» »

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje!

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje!

1
2
3

Sami ::

Seveda tudi sam priporočam japončke, po mojem mnenju so najbolj kvalitetni avtomobili. Doma imamo Suzuki Swifta 1.3 GS (športna oprema) l. 1991 in še nikoli ni videl servisa, razen enkrat je šel akumulator. Sam pa bom drugo leto nabavil kake 5 let staro Hondo Civic ali pa res ohranjenega Swifta GTI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

glinik ::

Poldy:
Zakaj misliš, da je z avtom kaj narobe, če ga lastnik proda po 2-h letih? (upam, da se motiš :\ ) Je kar nekaj ljudi, ki "mora" menjati avto vsake 3-4 leta. Si imel kakšne slabe izkušnje?

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Vice ::

PALOMINO zate je odgovor samo eden: Peugeot, kjer dobiš samozavest serijsko, da ne boš imel problemov pri drugih odločitvah. ;)

Stepni Volk ::

glinik - ljudje, ki "morajo" menjati avtomobile na dve leti... ponavadi menjajo tipe vozil, ki se jih s povprečno slovensko plačo ne da kupiti.

PALOMINO - odločitev je tvoja, vse potrebne faktorje smo ti našteli. Morda velja omeniti še dobavljivost.

mtosev ::

Mi pa mamo Alfo Romeo 145 1.3 letnik 1995 in je enkrat zakuhala.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

ČIP 008 ::

Med tvojimi predlogi pa res ni težko izbrati - VW Golf V !

PALOMINO ::

Moram povedat, da sem se iz srca nasmejal izjavi Vice-a, he he...dobra izjava, naravnost odlična! :D

Žal pa se nisem odločil za "samozavest serijsko" temveč za "ritmičen" avto...Renault Megane II,
1.4 16V (98 konjev).

Vem, da vas bo mnogo pripomnilo kaj sem šel kupovati tak avto...a vendar. Glede na ceno, opremo, garancijo se mi je zdel najboljša izbira. Če sem se zmotil - bo pokazal čas.

Bi želel slišati kakšno mnenje upoabnika takega avta po možnosti s tako mašino...

Imam še teden časa, če želim imet 1.6 16V - 115 konjev. Samo klinac je, k padem v višji razred...

Hvala vsem za nasvete.

No, če pa ima kdo v Meganu II mašino 1.4 16v pa le na plano z izkušnjami.

Vesoljc ::

1.4 :\
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

PALOMINO ::

Spoštovani Vesoljc in morebitni njemu podobni - izrazil bi eno željo.
Vem da sem naročil 1.4 - tako da mi ni tega treba pisati še posebej.

Kar želim je, da kdo pove svoje morebitne izkušnje z motorjem 1.4 16V v vozilu Renault Megane II.
Poraba, moč - ali je zadostna ob uporabi klime...itd.

Želim argumentirana mnenja, če jih nimate se prosim vzdržite.

Hvala ponovno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PALOMINO ()

AnWar ::

Jst sem imel seat-a leon-a, in imel sem 1.4 16V (55Kw), in glede porabe, je prevelika za ta motor, ker je bil pretezek avto, ter klima, premalo konjev da bi se lahko normalno vozil, ce je poln avto, (primer: 5 ljudi v avtu+klima+prtljaga=velika poraba goriva, ter avto ne gre nikamor,motor se veliko matra). Vsaj 100 konjev je nekje optimalno... seveda ce se pa sam vozis, je pa tudi 50 konjev dovolj. To je moje mnenje.

LP David
[Asus ROG Strix SCAR III]

Matjazy ::

Hec je v tem, da je motor 1.6 v meganu dosti bolj prožen, ne bo ga treba tako priganjat (sploh ob prižgai klimi), zelo verjetno bi imel pri isti vožnji z 1.6 celo manjšo porabo (1.4 je treba tišat, in če tišiš, pač pije). Sicer si pa z meganom malce falil po mojem. Meli smo pri hiši enega (sicer prejšnji model), in toliko težav prej še ni bilo z nobenim avtom. Kia, s katero se vozi fotr, ga po kakovosti potolče po celi črti.
Če pa si že naročil, pa res vsekakor 1.6. Ti ne bo žal ;)

OldSkul ::

Prejšnji megani so imeli probleme, to je znano. Ta nov megan pa je čist dober avto.

poweroff ::

