa še malo več in še napaka ni bila odpravljena. Prodal "dober" avto za 1600€ še vedno z napako. Od tedaj naprej pa je že menjal spet par lastnikov.
Ramon dekers ::
WarpedGone je izjavil:
ker če ga voziš in bereš o okvarah francozov.
Vozim drugega francoza in berem o okvarah nemcev, ki so identične okvaram italijanov. Kaj pa sedaj?
Japoncev se nočm niti dotaknit, dokler se ne naučijo narisat nečesa vsaj podobnega avtu. Njigova elektrika crkuje za popizdit (civici ...), pogonske gredi pa pokajo ena za drugo (Nissan Primera).
Nacionalizem pri avtih je še bolj neumen kot nacionalizem sam po sebi.
Ljudje smo vsaj dejansko neke narodnosti, avtomobili pač ne. A so BMWji narjen na madžarskem še vedno nemci? Al pa Fordi sestavljeni v Turčiji še vedno američani? Kaj pa honde narjene v UK? So to japonci?
Absurd.
hm naša z našo toyoto yarisom je bilo več problemov kot z cliotom in katro.
Že na začetku so se pojavljale napake pri varnostnem pasu, plastika pri sedežu se je kar odlomila, oz padla stran, in potem si mogel na servis in tam izgubljati čas. Avto je bil nov.
Sicer pa je avto odvisen od sreče, ne glede na znamko. Z vw nimam izkušnje so pa bistveno precenjeni, bistveno bolj se splača vzeti kakšno škodo, seata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ramon dekers ()
St235 ::
Ravno tema, ki si jo linkal vsebuje v zadnjem postu link, ki kaže na to, da so v številnih kategorija na prvih mestih ne azicij - BMW, audi, fiat, peugeot... Z izjemo japoncev, pa so azijski proivajalci (hyunday, kia) bolj pri dnu. Celo honda, ki jo omenjaš je z vozilom Jazz šele 20 v svoji kategoriji.
;-) ::
Ravno tema, ki si jo linkal vsebuje v zadnjem postu link, ki kaže na to, da so v številnih kategorija na prvih mestih ne azicij - BMW, audi, fiat, peugeot... Z izjemo japoncev, pa so azijski proivajalci (hyunday, kia) bolj pri dnu. Celo honda, ki jo omenjaš je z vozilom Jazz šele 20 v svoji kategoriji.
Nemška avtomobilistična revija
1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Hyundai
5. Nissan
6. Chevrolet
7. Volvo
8. Suzuki
9. Mitsubishi
10. Opel
11. Audi, BMW in Smart
14. Skoda
15. Mercedes
16. Ford, Seat in VW
19. Kia
20. Alfa Romeo
21. Citroen
22. Renault
23. Fiat in Peugeot
Po mnenju angleških gledalcev in bralcev Top Gear-a, je seznam sledeč:....
1 Lexus
2 Skoda
3 Honda
4 Mazda
5 Toyota
6 Subaru
7 Mini
8 Porsche
9 Jaguar
25 Ford
26 MG
27 Opel (v VB Vauxhall)
28 Alfa Romeo
29 Jeep
30 Daewoo
31 Land Rover
32 Mercedes
33 Citroën
34 Renault
35 Fiat
36 Peugeot
V poročilu Auto Bilda za leto 2007, so prvi:
1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Suzuki
5. Chevrolet
Najboljši Nemci:
7. Audi & MB
11. Opel & Smart
15. BMW
16. VW
19. Ford
Zadnja Peugeot & Fiat
Za leto 2008 pa se to nekoliko spremeni:
1. Toyota
2. Mazda
3. Honda
4. Opel
5. Hyundai
6. Mitsubishi
Audi, BMW, MB na sredini.
