Forum » Loža » Letalske nesreče
Letalske nesreče
Nejc Pintar ::
danes 4. v treh tednih.
Kaj mislite o tem, so vmes kakšne teroristične organizacije?
Kaj mislite o tem, so vmes kakšne teroristične organizacije?
Lahko je biti prvi, če si edini!
sid911 ::
manj verjetno...
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
OwcA ::
To in pa statistika. Leti se vse več, zato je tudi vse več nesreč.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Tear_DR0P ::
sm že jst hotu temo ofnat, sam se mi je š zdel mal prehitr. s tem da jst ne sumim teroristov. mi je pa fenomenalno to da kr dol padajo. če bi blo sam slabo vzdrževanje, bi se zdle naenkrat pojavla poročila o odpovedi letov in množičnih servisih letal. ej hudiča pa nimajo slabo vzdrževanje in šparanje samo pri enem avionu- če pa so nesreče tko pogoste, je pa za linčat prevoznika, ki mu to ni dal za misla in še vedno vozi.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Ziga Dolhar ::
Kaj pa narest s tistimi prevozniki, ki bi se jim ob upoštevanju enakih kriterijev morale nesreče -- statistično -- dogajat bolj pogosto, kot se jim v danem obdobju pač dogajajo?
--
(Mislim -- tole je tako, kot ko vremenoznalci na podlagi dveh zaporednih milih poletij sklepajo na pričetek ledene dobe.)
--
(Mislim -- tole je tako, kot ko vremenoznalci na podlagi dveh zaporednih milih poletij sklepajo na pričetek ledene dobe.)
https://dolhar.si/
Avenger ::
Hm, men se pa zdi, da je vzrok za toliko nesreč splet večih okoliščin:
-dotrajanost letal, ki so stara tudi, ne vem, 15 let in ravno zdaj prihaja do zdaj največ letal v tisto fazo, ko se razmišlja ali bodo šla na odpad, ali bodo opravila še kakih 10 letov
-obremenjenost teh letal
-ker so letalske družbe rahlo v krizi, stiskajo stroške na vseh možnih koncih in tako raje uporabljajo starejša letala kot da bi kupili nova
-na tej alineji bi mogla bit še ena pomembna okoliščina, pa se je ne spomnim
-dotrajanost letal, ki so stara tudi, ne vem, 15 let in ravno zdaj prihaja do zdaj največ letal v tisto fazo, ko se razmišlja ali bodo šla na odpad, ali bodo opravila še kakih 10 letov
-obremenjenost teh letal
-ker so letalske družbe rahlo v krizi, stiskajo stroške na vseh možnih koncih in tako raje uporabljajo starejša letala kot da bi kupili nova
-na tej alineji bi mogla bit še ena pomembna okoliščina, pa se je ne spomnim
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Slowenc ::
ufff, a je naš mtosev na dopustu, da ni že on odprl take teme?
Upam da ne bo avion takrat dol padel, ko bom jaz gor.
Zakaj je vse več nesreč? Avion je čedalje več v zraku, čas med rednim servisnim predlegom se podaljšuje in posledično prihaja do vse več okvar. Potem pa samo še dol pade pa imajo servis kar na tleh.
Upam da ne bo avion takrat dol padel, ko bom jaz gor.
Zakaj je vse več nesreč? Avion je čedalje več v zraku, čas med rednim servisnim predlegom se podaljšuje in posledično prihaja do vse več okvar. Potem pa samo še dol pade pa imajo servis kar na tleh.
Skiny gate.
perci ::
Če bi tale avion imel remote (rezervno) upravljanje, ne bi dol padel. Tko morjo pa lovce poslat gor, da sploh lahko vidjo, kaj se dogaja. Mater, kere zastarele kante so to.
OwcA ::
Si prepričan za to daljinsko upravljanje? Telemetrija ja, zelo sposobni avtopilot ja, ampak daljinsko upravljanje?