Mislim da si pljunil v prazno pri stroških servisov. Diesel je neprimerno dražji za popravilo kot bencinar. Kupiš diesel ker vidiš določene prednosti povsem drugje in ne v ceni goriva. Kupovanje diesla zaradi tega ker je gorivo cenejše je totalen nesmisel in beden izgovor.
No ja, uradni servisi so res dragi. Zato pa se splača peljati h kakšnemu domačemu mehaniku... recimo takemu, ki dopoldne dela v uradnem servisu, popoldne pa doma.
sudo poweroff

Dr_M ::

Zato pa se splača peljati h kakšnemu domačemu mehaniku... recimo takemu, ki dopoldne dela v uradnem servisu, popoldne pa doma.

ja to se splaca, ko avtu potece garancija, al pa se potem ne.
jest ze neb zaupu "novga" avta tm enmu pocarju. pri uradnem servisu mas vsaj garancijo....
vsaj pr peugeotu od matke so 1x priznal, k je blo neki narobe z zamenjanim delom.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

suse80 ::

Sam sem bil zelo nasproten Francoskim avtom, še posebej Renaultu, pa sem navsezadnje le kupil Kangoo 1.9 Diesel in moram priznati, da sem bil neupravičeno kritičen. Delam 3000 km/mesec, sem terenski komercialist, v 6 mesecih, kar ga imam, mi ni crknilo prav nič, niti ena žarnica. Avto gre kot nov, čeprav sem kupil 4 leta starega s 115000 prevoženimi. Vse kar sem naredil je to, da sem ga takoj po nakupu dal pošteno poservisirati ( vsi jermeni in filtri ter tekočine), kar me je stalo 70.000 sit, sedaj pa se vozim kot nor dneve in dneve. Nimam nobenih pripomb. Kot bi imel povsem nov avto. Skeptičen pa sem bil zato, ker sem že imel Citroena XM 2.0 in me je močno jezil, elektronika in pleh sta bila kot iz Kirgizije. Moram pa priznati, da je vseeno šel do 280000 brez vsakih drugih težav ( hidravlika in motor so delovali super). Le na težave z armaturno ploščo in brisalci sem se moral navaditi. Včasih mi več tednov ni delalo nič na armaturki, potem pa naenkrat-kot bi odrezal vse delovalo ok. In čez kakih par mesecev spet mrk. Seveda ni nikoli mrknil pri servisrju....menjali so mi board computer in vse živo, pa nič. Drugače pa-danes ne delajo več slabih avtov, samo dražje in malo manj drage. Kia, Lada, renault-vse je bolj ali manj isto....
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org

Poldy ::

Glinik:

To se mi zdi tako smešno, ko se ljudje odločijo, da bodo kupili rabljen "novi" avto. Ja, mogoče testno vozilo.

Postavi se v kožo (denarno povprečnega) prodajalca. Le zakaj bi prodajal 2 leti star avto?

Kolega je recimo kupil 2 leti starega dizla, ki mu je že čez mesec crknil. Na servisu je izvedel, da je bil avto že ob nakupu le zasilno popravljen.

DrCain ::

Kupil novo Mazdo3 črn metalik in lita platišča (skoraj vsa oprema)in moram povedat, da avto izgleda strupeno.
To je avto katerega sem kupil z razumom in s srcem:D

Naj prihodnost pove če sem se zmotil. do tedaj bom pa neizmerno užival:D :D :D
Mus je samo srat pa scat

Stepni Volk ::

Dr.palca - Zmotil si se... že nakaj sporočil višje je PALOMINO kupil Megana 1.4 vso opremo.

DrCain ::

Samo pravim kaj sem jaz kupil
Mus je samo srat pa scat

chucki ::

Po pravici povedano mam rajs 4 lete starga BMW ja kot pa katerkol nov avto od nastetih.

bluefish ::

je res. Ampak je tudi res, da je cena vzdrževanja BMW-ja višja. V nekaterih primerih tudi izguba vrednosti.