13. Škoda
15. VW
17. Seat
Zadnji Citoren, Peugeot in Renault
Po mnenju zveze nemških potrošnikov (Stiftung Warentest), je vrstni red takšen:
1. Toyota
2. Mazda
3. Honda
4. Opel
5. Hyundai
6. Mitsubishi
7. Audi
8. MB
9. Nissan
10. BMW
11. Volvo
12. Suzuki
13. Smart
14. Škoda
15. VW
16. Kia
17. Seat
18. Ford
19. Fiat
20. Renault
21. Citroen
22. Peugeot
Nevem kam ti gledaš, jaz gledam avtomobile z najmanj okvar ne z največ. Tudi če najdeš 1 ali 2 seznama kjer je Audi ali BMW na vrhu...ena ptička še ne prinese pomladi, vzami povprečje vseh kategorij in seznamov.
Zgoraj se se malo prehitro zatipkal z Azijci, Kia, Hyundai itd. to ni avto za mene to je isto kot francoska jajca. Tapravi majo ateje na otoku.
Aston_11 ::
Obremenjujem se, ker bi rad vozil nemca, samo me zmeraj odvrnejo stroški, ki so (pre)veliki. LMM 300 ojrov, turbina za turbodizel od 800 do 1200 ojrov, filtri okoli 200 evrov, diski 200-500 evrov (odvisno ali samo sprednja dva, ali vsi štirje). Raznorazni ležaji in končniki cca od 50 do 100 ojrov za enega. In te klinci v podvozju grejo najmanj eden na vsake 20 do 40 tisoč km.
Bejž no bejž. LMM 100 EUR, turbina par 100 EUR, filtri nič posebnega, diska skupaj z zamenjavo 100 EUR. Tvoje cifre veljajo za najdražji pooblaščeni servis. Ko sem kupil diske za pasata, je bil vsak 30 EUR. 120 EUR je bil LMM skupaj z delom, ki ga je bilo za par minut. Pooblaščencev pa se izogibam že leta. Prvi servis za golfa je bil 150 EUR. Ležajev, končnikov in ne vem kaj še nisem menjal, pa imam VW že več kot desetlejte. Passat ima po števcu 270 kkm. Prva turbina gor. Isti ležaji, kot so bili pred 150 kkm. Itd....
St235 ::
Ravno tema, ki si jo linkal vsebuje v zadnjem postu link, ki kaže na to, da so v številnih kategorija na prvih mestih ne azicij
Gledal sem direktno na link v temi, ki si jo linkal.
Dr_M ::
Moj fotr je s Kio naredu 311.000km predno je sel avto v trske, za izredne servise (torej, da se je nekaj pokvarilo) je v slabih 12 letih porabil pomoje vse skupaj okoli 1000€, mogoce celo manj (cisto tako od oka izracunano).
Pa nej se kdo pluva cez korejce.
Pa nej se kdo pluva cez korejce.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ninchh ::
Dobr ste se razpisal tole:) Tisti, ki imate pripombe čez anketo - po navodilih profesorja je pač taka kot je in hvala vsem, ki ste si vzeli čas in odgovorili.;) Japonc je zakon;)
blackbfm ::
uh kakšni kupi servisnih obrazcev za toyoto grejo čez našo tiskarno..tok o zanesljivosti sej se jih dost porabi tut za redne preglede, ampak vseeno heh
blackbfm ::
tam nekje 10k-30k obrazcev na mesec, odvisno od potreb. Res da jih gre del še na balkan.. No saj za tiskarske norme to niti niso neke hude cifre, ampak če bi cel kup tega papirja padel nate ne bi blo kul :D
T-h-o-r ::
uh kakšni kupi servisnih obrazcev za toyoto grejo čez našo tiskarno..tok o zanesljivosti sej se jih dost porabi tut za redne preglede, ampak vseeno heh
toyota se je v zadnjih 3h letih zelo poslabšala
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slovenski avto leta 2017 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18110 (14809) | dexterboy |
» | Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20392 (12380) | Fizikalko |
» | Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47420 (39362) | Dami |
» | avtomobilske znamke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12965 (10187) | iNooby |