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Phoebus ::
Gledal sem zelo zanimivo oddajo na discoveryju in podana so bila nekatera zanimiva dejstva, končna razlaga pa je enostavna in na momente žalostna:
Pri mnooooogo nesrečah (zelo velik %) je bila kriva bodisi znana serijska napaka ki je letalske družbe (kupci in lastniki letal) niso hotli popravit (servisni poseg traja X ur, to je X mio $ izpada dobička,...), okvara ki je iz istega razloga niso popravili, ali pred leti (zdaj -baje- ne več) vgrajevanje obnovljenih in neoriginalnih delov ki so se pokvarili).
Kako se odločijo ali bodo popravili?
Verjetnost da bo zaradi napake crash je X %, pri tem bi jih tožbe in odškodnine stale Y MIO, servis (izven prostih terminov) pa pomeni izgubo Z MIO $. Vse je v ekonomiji.
Zadeva je podobna kot "a bi zamenjal zobati jermen zdaj ali po dopustu? Hmmm...ma dejmo raje PO, da bom prišel finančno ziher čez...tistih 1000km čez interval bo pa že zdržal..."- potem pa na poti nazaj razžene mašino avta.
Pri mnooooogo nesrečah (zelo velik %) je bila kriva bodisi znana serijska napaka ki je letalske družbe (kupci in lastniki letal) niso hotli popravit (servisni poseg traja X ur, to je X mio $ izpada dobička,...), okvara ki je iz istega razloga niso popravili, ali pred leti (zdaj -baje- ne več) vgrajevanje obnovljenih in neoriginalnih delov ki so se pokvarili).
Kako se odločijo ali bodo popravili?
Verjetnost da bo zaradi napake crash je X %, pri tem bi jih tožbe in odškodnine stale Y MIO, servis (izven prostih terminov) pa pomeni izgubo Z MIO $. Vse je v ekonomiji.
Zadeva je podobna kot "a bi zamenjal zobati jermen zdaj ali po dopustu? Hmmm...ma dejmo raje PO, da bom prišel finančno ziher čez...tistih 1000km čez interval bo pa že zdržal..."- potem pa na poti nazaj razžene mašino avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
Malner ::
Opazu sm, da sm svojo cifro dovolu prikazat u profilu in Exilian me je poklical s svojega mobitela.
What a mistaka to mejka.
What a mistaka to mejka.
Matek ::
Podatke je imel v profilu in do nedavnega so bili dostopni vsem.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
gumby ::
>>Če bi tale avion imel remote (rezervno) upravljanje, ne bi dol padel. Tko morjo pa lovce poslat gor, da sploh lahko vidjo, kaj se dogaja. Mater, kere zastarele kante so to.
nekaj analognega VNC-ju z racunalnikov je lahk dvorezen mec... stvar je res hudo uporabna, obstaja pa vedno moznost, da ga bo nekdo shekal. in pri letalih lahko to pomeni katastrofo.
nekaj analognega VNC-ju z racunalnikov je lahk dvorezen mec... stvar je res hudo uporabna, obstaja pa vedno moznost, da ga bo nekdo shekal. in pri letalih lahko to pomeni katastrofo.
perci ::
Ja, dejmo pol se ukint pilotiranje na sploh. Ker se lahko zgodi, da kdo vdre v pilotsko kabino in prevzame nadzor nad letalom. Moznosti za zlorabo so vedno, treba se je pac potrudt, da se te moznosti zmanjsajo. Na ta nacin bi se dalo tudi preprecit napade na WTC.
Gundolf ::
Ameriške vojske z brezpilotnimi oboroženimi letali (pilot je na tleh, ne v letalu) očitno ni strah, da bi jim kdo shekal kakšnega od avijonov.
BigWhale ::
> Ja, dejmo pol se ukint pilotiranje na sploh.