PALOMINO ::

Stvar vsakega posameznika kaj kupi, no jaz sem se potem dokončno odločil za Megana SportWay 1.6 16V - da slučajno ne bo premalo rezgetalo pod pokrovom :D
Bojda ga dobim okoli 15 junija, bomo videli...

glinik ::

Heh, velik avto, veliki stroški, še posebej BMW. Čeprav bi ga rade volje imel :D

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

MadMax ::

blueFish, glinik, a vidva to iz izkušenj govorita, ali samo nakladata?
Sam imam starejšo petico, pa je vzdrževanje cenejše od vzdrževanja novejšega cliota.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

ABX ::

Entry level za BMW-ja je 325 oz. 190KM. Vse kar ima manj ni vredno svojega denarja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tajo ::

Disel je zakon. Ne samo zato, ker nove turbine s spremenljivo geometrijo pomenijo dobre pospeške in visoko končno hitrost, ampak tudi zato, ker je glede na način vožnje poraba bistveno manjša od bencinarja. Mazda je zame nr.1.
Sicer se pa povsod vidi, tudi, ko pridete v salone - i am turning japanese
1- Toyota
2- Mazda
...

Sicer pa naj pametnjakovič, ki je napisal, da se ne splača več kupovati dieslov doma ogreva na bencin, če ima toliko denarja.
Live is what you make it

Stepni Volk ::

Dr.Palca - spregledal dejstvo, da govoriš o svojem lastnem nakupu, :8) mea culpa. Mazda je po raziskavi kvalitete v nemškem Auto Bildu prehitela Toyoto na prevem mestu, kar ti bo v veliko veselje. Problemi so le z vozili izdelanimi v Španiji. Mislim, da se tam dela 2-ka.

Tajo - ni čisto tako: Toyota Prius - mnenja, ocene, Odvisno od tega kje in koliko se voziš. Dizel je zakon za relacije, v mestni vožnji ga poseka hibrid. Cenovno gledano ga prehiti plin (mono ali bi-valentni modeli).

BMW-jevci, svetujem vam, da si ne ogledate zadnjo serijo Top Gear-a lanske sezone v kateri so testirali BMW 1-ko. Jeremy Clarkson je na koncu testa privlekel sliko, ki jo je našel na internetu. Na sliki je pisalo: "You suckers would buy anything as long it has BMW logo on it."
Na sliki je res BMW-jev logo na majhnem kupčku dreka. Sem poskušal najti slikco, a mi ni uspelo.

Top gear si pač to lahko privošči. Pri nas bi Avtomotiv takoj odpovedal vse reklame...
Jeremy je nekaj oddaj pred tem popljuval tudi X3-ko, ves čas so mu jo ven vlekli traktorji :)
O 6-ki pa pravi: "BMW 6 series has been the most abhorrent creation yet to be spewed from the guts of BMW"

Čeprav mi je osebno čisto všeč od zunaj.

Tudi nemci imajo lepo vprašnje. Kaj pomeni BMW?

Bangle muss weg! = v prevodu: Banlge mora iti stran!

Chris Bangle je namreč oblikovalec, ki jim ga je "uturil" Fiat. Pri Fiatu je oblioval cupeja. Pri BMW-ju je naredil 7-ico... ki se je zaradi preradikalnega oblikovanja slabo prodaja. Pri 5-ki so ga že zabremzali, za Z4 so bili malce prepozni.

Zgodovina sprememb…

Keyser Soze ::

No, no, designersko pa ne bi o BMW-ju. OK? Ker se lahko gremo potem do konca brez konca...

Kar se tiče designa sedmice... Zadeva je bila revolucionarna s stališča BMWjevega dotedanjega oblikovanja in ni zelo faljena. Linije morda niso najbolj klasične, a tudi tako radikalne ne. 7 je bila prehodno obdobje do današnjega designa, ki pa je najboljši za moje pojme v zgodovini BMWja.

Sicer pa kar se tiče faljenih potez... Edina faljena poteza pri BMWju je bil BMW3 compact modelno leto 2000(?). Ter še x3, ki pa tudi ni tako napačen. Le ne daje tistega pravega občutka oz. vizualnega vtisa BMWjevega SUVa.

Stepni Volk ::

Keyser Soze - BMW-jevi poslovni rezultati govorijo zase, ne glede nato kaj poreče Jeremy Clarkson. Konzern stoji zelo dobro in kaže da bo letos prvič prehitel večnega tekmeca: Mercedes Benz-a, ki ga je drago stala nekvalitena elektronika v njegovih modelih, predvsem v E-ju.
Za 7-ico je pa dejstvo, da so jo v Ameriki morali prodajati z velikimi popusti.
Tu ne gre za tvoj ali moj okus. Meni je zelo všečna (razen notranjosti).