Tam kjer je cockpit, bi lahko sedelo se kakih deset potnikov... ;>
Tam kjer je cockpit, bi lahko sedelo se kakih deset potnikov... ;>
bzp ::
offtopic, mene je vedno zanimalo zakaj pri 747, ki ima pilotsko kabino dvignjeno, tisti ki sedijo cisto spredaj (pod pilotsko) nimajo spredaj okna ...
ziher bi loh radar tud kam drugam namontiral, al karkol je ze spredej (da ni v isti ravnini s sedezi) ... btw, kako je s sevanjem na sprednjih sedezih
ziher bi loh radar tud kam drugam namontiral, al karkol je ze spredej (da ni v isti ravnini s sedezi) ... btw, kako je s sevanjem na sprednjih sedezih
Gundolf ::
Radar je ponavadi z razlogom spredaj, ker gleda naprej in ne mara raznih ovir. Tudi s sevanjem je tako, da se oddaja vglavnem naprej in ne nazaj v letalo, Drugače pa daš za njega eno kovinsko ploščo in to je to. Samo tam je toliko prostora, da mora biti notri še marsikaj poleg radarja, kar bi morebiti res lahko pospravili kam drugam. Ah, kaj pa vem.
Saladin ::
Večina letal ga ima v nosu, pa kup ostalih senzorjev
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Saladin ::
Še vedno je v konici radar
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Gundolf ::
Samo zate BW :)
Res bi ga pa lahko umaknili malo nižje in dodali panoramsko steklo za potnike.
Res bi ga pa lahko umaknili malo nižje in dodali panoramsko steklo za potnike.
OwcA ::
Velja opzoriti, da je to vremenski radar, ne sledilni, kot ga imajo kakšni lovci ali na tleh.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Saladin ::
Še vedno ima pristajalni radar v nosu ;)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
Saladin ::
Mam shemo letala pred sabo (ne, ne bom je skeniral) pa ti bom rekel točno, kaj je vse v nosu (razen mehanike):
-Navigacijska oprema
-Nosni sprejemnik ter antena pasivnega obrambnega sistema
-Nosni radar
-Navigacijska oprema
-Nosni sprejemnik ter antena pasivnega obrambnega sistema
-Nosni radar
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
OwcA ::
Ja, ampak ta radar je vremenski radar, ne "pristajalni".
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Saladin ::
To pa nisem siguren.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Nejc Pintar ::
Vsekakor bi bilo zanimivo sedeti spredaj da bi videl naprej
Lahko je biti prvi, če si edini!
LoneWolf ::
Vsekakor bi bilo zanimivo sedeti spredaj da bi videl naprej
Nekatera potniska letala (konkretno vem za B-767 od Austria Airlines) imajo montirane kamere s pogledom naprej (pilot view) in navzdol (precej neuporabno), z live feedom, ki ga lahko gledajo vsi potniki na svojih displajckih - dva kanala sta v zivo, na ostalih so filmi. Zelo fino pri vzletu in se posebej ob pristanku.
Nekatera potniska letala (konkretno vem za B-767 od Austria Airlines) imajo montirane kamere s pogledom naprej (pilot view) in navzdol (precej neuporabno), z live feedom, ki ga lahko gledajo vsi potniki na svojih displajckih - dva kanala sta v zivo, na ostalih so filmi. Zelo fino pri vzletu in se posebej ob pristanku.
Monster ::
em zdaj ma vecina letal kamere v nosu, na kolesih in na stabilizatorju .. vsaj ona večja(A340 ipd ) ker jih uporabljajo piloti pri parkiranju .. spredaj majo vremenske radarje ja ker ostalo preko transponderjev dobijo .. ke je kaki avijon ipd
Ka zaboga...
nokia6310 ::
Tear_DR0P:
Fenomenalno?
V kakšenm smislu?
Kaj pa če bi bil ti v letalo pa bi mi rekl fenomenalno en user manj na st?
Fenomenalno?
V kakšenm smislu?
Kaj pa če bi bil ti v letalo pa bi mi rekl fenomenalno en user manj na st?
K-MAX ::
Zakaj ni spredej oken? Ja, seveda je notr elektronka in radar, pokrit s plastičnim nosnim radomom!! Drgač pa je razporeditev sedežev na B-747 bl plod naključja kot ne vem kakšnega skrbnega načrtovanja. Letalo je bilo narejeno za natečaj MAC-a (Military airlift command) za strateško transportno letalo v 60'ih prejšnega stoletja. Zmagal je (čudno) Lockheedov C-5 Galaxy, Boeing oz med drugimi tudi njihov glavni inženir, "naš" g. Suhadolc, pa se je odločil, da obetajoče letalo predelajo v potniško. V tovornem je bila kot vidte na sliki gor dvignjena "teardrop shaped" kabina smiselna zaradi možnosti odpiranja nakladalnih vrat in je nato tam tudi ostala. Kasneje so ob podaljševanju trupa za pilotsko kabino dodajali vse več sedežev, končalo se je pa vse s serijo 747-400, ki ima najdaljšo "grbo".