Neuspeli model BMW-ja je tudi Z8: predčasna opustitev proizvodnje. A brez skrbi, tudi druge tovarne usekajo mimo:
Renault Avantime,
Mercedes Benz Viano,
Audi A2 (ne bo imel naslednika).

Rover je celo propadel... in v Top Gear-u celo prvič svetujejo nakup Rover-ja 75 z 2.0 dizelsko BMW-jevo mašino... "Tudi to smo dočakali, da pri Top Gearu svetujemo nakup Rover-ja" je rekel Richard Hammond v uvodni 6 seriji 22maj 2005.
Pričakovani popusti bodo do 40%, takoj ko se razreši pravno vprašanje, čigavi pravzaprav so ti proizvedeni avtomobili, ki "ležijo" na prostorih Rover-ja pri Birmingham-u.
Garancija naj bi bila... motor lahko servisirajo pri BMW-ju :)

Zgodovina sprememb…

glinik ::

MadMax:
Dejstvo je, da velik motor več spije. A ni tako? Kdo pa vozi BMWja z 1.6 motorjem, temu pa ... kaj naj rečem. Samo da ima on BMWja :D Zame je pravi BMW od 150KM naprej. Ampak takšen avto stane! Bol ko avto leti, bol ljudje pritiskamo na prli. Sam vozim starega Mercedesa 2.0 avtomatik in dobro vem koliko avto troši in koliko te drapne zavarovalnica, cestnina itd... Hočem povedati, da se z manjšimi avtomobili (posledično manjšimi stroški) tudi zelo lepo pelješ.

Kar se tiče BMW serije 7, ko sem jo prvič videl, sem mislil da me bo ... Madona je imel avto grdi nos! Nova 7-ka je že bolša. Tegale Chrisa Bangla bi jaz poslal na luno in naj tam oblikuje peščene kupčke. V tem poslu ni prostora za takšne eksperimente. Kako je sploh prišel na mesto glavnega dizajnerja? Za 5-tko pa jim resnično moram čestitat, meni je zakon avto. Nova 3-ka ja tudi cool. Mogoče malenkost nenavaden nos, drugače pa OK.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Dekinio ::

Jaz bi definitivno kuil Peugeot 307 ali Megana.

Keyser Soze ::

Čaki malo, je potrebno gledati tudi ceno avta, kaj ponuja. A so spraševali kupce, zakaj jim avto ne godi?

MadMax ::

glinik:
Dejstvo je, da velik motor več spije. A ni tako?
Sploh ne. Velikost ni edini faktor, pa ne samo pri motorjih :)

Kdo pa vozi BMWja z 1.6 motorjem, temu pa ... kaj naj rečem. Samo da ima on BMWja Zame je pravi BMW od 150KM naprej.
Aja, a s konji je pogojena kvaliteta vozila? Ah daj no, saj potem pa si lahko kupiš kakšn star kamion, pa boš večji jack kot z M5 ali pa kakim MB serije S :)

Bol ko avto leti, bol ljudje pritiskamo na prli.
Torej jaz nisem človek, ker MB SL500 nisem pritisnil do konca? :\
Svoje dni sem stoenko skoz tiščal do daske, ker pač res nikamor ni šla. Danes me tudi po daljši furi noga ne boli.

Sam vozim starega Mercedesa 2.0 avtomatik in dobro vem koliko avto troši in koliko te drapne zavarovalnica, cestnina itd... Hočem povedati, da se z manjšimi avtomobili (posledično manjšimi stroški) tudi zelo lepo pelješ.
Zanimivo, da ga stroškom navkljub še vedno pelješ. Zakaj ga ne zamenjaš za kakšno staro R5, morda celo cliota? 1.2 največ?
Glede stroškov cestnine in zavarovanja pa vsi vemo s čim so pogojeni. 100k letno za 1.8/115KM se mi ne zdi spet tako grozno, če profitiram pri ostalih stroških (redno in izredno vzdrževanje-slednjega namreč praktično ni).
Pa ne mi prosim govorit, da je vožnja v manj kot 4m dolgem avtu prav tako lepa kot v 4.75, ok?
Ni vse v velikosti, ni vse v kubikaži, ni vse v firmi.... Če se hočeš peljati malo prestižnejše, logično to tudi nekje plačaš. Ne rabiš pa se za to preseravat. Če najdeš kompromis, si lahko gladiš brado :)


O novodobnih dizajnerskih podvigih modrobelega propelerja pa ne bi izgubljal preveč besed, ker mi enostavno niso všeč. Mam raje dobro staro klasiko 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

glinik ::

Heh, vsaka medalja ima dve strani.