Zanimivo je, da je bil v grbi sprva salon s šankom itd, tapeciran v najbl nagravžno oranžno barvo kar je je . Po Jomkipurski vojni in sledeči naftni krizi leta 1973 so zaradi porasta cene goriv preostalim še letečim jumbotom šank in kavče enostavno potrgal in zmetal vn, notr pa namestil dodatne zice . Po moje se bo zarad podobnih vzrokov to zgodil tud pr A380... Sred krize so nove naročene jumbote namest naročnikom po zraku kr po cesti zapelal v skladišča/pokopališča na prostem, saj je bilo polnjenje z gorivom in let do kupca dražje kot cel avion...
prihaja pa zdej vn nova Cargo-Freighter verzija jumbota!
Še ena: če letite po svetu z JAL (japonci) boste zihr letel z 25 let starimi jumboti, če pa na lokalnih letih na japonskem pa v novih. Tam so razdalje kratke, vzletov/pristankov je več in je vse bl obremenjeno, zato rabjo čimbolša letala. Ker pa so razdalje kratke, rabjo manj goriva, zato so bolj na gosto nafilal trup z manjsimi in ozjimi zici (Japonci so tutu manjsi), tko da niso redkost leti z 700 potniki napram 300-400 na transatlantskih/pacifiških... Moja želja je videt v živo en tko z prislovično potrpežljivimi japonci natlačen jumbo od znotrej:)
Zanimivo je, da je bil v grbi sprva salon s šankom itd, tapeciran v najbl nagravžno oranžno barvo kar je je . Po Jomkipurski vojni in sledeči naftni krizi leta 1973 so zaradi porasta cene goriv preostalim še letečim jumbotom šank in kavče enostavno potrgal in zmetal vn, notr pa namestil dodatne zice . Po moje se bo zarad podobnih vzrokov to zgodil tud pr A380... Sred krize so nove naročene jumbote namest naročnikom po zraku kr po cesti zapelal v skladišča/pokopališča na prostem, saj je bilo polnjenje z gorivom in let do kupca dražje kot cel avion...
prihaja pa zdej vn nova Cargo-Freighter verzija jumbota!
Še ena: če letite po svetu z JAL (japonci) boste zihr letel z 25 let starimi jumboti, če pa na lokalnih letih na japonskem pa v novih. Tam so razdalje kratke, vzletov/pristankov je več in je vse bl obremenjeno, zato rabjo čimbolša letala. Ker pa so razdalje kratke, rabjo manj goriva, zato so bolj na gosto nafilal trup z manjsimi in ozjimi zici (Japonci so tutu manjsi), tko da niso redkost leti z 700 potniki napram 300-400 na transatlantskih/pacifiških... Moja želja je videt v živo en tko z prislovično potrpežljivimi japonci natlačen jumbo od znotrej:)
Tear_DR0P ::
nokia s "fenomenalno" ne izražam navdušenja nad padci letal in smrtjo potnikov. vsekakor je fenomen tu mišljen kot slab in ne dober pojav - je pa čudno, če se tko bolje sliši
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
nokia6310 ::
Tear_DR0P:
Se razumeva dvoumno si se izrazil in jaz sem mislil drugače kot ti bil je samo nesporazum.
Se razumeva dvoumno si se izrazil in jaz sem mislil drugače kot ti bil je samo nesporazum.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lahko letalo izgine brez vsakršne sledi? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 82352 (137) | skumpl |
» | Poslušanje radia na letaluOddelek: Zvok in slika | 12143 (10650) | [D]emon |
» | Resnica Pentagona? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 14810 (11028) | BigWhale |
» | 100 let letenja (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 7050 (6313) | Thomas |
» | Vohunski satelitiOddelek: Znanost in tehnologija | 3993 (2897) | OwcA |