Seveda se tudi jaz raje peljem v velikih avtomobilih, samo za mesto po katerem se vozim 90%, je srednji razred avtomobila povsem zadosten. Najbol moder nakup je, da si kupiš avto ki delan za določene relacije. Po drugi strani, kakšen svet bi bil, če bi ljudje delali same preračunane in ekonomočno najugodnejše poteze? Večina ljudi bi se vozila s Peugeoti 106 ali podobnimi malčki :) . To bi bilo grozno!

Zdaj boš rekel, da te ne zasrbi noga da pohodiš gas, kadar imaš močnejši avto? Daj daj, jaz priznam da bi avto bol "naganjal" če bi bol letel. Ne vedno, bol pogosto. In takih je 70% ljudi. Močno dvomim, da boš s starim kamiončkom večji jack, kot z M5. Sicer so to vse relativna vprašanja. Poznam ljudi, ki bi še zadnje gate prodali, samo ba bi kupilo boljši avto... 100 ludi 100 čudi :D

Trenutno so Japončki najbol moder nakup, o tem se nimamo kaj menit... ali?? :D

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

STASI ::

Sem tudi sam pred dejstvom da bo potrebno kupiti nov avtomobil Pa sem nekako prišel do zaključka da bom kupil ali VW Fox ali pa Toyota Yaris. Ima kdo idejo za kak avto enakega cenvovnega razreda oziroma pro et contra glede omenjenih avtomobilov? Predvidevam da bom letno prevozil cca. 30000 km/leto.
Ali je nakup rabljenega avtomobila boljša alternativa.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Vikking ::

Mogoče se je prejšnemu model Yariske kej cena znižala, ko je pršu sedaj nov model. Edina velika pomankljivost Yariske je zelo majhen prtljažnik. Sicer pa dober avto.

WV si pa ne bi kupu, preveč denarja za tisto kar dobiš, poleg tega niso več tako zanesljivi in niso več to kar je bilo v času hrošča in starega golfa. Tale Fox pa zgleda isto kot yariska. Sicer pa glede znamk avtomobilov, se ponavadi odločamo glede naših prejšnih izkušenj z avtomobili, ter prigod z avti ki so jih imeli bližnji znanci, žlahtniki.

Nakup rabljenega avtomobila, hmm... kadar želiš dobiti avto višjega ranga, pa za novega ni denarja. Se pa splača it v Nemčijo kupit rabljen avto.

Super Sonic ::

"Ali je nakup rabljenega avtomobila boljša alternativa."

Povsem odvisno.

Če imaš toliko denarja, da ga rad razmetavaš naokoli, potem je odgovor ne.

Če pa si le malo pri zdravi pameti, potem boš razmišljal o nakupu rabljenega avtomobila.

Kar se pa tiče znamke: danes je _žal_ preveč odvisno od serije avtomobila. Tako bi naprimer kolega dejal, da je Toyota največje sranje v zgodovini človeštva. Za avto so odšteli 15 miljonov SIT, vozi ga 15 mesecev in avto je bil že 7 x! na izredenem servisu, pa naprimer vsi vemo, da Toyota spada med najkakovostnejši razred.

Skratka mal je kockanja pri nakupu avtomobila pa naj gre za rabljeno ali povsem novo vozilo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Aja, pa mogoče še to: Nikoli se ne kupuje avtomobila, ki je ravno kar pridirjal na tržišče. Vedno se splača kakšno leto počakat, bingo pa je kakšna akcija (npr. kolega je kupil Forda Mondeo TDI letnik 2004 s 25 tisoč prevoženimi za 2,8 miljona - povsem nov, letnik 2006 stane okoli 5 miljonov).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Stepni Volk ::

Med brati velja pravilo, da se nov model avtomobila kupi šele po 2 letih proizvodnje. V tem času namreč odpravijo večino "otroških napak".
Seveda to ne pomeni, da ste se izognili napakam določene serije, ki nastajajo zaradi različnih dobaviteljev sestavnih delov, ter nihanje kvalitete le teh.

Najboljši nakup so tako avtomobili, ki so pred "face liftingom", s preureditvijo zunanjosti pridejo ponavadi novi motorji, drugi sestavni deli in s tem tudi nove napake. Avtomobil se po face liftu ponavadi ne prodaja več toliko, kot prvotni model in so posledično deli za nov face litan avto dražji in težje dobavljivi (rabljeni in novi).
Drug dober nakup so avtomobili pred ali še bolje po zamenjavi modela.

Po tej logiki so zanimivi sledeči avtomobilčki:

Renault Clio II - še vedno ga izdelujejo v NM. Plus, je ker s tem podpiraš domačo delovno silo, še večji plus, je da je to star model (odpravljene otroške bolezni), največji, da greš lahko v barantanje za ceno. Največji minus Renaultjev je elektronika, ter vzmeti zadnje preme (pokajo pri Modusih, Kangoojih in Twingih).

Peugot 206 - 207 pridrsa na tržišče letos, starih se bo potrebno znebiti. Žal je Peugeot med najslabšimi iz vidika kvalitete.

Ford Fiesta je ravno prejela face lift.

Opel Corsa - ima prav tako namen privekati na svet naslednje leto.

Škoda Fabia/Seat Ibiza - oba imata izvrsno Polovo podvozje in sestavne dele, in obema trenutno ne gre na tržišču. Seatu celo na splošno (VW potiho razmišlja o odprodaji Seata kitajcem).

Racionalna odločitev pri nakupu novega je, da si zapišeš stvari, ki naj bi jih vozilce imelo, greš od trgovca do trgovca in hladokrvno samo polgedaš na težo cvenkov, ki ga zahtevajo od tebe.
Pri vsem skupaj paziš še na malenkosti:
- garancija (splošna, mobilna, pleh...)
- servisni interval
- kako lahko je zamenjati žarnico (Pri VW Lupo si moral iti na servis)
- airbagi se dajo izklopiti za sovoznika?
- katere plastenke piksne boš lahko odlagal v vozilu?
- avtoradio/CD/MP3?
-...

pač gleda na stvari, ki jih počneš oz. potrebuješ vozilo.

STASI - če te ne vabi estetika, se ne bi odločil ne za enega ne drugega. Fox nastaja v Braziliji, Yaris je pravkar prišel na tržišče. Yaris je zato precenjen, Toyota pa tako pravi, da ne misli iti v cenovno vojno in ponujati akcije (interview z gen.direktorjem Toyote v Sloveniji, teden do tri nazaj v Delu Na kolesih).
Lahko seveda zamižiš, kupiš in se bo vse skupaj izsteklo v najlepšem redu.

Rabljeni so dobra cenovna alternativa, s tem, da manjši avtomobili relativno izgubljajo najmanj na vrednosti.

Upam, da sem ti otežil izbor :)

Zgodovina sprememb…

TeraSonic++ ::

Da ne odpiram nove teme, mene zanima kateri avto bi mi priporočali kot novopečenemu vozniku? Izpit mislim opraviti to poletje. Rabljeno/novo? in ne predrago! mogoče tja do 2-3 mil.sit raje manj več pa sploh ne! razmišljal sem o pežoju 206 na avtomobile se pa zaenkrat ne spoznam preveč:8) hvala
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

glinik ::

2 do 3 milj. je preceeeeejšen razpom ...

Za 2 milj. ti priporočam Ford Fiesto, saj Ford zel tesno sodeljuje z Mazdo (ki je po najnovejših raziskavah najzaneslivejši avto). Npr. vsi Mazdini dizel motorji so od Forda, Focus in Mazda 3 imata enako podvozje, itd ...

Za 3 milj. pa je v mojih očeh zanimiva nova Toyota Yaris.

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

igor0203 ::

ALi pa kakšen Seat Leon. Samo če bi jst mel tok denarja na izbiro, bi sigurno vzel Toyoto Corollo, ker mi je res hud avto. Stane pa tam okoli 2,5mio SIT. Rabljen seveda. :D

TeraSonic++ ::

Ja tele Corolle so tut zakon pa še zanesljive so Toyota pač :D

Če kupuješ rabljen avto na kaj moraš paziti (debelina laka, premaknjena pločevina,...kaj še), kake finte uporabljajo dilerji?>:D
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

WarpedGone ::

Dober mesec nazaj sm kupu ravno tri leta staro laguno II 1.9 dci.

Bil sem nasplošno precej anti-renault ampak ko sm vidu kaj dobim za dano ceno sm šel v to. Za 2,9M, letnik 2003, 33k prevoženih, ABS, ESP, vse električno, senzorji tlaka v pnevmatikah, 2 nastavljiva zica, dvojna avtomatska klima, vžig na kartico, ... Ko sm avto vidu sm vidu zakaj je taka cena. Bil je poravsan. Prvi lastnik (baje en direktor u lj) se je nekomu zameru pač in dal staro za novo. Poliranje je odstranilo vse rise (brezplačno).

Edin problem ku se je pojavil je bil ta, da so pri montaži zimskih gum fental en senzor v kolesu, kar so na servisu urihtal zastonj. Delam po 130km dnevno, večinoma 5 - 6 prestava, zadnji tank je bila povprečna poraba 5,1.

Lahk sam po lesu potrkam.
Zbogom in hvala za vse ribe

Stepni Volk ::

glinik - VSI DIZEL motorji pri Fordu in Mazdi (katere 34% kontrolni delež ima v rokah Ford) je plod sodelovanja PSA (Citroen in Peugeot) in Forda. Dejansko to pomeni, da so dizli v Ford Group (Jaguar, Volvo, Range in Land Rover...) avtomobilih v resnici PSA-jevi.
BTW Tudi Toyota uporablja PSA/Fordov dizel (1.4).
Elektornika v manjših motorjih 1.4 in 1.6 je mislim da Siemensova, v večjih 2.0 in 2.7 Boshova.

Prav imaš samo v tem, da si podvozje delijo: Focus, C-max, Volvo 40, V50 (in prihajajoči C30), Mazda 3 in Mazda 5.

Mazde so kvalitetne samo pod pogojem, da prihajajo iz japonskih tovarn (Hiroshima), tiste iz Španije (Mazda 2), zaenkrat v kvaliteti krepko šepajo.

Zgodovina sprememb…

jRk0 ::

jaz pa ne vem kako je s fordovimi dizli. mama ma mondea 2.0 tdci 6 prestav, ampak ne vem no. neke cudne zvoke ma:\ je pa res kar fajn odziven, ceprav ma samo 115KM.
You fuck up once, you loose two teeth.

igor0203 ::

Mi mamo Mondeota 2.0 TDCI in ma 6 prestav. Pa tud glede na to, kok je avto težk in na to, da ma 115KM, je avto kr odziven.
Pa prostora je fuuuuuuuuuul... :D Vsaj napram prejšnjemu Escortu.
Aja, pa to mamo karavana, ne limuzino

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: igor0203 ()

gkovac ::

STASI jest bi ti priporočal Pando 4x4 če že ravno kupuješ tako majhen avto. Zakaj? ker ima 4x4, ker je precej prostorna za tako velikost in ker je takoooo simpatična :D :D
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

glinik ::

Ok Stepni Volk, samo da nisem podal kakšnih lažnih informacij :D

Torej je Mazda 3 ok? :D

Pa še ena zanimivost glede Mazde. Bencinski motorji (govorim za mazdo 3) so nekateri od Forda, spet drugi od Mazde. Čisto po naključju jih vgrajujejo v avtomobile. Zakaj to, ne vem??? To je informacija od njihovega servisa v MB (Avto Šerbinek).

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

OmegaM ::

Stepni Volk, dizl motorji 1.8 so izpod fordovih rok. Ostalo pa kao delajo skupaj na razvoju motorjev, sam ne vem ce jvelja to za vse motorje, izdeluje pa jih PSA.

Imam Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD. Avto sem kupil junija prejsnje leto.
Najbolj me je grabila panika glede servisev pa to, pa moram povedati da nimam tezav, tako kot jih nisem imel z AR 33 1,3 boxer.
Pa tudi servis je poceni, mali servis naredim vsakih 20 000km in me stane cca 25000 na pooblascenem servisu zraven celja (v vojniku).
Z avtom sem od tedaj, ko sem ganabavil prepvozill 25000 km, poraba je 6.5 - 7/100. Edina zadeva kar me moti je tole da nima lih malega obracalnega kroga, in me vedno muci ce kdaj vozim materinega volvota ali pa focusa.

Tak da za malo kesa velik muzke velja nakup ziher alfa, se posebaj tudi Lancia Lybra, sam ni lih lep.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OmegaM ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10320398 (13832) sass628
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21461763 (45529) kljhjkhkjh
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421525 (18456) RejZoR
»

Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7811866 (9888) Martin Krpan
»

Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
254131684 (123226) Valvoline

Več podobnih tem